Musiałbyś wykorzystać trzy przewody wchodzące w skład standardowej instalacji pod prądnicę, tj. czarny, niebieski i zielony, do połączenia alternatora z regulatorem napięcia (zamontowanym pod deską rozdzielczą w miejscu oryginalnego regulatora prądnicy). To są połączenia: D+ (zielony, tak jak do kontrolki), DF i masa. Masa pomiędzy alternatorem a deską...
W jakich czasach ja żyję, w internecie jest wszystko, a oni nie wiedzą jak zdjąć zbiornik. Wystarczyło wklepać w google Ursus c360 zbiornik paliwa i widać jak byk 4 śruby od spodu. Po demontażu wylać co jest w środku. Jak to tylko syf z paliwa, to płukać. Jak rdza, to zbiornik nie kosztuje majątku u jest łatwo dostępny.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
Ważne, by było z kompletu: pływak - wskaźnik. To na dzień dobry uchroni od dobierania elementów i kombinowania. Pływak też można zmodyfikować. Wystarczy dobrać długość ramienia tak, by opadało na sam dół przy pustym zbiorniku i było na górze przy pełnym nie zawadzając przy tym o ścianki. Można modyfikować długość ramienia. Pływak najlepiej zamontować...
Zbiornik paliwa, oczywiście również został wypłukany podczas remontu? Z opisu wygląda na niedomiar paliwa w czasie pełnego obciążenia silnika. Do sprawdzenia: drożność układu zasilania i wydatek pompy zasilającej. Bywało, że w niektórych typach pompek popychacz był za krótki.
Pompki były zakładane dwie w obydwóch są nowe zaworki może gniazda są wybite zbiornik był czyszczony. Dzisiaj ze starych zapasów znalazłem pokrywę filtrów paliwa tam jest taka kulka w kanale ale śróbokrętem nie idzie nią ruszyć czy to jest jakiś zaworek ?
Kiedyś do zbiornika wpadło mi kawałek szmaty i efekt był podobny , raz na jakiś czas zatykała kranik paliwa . Taki bąbel nie powinien się robić , tym bardziej , że zbiornik jest wyżej od pompki . :|
Zależy który rocznik, bo schematy instalacji i kolory niektórych przewodów różniły się w zależności od rocznika. Schematy wersji z alternatorem dotyczą nowych instalacji elektrycznych produkowanych przez LSN lub „oryginał Ursus”. Poza tym co to za kłopot podłączyć alternator? Kwestia dwóch przewodów. Czerwony 4 mm² (prądowy) z alternatora łączysz do...
Filtry wymienione, zbiornik wyczyszczony, układ również...
Jak podłączam to po włączeniu kluczyka wskazówka idzie do końca i pokazuje cały czas pełny zbiornik
Witam, najprawdopodobniej masz źle ustawione zawory, ale proponuje zrobić porządny przegląd. wyczyścić wtryski, zregenerować pompę, a przedewszystkim ustawić zawory!to podstawa. jeżeli wyjmiesz już pompę paliwa to polecam wyczyścić zbiornik paliwa bo tam zawsze jakieś śmieci się znajdą. no i wlać porządne paliwo!!! pozdrawiam
Po ustawieniu kąta i po teście mogę stwierdzić że falowania obrotów nie ma, moc ma, wkręca się szybko na obroty ale coś dalej piszczy/stuka w zakresie 1000 do 1500 obr, jakiś zawór w prowadnicy czy coś? Rurką przelewu idzie echo które zbiornik paliwa potęguję i już nie wiem gdzie szukać
Kolego sprawdź zbiornik paliwa tam najczęściej coś wpada do kranika i oczko przy pompce na które nakładasz przewód paliwowy
Witam, Jeżeli w pompie będzie ubywał olej to dla świętego spokoju oddałabym pompę do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Gdzieś ten olej musiał się podziać, pompka ręczna pracuje poprawnie, co do czyszczenia zbiornika paliwa to nie wiem czy dokładnie oczyścisz zbiornik myjką jeżeli jest dzielony i posiada komory, lepiej użyć chemii np. dodatków czyszczących...
Oczywista oczywistość tak piszecie panowie :-) , jak już ktoś napisał zbiornik jest powyżej pompy więc po co zaworek odcinający na postoju będzie poziom paliwa równy jak w zbiorniku i paliwo sie nie cofnie bo jak pod góre, po co ciśnienie w pompie na postoju, podczas pracy ? Nie wiem czy macie 30 czy 60 - tke spróbujcie wyciągnąć zaworki i napiszcie...
Witam, mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa ale od początku, zamówiłem przez aledrogo wskaźnik i pływak do c-385, dzisiaj dla testu podłączyłem zestaw na krótko, (B na zegarze do ,,+" , T do pływaka, i masa, w pływaku jedno to rezerwa drugie do wskaźnika podłączyłem dobrze, i masa na pływak) problem polega na tym że wskaźnik pokazuje pełny zbiornik...
Ja to bym zaczął od filtrów paliwa. I sprawdzenia całej instalacji paliwowej łącznie z pompką paliwa. A na końcu pompę wtryskową. Wątpię żeby pierścienie pękły. Jak by tak było, to by dym walił przez odpowietrznik w głowicy. Ja stawiam na filtry paliwa. Oczywiście jak nie lałeś opału. Zbiornik paliwa też by się przydało wypłukać przy okazji remontu.
Ludzie piszecie rzeczy o których nie macie pojęcia , Marioo stoisz koło traktora od strony pompy wtryskowej i co widzisz ??? Podpowiem pompa jest niżej jak zbiornik paliwa i jak to nędzne paliwo ma się cofnąć do zbiornika choćby chciało nie może przeciez ten układ przy pełnym zbiorniku działał by bez pompki zasilającej . Sprawdź zaworek przelewowy pompy...
Kiedyś było o tym na forum. U mnie występował taki problem że pompa nie dostawała co jakiś czas paliwa bo na dnie zbiornika pływały patyki. Niestety tak się dzieje jak sprawdza się poziom paliwa patykiem i czasem się kawałek złamie i po prostu zatyka otwór doprowadzający paliwo. Wystarczyło że zdjąłem wężyk z pompki zasilającej i dmuchnąłem w niego....
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem tuleje tłoki panewki na korbowodzie i pierścienie tłokowe. Resztę złożyłem jak była, przy głowicy nic nie ruszałem tylko dałem nową uszczelkę. Po całkowitym złożeniu i zalaniu płynem i olejem spróbowałem odpalić traktor. układ paliwa odpowietrzyłem i poszedłem uruchamiać. Akumulator nowy rozrusznik...
A ja planuję coś takiego:) http://obrazki.elektroda.net/80_12362487... Wszystko będzie oparte na ciągniku sadowniczym Ford (najprawdopodobiej model 3000), Ciągnik oryginalnie ma 2 dźwignie od biegów- jedna polowe-szosowe, druga 1,2,3,4. W moim pomyśle pierwszą zastępuję siłownikiem hydraulicznym, natomiast druga będzie wygięta tak aby znalazła...
Pan xsantiks- Nie przekręcaj mojego nicku jeśli łaska. :) Jeśli nie ma lobby energetycznego Jest. Ale to nie przeczy faktom, że "swoja" energia się nie opłaca bo jest za droga w stosunku do energetyki. )ustawa pierwotna mówiła o cenie zakupu przez państwo -razy 2 A niby dlaczego ja miałbym dopłacać do prądu jaki ty miałbyś produkować? Chcesz produkować?...
Do prez8b Jest akurat dokładnie na odwrót. Jak depniesz na pedał. I pąpa da ci większą dawkę. To jest z tego więcej spalin. I wtedy naturalnym prawem fizyki turbinka dostaje więcej obrotów.Efekt jet taki. Że na początku jak depniesz.To wychodzi z tłumika słabiutka chmurka. A po chwili gdy turbinka pójdzie na wysokie obroty. To spaliny są czyste. A kolektor...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Stary jest zapewne wykręcany bo widać ścięcie na klucz więc w korpusie zbiornika jest gwint. Możliwe, że drobnozwojny - trzeba sprawdzić. Tokarz sprawdzi jaki jest gwint i dorobi Ci redukcję do Twojego nowego kranika. Można wykorzystać jakiś typowy nypel mosiężny (do zaworu pasujący z jednej strony) i przerobić go z jednej strony aby gwint do baku pasował...
Musisz mieć jeszcze czujnik paliwa w zbiorniku i dopiero sprzęgasz to z "zegarem" i stacyjką. Sam "zegar" nie będzie wiedział ile masz paliwa.
A nie łyknął sobie powietrza na przechyle i mało paliwa w zbiorniku. Zastanawia mnie ten biały dymek. Paliwa było około pół zbiornika.
A jak się liczy kolejność cylindrów ? Zaczynamy od zbiornika paliwa czy wentylatora ?
wcześniej pompką ręczną pompowałem i wyleciała ropa z pompki i chodziła luźno Wyleciała ropa i jest jej brak - pompka nie może chodzić luźno. Pompując masz wytworzyć ciśnienie w pompie wtryskowej. Dolej paliwa do zbiornika.
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Powrót nadmiaru z wtrysków idzie do zbiornika. Kiedy wymieniałeś olej w pompie wtryskowej?
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
Witam A filtry paliwa kolega sprawdził. Jaki olej napędowy masz w zbiorniku letni czy zimowy?
Dym z komina jest. Paliwo przelewa się do zbiornika. Jedna głowica założona nowa , druga używana ale sprawdzona. Zanieczyszczenia się nie dostały.
Miernik do ręki i trzeba sprawdzić który przewód czujnika jest masą a który wychodzi z regulatora czujnika. Chociaż z czujnika powinien wychodzić jeden przewód . Masa zbiornika paliwa powinna być prowadzona inaczej.
Mariusz367 powiesz jak poradziłeś sobie w c330 z brakiem miejsca ? Pierwsze napotkane przeze mnie problemy to bliskość zbiornika paliwa . Wspomnę też o dźwigni zmiany biegów , że potem nie da rady operować wolnej skrzyni , ale na Twoich zdjęciach widać , że jest po przeróbce czyli bardziej zagięty .
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
byc moze robi sie podcisnienie w zbiorniku, sprawdz odpowietrzenie.
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Oprawki kontrolek są jedno i dwu przewodowe pytanie czy są na swoich miejscach? Dla mnie nieważne jest czy na Ciebie pada, czy słońce śweci, tylko skąd masz masę do kontrolek. Pisałeś coś o zamykającej masce i zbiorniku (chyba paliwa), pamietaj blacha to "przewód masowy".
Nie znam Władymirca ale silnik to silnik czy w rusku czy w ursusie to jeden ... . Pompka ręczna nie poda paliwa na wtryski to nie możliwe. Pompka ta ma podać wystarczającą ilość paliwa do pompy wtryskowej a ta dalej na wtryski. Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś...
Mam problem z montażem wskaźnika paliwa tego producenta jak mam wsadzić do zbiornika paliwa metalowy pierścień z 5 gwintowanymi otworami gdyż w zestawie nie ma instrukcji montażu a nie chcę sobie spieprzyć zbiornika poprzez zrobienie zbyt dużego otworu pierścień w jednym miejscu ma zrobione minimalne wcięcie tylko jnie wiem po co. Linki do tego chińskiego...
W tych ursusach to lipa bo zbiornik paliwa nad silnikiem i nie ma szybkiego dostępu do zaworów i ja na twoim miejscu sprawdziłbym luz zaworowy bo może nie domyka Ci któregoś zaworu. Mi case 1694 na lekkiej ziemi wychodzi 12l/hektar, a na bardzo ciężkiej 25 litrów ale orka 35-40cm.
Lata produkcji 90-96 jest po zawale albo.po kilku w najlepszym razie tuż przed. możesz zadzwonić co i jak co się sypie itp. Zgaduj zgadula ? Case-y to nie ursusy czy zetory żeby co kilka lat zawały im leczyć.
Może już za póżno na poradę, ale może w zbiorniku coś nie tak i filtr jest zabity jakimś syfem?
Ten silnik tak ma. Zapewne efekt ułożenia kolektora. W końcu prawie 1 l na cylinder czyli sporo powietrza wciąga. A co do luzów to w dobrym tonie byłoby ustawić 0,2 mm na ssaniu i 0,3 mm na wydechu. Ja czytam głowica używana więc nie ma co siadać. Po prostu zakończ podziwianie jako, że już czas na prace polowe. Paliwo do zbiornika i wio. A do ogółu...
Bo grawitacji przy takiej różnicy wysokości od zbiornika do świecy kiepsko zdaje egzamin. Do tego jak dołączysz łatwość zanieczyszczenia zbiornika sprawność takiego rozwiązania maleje w bardzo prosty sposób do zera. A z filtra paliwa masz pod ciśnieniem tłoczone paliwo (nie wielkim ale wystarczającym) i super czyste. Płomieniówka nie ma super wielkiego...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
ursus paliwa ursus dawka paliwa ursus zbiornik paliwo ursus
lexia sterowniki interfejsu ricoh polski język peugeot szyba
schemat migajaca dioda p1445 citroen
Słuchawki Krux Clapz rozłączają się - czerwona dioda Podłączenie głośników komputerowych (jack 3,5 mm) do amplitunera – bezpieczne opcje, konwertery high-to-low