http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Witam, mam chyba dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem już wszystkie możliwe tematy i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A więc tak, wszystko działało jak należy aż nagle po zgaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki zauważyłem, że licznik kilometrów nie gaśnie. Mało tego, przestał również działać centralny zamek z pilota. przekręcając...
jeszcze zdejmowanie kierownicy i wql żeby to wymienić masakra... żałuje że mam ten samochód.... Dodano po 1 Bez problemu wymieniam, stacyjke i kostki stacyjki- są oczywiście produkowane.
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Kolego musisz sprawdzić stan silnika i przewodów sterowniczych. Raczej mechaniki. Coś blokuje szybę i wyłacznik nadprądowy silnika go wyłącza. (at)nieWiemjaka Nie zdejmuj klemy, tylko wyłącz stacyjkę i odczekaj kilka minut. Sprawdź wtedy ponownie.
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
Tak, ale jak ni ma tej tulei na wielowypust to kostkę można odkręcić bez zdejmowania stacyjki.
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Jak wymienic kostke stacyjki? Mam nadzieję, ze nie będzie trzeba zdejmowac całej stacyjki z kolumny;;/ Moje autko to 2.4d z 98'.
Najczęściej w takich przypadkach w VAG do wymiany kostka stacyjki i (lub) wkładka z kluczykiem. Sprawdzenie zajmuje dosłownie kilka minut. Zdejmujesz kostkę stacyjki i śrubokrętem sterujesz.
Można też szybko wyjechać z całą kolumną nawet kierownicy nie trzeba zdejmować.
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
wymieniasz stacyjkę i to wszystko a do starego klucza wkładasz tylko grot do nowej stacyjki i koniec. Nie ma programowania kombinowania kodowania cudów Dokładnie tak, albo jeszcze prościej wymieniasz stacyjkę zdejmujesz pętlę immo w nią wkładasz stary kluczyk jakoś go izolacją złapać chowasz to gdzieś pod deską i nic więcej no bo jak to 95 rok to niema...
mając odpowiednio mały śrubokręt do odkręcenia śruby trzymającej kostkę stacyjki to da się to zrobić bez wykręcania kolumny kierownicy
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
Witam może na tym forum dowiem się coś o wymianie kostki stacyjki czy trzeba zdejmować kierownicę chodzi o poduszkę aby się nie zaświeciła czy trzeba wyjąć całą stacyjkę mam tą kostkę do wymiany na poniedziałek i czuję że będzie z tym trochę kłopotu może ktoś wymieniał i podzieli się swoimi uwagami pozdrawiam
Jest wkret i rygiel, ktory mozna uwolnic w okolicy pierwszej pozycji kluczyka (zaplon). Kierownicy nie trzeba zdejmowac. Solo, W Polsce, byc moze, wszystko mozna. Jesli sprezynka pekla, to stacyjka ma za soba pare lat pracy i zamek jest rownie zuzyty. Lepiej go wymienic aby nie ryzykowac zalokowania kluczyka z powodu peknietej zapadki. Fakt, ze nowa...
wymienia się kostke stacyjki koszt nowej 20zł trzeba tak jak kolega wcześniej napisał zdejmować kierownicę
Element oznaczony na zdjęciu jest grubszy niż gwint na który wchodzi kierownica. A gwint na kierownicy jest nas sam styk. To jest tuleja którą się zdejmuje , tylko bez ściągacza ciężko.
właśnie idę sprawdzić jak nie znajdę to będę jutro obudowę stacyjki zdejmował
No i tu się troche mylisz, odetnij cana, a blokada przestanie działać (wg. cedrtyfikatu E20 blokada ma być pasywna) Odcięcie cana zdejmuje sygnał stacyjki, więc blokada nie rozetnie obwodu bo nie ma stacyjki. Muszę to sprawdzić ale wydaje mi się, że tak jest.
Gumowa osłona jest chyba zdejmowana?
Wymiana prosta tylko że w starszych 126 trzeba kierownicę zdejmować żeby zdjąć obudowę stacyjki.
Jak odetniesz plus po stacyjce, to inwerter nie widzi przekręconej stacyjki, bo jest podpięty już za przecięciem. Na załączonym alarmie będziesz miał taki objaw: spoczynkowo blokada jest zwarta, inwerter widzi stacyjkę i podaje ją do alarmu, alarm dostaje sygnał o włączonej stacyjce więc odcina obwód blokady czyli również plus po stacyjce do inwertera...
Klucz w pozycję 1 i można zdejmować. Filozofia zero.
W Renóweczkach regulator amatorsko najlepiej jest to sprawdzić tak: -zdejmujemy pasek klinowy z alternatora -właczamy kluczyk w stacyjce -kręcimy kołem pasowym alternatora-powinno się obracać z wyczuwalnym oporem.Dzieje się tak bo wirnik wytwarza moment hamujący.Alternator tam jest obcowzbudny.Jeżeli oporu nie czuć to: -sprawdzamy czy jest napiecie...
a jednak jest... tak samo jak w golfie i octawi. Jedynie polo i seaty pozostały przy starym typie stacyjki. Nie trzeba zdejmować. Najlepiej niech sam zainteresowany czy trzeba czy nie.
jak nic nie znalazlem..sam kiedys robilem to auto przez 2 dni i koledzy w forum mi pomogli.. poszukaj na forum.. bardzo szczegolowo opisalem jak zrobic to auto, wstafilem plik w *.doc ja robilem diesla 2000 ale jak tamto odciecie nie bedzie dzialalo, to tnij przewod +15 od stacyjki. plastyki od strony keirowcy b.latwo sie zdejmuje. Osłona kolumny kierowniczej...
Zdejmujesz pętlę immo ze stacyjki. W pętlę wkładasz prostopadle kluczyk i zalewasz to wszystko klejem na gorąco lub owijasz izolacją. Taki "komplecik " wrzucasz gdzieś w obudowę kolumny kierownicy i bujasz się furą jak murzyn z kilogramem haszu po Bronxie. :D Robiłem to wiele razy, najtańszy sposób "pozbycia" się immo.
Co do immo to jest rozwiązanie abyś nie nosił dwóch kluczyków. Robi to się tak. na stacyjce masz taką obwódkę i i jak włożysz kluczyk to się widzą i odpala. To immo się zdejmuje ze stacyjki i bierze się ten kodowany kluczyk i przykłada się to tego czujnika immo i przyczepia się go taśmą izolacyjną. I immo cały czas będzie widziało ten kluczuk. I spróbuj...
Tak jak w opisie Bertone 1.8. Kostki jeszcze nie zdejmowałem na wypadek, gdyby udało się jutro na auto szrocie np. kupić kostkę z takim samym plastikiem jak oryginał i wtedy kostkę zostawię na zapas, a użyję plastiku. A sama stacyjka utkwiła, nawet próbowałem zdjąć immobilizer, by zrobić przestrzeń, ale stacyjka blokuje jego obudowę.
Zdejmujesz pętlę ze stacyjki, wyjmujesz transponder z kluczyka. Zapamiętaj pod jakim kątem transponder ustawiony jest w kluczyku w stosunku do pętli. Teraz możesz użyć kleju na gorąco lub innego specyfiku (silikon itp) i umieścić tak transponder z pętlą jakby był w kluczyku. Taki zestaw chowasz gdzieś pod deską i masz spokój. Tylko że wtedy nawet śrubokrętem...
Niby wyłączone, a pobiera 220mA, efekt taki, że po tygodniu akumulator nie zakręci. Podrzuci ktoś jakąś trafną sugestię? Acha, plus za stacyjką się zdejmuje.
Przerabiałaem podobny temat na sobie. Lampka powinna zgasnąć zaraz po ustabilizowaniu sie wolnych obrotów a jej świecenie się jest objawem że jedna z diod prostowniczych albo jest przepalona albo zwarta i alternator nie wydaje tzw odpowiedniego napięcia ładowania od 13,8 do 14 V. W przypadku zwarcia diody ucieka przez nią prąd co daje efekt pustego...
Zdejmujesz dolną część obudowy kolumny kierownicy. Malutkim płaskim śrubokrętem odkręcasz kostkę stacyjki....... Tę czynnośc o której napisałeś wykonałem od razu. Za twoją radę zostaje latanie z miernikiem.
Wycieraczki przednia i tylna chodzą światła są jeśli to kostka stacyjki jak się za nią zabrać trzeba zdejmować całą kierownice?
Kolego! We Fiacie 126 złączka kostki stacyjki jest w bagażniku; jak pisał Kolega powyżej, złłączasz tam przewody i jedziesz do domu. dopiero tu sobie rozbierzesz. Gdybyś chciał to wymieniać, to tak - trzeba zdejmować wszystko, z kierownicą włącznie - ona nie puści osłony. Brąz to stały plus, z nim łączysz kolejne przewody; Czerwony to rozrusznik. UWAGA...
Ja zdejmuję plastikową, poprzeczną listwę, odchylam delikatnie podsufitkę i przykręcam antenę. Przewodem lecę górą, za podsufitką-trzeba zdjąć uszczelkę i odkręcić górne rączki, a potem schodzę słupkiem pasażera w dół. Do zamontowania głośników w drzwiach musisz zrzucić tapicerkę i zastosować oryginalne plastikowe redukcje, wchodzi tam głośnik 165mm,...
Doraźnym rozwiązaniem jest ściemnienie zegarów deski, wtedy sygnał się pojawi jednak będzie cichszy. Sprawdź, to jeśli to pomoże sprawdź czy CIM dobrze przylega jeśli nie trzeba spiąć spinką. Lub jeżeli już CIM był spięty trzeba ją nieco przemieścić bo może się obluzowała spinka. Kierownicę przekręcany na boki, raz w lewo, raz w prawo. Odkręcamy 2 śrubki...
tą kostke wymienia sie bez zdejmowania kierownicy.Ja wykręcałem odpowiednio wygiętym śrubokrętem.
Wieli producentów zaleca taką procedurę po zdjęciu klemy. Na zimnym silniku zdjąć ją jeszcze raz, założyć po ok 5 min. potem zapalić silnik i ok 15min na wolnych obrotach ma pracować a jak dojdzie do nominalnej temperatury przejechać ok 15km z różnymi prędkościami (lekko dająć mu w "pedał"). A co do prądów to zmierz ile płynie z akumulatora w stanie...
no ok kwestia przelacznika jasna ;) teraz jak zdejmuje sie te plytke glowna pod stacyjka?? pomoze ktos ?? pilna sprawa bo nie moge wyjechac autem z garazu :(
Jak ma kluczyk to ma zaworek odcinający paliwo, a raczej podający bo żeby podawał paliwo musi być zasilany prądem. Albo zwarcie w stacyjce i napięcie na zaworek jest podawane cały czas, albo raczej zaworek się zawiesił na otwarciu. Sprawdzisz zdejmując kabelek z tego zaworka. Jak zgaśnie to wina stacyjki, a jak nie zgaśnie to zaworek do wymiany.
U mnie problem rozwiązałem zdejmując antenkę od immobilisera ze stacyjki i połączyłem na stale ze starym kluczykiem. To półśrodek ale innego nie znalazłem, a na forum autokacik powiedziano mi że kluczyki które kupiłem mają inny typ transpodera i wkodować się nie dadzą.
Najprościej to się zdejmuje kierownicę, przełączniki i na koniec całą stacyjkę. Tylko po co skoro to nie wina kostki.
Kupiłem całą nową stacyjkę z kostką i wpiąłem ją w Pandę, ale problem nadal jest ten sam. Podczas zdejmowania osłony pod kierownicą wyskoczyły mi trzy luźne kable, z czego dwa były połączone ze sobą. Zastanawiam się, czy aby któryś z nich nie wyskoczył z kostki. Czy ktoś orientuje się, czy to podłączenie wygląda tak, jak powinno? https://obrazki.elektroda.pl/4812319500_...
ixs napisał: Kontrolke mam wpieta w zegary i z tego co pamietam do kontrolki dochodzi jeden kabel plusowy od stacyjki, a masa jest chyba na obudowie zegarów ( zegary te półokrągłe standardowe w starszych 360 ). Ten przewód zasilający od stacyjki do kontrolki zostawiasz. Drugi przewód od kontrolki zdejmujesz i na jego miejsce dołączasz właśnie ten cienki...
Co ci miga gdzie migacze ( to alarm) czy lampka ( dioda) gdzie ? pozycja I to radio i inne bajery pozycja II to włączony zapłon pozycja III to rozruch Rozumiem że po prostu wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, zdejmujesz klemę czekasz, zakładasz klemę , wkładasz kluczyk i odpalasz samochód bez zamykania i otwierania drzwi z kluczyka ( pilota) A czy drzwi...
zdejmowanie osłon zdejmowanie korby zdejmowanie immobilizera
dolewanie tuszy epson lodówki bosch opinie kanlux bezpiecznik
vitopend serwisowy vitopend awaryjny
Jak wymienić baterię w zegarze Bricon? Pompa szlamowa, air-lift, Tsurumi KRS2 – jak usunąć błoto z betonowego dna studni bez wchodzenia