http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Witam, mam chyba dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem już wszystkie możliwe tematy i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A więc tak, wszystko działało jak należy aż nagle po zgaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki zauważyłem, że licznik kilometrów nie gaśnie. Mało tego, przestał również działać centralny zamek z pilota. przekręcając...
jeszcze zdejmowanie kierownicy i wql żeby to wymienić masakra... żałuje że mam ten samochód.... Dodano po 1 Bez problemu wymieniam, stacyjke i kostki stacyjki- są oczywiście produkowane.
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Kolego musisz sprawdzić stan silnika i przewodów sterowniczych. Raczej mechaniki. Coś blokuje szybę i wyłacznik nadprądowy silnika go wyłącza. (at)nieWiemjaka Nie zdejmuj klemy, tylko wyłącz stacyjkę i odczekaj kilka minut. Sprawdź wtedy ponownie.
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
Tak, ale jak ni ma tej tulei na wielowypust to kostkę można odkręcić bez zdejmowania stacyjki.
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Jak wymienic kostke stacyjki? Mam nadzieję, ze nie będzie trzeba zdejmowac całej stacyjki z kolumny;;/ Moje autko to 2.4d z 98'.
Najczęściej w takich przypadkach w VAG do wymiany kostka stacyjki i (lub) wkładka z kluczykiem. Sprawdzenie zajmuje dosłownie kilka minut. Zdejmujesz kostkę stacyjki i śrubokrętem sterujesz.
Można też szybko wyjechać z całą kolumną nawet kierownicy nie trzeba zdejmować.
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
wymieniasz stacyjkę i to wszystko a do starego klucza wkładasz tylko grot do nowej stacyjki i koniec. Nie ma programowania kombinowania kodowania cudów Dokładnie tak, albo jeszcze prościej wymieniasz stacyjkę zdejmujesz pętlę immo w nią wkładasz stary kluczyk jakoś go izolacją złapać chowasz to gdzieś pod deską i nic więcej no bo jak to 95 rok to niema...
mając odpowiednio mały śrubokręt do odkręcenia śruby trzymającej kostkę stacyjki to da się to zrobić bez wykręcania kolumny kierownicy
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
Witam może na tym forum dowiem się coś o wymianie kostki stacyjki czy trzeba zdejmować kierownicę chodzi o poduszkę aby się nie zaświeciła czy trzeba wyjąć całą stacyjkę mam tą kostkę do wymiany na poniedziałek i czuję że będzie z tym trochę kłopotu może ktoś wymieniał i podzieli się swoimi uwagami pozdrawiam
Jest wkret i rygiel, ktory mozna uwolnic w okolicy pierwszej pozycji kluczyka (zaplon). Kierownicy nie trzeba zdejmowac. Solo, W Polsce, byc moze, wszystko mozna. Jesli sprezynka pekla, to stacyjka ma za soba pare lat pracy i zamek jest rownie zuzyty. Lepiej go wymienic aby nie ryzykowac zalokowania kluczyka z powodu peknietej zapadki. Fakt, ze nowa...
wymienia się kostke stacyjki koszt nowej 20zł trzeba tak jak kolega wcześniej napisał zdejmować kierownicę
Element oznaczony na zdjęciu jest grubszy niż gwint na który wchodzi kierownica. A gwint na kierownicy jest nas sam styk. To jest tuleja którą się zdejmuje , tylko bez ściągacza ciężko.
właśnie idę sprawdzić jak nie znajdę to będę jutro obudowę stacyjki zdejmował
No i tu się troche mylisz, odetnij cana, a blokada przestanie działać (wg. cedrtyfikatu E20 blokada ma być pasywna) Odcięcie cana zdejmuje sygnał stacyjki, więc blokada nie rozetnie obwodu bo nie ma stacyjki. Muszę to sprawdzić ale wydaje mi się, że tak jest.
Gumowa osłona jest chyba zdejmowana?
Wymiana prosta tylko że w starszych 126 trzeba kierownicę zdejmować żeby zdjąć obudowę stacyjki.
Jak odetniesz plus po stacyjce, to inwerter nie widzi przekręconej stacyjki, bo jest podpięty już za przecięciem. Na załączonym alarmie będziesz miał taki objaw: spoczynkowo blokada jest zwarta, inwerter widzi stacyjkę i podaje ją do alarmu, alarm dostaje sygnał o włączonej stacyjce więc odcina obwód blokady czyli również plus po stacyjce do inwertera...
Klucz w pozycję 1 i można zdejmować. Filozofia zero.
W Renóweczkach regulator amatorsko najlepiej jest to sprawdzić tak: -zdejmujemy pasek klinowy z alternatora -właczamy kluczyk w stacyjce -kręcimy kołem pasowym alternatora-powinno się obracać z wyczuwalnym oporem.Dzieje się tak bo wirnik wytwarza moment hamujący.Alternator tam jest obcowzbudny.Jeżeli oporu nie czuć to: -sprawdzamy czy jest napiecie...
a jednak jest... tak samo jak w golfie i octawi. Jedynie polo i seaty pozostały przy starym typie stacyjki. Nie trzeba zdejmować. Najlepiej niech sam zainteresowany czy trzeba czy nie.
jak nic nie znalazlem..sam kiedys robilem to auto przez 2 dni i koledzy w forum mi pomogli.. poszukaj na forum.. bardzo szczegolowo opisalem jak zrobic to auto, wstafilem plik w *.doc ja robilem diesla 2000 ale jak tamto odciecie nie bedzie dzialalo, to tnij przewod +15 od stacyjki. plastyki od strony keirowcy b.latwo sie zdejmuje. Osłona kolumny kierowniczej...
Zdejmujesz pętlę immo ze stacyjki. W pętlę wkładasz prostopadle kluczyk i zalewasz to wszystko klejem na gorąco lub owijasz izolacją. Taki "komplecik " wrzucasz gdzieś w obudowę kolumny kierownicy i bujasz się furą jak murzyn z kilogramem haszu po Bronxie. :D Robiłem to wiele razy, najtańszy sposób "pozbycia" się immo.
Co do immo to jest rozwiązanie abyś nie nosił dwóch kluczyków. Robi to się tak. na stacyjce masz taką obwódkę i i jak włożysz kluczyk to się widzą i odpala. To immo się zdejmuje ze stacyjki i bierze się ten kodowany kluczyk i przykłada się to tego czujnika immo i przyczepia się go taśmą izolacyjną. I immo cały czas będzie widziało ten kluczuk. I spróbuj...
Tak jak w opisie Bertone 1.8. Kostki jeszcze nie zdejmowałem na wypadek, gdyby udało się jutro na auto szrocie np. kupić kostkę z takim samym plastikiem jak oryginał i wtedy kostkę zostawię na zapas, a użyję plastiku. A sama stacyjka utkwiła, nawet próbowałem zdjąć immobilizer, by zrobić przestrzeń, ale stacyjka blokuje jego obudowę.
Zdejmujesz pętlę ze stacyjki, wyjmujesz transponder z kluczyka. Zapamiętaj pod jakim kątem transponder ustawiony jest w kluczyku w stosunku do pętli. Teraz możesz użyć kleju na gorąco lub innego specyfiku (silikon itp) i umieścić tak transponder z pętlą jakby był w kluczyku. Taki zestaw chowasz gdzieś pod deską i masz spokój. Tylko że wtedy nawet śrubokrętem...
Niby wyłączone, a pobiera 220mA, efekt taki, że po tygodniu akumulator nie zakręci. Podrzuci ktoś jakąś trafną sugestię? Acha, plus za stacyjką się zdejmuje.
Przerabiałaem podobny temat na sobie. Lampka powinna zgasnąć zaraz po ustabilizowaniu sie wolnych obrotów a jej świecenie się jest objawem że jedna z diod prostowniczych albo jest przepalona albo zwarta i alternator nie wydaje tzw odpowiedniego napięcia ładowania od 13,8 do 14 V. W przypadku zwarcia diody ucieka przez nią prąd co daje efekt pustego...
Zdejmujesz dolną część obudowy kolumny kierownicy. Malutkim płaskim śrubokrętem odkręcasz kostkę stacyjki....... Tę czynnośc o której napisałeś wykonałem od razu. Za twoją radę zostaje latanie z miernikiem.
Wycieraczki przednia i tylna chodzą światła są jeśli to kostka stacyjki jak się za nią zabrać trzeba zdejmować całą kierownice?
Kolego! We Fiacie 126 złączka kostki stacyjki jest w bagażniku; jak pisał Kolega powyżej, złłączasz tam przewody i jedziesz do domu. dopiero tu sobie rozbierzesz. Gdybyś chciał to wymieniać, to tak - trzeba zdejmować wszystko, z kierownicą włącznie - ona nie puści osłony. Brąz to stały plus, z nim łączysz kolejne przewody; Czerwony to rozrusznik. UWAGA...
Ja zdejmuję plastikową, poprzeczną listwę, odchylam delikatnie podsufitkę i przykręcam antenę. Przewodem lecę górą, za podsufitką-trzeba zdjąć uszczelkę i odkręcić górne rączki, a potem schodzę słupkiem pasażera w dół. Do zamontowania głośników w drzwiach musisz zrzucić tapicerkę i zastosować oryginalne plastikowe redukcje, wchodzi tam głośnik 165mm,...
Doraźnym rozwiązaniem jest ściemnienie zegarów deski, wtedy sygnał się pojawi jednak będzie cichszy. Sprawdź, to jeśli to pomoże sprawdź czy CIM dobrze przylega jeśli nie trzeba spiąć spinką. Lub jeżeli już CIM był spięty trzeba ją nieco przemieścić bo może się obluzowała spinka. Kierownicę przekręcany na boki, raz w lewo, raz w prawo. Odkręcamy 2 śrubki...
tą kostke wymienia sie bez zdejmowania kierownicy.Ja wykręcałem odpowiednio wygiętym śrubokrętem.
Wieli producentów zaleca taką procedurę po zdjęciu klemy. Na zimnym silniku zdjąć ją jeszcze raz, założyć po ok 5 min. potem zapalić silnik i ok 15min na wolnych obrotach ma pracować a jak dojdzie do nominalnej temperatury przejechać ok 15km z różnymi prędkościami (lekko dająć mu w "pedał"). A co do prądów to zmierz ile płynie z akumulatora w stanie...
no ok kwestia przelacznika jasna ;) teraz jak zdejmuje sie te plytke glowna pod stacyjka?? pomoze ktos ?? pilna sprawa bo nie moge wyjechac autem z garazu :(
Jak ma kluczyk to ma zaworek odcinający paliwo, a raczej podający bo żeby podawał paliwo musi być zasilany prądem. Albo zwarcie w stacyjce i napięcie na zaworek jest podawane cały czas, albo raczej zaworek się zawiesił na otwarciu. Sprawdzisz zdejmując kabelek z tego zaworka. Jak zgaśnie to wina stacyjki, a jak nie zgaśnie to zaworek do wymiany.
Kupiłem całą nową stacyjkę z kostką i wpiąłem ją w Pandę, ale problem nadal jest ten sam. Podczas zdejmowania osłony pod kierownicą wyskoczyły mi trzy luźne kable, z czego dwa były połączone ze sobą. Zastanawiam się, czy aby któryś z nich nie wyskoczył z kostki. Czy ktoś orientuje się, czy to podłączenie wygląda tak, jak powinno? https://obrazki.elektroda.pl/4812319500_...
U mnie problem rozwiązałem zdejmując antenkę od immobilisera ze stacyjki i połączyłem na stale ze starym kluczykiem. To półśrodek ale innego nie znalazłem, a na forum autokacik powiedziano mi że kluczyki które kupiłem mają inny typ transpodera i wkodować się nie dadzą.
Najprościej to się zdejmuje kierownicę, przełączniki i na koniec całą stacyjkę. Tylko po co skoro to nie wina kostki.
ixs napisał: Kontrolke mam wpieta w zegary i z tego co pamietam do kontrolki dochodzi jeden kabel plusowy od stacyjki, a masa jest chyba na obudowie zegarów ( zegary te półokrągłe standardowe w starszych 360 ). Ten przewód zasilający od stacyjki do kontrolki zostawiasz. Drugi przewód od kontrolki zdejmujesz i na jego miejsce dołączasz właśnie ten cienki...
Co ci miga gdzie migacze ( to alarm) czy lampka ( dioda) gdzie ? pozycja I to radio i inne bajery pozycja II to włączony zapłon pozycja III to rozruch Rozumiem że po prostu wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, zdejmujesz klemę czekasz, zakładasz klemę , wkładasz kluczyk i odpalasz samochód bez zamykania i otwierania drzwi z kluczyka ( pilota) A czy drzwi...
da się bez zdejmowania kierownicy odkręć obudowę stacyjki dolną i górną potem obudowa deski i sama tablica nalezy włożyc rękę pod tablice i nacisnąć na dzwigie linki prędkościomierza i ją wysunąć poodczepiać wtyczki od tablicy i ją obracając wyciągnąć miłej gimnastyki pozdrawiam
Tylko chce to zrobić bez zdejmowania radia (oryginalne). Najłatwiej jest dostać się do stacyjki. Wystarczy mi ta rozpiska, mam to w miarę przemyślane... Co tam w tym poście jest nie tak?
jeszcze raz, na schemacie pod numerami 53 i 54 są przekaźnik i ten czujnik biegu jałowego (wyłacznik mechanizmu blokady BK4O3A wykluczającej uruchomienie silnika przy włączonym nawrocie) dziwny opis , ale czy to ten??? i jak rozumiem gdy nie pozwala uruchomić rozrusznika to kontrolka masy nie świeci,nr [(7) 44 lampka kontrolna masy i zerwania paska...
Rozbierałeś przycisk czy zdejmowałeś kierownicę żeby zobaczyć styki na przełączniku?
podmieniłem od kadeta razem z immo numerki nawet były inne i wszystko gra. PS nie zdejmowałem całej blokady podmieniłem tylko moduł immo a stacyjkę przełamałem dużym płaskim srubokretem żeby odpalać nowym kluczykiem. dzięki za pomoc.
Dziękuję, tylko że pin drugi znalazłem, idąc od strony rozrusznika, a stacyjkę mam drugą. W międzyczasie zdążyłem podmienić, za to przydałby mi się schemat, żeby odszukać przekaźnik. Wtedy mógłbym go wyciąć od góry i wstawić inny. Obecnie jestem na etapie zdejmowania obudowy BSM, myśląc naiwnie jak dziecko, liczę na znalezienie przekaźnika z przegrzaną...
,bo jak ściągnie tuleje z kierownicy Da radę bez zdejmowania tulei:D.
Jak są problemy z tym alarmem ale tylko z programowaniem, migają migacze, nie chce zapalić, wyłączenie/załączanie alarmu pilotem nie pomaga "wyprostować" go można prostą sztuczką: zdejmujemy klemę+ włączamy stacyjkę i zakładamy ponownie klemę (jeśli to samochód z C-zamkiem to zostawiamy 1 drzwi otwarte bo c-zamek może zadziałać i wtedy w zamkniętym...
Mój kolega ma taki problem - zacięła się stacyjka, kierownica jest zablokowana, WD40 i stukanie pukanie nic nie dają i wygląda na to, że trzeba to rozebrać. 1. Czy da się to rozebrać domowym sposobem? 2. Czy trzeba zdejmować kierownicę i rozgrzebywać pół samochodu żeby dostać się do mechanizmu stacyjki?
powinien byc tak wkręt albo dwa wykręcasz i zdejmujesz obudowę. jak się tam dostaniesz to odłącz aku i wyczyść wszelkie kostki przy stacyjce potem możesz przejrzeć całą instalkę w maluchu.poczyścić plus i minus na akumulatorze masę na karoserii przejrzeć kostki w bagażniku. Poprawić mase na alternatorze plus na alternatorze. Zerknij sobie też na kostki...
Zdejmujesz osłonę kierownicy/góra zatrzaski dół trzy wkręty /i kostkę masz nasadzaną na kolumnę z lewej strony.
To trzyma kolumnę kierownicy, zespół stacyjki, i przeszkadza w wyjęciu licznika ? Śruba kiedyś miała łeb, ale taki co się urywa po przykręceniu - to zabezpieczenie, przed demontażem stacyjki, a przynajmniej podobne. Punktak, przecinak i młotek, brzeszczot i naciąć rowek na śrubokręt. Jak zerwiesz gwint, poluzujesz, to pewnie pójdzie palcami. Odepnij...
przekrecasz kluczyk w stacyjce ,zdejmujesz wtyczke z wlacznika( na obudowie termostatu),mostkujesz piny(po prawej jeden gorny z jednym dolnym i to samo po lewej) pierwszy zalacza sie (patrzac od strony silnika) ten z prawej ten z lewej jest zatarty,wiec sobie go od razu odpusc,to norma w dohcach jezeli chodzi o wiatraki-ten wiatrak zalacza sie niezbyt...
Jeżeli chodzi o gaszenie silnika, to do cewki jest podłączony cienki kabelek, po jego zwarciu do obudowy, silnik powinien się wyłączyć. Nie wyłączaj silnika przez zdejmowanie fajki. Kup nową stacyjkę, nie jest to aż taki duży wydatek. http://www.agroparts.pl/elementy-elektry... Podłącz, to według schematu, do którego podałem odnośnik we wcześniejszym...
U żony dzieje się to od czasu do czasu, nigdy w mojej obecności. E87 2005 Wkłada kluczyk, rozwija się iDrive w desce i włącza się "pierwsza pozycja" stacyjki, ale nie zapłon, zdejmuje blokadę kierownicy. W teorii teraz po wciśnięciu sprzęgła i start, powinien zacząć kręcić i palić. Ale właśnie czasem nie robi nic na naciśnięcie przycisku. Nie włącza...
Robimy następująco: -na przewód od rozrusznika przy stacyjce podajemy plus bezpośrednio z akumulatora -zdejmujemy wsuwkę z rozrusznika -wsuwkę podłączamy do żarówki H4, a jedną z dwóch pozostałych nóżek żarówki dotykamy masy -jeśli żarówka świeci, do sprawdzenia zasilanie stacyjki, bądź jej kostka do wymiany -jeśli nie świeci, przewód przerwany i trzeba...
Słyszałem, ale nie wiem, czy to prawda, że przed rozpięciem poduszek zdejmujemy klemę z baterii, ale tak tylko. Słyszałem. Systemy SRS są zawsze tak podłączone do instalacji samochodów, że centralka jest zasilana tylko po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon [15]. Jeżeli podczas odłączenia poduszki i wymiany kierownicy nie przekręcałeś stacyjki w...
Jak wiesz gdzie jest to już kosmos! W takim razie zdejmij przewód z elektromagnesu i zmostkuj na chwilę z głównym zasilaniem. Pamiętaj auto zostaw na luzie!! Ciekawe czy ogarniesz temat..... Dodano po 2 Do kolegi vankonrado po jaki hu. zdejmować zegart do wymiany kostki stacyjki??????? Wytłumacz!
Mam pytanie. Czy przełożenie kolumny jest do wykonania samemu w warunkach garażowych? Trzeba zdejmować całą deskę rozdzielczą czy wystarczy demontaż okolic pod licznikiem? Przekładanie stacyjki i wszystkich przełączników na kolumnie pewnie nie jest najprostsze? Jeśli posiada się starszą wersje body kompa w Pandzie to nie bedzie działać CITY i będzie...
Witam z zapytaniem! czy trzeba zdejmować kierownice żeby się dostać do tej kostki która jest połączona ze stacyjka bo rozebrałem już wszystko i nie mogę zdjąć tej dolnej osłony zaraz za kierownicą gdzie jest regulacja wysokości kierownicy
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
----------------------------------------... Witam,niedawno miałem problem z rozrusznikiem(tak mi się wydawało)raz słabo kręcił tak jakby coś nie łączyło a np.10 minut póżniej odpalał na dotyk aż w końcu całkiem padł.Wymieniłem go na nowy i teraz zdaża się że po przekręceniu stacyjki załącza się rozrusznik(wyje) a...
Automat. Lewarek wchodzi w pozycje"P", zdejmuje nogę z hamulca i auto stoi, zapala się kontrolka przy lewarku od parking :-(
Wygląda na to że ktoś się pomylił i po załączeniu stacyjki zamiast podawania na radio +12V jest to zdejmowane. Trzebaby dostać się do kostki przyłączeniowej radia i sprawdzić miernikiem/wskaźnikiem jak to wyglada.
witam . zgubiłem 1 komplet kluczyków . na 99% w mojej corsie jest immobiliserw-zdejmowałem obudowę kolumny kierownicy i jest jakieś urządzonko obok stacyjki .moje pytanko brzmi : czy ktoś dorobi mi taki kluczyk?? i jakie to mogą być koszta ...dzięki z góry
A gniazdo zapalniczki nie jest przypadkiem odłączane stacyjką? Sprawdziłem i rzeczywiście gniazdo zapalniczki jest odłączane stacyjką :) Teraz trzeba będzie jakimś sposobem przeciągnąć kabel z kostki do zapalniczki. Zobaczymy czy uda się bez zdejmowania konsoli środkowej. Pozdrawiam
Witam, Posiadam Audi 80 z roku 1990 Po włamaniu złodziej zostawił w stacyjce złamany element / kluczyk wchodzi do połowy i niem można przekręcić stacyjki/ zrobiłem dojście do stacyjki ale żeby tam wiercić dziurkę nie widzę szans/ jest inna niż na przykładzie z powyższego posta / . załączam zdjęcia, widać na nich ze jest jakby pokrywka zdejmowana, trochę...
Witam Kupiłem taką "rzeźbioną" Corsę C 1.3 Cdti 2004r w której poprzedni własciciel przełożył stacyjkę na lewą stronę ( a z prawej został moduł immo z bębenkiem), do przekręcania dał pokrętkę klucza nasadowego, do tego dorobił wyłącznik załączający otwieranie szyb elektrycznych. Stacyjka i jej kostka wyglądają na oryginalne, ale ów nieszczęsny wyłącznik...
Potrzebuje podłączyć ładowarkę w motocyklu ale nie pod akumulator, po pierwsze dlatego bo bez sensu aby działała cały czas skoro przyda mi się raz na miesiąc a po drugie nie chce mi się zdejmować więksZości plastików aby poprowadzić kabel. Dlatego chciałbym podłączyć np do stacyjki, świateł, marzeniem byłoby włączenie ładowarki właśnie przez kluczyk....
w vw jest inacyej jak w audi w b4 nie trzeba zdejmowac kierownicy wysterczy zmienic sam wklad lub kostke urwana pletwa mogla spowodowac zblokowanie kostki
Na cewkę przekaźnika i jego styk dajesz (+) po stacyjce, natomiast jak na bramkę (gate) dajesz sygnał startu (+) = tranzystor przewodzi, zdejmujesz sygnał startu,... po jakimś czasie kondensator się rozładowuje i tranzystor przestaje przewodzić... musi działać!
Które wkręty to ja wiem,tylko niewiem jak dobrać się do rozłączenia na dwie części osłony kollumny(tam nawet niema szparki ażeby coś włożyć i podważyć)Co do zdejmowania całego panela licznika to zastanawiam się czy jest taka potrzeba,znalazłem takie zdjęcie na elektrodzie:
A bez wiercenia sie nie da. Jest niesamowicie ciężko cokolwiek tam włożyć aby docisnąć pierścień, metody siłowego zdejmowania też nie polecam. A wiercenie to nawet profesjonalni "klucznikarze" stosują. Otworek nie musi być duży, a i tak po złożeniu nawet go nie widać i w niczym nie przeszkadza.
Wróciłem od sąsiada, który cały dzień się męczył z wymiana pompy sprzęgła w Mondeo 2009r. Pompa dalej nie wymieniona podobno trzeba zdemontować konsolę. Popatrzyłem na nową i wygląda jakby tam był nurnik a taka pompa jak nie cieknie to jest dobra. Raz w życiu to koledze robiłem. Pierwszy i ostatni ;) Jak ma wersje bez stacyjki to pompa jeszcze wieksza...
"z tego co sie orientuje stacyjka w golfie jest 2 stopniowa" źle się orientujesz, jest 3 stopniowa. 1 Włączenie zasilania peryferii 2 włączenie zapłonu 3 rozrusznik Z całym szacunkiem - Golf 2 lub Golf 3 nie oznacza ilości stopni stacyjki; czy Kolega widział Golfa 3 z odległości mniejszej jak ok. 10m? Stacyjka w tym samochodzie posiada pozycje jak...
Jak oryginał to musi być prawy przedni słupek. Moduł firmy Kiekert. I wszystko w temacie. Jeszcze raz mówię-nie zdejmuje się 15, pewnie nie działa ( cofa się ) cycek w kostce stacyjki lub lewą 15 posłalo radio, wystarczy nędzne 2V aby zamek przestał reagować.
Dobra panowie, będę zdejmował panel i przy najbliższych mrozach sprawdzę czy to on był powodem bołączki. Edycja: Auto do dzisiaj sprawdzone na mrozach, teraz jest wszystko OK. Jednak to 0.10 A powodowało rozładowanie już przez jedną noc, natomiast przy 0.01 A auto odpala nawet i po 5 dobach. Dodam jeszcze, że aby uniknąć zdejmowania panelu na noc poprawiłem...
imo jest ok , problem jest za stacyjką . Stacyjkę ładnie dostaje plusa i nawet po zwarciu dalej jest podawany a rozrusznik nie rusza Przy aku są okrągłe kostki z nich idą kable do rozrusznika to jest przekaźnik ? bo musiał je odgiąć przy zdejmowaniu aku może ze starości się rozsypały
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Samochód po przekręceniu kluczuczyka odpala kontrolki normalnie, gdy próbuje odpalić kontrolki gasną tak samo radio itd. (Tak zachowywał się normalnie, więc to jest w porządku.) Jednak rozrusznik, ani nic nie kręci, słychać już dość słabo pyknięcie przekaźnika, ale poza tym nic. Bezpieczniki sprawdziłem, i...
Jest to Alpha CC i normalnie wyświetla SAFE. Jeżeli wyświetla SAFE 2 to znaczy że 2 razy był wprowadzony błędny kod. Odczekaj 1 godz. i będziesz mógł raz wprowadzić prawidłowy kod (stacyjka włączona). Istnieje też taka możliwość że namieszało się w programie przez iskrzenie na klemie. Kleme należy zdejmować i zakładać ZDECYDOWANIE by uniknąć iskrzenia.
W moim poście #41, oraz poniżej. Fajna sprawa, roboty dwie minuty, piszemy dwa dni... Znajduje Kolega ten włącznik i zdejmuje z niego wtyczkę. Kawałkiem przewodu zwiera do blachy auta SZARO-CZARNY przewód, wiatrak ma ruszyć: czy silnik zimny, czy ciepły, czy kluczyki są w stacyjce czy nie; ma się kręcić. Jak się nie kręci, zdejmujemy wtyczkę z wiatraka,...
Witaj. Oprócz tego co kolega wyżej napisał jest jeszcze prostszy sposób (wg mnie). Zdejmujesz plastik pod kierownicą, bierzesz probówkę i tam masz przewody od kostki stacyjki. Jeden z nich to właśnie wzbudzenie rozruchu, drugi stały plus, trzeci plus po zapłonie. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd...
Witam, Mam Renault Clio II 1.4 16V Extreme z 2003 roku i przy wyjmowaniu fabrycznego radia najprawdopodobniej jakieś przewody zwarły się z czymś i radio, zegarek oraz sterowanie klimatyzacją przestały się uruchamiać oraz reagować na przyciski (po wyjęciu radia i wyjęciu pierwszej żółtej złączki, próbowałem wyjąć białą i czarną, nie chciały wyjść i po...
Znalazłem w necie taki instruktaż: -zdejmujemy plastikową obudowę, która jest nad i pod stacyjką (odkręcamy 5/6 śrub od spodu) -wkładamy kluczyk do stacyjki i zostawiamy w pozycji II -znajdujemy mały otwór w przedniej części stacyjki (około 4cm na lewo od wejścia kluczyka) i wkładamy tam coś cienkiego (gwóżdź/klucz imbusowy), aby odblokować blokadę...
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
Hmmm po pierwsze radio nie jest podłączone przez kostkę iso tylko przewody z głośników do radia, po drugie jedynym przewodem zasilającym w seicento jest przewód żółty 12V z aku. więc nie mam innego przewodu czerwonego ze stacyjki, wcześniejsze radio też tak było podłączone, ale miało zdejmowany panel więc nie było problemu, to nie ma...Aha i gdy podepnę...
Wybaczcie że tak długo nie odzywałem się na forum :( Z tym radiem po stacyjce to jest tak, że jak radio mam wyłączone to nawet po tygodniu odpale auto. Radio wg mnie nie pobiera prądu po wyłączeniu (zdejmuje panel).
sliczne dzieki kupilem nowy akumulator odpalil juz jezdzilem bez problemu ale przy wlonczonej stacyjce ma kierunki iswiatla a gdy odpale silnik niema nic nie wiem co sie urodzilo pozatym wylacze stacyjke kontrolki gasna ale zostaja pozycyjne tylne wiec zdejmuje kleme jeszcze raz bardzo dziekuje milego weekendu
(-) może to być nieszczelność systemu chłodzenia zaworu EGR. Dobrze, że o tym mówisz, bo zaraz kazano by Ci nie tylko głowicę zdejmować, ale pół silnika rozbierać... W rzeczywistości może tak być, jak mówisz, że do EGR przecieka ciecz chłodząca z chłodnicy spalin. Przykładowy widok takiej chłodnicy na silniku 2,0 HDI DW10BTED wskazuje czerwona strzałka...
Witam, po włamaniu złodziej zostawił w stacyjce złamany element / kluczyk wchodzi do połowy i niem można przekręcić stacyjki/ zrobiłem dojście do stacyjki ale żeby tam wiercić dziurkę nie widzę szans. załączam zdjęcia, widać na nich ze jest jakby pokrywkę zdejmowano, trochę próbowałem ja jakoś zdjąć ale dojście jest ciężkie i nie mogłem.pytanie brzmi...
zdejmowanie izolacji zdejmowanie charakterystyki zdejmowanie nadkola
modernizacja telewizor wgranie języka polskiego pioneer dobra
sprzedaż matryc agregat prądotworczy
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG - Gaśnięcie na skrzyżowaniach Iveco Daily 40 - Kod 000B: Czujnik Ciśnienia Paliwa lub MAP