Przykro mi, ten model może w porywach osiągnąć 35 km/h. Cylinder jest zabezpieczony przed nieautoryzowanym odkręceniem. Miałem styczność z dwoma Piaggio Zip 25, ale takiej nakrętki-blokady nie widziałem. Odblokowanie silnika jest pracochłonne i kosztowne, a wg. niemieckiego prawa to jest zabronione (chyba że zostanie przerejestrowany na normalny motorower...
Dołączę się, bo nikt tego nie napisał, a może potomni skorzystają - bardzo prostym sposobem bez młotka i ściągacza można zdjąć każdy uchwyt wiertarski z stożka Morse'a - potrzebna jest tylko odpowiednia śruba z nakrętką np. M6 zależnie od rozmiaru uchwytu - wkładamy do wnętrza uchwytu śrubę z nakręconą nakrętką ok 1,5 cm od końca śruby, zaciskamy uchwyt...
Trzeba chyba zdjąć głowice i sprawdzić co jest nie tak. Moim zdaniem to lepiej to oddać na złom i szukać innego koszt samej robocizny bedzie zbyt duży przy takim aucie.
Najpierw trzeba zdjąć głowice. Następnie odkręć miskę olejową. silnik zalewasz gorąca woda (powoli) i patrzysz gdzie cieknie. Będzie widać.Lepiej kołkować miedzianymi wkrętami. Nic gazowo. Prawie zawsze tam pęka. Kołkować trzeba umieć.
Witam. Chciałbym zastosować pokojowy regulator temperatury do pieca gazowego dwu funkcyjnego Junkers. Regulator jakiejsc nie drowiej firmy przewodowy tygodniowy. W pokoju w ktorym byłby regulator są dwa kaloryfery czy w przypadku zastosowania regulatora muszę zdjac głowice regulujaca nastawe z obudwuch kaloryferów. Jaki regulator polecacie, czy faktycznie...
Raczej trzeba zdjąć głowice, wypiąć zawory, sprawdzić jak przylegały do gniazd, czyli jak po całej otoczce gniazda i zaworu przylgnia jest czysta to powinno to być szczelne, ale jeśli jest częściowo czarna to już jest nieszczelne. Zanim zdejmiesz głowice, zwiększ delikatnie luz zaworowy, nie wiem ile masz ustawione teraz, ale spróbuj na 0,2 - 0,25....
Wizualnie to ciężko, ale typ jest wybity na dekielku z tyłu wału tylko że od środka, lub zdjąć głowice i będzie wiadomo.
Może być albo przykręcony zawór w pionie (podpionowy), albo też na niższych piętrach jest kryzowanie ustawione "na full" i zdjęte głowice (lub nastawione na full), przez co mniej ciepła dochodzi do ostatniej kondygnacji. Przykręcanie zaworów podpionowych jest bardzo złą praktyką, gdyż często powoduje wadliwe działanie ogrzewania na najwyższych kondygnacjach....
No to chyba trzeba zdjąć głowice. Dodano po 2 A kręciłeś ręcznie silnikiem? Nic go nie blokowało?
Zdjąć głowice i obejrzeć. Ewentualnie specjalna kamerka w miejsce świec?
wszystko zależy od tego jak te uszczelniacze są zepsute bo może być tak że gdy uszczelniacze są aż popękane to mogą też być prowadnice wytarte bardzo a w tedy ta ilość oleju na tłoki jest znacznie większa a my tego nie wiem bo najpierw należało by zdjąć głowice i zobaczyć to gołym okiem i w tedy oceniać co z tym jest nie tak pozdrawiam. Dodano po 5...
Ja bym zdjął głowice i zweryfikował cylinder czesto kompresja była a silnik nie był wstanie wytworzyć podciśnienia także bym to zweryfikował
Potrzebujesz klucz 30 aby zdjąć głowice(lub uniwersalny) Zobacz jak zachowa się grzejnik po zdjęciu głowicy. Sprawdż nastawy wstępne-ewentualnie przestaw na N. Możesz mieć włożoną kryze silikonową w śrubunek(wyjąć musi ją fachowiec aby nie zalać mieszkania) Sprawdż też trzpień zaworu po zdjęciu. Powinien wciskac się z oporem i wracać po zwolnieniu nacisku-może...
To grzejnik termoteknik. produkcja Turecka .
Nasączyć smarem w spraju gwint nakrętki głowicy termoregulacyjnej, odczekać aż spenetruje w/w i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, kluczem, delikatnie odkręcić.
Da się ten pierścień zdjąć nawet bez jego uszkodzenia. Wystarczy czymś cienkim podważyć w miejscu łączenia połówek i rozmontować. Ja to nieraz demontowałem i ponownie składałem. Po zdjęciu tego pierścienia będize widać, jak jest zamocowana głowica, czy na gwint (prawdopodobnie), czy zatrzaskowa. Jedna uwaga. Na zdjęciu zawór i głowica są źle zamontowane....
Papierków nie skomentuję, ani gdzie to było napisane. Jedyne, co musisz zrobić, to zdjąć głowice nieuszkadzając powierzchni. Jak to zrobisz, to już zależy tylko od Twojej inwencji i pomysłowości. Jeżeli głowice są nieuszkodzone (nieurwane), to nie ma potrzeby używać jakichś papierków. Dokładnie opisywać nie będę, żeby mnie ktoś nie posądził o nakłanianie...
Jak zdjąć tą głowice?
Odkręcić widoczną nakrętkę sześciokątną.
Tak zdjąłem głowice i grzejnik jest gorący - pytanie czy źle zamontowałem głowice ze blokuje grzejnik czy jest jakaś inna przyczyna - proszę o pomoc
Jeśli jest odpowietrzony to zostanie jedynie zdjąć głowice.
Zaczynasz od tej gumy na końcu uchwytu, jest wciskana. http://obrazki.elektroda.pl/6403603300_1...
http://obrazki.elektroda.pl/8748301600_1... A tak.
walnięta głowica . Można kupić nową i będzie ok . Tylko czy warto ;)
Ok dzięki, No to czy przeskoczył to nie wiem może źle był ustawiony ja odebrałem to juz było po fakcie. Jak zdjąłem głowice to zawory były krzywe. On twierdzi, że auto odpaliło i jakiś czas chodziło później coś kichło i zgasł. No i nie wiem jak to odbierać.
Można zdjąć głowice i cylinder ,i zobaczyć jak to wygląda. Będziesz wiedział coś więcej.
Jak jest niskie cisnienie na cylindrze to już za późno na regulacje zaworów. Trzeba zdjąć głowice, przeglądać ja i zregenerować. Nie trzeba wyciągać silnika.
Również czekam na odpowiedź użytkownika (at)piotr1eo jak się sprawuje c330 po tej modyfikacji. Sam teraz zdjąłem głowice i zastanawiam się nad przeróbką. Pozdrawiam
Czyli ten czeski . Musiałeś zdjąć głowice , jak zdjąć to ją planować . Regulacja wstępna opisana w zeszycie serwisowym dla tego motoru. Pozdrawiam tych co mówią że czegoś takiego nie ma Może inaczej nazwana.
Sprawdziłem kompresję i okazało się że jest za słaba. Zdjąłem głowice , uszczelka uszkodzona, jak wymienię to napiszę czy silnik odpalił. Przy okazji - czy ktoś może podać jakiś namiar na rysunki lub w ogóle jakąś dokumentację techniczną tego silnika, może ktoś ma taki silnik i może wrzucić zdjęcie mechanizmu włączania biegów. Za pomoc z góry dziękuję.
tak
Panowie, skąd wziąć czerwone kapturki do zamykania zaworów termostatycznych? W związku z remontem w mieszkaniu muszę zdjąć kaloryfery. Zdjąłem głowice, zawory to RTD. Pytałem w kilku sklepach i wszyscy twierdzą, że te kapturki można kupić tylko z zaworami. Samodzielnie nie występują, a kupno zaworu dla kapturka nie ma sensu. A jeśli nie można kupić...
Nie wiem jak sprawdzić czy dochodzi powietrze, ale jeśli zrobię przekręcę trochę magnesem to zaczyna coś syczeć, lecz motocykl wciąż nie odpala Dodano po 55 Zdjąłem głowice nie było w ogóle uszczelki widocznie w poprzedni właściciel nie założył przy obrocie magnetem coś syczało pewnie to była uciekająca kompresja cylinder od góry jest cały czarny i...
próby wiercenia i nabijania torksa nie dało rady więc zdjąłem głowice na wiertarkę stołową i się udało na uszczelce były oznaki uszkodzenia dzięki wszystkim za pomoc
A ja mam taki problem. W ubiegłym roku miałem przy grzejnikach normalne zawory kulowe i było OK. W tym roku założyłem zawory i głowice Schlosser i jest zimno. Głowica odkręcona na max-6 i przed zaworem rurka gorąca a za zaworem grzejnik już nie taki gorący a powrót letni. Zdjąłem głowice i troszkę lepiej ale dalej nie to co było na zwykłym kulowym....
Mercedes Sprinter 2.2 CDI. Obracające się panewki na korbach(korby łupane). Wał już po drugim szlifie na korbach i pierwszym na głównych. Producent dopuszcza 4 szlify. Do wymiany łañcucha rozrządu trzeba albo zdjąć głowice, albo łañcuch na spince albo zakuć. Plusem jest że łatwo silnik wyjąć. https://obrazki.elektroda.pl/8732083100_...
W x-trail 2.2 nie trzeba wyjmować silnika, tylko wałki rozrządu. Ten "plaster" zostaje na silniku, jedynie zdejmujesz pokrywkę i wywalasz górny łańcuch, pompa zostaje na swoim miejscu. Natomiast osobiście robiłem niedawno w primerze p 12, silnik jest poprzecznie i tam trzeba wywalić silnik ze skrzynią w dół.
chciałem na starym wszystko ładnie ustawić później rozpiąć pasek i bez przestawiania rozrządu zdjąć głowice do zmiany upg, No to źle myślisz. Jak będziesz przykręcał głowice, to tłoki mają być w połowie bloku po równo . Bo jak będziesz przykręcał wałki i przez przypadek pogniesz któreś zawory to nie będzie wesoło. Potem się będziesz martwił ustawieniem...
Naprawić. Zdjąć głowice i przekonać się dlaczego jest nie szczelny.
czy ten castrol będzie zły jako zastępstwo Będzie bardzo zły. Zdjąłem przedni dekiel tłoka i zasyfione tam jest spalonym olejem i świeca cała upaprana też spalonym olejem. Podczas ruszania tłokiem minimalna ilość oleju zostaje w cylindrze - nie wiem czy tak ma być. Zdjąłeś głowice, nagar należy usunąć, wymienić świece, olej sae 30, filtr powietrza....
Witam mam pytanie czy do wymiany uszczelniaczy zaworów muszę zdjąć głowice czy moge zrobic to jakos innaczej.
Nie ma co kombinować. Trzeba zdjąć głowice i wszystko będzie widać.
Też mogę ten syf sprzedać. Miesiąc temu zdjąłem głowice i położyłem je w okolicach grzejników, służą tylko do pomiaru temperatury. Na grzejniki założyłem zwykłe termostaty. Działa to lepiej niż wcześniej. Generalnie pieniądze wywalone w błoto.
Trzeba zdjąć głowice,i odkręcić miskę.
Obstawiam na problemy z układem paliwowym, a stawiałbym na pompę wtryskową. Chociaż podstawa jak prawidłowy dopływ paliwa sprawdzona? Teraz trochę późno na diagnostykę jak już zdjąłeś głowice.
Tuleje wyglądają na to że są dobre, jak zdjąłem głowice to sprawdziłem palcem i nic nie czuć. Najgorzej boje się ruszać ten wał... a później jakoś muszę go ustawić są jakieś znaki. Dzięki za odp Dodano po 1 A czego jeszcze mogę się spodziewać?
Zaproponowane przez mechanika rozwiązanie to najtańszy na chwilę obecną półśrodek. Te pozostałe nad którymi się zastanawiasz nawet nie próbuj robić. Najlepiej zdjąć głowice i zawieźć do specjalisty który wstawi tuleję z nowym gwintem. "Najlepiej zdjąć głowice i zawieźć do specjalisty który wstawi tuleję z nowym gwintem" Takie rzeczy robi się na samochodzie,...
W silniku kosiarki tak nic nie zobaczysz, trzeba zdjąć głowice. Ale nawet zatarty silnik kosiarki odpali.
To nie silnik dla majsterkowicza.
https://obrazki.elektroda.pl/6749566100_... Jak zdjąć tą głowice?Wspólczesne zawory mają poprostu plastikowy piercień a tutaj co należy zrobić?
No właśnie tylko czy to coś pomoże czy nie lepiej od razu zdjąć głowice?
kivors widzę że masz doświadczenie jeśli chodzi o WD-53. Ja przy swojej sprężarce zdjąłem głowice i na ładzi cylindra nie ma żadnych progów, ale zauważyłem że średnica tłoka jest mniejsza od średnicy cylindra o ok. 1-1,5mm. Wydawało mi się, że to dużo, ale skoro pierścienie nie wyrobiły progu to cylinder nie jest zużyty więc może tak ma być. Co Ty na...
Była zamarznięta woda , głowice sprawdzone i wymienione . Blok na 100% nie pęknięty więc pozostają tuleje. Mam zdjęte głowice z bloku. Pytanie brzmiało jak je sprawdzić ,a nie : co mogło się stać.
tak czy tak musisz zdjąć głowice i wtedy zobaczysz co się stało
wielkie dzęki udało się ściągnąć ale gdzie mogę kupić taką głowice
Podkaszarka akumulatorowa METRIX – jak zdjąć głowicę? AI: Jaki dokładnie model podkaszarki METRIX posiadasz? BLT20-230 LiX-one AI: Czy próbowałeś już coś odkręcać lub napotkałeś jakiś problem przy zdejmowaniu głowicy? Brak otworu blokady.
Okopcona świeca jest oznaką złej mieszanki. Skoro filtr wymieniony to oznacza to zbyt duża ilość paliwa, bądź problem z braniem oleju skoro słabnie po 15 minutach. Może tłok puchnie? Sprawdziłbym co widać na tłoku przez otwór świecy. Jeśli jest bardzo mokro to zdjąłbym głowice i sprawdził jak wygląda cylinder. I na sam koniec tłok i pierścienie jeśli...
Od strony zaworu jest duża nakrętka.Jeśli ją odkręcisz , to głowica zejdzie z zaworu razem z tą nakrętką.Na zaworze , wokół czpienia który wciska głowica znajduje się profilowany pierścień.Jeśli się mu przyjrzysz , to zauważysz na nim wybite numerki.Odciągając go do siebie , można kręcąc nim wyregulować przepływ. Nazywa się to kryzowaniem.
Zostaje ci tylko zdjąć głowice i porównać z danymi lub inną sprawą głowicą czy zawory mają taki sam skok roboczy.
Tak, na 1 i 3 cylindrze był lekki ślad po zaworze wydechowym ale to było kilka tygodni temu, głowicę były w zakładzie, na tych 2 głowicach wymieniono prowadnice zaworowe bo się zawory przycierały. teraz ponownie miałem zdjęte głowice i już świeżego śladu nie było
nowe, wieści... po dokładnym obejrzeniu silnika przy jego pracy zauważyłem spory wyciek płynu tak jakby spod głowicy, tuż pod kolektorem i pod termostatem, nad czwartym tłokiem licząc od lewej... zdjąłem głowice i uszczelka wygląda dość solidnie...czy to jednak będzie uszczelka?
Za małe luzy zaworowe (0,1 i 0,15) a co do stuków trzeba zdjąć głowice i obejrzeć
konkretnie chodzi mi o kalibracje tej drukarki bo strasznie zły wydruk wychodzi, oraz jak zdjąć głowice drukującą żeby ją wyczyścić
Witam, Poszukuje schematu,ustawienia rozrządu do ford Mondeo mk5 2.0Tdci 150km 2015r Niestety zerwał się pasek i trzeba było zdjąć głowice, teraz przydało by się ustawić porządnie wszystko. Czy znalazł by się ktoś kto podesłał by schemat z autodata,etis bądź czegoś podobnego . Pozdrawiam,
Witam , w corsie b 1.4 8v leci olej z pod obudowy wałka tzw głowiczki . Będę brał się za naprawe tego i chciałem się dowiedzieć czy po odkreceniu śrub od głowicy żeby zdjąć tą głowiczke , można potem skręcić to czy nawet przy wymianie uszczelki pod obudową wałka trzeba zdjąć całą głowice i dawać nową uszczelke również pod głowicą .
Przeważnie można znaleźć: https://www.youtube.com/watch?v=IWRaHpkW... Jest też tam kilka sekund o starym typie... Nie zmieniaj nastawy wstępnej jak nie jesteś do tego upoważniony: https://www.youtube.com/watch?v=HhucJN4L...
Mówiąc wprost przy prawidłowo ustawionej krzywej, prawidłowo dobranych grzejnikach do poszczególnych pomieszczeń - można w ogóle zdjąć głowice. Im więcej głowic otwartych na full tym lepiej dla kotła, kondensacji, efektywności systemu grzewczego. Otwarcie głowic przy Calormatiku będzie bardzo ważne w momencie zaprogramowania pracy kotła względem temp....
aparat zaśnieża zdjęcie głowicy Oświetl porządnie.
Jak masz zdjęte głowice to sprawdz w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą.
Chyba trochę przesadzasz z tym skatanym silnikiem byłem dziś u mechaniora też stwierdził że to uszczelniacze zaworów koszt naprawy jeżeli trzeba będzie zdjąć głowice to około 4 stówek
Poza pytaniem, ale jak zdejmiesz głowicę, pomierz wysokości wystawiania tłoków - czy któraś korba nieugięta.
Być może coś podeszło pod zawór jakiś paproch albo inne dziadostwo, może spróbować zdjąć głowice i powciskać troche iglicę żeby ją rozruszać, jeśli nie pomoże to sprawdzić jak wygląda filtr przy ciepłomierzu jeśli taki występuje.
Faktycznie głowica malucha ma metr długości i pół metra szerokości że nie można oderwać od cylindrów- litości. Zrób tak, żeby wszystkie zawory były zamknięte. Najwygodniej będzie chyba zdjąć klawiaturę. Można też zdjąć łańcuch rozrządu Skoro rwie głowice to musiał wcześniej zdjąć klawiaturę bo śruby trzymające głowice są także pod klawiaturą. Łańcuch...
jak zdjąłeś głowice to jak wyglądał tłok na tym trzecim cylindrze? Nie był tam opadnięty czy coś? A zawory od trzeciego cylindra jak pracują jak kręciłeś paskiem? Nie zawiesiły się czasem? Kompresje na tym cylindrze dobrze zmierzyleś
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
Moment dokręcania: 29 Nm, 90 st., 90 st. Ja bym radził wymienić pieski i pomierzyć sprężanie, i dopiero wtedy zadecydować czy zdjąć głowice czy nie.
Witam posiadam Renault Laguna II 1.9 Dci 120KM czy w tym aucie do wymiany uszczelniaczy zaworowych trzeba zdjąć głowice czy podejdę od góry? drugie pytanie czy ktoś wie jaki rozmiar jest szpilek turbina -katalizator M8x?x rozmiar gwintu. Pozdrawiam
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
niestety prace stanęły w miejscu... jakiś kawałek metalu dostał mi się chyba przez przypadek do komory spalania... zdjąłem głowice, i okazało się dodatkowo, że pęknięcie wielkości włosa jest na 1 cylindrze między zaworami.. założyłem inną sprawną głowicę, odpala, ale dalej coś niemiło stuka, i znów czeka mnie majstrowanie :(
Witam ostaniom czasie z silnika Ursus c360 zaczął wydobywać sie dziwny podźwięk metaliczny . Rozebrałem go trosze zdjąłem głowice i jeden z tłoków opada po mocniejszym wciśnięciu opada około 1,5-2mm . Bede sie brał z odkręcenie miski olejowej .Czy ktoś podobny problem ???
Taki kupiłem. Jeśli więcej jak 500 to chyba lepiej będzie zdjąć głowice. Pozostały jeszcze trzy świece i tez nie wiadomo czy nie ukreca się choć silnik chodzi bardzo ładnie i szkoda to rozbierać
Zmierzyłem ciśnienia na cylindrach. Na drugim nie wskazuje nic. Prawdopodobnie zawór, muszę zdjąć głowice, ale to dopiero w przyszłym tygodniu. a może coś innego? ma ktoś pomysł?
jeżeli jest sprawny termostat i wentylator chłodnicy się włącza to znaczy że trzeba zdjąć głowice. Bywają też przypadki grzania się silnika gdy jest przestawiony rozrząd wtedy auto też się grzeje .
robiłem tylko silnik w Hondzie Varadero 1000 głowice i zawory bo brała olej i też dymiła ale to motor i benzyna, diesla jeszcze nie naprawiałem . ale dam rade -jak w vito sprawdza się poziom BORYGA w zbiorniczku jest tam jakaś podziałka bo ja jej nie widzę albo nie wiem gdzie patrzeć ?? proszę o jakeś schematy jak zdjąć głowice i jak ustawić rozrząd
Przyczyn może być wiele. Ktoś kiedyś tam coś robił i złożył na starej uszczelce. Ktoś kiedyś tam coś robił i nie splanował głowicy/krzywa. Pęknięta głowica. Ipt. Wyjście jest jedno. Dokładnie wszystko umyć,dokładnie zlokalizować miejsce wycieku. Zdjąć głowice i patrzeć co jest grane.
Witam! Mechanik stwierdził, że to na pewno pęknięta tulejka korbowodu czy coś takiego. Ale moim zdaniem gada bzdury bo nic takiego się nie działo przed regulacją. żeby cokolwiek stwierdzić trzeba zdjąć głowice? Czy wystarczy dekiel zaworów?
Już za późno mechanik zdjął głowice bez mojej wiedzy zadzwonił tylko żeby kupić uszczelkę pod głowice a cena masakra 170 zł, no trudno jestem dobrej myśli bo już trochę kosztów poniosłem i ma nadzieje że w końcu zapali.
Proponuję najpierw wyczyścić filtr przed pompą. Potem zdjąć wszystkie głowice. Odczekać parę godzin i sprawdzić, w którym grzejniku rura powrotna jest najcieplejsza. Zmniejszyc tam kryzę i tak po kolei aż do skutku. Jeśli to nie da efektu, to trzeba się zastanowić nad wymianą pompy na mocniejszą. Sterownik kotła MUSI być tam, gdzie na grzejniku nie...
Ustawienie zaworu na 7 powoduje całkowite jego otwarcie po zadziałaniu głowicy termostatycznej. Jak już zdjąłeś głowicę to możesz zmienić nastawy nawet do 2 i obserwować reakcję. Dodatkowe informację tutaj: http://products.danfoss.pl/productrange/...
[quote="d_daro"] -napewno któraś z nich nie jest zaniżona dlatego że przy okazji jak zdjąłem głowice to mierzyłem ile wystają i wszystkie wystają w normie podanej w książce serwisowej do URSUSA C 360 czyli od 0,002 do 0,005mm moje w granicach 0,005mm. Jestem ciekawy czym to zmierzyles bo ja nie potrafił bym tego zmierzyć i podejrzewam ze tu na forum...
Postaram się zrobić fotki ale nie wiem czy będzie dokładnie widać szczególy mocowania itp. A co to za problem otworzyć kieszeń i zrobić dobre zdjęcie?
Tzn. że mam zakręcić dopływ wody do grzejnika i odkręcić głowicę wypuszczając wodę z grzejnika tak? Nie, wystarczy odkręcić nakrętkę (strzałka) http://obrazki.elektroda.pl/7434891800_1... kluczem 30, woda nie poleci
masz wywalona uszczelkę pod głowicą na bank trzeba zdjąć głowice wymienić uszczelkę i sprawdzić czy głowica nie jest gdzieś popękana lub krzywa jeżeli tak to do zakładu spawanie i szlif i musi być ok.(czy nie jest krzywa można sprawdzić na tafli szkła przykładasz głowice i widzisz czy idealnie przylega ) A nie zapomnij o wymianie oleju i filtra bo tą...
Zdjąć głowice, wykręcić ukręconą szpilkę wkręcić nową, najlepiej to wszystkie wymienić, dać nową uszczelkę, dokręcić używając klucza dynamometrycznego ustawionego na odpowiedni moment, a nie jakieś tam wynalazki tworzyć.
Gaźnik wyczyszczony Po regulacji działa dużo lepiej i równiej chociaż nadal przy gwałtownym dodaniu gazu zaklekocze i zadymi Przydało by się wymienić sprężynki regulacyjne układ na obrazku (Prośba gdzie można zakupić) Zdjąłem głowice Cylinder jest ok nie ma żadnych rys ani rantu na końcówce Zawory i gniazda wyglądają na moje OK http://obrazki.elektroda.pl/7744927900_1...
Należy zdjąć głowice; sprawdzić płaszczyznę bloku i głowicy, w zależności ile razy była planowana głowica dobrać uszczelkę odpoiwiedniej grubości, wymienić śruby i dokręcić jak w 1 poście. Jeśli było źle dokręcone głowica może być skrzywiona.
Wygląda jak Danfos ale to tylko wygląda: EZVIZ T55 Smart Radiator Thermostate Compatibility Guide_PL.pdf https://obrazki.elektroda.pl/1302102500_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... A dokładniej porównaj wymiary z tam podanymi: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Kluczem 32 odkręcasz dużą mosiężną nakrętkę w lewo ( nie potrzeba zwykle dużej siły ) .Gdy pozostawisz zawór bez głowicy , to masz ogrzewanie na maxa . Głowice tego typu są w sprzedaży , wiec najlepiej kup nową i wymień . Zaworu nie musisz wymontowywać , więc nic nie pocieknie z rurek .
Warto dodać, że w momencie przesuwania na talerz słychać tak jakby dźwięk skrobnięcia (jak wchodzi na talerz), potem na talerzu juz nie i przesuwa się gładko. Przy zdejmowaniu z talerza też jest taki dźwięk. Brak jakichkolwiek rys. Zanim otworzyłem dysk to podczas podłączenia był metaliczny odgłos jak talerze się kręcily. Jak zdjąłem głowicę to jest...
Załączam zdjęcia mojej głowicy, trochę ziarniste, ale rano nie było za bardzo warunków na ostre. Wg mnie powinieneś szukać podobnej głowicy, ciężko widzę odbudowę z takiego stanu... http://obrazki.elektroda.pl/5665829800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9758376000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3198165600_1...
danfoss zdjąć głowice laguna zdjąć głowice odblokować głowice
migająca dioda telewizor czujnik papieru słuchawka motorola
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
HAMM HD 120i – błąd 1118: niskie ciśnienie hydrauliki wibracji, diagnostyka i przyczyny Badania do kodu 95 Wielkopolska – najtańsze opcje dla kierowcy 63 lata, WOMP, WCMP, ceny 2024