W starszej wersji silników 165 ccm firma As-Motor stosowała mechaniczny odprężnik. Był on wkręcany w cylinder od strony wydechu. Uruchamiany był on przy ciągnięciu za rozrusznik ręczny. Współczesne opisy tych silników nie podają informacji o odprężniku sugerując zastąpienie go systemem EasyStart w rozruszniku oraz zastosowaniem cyfrowej cewki zapłonowej....
Podważ wkrętakiem zatrzaski nad kołami.
Jeśli użyłeś takiego klucza z siła odpowiadającą ok 10-11 kg to ok. Ale tej pewności nie masz i mieć nie bedziesz. Najlepiej zdjąć osłony, ustawić silnik na blokadach jak do rozrządu i wymienić tą śrubę. Koszt niewielki, a zastanawianie się czy będzie ok nie ma sensu. Pozdrawiam
koło pasowe nie jest na klinie, odkręcisz je bez blokady, bieg, hamulec i ostrożnie kluczem, zdjęcie osłony jak silnik siedzi w samochodzie to p... zadanie, jak nie cieknie tylko się poci to bym nie ruszał bo zrobisz jeszcze gorzej, osłony bez powyginanie nie ściągniesz na aucie, w osłonie jest odkręcane uszczelnienie na wał w miejscu gdzie przychodzi...
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
Jakbyś miał gniazdo haka 13pin, to tam jest stały + i można podać zasilanie, jak nie to pozostaje zdjęcie osłony pod silnikiem i podanie zasilania na śrubę + rozrusznika Ps. booster w tym przypadku nie zadziała, nie poda napięcia gdy akumulator jest rozładowany do 0
Zdjąłem osłone silnika i kręcąc wałem był delikatny opór ale wszystko się kręciło.
Przekładnie kątowe? raczej sprawne. Możesz częściowo rozebrać maszynę (porozpinać) i wtedy znajdziesz przyczynę mechaniczną zacięcia. Można zdjąć osłony hamulca na silniku, odpuścić hamulec na śrubach - wtedy masz dostęp by pokręcając prawo-lewo znaleźć przyczynę. Skoro był silniczek 0,75 kW to nie jest wymagana jakaś większa siła by to obadać... Powodzenia
Wstaw foto.
Tylko to znalazlem.
zrób zdjęcie przodu silnika oczywiście bez osłony górnej
Witam mógłby mi ktoś napisać jak się nazywa ta część? Kupiłem e39 523i przedlift i mechanik mi mówił że muszę mieć tą osłonę bo zajadę silnik czy to prawda? Ja tej osłony nie mam daje zdjęcie poglądowe https://obrazki.elektroda.pl/3250887100_... Jak ta osłona się nazywa?
Zobacz tu https://www.youtube.com/watch?v=JQOTHP3K...
Przecież słychać że coś ci się obciera trzeba po prostu fizycznie zajrzeć. Od pisania na forum nie naprawi się przez ekran nikt ci nie zajrzy. Przez telefon jak piszesz z niego też tam rąk nie wsadzi żeby wiedzieć co jest. To jakiś problem zdjąć osłonę silnika i zobaczyć czy nie była gdzieś uderzona i zakręci ręką za wentylator po odłączeniu od sieci...
Tam nie ma łopatek tylko są turbiny. Posiada to silnik nie rozbieralny więc kolega ich nie wyczyści, nie chcę nic mówić, ale ten Zelmer jest o wiele, wiele lepszy, trzeba tylko o niego dbać i regularnie czyścić lub wymieniać filtry. To że silnik jest nierozbieralny to akurat dla wyczyszczenia turbiny nie ma znaczenia, mozna to zrobić po zdjęciu osłony...
Próbowałeś okręcać tą śrubę na górze wirnika? Powinno zejść jako całość. Nic nie zejdzie, trzeba najpierw zdjąć osłonę turbiny.
Czujników temperatury bez kontrolera (dedykowanego, trójwejściowego) nie podłączaj. Możesz pokombinować ze standardowym kontrolerem dwuwejściowym, ale nie gwarantuję powodzenia nie znając jego parametrów i rezystancji "termików" w stanie zimnym i gorącym. Hamulec musisz obejrzeć, poszukać tabliczki/naklejki na jego cewce. Powinno to być możliwe po zdjęciu...
Jak zdjąć osłonę silnika w skodzie 1.2 12v bez żadnego uszkodzenia. Czy są tam jakieś zaczepy których nie widać?
Chcesz się brać za wymianę szczotek a pytasz jak wyjąć silnik? To aż tak skomplikowane jest zdjęcie osłony, zrzucenie paska i odkręcenie jednej czy dwóch śrub?
Zdejmij osłonę silnika i wszystkiego się dowiesz.
Dobrego masz mechanika, albo masz AFNa 110 koni... Albo dajesz zdjęcie silnika, albo kod 2 literowy z osłony rozrządu. Będziesz miał AFN, AVG jeśli 110 albo ATD, AXR jak 101.
Był pęknięty przewód odmy, został wymieniony, zdjęta osłona i silnik wymyty od spodu, trwa obserwacja, w tym momencie nie widać żadnych wycieków. Czy pęknięcie odmy + za duży stan oleju mógł spowodować że wyciekał olej silnikowy?
Tak ja cię rozumiem ale musi się zlewać tam olej albo z pod dekla albo z odmy .Który to rocznik tego Passata ? I od tego trzeba było zacząć zdjąć te osłony na silniku .
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Dzięki za podpowiedzi - skłaniałem się ku cewkom (auto na chwilę przed awarią zaczęło szarpać) ale gazownicy skutecznie utrudnili zdjęcie górnej osłony silnika i nie było jak sprawdzić tego "na szybko, na parkingu".
Osłona nie powinna zwisać nawet bez mocowań tylnych, jest sztywna u mnie też ich nie mam i nic nie zwisa przy 4 bocznych dokręconych na sztywno do podłużnic chyba że osłona to zamiennik, te są z dużo cieńszego i bardziej wiotkiego materiału. Co do amortyzatorków metal/guma to nic nie trzeba gwintować bo są mocowane do wózka na nakrętkę , więc trzeba...
Wstaw rzeczywiste zdjęcie, także po zdjęciu osłony z prawej strony i ilością przewodów.
Jeśli silnik pracuje a bęben stoi to brak paska ( w co wątpię ).Trzeba zdjąć osłony i zajrzeć do środka.I więcej informacji co się dzieje.
Wydaje się ,że może to być pompa wodna która już powoli sie zaciera :idea::idea: albo napinacz :idea::idea: ,radze lepiej to drugie sprawdzić bo może nastąpić zerwanie paska i dodatkowy remont głowicy :idea::cry:,żeby to sprawdzić trzeba zdjąć osłone paska rozrządu , przedtem zdjąć pasek kinowy:idea::|gdy osłone bedziesz miał zdjętą warto wtedy odpalić...
A może pompa wody zaczyna się rozlatywać. Płynu nie znajdziesz pod autem bo jest osłona z wygłuszeniem, które chętnie go wciąga. Proponuję zdjąć dolną osłonę silnika oraz osłony na rozrządzie i zobaczyć czy nie cieknie z pompy płyny chłodzącego.
Jeszcze nie miałem przypadku by był uszkodzony simering od strony koła zamachowego i żeby przez to ślizgało się sprzęgło. Tam jest dość znaczną odległość od sprzęgła do simeringu. Gdyby on puścił to kapał by olej pomiędzy skrzynia a silnikiem. Będzie to widać po zdjęciu osłony silnika od spodu. Może kolega lubi jeździć z nogą na pedale sprzęgła bądź...
W skrócie trzeba zabrać się jak do rozrządu, czyli zawiesić silnik, zdemontować prawe zawieszenie silnika, osłony rozrządu, koło pasowe, ustawić silnik na blokady, włożyć blokady w swoje miejsca, zdjąć pasek od pompy, koło pompy wtryskowej, okręcić przewody paliwowe i ewentualne złącza elektryczne, odkręcić mocowanie pompy od silnika i wycofać pompę...
Egr masz elektryczny czy podcisnieniowy? Zrób zdjęcie silnika bez górnej plastikowej osłony. Zastanawiam się jeszcze nad uszkodzeniem przepustnicy chłodzenia spalin.
Spora przesada , pełna moc 1,75 l/h .Ale dla pewnosci jaki to model mozesz zdjąc osłonę silnika i sprawdzic jaka jest zamontowana pompka / wydajnosc jest cechowana na głowiczce/ Warto byłoby dorobic regulacje mocy na 2 biegu
Jak dla mnie normalne dźwięki jak w każdym Isuzu. Jeździć obserwować. 😀😀😀 Dodano po 6 Jak bardzo chcesz drążyć temat to zdejmij osłonę silnika i zrób zdjęcie. Zobaczymy czy podkładki pod wtryskami się dobrze czują.
Poproś kogoś do pomocy aby trzymał ten śrubokręt, i innego sposobu nie ma , po drugie to zdjąłeś osłone turbinki? http://obrazki.elektroda.pl/8152438400_1...
Jest podłączone niby dmucha ale nie z takim ciśnieniem jak powinno. Ja nie wiem czy masz podłączony ten nastawnik czy nie dlatego chciałem zdjęcie. Przecież w BMW turbo widać z góry po zdjęciu osłony silnika.
nadal mnie ciekawi co to może być. Zdejmij osłonę wentylatora i dokładnie obejrzyj. Mógł tam być hamulec w przeszłości, obecnie zdemontowany i zmieniona osłona. Zdjęcie tabliczki silnik podaj. Zmierz czy jakiś prąd płynie za prostownikiem...
Utrudnione. Jest dolna osłona silnika. Użytkownik musiałby zdjąć. Przy takim ubytku powinno lecieć z tej osłony, a nie widzieliśmy śladów. Jednak dzięki za podpowiedź, zwrócę na to uwagę. Ze stron z forum Volvo było ileś tematów poświęconych temu problemowi. Generalnie padała podpowiedź - remont silnika, pierścienie olejowe. Czyli od razu planowanie...
U dołu silnika przy prawym kole. Musisz zdjąć całą osłonę silnika i dostaniesz się od dołu, ewentualnie prawe koło - będzie łatwiej. Przykładowa aukcja na allegro żebyś wiedział jak wygląda: http://www.allegro.pl/item563590444_gala... .
Ma 110 KN, pompowtryski, Raczej jak 110 KM to pompa rotacyjna a nie pompowtryski. Daj zdjęcie komory silnika z góry bez osłony (jak jeszcze jest).
Na drugim końcu przewodów świec żarowych, a bezpiecznik w czarnej puszcze obok akumulatora. Przyznaj się, nawet osłony na silnik nie zdjąłeś... I prędzej 4 świece padły niż ten "przekaźnik".
Obawiam się ze to będzie nierozbieralne. W sensie cylinder głowica i karter to jedna całość. Do cylindra powinien być dostęp od przodu po zdjęciu osłony wału.
Czyli dajesz do dechy a on check Dodano po 1 Zrobisz mi zdjęcie z góry na silnik bez osłony górnej
Wystarczyło zdjąć korbę, osłonę silnika i przeczyścić wtyczki 😅 i działa jak nowy.
Ach, nie zauważyłem, że to spód urządzenia. Nie posiadam takiego i nie miałem z nim do czynienia. Tego typu urządzenia mają często oś silnika uszczelnioną przed dostępem wody, co może powodować, że wyjmowanie silnika po odkręceniu śrub wymagać będzie użycia siły (aby zwolnić gumowe elementy). Może być też konieczne zdjęcie kółka przenoszącego napęd...
kierownica jest lekko nie w osi z kołami czy da sie to samemu jakoś skorygować Raczej tak.Trzeba zdjąć osłone poluźnić śrubę i ustawić
Jedna z rolet po 5 latach nie reaguje. Chciałem sam sprawdzić czy to wina silnika jednak roleta jest zwinięta na górze a zdjęcie dolnej osłony nic nie pokazuje. Jak zwolnić silnik i opuścić roletę aby potem cokolwiek sprawdzić.
Niby coś tam znalazłem ten czujnik ma 2 kabelki? po zdjęciu osłony silnika od strony akumulatora jest cos z dwoma kabelkami ale nie wiem czy to wkręcone jest czy jak niby poszukałem na google i takie samo coś tam mam zamontowane tylko to się wykręca? wyciąga czy jak? i można to odpinać na podłączonym akumulatorze?
Osłona zdjęta dzięki. Osłonę chciałem zdjąć gdyż sąsiad (bo to jego pralka) mówi że jak pierze to kopie. Sprawdziłem silnik do masy lampą szeregową nie świeci tak samo grzałkę i nic. Grzałka ma 30 om kable wyglądają dobrze, nie wiem co mógłbym jeszcze sprawdzić. Sprawdzałem to wszystko bez wody.
Ależ Panowie, po co kombinować z przedłużaniem klemy + akumulatora. Pomiary ewidentnie wskazują, że grzeją świece żarowe i działają grzałki nurnikowe, na kablu idącym do rozrusznika i alternatora jest ok 70A, na kablu zasilającym samochód również, a pomiar na - akumulatora wskazuje raptem 2A, tyle samo będzie na "przedłużonej" klemie +, prawo Kirhoffa...
wyciągnij silnik, zdejmij plastikową osłonę tacho-prądniczki, pod osłoną będzie magnes wciśnięty na oś silnika. musisz przykleić ten magnes.
Jest na wierzchu, naciąga dźwignię wychodzącą z silnika połączoną z przepustnicą gaźnika. Zrób zdjęcie silnika od strony gaźnika to powiem która dokładnie. Do zdemontowania ewentualnie osłona i filtr powietrza.
problem jest z tą metalową osłoną turbinki jak ją zdjąć
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Berlingo 1.6 diesel, wyciek oleju przy prawym kole w garażu widzę. Taki wielkości zakrętki od słoika. Co ciekawe tylko po nocy to widzę, tak mimo że auto rozgrzane gdzieś na parkingu patrzę czy coś to nie ma, tylko jak noc przestoi w garażu. Byłem na wymianie oleju i nie wiedzą skąd to bo jak zdjęli osłonę silnika to wszystko było brudne. Miał ktoś...
Też przerabiałem. Odprężnik automatyczny. Składa się z trzech elementów. Dwa ciężarki i ślizg odpręznika. Do tego dwie podkładki i zabezpieczenia. Silnik musisz rozebrać- zdjąć cały bok po uprzednim zdjęciu głowicy /wcześniej oczywiście osłony/. Po odkręceniu pokrywy pompy oleju i odrobinie myślenia i sprytu wyciągniesz koło rozrządu /największa zębatka...
Taki model posiadasz? DEMONTAŻ I PONOWNY MONTAŻ - Otworzyć urządzenie, najpierw wyłączyć przycisk pokrętła Vario, a następnie zdjąć pierścień pod pokrętłem, po czym śrubę (A) pod pokrętłem Vario można zdjąć za pomocą śrubokręta. - Po zdjęciu osłony filtra można usunąć drugą śrubę (B) do zwalniania panelu tylnego. - Osłonę przeciwkurzową, panel przycisków,...
Padł mi silnik napędu bramy, napęd jest w słupku bramy. Czy ktoś wie jak w najprostszy sposób wymienić ten silnik (oczywiście z przekładnią) ? Jak zdjąć zębatkę która jest dość mocno obudowana osłoną połączoną z słupkiem ?
wczoraj diler skody powiedział ze mogę odebrać sprawne auto do testów jak to nazwał - przy próbie uruchomienia doszyły mnie dziwne dźwięki z komory silnika - otwieram maskę a tam odkręcone podszybie, wycieraczki - zdjęte osłony silnika akumulatora i skrzynki przekaźników i bezpieczników - wszystkie przekaźniki i bezpieczniki zalane deszczówką która...
Do manualnej skrzyni biegów dolewa się po zdjęciu osłony pod silnikiem. Wlew (korek) jest z prawej strony samochodu. Najlepiej wlewać dużą strzykawką aż poziom oleju zrówna się z dolną krawędzią wlewu (olej zacznie się wylewać). Oznaczenie: automat to 236.10 manual to 235.10. Do skrzyni manualnej można wlać półsyntetyk, albo mineral, nic jej nie będzie...
Panowie, jeżeli chodzi o `regulator ciśnienia paliwa` to sprawa o tyle nieciekawa, że w serwisie tylko z pompą - kwota blisko tysiaka. Podobno idzie go zdobyć za pośrednictwem handlowców z boscha (raczej trudne). W inter-cars nie bardzo wiedzieli o co dokładnie chodzi, pytali o nr. części, itp. Używka - i owszem jak zdążysz wykręcić zanim rozbiorą szrota...
Rozumiem że chodzi o Berlingo II. Radzę zdjąć ramiona wycieraczek (ostrożnie bo czasami tak mocno siedzą że można urwać - czasami trzeba użyć małego ściągacza). Zdemontować osłony plastikowe na podszybiu. Silnik po prawej stronie pod blachą mocującą. Włączyć wycieraczki i sprawdzić czy się nie grzeje i czy nie czuć spaloną elektryką. Wskazany jest demontaż...
Wklej zdjęcie całego silnika, z wymiarami. (wysokość, średnica osłony turbin) Mam jeszcze jakieś pozostałości po starych simensach (silniki), więc może znajdę w dobrym stanie. Ten silnik będzie trudno naprawić, kiedyś próbowałem i to syzyfowa praca jest. pozdrawiam
Niby wygląda na uszczelniacz. Zdejmij osłonę plastikową z silnika i zobacz czy z góry nie leci.
Koledzy mechanik najszybciej za tydzień mi to sprawdzi, mam jakąś ogólną wiedzę i praktykę w amatorskiej mechanice i chciał bym sam wyczyścić odme, może pomóc mi gdzie jest zlokalizowana w moim aucie ? A może wkleić zdjęcie silnika z zdjętą osłoną i mi ktoś pomoże ?
Witam! Odkurzacz nie załącza się. Chcę się dostać do wyłącznika i ewentualnie sprawdzić sterowanie i silnik, ale po odkręceniu widocznych śrubek nie wiem, jak zdjąć osłonę silnika.
Do silnika jeszcze się nie dobrałem. Zdjąłem osłony ale kół zębatych żadnych nie widać. Co do zapasowych kół, to są 2 różne: 22 ząbki i 24 ząbki
Części już do silnika ma wszystkie. Ale dalej nie udało mi się rozkręcić do końca wszystkiego. Odkręciłem 4 długie śruby pod kierownicą ale nie mogę zdjąć ten metalowej osłony w które wmontowane jest pierwsze łożysko. Nie chce za mocno się z tym siłować, żeby czegoś nie uszkodzić. OK . Udało mi się rozpołowić silnik. Ściągnełem górne łożysko, nie mogą...
Zdejmij osłonę silnika i sam zerknij gdzie te przewody idą. Podaj symbol silnika to się zazwyczaj przydaje na forum.
Witam, Zmywarka po około pół roku pokazała błąd I50 (niestety nie mogę skorzystać z gwarancji mimo iż nowy sprzęt), zdjąłem osłony wszystko suche. Według informacji znalezionej na forum błąd pojawia się gdy silnik główny pracuje na max. obrotach. Jutro zdemontuje silnik i sprawdzę wszystkie styki, podobno przyczyną może być triak na płytce czy ta płytka...
Dzięki za info. Nie mogę znaleźć EGR, na necie ciężko mi znaleźć jakiekolwiek wskazówki gdzie jest zlokalizowany. Czy wiesz może gdzie on jest? :) Z góry dziękuję Stojąc na przeciwko silnika znajduje się po prawej stronie głowicy. Najlepiej będziesz go widział po zdjęciu osłony silnika. Posiadasz przy korku od wlewu oleju jakiś podłączony przewód?
Nie podałeś typu silnika. Ale można od spodu podpiąć się do rozrusznika z przewodami takimi do rozruchu i do akumulatora na zewnątrz. W ten sposóbmasz już prąd i otwierasz centralnym. Oczywiście osłony jak masz trzeba zdjąć.
To jest regulator obrotów sterowany powietrzem z koła magnesowego. Te regulator musi działać,ruszać się płynnie bez żadnych zacięć itp. zdejmij górna osłonę i wyczyść wszystko.
Rozbierałem Leona ostatnio i w nim do zdjęcia górnej osłony trzeba zdjąć kierownicę.
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
dostęp do silniczka jest takiw miare fajny trzeba odkręcić i zdjąć wycieraczki, potem odkrecić plastiki oraz zdjąć osłone. Będzie widać już silnik dmuchawy. Przymocowany z tego co pamiętam jest na 2 wkrętach.
Wciśniecie sprzęgła zmienia coś? Jak jest na obrotach? Zdejmij osłony silnika i pasek wieloklinowy i w tedy zapal, może to któryś element napędzany przez niego.
a z tyłu pralki powinna być osłona do zdemontowania Jeśli ją sobie ktoś fleksem zrobił, to jest :D = Zdjąć sprężynę spinającą zespół porący z obudową, zespół piorący odchylić do przodu pralki ile się da, zarzucić pasek na koło pasowe silnika, naciągnąć w górę by nie spadł z rolki silnika, zarzucić pasek na koło pasowe bębna przekręcić bębnem by pasek...
Dzień dobry Może ktoś coś doradzi, zaczęło się na wiosnę przy uprawie kultywatorem, po niecałych dwóch godzinach pracy silnik zaczął się grzać , później pojawiły się spaliny w komorze oleju i dmuchało z pod korka wlewu oleju , woda się nie gotowała. Stara 4011 bez zegarów. Zdjąłem głowice żadnych widocznych przyczyn, dałem do regeneracji, 1 musiałem...
To zmień mechanika, jesteś "techniczny" zdejmij osłonę na silniku i sam zobacz ja rurki idą... A te testy to na silniku wykonać.
Witam Blokada jest zwarta przez zwarcie, dlatego można otwierać drzwi.podaj wartości z 2 złącze 5 przewodowy styki 1-4 ,3-4 ,1-3 jaka wartość,zdejmij osłonę białą z silnika powinny te styki wychodzić z taho i sprawdź jakie (czy w ogóle pojawia się napięcie) na styku 1-4 1-3 3-4
Zdejmij osłony na górze rozrządu i sprawdź czy nie ma bicia. Jak nie ma, to skopany rozrząd i tyle. Ten silnik jest dość kapryśny pod tym względem, 1mm nie w tę stronę i juz błędy. Jaki milimetr w jedną stronę? Jakie osłony z góry tam jest jedna szmaciana osłona, którą ciężko zdjąć od tak. Rozrząd był składany 4 razy wcześniej ktoś zaglądał. Teraz...
Chyba, że masz pecha i to krzyżak piasta trzeba zdjąć osłonę.
No to nie znasz życia :D W tym silniku czujnik jest od strony koła zamachowego, z tyłu silnika. Można się do niego dostać spod spodu, po zdjęciu spodniej osłony silnika.
Witam. Ktoś już może dotarł jak wyjąć rozrusznik z C5 3.0V6. Dzisiaj zdjąłem osłonę spod silnika i ciasno, nie wiem jak się zabrać bo miejsca tak mało. Pozdrawiam
Zbiornik ok.ale po zdjęciu osłony silnika pod spodem zauwarzyłem plamy paliwa.Okazało się ,że paliwo cieknie (minimalnie)na łączeniu przewód zasilający , pompa wtryskowa.Jutro sprawdze uszczelki aluminiowe które tam się znajdują.Czy uszczelki mogą być miedziane.
Szlifierka z reguły ma pracę dorywczą i nie wymaga chłodzenia silnika. Spokojnie możesz ten wiatrak zdjąć i założyć kamień szlifierski jak w innych szlifierkach stołowych. Tylko zwróć uwagę, że ten silnik nie ma w zasadzie osłony uzwojeń i tu będzie problem. Pozdrawiam.
Musiałbyś odkręcić palnik od kotła. Wewnątrz znajduje się osłona dyfuzora palnika którą trzeba zdjąć. Musiałbyś dostać się do samej turbinki dmuchawy i sprawdzić czy nie jest zablokowana, ale już nie pamiętam czy dojście jest od strony wewnętrznej palnika, czy od zewnątrz. Osiem lat temu rozbierałem taki palnik do wymiany łożysk w silniku dmuchawy i...
No można się bawić i zdjąć rozrząd z osłoną napędu pompy potem zakręcić łapę silnika i zrobić napęd pompy od strony miski . Założyć miskę podeprzeć silnik o dołu za blok bo misa strasznie słaba i wtedy odkręcić łapę i poskładać z bok z rozrzadem.
Witam ! Wyłącznik odśrodkowy znajduje się w środku silnika, należy odkręcić osłonę wentylatora, zdjąć wentylator z wału silnika i odkręcić kapę silnika. Uwaga ! wył. odśrodkowy wykonany jest z bakelitu, należy zachować ostrożność przy rozbieraniu silnika aby nie uszkodzić wył. odśrodkowego. Pozdrawiam. Stefan Wył odśrodkowy podłączony jest do R1 i 1.
Nieważny jest zbiornik i silnik. Pytalem tylko czy ktoś spotkał się z taką sprężarką. Widać że to nie typowy chińczyk z aukcji. Osłona silnika jest a zbiornik ma atest i jest nowy. Osłona paska ściągnięta.
auto na kanał lub podnośnik, zdejmij osłonę silnika jeśli masz i czeka Cię gimnastyka... musisz wsadzić głęboko rękę pod maskę i dostać się do zatrzasku, tam jest ta magiczna zapadka pociągana przez linkę, musisz ją po prostu przesunąć. UWAGA... linka prawdopodobnie nie zerwała się bez powodu. Zamek musi stawiać opór zatem przed zabiegiem musisz tam...
Czy do wymiany linki trzeba rozwiercić nity? Albo zdjąć całą osłonę silnika, nie wiem jak wygląda ten silnik, ale u mnie też tak jest. Kosiarka to Husqvarna Jet 55, silnik B&S o mocy 4,5 KM. Do odkręcenia jest zbiornik paliwa (3 małe śrubki i jedna większa pod zbiornikiem i 4 trzymające całą osłonę. Nie wiem jaką obudowę zdejmowałeś, u mnie jest taka...
do gory na zywca zwroc uwage: przetarte przewody paliwa pod filtrem powietrza kolo pasowe walu czesto sie rozpada
Na Vag jadę dopiero w piątek. Po zdjęciu osłony silnika znalazłem wyciek czy to może być problemem? http://obrazki.elektroda.pl/2290333300_1...
zdejmę osłonę silnika i poszukam od dołu,może tam znajdę jakiś czujnik temperatury,który powinien dawać napięcie po nagrzaniu się wody. nie znajdziesz .... zastosuj termostat od razu i plus z czujnika daj na cewke przekaznika zalaczajacego dmuchawe powietrza w aucie ...
miał go niemiecki dziadek, który jeździł nim okazjonalnie Tak, tak, jeszcze płakał jak sprzedawał i do granicy gonił. Mało realne. Co do odgłosów, ciężko wjechać na kanał i dokładnie osłuchać, po zdjęciu osłony silnika? Rozrusznik "zostaje w pracy" czy taki orzeł uruchamiał silnik?
klm787: no bez przesady, podnośnik do wymiany koła i parę cegiełek/deseczek i jeden bok sobie podnieść i można tam wleźć pod spód i sobie to dokręcić, ja tak silniki wymieniam bo kanału nie mam a taka osłona to pikuś
zdjąć plastikowy osłona zdjąć osłona podszybie zdjąć osłona drzwi
urwane śmigło ripple current znajduje filtr oleju
n46b20 szarpanie instrukcja obsługi
Czy można wymienić bezpiecznik 20A na 25A? Automatyczne wyszukiwanie kanałów w QILIVE Q55UA221B