Myślę,że połączę Wasze pomysły i zrobię to tak: Dam do wyfrezowania podstawę z nierdzewki gr 3mm, do niej przyspawa się przycięty pod odpowiednim kątem kawałek rury, a na to nałożę kolanko urżnięte z oryginalnej flanszy. Dzięki Panowie za konstruktywne porady Ps. Jack63, pękło dla tego, że gdzieś ubiłem ucho trzymające z jednej strony airbox i latał...
Podpinasz linkę gazu w miejscu pokazanym na zdjęciu. Cięgno ssania, musi być tak dobrane, aby przesłona ssania zamykała się, tylko gdy dodasz maksymalnie gazu. W każdej innej pozycji, manetki gazu, ssanie musi być otwarte. Ta sprężynka, o której piszesz, ma ułatwiać otwieranie ssania. Na zdjęciu, dźwignia gazu, jest w pozycji minimum.
Ta cewka to nawet nie leżała obok oryginału, jego cena to około 300 zł. Jakiś taniutki zamiennik, więc wszystko jest możliwe. Nawet to, że nie będzie działała, możliwe, że jest z pilarki, a te silniki z reguły kręcą się w odwrotną stronę. Kosa pracowała poprawnie, czy może taką kupiłeś? Na zdjęciu pokazany wpust koła.
Po twoich informacjach ustawiłem tak jak pisałeś śruby L i H o jeden obrót.Piła nie odpala.Sprawdziłem pomkę działa.Co do kolejności wężyków to zamieszczam fotki.Piła odpali na maksymalnym gazie.Na ssaniu zero rekcji .Swieca sucha. Po zdjęciu tłumnika tłok i pierścienie wyglądają tak: Jedno co zauważyłem to brak różnicy przy opalaniu czy zawór dekompresji...
Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to też nie leci?
Witam Czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcia z góry gaźnika jak podłączone są poszczególne przewody/rurki, niestety wujek google daje zdjęcia średniej jakości albo zakryte filtrem powietrza. Drugie pytanie ale ważne: Jak wyregulować gaźnik, a dokładniej na jaką długość przykręcić daną śrubkę, wiem tylko za co dana śrubka odpowiada[]. Problem ciągle brzmi jak...
no właśnie też tak myślę. jak będę miał wolny czas to jeszcze zdejmę przewód paliwowy z gaźnika i zobaczę czy się jeszcze będzie paliwo lało z baku, bo dziś zachodzę do garażu i standardowo paliwo znowu cieknie
Witam. W moim fiacie zauważyłem wyciek przedstawiony na zdjęciu. Co może być przyczyną. Dodam że maluch na wolnych obrotach "kicha"
Witam, Panowie potrzebuje wstępne nastawy gaźnika jak w temacie (chodzi o ustawienia śrub high i low), musiałem zdjąć zabezpieczenie i wykręcić śruby do czyszczenia i nie zanotowałem ile obrotów.
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Witam Szukam króćca gażnika jak na zdjęciu Skuter zipp quantum 4t Bardzo nietypowy. Dostaje lewe powietrze i nie można odpalić. Próbowałem skleić ale się rozszczelnia.
Co do popękanych podstaw to gaźnik jest w ładnym stanie Odkręcałeś ją? Tak wyglada podstawa od strony kolektora ssącego, możesz sprawdzić palcem przez wlot bez jej odkręcania czy nadal tam jest guma ;) i jeszcze wymień oring oraz papierową uszczelkę jeża żeby szukać dalej przyczyny ale wykluczyć nieszczelność w osprzęcie gażnika możesz odpiąć wszystkie...
witam!!!!!!!!!!!!!!! by sprawdzić czy paliwo idzie przez pompkę wystarczy zdjąć przewód z gaźnika i pokręcić dłuższą chwilę rozrusznikiem,bądź też pokręcić rozrusznikiem i zdjąć pokrywkę gażnika i zobaczyć jaki jest poziom paliwa i czy wogule jest
Może wystarczy zdjąć pokrywe gażnika z pływakiem ,wykręcić dysze i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Witam.Najpierw trzeba przeczyścić gażnik,zdejm pokrywę z gażnika i zobacz co jest w komorze pływakowej.Wykręć dysze pamiętając gdzie która ma być,nie zgub uszczelek,przedmuchaj wszystko i skręć,wlej do komory pływakowej trochę paliwa czystego i zajmij się zbiornikiem i pompą.
Tak jak koledzy pisali - sprawdź koniecznie przewody - czasami się zdarza że przewód wygląda normalnie a "spuchnie" w środku i nie przepuszcza paliwa. Poza tym zobacz czy po zgaśnięciu maluszka świece są suche czy nie. Jeśli będą mokre - przyczynę masz oczywistą. Zobacz również czy paliwo poprawnie dociera do gaźnika - poprostu zdejmij wężyk z gażnika...
Witam kik96. Tak, jest instalacja gazowa. Założyłem tylko zaworek bo myślałem ze się paliwo cofa i nic nie pomogło, oraz wtrysk bo gdy zdjąłem pokrywę z ''gażnika ''i uruchomiłem silnik to moim zdaniem jakoś dużo paliwa podawał jak by lało sie z niego .Może komputer uszkodzony i podaje za dużą dawkę paliwa i zalewa silnik.Sam nie wiem .Silnik jest palony...
Ten czujnik to elektrodysza. Działa po przekręceniu kluczyka tzn otwiera się. Moja diagnoza jest taka ze skoro odpala na dotyk to coś z gażnikiem nie tak. Napisz mniej więcej ile kilomerów przejechał twój Polonez, pozwoli to nam wywróżyć w jakim stanie jest sam gaznik. zapomniałem wcześniej o tym napisać -> czy zaworek odcinający dopływ paliwa do komory...
Witam Panów.Żona jeżdzi faworitką 135L (1991 r prod.)Przy zwolnieniu,dojeżdżeniu np. do skrzyżowania,po prostu gdy zdejmie nogę z pedału gazu samochód gaśnie.Fachman nie zrobił bo stwierdził że nie ma schematu gażnika-poradżcie proszę co to może być bo suszy mi głowę a ja w temacie samochody zielony,zupełny laik.Pozdrawiam
Cześć. Od miesiąca mam problem jak w poście. Vectra GL 1.4 , motor 14 NV, gaźnik pitburga 28/30 2E3. Żadnej elektroniki . Instalacja benzyna- gaz. Z gazem po regeneracji reduktora gaziarze doszli do porządku., ale dlaczego nadal są takie " wściekłe " obroty nikt nie wie. Propozycja kolejnego mechanika to wymiana gażnika. Gaziarz ustalił w trakcie oględzin,...
Może byś tak zdjął ten sznurek w tym filtrze. To urządzenie zabudowane w obudowie filtra powietrza to jest termostat woskowy który ma za zadanie płynnie regulować temperaturę powietrza zasysanego do gażnika.Przy zimnym silniku oraz niskiej temperaturze powietrza ten termostat zamyka dopływ zimnego powietrza i otwiera wlot ciepłego powietrza z tej metalowej...
Fakt, nie obejrzałem dokładnie zdjęcia na którym widnieje termostat, nie dolna część chłodnicy Termostat w tym bolidzie jest w zupełnie innym miejscu. To jest czujnik tylko i wyłacznie do sterownika gażnika. Od jego wymiany zaczni. Gaznik jak kolega wyżej napisał to AISAN . Jezeli wszystko działa to ok jednak nieraz doprowadzenie go do pożądku mija...
Witam.Sprawa jest tego rodzaju piła ta ciężko odpala..Po uruchomieniu gaśnie .Gdy się wykręci swiecę to jest sucha.Dawka z strzykawki zapali i zgaśnie.Wnioskuję że nie otrzymuje paliwa,A paliwem steruje gażnik.Gdy go się rozbierze potzebne są nowe uszczelki stąd to zapytanie.Wyczyściłem filtr paliwa .wymieniłem świecę .Po zdjęciu wydechu widać było...
Wykonałem remont silnika i niestety nie wchodzi on na obroty.Bieg jałowy jest w porządku .Pali różnie raz od 1 kopa raz trzeba popchac ale przy dodaniu gazu dusi sie silnik. Dysze gażnika ,czystość ,poziom paliwa w normie. to samo po przełożeniu sprawnego w 100 procentach gaznika z jawki. Swieca nowa zgodna z zaleceniami fabrycznymi.Filtr powietrza...
Po wystąpieniu niedomagań sprawdż: 1.Czy jest iskra: zdejm przewody wn i pokręć rozrusznikiem. 2.Czy pompka podaje paliwo do gażnika: zdejm przewód z gażnika ,odsuń go w stronę -od sinika- i pokręć rozrusznikiem. 3.Jeżeli obie próby dadzą odpowiedż OK .to sprawdż, po ponownym odpaleniu cz z rury wydech. leci czarny dym.Dalsze rady póżniej.
Witam.Problem może być dość skomplikowany.... W autach tej marki zastosowano gażniki które miały urządzenia oszczędzajace benzynę. Działanie tego cuda polegało na tym że podczas jazdy np. na 4 biegu po całkowitym zdjęciu nogi z pedału gazu -czyli podczas hamowania silnikiem, i oczywiście kiedy przepustnice gażnika były zamknięte , to układ ten odcinał...
Zamówiłem ten brakujący STOP SWITCH - z katalogu wynika że powinien to być 297472 niestety nie pasuje , postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Dodano po 19 Pozostaje jeszcze regulacja gażnika i schemat elektryczny. Poziom paliwa w komorze i skład mieszanki, ten drugi to pewnie standartowo 1,5 obr wykręcając. Ale skąd wziąć dane regulacji gażnika
Witam spowrotem, mam problem dotyczący gażnika 2t, nie wiem gdzie włożyć sprężynkę z kulka (tak zwany wtrysk,przyspieszczacz) , zdjęcie gażnika na priv
witam ponownie.bardzo szanuje tych którzy próbują różnych metod żeby polepszyc prace silnika na tym nieszczęsnym aisanie,(wiem że chodziło o regulacje biegu jałowego itd. ale nie pozwalał mi na to ten czujnik)narazie dobrze pracuje,acha bym zapomniał jeszcze zdjąłem gume doprowadzającą powietrze(ten co jest włożony w karoserie przy reflektorze)i położyłem...
Sądząc ze zdjęcia to chyba śruba do regulacji obrotów biegu jałowego. Ale żeby ustawić gażnik trzeba wyregulować również mieszankę, a sądząc po wysokich obrotach i duzym spalaniu to właśnie ona jest źle ustawiona. Do regulacji mieszanki służy inna śruba która jest widoczna na schemacie obok zdjęcia. Jeżeli nigdy nie regulowałeś gażnika a sądząc z wypowiedzi...
Zdjąć filtr powietrza,odkęcić pancerz od gażnika i odczepić linkę.Zdjąć linkę z pedału gazu i wyciągnąć linkę od strony silnika.Montaż w odwrotnej kolejności.
WITAM przede wszystkim silnik lub zdjęty gażnik powinien być chłodny po zdjęciu pokrywy jest widoczna uchylna klapka jest to ssanie automatyczne silnik zimny /zamknięta z boku gażnika znajduje się urządzenie do którego dochodzą dwa przewody gumowe- płyn chłodzący i przewód elektryczny na którym powinno być napięcie ,jeśli nie ma sprawdzasz przewód i...
Zdejm rurę doprowadzającą powietrze do obudowy wtryskiwacza.Odkręć trzy śruby mocujące przejście powietrza do "gażnika"/od góry.Odpal auto i spójrz w gardziel"wtrysku element po środku gardzieli to wtryskiwacz taka buła z czarnym łebem.Od spodu wtryskiwacza wypływać powinno paliwo.Chyba że auto przełączone jest na gaz.Jeśli paliwo wypływa w czasie pracy...
Witam, jeszcze jest z boku dysza wolnych obrotów, po wykręceniu dobrze ją przedmuchać, powinno pomóc.Jeżeli nie to można zdjąć filtr powietrza górną część gażnika(tylko trzeba uważać na pływak) powykręcac dysze i wszystkie kanaliki profilaktycznie przedmuchać spreżonym powietrzem a zwłaszcza ten od wolnych obrotów.
Mam trochę pracy więc pomiary parametrów po modyfikacjach mi się przesuwają. na razie sprawdziliśmy konsumpcję. Zalany litr paliwa i przebieg więcej niż dynamiczny = 3,5 l /100 km Ja zapłaciłem synowi za Enduro 800,- Cylinder się nie nadawał (zerwany gwint pod ttłumik nieudolnie naprawiany), poza tym ślizgało się sprzęgło i kopniak ślizgał się na osi,...
Ewentualnie zdejm przwód paliwowy i zaciągnij paliwo do pompki,następnie uruchom rozrusznik na 3 s. i zobacz czy wydostaje się pulsacyjnie paliwo jeśli tak wstępnie możesz przyjąć że pompka oki i nie ruszaj gażnika dopóki nie sprawdzisz pompki.Zwróć uwage na popychacz w bloku czasami zaciera się na szlamie i nie powraca ,pod pompką miałeś podkładki...
Spróbuj na chwilę zdjąć filtr powietrza z gażnika (na czas sprawdzenia czy nadal się muli) jeśli problem będzie nadal występował to zamontuj spowrotem. Sprawdż czy pływak w gazniku się nie topi. Lanie oleju ponad stan: hmnn zależy ile chcesz wlać tego oleju. Jeśli do pełna to będzie działało jako hamulec dla silnika. Pozatym rozszeżalność oleju pod...
tak myślałem że to wina gaźnika że leje paliwo do tłumika o tej śrubie wiem bo już spuszczałem dzięki będę kombinował dalej z gaźnikiem może mi się uda dojść do składu i do ładu!!!dzięki i pozdrawiam!!! Dodano po 3 Testowałem dzisiaj mf-kę na gaźniku jikov od jawy,wsk 175 zchowuje się podobnie jak na orginalnym gaźniku!!! dostaje wysokich obrotów dopiero...
Silnik.Prawdopodobnie rozrząd do wymiany. Ja go osłuchałem poprzednio ale sądziłem że sam na to wpadniesz.Jak zdjełeś tego węża to silnik jest proekologiczny założony wąż odprowadza opary silnika z pokrywy zaworów ponownie poprzez obudowę filtra powietrza i zasysane są w celu ich spalenia w silniku. Przeczytaj mój post pod tytułem[ Mokry silnik Sejczento...
Może trzeba by było zdjąć obudowę filtra z gażnika i wlać bezpośrednio paliwo i spróbować odpalić. Jak odpali to w ten sposób zawęzi się poszukiwanie. Ja bym typował na nieszczelność ukł. paliwowego.Nieszczelność może wystąpić na odcinku,pompa zbiornik.Wystarczy że będzie dziurka wielkości szpilki,np wężyku przy zbiorniku i wtedy po kilku dniach paliwo...
Też mam taki motorek. Kolega bartosz789 pisał abyś sprawdził zawory, ale ten motor to dwusów wiec ich nie ma:) Wyczyść dokładnie gażnik. Na próbe mozesz też zdjąć ten gumowy przewód od filtra powietrza do gażnika i przejechac sie kawałeczek bez. Mi bez tego motor o wiele lepiej sie wkręca.
Witam , mam kosiarkę Stiga Pro 51 S , nr. z silnika 99772 0937 A1, 96101504 OHV , nr. z wózka Typ. S512 , art.nr. 11 - 8824 - 53 , ser. nr. 97064979 , 36 kg , 3,98 KW , 3100 min. Ostatnio w czasie pracy znikły środkowe obroty - tzn . pracuje na ssaniu , obroty są nierównomierne ( chwilami się wyrównują ) i na wolnych obrotach choć jest dużo słabsza...
Troche pisaniny ale spróbuję. Ja mam niestety stihlFS80 ale myslę ze moze byc to co w mojej. Przewód w zbiorniczku na którego końcu jest filter jest z cienkiej gumy i jak filtr jest przytkany to silnik ssa i ta guma robi sie z czasem na stałe taka płaska .Ja to "wyczułem" kiedy zdjąłem przewod paliwa na pompce (od strony zbiornika ) Załozyłem kawałek...
Witam dziś bardzo dokładnie i starannie przeczyściłem gażnik i wszystkie kanaliki dokładnie i kilka razy. Niestety nic to nie dało efekt jest ten sam na zimnym odpali gaz działa prawidłowo lecz jak się zagrzeje to koniec. Na wolnych obrotach pali lecz troszeczkę przekręcę gazem i tak jak by go coś dusiło ale jak do końca to się rozkręci lub zgaśnie....
Nikt nic nie przerabiał to zdjęcie co zamieszczam to jakas maszynka z internetu i tu jest tak samo jak u mnie . Zbiornik-pompka -gażnik i kawałek wężyka na króćcu od kanalika zaworu przelewowego . Jest zaworek odpowietrzajacy w korku to nic nie wycieka . Po prostu ciekawi mnie skutkiem czego jest tak duzy przedmuch . Jak by sie woda b. mocno gotowała...
Zrób coś z tym kanałem podciśnienia i będzie dobrze. W tym wypadku to raczej sugerował bym wymianę tej podstawy gażnika, może tego nie widać, ale tam podczas pracy występują dość duże obciążenia i wibracje, tak że nawet minimalna szczelina która powtała podczas pęknięcia może zakłócać prawidłową pracę. Dodano po 12 Wyjąłem membranę, wygląda tak: Wydaje...
Jak wstrzyknę benzynę po święcę to pali na 2 sekundy (no do wypalenie benzyny) to samo jak wstrzyknę od strony filtra powietrza. Już wiem że pod spodem gażnika jest zawór elektromagnetyczny zaraz będę go sprawdzał. Mam pytanie jak wykluczyć te wszystkie czujniki np. pod fotelem , opuszczenia noży czy zdjęcie osłony noży może coś mnie blokuje innego...