Sprawdź luty na zegarach. Tam występują problemy i głupieje komunikacja. Diagnoza ? - z czuciem ręką z góry w zegary.
Ten zegar nie ma diagnozy, zegar z wtyczką 12-sto pinową tak.
1)Diagnoza zegarem modułowym Eberspacher - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 2)Tester zegarowy do Eberspacher ( z literkami "L L") - Instrukcja oraz kody błędów [PL] 3)Instrukcja programowania tygodniowego zegara Scani - [PL] 4)Elementy sterujące Eberspacher - Instrukcje obsługi zegarków [PL] 5)Edith - Diagnoza do Eberpsacher [DE] 6)KD200 - [PL]
Samemu :) Sprawdzone zasilania i masy. Wszystko bylo wiec zostaly tylko zegary. Wyslane do elektronika - diagnoza uwalone...
Osobiście bym nie rezygnował z tego zegara bo może się zdarzyć taka sytuacja że termostat się "zawiesi" i co wtedy?
po lewej,na wzmocnieniu,jak słupek drzwi,mniejwięcej na wysokości zegarów. Czarne plastikowe pudełko. Diagnoza techem,w starym modelu kody migowe. Sterownik wygląda tak jak na zdjęciu,jak masz problem,to tel.znasz,temat mam opanowany
Głęboko za zegarami. Zanim jednak go wyrwiesz przeprowadź dokładną diagnozę. Pozdr.
Diagnoza zegarem by się przydała. Niebieski z białym to diagnoza. I jeszcze jedno ten zegar od scani jest 12V?
Zegar do diagnozy jak najbardziej prawidłowy, ale napisz jak podłączasz ten zegar, pod jakie przewody?
Stawiałbym raczej na diagnozę urządzeń Ebera zegarami tejże samej firmy aczkolwiek mogę się mylić. Ja zawsze stosuję do diagnozy zegary producenta przeznaczone pod dane urządzenie
Jeśli pompa była zablokowana a raczej sam wirnik to najprawdopodobniej sterownik został zablokowany ze względu na przegrzanie pieca ,,i teraz wymagana jest diagnoza albo zegar modułowy albo czarna magiczna skrzyneczka plus przystawka do hydronika .Szkoda że tak daleko bo ogarnęlibyśmy to szybko ,jak nie dasz rady u siebie na miejscu to najwyżej podeślesz...
Tak na odległość niestety nic nie pomogę. Ja bez dokumentacji technicznej bym się sugerował tylko kolorami przewodów. Eberspacher stosuje swoją kolorystykę, najważniejszym punktem jest aluminowa kaseta sterująca. Od niej odchodzą i przychodą wszyskie sygnały. Żeby ogrzewanie zadziałało trzeba je zasilić +24 grubszy czerwony, po stacyjce 15 niepotrzebny,...
Do kolegi gremlin Vagiem nie zdiagnozujesz ebera d3wz - tylko zegar modułowy albo KD2000. diagnoza idzie standardem ebera. Pozdrawiam
Jaki rocznik tego T4? Jeśli niebieskie zegary, to zrób diagnozę licznika, chodzi mi o komunikację sterownika silnika z zegarami, czy gra.
Zacznij od samodiagnozy. Szkoda walki z podzespołami. Szczerze mówiąc nie kojarzę zegara o tym numerze. Jeśli jest z potencjometrem powinna być diagnoza. Przy jej braku podmień na inny zegar (z diagnozą) lub podłącz standardowy wyłącznik potencjometryczny. On również wyświetli kod błędu... a dalej to betka.
Wszystko czyli zasilania i sterowaniaprzekaźnika ECM też sprawdzone? Jeśli to rocznik 2004 to, chyba już ma CAN między ECM, zegary i uch ale diagnoza leci po can i po k-line. Zmostkuj przekaźnik ecm i zobacz czy ecm wstanie. Pokaż jeszcze jak wyglądają wskaźniki po włączeniu zapłonu
Zablokował się. Diagnoza zegarem.
W skrócie musisz mieć jakiś sprzęt do diagnozy i sprawdzić czy masz połączenie z ECU. Jeśli nie to wyciagasz zegary robisz zwore pomiędzy 25pinem niebieskiego złącza a 5 pinem zielonego złącza, jeśli pojawi się diagnoza ECU zegary do naprawy, jeśli diagnozy nadal nie ma to do sprawdzenia wiązka z zielonego złącza pin 5 do ECU i naprawa przerwy.
Błędy jak błędy, diagnoza zegarów i test wykonawczy bo jak wycięty CHECK to błędu może nie być.
Ma do wszystkiego co ma wspólnego z prądami. Wpięcie zegarów to też nie jest diagnoza. Sprawne zegary mają prawo żreć prąd w A6 C5.
padł zegar i nie będzie diagnozy bo idzie przez zegar , zegar do roboty
Licznik albo czujnik, diagnostyka komputerowa jest potrzebna do diagnozy.
Dzięki "pkhenr". Odpalił, zegary działają, diagnoza pokazuje kod 999, czyli OK. Mam jeszcze pytanie czy to na pewno alarm jest do kitu i go wywalić, czy też jest przez coś blokowany? No i co z zamkiem centralnym, jak to rozwiązać?
Dzisiaj sprawdzę czego mu brakuje. Ale dodam że jak zgaśnie to nie mam diagnozy ze sterownikiem. I co ciekawe jak wypnę wtykę z niego i ponownie wepnę to zapala kontrolke na zegarze i diagnoza jest.
Żółty załączanie ogrzewania pin 2 zegara,niebiesko -biały diagnoza pin 8 zegara,biało -czerwony do wyłącznika odcinającego system zabezpieczenia pojazdu wykorzystywany w pojazdach do przewozu ładunków niebezpiecznych.
Czym to zasilasz, może napięcie za niskie.
Przecież tam jest podwójny czujnik temperatury silnika a do tego zegary nie mają diagnozy. Podpiales się do czujnika dla zegarów a nie ECU. Nie patrz na licznik bo ten pokazuje 90 już przy ok 70-75 stopniach.
Prosze napisać jakiej firmy sa zegary i jaki mają symbol. Inaczej diagnoza może być mało precyzyjna
Diagnoza biało/niebieskim leci nie na obd bo jest w kodzie Eber. wiec albo na dedykowany interfejs lub zegar modułowy eber. Uklad Lm jest od czujnika płomienia czy diagnoza na nim...niewiem.
Mam pytanie, czy kolejność żył ma znaczenie w tej tablicy wyników? Mam teraz taką do diagnozy, bo zegar działa sam od zera po włączeniu zasilania, a nic więcej nie działa. Sterownik działa prawidłowo. Ktoś piłką uderzył w złączkę i wyrwały się kable. Czy ta komunikacja działa na dwóch żyłach, czy na czterech?
Rozumiem. Jak jest dokładane to działa pewnie tylko jako ogrzewanie niezależne (postojowe). Czyli jest uruchamiane kwadratowym zegarem na pinie nr1. Diagnozę pewnie też nie podłączono do złącza samochodu - trzeba podpiąć się bezpośrednio do kabelka z pinu 2.
Masz z pewnością pogryzione wiązki. rozbierać i sprawdzać. Pozdrawiam.
ilość czynnika jak wspomniał jacek79 nie ważne że świeżo nabijane odebrałeś auto po nabiciu klimy dałeś kase i masz dalej problem brawo brawo a co z diagnozą co jest nie tak mają zegary widzą czy ciśnienie wzrasta na tyle że trzeba wyłączyć sprężarkę PARANOJA
Audi a3 brak komunikacji pali się poduszka i zapala ABS brak diagnozy. Odłączyłem wszystkie sterowniki po kolei oprócz zegarów dalej brak diagnozy. Próbowałem vcds kts vag i nic. POMOCY
Zegary biorą informację o temperaturze ze sterownika silnika a on z czujnika w termostacie. Możliwe że uszkodzony przewód po między ECU a zegarami albo same zegary. Czy w diagnozie widać jakąś wartość temperatury w zegarach i w ECU ?
Zegary, rezystancję na liniach zasilania, transmisja/takt na liniach biosu.
co co należy sprawdzić żeby była komunikacja z vagiem.Pozdrawiam Po prostu nic,ten zegar nie ma diagnozy. :D Pozdr.
Diagnoza w Eberach jest zazwyczaj na przewodzie biało-niebieskim. Po podpięciu się pod ten przewód czy to potencjometrem eberowskim, czy zegarem modułowym powinieneś uzyskać diagnozę.
Podaj dokładny model tego piekarnika a najlepiej zrób zdjęcie to pomyślimy dalej Chodzi o to aby postawić diagnozę w 100%. Zegar oglądałeś czy niema wypaleń.
Jeśli nie masz schematu, to chociaż wrzuć zdjęcia ze wszystkich możliwych ujęć i podaj typ tego zegara jeśli takowy jest znany. Na początek jednak zaleciłbym przelutować wszystkie luty na płytkach drukowanych i sprawdzić napięcia zasilające. To może pozwoli na dalszą diagnozę.
A zegar ustawiony?
Podmieniłem sterownik, światła stopu się znalazły, procentowe zużycie klocków też i ruszyła diagnoza z zegarów i testera, zostało tylko zaprogramowanie bo jest niezgodność z wyposażeniem samochodu
Witam wszystkich jestem tu nowy ale nie moglem nigdzie tego znalezc. Mam problem z autem tj Laguna II 2002r 1.9dci. Zapaliła mi sie lampka STOP na zegarach, po diagnozie był 1 błąd p0032 co jest czujnik spalania stukowego,mam takie pytanie gdzie go szukac i gdzie go kupic jesli padł, bo ASO RENAULT pan stwierdził ze ten samochód nie pociada czujnika...
Jakie masz napięcia na złączu od matrycy ?
Witam, jestem posiadaczem Kina domowego Pioneer j.w. Pewnego dnia była burza, sprzęt był odłączony od sieci ale przez złącze Euro podłączony do tunera satelitarnego, który był podpięty do anteny Sat na dachu, nie był podłączony do zasilania. Po tej burzy, nie da się włączyć DVD, konkretnie jest to XV-DV424, jest w nim odtwarzacz DVD/CD, przełącznik...
Te zegary nie mają żadnej diagnozy i z nim się nie połączysz, żeby cokolwiek zmienić
Sprawdź czy do tego zegara podłączony jest przewód diagnozy (niebiesko-biały) w związki agregatu. Jeśli tak, to powinien pokazywać kod błędu. Jeśli nie- podłącz.
Zmieniono blok silnika i wszystkie napinacze, nie prościej było zmienić cały silnik na regenerowany. Po przegrzaniu może wszystkie panewki szlak trafiił i dlatego nie ma ciśnienia oleju. podstawą jest zmierzenie ciśnienia na zegarze, a nasępnie diagnoza
Sorry pomyłka. Załączanie Webasto pin 2 zegara. Pin 8 to diagnoza. Możesz wstawić wyłącznik pomiędzy pin 2 i 8 lub pomiędzy pin 2 i 11.
Witam, Koledzy mam nietypowy problem z zegarami w aucie jak w temacie. Zegary 1K0 920 861A. Auto nie odpala, brak komunikacji z zegarami. Moduły zgłaszają brak komunikacji z zegarami, zegary podłączone na stole z VCDS łączą się strasznie długo ale jednak VCDS udaje się połączyć, natomiast auto rozumiem że nie czeka tyle czasu i wywala błędy. Pierwsza...
Jedynie to, że jesteś kobietą powstrzyma mnie przed udzieleniem nagany za zaniżanie poziomu forum. Z zegarami sie nie połaczysz z tej prostej przyczyny, że te zegary nie mają diagnozy, gdyby to był rocznik 1998 to inna bajka.
Można wkodować mając pin starego licznika i nowego po diagnozie. Niestety obudowa trochę inna i w dziurę nie pasuje. Zegary bez can czyli immo 2 -potrzebny pin tylko "nowych "zegarów.To zegary od golfa a nie passata wiec o jakiej dziurze piszesz ??
Dokładną analizę przeprowadze jutro, bo zabrakło mi cyny,a nie chce ryzykwoac jakims zwarciem. Ale na pierwszej lampie, po kombinacjach alepjskich uzyskałem wszytskie 10 cyfr. Kolejne lampy powinny też być ok. Jakaś wstępna diagnoza?
Podałem ci link z instrukcją krok po kroku jak sczytać kody błędów i odblokować. Diagnoza zegarem modułowym. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jeśli dobrze kojarzę pamięć jest od drugiej strony pod tarczami, jednak gdy przełożysz efekt będzie taki sam jak przełożył byś do obecnych zegarów same tarcze. Na wyświetlaczu przebiegu i tak zostaną MPH, to jedynie idzie zmienić przy przy pomocy sprzętu który umożliwi Ci kodowanie licznika. Jeszcze innym wyjściem jest wstawienie nowych zegarów i zastosowanie...
jutro powalcze sprawdzone clipem ale dowiedziałem się że ktoś wcześniej coś grzebał cdif w konfiguracji uch samo uch na zmiane reaguje prawidłowo ale błąd pozostaje troche dziwne bo samochód ma nawigacje ,tempomat a brak systemu ssp w kilku lagunach go wyłączałem i nie było problemu skonfiguruje uch jeszcze raz i odłącze kleme na dłużej zobaczymy acha...
miałem podobną historię ale z focus c max.Po odpięciu akumulatora auto umarło.W moim przypadku były ubite zegary(licznik).Podłącz forscana i diagnoza.
Witam, Auto normalnie jeździło bez problemów. Po nocy przy próbie odpalenia nic- kręci ale nie zapala na zegarach auto z kłódką. Diagnoza Lexią pokazała brak komunikacji z ECU silnika. Bez problemu łączy się z BSI, ABS, Licznik, AIRBAG wyrzuca tam błąd komunikacji z ECU. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja sprawdzona brak przetarć, urwanych przewodów,...
Gdzie jest ten żółty przewód,przy bezpiecznikach,czy przy zegarze ?
Zrób diagnozę silnika, zegarów lub immobilisera, zależy co występuje, możliwe że będą jakieś kody usterek.
Witam serdecznie Mam mały problem. Jakiś czas temu przestał działać obrotomierz. Wymontowałem silniczek. Diagnoza ukręcona ośka. Zamontowałem zegary już bez silniczka gdyż autko dowozi mnie do pracy. Efekt jest taki, iż brak jest podświetlenia zegarów oraz wyświetlacz nie wskazuje kilometrów - ciemny. Rozbiórka przeprowadzona bez użycia ciężkich narzędzi....
Kolego Nokian45 mam ten sam problem. Po wyłączeniu zapłonu (SHARAN 2001 1.9TDI) piecyk D5W-Z nagle zamilkł, nawet dmuchawka zamiast wychłodzić przez kilkanaście sekund od razu zamilkła. Podłaczyłem się VAGiem - brak komunikacji sterownik nie gada. Podjechałem do jednego z naszych lubelskich serwisów, podłączyli pod zegar potem pod laptopa to samo -...
Niestety nie udało się połączyć na biało zielonym. Jakieś sugestie dlaczego nie uruchamia zaworka ? Co pomierzyć i jakie powinny być wartości ? Zmierzyłem - nie ma napiecia. proszę, może ja w czymś pomogę? Z tego co widać na schemacie nie ma bezpośredniego wyjścia jednym kabelkiem na diagnozę zewnętrzną, tak mi się wydaje. Tu chyba diagnozę robimy...
A tym drugim to co mozna skasowac? bo wlasnie takim podpinalem i jak wyskakiwal np u mnie 52 to skasowalem i odpalal od nowa. Co do mojej walki wlasnie chyba ja wygralem mam nadzieje bo narazie odpala zero dymu i ladnie grzeje. Mam nadzieje ze bedzie tak przez cala zime. Pozostalo mi tylko podpiecie sie pod dmuchawe w aucie i po sprawie. Mam pytanie...
Zrób mostek. Ewidentnie przelotka padła. https://obrazki.elektroda.pl/4099663200_...
Odessać czynnik i zważyć. To jedyna metoda sprawdzenia czy była go właściwa ilość. Żeby nie być tak radykalnym na początek - do wstępnej diagnozy wystarczy podpiąć zegary do sprawdzania ciśnienia w obwodzie lub samochodowy komputer diagnostyczny którym można diagnozować klimę w Mercedesie. On też pokaże ciśnienie
Podłącz kawałek kabla do masy, drugim końcem dotykaj szybko do pinu 13 na zegarach i zobacz czy wskazówka ruszy. Te zegary (poliftowe też) nie mają diagnozy. Sygnał prędkości jest taki sam, niezależnie czy z czujnika VSS czy z ABS- prostokąt o amplitudzie 12V
Przecinając 1 przewód za zegarami (gdyby było gdzieś zwarcie szyny) powinienem się połączyć chociaż z licznikiem? Czy to tak nie działa Jest tak jak piszesz, jeżeli licznik ma zasilanie to powinieneś się połączyć z nim. ... Magistrala CAN diagnozy jest osobną magistralą w grupie VAG i sądzę że CANy ktore są za zegarami (bramką) mogą być przerwane nawet...
Zacznij od diagnozy
Witam , wszystkich. Poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Atego 1217 98r 4,2 litra vin WDB 89700571K320721. Obszernie opiszę sytuację: Zgasły zegary (z opcją diagnozy), wszystko wyświetlacz, obroty, temperatura i 2x ciśnienie, podświetlanie tablicy też gasło na postojowych po przekręceniu kluczyka. Tacho działa ale podświetlanie analogicznie do zegarów....
Na 99% jest wyrwana bądź zasłonięta w zegarach pod tarczą, jak podłączysz jakiś sprzęt do diagnozy pewnie okaże się że masz błędy w sterowniku silnika których się nie da skasować, a jakiś cwaniak usuną diodę bądź ją zślepił.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Diagnozę zegarów masz dopiero w nowym Traficu z zegarami jak w MasterzeIII, żadne zegary z ClioII, Megane/Scenic/Kangoo/Trafic/Master nie są diagnozowalne ale jest w tych zegarach(zegary z wyświetlaczem poziomu paliwa i temperatury płynu, nie analogowe) możliwość ustawienia przypomnienia o wymianie oliwy przez konfigurację zegarów w UCH, wtedy UCH wydaję...
ale funkcje te trzeba włączyć komputerem Co chcesz włączać komputerem w zegarach bez linii diagnostycznej(bez możliwości diagnozy i konfiguracji)??? Dajesz im sygnał przełączenia i działają-tyle w temacie.
Zgadza się ogrzewanie jest od DAFa i leży na stole, nr sterownika 25.1689.50.00.01. Fakt podłączyłem do diagnozy zegar modułowy od ogrzewania mokrego. Ale KD2000 z fejsem pod usb również pokazywało przez chwilę błąd 81. Płytka w piecu sprawdzona. Odłączając czujnik lub zwierając jego styki generowany jest błąd 65 i 64.
Jak to z vw to pójdzie vagiem diagnoza.
Chłopie, masz standardową usterkę zegarów Motometer i lezy ona w obrębie kości Elmos która to jest m. innymi zasilaczem, da się to naprawić. To to tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... i można nieco przekonstruowac zasilacz, działa wszystko jak trzeba. Ale zazwyczaj nie trzeba nic wielkiego robić, no-coś wylutować, zrobić co trzeba...
Przecież można mu diagnozę zrobić-interfacem lub zegarem modułowym.Może sterownik walnięty lub zablokowany.
4GB RAM a system? Co tam jest zainstalowane? To jest RAM dla systemy praktycznie - tyle potrzebuje żeby działał porządnie nie wykonując żadnych zadań. Pytanie tez jakie CPU. svchost.exe - jest ciężki do diagnozy, pomagał pakiet Systeinternals i z niego Process Monitor. CPU jest ważne do 2 rdzenie to nie samo co 4, czy 8 - i zegar CPU nie gra wtedy aż...
wszysto jest ok Więc diagnoza ci nie potrzebna i nie ma tam na co "patrzeć" w tych zegarach....chyba że chcesz przebieg "ruszyć"....
Do diagnozy potrzebny przynajmniej zegar modułowy jest to moduł załączający z 12 pinowym przyłączem.Do modułu musi być przyłączony do pinu 8 sygnał diagnostyczny to jest niebiesko-biały z ogrzewania.
no tak właśnie czy chodzi masz racje kolego. Głowie sie jak go diagnozować szukam schematów mam w nim przerobiona kostke na zwykłe konektory a wiec jak bym miedzy te wtyczki wstawił małą wiązke z której wyprowadził bym przewody czerwony brazowy i biało niebieski (diagnozy) i podłaczył zegar modułowy było by coś z tego
Odswierze temat. A czy napewno tak sie bedzie dzialo ?chodzi mi o diagnostyke bo mam piec ebera... i moge do niego dostac zegar z logiem webasto z 12 stykami taki sam jak do ebera tylko z logiem do ebera.. to co nie pojdzie diagnoza?
Na wyświetlaczu 2.2 dci po odpaleniu powinno się pojawić kolejno 1 trzy kropki 2 spirala grzania świec 3 napis OK po diagnozie układu 4 zegar i temp zew. Pozdrowienia MKSal
Teoretycznie tam powinien być od tego bezpiecznik, jeśli wszystkie są ok wyciągają zegary i sprawdź czy masz wszystkie masy i zasilania, rozpiskę pinów licznika znajdziesz na Google, jeśli wszystkie zasilania będą ok to oznacza że padł Ci licznik. Robiłeś diagnozę? Łączy się z zegarami?
Nie mowie ze nie , warto spróbowac ale to jest tylko jedna z mozliwych diagnoz.
Zamiast stawiać diagnozę ,bo to zrobiłeś, opisz jak się ten zegar zachowuje. Prawdopodobnie jest tylko niesprawny i da sie go postawic"na nogi".
Ktoś Wam głupot naopowiadal. Żadnym zegarem i żadnym interfejsem ebera bo diagnoza dogrzewacza idzie po OBD. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Posprawdzam jak to wygląda. FPSy wiem gdzie są. Koperty bankowo tam nie ma. Pojazd od nowości u Nas, pozaglądam gdzie co i jak. Wiem że nie da się Star - Diagnozą zakodować głośnika w zegarach w tym modelu. Młodsze pojazdy mają dźwięk w tym głośniku w zegarach. W transporcie ważne jest żeby maszyna zarabiała... a nie tam jakiś kierunkowskaz:P
kolega wyżej pisze że nie można odczytać kodów powiem że nie musiałem w ten sposób odczytywać zawsze robię to testerem Dokładnie tak samo jak ja. Też robię to testerem i dlatego piszę, że bardzo, ale to bardzo rzadko podpina się przewód diagnozy do zegarów klienta. Zwyczajnie po to by za dużo nie wiedzieli :wink: Taka tajemnica zawodowa.
no z ta kontrolka recznego to chyba tak zrobie , obroomiez dziala dobrze tylko z tym przestawianiem wskazowki to niewiem bo moge ja przesunac nizej niz zero i bedzie dobrze wskazywac ale jaki to bedzie efekt chcialbym pozmieniac parametry w zegarach zeby wskazywal dobrze ale jak je podlaczyc i jaki program do tego jeszcze mam pytanie bo mam kabelek...
No to podłącz SD, zrób diagnozę, procedury testowe i wtedy mamy o czym rozmawiać.
Miałem całe auto z uwalonym immo i pół żywym licznikiem, bez rec nie wstawał cem i licznik, po dołączeniu rec'a wstał licznik i pojawiła się diagnoza obd.
twój model testowy czyli yo auto ma brak takich możliwości. zegary i klima nie mają diagnozy. do zabawy poszukaj inne auto które ma więcej sterowników takie jak golf4 czy passat b5 bogato wyposażony. pozdrawiam
Witam, Mam dość nietypowy problem z działaniem kontrolek w mojej Ibizie 6j z 2011 roku: -Po włączeniu kierunkowskazu w prawo migają obie strzałki (na zewnątrz wszystko jest ok, w lewą stronę problem nie występuje). -Gdy zapali się rezerwa zapala się również kontrolka otwartej klapy bagażnika, -Po włączeniu świateł przeciwmgielnych przednich zapala się...
Sprawdzić zasilanie czujnika i przejście przewodów.Bo ok to co to jest to ok?Albo właśnie to to coś w skrzyni zepsute. A nawet licznik może być padnięty.Czy diagnoza obejmuje elementy wewnętrzne to wątpię.
Zacznij od podstawowej diagnozy . Zoboacz i opisz błędy w sterownikach
Zupełny brak wskazań oznacza że do zegarów przychodzą błędne komunikaty po CAN-ie. Pierwsze słyszę żeby jakaś usterka mechaniczna miała mieć coś z tym wspólnego. Został wymieniony moduł trybu pracy skrzyni, bo miał on błąd w sobie. To teraz pytanie czy główne napięcia zasilania i CAN-ów są prawidłowe. Potrzebne są kody błędów wszystkiego co tam jest.
zaden blad nie powoduje sytuacji ze kontrolka airbag gasnie po 2 min.Palila by sie na stale,raczej bylo cos grzebane w zegarach,swoja droga ciekawe co pokaze diagnoza airbagu?
Swoją drogą ciekawe, że trzeba szukać akurat tam, żadne inne renault tam nie mają... Sam przy pierwszym kontakcie nie wiedziałem gdzie grzebnąć, logiczne wydawały się zegary a te nie mają diagnozy :D Dostałem dopiero cynk, że w UCH siedzi serwis.
przepięcie diagnoza renault diagnoza crafter diagnoza
speakon speakon wyciek prądu czujnik dolot powietrza skoda
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Einhell TE-SM 2131 – brak lasera, nie świeci wiązka, naprawa przełącznika i modułu Błąd P0003 i P0200 – usterka wtryskiwaczy, regulatora paliwa, diagnostyka ECU, objawy, naprawa