Tak drugi jest od zegara a czujnik jest podłączony do zegara można go zasymilować symulatorem sygnału do masy nie wskaże żadnej zmiany .
Wskaznik temperatury oleju jest zasilany czerwonym przewodem (+) bezpośrednio z listwy. Sprawdź miernikiem lub żarówką gdzie masz (+) i go podepnij, powinien wskazywać. Pod drugi zacisk podłączasz przewód sygnałowy od czujnika. Sprawdź dotykając przewód od czujnika do masy wtedy powinien wychylać się do oporu.
Wąż ci spróchnieje nie zauważysz kiedy stracisz olej To wtedy spadnie ciśnienie na zegarze, zauważysz to na nim. Ten zegar jest ok. Stosowałem go kiedyś.
W takim wskaźniku tylko +12v jest podawane po przekręceniu kluczyka, masa podawana jest poprzez czujnik (taką "gruszkę" coś takiego jak tu [url=http://www.allegro.pl/item753890548... ) ) i z takiego czujnika podłączasz kabelek do wskaźnika. Ten czujnik w zależności od ciśnienia oleju zmienia oporność....
Zegar masz w barach wyskalowany? Podaj ile kPa. Gdzie wpinasz zegar?
Aby mieć mocy chwyt w rękach to rękawice gumowane albo z dętki rowerowej gumą owiń podstawę i ew. dzbanek a odkręcasz zgodnie z ruchem wskazówek zegara, trochę oleju zakropl.
witam przyczyny mogą być dwie: instalacja, zimne luty w zegarach. Obstawiałbym to drugie, (skoro walenie pięścią pomaga). Wymontuj zegary, wyjmij płytkę, obejrzyj/popraw luty na złączach, wymontuj ustroje/wskaźniki popraw luty na metalowych "kubeczkach". Powinno pomóc.
Wykręć licznik i sam sprawdź przewody pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Zmarnuj tę godzinę przy tym a bądź pewny. Moim zdaniem uszkodzony czujnik lub instalacja. Nie sprawdzaj przewodów miernikiem tylko żarówką 21W - przy sprawdzaniu miernikiem pokazuje że jest cały a później się okazuje że jednak nie.
Witam wszystkich, chcę w 1.9 TDI AWX zamontować zegar temperatury oleju. Gdzie najlepiej się nim wpiąć? Ktoś robił coś podobnego? Widziałem, że można przerobić korek spustowy oleju.
Przecież w leonie jest czujnik poziomu oleju?
Szukałeś i wymieniałeś nie tam gdzie trzeba. Czujnik G8 masz zamontowany od spodu miski olejowej. Wejdź pod auto, zdemontuj matę wygłuszającą pod silnikiem (jeśli jeszcze ją masz) i zobacz najpierw czy wtyczka jest wpięta w czujnik. Jeśli jest wpięta to ją wysuń i najpierw spryskaj piny wtyczki i czujnika środkiem w spray'u do czyszczenia i konserwacji...
podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
Zmierzone zewnętrznym zegarem (diagnostycznym przez mechanika) czy zegarem zamontowanym w tablicy wskaźników?
Blaszki ok, tylko że nie działa żaden zegar oleju paliwa temperatury ładowania obrotomierz
mogę odpowiedzieć na ostatnie pytanie: zegar od oleju pokazuje jego aktualny poziom, zrozumiałe jest, że działa on tylko na postoju gdzyż w czasie jazdy olej jest w ruchu i nie da się sprawdzić jego ilości, co do pozostałych pytań to myśle że masz uszkodzone przewody lub czyjniki (zmierz miernikiem), pozdrawiam
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
1 ciśnienie oleju 0.3 bar 2 temperatura dla przekaźnika świec, przekaźnik najlepiej podłącz od 2-ki 3 temperatura na zegary 4 ciśnienie oleju 1.8 bar, jak nie ma czujnika to przewód podłącz do masy
Układ dynamiczne kontroli ciśnienia oleju, który jest w zegarach potrzebuje do działania sygnału W z alternatora, oraz informacji z 2 czujników ciśnienia oleju
Wolna wtyczka jest od czujnika temperatury oleju, ale nie wszystkie zegary miały taki wskaźnik.
Obudowa wskaźnika temperatury musi mieć dobre połączenie z masą, inaczej wskazuje bzdury.
Witam, Na obwodzie sterowania pompą 0 ciśnienia oleju (sprawdzałem zegarem) Niema przepływu oleju z hydrauliki zewnętrznej do trójnika (zaworu zwrotnego). W czym może być problem? Proszę o pomoc !!!
Pokaż, która masz wersję zegarów z LCD?
O ile pamiętam, to we wskaźniku " + " (ze stacyjki!) i " - " to jest jasne, natomiast przewód ze wskaźnika do czujnika podłączamy do styku " T " na wskaźniku - to o oleju; zegar to stały plus i minus naturalnie.
sorki http://www.racingfactory.pl/cisnienie-ol... Który dokładnie posiadasz?
Witam. Powinna być kontrolka od oleju przy zegarach.
Ten silnik to Iveco cursor na pompowtryskach. Zauważyłem również że zegar oleju po włączeniu zapłonu nie ustawia się na zero - wskazówka pozostaje opadnięta. Zegar temperatury OK. Te dwa zegary przechodzą przez komputer na silniku. Komputer już podmieniłem i to samo. Autobus nie odpala.
Witam, W t25 zegar temperatury oleju w ogóle nie wskazuje mi tej temperatury, podgrzewałem w ogniu czujnik i nic na zdjęciu poniżej wskazówka na zegarze jest widoczna a w moim zegarze opadła na samo dno i nie widac jej, nic sie nie dzieje co się mogło stać ? zegar popsuty ?
Jak masz czujnik poziomu oleju to on ma często w sobie temp oleju. Można sprawdzić VCDS w blokach pomiarowych zegarów.
Witam czy da się podłączyć dodatkowe zegary, temperatury płynu/oleju i ciśnienia oleju pod oryginalne czujniki?
1.8t dziwne skacze temp oleju. Na dodatkowym zegarze temp oleju auto gauge temp trzyma 100/105c po dodaniu gazu na postoju spadnie na sekundę do 85 i wraca pod 105 coś popsute ?
Nie krzycz "no właśnie czerwony" bo nigdzie tego nie napisałeś. Ciśnienie oleju do sprawdzenia, mechanicznie zegarem.
albo nawala alternator :)
Sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju w układzie, to wg. mnie pierwsze i podstawowe co trzeba zrobić a jeśli jest ok to wtedy sprawdzić czujnik czy jest ok. Jeśli nie masz za bardzo pojęcia jak to zrobić to jedź gdzieś do elektro-mechanika który Ci sprawdzi pod względem elektrycznym a jak będzie miał zegar to i ciśnienie oleju Ci sprawdzi.
Jeśli chodzi o tą trójkę to prawdopodobnie pokazuje ilość miesięcy do kolejnego przeglądu
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
wiem cos na ten temat miałem taki problem po wymianie silnika i sprawqa wygląda tak musisz zmienić czujniki na czujniku ciśnienia oil jest nr są dwa rodzaje z końcówką ...03 i ...13 zobacz jaki masz i zmież na inny ja tak miałem a te silnikie też były montowane w starach i autosanach :] w kombajnie temperatura wody oleju i ciśniemnie oil musi być widoczne...
Pytałem o poziom oleju wyświetlany na zegarach bo ta kontrolka jest ściśle powiązana minn. z poziomem oleju, gdy poziom pokazuje ok. to kontrolka gaśnie, jeśli poziom odbiega od prawidłowego wtedy na zegarach odczyt oleju miga i świeci żółty klucz, poziom fizycznie może być ok. a niewłaściwy odczyt poziomu skutkuje świeceniem klucza serwisowego.
Zegary to tylko "Service Due", w/g mnie kolejność nie ma znaczenia. Można liczbę kuponów ustawić na 0 i w ogóle przestanie się wyświetlać komunikat na zegarach.
mateusz33 dzięki o taką odpowiedz mi chodziło , tylko czy zegar ciśnienia musi być specjalny do oleju czy możę to być zegar od ciśnienia powietrza ? Te zegary ciśnienia oleju nie są tanie dlatego szukam jeśli jest jakiejś alternatywy :) Pozdrawiam
Sprawdź poziom oleju. Podłącz zegar i sprawdź jakie jest ciśnienie aktualne ciśnienie. Może tylko czujnik "oszukuje".
Jesli chodzi o ciśnienie oleju to oprucz zegarów będziesz musiał wymienić czujnik ciśnienia oleju odpowiedni do zegara i samochodu.
Brak masy lub stałego plusa na deskę rozdzielczą, zegar może "pdbierać" stały plus z kontrolki ciśnienia oleju lub ładowania.
Przede wszystkim zamiast kombinować z obejściem tej kontrolki i brzęczyka, naprawą zegarów, należało by obowiązkowo zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju w silniku. Wystarczy wkręcić manometr i wszystko będzie jasne. I będzie wiadomo, czy to to faktycznie usterka elektryczna, czy silnik kwalifikuje się do roboty.
Witam, posiadam Peugeota 206 2005 r. Wersja z MUX i silnik 1.4 16V. Wymieniłem zegary w nim na z Peugeota 206 GTI z dodatkowym wskaźnikiem temperatury oleju, czego nie miałem w tamtych zegarach oryginalnych. W Peugeot Planet 2000 zaprogramowałem (doposażyłem BSI w ten czujnik temperatury oleju), ale nie działa. Jakieś pomysły, co może być?
Zanim miałem launcha x431 to zmieniałem kodowanie VAG-iem. Robiłem to u Rodziców w A4 z 1997r 1.9 TDI AFN. Robiłem to bo padły zegary i kupiłem z anglika, zmieniałem kodowanie bo chciałem aby były wyświetlane kilometry a nie mile. Zegary były z a6 z dodatkowymi zegarami (ładowanie i temp oleju). Kodowanie poszło za pierwszym razem, nie musiałem wpisywać...
Witam posiadam Opla Astre F classic 99 rok sedana 1.4. Dzisiaj wsiadłem do samochodu przekreciłem kluczyk w stacyjce i nie swieciły sie kontrolki (zegarów) oleju ładowania aku ani zaciagnietego ręcznego ani migacze. Działaja natomiast długie światła podświetlenie zegarów jak i również tylnie światła przeciwmgłowe żarówki sprawdziłem działają co to może...
Przecież liczniki z obu filmów są inne. Nie porównuj licznika z analogowym zegarkiem do licznika z cyfrowym bo to już co innego.
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Prawdopodobnie zwyczajnie się zużył. Sam zrobiłeś już co mogłeś, więc chyba czas na zegarmistrza. Jeśli zegar staje gdy ma dźwigać wskazówki w górę, czyli między 6stą a 12stą, to pewnie ma już za ciężko. A jakiego użyłeś smaru/oleju? Może za gesty lub za dużo i coś się skleja?
Kontrolki świateł, kierunków i ładowania powinny być w tym trójkątnym zegarze (bo zakładam, że takim właśnie masz) - wystarczy podpiąć kabelki do właściwych żarówek. Brakuje tylko kontrolki ciśnienia oleju (bo w tym trójkatnym jest zegar ciśnienia) - taką kontrolkę można łatwo dorobić. Reszta w zasadzie jest ta sama co w 360.
Akurat odnawiam stary zegar i to co zauwazylem to czyszczenie chyba powinno byc jak opisales, ale dwukrotnie, czyli po takim zabiegu jak opisales, przeplukanie przeparatem odtluszczajacym, (dobry bylby taki co mechanicy uzywaja do odtluszczania tarcz hamulcowych) by wszelkie farfocle przyschnietego starego oleju zmieszanego z kurzem, czy pajeczynami...
czy może bezpośrednio do zegarów? Dokładnie tak na pin 18A zegarów.
Mam pytanie mam zegary jaeger beż temperatury oleju Auto nie posiada gazu ale mimo to świeci się kontrolka LPG ktoś wie w czym problem?
Witam, znowu sąsiad usunął inspekcje swoim komputerem i pojawił się ten sam problem zegary nie reagują a kontrolka oleju mruga ( dodam że to drugi licznik bo tamten leży na półce, nie było tak prosto dostać takiego samego licznika po numerach seryjny, gdyż inne nie działały po podłączeniu). Jak się okazało wystarczyło podłączyć lepszy komputer do OBD...
Zanim zaczniesz psuć zegary sprawdź instalację kontroli ciśnienia oleju. 1. Czujnik 0,3 bara powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny. 2. Czujnik 1,8 bara powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min,...
W swift masz w kabinie zegar temp. oleju? (oryginalnie)
Chcemy zmienic licznik z Fr-a... Zmieniasz licznik i normalnie smiga
Tak,idzie to uporządkować !! Wszedłem do "instrumenty"(wskażniki) potem adaptacja, klucz(key)- wpisałem "10 " a potem Value"150" i i naprawione. Wszystko chodzi-wszystkie zegary powróciły. Kontrolka oleju juz nie miga(gaśnie sobie). Pozdrawiam serdecznie wszystkich zainteresowanych takim problemem! Mirek
czy to tam gdzie jest mocowany zegar od ciśnienia oleju??
Wszystkie cztery zapaliły się jednocześnie ale mam dodatkowy zegar ciśnienia oleju w silniku i ciśnienie było ok.
Nie pokazuje na zegarze ciśnienia oleju ani temp wody. co moze byc przyczyną?
witam wkręc zegar manometryczny (do 1 MPa) w miejsce czujnika ciśnienia oleju i sie wyjaśni czy przyczyna awarii jest w elektryce czy w silniku (pompa) pozdro T
Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce rozdzielczej pokazujący ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie to jest za niskie to może być spowodowane ono np brakiem kompresji przez tłoki Ale pleciesz głupoty ! Co ma wspólnego kompresja w cylindrach z ciśnieniem oleju w układzie smarowania ?
Zrób taki test. Przestaw pompe na gaszenie, podłącz zegar do magistrali i kręć rozrusznikiem. Obserwuj jak narasta ciśnienie i do jakiej wartości i co się dzieje gdy przestaniesz kręcić rozrusznikiem. Najlepiej zrób film z testu nagrywając zegar
Na wpięty i wypiętym czujniku VAG wskazuje 125*C w zegarach?Jeżeli tak , to masz czujnik temp. oleju do wymiany , jest inaczej to wskaźnik. ps. wiem ,że w tym vagenie jest wskaźnik wskazówkowy temp. oleju , napisałem w cudzysłowie wyświetlacz - żaluzje paniał? Jest mi przykro lecz te dwa czujniki są zespolone.
I tak, mierzone konkretnym manometrem, a nie na niespecjalnie precyzyjnym wskaźniku w zegarach...
Zmierzyć ciśnienie oleju zegarem na rozgrzanym silniku. To mechanik powinien zrobić na początku.
olej jest nowy zalany. ciśnienie oleju mierzone i jest dobre. Mi to wyglada właśnie na jakiś bubel w zegarach. Fajnie jakby ktoś to już przerabiał i wiedział co jest grane...
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
czujnik oleju świeci na żółto po odpaleniu To jest mankament softu w zegarach. Możesz nalać po korek i tak będzie się zapalać. Możesz zignorować lub wyłączyć fukcję jeśli przeszkadza. Potrzebujesz kabel np. inpa d-can,
Może być zegar
Zmierzyć ciśnienie oleju zegarem, nie na postoju ale w czasie jazdy pod obciążeniem.
Co do poduszek, to jeszcze tego nie rozgryzłem. U mnie było tak, że po odpaleniu auta kontrolka od poduszki tak bardzo leciutko żarzyła się a po jakiś 20 s zapalała się. Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ta sama sytuacja. Wpieniło mnie to i podałem masę na pin w liczniku odpowiedzialnego za AIRBAG. I juz się nie świeci. Z rzeczy które mi nie "chodzą"...
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
Witam. Potrzebuję porady od elektoników bo sam jestem lamerem jeśli chodzi o elektronikę. Zainstalowałem w aucie czujnik temp. oleju i zegar wszystko było w zestawie. Temp. oleju wskazuje 120 stopni podczas gdy woda ma normalnie 90. Wymieniłem czujnik na nowy oryginał VW i dalej to samo tyle że prędzej wskazuje temp. Zastanawiam się czy coś pomoże montaż...
Witam. Szwagier ma problem tego typu z Ligierem xtoo że przepala jeden bezpiecznik (nie ma wykazu bezpieczników) w momencie włączenia zapłonu, na zegarach jest wyświetlany tylko przebieg do wymiany oleju, nie reaguje rozrusznik a wszystkie inne urządzenia elektryczne działają! Proszę o poradę.
Ok.Dzięki za info.Dam znać po świętach.Ale gdyby znalazł się ktoś kto przerabiał temat fitra i chciał zabrać głos to będę wdzięczny.Chodzi mi o to że w przyszłości chciałbym zamontować (ponoć można) zegar ciśnienia oleju i że niby podpina się go właśnie w miejsce tej wyżej wymienionej "francy" ;)
A zegar jest elektryczny czy manometr?
Planuję wykonać sterowanie składające się z: - zabezpieczeń zwarciowych - czujnika zaniku, asymetrii i kolejności faz - termika - czujnika ciśnienia oleju - presostatu - rozruchu gwiazda/ trójkąt - być może zabezpieczenie przed przegrzaniem oleju, a jeśli nie to nie zwykły zegar pokazujący temperaturę oleju - zamontowany będzie też manometr pokazujący...
Obroty, check, przegrzanie, temp. płynu, dane spalania do ADAC, chyba też ciśnienie oleju. chciałem kiedyś te zegary wsadzić do Thalii bo podobał mi się ekran z paliwem i temp. jednak właśnie brak CANa w Thalii uniemożliwił mi to, ale podsunęli mi rozwiązanie chłopaki z forum... DACII :D, zegary z Logana, Sandero czy Dustera są praktycznie identyko,...
Kto wymienia pól silnika bez podpięcia zegara od ciśnienia oleju i diagnostyki.
Co do sprawy z wymiana czujnika. To zakupiłem czujnik Hella za 180 zł. Numery spisane z czujnika zamontowanego w silniku (jakieś cyfry się różniły ale to zapewne związane jest z rokiem produkcji czujnika) Najważniejsze że problem zniknął. Kontrolka poziomu oleju się nie świeci i zegar temperatury oleju działa. To tyle.
Zapaliła się kontrolka oleju na wyświetlaczu. Silnik zaczął stukać, osłabł i pedał hamulca zrobił się twardy. Zmierzyłem ciśnienie oleju-zegar nawet nie drgnął. Myślałem, że zegar nawalił, więc wykręciłem go, otwór na czujnik ciśnienia oleju zostawiłem otwarty i uruchomiłem silnik. Olej nie trysnął, nawet nie pojawiła się kropelka. Czy ktoś miał taki...
Ciekawe czy dało by się to zalać olejem :-)
Zegar ciśnienia oleju zachowuje się normalnie czyli po odpaleniu silnika rusza od zera dalej na zielone pole , no i po zgaszeniu powoli opada do zera. Podczas zwiększania lub zmniejszania obrotów silnika wskazówka lekko zmienia swoje położenie. Olej wymieniany regularnie a zastosowany Mobil Delvac HP 15W40. W spuszczanym oleju nie ma nic podejrzanego,...
Witam .brat ma problem z niskim cisnieniem oleju .podlaczylismy zegar wykazalo na wolnych 1.2bar wymienilismy pompe oleju na nowa ,po wymianie ten sam efekt .podlaczylismy jeszcze 2 inne zegary i pokazalo przy 2tys obr 2.2bar czyli cisnienie jest .zostal tez wynieniony czujnik cisnienia oleju .podczas jazdy czasami zapala sie komunikat od kontrolki...
Po pierwsze skasuj wskazania MFA (to ten "komputer" z wyświetlaczem)suwaczkiem na manetce wycieraczek. I zobacz jakie będą wskazania. "Komputer" ma dwa tryby pracy : długotrwały i krótkoterminowy. Ten pierwszy tryb może przez długi czas zawyżać zużycie paliwa. Co do kresek, to jeśli olej ma poniżej 50 stopni to tak powinno być, jeśli przy nagrzanym...
Odświeżam. Zegary podpięte, zrobiłem to według schematu który zrobiłem sam: https://obrazki.elektroda.pl/7693028600_... Niestety napotkałem jeden mały problem a dokładniej zegar temp oleju świeci dużo słabiej, gdy podpinałem go wcześniej samego świecił jak inne, po zrobieniu z mojego schematu boost i temp wody świeci mocno jak powinno...
Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku zegarem i będzie jasne.
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju 2.0 alt. Po odpaleniu auta za 2 minuty zapala się ciśnienie oleju. Mierzyłem ciśnienie oleju zegarem i gdy odpalam auto mam 4 bary a gdy samochód chodzi 5 min spada do zera. Co może być powodem, pompa umarła?
Tam jeszcze jest przy czujnikach oleju bzyczek w zegarach, który informuje, że brak jest ciśnienia oleju. Sprawdź może same zegary. Zimne luty też tam mogą być. Odnośnie czujnika płynu - zmostkuj i zobacz, powinna zgasnąć. Manuala mam, z tym, że one mają około 400 mb jakoś. Poszukaj w goole, są online oryginalne VW gdzieś.
Trzeba obejrzeć wtyki i ścieżki na zegarach. Według mnie to usterka przy zegarch lub w nich samych.
Najprostrzym wyjściem jest zmiana kodowania zegarów i wyłączenie funkcji kontroli poziomu oleju Równie dobrze i bez kosztów, można zakleić - zasłonić jakąś fajną małą naklejką.
Witam. Posiadam a4 99r lift zegary z fisem. Napewno mam uszkodzony zegar temperatury oleju, sprawdzono na kompie i czujnik wymieniony. Może wiecie czy da się go wymienić lub podjąć działanie by zaczął normalnie śmigać. Od razu po zapaleniu wskakuje ma maxa. Dzięki z góry.
Notlauf-sprawdzenie sterowania turbiny jeżeli ok. to czyszczenie turbiny. Ciśnienie oleju sprawdzić mechanicznym zegarem, jeżeli dobre to czujnik wysokiego ciśnienia do wymiany na odpowiedni lub moduł w zegarach.
Witam, Problem to brak wskazań zegara ciśnienia oleju w jeep xj 2.1td 89'. Autko nie dawno nabyte, więc historia nie znana. Zegar ciśnienia oleju stoi, okazało się że ktoś wymienił czujnik oryginalny na taki pod kontrolkę z żarówką. Niestety nie mogę znaleźć oryginału. Proszę o informację jaki czujnik mogę kupić aby działał z zegarem.
dziś na złomie przypadkiem oglądałem zegary od starej Dacii (1310 czy jak to tam miało) i tam jest zegarowy pomiar ciśneinia oleju jak równiez dwukierunkowy pomiar ładowanie/rozładowywanie akumulatora. Nawet chciałem sobie wziąc te zegary
Zegary do pomiaru ciśnienie oleju mają akcesoryjne końcówki , węże i połączenia i przeważnie zawsze daje się podpiąć w miejsce czujnika ...
Witam.Punto1 S 98r. wymiana zegarów na SX. temperatura ok,obrotomierz ok, za to brak kontrolki oleju i ładowania.W starych zegarach wszystko było w porzadku. Może ktoś się spotkał z takim problemem, czekam na info.Dzięki.
Może to śmiesznie zabrzmi- spróbuj wypiąć linkę prędkościomierza przy skrzyni, albo z marszu- wyjmij zegary, odkręć linkę i za pomocą strzykawki wpuść trochę oleju w pancerz, może być rzadki ATF. Daj też kropelkę na ośkę prędkościomierza. V.
zegar ciśnienia oleju zegar zbiornika oleju zegar zbiornik oleju
licznik energia zdalny discman wyłącza słaby iskra honda
Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304 Migająca lampka sufitowa airbag w Volkswagen Passat B5FL