podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
Pewnie zimne luty w zegarach.
Standardowy problem w S60 to zimne luty w zegarach.
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
Może zimny lut na zegarze. Przy wtyczce.
Zimne luty, zegar ma być na zasilaczu w domu.
uszkodzony stabilizator napiecia bądź zimne luty w zegarach.
Troche się przestawił ale nie dużo jak go łapą pokręcisz tp jego max jest pionowo w duł tak samo prędkościomież coś ci rypło w zegarach zimny lut albo stabilizator.
Czujnik swoją drogą, ale warto zrobić diagnostykę komputerową na początek, a brak lampki check to najczęściej zimne luty w zegarach, brak obrotomierza zresztą też
Chodzi o lewy wyświetlacz w liczniku? Usterka samych zegarów - zimny lut na płycie.
Po wyjęciu i rozebraniu zegarów, zobaczysz na pinie odpowiadającym podświetleniu, piękny, zimny lut. Wystarczy go przelutować i będzie wszystko sprawne ;)
Kreseczki na liczniku wskazują na uszkodzenie sterownika PCM lub jego instalacji. A kolega nie pomyślał że winny może być jeszcze zegary. kreseczki są od razu i tak sobie chodzi auto zwyczajnie. Sprawdź złącze idące do zegarów lub wyjmij cały zegar i sprawdź zimne luty, bo kreski na liczniku oznaczają brak komunikacji między ECU a licznikiem.
Tak, zimne luty często występują w tych zegarach, na stabilizatorze napięcia(dla wskaźników paliwa i temperatury) i na złączu.
-Może brak masy -Luźna wtyczka od zegarów. - Zimne luty na płycie od zegarów
Dzień Dobry, Ford C-MAX 2.0 diesel, 2010 r. automat, odpalany na przycisk Mam problem z odpalaniem samochodu. Czasami odpali od razu, czasami za 3 lub 5 razem. Jak już odpali to chodzi równo. Czasami jak odpali to chodzi jak traktor i gaśnie. Błąd widnieje czasami: U1900-20 Błąd magistrali komunikacyjnej CAN Czy to może być wina zegarów? Zimne luty?...
Zabrzmi banalnie. Dokładnie sprawdż zegary,- zimne luty-.Trzy razy przerabiałem identyczną sytuacje właśnie we FABI.
Częstą przyczyną gaśnięcia deski zegarów są zimne luty na płytce zegarów,objawy są takie jak opisujesz łącznie z gaśnięciem auta. Kod 66-brak komunikacji ccd z body control module i transmision control module . Kod 42 ma kilka tłumaczeń ,ale wszystkie dotyczą raczej obwodu pompy paliwa,niz samej pompy,konkretnie przekaźnika i braku komunikacji z PCM,a...
Bardzo możliwe, że pada procesor w zegarach, albo zimne luty.
No to może problem z samymi zegarami, może jakieś zimne luty wewnątrz.
witam przyczyny mogą być dwie: instalacja, zimne luty w zegarach. Obstawiałbym to drugie, (skoro walenie pięścią pomaga). Wymontuj zegary, wyjmij płytkę, obejrzyj/popraw luty na złączach, wymontuj ustroje/wskaźniki popraw luty na metalowych "kubeczkach". Powinno pomóc.
Sprawdz czujnik od temperatury ale jesli jest sprawny to do poprawy sa zimne luty w samych zegarach, standart w VW. Pozdrawiam.
Miałem taki błąd związany z kontrolką check, przyczyną były zimne luty na płycie zegarów (złącze), kontrolka raz działała, raz nie, sterownik za każdym razem pokazywał błąd obwodu
Najprawdopodobniej to będą "zimne"/ uszkodzone luty w zegarach a dokładniej to w gnieździe ( te bolce które wchodzą w wtyczkę a wlutowane są w płytkę wskaźników ).
W tych rocznikach był problem z masą panelu sterowania nawiewem (czasem się upalała) oraz z zimnymi lutami w zegarach. Na zimne luty pomagało doraźnie uderzenie w środkową część deski rozdzielczej z otwartej ręki - kilka razy uratowało mnie to z opresji zanim przelutowałem płytkę zegarów u siebie. Sprobuj zacząć od tego
Na początek do sprawdzenia zasilania gniazdka piekarnika lub puszka w zależności jak podłączony a później sprawdzenie sterownika/zegar. Może zimne luty albo przełącznik funkcji lub termostat, trzeba szukać.
Tam jeszcze jest przy czujnikach oleju bzyczek w zegarach, który informuje, że brak jest ciśnienia oleju. Sprawdź może same zegary. Zimne luty też tam mogą być. Odnośnie czujnika płynu - zmostkuj i zobacz, powinna zgasnąć. Manuala mam, z tym, że one mają około 400 mb jakoś. Poszukaj w goole, są online oryginalne VW gdzieś.
Rozbierz zegar,możliwe zimne luty
Najczęściej zegary padają tzn zimny lut piny od złącza mają wtedy przebarwienia choć nie zawsze . Walnij porządnie deskę z góry nad zegarami ręką i zobacz czy pomogło, nie gwarantuje że zadziała jednak warto spróbować na początek. A tak pozatym polecam forscan bajka do twojego auta przy diagnozowaniu i update...
Słyszałem też o zimnych lutach na zegarach Skoro słyszałeś to to sprawdź.
Brak jednego zasilania, zimne luty-licznik na stół i przelutować okolice gniazda.
Mam to samo , sasiad takim sprzętem z netu za 1tys zrobił mi diagnostykę i pokazało błędy typu błąd dostępu i uszkodzenie tablicy , co sugeruje uszkodzone zegary , może zimny lut , może immobiliser odwala i tablica nie pokazuje. Po niedzieli wyjmę zegary i sprawdzę czy nie uszkodzone ścieżki. Byłem na kilku warsztatach i podłączali swoje komputerki...
albo zimne luty ,albo vic
Musisz przelutować całą płytę chyba że masz mikroskop i znajdziesz zimne luty ale nie na wtyczce.
Pod bezpiecznik 36 podłączone są także zegary. W większości tych zegarów pojawiają się zimne luty, które objawiają się m.in. wyższym poborem prądu. Powinno pomóc poprawienie lutów, lub wymiana zegarów na inne. Jeśli się chcesz upewnić, czy prąd pobierają zegary. Musisz je odkręcić i odłączyć wtyczkę.
Napewno pomoże ten zabieg o którym pisze Zegar 32, zimne luty w p.cz .
Gniazda wtyczek , a szczególnie kontakt /zimny lut, wyłamanie/ jego pinów w płytce drukowanej zegarów.
Dzień dobry, od dłuższego czasu mam problem z pojawiająca się choinka na desce rozdzielczej, zarówno kiedy silnik nie pracuje ale kluczyk przekręcony jest na zapłon, jak i w trakcie jazdy, dodatkowo wariują wskazówki. Zaczęło się tak dziać zima a teraz problem się nasilił, czasem po przekręceniu kluczyka na zapłon, nie ma żadnej reakcji na zegarach,...
Sprawdź [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... wątek. Sprawdź też masę i ew. zimne luty na liczniku. Przejechany dystans nalicza poprawnie?
Nie powinien, ale możesz zawsze papierem ściernym oczyścić na szybko i założyć. To raczej profilaktyka bo przecież reszta auta jest zasilana jak sam zauważyłeś. No i docelowo naprawić jeśli nie da się poprawnie jej zakręcić. Zobacz jeszcze jedną rzecz - walnij w daszek zegarów. Immo w Focusie mk2 jest w zegarach, dość powszechną usterką są zimne luty...
Od wieków każdy fachowiec każdej profesji trzymał w tajemnicy wiedzę bo z trudem ją zdobywał.Oczywiście wiele osób na tym forum chętnie wymienia się między sobą informacjami ale tylko w swoim gronie.I bardzo dobrze.Jeśli nie wystarczą podpowiedzi typu jest zimno(zegarom-zimne luty) gnijąca wiązka (też w skodzie) to szkoda się brać za naprawę.Ja dzięki...
Te szafy maja takie objawy , przerwana ścieżka , lub mastki masowe / listwy/ - zimne luty. Bardzo trudno sie te zegary naprawia , gdyż jeden układ scalony znajduje się nad drugim , brak dostępu. Zegary w rękę i na szrot , można je kupić w granicach 100 zł.
Sprobuj uderzyc w zegary, w deskę po prawej stronie i odpalić. Często w zegarach są zimne luty i wtedy immobiliser odcina pompę po 3 sekundach
A spróbuj przelutowac procek moze ma zimne luty?Tak juz tez czesto miałem
Poprawiłem zimne luty
Było ....... wskażniki na stół i lutowanie bo sa zimne luty. Standard w tym roczniku. Wskazówka Dokładnie oblutuj stabilizator napięcia i rezystory wokoło niego.
Mysle ze wszystko wtym temacie zostalo powiedziane. Zimne luty czesto sa odpowiedzialne w zegarach VW za chwilowy lub calkowity brak dzilania wskaznika poziomu paliwa, temperatury silnika lub obrotomierza jesli takowy jest. Pozdrawiam.
Sprawdź dobrze pod lupą licznik ,oraz okolice zegarów,być może tam są zimne luty. Pozdrawiam.
witam Panowie. scania 114 co może być przyczyną? zegar ciśnienia pierwszego obwodu pokazuje max obrotomierz zawiesił się na 500 obrotów kontrolka ciśnienia świeci nonstop Czy możliwe są zimne luty na płytce licznika?
Zegar naprawiony - był kolejny zimny lut na oporniku w zegarze . teraz chodzi i świeci dioda imobiliajzera.
U mnie pomogło przelutowanie złącza zegarów na tablicy zimne luty.
Najczęściej to po prostu zimny lut. Wystarczy wystarczy poprawić lutowanie i po kłopocie.
zimne luty
Miałem podobny problem okazało się że to były zimne luty w zegarach przy kostce wpięcia
Mi się przytrafiło to raz. Na płytce licznika był gdzieś zimny lut, przegrzałem ją i zaczął działać.
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
jeśli nalicza Ci kilometry to nie będzie wina czujnika. będziesz musiał szukać wtedy w zegarach zimnych lutów. podpinałeś może vaga?
Piecyk pochodzi z vectry. Jego nr. 25 2254 02 trochę dziwny bo ani w edith ani KD2000 nie znalazłem go. Najdziwniejsze że nie łączy się z zegarem modułowym. Zaczynam podejrzewać zimne luty na płycie sterownika choć nie uśmiecha mi się wydłubywanie go z obudowy bo piec pracuje a ryzyko uszkodzenia spore. Wrzucam filmik dla zobrazowania problemu. https://filmy.elektroda.pl/65_1385625399...
Jakie to zegary? Czy to takie jak w Scani 4 - jeśli tak. Rozbierz zegary i poszukaj zimnych lutów na płycie przy opornikach. Schemat jest prosty sam dojdziesz co i jak.
Jak napięcie dochodzi do kostki zegarów szukaj zimnych lutów.
To rezonator do zegara, rezonatory mają często "zimne luty".
Zmieżyć termometrem temperaturę, jest napewno dobra, to jest wina zegarów, tzw. "zimne luty"można wyjąć zegary wszystkie lutowania poprawić, czasami pomaga czasami nie, przez 6 lat miałem paska b3 i lutowałem z 10razy czasami był spokój przez rok czasami za 2 dni to samo, jeszcze była opadająca wskazówka paliwa i mrygająca kontrolka od długich świateł...
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Amica 52GE2.33ZpTa (XXL) Eco Pomocy dziś przestał działać piekarnik (nie świeci, wentylator nie działa, nie grzeje, zegar chodzi) Nie działa zegar: uszkodzony moduł, w zależności od wersji - uszkodzenie zasilacza, utrata pojemności kondensatora, zimne luty. Jeśli nic nie świeci, nie działa po za zegarem można przyjąć iż uszkodzeniu uległ sterownik...
Witam. Na płytce zegara jest przekaźnik załączający napięcie do piekarnika. Zobacz czy nie są wypalone styki lub zimne luty. Zegar masz ustawiony ?
Alternator na wysokich obrotach może się wzbudzić bez kontrolki ładowania. Tak jak napisałem wcześniej obstawiam uszkodzenie w liczniku. Sprawdź ścieżki na płytce zegarów, popraw luty (zimne luty to częsta usterka tych zegarów), sprawdź też czy nie ma uszkodzenia kabli w kostkach podłączeniowych licznika (są tam cienkie kable i mogą się czasem ułamać).
Uszkodzony był zegar główny, udało mi się go naprawić.(zimne luty)
W moim przypadku był to ten duży w górnym prawym rogu pod tarczą zegara, jak na foto, które podesłałeś. Do tego poprawiałem jeszcze zimne luty na płytce, bo były lekko spękane w niektórych miejscach... ale to raczej wina tego kondensatora, bo w Elmosie nie ma co się zepsuć, moim zdaniem. Najlepiej rozbierz zegary i zobacz, jakie ma oznaczenia. Mój był...
Najpewniej masz zimne luty w zegarach . Chociaż osobiście z tym się nie spotkałem . W czasie gdy nie działają spróbuj walnąć z pięści w deskę nad zegarami , oczywiście z wyczuciem by później nie zmieniać deski . Równie dobrze mogą być zaśniedziałe bezpieczniki.
Zimne luty w zegarach. Bo żeby impulsu nie dostawało, to by i nie liczyło kilometrów.
Może to być wina zegara procesor lub stabilizator może to być również zimny lut ...
Witam, "zegary umarły" - czy teraz już działają? Jeśli to były "zimne luty" to gdzie ich szukać ?
Witam Twój problem to nie zwarcie a otwarty obwód dla każdego zegara. Tak zachowują się zegary w 4-ce; odpięcie czujnika powoduje wychylenie wskaźnika na max. Skoro podmienione zegary działają prawidłowo to na "uszkodzonej" płytce szukaj zimnych lutów, często pomaga poprawienie lutów na metalowych koszykach ustrojów pomiarowych.
Też bym się chciał dowiedzieć, bo właśnie udało mi się znaleźć schematy zarówno manetki, jak i przełącznika awaryjnych i patrząc na schematy, to przy awaryjnych albo działa wszystko, albo nic, a przy włączniku kierunkowskazów mogą ewentualnie dziać się jakieś dziwne rzeczy tylko w przypadku przypalonych styków, ale też będzie to działać na zasadzie...
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
W tych zegarach bardzo często robią się zimne luty przy gnieździe wtykowym, sprawdzałeś to?
walczylem kiedys z zegarami w A 80, nie dzialal predkosciomierz i licznik km, okazalo sie ze zimne luty w zegarach byly, radzilbym posprawdzac, to byla wada 80-tek
po pierwsze wymien akumulatorki podtrzymania pamieci w liczniku po drugie zimne luty po trzecie sprzwdz wszyskie przewody a w szczegolnosci przewody "minusowe" kolor brazowy wiek robi swoje
Witam, Przyczyną mogą być zimne luty w złączu licznika. Należy wyciągnąć licznik i skontrolować, ewentualnie przelutować. Pozdrawiam.
Nie, tak nie powinno być, obstawiam jakieś zimne luty na płycie zegarów
Witam ! Trafiła w moje ręce taka wieża jak tytule (SONY FH-B510). Po podłączeniu do zasilania migają tylko cyfry od zegara (0:00). Nie reaguje na włącznik, ani na przyciski od ustawienia zegara. Posprawdzałem zimne luty w zasilaczu ale bez schematu nic dalej nie ruszę. Jakieś pomysły? Poratuje ktoś schematem? Dodam że w elektronice grzebię sporadycznie...
Zegary maja jakiś zimny lut w rejonie wtyku wielpinowego i jak zimno i długoTeczka postoi to wyłaczaja część wskazan. Ale walniecie płaską dłonią w deskę nad zegarami dokonuje cudownej naprawy. Natamiasr po wymianie czujnika na zamiennik chyba Febi za ok 50 zł problemu wskazan nie ma już od 25kkm
Jak nie jesteś w temacie to udaj się do elektryka sam. Najczęściej jest to wina w zegarach ( ścieżki, stabilizator, zimne luty - wskaźniki też się potrfią zawiesić) czujniki również siadają. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie tzw. zimne luty na płytce za zegarami.
To jest 2.4 polift . Jak w złą grupę ? Grupa 17 instrument brak komunikacji z zegarami mam pożyczone od kolegi i na nich normalnie się łączy. Zimne luty już przerobiony temat ale nic nie znalezione ;).
Są 2 grupy możliwości 1. Zimny lut gdzieś (w MK2 było to np złącze w PCB przy liczniku) 2. Gdzieś dostała się woda o ile w kabinie można wykluczyć (chyba byś widział) to są problemy gdzieś indziej (bezpieczniki a raczej kontakt ? / zaśniedziałe złącza ? Jest jeszcze możliwość że gdzieś jest uszkodzona wiązka ? Najpierw trzeba by się podłączyć pod OBD...
Masz tam silnik na pompie VP AHU (90 KM) lub AFN (110KM). Jeżeli kontrolka od świec nawet nie mrugnie, to masz problem z zasilaniem komputera oraz zaworu na pompie. Za to napięcie odpowiada przekaźnik R109. Umieszczony jest w zespole przekaźników nad lewą nogą.Dostęp do niego jest najlepszy po wyjęciu zegarów. Najczęściej można go łatwo naprawić poprawiając...
A jak światła włączysz to coś się zmienia? Częsty problem w oplach to zimne luty w zegarach, zegary wariują dopóki nie włączy się świateł. Trzeba rozebrać zegary i przelutować wszystkie luty.
Wada w tych modelach ,zazwyczaj są to zimne luty.
Drugi problem to zimne luty w zegarach, trzeba przelutować zegary i będzie dobrze, powszechny problem w Volvo z tamtych lat
Przyczyny szukaj w zegarach a powodem jest USTERKA ( jest zepsuty - zimne luty).
zimne luty licznika
Swoje zegary naprawisz tanio, do stówki powiedzmy, a używane np. z alle..gro to tez jakas stówka plus koszty doprogramowania immobilisera, no i nie wiadomo kiedy padną - a pewnie też je to spotka. Tak naprawdę to najczęściej zimne luty pojawiają sie na pinach gniazda wtyczki zespolonej, zegary wyciąga sie łatwo (plastik nad kierownica tylko trzeba zdjąć,...
Sprawdź zimne luty ???
Od zegarów jest ten szary czujnik, niebieski dla sterownika. Zainteresuj się jeszcze czujnikiem poziomu płynu w zbiorniczku jeśli jest, jak nie to stawiam na zimne luty w zegarach.
Kolego poprostu jak dobrze pamietam to przylutoj te iglice do plytki objawy wskazuja na zimne luty
Kolega Z.B ma rację należy poprawić zimne luty w okolicy zegarów,ta usterka bardzo często występuje w tych typach desek.
Jutro mam plan sprawdzic stacyjke. Zegary rozebralem i wydaje mi się że zimne luty są ok.
Witam Dalej mam problem z vectra. Rano kiedy silnik jest zimny opadaja zegary w momencie kiedy problem występuje nie działają kierunki radio, pojawiają sie kontrolki ładowania, abs, poduszki, ręczny i miga rezerwa reszta jest dobrze silnik pracuje bez zmian. Kiedy zgasze auto i ponownie go odpale wszystko jest dobrze aż do momentu opadniecia ponownego...
tam termostat jest razem z zegarem możesz zobaczyć może jakieś zimne luty uszkodzone elementy
poprawic zimne luty w zegarach,stala rzecz w 406
sprinter zimne zimne pranie zimne wzmacniacz
samsung ue48j6300 sterować klapek zablokować klawisz telefon
mikrokomputer cobra1 wiertarka celma wirnik
Czy spawarka 20-300A działa z gniazdka domowego? Adaptacja zamiennika przetwornicy w Oplu Insignia AFL