Jeżeli silnik pracuje to jedynie zerwany może być krzyżak bębna lub zerwane koło pasowe. Zdejmij pasek i sprawdź czy koło pasowe nie obraca się na osi krzyżaka. Pralka nie pracowała przypadkiem bardzo głośno przez dłuższy czas? Jeżeli koło pasowe nie będzie zerwane na osi krzyżaka to pozostaje wymiana zespołu piorącego: https://www.bekoczesci.pl/bk/czesci-agd/...
Witam ,a dlaczego pasek się zerwał może koło pasowe ma luzy pralka chyba nie jest stara .A czasami pasek o tych samych wymiarach nie pasuje trzeba przymierzyć
coś masz nie tak , instalacja lub zerwane koło pasowe
Są trzy przyczyny. Łożyska,koło pasowe,zerwana lub wykrzywiona oś bębna. Ta trzecia jest najbardziej prawdopodobna. To powinno być to.
Albo mylicie się z ustawieniem wału, albo wałek rozrządu przestawiony o 180stopni, albo koło wałka inne (istnieją dwa różne typy!). Ja jednak obstawiałbym na błąd w ustawieniu - sprawdźcie na spokojnie raz jeszcze dokładnie.
Witam. Jeśli nie ma błędów to prawdopodobnie uszkodzony jest zawór regulacji wydajności w sprężarce. Może być również zerwane koło pasowe sprężarki ale stawiałbym na to pierwsze.
Pasek się nie zerwał, tylko wkręcił w koło jedno o tym mowilem pasek od alternatora itd.byl zle zalozony Rozrzad to inna bajka chodzilo ni o to zeby bledu nie powtarzac...
Dzień dobry, Drodzy użytkownicy jak myślicie jaki jest powód powstania uszkodzenia koła ciernego (jednego z czterech rowków linowych). Poniżej zdjęcia.
witam to pewnie zerwane koło napedu papieru po lewej stronie drukarki tam gdzie zamocowany jest encoder
Panowie przy próbie złożenia i paru szybszych obrotach kołem pasowym, bęben przestał się trzymać koła go na sztywno, tzn jakby się poluzowało czy zerwało to koło i nie obraca już bębna, przynajmniej nie tak na sztywno. Czy to może mieć coś wspólnego z usterką czy ja to uszkodziłem tymi ręcznymi obrotami? I finalnie czy to się da naprawić, dokręcić?
(at)KarizmoGSM Autor postu napisał . Przy wymianie czujnika wałka okazało się że jest zerwany klin, koło wału korbowego też miało zerwany klin.Złożone jest na pasku na którym auto jeździło. Tak to się robi?
Zerwany gwint. Odkręcałeś w lewo? Sprawdź jeszcze czy koło pasowe da się obrócić przy zablokowanym bębnie.
Nie prawda. Gdy klin na wale jest zerwany koło magnesowe przestawia się powodując zmianę momentu iskry w stosunku do położenia tłoka, jednak iskra jest nadal (chyba, że koło ociera o impulsator bądź cewkę)
To koło co się wygięło jak dotykam delikatnie to rusza się w stronę silnika wygięcie jest znaczące tzn. prawie jak to \ natomiast to większe w które się wkręcił pasek nie chce się ruszyć o milimetr. Pęknięć nie widziałęm
Stawiam na zerwany klin. Ściągnij górę, obudowę, to całe koło zamachowe i sprawdź czy klin jest cały a koło w odpowiednim miejscu.
witam pewnie ułamane sprzegiełko poboru papieru lub zerwane na ośce białe koło zębate po lewej stronie drukarki po zdjeciu lewej obudowy bedziesz je widział sprawdz czy po właczeniu drukarki ośka obraca się razem z metalowym pretem na którym jest osadzona jak użyjesz opcji szukaj i wpiszesz model drukarki to tam jest podane jak to sprzegło naprawić
sprawdziłem, koła nie da się inaczej przykręcić bo jest wcięcie na klin i chyba jedyną opcją to byłoby zerwanie go i wtedy by się koło mogło przestawić. ale skoro wszystko pasuje...
Witam, jeśli łożysko w silniku to bardzo ciężko je wymienić i nie jest to powodem zerwania paska. Spawdż czy koło duże nie ma luzów lub czy nie faluje jak kręcisz ręką.
A koło napędowe (tłumik drgań skrętnych) na wale nie zerwany?
One nie mogą mieć sprzegiełka więc ok. Jeśli alternator wymieniałeś na identyczny to podmień jeszcze akumulator, bo możliwe że za bardzo obciąża układ. Kiedyś robiłem mercedesa a klasę z start-stopem i problem był taki, że ktoś wcześniej założył niewłaściwy pasek napędu - musi być ze 'specjalnej' gumy. U mnie zerwało koło pasowe wału i właśnie z urwanym...
Na razie zerwałem nakładkę koło fotela kierowcy na progu i przejście mam Dzięki za informację...posprawdzam wasze podpowiedzi....
Na sam rozruch silnika niema wpływu uszkodzona przepływka lub turbina. Sprawdź koło zębate na wale korbowym ( zerwany klin ) lub koła pozostałe na pasku rozrządu.
Sprawdź sprzęgło na kole pasowym, mozliwe że jest zerwane i przy dużym obciążeniu koło się obraca, a wirnik zwalnia. Analogicznie z kołem pasowym wału korbowego.
Właśnie, że pęknięty z boku czopa, w miejscu, gdzie kończy się obróbka. Pęknięcie od strony przeciwwagi. A przyczyną tego uszkodzenia było zerwane koło rozrządu, który to właściciel sam sobie wymienił. Źle założył wpust, który wysunął się w czasie pracy silnika i przy prędkości około 80km/h (z relacji właściciela - "coś łupnęło") koło dowolnie się przestawiło....
Przy Oplu Corsa D piszš, że rozrzšd jest bezobsługowy. Taa. Nie ma stałego interwału wymiany, bo wytrzymuje od 30 do 200 kkm. Dziwna jest ta historyjka. Z tym wstawianiem na noc do warsztatu, jakby to był samochód co najmniej za kilkadziesiąt tysięcy. Piszesz że w pierwszym warsztacie od ręki zdiagnozowali zerwanie klina na wale, a teraz że dopiero...
Dzięki za zainteresowanie, dzisiaj dostałem się do koła wałka rozrządu i mam zerwany klin, koło już zamówiłem jak przyjdzie to zobaczę czy odpali mam nadzieję, że pod głowicą wszystko w porządku.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Zerwanie śruby powoduje uszkodzone czoło wału, płaszczyzna pod małe koło rozrządu.
Pralka gdy ją kupiłem miała ułamaną smarowniczkę, pomyślałem że ją ktoś urwał za mocno dokręcając, ale kiedy zauważyłem że podczas pracy spada koło pasowe z osi wirnika to już wiedziałem że nikt jej nie urwał tylko koło pasowe ją zerwało. Dlaczego koło pasowe spada z osi wirnika? Jest dobrze dokręcone, podmieniłem drugie koło i to samo, koło pasowe...
Jeżeli silnik chodził i zapaliła się kontrolka oleju to już świadczy raczej o awarii pompy oleju (może tylko smok zatkał się jakimś większym farfoclem) lub sporym luzie na którejś/którychś panewkach ewentualnie wtrysk się zawiesił/zawieszał i masz paliwo w oleju. stąd mocno rozrzedzony olej ,ale raczej ciśnienie oleju było biskie zeru i zatarło pewnie...
Jak nie ma jak jest ??
Otwórz klapę i drzwiczki bębna i poruszaj używając sporo siły bębnem góra- dół. Jeżeli wyczujesz, że bęben lata zbyt mocno to mogło dojść do zerwania osi bębna. Jeżeli oś nie będzie zerwana to łożyska natychmiast do wymiany.
Naprężasz koło w przeciwnym kierunku niż podczas szarpania i przewlekasz linkę do środka.
Przepraszam, a na czym ma polegać ta zabawa? Bo choć nie jestem specem od pralek, to wydaje mi się to proste jak budowa cepa za przeproszeniem. Zakładam pasek na oś wirnika, zakładam na koło pasowe i kręcę nim, i pasek siedzi. Niestety po kilku obrotach zjeżdża z osi wirnika. A pasek nowy, numery jak na starym, zerwanym. Koło zdjęte i sprawdzone, nie...
Uszkodzone sprzęgło w pierwszym quadzie, najprawdopodobniej zerwane sprężyny szczęk sprzęgła odśrodkowego.
Uważaj jak będziesz przyklejał taśmę na miejsce na samej górze koniec taśmy włącznika. No właśnie stara taśma przerwała mi się w tym miejscu bo odpadł mi kawałek obudowy i zerwał taśmę koło włącznika i dlatego nie mogę telefonu włączyć...
Masz zerwany bęben. Poszły raczej oba mocowania osi do tego pewnie i łożyska. Czy ta naprawa się opłaca. Raczej nie.
nigdy nie widziałem pękniętego pedału Ja tez a rowerami jeżdzę 50 lat z "hakiem". Teraz to masówka i tandeta . Dawniej co najwyżej szprycha zerwała się , gdy koło do dziury wpadło . No i dętki na gwoździach się przebijały - żadnych innych awarii nie było . :D
Sprawdziłem, pasek zerwany, jutro będę mieć nowy pasek. Ale palcem przesuwałem koło i działało ciągłem. Więc myślę że to jest to
to mam rozumieć że pompa climatyzacji jest napędzana przez pompe wspomagania kierowniczego ? a to koło z zerwaną śrubą to część pompy wspomagania ?
Najwięcej problemów w tych SE jest od wyrwanych gniazd śrub - i mikrofon i głośnik i zasięg nie chodzą bo styku nie ma. Dokręcone muszą być wszystkie. Miałem też egzemplarz z zerwanymi elementami koło mikrofonu. Obejrzyj telefon zanim zaczniesz w sofcie grzebać. Zalanie to mogło być np powodem grzebactwa użytkownika, przez co coś zepsuł jeszcze.
Davvvi a 35z dedykowana do komarka nie może być? 22,00+11,00 wysyłka. Jest 34z ale inny rozstaw otworów, dedykowana do atv za 35,00 + wysyłka. W moim przypadku rozstaw otworów nie ma zbytniego znaczenia. Bardziej znaczenie ma wielkość otworu centralnego bo i tak muszę wywiercić dziury żeby przykręcić ją do piasty więc otwór nie może być za duży. Moje...
A to zlecenie na migrację w górę to po prostu Twój wniosek o podniesienie szybkości usługi. Bez tego nikt w TP nie ruszy palcem... To akurat wiedziałem, tylko przypadkowo za dużo zacytowałem :) Widziałem dziś tą szafę, jednak jest ona bez żadnych naklejek, nie przyglądałem się jej dokładnie, może zostały zerwane... Koło szafy stoi taka mała skrzynka,...
Klucz (najlepiej nasadkowy) + kawał rurki (1-1,5m) - tak żeby mieć dźwignię. Jak ma ruszyć to ruszy, jak nie to zerwiesz.
Mam prośbę gdyż kompletnie tego nie rozumiem. Proszę Kolegę Byneq, Kolegę Schizmę i innych którzy znają się na dźwigach o odpowiedź jak to jest bo ja tego nie rozumiem. Kabel zwisowy jak to jest ? Obserwowałem to 2w 4 zrembach oraz 2 innych nowych dźwigach ale drzwi zrembowskie. Koledzy kabel zwisowy łączy kabinę z maszynownią. Dlaczego gdy dźwig jedzie...
Blokuje wałki z tyłu, ale koła trzeba zluzować do nałożenia paska i naciągnięcia i nie wiedziałem jak ustawić znak na kole wałka wydechu tego od czujnika (tam nie ma klinów). Według rysunku wyżej po zerwaniu paska koło przestawiło się o 4 zęby.
I tu ważne pytanie. Czy jest jakaś faza na wale, do której mam dopchać koło? pozdrawiam
Sprawa się rozwiązała. Zerwany klin od koła magnesowego. Taka refleksja- koło było przykręcane kluczem udarowym. Czy to błąd ? Czy to mogło być powodem zerwania klina ?
przecież wał napędza koło zamachowe nie wiem o co kaman. Po zerwaniu paska i tak zawory dostały. Można by zmierzyć ciśnienie, ale do tego wymagane jest ustawienie rozrządu
Miałem niedawno podobne zdarzenie. Okazało się, że zerwały się frezy na połączeniu półośki z przegubem. Półośka się kręciła, a koło stało w miejscu. Od tego zacząłbym sprawdzanie (prosta sprawa nie wymaga nawet wizyty w warsztacie). Skręć koła i zajrzyj, lub podlewaruj. Jeżeli nie półośki to usterka głębiej, czyli w skrzyni. Pozdrawiam. Szczęśliwego...
odkopuję - a jak zresetować pralkę? Mówisz o tym żeby przytrzymać start aż błąd zniknie? Czytam i wałkuję tematy. Mój problem wygląda tak: Wymieniałem pasek, bo stary się zerwał - koło za bębnem się poluzowało. Po wymianie paska i dokręceniu koła coś tam troszkę ocierało ale opór był minimalny. Włączyłem dla testu wirowanie i po jakichś 2minutach jak...
Koło pasowe ? Z pół roku temu zerwał mi się klin na kole ale to wtedy jak chu strzelił koło to był dziwny odgłos z silnika
Do sprawdzenia dolne koło rozrządu czy klin nie zerwany, rozrząd do ustawienia
W tym aucie jest sprężarka sterowana zaworem, czyli tzw. bezsprzęgłowa. W przypadku zatarcia sprężarki dochodzi w niej do zerwania sprzęgła na kole pasowym (koło wtedy się obraca luźno i nie napędza sprężarki). Co do przewodu "plusowego" to najlepiej poprowadzić dwa oddzielne przewody - jeden dłuższy - z alternatora do akumulatora i drugi krótszy -...
Mógł się kręcić luźno ze względu na zerwane sprzęgło - innymi słowy - czy koło pasowe, przenosiło napęd na wałek kompresora. Jeśli kompresor się zatarł i opiłki poszły do układu, to nowy kompresor wkrótce podzieli jego los.
powracam do tematu po przerwie. Udało mi się uruchomic jeden kanał gra lepiej niż przedtem. Drugi kanał jest niesprawny gdyż jest zerwana jedna ścieżka koło tranzystora końcowego i niewiem do której nóż ma ona być przylutowana
Silnik koło dychy pewnie plus robota.
Okazało się, że zerwało klin na kole wałka rozrządu. Koło się obróciło i można było sobie ustawiać cokolwiek :/ Jutro zobaczymy jak pójdzie po wymianie koła.
Nagrany dźwięk nie odpowiada przestawionemu rozrządowi - wg mnie. Podobny dźwięk wydobywał się z silnika gdy klin na kole pasowym się zerwał i rozsypało się koło
Olej polsyntetyk 15w40 mobil wymieniony był przed zerwaniem paska koło 3 tygodnie wcześniej.
czy może jest jakas przyczyna ze ten drążek sie wykrecil z końcówki? On się nie wykręcił, tylko zerwał z gwintu. A przyczyna - gwint ma zawsze jakiś luz. Do likwidowania tego luzu i zabezpieczenia przed odkręceniem jest kontra widoczna na zdjęciu. Musiała się odkręcić, a przez to zrobił się luz na gwincie i stopniowo się powiększał, aż do zerwania...
Miałem takie objawy z kosiarką do trawy. Wyrywała szarpak z ręki a nawet potrafiła zerwać sznurek. Powód: przestawione koło magnesowe na tzw. klinie. Skutek: za wczesny zapłon. Nie mówię, że to akurat u ciebie wystąpiło, ale bym sprawdził.
Urwana śruba wystaje góra jeden milimetr tak wiec nie ma jak jej złapać, koło pomimo podważania trzyma się na tej śrubie, chybocze się lekko na boki, tak więc na gwincie jednak siedzi, jest zblokowane, zostaje mi tylko rozwiercić śrubę. Koło normalnie zejdzie, skoro śruba jest urwana (brak podkładki, więc nic już nie trzyma koła). Nie kombinuj, tylko...
Chwytacz na pewno jest dobry zbędny wydatek.Brak jest jego napędu.Może to być np.wyłamane koło zębate lub zerwany pasek napędowy.
Witam serdecznie i przepraszam że nie wcześniej. Problem okazała się zerwana śruba na wale koło zębate miało luz przez co rozrobiło klina. Po usunięciu reszty śruby założeniu nowych części autko odzyskało moc.
Krzywa tarcza sprzęgła, lub koło zamachowe. Albo zerwane poduszki silnika. Trochę za mało danych, żeby coś więcej wymyślić
Osprzet wkreca i blokuje koło. Silnik gaśnie.Potem rozrusznik odkręci koło pasowe. A klina nie ma. Efekt?
mogło popuścić się jakieś koło na rozrządzie, zerwać klina na wale. Nie koniecznie musiał się urwać pasek.
Zęby na kole zamachowym nie uszkodzą sie tak łatwo. Prędzej by ten cały rozrusznik zmieliło niz zerwało te zęby. Koło jest masywne a zęby wytszymałe i myśle ze one sa ok. Problem tkwi w rozruszniku albo po stronie mechanicznej albo elektrycznej. Należałoby sprawdzić czy bendix jest dobry, podłączyć zasilanie i zaobserwować czy jest wypyhany na MAXA
Tam od zerwanego paska akcesoriów który wkręca się pod koło pasowe rozrząd się nie przestawia, jedynie uszczelniacz się wciska do środka, ale nie powinno to mieć wpływu na brak ciśnienia oleju.
Na pasku jest rozmiar i taki trzeba kupić. Zdjąć górną pokrywę, założyć pasek na oś silnika a potem naciągać na koło pasowe bębna obracając nim (uwaga na palce). Pasek trzeba ustawić na środku szerokości koła pasowego.
Na wałku rozrządu zerwało klin i śrubę mocującą koło pasowe , udało się przewiercić i nagwintować bez wykręcania wałka .
Sprawdź czy do zaworu na sprężarce dochodzi prąd i jeszcze koło czy nie ma zerwanych gum...
Witam. przyjaciel prosił mnie o naprawę Bethovena. Na początek linki skal zerwane. Mam problem z linką AM, ponieważ koło agregatu jest z jednej strony wyszczerbionr a z drugiej zewnętrzny kany wyrobiony. Linka spada przy samych końcach. Może ktoś ma takie koło, albo podpowie jak je naprawić
Skoro napinacz poluzował i auto nie chce zapalić to raczej nie wróż dobrze. Więcej niż pewne że zawory oberwały - głowica do naprawy. A ustawić rozrząd w tym silniku daje się łatwo i szybko, wymagane blokady pompy wtryskowej i wałka rozrządu, wał ustawia się w GMP 1 cylindra, w okienku skrzyni biegów ukazuje się wtedy znak ustawczy. Proponuję poczytać,...
Rozrząd ustawiłeś na znaki...Ale jak ustawiłeś wałek rozrządu? Bo, o ile mnie pamięć nie myli, to można go inaczej ustawić, a duże koło i tak bedzie się dało przykręcić...
Koło dolne rozrządu może mieć zerwany klin, ustawiałeś na blokadę i znak na kole zamachowym ?
Wygląda na usterkę mechaniczną.Sprawdż czy koło rozrządu na wale nie ma zerwanego klina.
Odkręć wszystkie nakrętki i niech jedna osoba ciągnie za koło a druga kręci ta nakrętką z zerwanym gwintem. Ewentualnie przed odkręcaniem tej nakrętki popukaj trochę ręką w koło aby je trochę wyluzować.
Zerwany klin = za słabo dokręcone koło. Z tego co pamiętam ma być 150 Nm. Blokowanie się bendixa wskazuje na zły luz zaworowy, w jaki sposób ustawiliście?
Zerwane zęby na pasku lub uszkodzone koło pasowe na którymś z noży. W ostateczności słaby naciąg paska.
W poprzednim temacie dostałeś propozycje sprawdzenia usterki ale ty wolisz pleść bzdury których naczytałeś się w internecie.Błąd p1160 nie dotyczy czujnika ciśnienia doładowania którego w tym silniku nie ma i miałeś to już wyjaśniane,ten błąd to nieprawidłowe podciśnienie w kolektorze dolotowym i może być spowodowane niewłaściwym ustawieniem rozrządu.Jeśli...
Wał może (choć to rzadkość skrzywić się pęknąć). Najczęściej przy naprawdę gwałtownym zatrzymaniu np uderzenie noża w kamień czy częściej pniak powoduje zerwanie klina na magnecie i przestawienie go. Sam naprawiałem tak klika kosiarek w jednej gdy tak sytuacja miała miejsce drugi raz koło magnetyczne pękło. Producent specjalnie daje tam klin z aluminium...
Dodano po 4 Witam mam pytanie czy mógłbym mi Pan doradzić czy tłoki 1i4 powinny być w dmp? Peugeot 807 benzyna 2,0 16V 103 kw 2008r dodam że koło pasowe jest na jedną śrubę. Zerwany pasek
bo wydaje mi się że ta na filtrze nie działa prawidłowo. A może filtr zatkany, układ niedrożny? Sprawdź też napęd pompy wtryskowej. Jeśli się nie mylę, to jest tam napęd łańcuszkiem, ale nie pamiętam jak mocowane jest koło. Może zerwany (lub brak) klina? Działa to? Do sprawdzenia też zawór na listwie.
Witam! Wymieniłem trochę rozrządów i moim zdaniem jeśli mechanik przy wymianie rozrządu nie stwierdził że ząbki na dolnym kole są złe to w 4 miesiące na pewno im się nic nie stało. Wydaje mi się ze wina leży po stronie mechanika, trudno powiedzieć czy wymienił ten rozrząd czy nie!? jeśli pasek wygląda na stary to w 4 miesiące na pewno by sie nie postarzał...
Najprawdopodobnie stanął wałek rozrządu.Pękł przy kole zebatym,Któres koło zebate napedu rozrządu zerwało klin/sruby itp.Silnik jeszcze pracował po tej awarii?
Linia paliwowa (ok.50cm) biegnie od pompy (szybkozłączka) do wtryskiwacza (szybkozłączka). Jak to jakieś typowe szybkozłaczki to kupo na złomie i zrób przedłużkę trójnik. Po drugie ciekawi mnie czy ten brak abs nie ma wpływu na moc. Bo czasami jedynie brak impulsów prędkośći ogranicza moc żeby koło nie zerwało przyczepności i nie palić lacza. A działanie...
Jak ustawić wałki wyrównoważające w BMW E46 silnik N42 ? Zmieniam w tym silniku pompę oleju, wraz z kompletem wałków wyrównoważających. Przy pracującym silniku okręciła się nakrętka trzymająca koło zębate pompy oleju, wieloklin na pompie oleju zerwało- brak ciśnienia oleju. Moje pytanie jak ustawić wałki wyrównoważające względem wału korbowego? Ustawień...
Da się coś z tym samemu zrobić czy trzeba zanieść do serwisu? Objawy sugerują na źle ustawiony zapłon. Zapewne klin na wałku się zerwał i zapłon się rozregulował. Zdejmik koło magnesowe czy jak to się fachowo nazywa i sprawdź klin czy nie jest ścięty i czy koło się nie przekręciło na wałku.
Sprawdź czy pasek napędowy nie jest zbyt luźny lub czy koło pasowe nie pękło lub nie zerwał się wielowypust w nim: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... Oczywiście pasek lub koło pasowe w razie potrzeby musisz dobrać po pełnej nazwie modelu lub numerze producenta.
Witam! Posiadam ksero Panasonic FP-1670. Jakis czas temu pracownik zerwał elektrodę górna , zaraz koło bebna. Troche częsci wiem że tam było ( blaszka, sprezyna ). Załozyłem to bez tych elementów. Ksero się włancza i juz ma pobierać kartkę i nagle stop ( error - 3) Może ktos wie o co chodzi. A najchętniej kupił bym tą elektrodę.
Cześć experci :D I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest Nie, przełożenia są dobrane fabrycznie. Aby odkręcić śrubę z zerwanym gwintem wystarczy tylko mocno pociągnąć do przodu za wieniec koła (robi to jeden), a pomagier w tym czasie odkręca śrubę, aż całość zejdzie z wału. A koło krzywo...
Na pokrywie nieraz jest zerwana albo nieczytelna nalepka. W T-czwórce nie znajdziesz wnęki na koło zapasowe :D Twój silnik to AJT
Przecież tu się nic nie stało, kupisz tylko nową tarczkę i wymienisz. Musisz odkręcić tę centralną śrubkę, blokując np morsem te pozostałości. Po odkręceniu wyciągasz na zewnątrz uszkodzoną tarczkę. Teraz musisz wyjąć pierścień segera (wewnętrzny), po wyjęciu powinno zejść koło pasowe wraz z łożyskiem. Po fotkach widać że można to zrobić nie wyciągając...
Dość sztywne zawieszenie. Będzie źle znosić przeciążenia. A jeżeli zablokujesz jedno koło, możesz zerwać łańcuch. Potrzebujesz aż 6 kół napędowych? Normalnie takiej konstrukcji wystarczają dwa. Jeżeli nie masz aparatury komputerowej, wystarczy kupić mikser "Delta" (V-tail) i przez niego podłączyć regulatory do odbiornika.
Witam, zastanawiam się czy zrobić rozrząd w tym aucie, przy jakim przebiegu się rozleciało u Ciebie? mam coś koło 380k . pozdrawiam
Jaka przyczyna była zerwania paska PK? obejrzyj koło pasowe na wale
Założyłem koło z rowkiem na klin w odpowiednim miejscu. Przy pierwszej próbie zerwało klin ,wymieniłem klin na nowy. Teraz pali dobrze zobaczę jutro rano czy dobrze odpali . Jak dobrze odpali to będzie po robocie.
Witam, problem rozwiązany koło zebate na wale miało zerwany klin i rozrząd się przestawił o centymetr. Dzięki za pomoc i podpowiedzi. :D
zerwane śruby zerwane kable zerwane zaczepy
napięcie świetlówki laptopa rozebrać klapa pralka przezwajanie generatora
kupowanie unitra kupowanie unitra
Skuter 2T – objawy niskiego poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika Regulacja hamulca w traktorku Stiga Estate, Park, Combi – jak ustawić linkę i szczęki?