Przecież tu się nic nie stało, kupisz tylko nową tarczkę i wymienisz. Musisz odkręcić tę centralną śrubkę, blokując np morsem te pozostałości. Po odkręceniu wyciągasz na zewnątrz uszkodzoną tarczkę. Teraz musisz wyjąć pierścień segera (wewnętrzny), po wyjęciu powinno zejść koło pasowe wraz z łożyskiem. Po fotkach widać że można to zrobić nie wyciągając...
Z tego co autor podeslal na PW widać że sterownik reguluje elektrozaworem wydajności ale nie przynosi to efektu. Kompresor nie bije ciśnienia - uszkodzony mechanicznie elektrozawór N280, kompresor lub zerwane sprzęgło. Zacząłbym od sprawdzenia czy kręci się wirnik kompresora a później przeszedł do elektrozaworu. Kolega PIACHU1994 może mieć rację - tyle...
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Jak masz zatarty kompresor to powinno być zerwane sprzęgło na kole pasowym i nic nie trzeba kombinować z jego ominięciem. Sprawa druga-sama zmiana kompresora nic nie da bo w krótkim czasie też się zatrze
W twoim aucie nie ma klasycznego sprzęgła z elektromagnesem na kompresorze. Tutaj masz tylko sprzęgło zrywalne które uszkodzi się gdy wirnik kompresora będzie stwarzał zbyt duży opór. Dość częsty przypadek w tych autach to zerwane sprzęgło z powodu zatarcia się kompresora. Przy takim rozwiązaniu kompresor kręcisz się cały czas gdy pracuje silnik. Kompresor...
Może zerwała sie tarcza sprzęgła i kompresor sie nie obraca.
Po paru tygodniach jazdy padł mi kompresor. Bez freonu będzie chodzić Dziwne by było, jak by auto z 2012 roku z kompresorem sterowanym elektromagnetycznie, nie miało czujnika ciśnienia na systemie klimatyzacji i pozwoliło na zatarcie sprężarki... Po paru tygodniach jazdy padł mi kompresor. Ale skąd wiesz, skoro nie było gazu? Stanął i zerwało mu to...
Nie muszą być związane z klimatyzacją. Jesli były jakieś błędy to nie wróciły po wykasowaniu a klimatyzacja nadal nie działała Czy zerwane sprzęgło zawsze oznacza uszkodzenie samego kompresora? Mozna wymienić samo sprzegło czy raczej sam kompresor juz się zatarł?
Nie jest to wina wentylatora, gdyby była to by rosło ciśnienie a nie rośnie. W aucie nie ma wiatraka, jest wentylator. Zrzuty które dałeś są w takiej kolejności - klima pracuje, wyłączona guzukiem ECON, włączona ale nie chłodzi. Jak popatrzysz na te zrzuty to tam widac: - prąd pobierany przez elektrozawór N280 który jest w sprężarce - % wysterowania...
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
Tutaj masz raczej tylko 3 opcje: - zerwane sprzęgło - uszkodzony zawór regulacji w kompresorze - uszkodzony kompresor. Sprzęgło sprawdzisz patrząc czy nakrętka na wirniku kręci się w czasie pracy silnika. Nie rozumiem za bardzo twojego opisu - że możesz z takim samym oporem kręcić kółkiem na odpalonym i zgaszonym silniku. Tutaj opór się nie zmieni,...
Cześć! Szanowni Fachowcy, mam problem z klimatyzacją w Renault Megane III 1,6 benzyna - climatronic. Raz już zerwałem sprzęgło na kompresorze, wymieniłem presostat i teraz w miarę działa, jednak jest problem tego typu, że po włączeniu klimatyzacji załącza się kompresor, natomiast nie startuje wentylator na chłodnicy. Klima chłodzie, jednak ciśnienie...
O tak dokładnie zrobiłem, wylałem resztkę oleju i był całkowicie czysty. Kiedyś z dobre 2 lata temu wymieniałem w hodzie accord o przebiegu 350tys i tam kompresor się zatarł wylała się z niego "maz z opiłkami" czyszczenie układu + nowy skraplacz + oszusacz + kompresor w zamienniku i działa ładnie do dziś. No ale 2700zł całość W tym przypadku skraplacz...
Twoja odpowiedź z żelazkiem chyba nie jest na miejscu... Na ten moment nie podam już żadnych parametrów, kompresor wyjęty z auta... Sprzęgło nie było zerwane. Napięcie do zaworu dochodziło. Co do reszty teraz nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi.
Sprawdź sprzęgło kompresora lubią się urywać i nie fizycznego napędu sprężarki. No i po zawodach, nadzieja umarła :( kolego miałeś rację.... Sprzęgło zerwane..... po założeniu klucza 17 na śrubę na wałku dopiero drgnął po przyłożeniu sporej siły. Teraz co prawda obraca się lekko, są momenty gdzie trzeba nieco mocniej pociągnąć, ale jednak słyszę jakieś...
No trzeba bez paska zakręcić rolkami czy nie szumią a w twoim przypadku haczą czy kręcą się z oporem (nadmierne luzy też świadczą o usterce - rozsypane łożysko). Najtrudniej sprawdzić kompresor klimy. Bo o ile łożysko na rolce sprzęgła sprawdzisz bez problemu to sam kompresor przy wolnym kręceniu tarczą elektro sprzęgła już może nie wykazywać problemu...
Witam nie czytałem o zatarciu sprężarki. Być może masz spalone wentylatory jak u mnie sprawdź to A jak ci się zatarła sprężarka to musisz wymienić sprężarkę chłodnicę z osuszaczem są razem taka rurka z boku chłodnicy to jest pryszcz najgorsza jest wymienić skraplacz w środku obok nagrzewnicy tam jest najwięcej opiłków i jak one krążą to zatrą znów kompresor.Przerabiałem...
A czy przed nabiciem działało??? Czy razem z odczynnikiem został wymieniony olej??? Dobrze jest podpiąć komputer i sprawdzić czy nie ma zapisanych błędów. Sprawdzał ktoś sprzęgło na kole??? może jest zerwane i po włączeniu klimatyzacji zwyczajnie kompresor nie pracuje.
Fajne te porady, to tak jakby naprawiać tv bez miernika. A co gdy zerwało sprzęgło, jak to sprawdzić testerem ? To patrzysz na koniec gdyż już wtedy wiesz że niedziałanie klimy związane jest tylko i wyłącznie z kompresorem😉. Dlatego też napisałem o zaworku elektrycznie a nie mechanicznie😉
Skoro wiatrak startuje to powinna automatycznie pompa. Jeżeli pompa nie pompuje to jest uszkodzony zawór na pompie lub zerwane sprzęgło. W skrajnych przypadkach uszkodzone przewody do zaworu. Dokładna diagnoza nie powinna przekroczyć 30 min.
sruba sie kreci ale nie odkreca Skoro koło jest zablokowane, śruba się kręci a wał sprężarki nie, znaczy że albo śruba ma zerwany gwint i trzeba ją nawiercić, wkręcić mniejszą śrubkę i wyciągnąć śrubę, albo wewnątrz jest jakieś sprzęgło w co wątpię bo jak by to wtedy miało działać...
Witam. Posiadam Astre trzeciej generacji inaczej H z końca roku 2004 ale rok modelowy 2005. Problem polega na uszkodzonej sprężarce klimatyzacji mianowicie jest nieszczelna i wycieka z niej czynnik tuz przy kole pasowym. Sprężarka jest firmy Delphi 24466994 WD Klimatyzacja w aucie jest automatyczna. Teraz moje pytanie jest następujące czy można ja rozebrać...
w audi A4 B6 w czterech autach z jakimi się spotkałem sprężarka pracuje cały czas, za chłodzenie i wydajność odpowiada zawór z tyłu kompresora, jeżeli oś się nie obraca sprzęgło jest uszkodzone jak piszą wyżej... jednak jego uszkodzenie bardzo często wynika nie z zatartego kompresora tylko z uszkodzonej chłodnicy lub osuszacza który powoduje wysokie...
Jak zerwało sprzęgło, to sprężarka jest zatarta, to raz, dwa jest wyposażona w zawór regulacji ciśnienia w układzie sterowany pwm, "ręką" się jej nie sprawdzi Ponieważ kolega nie posiada ani wiedzy ani sprzętu proponuję udać się do warsztatu, który naprawi klimatyzację Wątek zamykam jako bezcelowy
Dzięki za szybką odpowiedz, dziś będę walczył z tym dalej, musi to iść przerobić są duże możliwości programowania tylko wiedzieć jak połączyć kable i musi zadziałać. Przestudiowałem twoje schematy i mam nowe pomysły zobaczę co mi z tego wyjdzie sprawdzałem w EPC elementy montażowe klimatyzacji i w porównaniu Z19DTH i Z17DTH mają wszystko to samo kwestia...
Witam, problem dotyczy peugeota 1.6 e-hdi z systemem start/stop i inteligentnym alternatorem. Alternator z kostką 5 pinową i bez sprzęgiełka na nim (numer 9675753680) łączony zdaje się tylko ze skrzynią zautomatyzowaną (mcp). Pierwsza rzecz. Został kupiony akumulator efb, co mam ustawić w programie peugeot planet w module zarządzania energią? Do wyboru...
Tak była taka akcja, dotyczyła po pierwsze megane II, po drugie silników 1.5 DCI. Po drugie dotyczyła również Scenic II oraz Clio RS oraz silników 2.0 , 1.4 , 1.6 ( benzyna ) oraz 1.9 dci oraz wymieniony 1.5 dci P0534 to najprawdopodobniej DF1070 obieg zimnego powietrza. Jest to zabezpieczenie układu przed zerwaniem paska akcesoriów na wskutek zablokowania...
Sprawa wygląda następująco. Klimatyzacja od jakiegoś czasu słabiej chłodziła (nabijana 2 lata temu). Myślałem, że mało czynnika. Sprawdziłem ciśnienie, było 8bar. Lecz pewnego dnia przestała chłodzić całkowicie. Zauważyłem, że zerwane jest sprzęgło sprężarki, ponadto po oględzinach okazało się, że uszkodzeniu uległ przewód elastyczny 8E0260701BP. Po...
zerwane sprzęgło zerwane sprzęgło klimatyzacji sprzęgło kompresora
polsat cyfrowy lista kanał mikrofon czyszczenie telefonie niski ciśnienie oleju silnika
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Spirala grzejna w suszarce Babyliss Pro Ceramic & Ionic Hyundai i30 2009 - Blokujące się tylne koło i gorąca tarcza