Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Nie jestem jakimś super znawcą , ale wydaje mi się że rozpylacze 4-otworkowe. Cisnienie 16,8+0,8 MPa . Końcówki do turba mają inne oznaczenia niż te wolnossące . Do U-1614 końcówka wtrysku to DOP 150s 535-4366.
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Na ile masz kąt wtrysku ustawiony i na jakie ciśnienie ustawione wtryskiwacze?
Kąt wtrysku 25+1 stopni przed GMP, ciśnienie wtrysku 18,6-0,8, luz na zaworach 0,25 +/-0,05. Kąt ustawiasz standardowo, z tym że na pompie wtryskowej nie dajesz 'pełnego gazu' a co najwyżej w połowie. Przy pełnym gazie załącza się dawka rozruchowa i opóźnia kąt wtrysku na ok 10-12 stopni, co może być mylące dla kogoś, kto o tym nie wie. Taka różnica...
Najpierw pękł przewód od zbiornika a później na wtryskach. Dalej nwm co to jest
a jak wychodził ci początek wtrysku co do znaków na kole zamachowym? ciśnienie również dobrze było by zmierzyć 😉
Mam problem z traktorem, ZETOR 5211 3-cylindrowy. Odpala bardzo ciężko, i towarzyszy temu bardzo biały dym. Głowice regenerowane, wtryski nowe, ciśnienie prawdopodobnie 17-20 bara (zegar niedograny). Nie wiem co jest przyczyną, pierwszy raz mam taki przypadek. Dzięki za wskazówkę
Trochę dziwne żeby wyprzedzenie wtrysku miało wpływ tylko na jeden cylinder. Ale spróbować można. Myśląc racjonalnie to jeśli kompresja jest znaczy to że pierścienie, tuleja, zawory, uszczelki pod głowicą i wszystko co ma wpływ na ciśnienie jest OK. A jeśli to jest dobre to zostaje układ paliwowy. Wpływ na to może mieć jedynie pompa. Spróbował bym jeszcze...
Z doświadczenia wiem, że te ciągniki nie lubią niskich temperatur. Napisałeś Przez pierwsze 20-30s chodzi jakby na 2 tłoki, - ewidentnie, albo zbyt niskie ciśnienie na tych cylindrach, albo zapieczone końcówki wtryskiwaczy, bądź też nadal nie prawidłowo wyregulowane. Dymienie na siwo może wskazywać również na zbyt późny kąt wtrysku. Zacząłbym jednak...
Niepoważni jesteście... spróbuj uzyskać więcej w zimie jak 28 w zetorze 72xx, a te 22 też w normie, to pewnie błąd pomiaru, nie przejmuj się nim. Rozbierałeś może rozrząd? dobrze ustawiłeś początek wtrysku i rozrząd jeżeli go rozbierałeś? Biały dym oprócz pompy i wtryskiwaczy co masz zrobione, powoduje jeszcze źle ustawiony rozrząd, początek wtrysku...
Naprawa na podstawie zdjec/filmiku to troche takie wróżenie z fusów.... Nie wiem czy dobrze widze ale te dymienie nie jest takie równe. Tak jakby nie było z wszystkich cylindrów.Ja bym dał wtryskiwacze jeszcze do wyrównania.Któreś więcej podawają i przesilone cylindry dymią. Jeżeli na 100% jestes pewny że maja równe ciśnienie wtrysku to ja bym je odkręcił...
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
witam w zeszłym roku robiłem kapitalny remont silnika z powodu -(wytarcia się panewki na wale korbowym od strony sprzęgła , odbite były tez zawory na tłoku , i z powodu nieprzyjemnego stuku w silniku) wymienione zostało : -zestaw naprawczy 3 szt (tuleja , tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) oryginał zetora -panewki , zawory , planowanie głowic...
Jeżeli masz dużo nagaru to może być objaw zuzycia pierścieni tłokowych i w komorze spala sie olej, może tez być od lejących wtrysków.
Ja nie zrozumiałem o co teraz biega. Piszesz że ten popsuty wtryskiwacz masz na drugim. Wymieniłeś końcówki rozpylaczy, wyregulowałeś, sprawdziłeś, to co jest zepsute na drugim, co przełożysz na pierwszy? Zrób wszystko jeszcze raz po kolei. Sprawdż oznaczenie końcówek i porównaj z tabelą. Napisz te oznaczenia. Ostatnio na Alledrogo gość przysłał mi...
Witam wszystkich. Chciałbym zamontować turbo do zetora 8111 odpowiednik 912, c385. Wiem że były pewne różnice w silnikach, pierścienie i takie tam ale mniejsza z tym. Chciałbym aby forumowicze wyjaśnili mi kilka kwestii których nie do końca rozumiem. posiadam taki silnik: Zetor 8111 Silnik 4,6 litra, r4 diesel, moc 80km. Moc przy 2200rpm a max rpm to...
https://obrazki.elektroda.pl/2930416900_... Niestety internet milczy nt. dokładnie tego modelu rozpylacza oraz jarzma wtryskiwacza (w katalogu Bosch komplet z rozpylaczem DLLA150). Założenie wtryskiwacza otworkowego wiąże się z wymianą obsady (kołpaka) rozpylacza ze względu na inne rozmiary, chyba że znajdzie się model o dokładnie...
witam Na poczatku były lekkie problemy z zapalaniem . Zostały wymienione filtry i po tym chwile pochodził i zgasł . Podczas długiego krecenia z trudem łapie jezeli gaz jest wcisniety do konca , nastepnie ospale sie wkręca na maksymalne obroty pomimo ze gaz zdjety .Nastepnie gasnie pomimo ze przycisnie sie gaz do dechy czasami uda sie go przetrzymac...
A grzałeś świecą żarową? :) oczywiście przed startem :). U Ciebie więcej garów, różne ciśnienia, więc to też może mieć wpływ na start silnika. A i ciekawe jak pompa i wtryski... Pompa jest chyba od Mercedesa z tego co pamiętam. Tylko znając 'fachowców' mogą Ci jeszcze coś przy niej poknocić, pytanie czy wtryski nie leją. Swoją drogą ja, choć mało tym...
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
zetor ciśnienie zetor ciśnienie oleju zetor ciśnienie wtryskiwaczach
schemat podłączenia włącznika światła nadajniki tmobile zasilanie manipulatorów integra
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Aktualizacja BIOS w Sony VAIO PCG-7V1M: krok po kroku Jak zresetować piec: instrukcje dla Vaillant, Immergas, Junkers