Mam C-330 i szukam coś odrobinę mocniejszego myślałem nad C-360 ale to pali jak smok. Nie wiesz czy wiesz ale 3 cylindrowy zetor pali więcej jak C360, te ciągniki nie są ekonomiczne. Ten z ogłoszenia rzeczywiście ma przerobiony cały układ ale nie jest on szczęśliwy. Siłownik poprzecznie do osi powoduje urywanie sworznia zwrotnicy czy wybijanie osi....
Jeżeli zetor mniej pali to ja jestem królowa brytyjska
Witam po przerwie . Nie miałem jak napisac ponieważ internetu nie miałem . Zrobiłem tego swojego zetora :) a otóż problem tkwił w innym tłoku . Po prostu było większe denko na oko nie było tego widać ale wlewałem do wszystkich denek w tłokach strzykawką wodę i w tym co nie chciał chodzic weszło o 3 ml więcej niż w pozostałych . niby nic a jednak coś....
Są już ciągniki tylko nikt nie opisuje jak to ogarnąć, jest stary Zetor na YouTube ale gość mówi ile pali i różne tam ale nic o montażu
witam, ostatnim czasem pali mi bezpiecznik w zetorze Proxima zaraz po przekręceniu kluczyka. Bezpiecznik jest od napędu blokady półbiegów i zegarów. Zauważyłem, że po zagrzaniu ciągnika nie pali się. Kable sprawdziłem i kostki, nic nie widać. Gdzie szukać jeszcze przyczyny? AI: Jaki jest dokładny model i rok produkcji Twojego ciągnika Zetor Proxima?...
Wszyscy piszą, ze zetor dużo pali a nikt nie napisał jeszcze ile pali on na mtg (to mnie interesuje). Nie każdy używa ciągnika do orki a np: do transportu. Niech ktoś kto posiada 5211, 5011 i 4711 napisze ile spali on na mtg w transporcie.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Wg mnie zapowietrzający się układ paliwowy To dlaczego na minimalnym "gazie" pali normalnie?
Witam ! Potrzebuje katalog czesci do Zetora 4718 I tez chce sie was spytac ile pali taki ciagnik . Z gory dzieki
Autor napisał że ciężko pali. Powinien dokładnie sprecyzować jak to wygląda. Zetory ciężko palA w zimie nawet jak dobrze kręci. Nie jest to reguła ale się powtarza.
A nie masz przypadkiem centralnego smarowania?
witam w zeszłym roku robiłem kapitalny remont silnika z powodu -(wytarcia się panewki na wale korbowym od strony sprzęgła , odbite były tez zawory na tłoku , i z powodu nieprzyjemnego stuku w silniku) wymienione zostało : -zestaw naprawczy 3 szt (tuleja , tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) oryginał zetora -panewki , zawory , planowanie głowic...
Nigdy nie widziałem uszkodzonego stojana w PAL Magneton, i to od skody setki po felę z silnikiem 1,3. Nawet w Zetorach też.
no tak ale ta pompa była dwa razy sprawdzana przez fachowca twierdzi ze jest na 100% sprawna zapomniałem dodać ze ciągnik jak jest zimny ma bardzo ciężko odpalić a jak ciepły to pali z pól obrotu
Wygląda na to że te cylindry zaczynają palić dopiero wtedy gdy rozgrzeją się od sprężanego powietrza. Jeśli masz możliwość to sprawdz kompresję a jeśli nie to napompój je przez wtryskiwacz sprężonym powietrzem i nasłuchuj czy nie ma gdzieś dużego ubytku kompresji. Zobacz czy nic nie dławi dopływu powietrza. Poza tym to nie dobrze że w pompie zrobiłeś...
Dlaczego ma inwestować w akumulator, skoro 360 pali na nim? Trzeba sprawdzić stan instalacji.
Ustawianie rozrządu i momentu wtrysku paliwa przy Zetorze 3011 właśnie zakończyłem i mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami. Na forum pan Chrapek 3011 twierdził, że trzy kliny do góry i nawet na znaki nie trzeba patrzeć, no i tak zrobiłem. Okazało się to prawdą. Jednak pompa była przestawiona, miałem możliwość ustawienia pompy przekładając tryb o...
Witam Bardzo proszę o pomoc. Do zetora 3511 założyłem nową pompę wtryskową od 5211 pasująca do wszystkich 3 cylindrowych silników. Wszystko byloby dobrze jest siła ma szwunga pali na cyknięcie ale jak postoi cała noc pali bardzo ciężko. przyspieszalem zapłon, opuznialem i nadal rano nie pali tylko trzeba kręcić dodam że wtryski ok silnik po remoncie...
Majorek chodzi na jak nowy :) Nie trzeba było nic regulować, został odpowietrzony i pali. Więc miałem rację, zamykam.
Dziwnie się składa, że pierwszy raz remontowałem silnik Majorka, łącznie z wymianą tulei i wymianą tłoków. Wyspawałem ściągacz przez godzinę i bez problemu wymieniłem cylindry. Silnik był naprawdę zniszczony. Prędzej rozmawiałem z mechanikiem, który kiedyś pracował przy Majorkach jako mechanik i nie zajażył problemu, jego sposób na ustawienie zaworów...
Witam.Posiadam Zetora 8011 ma problem z rozruchem na zimnym silniku dlugo kreci nim zapali...kopci bialy siwy dymek...pompa po regeneracji wtryski wymienione..na cieplym pali od strzalu....jakie moga byc przyczyny ciezkiego rozruchu na zimnym...
Ja swoja 10540 ciagam agregat uprawowo-siewny bierny z sienikiem 3m z hydropakiem i daje radę tylko na przednim tuzie mam obiażenie 500kg co do ciagnika fajny sprzet ja jestem zadowolony jedyny problem ciezko pali w zimę przy minusowych temperaturach ale ja do swojego założyłem rozrusznik szybkoobrotowy Magnetona czeski i grzałkę w blok do podgrzania...
Witam, mam problem w Zetorze Proxima 85, wentylator kabiny lub wycieraczki przepala bezpieczniki . Przepalenie bezpiecznika następuję nie regularnie. Do tego raz pali bezpiecznik 11 a raz 12, dla tego podejrzewam nie zgodność w kosce przy bezpiecznikach. Przyczyna może też być zacierający się silnik wentylatora. Ze schematem będzie mi łatwiej, może...
To co koledzy wyżej piszą to jest racja, sam to potwierdzam. U mnie 7745 , ponad 7 tyś mth. Na cylindrach jeszcze są widoczne ślady po honowaniu. Motor pali na dotyk. I w lato i w mróz.
Zamykam, w związku ze stwierdzeniem że C330 pali więcej niż "80-tka". Co niektórzy najwyraźniej nie wiedzą o czym piszą.
Ma ciężko odpalić, za późny wtrysk paliwa W którym miejscu zwiększa się Ciśnienie na pompie paliwowej? I jeszcze jedno gdy odpale go z ciągu ma ciężko wejść na obroty a jak wejdzie to strzela w tłumnik
Witam, mam problem z ładowaniem w Zetorze 7211. Prąd ładowania według mirnika wynosi 12 V. Po włożeniu kluczyka do stacyjki lapmka ładowania się nie pali a po wyłożeniu już tak, dopiero jak wyłączę hebel zgaśnie. Co może być przyczyną takiego stanu? Alternator? Regulator napięcia>? proszę o wskazówki
zastanawia mnie czy silnik nie jest uszkodzony na jednym z biegow. Czy do wlacznika powinna byc tez masa podlaczona? po podanou + na zielony zolty pali bezpiecznik. apomozcie jak sprawdzic silniczek bo obstawiam ze 1 bieg jest uszkodzony
Kąt wtrysku 25+1 stopni przed GMP, ciśnienie wtrysku 18,6-0,8, luz na zaworach 0,25 +/-0,05. Kąt ustawiasz standardowo, z tym że na pompie wtryskowej nie dajesz 'pełnego gazu' a co najwyżej w połowie. Przy pełnym gazie załącza się dawka rozruchowa i opóźnia kąt wtrysku na ok 10-12 stopni, co może być mylące dla kogoś, kto o tym nie wie. Taka różnica...
Odkręć przewody i przedmuchaj. Sprawdź czy nie zagiąłeś baku pod spodem. Gdzieś coś siedzi.
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
kolego w zime jeśli silnik ma słabe spreżanie to niestety jest utrudniony rozruch . w zetorze 8011 siadają głowice . czasami wystarczy zrobić samą głowice i już dużo lepiej pali . można także wstawić grzałke w miske a najlepjej wstawić świece żarowe . a najlepiej płomieniową ,przykładowo tak jak w tranzicie.
Witam mam zetora 3011"majorka" i mam zrobioną pompę po regeneracji wymiana korpusu sekcji itp.Po odebraniu pompy i ustawieniu kąta wtrysku ładnie palił z wzbogaczaczem dawki ale bez niego wcale a wcześniej na cieplym silniku palil z nim,zawiozłem pompe na poprawę i po odebraniu pali wszystko itp ale strasznie dymi na taki jak szary biały obstawiam że...
A grzałeś świecą żarową? :) oczywiście przed startem :). U Ciebie więcej garów, różne ciśnienia, więc to też może mieć wpływ na start silnika. A i ciekawe jak pompa i wtryski... Pompa jest chyba od Mercedesa z tego co pamiętam. Tylko znając 'fachowców' mogą Ci jeszcze coś przy niej poknocić, pytanie czy wtryski nie leją. Swoją drogą ja, choć mało tym...
Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
i pozostaje pytanie co było remontowane. wiemy ,że coś stuka tylko nie wiemy gdzie. może się nagrzeje i łapie go na tłokach, dużo niewiadomych więc i podpowiedzi słabe ..
31 masa, 15 lub 54 stacyjka i pozostały do czujnika w zbiorniku. Najlepiej fotkę wyprowadzeń. A... i jeszcze, nie ten dział, są "Rolnicze".
Jeśli jesteś w stanie przeboleć kilka KM mniej - to tylko mf 255 lub nowsza wersja 3512. Ze względu na jakość wykonania. Ma też kilka wad, lub utrudnień, jednak bez porównania jeśli chodzi o 60. Zwolnice planetarne - cisza podczas jazdy, mokre hamulce tarczowe - pewność i skuteczność działania, mało pali, ale wymaga bardzo czystego paliwa. Osobiście...
Zetor 25 ma komorę pośrednią i nawet w lecie przy pierwszym odpaleniu powinno się podgrzać świece. Tak pali mój (ale na ciepło)- bez podgrzania świec nawet w lecie na korbę mam za mało pary w rękach żeby go uruchomić ;-) [youtube]https://youtu.be/6_m8UvfwGeU[/y...
Nie jest droga regeneracja. Pewno gościu cię naciągnął. Ja płaciłem 370 za wymianę wszystkich sekcji, jedna kosztuje 17 zł, uszczelniacza łożysk na wałku głównym, tulejowanie regulatora,regulacja pompy i czterech wtryskiwaczy Pompę mi facet zrobił pierwszorzędnie. To samo w pompie zetora to już 700. Więc coś jest z tym twoim pompiarzem nie tak albo...
Panie RYKITYKI jak masz pierdoły pisać to lepiej nic nie pisz, tak dla informacji oryginalnej fabryki ursusa a tym samym części już dawno nie ma włączając w to części z Chełmna, a zetor jest nadal montowany i części zamienne są o wiele lepsze zetorowskie w porównaniu z częściami dostępnymi od polskich wykonawców. Płacąc 300 zł za 4 głowice to czego...
Które te przewody rozrywa? Bo powrotny to jest aż jeden - z tyłu pompy do zbiornika.
Odświeżam wątek :) Co Państwo sądzą o przełączniku który można kupić w sklepie Grene, http://www.sklep-grene.pl/product_info.p... Czy według posiadaczy takiego przełącznika, sprawdza się? Jakie są Państwa opinie? Docelowo miałby się znaleźć w Ursusie 1222 Ja myślę że ten wyłącznik to szmelc i tyle co mi nerwów zjadł to nie chcę nawet...
Witam,problem polega na tym ze silnik jak jest zimny pali tak jakby na 1 cyl.za chwile na 2 i po kilku minutach odpalaja sie pozostałe,a dymu białego co niemiara.zaplon przestawialem na wszystkie sposoby i to samo.Wtryskiwacze nowe i ustawione na 170bar..Zmierzylem cisnienie w cylindrach i wynosi 20bar na jednym garze a na pozostałych po 22bar.Silnik...
Silnik Perkins 4 cyl. średnica tłoka 101,05 mm. w wózku widłowym. Tuleje zamówione w Krakowie w firmie Gregorius. Przyszły mrozy i wózek nie odpalił, remont był robiony w kwietniu. Stare tuleje były nierównomiernie wytarte na obwodzie, chociaż pierścienie nie były zapieczone. Nowe tuleje już były wytarte równomiernie i pierścienie też. Założyłem pierścienie...
synchronizacja z tego co pamiętam, ale mogłem coś pominąć: Najważniejsze jest dobre równomierne rozgrzanie skrzyni, ja to zawsze robiłem w trakcie prac polowych. Nie pamietam ile stopni powinno być ale skrzynia nie puści kalibracji jak nie będzie na czujniku odpowiedniej temperatury. 1. ręczny zaciągnięty (porządnie!) 2. ciągnik zgaszony, kluczyk wyjęty...
Temat chyba uważam za zakończony. Nie chciałem tego robić ale gdy wydmuchało mi uszczelkę pod 3 głowicą patrząc od chłodnicy to wymieniłem ją i wymontowałem pompe(przerabianą na większą moc) z zetora 6748 do 30tki i działa wszystko bez zarzutu. Pompa w najbliższym czasie pójdzie do ostatniego mechanika i niech ją serwisuje bo wydałem ponad 100zł za...
Panowie jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość Otóż mam taki problem z tym ursusem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie i ciągle kopci na czarno i jest słaby. Wymienione zostały tuleje, tłoki, pierścienie, wał korbowy po szlifie(nowe panewki) pompa oleju nowa, Głowica po regeneracji (całe zawory nowe + szlif) pompa po regeneracji, końcówki wtryskiwacza...
Bezpieczniki sprawdziłeś? Ale tak porządnie i konkretnie? Pod kostkę gdzie wychodzi 11V podłącz żarówkę i zobacz czy świeci.
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
tak patrzę co nie którzy piszą o bezzasadności montowania intercoolera bo on nie daje mocy, i momentami chce mi sie śmiać, a momentami płakać, że ludzie którzy nie mają wiedzy, wypowiadają opinie w takim kontekście jakby mieli wiedzę conajmniej na pozioie inżynierskim. i nie chodzi tu o to żebym kogoś wyśmiewał, intercooler sam w sobie nie daje mocy...
Te rozruszniki szybko obrotowe to taka lipa mi magneton w 3p wytrzymał 5lat bez awarii a po 5 latach pękł jednocześnie bendiks i wyruszył ząb na przekładni i taki rozrusznik to już tylko na złom, w zetorze 8045 jubana wytrzymała rok po czym pękł bendiks, po wymianie trochę chodził tylko w zimę był problem, bo nie miał siły kręcić po założeniu starego...
Witam mam zrobioną przeróbkę 60-tki w ten sposób. Ciągnik wtedy dostaje o ok. 10 km więcej. Przeróbka u mnie obejmowała: 1. Roztoczenie otworów na tuleje w bloku silnika 2. Przeróbka filtru powietrza jak i kolektora dolotowego, ponieważ silnik ma wtedy większe zapotrzebowanie na powietrze. 3.Do tego mam jeszcze założone tłoki od zertora w turbo i świece...
Xantix napisał: A każda taka elektrownia ma blisko 2x mniejszą sprawność niż w miarę poprawnie użytkowany kocioł węglowy. Oczywiście, oczywiście, przy takiej samej ilości wyprodukowanej energii elektrycznej. ??? Fizykę oblałeś w podstawówce czy co, że nie rozumiesz? Czyż nie można porównywać energii elektrycznej z cieplną? W końcu obie mają taką samą...
Ciągnik pali dobrze, głowica wygląda dobrze. Aby sprawdzić zawory nalewasz nafty w w kanały wydechowe i ssące i patrzysz czy cieknie Jak nie to OK. Teraz pytanie skąd woda w oleju? Przypuszczam, że tuleje jednak trzeba wyjąć i uszczelnić Progi w niczym nie przeszkadzają jak dziura okrągła, może pierścienie szczególnie pierwszy ma zbyt duży luz w rowku...
dzięki za odpowiedź, pływak podłączyłem dobrze, wiedziałem o tym że jedno rezerwa i umiem to sprawdzić, ten sam pływak mam w zetorze 6340, wiec podłączyłem go i pokazuje dobrze, wskaźnika nie testowałem, ale miałem jakiś stary w domu i na próbę podłączyłem i pokazywał identycznie jak ten z aukcji, czy jest możliwe że występowały w tych traktorach dwie...
Temat otwieram ponownie na prośbę autora.
Zacisk alternatora B+ łączymy przewodem 10 kwadrat z zaciskiem śrubowym rozrusznika, lub akumulatorem zacisk(+). Zacisk D+ łączymy z kontrolką ładowania. Dmuchawę łączymy przez bezpiecznik po kluczyku zacisk(+15). Wskazanie wskaźnika paliwa na max ,świadczy o uszkodzeniu pływaka w zbiorniku paliwa, lub braku połączenia wskaźnik-pływak. Należy sprawdzić...
Oryginalny. Przy pływaku są cztery kable: -masa -przewód który idzie bezpośrednio do zegara -przewód który idzie do zegara przez przekaźnik 87a-30 -przewód który idzie od pływaka do dwóch przekaźników 86 i jest mostek do zegara. O co tu chodzi??
Witam . Czy jak połączysz zacisk M do masy ,czy wskazówka opada do zera?. Sprawdź jeszcze masowanie wskaźnika,czy dobra masa.Jeżeli wskaźnik opada ,to wina może być w przewodzie do pływaka ,lub samym pływaku .Sprawdź jeżeli twierdzisz że masz trochę paliwa w zbiorniku ,to zrób pomiar miernikiem (multimetrem )czy pływak wskaże oporność.Brak oporności...
Piłować to se możesz wską na 2, albo w swoich silnikach, przy zmianie tulei i tłoków na zetorowskie trzeba zmienić koła rozrządu też na zetorowskie , tj napisał seweryn brakuje 2-4 stopni i dziwnie chodzi, a ciśnienie to możesz i 20MPa ustawić , gorzej będzie palił ale mniej dymił i będzie ciut żwawszy , ale pompe i końcówki szybciej szlag trafi. A...
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Poszukaj na necie książki napraw do C-360. Zasada ustawiania idento a i temat na elektrodzie był. I popraw nie zapłon tylko kąt początku tłoczenia paliwa.
Podejrzewamy, że czujnik i zegar są "nie do pary" I masz rozwiązanie. Wyciągnij czujnik, podłącz na krótko i sprawdź, jak się to zachowuje.
Z tego co wiem to z serii proxima wyszły trzy ciągniki. Trzeci z nich to znów silniejszy o kolejne 10KM czyli w sumie 82. Znów ten sam silnik a moc i moment inny. Znów zwiększona dawka paliwa. Więcej danych o nim: http://www.agromasa.com/?site=nowe-ciagn... Silniki te same (średnice tłoków, skoki, pojemności). Jedyne co mogło...
Wygląda na ilorazowy wskaźnik poziomu paliwa. Zakupisz niemal wszędzie.
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
mam problem z takim magnetonem objawiający się w ten sposób że alternator ładuje różnym napięciem (od 11-12V na wolnych obrotach do 17-18V gdy dobrze dołoży się do przysłowiowego"pieca") wymieniłem regulator napięcia i sytuacja nie uległa poprawie ale wręcz się pogorszyła (kontrolka ładowania pali się non stop w szerokim zakresie obrotów a napięcie...
Tam w czujniku musisz dogiąć taką blaszkę która porusza się równolegle z pływakiem, musi się stykać z pręcikiem który jest nieruchomy, ja dokładnie taki sam problem miałem w zetorze 7745
Witam, koledzy mam problem z prądnicą p20d i regulatorem rg15d w ursusie 4011. Po podłączeniu prawidłowym ( setki razy sprawdzanym ze schematem i oznaczeniami na korpusie) w instalacji ciągnika pojawia się zwarcie. Znalazłem też przyczynę owego zwarcia: po odłączenia kabla od zacisku nr 16 na prądnicy i odizolowaniu go zwarcie ustaje, kable się nie...
Jeślim przebieg 3100mth jest prawdziwy, to silnik powinien być w dobrej kondycji - na dobrym oleju robiły po 10tys. mth. Niechęć do wejścia na obroty to nieszczelny układ paliwowy, olejem z odmy bym się nie przejmował - a za to zobaczył, czy tego oleju przybywać nie zaczęło.
Albo zrób sobie dolny wydech do tyłu, ja tak robiłem na wzór oryginalnego w zetorze 25: https://youtu.be/ooDlBJr7XGs końcówkę można dowolnie obracać, lub skierować prosto w tył https://youtu.be/4GQcRrsARrg podczas pracy Obecnie mam końcówkę wykręconą za tylnym kołem i poprowadzoną równolegle do podłoża (w oryginale było prosto w tył).
Zakładają płomiennik świece żarowe rzadziej i grzałkę płynu chłodniczego w bloki. Ja w swoim 4011 przed odpaleniem podgrzewam opalarką kolektor ssący. Zdaje egzamin i praktycznie nie zdarza się żeby nie palił któryś cylinder. Silnik zapala od razu i unikasz zalania komory spalania paliwem co też może być powodem koślawej pracy zimnego silnika. http://obrazki.elektroda.pl/3238886100_1...
Nowe końcówki nie znaczy sprawne proponuje wykręcić i sprawdzić ponownie,jak było pisane wyżej sprawdzić drożność instalacji zasilającej, wyregulować luzy zaworowe, sprawdzić poprawność ustawienia KPW,jeżeli było coś robione z silnikiem sprawdzić poprawność montażu rozrządu.Dla ułatwienia rozruchu zimnego silnika można zamontować świece płomieniową...
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Przestaniecie pisać głupoty? Zaolejone sprzęgło będzie się palić i ślizgać, w dodatku w Zetorach nie ma żadnego odrzutnika. Są normalne simmeringi. Jak zgrzytają biegi, to najczęsciej albo pogięły sie widełki wyciskowe, albo zwyczajnie hydrauliczny pedał nie działa tak jak powinien.
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Do wymiany klepiska podsiewacz nie wyjmujesz , szczelina 25-30 mm na 3mm a nawet 2mm jak nie stuka .Przy 15-20mm będziesz zapychał młocarnie i palił pas. Klepisko i cepy wymienione ,zgadza się podsiewacza niemusiałem odkręcać ,ale jak wykręcałem klepisko to najpierw sprawdziłem jaka była szczelina wlotowa i było tak18- 20mm/4-5mm czy takie ustawienie...
Gdy jest zimno to olej w skrzyni biegów staje się bardziej gęsty przez co stawia większy opór trybom które są w nim zanurzone i tym samym rozrusznik potrzebuje więcej prądu żeby zakręcic wałem. I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia...
Zmieniasz kolektor wylotowy, reszta połączeń wedle fantazji. Do opcji ekstra zmiana pompy wtryskowej lub zwiększyć maksymalną dawkę paliwa i wałek rozrządu jeżeli ma inne kąty otwarcia zaworów w wersji turbo. Przy większych przyrostach chłodzenie oleju wskazane, ewentualnie lepszy wentylator na chłodnicy. Co do zmiany korbowodów to olej temat przy takich...
Słusznie podkreśliłeś: Trzeba pamiętać o niektórych rzeczach: uchwyt masy podłączamy do elementu spawanego, Ale nie można też wykluczyć dziwnych przypadków, potem się okazuje którędy płynie prąd. Szef spawał coś przy chińskim skuterze, przypadkiem dotknął czegoś innego i spaliła się masa w instalacji. Cienki przewód idący od statora aż do regulatora...
Lata produkcji 90-96 jest po zawale albo.po kilku w najlepszym razie tuż przed. możesz zadzwonić co i jak co się sypie itp. Zgaduj zgadula ? Case-y to nie ursusy czy zetory żeby co kilka lat zawały im leczyć.
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
Wymieniłem tłoczki w pompie paliwowej Zetor k25. Po skręceniu w całość gaz chodzi mi w przeciwną stronę(odwrotnie)
jak to zrobić ?z góry dziękuje
kolego mam taki ładowacz po jednym dniu pracy szyja boli idzie paliwa wjęcej niż przy turze ciągnik do tyłu ma mniejszy uciąg niż do przodu. podnośnik nie wytrzymuje tego obciążenia . musiałem na tłoku dorobić dodatkowy rowek na pierścień bo co roku musiałem wymieniać uszczelniacze na tłoku podnośnika . lepiej zrób sobie tura do 60 Potwierdzam, z przednim...
Nie kombinuj... zregeneruj oryginał a da się. Nie ważne o ile ząbków przestawisz... wtrysk paliwa na pierwszym cylindrze ma się mieścić w tolerancji znaków na kole zamachowym. Nie wiadomo czy ten silnik technicznie zgrywa się z pompą zetorowską.
Witam i powiem tak zetory mają inne szpilki głowic Turbo odpada pisałem już. A co do szpilek to nie widzę problemu by prze gwintować na 16mm. A podkręcić pompę można bez problemu. I zakładają większe tuleje do c360 i jakoś nikt pompy nie wymienia... więc oryginalna śmiało pociągnie to wszystko. i przynajmniej będzie lepiej spalał paliwo. tylko pytanie...
Zetor Proxima problem polega na tym gdy ciągnik postoi kilka godzin to się zapowietrzy i nie mogę odpalić muszę pompować pompko paliwo tak z pięćdziesiąt razy śruba z sprężynka i śrutem została wymieniona na nową i nic nie pomogło. Pompa paliwa była sprawdzona na stole i jest dobra
próbowałem na zaciąg ale nic dymi i dymi, ale wcale nie łapie. kiedyś jak pompowałem pompką paliwową to rurki aż grały a teraz nic ;/
Od niczego. Albo masz retrotraktorek w oryginale, albo kupujesz sobie C360 w całości - bo koszt przeróbki pewnie będzie porównywalny.Skoro nie chce palić, to w czym problem doprowadzić go do takiej kultury technicznej, żeby palić zaczął?
Radę może i da ale kosztem paliwa. To tak samo jak z 360 radę daje ale ile przy tym spali.
Bardzo dziękuję za opis błędu. Opis wyżej sugeruje błąd komunikacji z modułem sterującym. Z serwisu dowiedziałem się, tyle, że muszą wpiąć się komputerem. Czyli nic. Ze swojej strony wymieniłem filtry oleju silnikowego/oleju hydraulicznego i paliwa. Wymieniłem olej hydrauliczny i silnikowy. Po prostu przyszedł na nie czas. Następnie zatankowałem paliwo...
Witam, zatarta listwa w pompie wtryskowej, ta pozioma co zmienia dawkę paliwa. To jest częsta przyczyna. Na pompie jest śruba korek, na pompie od przodu odkręć i spróbuj wcisnąć może się ruszy. Ona porusza się do przodu i tyłu.
Palić odpala od strzału, nie kopci. Tylko dzisiaj wywaliło wodę. W poniedziałek zrzucę głowice i zobaczę jak wygląda sytuacja. Nie mam stetoskopu, nie będę kombinował. Zrzucę wszystkie 4 i wymienię uszczelki na nowe. Przy okazji oglądnę tuleje jak wyglądają.
podpytam w tym temacie. Zetor 10145, alternator zwykły na dwa paski 35A na obudowie (wcześniej był 55A-oba z wyglądu takie same i oba sobie radziły). Zaczęło się od tego że chyba padła linka obrotomierza, rozkręciłem i skończyło się na wymianie obrotomierza a i linki też żeby nowa była. Nie chciało mi się przekładać kabelków to przełożyłem sam obrotomierz...
Powiem szczerze nie jeździłem 4514 więc nie wiem czy ma blokadę przodka ale wątpie by miał. Jeździłem trochę 4512 i powiem jak ktoś kocha angole to okey , a jak nie to lepiej niech kupi coś metrycznego . Dla polaków założono na dokładkę sprężarkę która non stop pracuje i jaka by ona nie była to z czasem wypieprza z niej tyle oleju że szok , rozrusznik...
Poluzuj korek wlewu paliwa w zbiorniku, jeśli silnik się nie zapowietrzy- przetkaj otworek w korku.
Obecność wody w paliwie. Sygnał wysoki.
Dobrze odpowietrzyłeś układ paliwowy.
zetor zetor forterra zetor głowica zetor sprzęgło
zelmer malakser domofon bticino sterownik ducati
lombardini wtrysk lombardini wtrysk
Podłączenie koncentratora tlenu 460W do przetwornicy 12V/230V 2000W Zmywarka Bosch - brak reakcji panelu LED mimo zasilania