Kąt wtrysku 25+1 stopni przed GMP, ciśnienie wtrysku 18,6-0,8, luz na zaworach 0,25 +/-0,05. Kąt ustawiasz standardowo, z tym że na pompie wtryskowej nie dajesz 'pełnego gazu' a co najwyżej w połowie. Przy pełnym gazie załącza się dawka rozruchowa i opóźnia kąt wtrysku na ok 10-12 stopni, co może być mylące dla kogoś, kto o tym nie wie. Taka różnica...
Jeśli pompa okaże się do wymiany to możesz założyć od Zetora (szczegółów ani modelu nie pamiętam bo robił to mechanik), ale warto było. Zawór też wymienił i wyregulował do nowej pompy. Jest duża różnica w szybkości podnoszenia i udźwigu. Bardzo to usprawnia prace.
Ten przy pompie? Czy na rozdzielaczu?
Stal podobno od wiosny, powiedział że pompa się zatarla, pompa podaje bardzo dobrze, z tego co patrzyłem jeden zawór wypalony,
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Masz pewnie zawór przelewowy dokręcony na chama, żeby maksymalny udźwig tur-a mieć. Innej przyczyny nie ma. Jaki to Zetor?
W ursusie c4011 robiliśmy też taką przeróbke, trzeba było dodatkowo zamontować zawór przelewowy przy pompie oleju który był w zestawie ( w c4011 oryginalnie są dwa filtry i zawór jest w podstawie filtrów ) może w zetorze jest podobnie. Jakie miałeś ciśnienie przed zmianą?
Nie ma takiej możliwości, pompa wspomagania jest wysoko, napędzana zębatką od pompy wtryskowej. Olej w tamtych okolicach tylko smaruje koła zębate- rozbryzgowo. To raczej olej z układu wspomagania dostawał by się do silnika przez uszkodzony zimering na wałku pompy wspomagania. Może masz uszkodzony zawór bezpieczeństwa na wyjściu z pompy wspomagania...
Chciałbym ustawić zawory w ciągniku zetor 3511.Słyszałem żeustawia się luz gdy sprężyna jest rozciągnięta, zaś drugi kolega mówił mi że trzeba odkręcić przewód od pompy do wtrysku i kręcić kołem pasowym, gdy pompa poda paliwo wtedy trzeba ustawić luz na grubość dwu żyletek prośżę o poradę. Dziękuję.
Koledzy i chyba się udało. Przy próbie odpalenia trochę pokręciłem bez gazu żeby olej poszedł. Następnie gaz i ciągnik odpalił od strzała. W sumie to aż się zdziwiłem, że tak ładnie odpalił. Koszt tego remontu wyniósł mnie około 1500zł. Co zrobiłem? Dałem głowice do planowania. W sumie nie wiem czy tutaj się nie pospieszyłem. Ściągnąłem głowice i od...
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Maksymalnie go wcisnąć? Dodano po 2 I mam jeszcze pytanie odnośnie wspomagania... Jak się rozgrzeje to ciężko chodzi i zastanawiam się czy to wina pompy czy może zawór który jest na zbiorniku puszcza olej do zbiornika zamiast na serwomechanizm
Dla jasności ta śruba to króciec dociskowy pod nim znajduje sie podkładka (uszczelka) a jeszce niżej zawór tłoczący, bartosz789 wiedzial co mówi . A twój sąsiad to lepiej niech sanki naprawia :)
To podłączenie ma jeden podstawowy plus na którym mi zależało. Jest to bezpośrednie wyjście z pompy zabezpieczone tylko zaworem ciśnieniowym. Jeśli walczysz o przepływ to najlepsze rozwiązanie. pozdrawiam A możesz zdradzić w którym miejscu pomiędzy pompą a rozdzielaczem fabrycznym zamontowałeś zawór który zamknie przepływ na rozdzielacz podnośnika...
witam. stawiam na 100% zawiesił się zawór przepływu oleju pod siedzeniem kierowcy wieczorem zjazd do domku i było ok a rano podnośnik nie podnosi :D mój zts 12245
i właśnie o to chodzi, regulowałem kąt wtrysku, wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, i oddałem do wyregulowania, wraz z pompą. wyregulowałem zawory na 0.2 i 0.25. wszystko co mogłem "powierzchownie" zrobić to chyba zrobiłem. Ma ktoś może jakieś inne pomysły?? dziękuje za zainteresowanie.
Może tak być. Jak jest możliwość, to zdemontować, zweryfikować stan. Może siedzi jakiś paproch w przewodzie lub w tym zaworze. To może być wyrównywacz siły hamowania. Jest podejrzenie, że coś w nim mogło się zaciąć. A ten luz między popychaczem a pompą sprawdziłeś?
Najprostszy sposób to :wyjście gorącej wody z kolektora wodnego do nagrzewnicy i powrót z nagrzewnicy do węża dolnego z chłodnicy a pompę wodną.Przydał by się jakiś zawór ale tylko po to abyś mógł zamknąć obwód do nagrzewnicy co byś się latem nie ugotował.
w 360 nie masz żadnych blokad rozrządu jedynie znaki jeśli masz przykręcone kolo zamachowe dobrze to na nim powinieneś mieć znaki dwa nacięcia oznaczające początek wtrysku i OT oznaczające GMP wszystko ustawiasz do nacięcia na skrzyni, ustawiasz pierwszy cylinder w pracy czyli GMP na dźwigienkach powinieneś mieć luz cofasz troszkę kolo zamachowe tak...
Zbiornik jest faktycznie z lekka mały dla przykładu w mtz-cie ma 9 l a w zetorze przynajmniej 4. Obroty dla tej pompy są w normie. Ciekawe czy coś nie powoduje nadmiernego wzrostu ciśnienia. Orbitrol orsta np. w forszaju ma zewnętrzny zawór przelewowy. Druga sprawa poza grzaniem oleju co masz na myśli mówiąc nie można normalnie sterować? I jakiej średnicy...
To może być wszystko. Olej, pompa, rozdzielacz, tłoczysko, zawory bezpieczeństwa. Można niektóre rzeczy wykluczyć sprawdzając czy po rozgrzaniu oleju podnosi dobrze hydraulika zewnętrzna. Jeśli tak to można założyć że pompa jest dobra i zawór bezpieczeństwa na pompie. To że słabiej podnosi gdy olej jest cieplejszy i rzadszy to objaw wycieku i żadne...
witam w zeszłym roku robiłem kapitalny remont silnika z powodu -(wytarcia się panewki na wale korbowym od strony sprzęgła , odbite były tez zawory na tłoku , i z powodu nieprzyjemnego stuku w silniku) wymienione zostało : -zestaw naprawczy 3 szt (tuleja , tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) oryginał zetora -panewki , zawory , planowanie głowic...
zetor zawora zawora zetor zetor pompa
amplituner przygasa wspomaganie usterki ssać yamaha
delete override firmware toshiba
Jak dobrać odpowiednią baterię do zegarka? Wymiana oprogramowania Cryptobox 752 HD Combo - koszty i miejsca