Płyta jest wielowarstwowa i wątpię w powodzenie takich operacji.Mogłeś już coś zewrzeć,stąd te iskry i dym.
Możesz zewrzeć z 2 impulsowo i patrz czy masz iskrę jak nie to cewka padła.
winny nie jest termostat. I słuszny wniosek. Uszkodzona sprężarka, wyłącznik termiczny ja wyłącza.
Od wentylatora idzie gumowy wężyk do presostatu, w momencie jak włączy się wentylator to styki zwierają, spróbuj w tym momencie zewrzeć kable presostatu
Przy napięciu 50V żeby uzyskać iskrę musiał byś zewrzeć elektrody - iskra sama nie przeskoczy, a takie elektrody bedą się wypalać sklejać itp - kiepski pomysł. Lepiej wytworzyć kilka tysięcy V, przebije kilka mm w powietrzu, najprościej - tak jak działają zapalarki piezoelektryczne.
Wadą jest to, że moduł, aby wyzwolić iskrę musi zewrzeć kondensator, ale przy okazji zasilanie.
Bo ten czarno-biały kabel podaje masę na moduł, co powoduje brak iskry i gaszenie silnika. Identycznie działa jedna z sekcji stacyjki. Po przekręceniu na OFF ma zewrzeć ten kabel do masy, po przekręceniu na ON ma go rozewrzeć. Sprawdź dokąd biegnie ten czarno-biały kabel.
Sprawdź czy MOSFETy mają zwarcie
Dzień dobry, mój problem polega na tym gdyz nie działa wyłącznik iskry, kabel z cewki mogę zewrzeć z masą. Ale nic to nie zmienia...
Spowodowane jest to prawdopodobnie dużą pojemnością wejściową ładowarki. W momencie włączenia przez bardzo krótki czas, do momentu osiągnięcia stanu ustalonego, stanowi ona prawie zwarcie.
Zapewne moduł cdi do wymiany.
Czy robiłeś jakieś pomiary? Na wskazanej stronie jest sporo informacji ma temat prawidłowych parametrów. Np. napięcie szczytowe czujnika położenia wału - 3V. Nie wiadomo tylko na ile te informacje są adekwatne do twojego motocykla. Czy podłączałeś jakieś krańcówki wpływające na układ zapłonowy? Np. tą od stopki bocznej. Może trzeba coś zewrzeć aby była...
Teoretyzuję, ponieważ nie miałem takiej usterki, ale jeżeli na górze przełączę na MMA to powinienem zewrzeć pin 1 z 2. Więc jakiś klucz powinien to zrobić. Z drugiej strony napisałeś wcześniej ,że iskra jest słaba , co sugerowałoby problem z zasilaniem. Bo te maszyny potrafią z 2cm dawać mocną iskrę (oczywiście kiedy argon leci). Jeżeli znajdę chwilę...
U mnie problemem było zwarcie .. Iskra skakała po obudowie zamiast tam gdzie trzeba. A baterie kolega ma dobre ?
wystatczy zewrzeć masę z grzejnikiem a iskry idą . heh już mnie kilka razy prąd tak popieścił
Prawdopodobnie przekaźnik na płycie A002, trzeba by w momencie zasterowania zewrzeć jego styki. A wymiana podzespołu to koszt min 1500zł, chyba że daliby coś używanego ;) Więc chyba lepiej byłoby kupić coś innego...
Witam. Ten element który wychodzi z bębna to grzałka i dość często się zdarza że się uszkadza dostając przebicia do obudowy i powoduje zwarcie lub dochodzi do przepalenia spirali i przestaje grzać. Wystarczy zdjąć obydwa przewody z grzałki (niebieski i brązowy) i załączyć pralkę. Jeśli po zakończeniu nabierania wody pralka będzie nadal pracować (oczywiście...
jak sprawdza się do akumulatora to robi zwarcie iskry brązowe i białe . To nie jest sposób na diagnostykę urządzeń elektrycznych. Dla własnego (i innych) bezpieczeństwa, zutylizuj proszę te lampki.
Potrzebuję żeby było ładowanie 6V bo jawa ma taką instalację, może trzeba odłączyć jedna cewkę? bo dwie dają około 15v. To potrzebujesz regulatora 6V... To że cewki dają 15V to nie przeszkadza, tylko regulator będzie bardzo obciążony, ponieważ naddatek energii elektrycznej będzie musiał zewrzeć do masy... Więc potrzebujesz mocnego regulatora 6V...
Przerwa ile? Tam powinno być około 0.4 mm. Ile dokładnie, to trzeba sprawdzić w książce serwisowej. Poza tym trzeba uważać, by nie zewrzeć młoteczka do masy.
Ten transformator wyrzucę bo z nim tylko problem. Wg fotografii transformator wygląda na dość porządny ze starej produkcji, więc szkoda go wyrzucać. Najlepiej włącz go nawet na kilka godzin bez obciążenia. i zobacz co się dzieje. Jeżeli nie ma objawów typu grzanie się nadmierne, swąd spalenizny to raczej powinien być dobry. Tego typu transformatory,...
A przy montażu, wymianie. Nie doszło przypadkiem do zwarcia zetknięcia się? I to nie koniecznie między niebieskim, a brązowym, gdzie było by wtedy wiele huku, i iskier. Bo przy prawidłowo wykonanej instalacji wystarczy też zewrzeć, dotknąć niebieski z zielono żółtym. A wtedy wywali wyłącznik różnico prądowy. Wywali, i to bez "fajerwerków" A tak po cichu....
Może, ale małe prawdopodobieństwo. Spradź bezpieczniki oznaczone jako EGI i Main.
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Witam! W moje ręce wpadła płyta główna od xbox 360 falcon. Po podłączeniu wyświetliła błąd 0021, ale to nieważne w tym momencie. Nałożyłem pastę na CPU i GPU, założyłem radiatory i xclampy. Po drugim włączeniu dalej 0021, po trzecim 0010, i w trakcie 4 włączenia poleciały iskry spod spodu płyty (gdzieś z zaznaczonego przeze mnie czerwonego prostokąta)....
Zasadniczo masz informacje, zrób albo jak pisałem wykonując samodzielnie drugi iskrownik blisko modułu lub jej zewrzyj. Chodzi o to żeby wygenerowane wysokie napięcie nie próbował przebić izolacji wewnątrz modułu. Jak zewrzesz wyjście to siłą rzeczy napięcie nie narośnie.
Nie przejmuj się. Przy wkładaniu wtyku w gniazdo dochodziło do przeskoku iskry (nie było to zwarcie) i te iskry nadtopiły bolec. Po włożeniu w gniazdo bolec styka się bokiem z blachami w gnieździe, więc wypalony koniec nie bierze udziału w przesyłaniu prądu z sieci do zasilacza. Brzydko to wygląda, więc jak Ci nie szkoda śladu węglowego, kolejnych gramów...
A umnie jest tak że diode jonizacyną muszę zewrzeć z masą i wtedy odpali - cały pilot jest nowy - wszelkie manipulacje nie pomagają dlaczego tak jest ?
Ten rezystor to najprawdopodobniej 1 Ω, a co z resztą? Gdy próbowałem go wylutować, po dotknięciu lutownicą znowu powstało jakieś zwarcie, iskra i nic z tego. Spróbuję za kilkanaście godzin, może kondensatory się rozładują. Widzę tam jeszcze kilka upalonych rezystorów i ścieżek, spróbuję to powymieniać, tylko nie wiem, jakich. Uczyć się nie znam się...
Iskra jest ? Przekaźnik pompy reaguje ? Pompa reaguje jak zewrzesz przekaźnik ręcznie ?
poczywiście jak chcesz to zrobić? językiem? Sorry za złośliwość... Jaką pojemność masz chcesz sprawdzać? Elektrolit (kilka>uF) możesz podłączyć na chwilę pod źródło napięcia stałego (nie większe niż nap. kondensatora) i później zewrzeć jego końcówki. Powinna przeskoczyć iskra. To znaczy, że ma jakąś pojemność. Tyle.
Zewrzeć. .
Prościej i taniej zewrzeć w osobnym gnieździe, żyłę środkową z ekranem i tam zakręcić wtyk od anteny przed burzą . Oczywiście gniazdo musi być uziemione. Inne wyjście to zmienić antenę na zwartą dla prądu stałego. Pozdrawiam.
Witam, też miałem taki problem i okazało się że czujnik podniesionej nóżki źle działał. A gdy nóżka jest opuszczoną to yamaszka nie chce palić dla bezpieczeństwa podróżnych. U mnie wystarczyło popsikac wd40, ale można chyba dla sprawdzenia też zewrzeć dwa kable co idą so tego czujnika
Niee, żadnych generatorów na trzech piątkach itp. Podobno wystarczy zewrzeć, rozewrzeć i mamy impuls - iskry niewidać ale podobno jak sie tak złapie 10 osob za ręce i pierwszy i ostatni gość zewrzą i rozewrzą to kazdy poczuje impulsik :) Pozdro
Żebyśmy się zrozumieli. Iskra pojawia się tylko w momencie rozwierania przerywacza, a nie na rozwartym. Przeskoczy jedna i dalej nic się nie dzieje. Trzeba ponownie zewrzeć i rozewrzeć. A w ogóle zmieniłeś świecę? Wykonałeś dużo zachodu, a o zmianie świecy nie napisałeś.
Przekażnik ten jest w centralce alarmu.Prościej jest zewrzeć (zmostkować )przewody które on rozłącza.
Witam. Ostatnio wymieniałem baterie w moim goclever quantum 3 550. Przy podpinaniu nowej baterii (nieoryginalnej, ale z wymienionym bms na oryginalnym) przez przypadek zrobiłem zwarcie. Prysnęły iskry i wydobył się nieprzyjemny zapach. Próbowałem wielu opcji ale telefon nie chcę się włączyć. Proszę o pomoc.
Ogólnie rzecz biorąc gaszenie, unieruchomienie takiego silnika polega na tym, aby zewrzeć do masy jedną z końcówek uzwojenia pierwotnego cewki wysokiego napięcia. Po prostu chodzi o to, aby cewka wysokiego napięcia nie generowała iskry I to by było na tyle.
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Nie ma sprawdzania kondensatora tylko wymiana na nowy, a do fajki trzeba włożyć drut i sprawdzić czy jest iskra co wykluczy zwarcie na świecy, jeżeli nadal nie będzie to zostaje przewód lub cewka.
Zewrzeć minus silnika z masą pakietu podczas ładowania czy bez ładowania? Bez ładowania pojawia się iskra i silnik na chwile się uruchamia, ale nadal mruga czerwona dioda. Gdy włączam ładowanie świecą się zielone diody, ale gdy chcę włączyć odkurzacz nadal tylko mruga 15x czerwona dioda.
Co do tej żarówki... Że niby ona się spali jak typowy bezpiecznik? Nie, nie "spali" się jak typowy bezpiecznik, ale zaświeci. Zaświeci wtedy jeśli będzie zwarcie.
Proszę o pomoc! Mam kadetta 1.3 benzyna ,gażnik- nie ma iskry na żadnej świecy.sprawdziłem (poniękąd )cewkę zapłonową.Jak sprawdzić ją dokładnie i co może być przyczyną?cewka jest delco.Czy bezpośrednio na palec cewki mogę podłączyć świecę i zewrzeć do masy,żeby sprawdzić iskrę?w kopułce jest jeszcze jakiś czujnik ,czy ma on wpływ na cewę,ponieważ przewody...
Podaj co to za model laptopa. Temperaturę możesz zmierzyć programami np. za pomocą HWiNFO. Jak nie masz, to ją zamontuj. Jaki był cel wyciągania baterii BIOS?
Witam, jeśli ten czarno-biały kabelek zewrzesz do masy to nie będzie iskry, tak to działa w chińskich skuterach. Teraz tylko odpowiednio podłączyć do stacyjki i gotowe. Przed znakami przestankowymi nie dajemy spacji. Proszę to poprawić i pamiętać o tym, w przyszłości. Mod. Rycho T
rover 620Si silnik F20Z1 u mnie jest to samo jak poradziliście sobie z immobiliserem POMOCY !!!!!
Lub zwarcie...
Kolor świecenia zjonizowanego gazu zależy od rodzaju gazu i od jego temperatury. Iskra nie powinna być czerwona. Przerwa na przerywaczu nie może być za duża, bo przy maksymalnych obrotach styki mogą nie zdążyć się zewrzeć. Taka porada z dawnych czasów. Z własnej praktyki wiem, że zbyt mała przerwa na przerywaczu to ciągłe iskrzenie styków, co objawia...
Mam taki oto problem. Uruchomiłem kosiarkę, odpaliła i zaraz zgasła. Ponowne próby uruchomienia nie pomogły. Podłączam do samochodu za pomocą kabli, kosiarka odpala. Gaszę kosiarkę i ponownie uruchamiam - nie odpali. Wyjąłem ten akumulator celem naładowania i po kilku minutach ładowarka zaświeciła na zielono. Czyli akumulator naładowany. Klemy czyste....
przegrzanie procesora w to uwierzę "ale widnieje baaardzo dokładny znak przypalenia"to co jest grane ?zwarcie? iskra?.
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Przetwornicę słychać i działa bo wygląda na to jak by prąd na wyjściu był cały czas a nie "cykał". Po zwarciu iskra przeskakuje ale działa jak by ciągle. Podmieniłem BT 128 ale nic to nie zmieniło.
nawet nie wiem jak sprawdzić-dotknąłem plusa i minusa kabelkiem-powinno być zwarcie,iskry itp. nie było nic
Witam. Czy jeśli doszło do zwarcia, poszły iskry to można dalej korzystać z ogniwa?
To raczej odpada ta rzekoma iskra, przed robienie czegokolwiek we wnętrzu komputera eliminuje wszelkie ładunki elektryczne, także potencjalne zwarcie iskry nie wchodzi w rachubę.
Ano rozkrecilem czerwony przycisk ( tzw kill switch ), byly tam dwa przewody - wylacznik sprawny sprawdzony miernikiem - po nawet rozpieciu przewodow , jak i jego zwarciu iskry nie ma
Mechanicznie jest Ok. Ten"bzyk" odzywa sie wtedy , kiedy bęben ma zacząć się kręcić w drugą stronę. Czyli tak jak się zmieniają obroty z prawych na lewe. Silnik zaczyna obrót w lewą stronę i jest to brzmienie , jakby było zwarcie. Iskier na szczotkach nie ma. A w panelu jest jakiś przekaźnik od sterowania obrotami? Może to on daje taki efekt.
Od jakiegoś czasu lekko buczał mi mikser Allen ZED 10, na wejściach mikrofonowych. Dotykając przewód czy wtyk buczenie się zmieniało, a po chwili samo ustawało. Jakby coś z masą było. Na ostatniej imprezie, wkładając przewody z miksera do Suba RCF 8003 coś jakby lekko trzeszczało, ale brakło mi czasu na sprawdzenie. No i stało się. Wczoraj na weselu....
Jak jest urwany to się wstawia gwintowaną tulejkę. Lepiej naprawić oryginalną głowicę bo jakości zamiennika nikt nie zagwarantuje.
Mam pytanko który kondensator wyda większa iskrę podczas zwarcia : 2200uF 16v czy 6,8uF 400v
Nastąpiło zwarcie nie steruje pompą paliwową oraz brak na świecach iskry.Cały czas pali się kontrolka wtrysku.Immobilajzer wporządku. Podobno coś z procesorem.Jestem z Włocławka,potrzebna fachowa pomoc.
Jak to z trafa bije iskra czy na pk czy na podstawce kinola , a moze w samym kinolu,opis zabezpieczen przed wyladowaniami jest na forum (6razy by159)
Po zrobieniu zwarcia iskra jest. Wczoraj wymieniałem pokrywę od zespołu wodnego i mikrowyłącznik w tamtym tygodniu był ok (wysuszyłem i wyczysciłem z kamienia) ale najwidoczniej cos mu zaszkodziło i teraz kolejna czesc do wymiany.
Można jeszcze spróbować "odstrzelić" anody kolorów R, G i B w kineskopie. Daje to pozytywne efekty ale trzeba uważać bo można stracić kineskop. Należy na chwileczkę zewrzeć do masy każde z działek, nastąpi iskra i gotowe. Ale najpierw trzeba by posprawdzać moduły wszystkich kolorów (najczęściej siadają tranzystorki na płytce na kineskopie) a dopiero...
Napięcie ma świecy jest w granicach 12kV możliwe zwarcie kondensatora iskrę daje magneto czy cewka zapłonowa ?
Na termostatcie są 2 przewody jeśli je zewrzesz to chłodziarka powinna pracować przez cały czas i nie wyłączać się a co za tym idzie mocno mrozić Jeśli tak jest to wymień termostat typ.TAM112 Ta rurka to kapilara czujnik trmostatu w nim nie ma freonu jest integralna część termostatu w nowym ona będzie jest zamocowana uchwytem do parownika czyli do tego...
temat zamykam auto udało się odpalić. Uwalony był jedynie moduł zapłonowy a dodatkowo miałem zwarcie kabla (pin 2) jest on dodatkowo ekranowany, przy zwarciu iskra była przy zapłonie ale przy odpalaniu już nie.
zwarcie jakieś iskry lecą
jezeli chodzi o hall to w rozdzielaczu wyjscie na 0 zasilanie oklolo napiecia aku sygnal prostokatny najlepiej wlaczyc zaplon i zewrzec + z 0 jak iskra przeskoczy to padl hall jak kolega juz wspomniał warto zdiac kopulke i zobaczyc czy wszystko czyste nie ma sciezek prądowych oluju i td.
PRoblem w tym że nie ma dostępu do stacyjki z powodu problemu z rozebraniem plastików które go zawierają - ktoś poprzednio to kleił. Dlatego chciałbym odłaczyć przewody od stacyjki pod siedzeniem lub je zewrzec. Nie wiem czy te przewody idące do stacyjki mam zewrzeć na wysokości modułu AC przy akumulatorze czy pod siedzeniem? Jak to zrobić?
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
nie - radia nie resetowałem; gdzie to zrobić? z chęcią spróbuję. iskra natomiast to scenariusz prawdopodobny, ponieważ po rozebraniu panela celem wyczyszczenia, w okolicach tych styków które z panela przenoszą sygnał do radia zauważyłem plamki niewielkie jak właśnie po jakimś zwarciu/iskrze.
Mikrowyłącznik jest normalnie rozwarty. Podczas pracy urządzenia styki są zwierane, co prowadzi do podania iskry i odpalenia. Do wymiany masz mikrowyłącznik oraz pokrywke zespołu wodnego.
Dlaczego niemożliwe jest włączenie odbiornika 400 W ? Jest jak najbardziej możliwe. Skoro to budowa to wszystko jest możliwe. Może był upływ przez uszkodzoną gdzieś izolację ? A może jakiś żul się zadomowił na zimę na budowie ? Skoro budowa stała to trzeba było odłączyć zasilanie. Niemożliwa jest zmiana wskazania na skutek zwarcia.
ten cienki to gaszenie, jak go nigdzie nie podłączysz to wtedy daje iskrę, zwarcie do masy wyłącza iskrę - do testów nie podłączaj go nigdzie gruby to wiadomo że do świecy :)
czy może być to wina kondensatora Nie. No chyba że jest zwarty.
Masa. Zwarcie przewodu gaszenia z masą, spowoduje brak iskry.
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
A te kable nie powinny być przypadkiem zwarte???
Zasilam to na razie ładowarką 5v 0,65A. Kiedy chciałem to zasilić akumulatorkiem 3.7v jak na filmie to nawet po zwarciu iskry nie było. Dałem teraz na próbę cewkę z drutu samospiekalnego i cewka (dałem mniej uzwojeń, cewka nie powinna mieć przebić) Syczenie było cichsze i bez zakłóceń (w poprzedniej cewce pare sekund było czyste syczenie a po chwili...
Witam . Potrzebuje pomocy !!! Po wymianie skrzyni biegow na manual (była ad4 - automat) ,wymianie koła zamachowego i koła do impulsów na dedykowane do tego modelu nie mam iskry . Wymieniłem juz 2 czujniki Halla i nic .Ponoc trzeba zewrzeć zworki w kostce tej co szła do kompa od skrzyni tylko które ? wstrzeliłem się i znalazłem że jest rozrusznik ale...
Raczej wygląda na moduł dostaje zwarcia.P
Mam taki problem z cewka poniewaz jak sprawdzam ja na mierniku napiecia na sygnale zwarć to daje sygnał: podlaczam kabelek od platynek i dotykam masy to jest zwarcie. Czy tak powinno być? Nie jestem elektronikiem wiec nie mam pojecia. Oczywiscie iskry nie mam i nie wiem co jest.
Odłączyć przewód ,,gaszenia" od stacyjki i manetki wtedy sprawdzić. Zmierzyć omomierzem te elementy na możliwość zwarcia.
dlaczego gdy dotykał drutem złącza w zabezpieczeniu i dokręcał je wkrętakiem, nie było zwarcia, błysku czy iskier? C A dlaczego mialoby być zwarcie? [url=https://onninen.pl/artykul/przyczyn... Jeżeli chodzi o iskrzenie, to może ono wystapić, gdy załączany obwód jest obciążony, czyli obwód...
Witam, silnik po uruchomieniu zapłonu nie uruchamia się. Sprawdziłem imo , pompa paliwa pracuje, brak iskry na świecach zapłonowych, wydaje mi się że moduł zapłonowy jest uszkodzony. Chce podłączyć go na krótko i wyzwolić WN. Powinienem zewrzeć w kostce czujnika halotronowego sygnał i masę do czujnika dochodzą kable: czerwony , niebieski, czarny. Które...
Sprawdź mikroprzełącznik, miernikiem na przejście po odkręceniu wody - pudełeczko plastykowe pod armaturą gazową. Następnie odłącz mikroprzełącznik (czarna kostka) i na zwarcie sprawdź sterownik czy daje iskrę....
Neckar, witam mam problem z odpalaniem , z forum dowiedziałem się ze trzeba zewrzeć styki na czarnej kostce, gdy puszczę wodę i styki są zwarte, słychać trzaskanie, chyba iskrownika, ale iskry nie widać, jest też cieknący prawy zawór, poradzcie co robić dalej pozadrawiam :cry: złączyłem styki zapala się świeczka ale nie odpala palnika głównego
Przy aparacie zapłonowym (pod rozdzielaczem) masz złącze czujnika halla, jeśli możesz wepnij się oscyloskopem między + a 0 i obserwuj przebieg przy pracującym silniku - powinien to być przebieg prostokątny o niewielkim wypełnieniu. W momencie zapłonu przewód oznaczony na złączu 0 jest zwierany do masy (-), tak więc między 0 a + powinno się pojawiać...
Być może któreś pokrętło zablokowało (zwarło) załączanie iskry.
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
no to wiązke sprawdz, albo tranzystor zwarty
Masz racje ze tak powinno byc zrobione, jednak kolejny problem jaki jest to fakt ze nie mieszkam w Polsce i troche trudno tu o dobrego mechanika, za to jest bardzo wielu "wymieniaczy" ktorzy chca sie uczyc za moje pieniadze. Co do czujnika polozenia walu to wymienilem go z powodu tego iz przewod byl przytarty i sadzilem ze moze powodowac jakies zwarcie!!!...
iskra jest tylko wtedy jak kowadełko jest zwarte Jak iskra może być w trakcie zwarcia, skoro z zasady działania takiego zapłonu wynika, że iskra powstaje w momencie rozwarcia styków. Skoro styki masz ciągle zwarte, to cały czas masz taką dłuuuugą iskrę?
może by tak kolega przeczytał parę postów wcześniej , bo sprawa już dawno wyjaśniona a nie wyskakiwał jak filip z konopi. Przeczytałem. Ale autor w jakimś celu tam dał taki duży na początek, może miało być 220uF, w każdym razie im mniej tym lepiej, przy zwarciu mniej iskier :) Pozdrawiam, A.
Uszkodzony (zwarty) któryś z wyłączników pod pokrętłami.
Coś mi się zdaje, że w Jawach (przynajmniej niektórych) tłoki chodzą współbieżnie. Iskra powinna być w tym samym momencie. Są dwa współbieżnie pracujące przerywacze, każdy dla osobnej cewki. Świec zapłonowych równolegle nie można połączyć do jednej cewki z oczywistych przyczyn. Także pierwotnych uzwojeń cewek nie można zewrzeć, stąd dwa przerywacze....
Nic się nie pojawia.
zewrzeć cewka iskra zewrzeć lodówka zewrzeć falownik zewrzeć zewrzeć
zasilanie manipulatorów integra taśma touchpad naprawa hulajnoga elektryczna motus
Jaki grzejnik elektryczny wybrać do pokoju 25m²? Wybór kabla do wideodomofonu i bramy automatycznej