Drugą niewiadomą dla mnie są dodatkowe 3 kable w gnieździe które nie są podłączone do wtyku lecz w samej obudowie. To jest mikrowyłącznik rozłączający światła przeciwmgłowe w aucie w momencie podpięcia przyczepy. Bez przyczepy kierunkowskazy w aucie działają bez zarzutu. A czy oświetlenie przyczepy działa prawidłowo przy innym aucie?
przerywacz jest we włączniku świateł awaryjnych, wybitnie wadliwa konstrukcja-pada przekaźnik.
Problem leży w lewej lampie... przedniej! Popraw masę lub na próbę wyjmij żarówkę i zobaczysz, że wszystko wróci do normy. I jeszcze jedno. Pamiętaj, że za każdą próbą musisz wyłączyć i włączyć zapłon.
1. Przycisk PASS, to przycisk monostabilny, więc jeśli będziesz chciał zostawić włączone awaryjne, to chyba zapałką będziesz blokować. 2. Musisz zrobić tak, by zewrzeć ze sobą obie strony kierunkowskazów równocześnie pilnując, by nie były zwarte ze sobą na czas normalnej pracy. A to, skąd zasilisz układ, to już twoja sprawa. 3. Schemat elektryczny motocykla...
Przekręć kluczyk stacyjki "na kontrolki". Wyjmij po kolei wszystkie bezpieczniki. Ustaw miernik na pomiar napięcia stałego. Jednym kablem miernika do masy, drugim na nóżki bezpiecznika (w gnieździe). Na jednej nóżce napięcie będzie, na drugiej nie. Zacznij od tego dużego bezpiecznika 30A. Po pomiarze, włóż go na miejsce (bez niego zawsze na pozostałych...
Zasilanie na przerywaczu jest? Zasilanie na awaryjnych jest? Co się dzieje, jak podasz zasilanie stałe na poszczególne strony kierunkowskazów za i przed wyłącznikiem awaryjnych i jak zewrzesz przerywacz? W zasadzie nawet miernika nie trzeba, tylko lecieć po kolorach przewodów z próbnikiem.
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator To się właśnie postarał żeby radio włączało po kluczyku, kowal najwyżej klasy
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Te kabelki od palenie od luzu trzeba zewrzeć miedzy sobą wtedy pali cały czas. Kierunkowskazy mogą nie działać jak jest wysunięta wtyczka albo cięgno od świateł awaryjnych albo nie łaczy na włączniku.
Zmień spaloną żarówkę od postojówki a kierunkowskaz grzecznie zgaśnie.
Dodatkowy sterownik jest, ale już go wypiąłem dla pewności i to nie to. Dodano po 7 Sytuacja opanowana. Okazało się, że pomimo wersji bez oświetlenia bagażnika jest doprowadzony przewód z kostką. Co ciekawe ta kostka pasuje do wejścia w lampie (wyprowadzone są tam plusy od stopu i kierunkowskazu, podejrzewam że pod gniazdo do przyczepki). Wpiąłem tę...
Czy przyczyną może być zwarcie włączony kierunkowskaz w prawo i naciśnięciu hamulca robi zawarcie. To nie zwarcie tylko brak masy w prawej lampie z tyłu
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Witam serdecznie, jestem za Granicą i muszę zjechać autem do Polski. Ostatnio pojawił się problem z elektryką Przy włączonych światłach i zapłonie włączając prawy kierunek - on zawiesza się, nie miga i tak zostaje do momentu wyłączenia świateł, Przy wyłączonych światłach włączając kierunek też prawy w tym samym momencie włączają się wycieraczki.. Proszę...
A jak zewrzesz przerywacz,to ledy świecą na stałe ?
Lusterka leką się zarzą choć są wyłączone Nie do końca. Dochodzi niepełne napięcie. Na zasilaniu jest zwarcie!
Powiedz mu że raz działa, a raz nie. Ruszasz czymś, działa. Czym, to już musisz się bardziej określić czym. To pomaga w zawężeniu miejsca usterki. Brak kontaktu na zaśniedziałym styku jakiejś wtyczki - ruszysz, złapie kontakt i działa, przewodzi. Do czasu aż znowu zaśniedzieje, bo tylko ruszyłeś kablami, a nie przeczyściłeś tego złącza. Przerwany przewód...
Jest taka możliwość wystarczy wypiąć kostkę i zewrzeć odpowiednie piny
Kolego przeczytaj jeszcze raz co ci napisałem i zrób tak jak piszę a nie odłączaj tylko wycieraczkę.Spróbuj,dasz radę:D
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Jestem w posiadaniu Mercedesa 107 cabrio, mam problem z zegarami. Gdy włączam kierunkowskaz, to razem z kierunkowskazami odnoszą się również obroty silnika. Zwarcie jest na pewno w zegarach, ponieważ gdy przekładam zegary do innego auta, to występuje ta sama wada. Gdy pożyczę zegary od znajomego, to wtedy wszystko działa prawidłowo. Co może wytwarzać...
Jeżeli kierunki świecą a nie mrugają , to problem może być w zawilgoconej centralce, najlepiej ją zlokalizować i odłączyć, jeżeli ma przekażnik odcięcia wewnątrz to będą wychodziły dwa przewody grubsze jednakowego koloru, poza załączem głównym, należay je zewrzeć, a jeżeli jest osobny przekaźnik to po dotarciu do niego połącz 30 z 87 i powinno odpalić....
Dziękuję bardzo. Zwarcie znalezione. Kierunkowskazy działają. Pozdrawiam,
Zależy mi na czymś małym i możliwie najtańszym. Myślę że linijka świetlna powinna się nadać :) Natomiast powstaje problem sterowania ponieważ jeden switch obsługuje załączenie i programowanie tego układu. Więc każde cyknięcie kierunkowskazu powodowało by zmianę konfiguracji. Chyba żeby zewrzeć switch od programowania na określonej kombinacji i załączać...
Przede wszystkim zlokalizuj okablowanie tego obwodu, otwórz zegar i szukaj oznak uszkodzenia - przepalone ścieżki, widocznie uszkodzone elementy. Odszukaj element kluczyjący, pewnie tranzystor i sprawdź, co się na nim dzieje. A jeśli nie dasz sobie rady, a jest to klasyczny obwód kierunkowskazów, to zastosuj przerywacz zewnętrzny. PS. Jak bardzo chcesz...
Dziękuję za pomoc. Okazało się że zwarcie jest na kostce przełącznika awaryjnych. Ktoś błędnie podłączył radio do kostki, wykorzystując lewy kierunkowskaz (zielono-czarny przewód) jako masę. Ja naprawiłem antenę i na obudowie pojawiła się czysta masa co powodowało zwarcie.
Jak dla mnie to nie była żadna próba kradzieży skoro nic nie zgineło. Poprostu jakieś pijane/naćpane małolaty nie miały co robić. Pech, że za zabawkę wybrały sobie twoje autko.
To podepnij na krótko przewód z akumulatora pod skrajne obydwa styki przełacznika kierunkowskazów , zobaczysz co ci robi zwarcie. Powinny obydwie strony zaswiecić , ew nie zaswiecą jak jest zwarcie.
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
Musisz rozdzielić na dwa, po to trzeba uzyć diód prostowniczych, zeby nie zewrzeć lewej i prawej strony swiateł kierunkowskazów, a zachować ich normalną funkcjonalność, oraz uzyć ich do sygnalizacji z centalnego zamka. Masz z tego modułu centalnego zamka dedykowane wyjscie na kierunkowskazy, wiec jego użyj, tylko tak jak piszę, separując na lewy i prawy...
Tak, jednostka 90 koni, montowany w kilku samochodach grupy vag, audi sam naprawiam pdf powinien pasowac. :> Tam beda schematy. Czy bedziesz w stanie je odczytac ? Bo prawdopodobnie poszlo ecu i licznik. Stad moga byc twoje bledy plus modul komfortu.
...a pod którym fotelem szukać tego złącza ?
Czy jak zewrzesz kable idące do przerywacza i włączysz kierunkowskaz (prawy lub lewy) to świecą ciągłym światłem żarówki? Na jakie napięcie są żarówki? A może masz LEDy?
Przerywacz nie padnie! Jeżeli jest elektroniczny powinno być OK. Chyba, że ma układowe zabezpieczenie przed zwarciem w lampie kierunkowskazu. Wtedy na awaryjnych podziękuje za współpracę i nie będzie mrugał.
W przełączniku nie ma z czego się zrobić Zwarcie.
Obejrzyj gniazdo czy nic nie jest w nim uszkodzone,zwarte.
Normalny układ z jednym przerywaczem wymaga przełącznika awaryjnych z dużą kombinacją styków czyli jakiś typowy od np cinquecento. Musi przełączyć napięcie na przerywacz 49 z plusa po kluczyku 15 na plus z aku,30, zewrzeć obie strony 44L 44R razem i połączyć je z 49a przerywacza. I jeszcze zapala kontrolkę. Ot, cała filozofia
Zwarcie przewodu zasilającego tylną prawą lampę (kierunkowskaz) do masy. Miejsce zwarcia to tył tylnego prawego nadkola. Rozwiązanie - wycięcie zwartego przewodu i ominięcie zwarcia nowym przewodem.
Witam, sąsiad posiada samochód jak w temacie no i pojawił się kolejny problem, dokładnie działają kierunkowskazy natomiast nie działają światła awaryjne. Po włączenia włącznika świateł awaryjnych słychać buczenie przerywacza kierunkowskazów. Ten dźwięk wynika pewnie z faktu, że styk przerywacza nie zdąża się zewrzeć i już jest rozwierany (i tak w kółko)...
Albo zwarcie,albo padł przerywacz. Drugi kierunkowskaz działa?
No to próbówka, bądź miernik i sprawdzamy czy dochodzi do niego napięcie. Jeśli tak to można znaleźć opis pinów, i zewrzeć bez przerywacza. Jeśli kierunki będą stale świecić, to to kable do kierunków sprawne.
Jak masz rozładowane aku to przerywacz kierunkowskazów może sie dziwnie zachowywać zależnie od konstrukcji.
Poszukuję schematu VIC DAF po podłączeniu urządzenia rozruchowego podła jednostka vic zwarcie w obwodzie kierunkowskazów poszukuję schematu wyjśc związanych z kierunkowskazami
To podpowiedz Carrot , który mam zewrzeć , aha , po kolei sprawdzany był biały , żółty , czerwony i niebieski ... Czarnego niestety w wiązce nie było :cry:
Zdejmij pokrywe bezpiecznikow i popatrz na dole sa dwa zielone przekazniki Zobacz moze ktorys nie laczy O ile pamietam to ten prawy jest od kierunkow Pozdrawiam Tak było w pierwszym Sprinetrze. To już jest druga seria, tam są trzy małogabarytowe przekaźniki. Prawy skrajny (opisany literą "B" - Blinker) jest od migaczy. Ja stawiam na przełącznik zespolony...
Bezpiecznik nr 3 jest od podświetlania deski. Skoro go pali to gdzieś jest zwarcie. Kierunkowskazy są sterowane z z centralnego komputera VIC. Kierunki świecą oba czy jedna strona? Światło ciągłe czy mrygają? Może problem jest w klawiszu awaryjnych on łączy oba problemy o których piszesz.
Myślę, że zwieranie na chybił trafił pinów w kostce, to nie jest mądry pomysł (nie nazwę tego dosadniej). Zwłaszcza, że są tam oznaczenia: 49, 31, 49a. 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 31- masa I jak to zewrzesz 49 z 31, to nie dziwota, ze wywala bezpieczniki! Weź kawałek przewodu i zewrzyj 49 i 49a i wtedy próbuj załączać kierunkowskazy....
Masz hak?
Po odłączeniu kostki od stacyjki (ta z kablami) , kontrolki na desce przestają świecić. Wtyczka wygląda na dobrą skoro po odłączeniu nie robi zwarcia. Więc prawdopodobnie to problem ze stacyjką. Ułamana płetwa? Proszę o potwierdzenie. Pozdrawiam.
których?Gdzie?
Uszkodzony przełącznik kierunkowskazów lub przerwa a obwodzie. Zanim kupisz nowy sprawdź czy stary działa. Nie kupuj na hura. Sprawdź czy napięcie jest na wejściu przerywacza. Styki w gnieździe bezpiecznikowym mogą nie łączyć. Jak jest wypnij przerywacz i połącz ze sobą obydwa przewody. Wybierz na przełączniku kierunkowskazów któryś kierunek. Powinien...
https://obrazki.elektroda.pl/4007322800_... Do kodowania pilotów służą piny które zaznaczyłem czerwoną obwódką na schemacie, wystarczy włączyć zapłon, na kilka sekund zewrzeć piny, aż do czasu zapalenia się swiateł kierunkowskazów na stałe, a następnie naciskać przyciski na pilotach które mają być zakodowane. Po wszystkim odczekać...
Zmierz te dwa duże rezystory, i rozrysuj jak są podłączone do pinów w kostce. Na próbę można by je zewrzeć, ale nie widzę który od pomiaru jest. I czy to na pewno przerywacz kierunkowskazów, a nie awaryjnych....
W końcu doszedłem do tego jak się czyta schemat elektryczny samochodu. Rozwiązany problem ścieżek prądowych przedstawiam na rysunku. Chyba teraz w tym temacie znajdują się już wszystkie informacje jak podłączyć sterowanie do zamka. Jak tylko tego dokonam dam znać czy faktycznie działa jak powinno. Teraz wydaje mi się że według schematu aby zaświeciły...
Dzięki za radę, rzeczywiście luz na wtyczce i brak masy.
Witam Potrzebuję schemat przerywacza kierunkowskazów i awaryjnych do Kamaza, po zwarciu w obwodzie kierunkowskazów niewiele z niego zostalo, ewentualnie gdzie kupić taki przerywacz.
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
wygląda to na brak masy na lampach sprawdz na wtyczkach brązowy przewód mozesz też na próbe wpiąć mase z nadwozia bezpośrednio w lampe.
Mam problem z kierunkowskazami po stronie kierowcy. W prawo wszystko działa bez zarzutu. W lewo po kilku bardzo szybkich tyknięciach przerywacza pali się bezpiecznik od lewej strony kierunków. Wykręcałem żarówki jest bardzo podobnie - wykręcam tylną a przód ledwo żarzy - wkręcam tyła i bezpiecznik. Od czego zacząć szukanie prawdopodobnego zwarcia.
To nie moduł, tylko albo ustawienia, albo zużycie. Skuter na podstawowym wyposażeniu powinien jechać szybciej. A przepalanie bezpiecznika kierunkowskazów świadczy o zwarciu w tym obwodzie. W ogóle masz tam więcej niż jeden bezpiecznik?
Następnie dusze przycisk na pilocie który powoduje podwójne błyski kierunkowskazów i wtedy układ ma odczekać pewien czas i zewrzeć tranzystor/przekaźnik aby załączył przycisk zamykania klapy. Tak jak pisano wcześniej, najprościej wziąć sygnał sterujący silniczkami w drzwiach, przeważnie jest to impuls o zmiennej polaryzacji w zależności, czy chcemy...
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
A może zwarcie na kablach.
Jeśli spada na minus to oznacza to słabe lub brak ładowania przez alternator w momencie włączenia kierunkowskazu najprawdopodobniej dochodzi do zwarcia i ładowanie spada co sygnalizowane jest w taki właśnie sposób, ale gdzie są bezpieczniki? ? Powinno je spalić najpierw.
Witam walcze z w204 objaw brak tylnych kierunkowskazów.Do tej pory wymieniłem oprawy żarówek, podłączyłem masy z auta do opraw, podmieniłem tylny moduł SAM. Jak włączam awaryjne czy kierunki działają przez 10 sek i przełacza je na światła stop. Po podpięciu texy bład tylny prawy kierunkowskaz zwarcie do masy, tylny lewy kierunkowskaz zwarcie do masy.W...
Niestety wszystko! Działa. Po za tym jednym: deska rozdzielcza i kierunkowskazy
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Witam Problem polega na tym że jak uruchamiam, lub wyłączam alarm to nie migają żadne kierunkowskazy (a dotychczas tak alarm dawał znać "że żyje"), ponadto jak włączę przycisk od awaryjnych też nic nie miga, a kierunkowskazy i lewe i prawe działają. Co się mogło w alarmie popsuć, oraz czy da się jakoś w alarmie coś zewrzeć aby wróciły awaryjne, bo się...
Potrzebny będzie przekaźnik posiadający dwa komplety styków na wyjściu. Pod styki zwierne podłączasz przewody do kierunków, z drugiej strony styki podłączasz do masy. Cewkę przekaźnika podłączasz do plusa steryjącego z centralki i do masy. Gdy centralka poda plus na przekaźnik, ten zwierając styki poda masę na kierunki. Dwie sekcje są potrzebne bo nie...
Używając cytowanej nomenklatury działa niepostronnie ;). Raczej manetka. nie łączy czarno/białego z paskami zielonymi z czarno/białym bez pasków. Spróbuj zewrzeć je na krótko na włączonej stacyjce jak zacznie mrugać to manetka 100%.
Nie ma szans, aby zaświecić 3 szergowo połaczone białe diody LED napięciem 6V. Nawet jak zewrzesz rezystor szeregowy. Musisz zmienic układ - albo zastosować przetwornice Step up i podbic na 12V.
Zwarcie ogrzewania lusterka z kierunkowskazem.
W BSI pojawia się błąd B4BD (zwarcie do masy tylny lewy kierunkowskaz). Jeśli pokazuje zwarcie to nie pomoże ci: Jak będzie mnie dalej wk..wiać to przylutuję żarówkę bezpośrednio do kabli sam pomyśl może z włóknem coś nie tak, świeci ale dla kompa ma zwarcie ?
Po tylu latach instalacja elektryczna ulega procesowi naturalnego rozkładu. Na 100% przyczyną problemu jest przerwanie białego przewodu od statora do regulatora. Stąd przepalanie żarówek i brak ładowania. Prawdopodobnie masz także zwarcie w przełączniku kierunkowskazów. Albo tracisz masę gdzieś we wiązce w pobliżu tylnej lub przedniej lampy, wówczas...
Wątpię aby było zwarcie w przełączniku kierunkowskazów - w ten sposób ominąłeś włącznik a gdyby było w nim zawarcie to by kierunki paliły się nawet gdyby był przełącznik w pozycji 0 (nic w aucie nie zmieniając). Jedyne miejsce które mi przychodzi do głowy gdzie może być zwarcie to moduł komfortu. Masz go pod dywanikiem, pomiędzy fotelem kierowcy a pedałami....
Witam. Przymierzam sie do kupna jakiegoś w miarę dobrego alarmu w cenie do 250-300 zl. Chciałbym aby w zestawie były jakies podstawowe czujniki no i co najwazniejsze, aby po słynnym zwarciu kierunkowskazów alarm nadal działał... Powinien on tez potrafic obsluzyc moj censtralny zamek w autku. Polećcie cos :D Prosiłbym o jakies konkretne modele.
kupilem sobie taki CZ do mojego TICO: http://allegro.pl/item147662586_centraln... posiada on wiązke kabli z wyjsciem na kierunkowskazy, sprzedawca radzi podpiąć ją pod włącznik świateł awaryjnych i tu pytanie pod co podpiąć , bo włącznik awaryjnych działa w ten sposób, że zwiera obwody prawych i lewych kierunków...
Co do obrotomierza jako wskaźnika to możliwe ze to już jego kres działania...... - sprawa błędu 4-4, sprawdź czy kontrolka od zużycia klocków jest sprawna (W18) - sprawa kierunkowskazu sprawdź lub najlepiej podmień sterownik od wykrywania naczepy RP16 (ecu E46) z niego wychodzi sygnał kierunkowskazu prawego NA NACZEPĘ możliwe że robi on zwarcie, komunikuje...
Trzba by sprawdzić zasilania główne w skrzynkach i bezpieczniki przy aku wszystkie i w kabinie. Jeśli wszystko będzie ok odpięc klemy z bateri i zewrzeć je na 15 minut w celu rozładowania kondensatorów, czasem pomaga.
Zakupiłem nowe kierunkowskazy do samochodu i po zainstalowaniu ich montaż plug&play bardzo prosty sprawdziłem lewy mryga pięknie, sprawdzam prawy i trzask mrygło raz i przestał chodzić. Żarówka prawy przód i bezpiecznik nr 35 spalone, reszta jest niespalona, ale bez bezpiecznika nie działa żaden kierunek. Wsadzony nowy bezpiecznik działają lewe kierunkowskazy...
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
W 90 roku moduł telematyki , przestań pisać bzdury. A wyłącznik można sprawdzić, po prostu omomierzem,prościej wyczyscić wszystkie styki albo podłożyc dobry, jak ktos ma orientację to można zewrzeć odpowiednie styki i kierunki powinny zadziałac, przerywacz do sprawdzenia, też można kawałkiem przewodu, 49-49a i kierunek powinien świecić ciągłym po załączeniu.
Czy konieczna będzie wizyta w serwisie ? To nie jest pytanie do nas, a do ciebie. Znasz się na elektryce? Umiesz dokonać podstawowych pomiarów i je zinterpretować? Co już sprawdziłeś?
(at)reactor Można by i spróbować jakimś kondensatorem elektrolitycznym, ale.....Nie wiadomo, jaka będzie na niego odpowiedz przerywacza. Z ta płytka jest ten problem, ze sekwencja przełączania lamp bierze się z podziału częstotliwości wewnętrznego generatora procesora o zmytym oznaczeniu. :D Wskazuje na to brak jakiegokolwiek kondensatora w układzie....
Twoje zwarcie robią żarówki w drugiej lampie a dla kierunkowskazów lampy przednie i boczne też.
może i któryś był padnięty(nie wiem, bo to autko brata kolegi)ale teraz wszystkie są ok,może ktoś ma choćby częściowe schematy a dokładniej schemat dotyczący kierunkowskazów i wycieraczek pozdrawiam tulipan
Mówimy o kierunkach ledowych 12V 1W-prąd jaki pobierają (mierzony miernikiem) przy zasilaniu 12V to: 50mA. Czyli 0,6 wata :) ak kierunkowskazy były w oryginale Czyli spadek napięcia nie powinien być większy niż do 9..10V. Podobnie wzrost ponad 14V też zapewne nie występował. W takiej sytuacji: - sprawdziłbym stan instalacji (podłączając żarówki na...
Skoro jest na 2 przewody to bardzo prosto da się sprawdzić. Wypnij go, a te 2 przewody (które wpinasz w niego) zewrzyj ze sobą. Wtedy po włączeniu kierunkowskazem powinny palić ciągłym światłem. Jeśli tak będzie, przerywacz jest spalony.
Nie wstawiłeś tam diody zamiast żarówek?
najlepiej w komorze silnika ale w taki sposób żeby od spodu nie było jej widać. Złodzieje często zaczynają kradzież samochodu od wycięcia kabli właśnie od syreny alarmowej, a potem robią zwarcie kierunkowskazów. Później już samochód w żaden sposób nie sygnalizuje. trudność w zamontowaniu syrenki polega na tym że po otwarciu pokrywy silnika również powinna...
Witam. Na mój gust to kierunki 'już nie działają' a nie 'nie działały od nowości' :). Płytka zaprojektowana jest tak, że przy zwarciu kierunkowskazów - jeżeli zawiodą bezpieczniki - pali się ścieżka zasilająca kierunki, a elektronika dalej działa. Proponuję rozkręcić centralkę, i na 99,9% będziesz miał przepaloną ścieżkę pod niebieskim przekaźnikiem...
witam. mam mały problemik z atu plusem, silnik rovera. gdy mam włączone światła drogowe i włączam kierunkowskaz robi mi sie jakies zwarcie. ze światel z tyłu robi się choinka, na tablicy rozdzielczej to samo. jeszcze gorzej robi sie jak dodatkowo zaczynam hamować, zaczyna wtedy wskazówka obrotomierza spadać do zera i wracać na obroty w rytm pulsowania...
Tak,przepaliły się i zwierają plus z minusem. Może nie wszystkie naraz ,trzeba sprawdzić.
Należałoby powiedzieć, że można by sprawdzić jeszcze kontakty przewodów w kostkach, ale na 99% będzie to przełącznik przy kierownicy. Dobrze byłoby mieć schemat instalacji swego auta. Wtedy odszukujesz właściwą kostkę, rozłączasz od przełącznika i wszystko masz na wierzchu i wiesz, co z czym zewrzeć by sprawdzić prawy i lewy kierunek. Spróbuj ściągnąć...
Witam Czy masz awaryjne?,jeżeli nie a bezpiecznik dobry ,to uszkodzony może być przeryacz kierunkowskazów.Przy zwarciu pewnie uszkodzony.
Szukaj innego włącznika awaryjnych. Nie ma sensu tego reanimować - jest to nie opłacalne. Sprawdź tylko czy dochodzi zasilanie do włącznika oraz czy zapala się kierunki jak zewrzesz przewody we wtyczce - w ten sposób wyeliminujesz inne możliwe przyczyny i zostanie tylko możliwa usterka włącznika.
bezpiecznik nie za duży? Możliwe zwarcie do masy
Po zwarciu w przyczepie?
kierunkowskaz zewrzeć zewrzeć kierunkowskaz kontrolka instalacja kierunkowskaz zewrzeć
oznaczenie wtryskiwacz smart żarówka włącznik linux pendrive
praca elektryk silnik automower
Jak usunąć blokadę "łapka i kluczyk" w kuchence Electrolux? Hikvision DS-KH6320-WTE1/EU brak komunikatu otwarcia drzwi