Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Szukaj dokąd paliło wiązke tam będzie zwarcie.. Przelotka klapy, lampy , hak. Dodano po 1 Zobacz tez na bezpiecznik jak zawatowany to wiadomo że go paliło i ktoś wkładał mocniejsze.
Bo masz zwarcie w przelotce do drzwi.
Rozbierz odudowę i sprawdź, bo może ktoś czasem na stałe zwarł te przelotki.
Cóż.. ambicje nie chcą pozwolić na taki ruch ale jest jeszcze ekonomia - a wg niej lepiej kupić "nową" płytę :D
Odnośnie pierwszego pytania zobacz . Odnośnie drugiego pytania po uruchomieniu testu DRC w przypadku zwarcia - nałożenia ścieżek powinien on sygnalizować Overlap czyli nałożenie ścieżek - zwarcie.
Wszystkie drzwi zamyka? Stawiam na zwarcie w przelotkach. Sterownik podaje na przemian plus i minus na silniczki w drzwiach, tak, żeby kręciły się raz w prawo raz w lewo.
Czasem zwarcie jest w kablach na przelotce klapy do trzeciego światła Stop. Sprawdź to miejsce.
Zwarcie sprawdź przewody w przelotce do klapy
Jak wejdziesz w właściwości tych przelotek to jakie masz tam warstwy ustawione? Może zamiast TOP-BOTTOM (1-16) masz ROUTE2-ROUTE3 i program stwierdza, że to jakaś przelotka tylko na tych dwóch warstwach jest i nie "dosięga" ona to innych warstw?
Zwarcie masz od kostki ze STOPem do punktu z LEDem i dalej nic. Powinieneś mieć to zwarcie aż do przelotki zaznaczonej przeze mnie na czerwono. Po drodze jest przelotka zaznaczona przeze mnie na niebiesko. Zobacz jak idzie ta jedna ścieżka po jednej i po drugiej stronie płytki, przykładaj miernik po kolei do kolejnych punktów i znajdziesz gdzie przelotka...
Wystarczy poszukać na elektrodzie, ten temat był wiele razy na tapecie !! Oczyścić należy czarny osad który powstał na przelotkach (robi zwarcia)
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
Bardzo prawdopodobne że zwarcie masz w przelotce drzwi kierowcy.
Wygrzewanie układów raczej tu nie wskaże usterki. Można zrobić reflow (reballing jeśli kule są utlenione) wszystkich BGA - można podejrzewać uderzenie/upadek laptopa. Warto zbadać zachowanie napięć na cewkach w czasie resetu - może dochodzi do zwarcia lub skoku napięcia - jeśli wykryje się anomalię można zawęzić poszukiwania. Uszkodzony może być też...
Do ścieżek nie mam zastrzeżeń, poza jednym - ta ścieżka pod skosem do punktu odprowadzenia ciepła zwiększa szanse zwarcia. Przelotki widzę, że mają więcej miedzi, punkty lutownicze nie zmienione, spróbujesz i podejmiesz decyzję. Zasilanie podasz na przelotkę? Nie ma złącza? Będziesz musiał zgrać dwie warstwy; do tego mogą się przydać punkty na rogach...
NA 100szt średnio 0-5szt do poprawy czyli: -przelotka -element na odwrót -zwarcie(rzadko)
Przyczyną może być pozostająca w radiu sprężynka zamykająca zaślepkę kieszeni odtwarzacza lub zwarcia powodowane wysiękami grafitu wypełniającego przelotki ścieżek na płycie głównej. Usuń wszystkie brunatno-czarne wysięki grafitu z przelotek na płycie głównej.
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Wiązka w przelotce tylnej klapy.
Przelutuj układy, punkty na złączach na uszkodzonym. Jak nic nie da to przelotki na ciągłość/ew. zwarcia trzeba sprawdzić. A moduł można naprawić jak będzie wiadomo na czym zrobiono sterowanie a na razie to tajemnica. A kupić poza firmą, producentem to nie wiem
Jeżeli dysponujesz miernikiem, omomierzem sprawdź czy działają same switche, po naciśnięciu powodują zwarcie. Zmierzysz bez demontażu płyty na przelotkach ścieżek.
Po samym demontażu uszkodzonych kondensatorów znalazłem zwarcie między punktami gdzie był jeden z uszkodzonych kondensatorów - obok slotów ram (zwarte pomimo braku elektrolitu na samych tulejkach tudzież przelotkach). Tutaj też taka rezystancja czy całkowite zwarcie? Na jakie napięcie ten kondensator?
Bezpiecznik nr 14 odpowiada za oświetlenie najczęstsza przyczyna przepalenia tego bezpiecznika jest zwarcie w przelotce klapy bagażnika, oświetlenie lusterka kosmetycznego strona kierowcy i pasażera. Powodzenia.
TONI_2003 - niepotrzebny znak zapytania. Zgadza się, tam jest optyczny czujnik soli. Jest też - "impeller meter" Konfiguracja tego modułu to "małe piwo przed śniadaniem". Jest sporo elementów do wymiany ale można to jak najbardziej naprawić. Wyświetlacz jest ciemny bo brak jest sygnału z procesora. zeźliłem się na taką politykę producenta W czasie...
Zwarcie w przelotce tylnej klapy.
Może masz zwarcie w przelotkach gumowych w drzwiach i to powoduje obciążenie
Wszystkie silniczki spalone i w teście komputerem "cisza" jest to realne,ale i w aucie musi być coś nie tak,zazwyczaj kable w przelotkach uszkodzone i zwarcie powodujące ciągły impuls na silniczki i one po paru minutach płoną.
Dopiero później jak wylutuje te elementy podam pomiary Nic już nie wylutuj do pomiarów bo nic z tego nie zostanie (widziałeś jak zmasakrowałeś przelotki)...
Być może polowy za nim pq2203 był pzrebity wcześniej... pomiar nie wykazał Masz dalej zwarcie.... w linii +B> czyli wszędzie - próba zwarciowa za tymi polowymi powinna dać odp. gdzie szukać dalej uszkodzenia Na forum cos pisano o tej płycie Pokaz na foto miejsce zalania. Kiedy to się stało i po jakim czasie podjęto próbę "umycia_wysuszenia" masz slady...
Powodem jest przepływ za dużego prądu co w efekcie przepala bezpiecznik. Przyczyną jest zwarcie przewodu do karoserii.Zacznij poszukiwania uszkodzonego przewodu w miejscach ruchomych, jak przelotki drzwi.
Sprawdź kable w gumowej przelotce drzwi kierowcy, lubią się połamać i robić zwarcia. Do czego idą kable na zdjęciu ?, ściągnij sobie .pdf z instrukcją montażu centralki zamka, to będziesz wiedział do czego słuzą
Dobrze byłoby przelutować połączenia od strony druku. To jest druk dwustronny może któraś przelotka nie łączy. Ostrożnie by nie zrobić cyną zwarcia między punktami. Jeżeli podłożysz papier i będzie działać, to czemu nie.
Zobacz czy przy wymianie tych kondensatorów nie zrobiłeś zwarcia lub nie uszkodził się przelotka jakie kondensatory wymieniałeś i dlaczego?
Brakuje tu info o bezpiecznikach. Zwarcie w którejś przelotce wysadziło bezpiecznik?
To jest aż niemożliwe . Też tak sądze bo własnie patrzyłem w schemat i pozostaje w zasadzie szukać zwarcia(przelotkę sprawdziłem) reszta łącznie z silniczkiem nowa(silniczek zamiennik skv ale montowałem to nie raz nie dwa i działaja). Jak pisałem jak mam szukać jeszcze dwa dni to bym to musiał wycenić a nie "przy okazji".
Celem wyjaśnienia przyczyny błędu braku napięcia 3,3V - uszkodzenie struktury PCB - przerwy na przelotkach pod MB39A128A i w wyniku tego zwarty klucz Mosfet markowany SP8K1.
Zwarcie w przelotce klapy.
Najczęstszą tego przyczyną są tzw. kwitnące przelotki (grafitowe). Pousuwaj czarne plamy (które robią zwarcia z sąsiadującymi ścieżkami),zabezpiecz np.lakierem spirytusowym i powinno być OK.
A co to za wozidło? Może masz delikatne zwarcie w przewodach, przelotkach drzwi... Strzelam. Ps. Bardziej mi trzeszczy jak piszczy.
Nie ma schematu i nie widziałem, wymienia się całą płytkę. Musisz zmierzyć, gdzie idzie przelotka.
Podświetlenie rejestracji działa ? .Połamane/zwarte kable w przelotce klapy bagażnika
A może masz popękane przewody w przelotkach drzwi i szyby działają tylko jak kable się zewrą. Tak było od zawsze, czy problem sie pojawił? Auto było bite i robione?
Stawiam na zwarcie w przelotce .
zwarcie w przelotce do klapy
Klapy działa tylko gdy podejdziesz do klapy (antena), a co do otwierania klapy po włączeniu grzania- zerknij w przelotkę czy w klapę i zobacz czy kable nie są zwarte.
Zapewne jakieś zwarcie. Nie zaszkodzi sprawdzić przelotki między klapą i karoserią.
Witam , przerabiałem kiedys podobny temat, przyczyna uszkodzenia modułu było zwarcie i przerwane przewody miedzy karoseria a klapą bagaznika (przelotka gumowa ), sprawdz to polaczenie a reszt to tak jak kolega wyzej pisze , trzeba troszke kabelkami pomieszac i kompa przeprogramowac .
Centralne zwarcie to zwarcie wielopunktowe na całej płycie głównej (na przelotkach i/lub pod elementami). Charakteryzuje się bardzo dużym poborem prądu i rozgrzewaniem się elementów (zwłaszcza układy logiki lub płyta). Marne szanse na naprawienie takiego telefonu. A co do zadziałania temperaturą to miałem na myśli np. lutownicę powietrzną lub coś w...
Sprawdź przewody w gumowych przelotkach klapy, no i w drzwiach też nie zaszkodzi. Wygląda to usterkę modułu komfortu, która to w mojej opinii może być spowodowana poprzecieranymi i połamanymi przewodami powodującymi zwarcie.
Zapewne jest to któryś z modeli Grundiga (Mid, Lov lub High), produkowany w Portugalii i oparty ichniej płycie głównej. Sprawdź czy w obrębie przelotek nie występują czarno-brunatne plamy powstałe na skutek wysączania się grafitu wypełniającego te przelotki. Grafit penetrując powoduje zwarcia z sąsiadującymi ścieżkami, co jest przyczyną różnorakiego...
uszkodzi przelotka przelotka ibiza przelotka okienny
vacum volvo taśma zablokowana router telekom
thomson am1500 szukam specjalistę
Voltcraft VC250 – instrukcja obsługi, parametry, PDF, funkcje multimetru Tecumseh 3,5 nie odpala bez dolewania paliwa – czyszczenie i naprawa gaźnika