Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Witaj. Najlepiej zadzwoń gzie zamontowali stracisz mniej czasu niż na szukanie. Jeśli prze drążku, to jet możliwość taka, iż w momencie przełączania biegów stycznik od wstecznego na chwilę gdzieś zewrze styki i wtedy wystarczy go trochę wyregulować lub ustawić inaczej. Pozdrawiam
Teraz samochód "nie świeci" W jakiej kondycji jest teraz sam akumulator , wszystko z nim OK ?
Witam . Potrzebuje pomocy w sprawie klimatyzacji renault trafic 1.9dci 2004r , która po włączeniu nie startuje. op - com nie pokazuje żadnych błędów ( ciśnienie i aktywność ok ), klima świeżo dobita ,dmuchawa startuje na pierwszy bieg . Jedyny problem jaki znalazłem to do wtyczki ze sprężarki od elektrosprzęgła dochodzą dwa + , a tak chyba nie powinno...
Widać i słychać jak w testach elementów zatrzaskuje sprzęgło? Czy na wtyczce od sprzęgła jest 12v? Podłączyć na krótko do wtyczki sprzęgła żarówkę 55w. Jeśli świeci, szukać problemów w sprzęgle. Jeśli nie świeci szukać problemów w instalacji sprzęgła (zewrzeć na krótko przekaźnik sprzęgła, bezpiecznik od sprzęgła czy nie spalony, jeśli go przepala to...
Miałem podobny problem, ale w zupełnie innym aucie i tylko podczas włączenia świateł mijania widać było kontrolkę świateł drogowych i cykanie. Okazało się, że czasem nie łączył przewód od masy na żarówkę w reflektorze. W Twoim przypadku być może jest gdzieś zwarcie, skoro akumulator pada.
Zacznijmy może od tego : https://obrazki.elektroda.pl/3168047000_... Te przekaźniki są po prawej stronie kierownicy pod deską . Spróbuj wyjmować po kolei i obvserwuj zachowanie. Jeśli coś się zmieni daj mi odpoiwedź który przekaźnik i podeślij numer nadwozia na PRIV
chyba wiem w czym jest problem.radio nie ma sterowania z kierownicy poza samochodem nie działa,mianowicie trzeba podłaczyć sterowanie z kierownicy w duze iso zeby ruszyła reszta,ale moje radio idzie do innego samochodu i nie wiem jak to obejść.Jak ktoś wie jakie piny zewrzeć w górnym iso to prosze o pomoc .ż góry dzięki
czujniki podmienione i dalej nie załącza. Gdzie szukać tego zwarcia w edc jak na przewodach będzie ok?
Ok zatem jutro sprawdzę ten moduł. p.s. mam głupie pytanie ale wolę dopytać zanim zrobię zwarcie - który na tym schemacie jest A5? Zaznaczono "A1" a potem cyfrę "5".
Znalazłem dziękuje kolego diagnoza była 100 % trafiona.
Problem rozwiązany! W tym samochodzie wersja Westfalia przewód L z alternatora nie trafia prosto do licznika, tylko jest połączony z układem Webasto, które robiło zwarcie i podawało masę do instalacji!
Sprawdź czy podczas lutowania przycisków nie zrobiłeś gdzieś w okolicy zwarcia lub zimnego lutu.jakis interfejs podłączany był.
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału Wiesz że rutyna gubi? To nie stary benzynowiec ze stajni renault. błąd wszystkich 4 wtrysków(zwarcie do masy) Utopione wtryskiwacze wodą z podszybia :D
Witam Ciekawe czy kolega Dawit000 uporał się z problemem. JA mam podobnie z 2.0 dci z 2007r, tyle że po odłączeniu przepływomierza zaczął gadać. Po założeniu drugiego sprawnego znowu to samo, czyli zapala i gaśnie. Drogą eliminacji nie jest to wina przepływki, może jakieś zwarcie na wiązce. Macie jakieś koncepcje przyczyny takiego zachowania?
zgasł podczas jazdy nie odpala cykanie cewki na rozruszniku gdy dotykam plusowy z rozrusznika kabel do masy powinno być zwarcie a się nie robi Sprawdź połączenie akumulatora z masą!
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU O, to już jakiś trop. Jak auto było u mnie to zauwazylem, że przy skręcie w prawo częściej szarpie😁 dopiero w piątek tam będę, więc sprawdzę to. Hmm, czy...
auta nie mam od nowości ale nic nie ma , poza tym auto normalnie jeździ , odpala, nic nie rozłącza. dziwnie że nawet jak wypnę włącznik to i tak światła migają no i dziwne że dioda we włączniku nie miga tylko świeci. Tak jak by się coś zwarło do + za włącznikiem i stale podaje + na instalację
Wyciągaj po kolei żarówki to wkońcu trafisz na której brak masy.
wsadź do wtyczki opornik 2-3 omy i próbuj kasować. Rozbierz wtyczkę, czasem beb echy lubą robić zwarcie. czujnik pod siedzeniem . Pod siedzeniem nie ma żadnego czujnika.
Panowie, chyba ktoś z Forumowiczów zna silnik 2.5 dci z Renault Trafic... i odniesie się do moich problemów?
Witam po podłączeniu do komputera wyskoczyło zwarcie do masy na wtrysku ale po wizycie jechał normalnie tylko co jakiś czas się zadłabił i zapaliły się kontrolki na chwilę .
Najprosciej bylo by zewrzec przewody, ktore przekazniki rozlaczaja, ale i tak trzeba wiedziec gdzie jest immo. Moze ktos sie zlituje i podzieli sie informacja, a poki co to gdybys sie nudzil to mozesz isc wzdloz przewodu od pompki. Jak Cie szlak po drodze nie trafi i starczy Ci cierpliwosci to znajdziesz immo.
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
To mamy dokładnie to samo. Gdzieś jest zwarcie na can , bo jak włączam kierunki to spada do 1.8 v, ewentualnie uch padł. Mój wewnątrz wygląda ok zero nalotu i wilgoci, ale zamówiłem drugi.
Witam. Trafic 2007 2.0 dci mr780 Potrzebuje opis wtyku(5pin) wchodzącego do przepustnicy oraz oznaczenia miejsca (od strony złącza) gdzie dochodzi do sterownika silnika. Po poruszeniu wiązką silnika pokazało błąd „czujnik pozycji zaworu przepustnicy / stały / zwarcie lub obwód przerwany. Ew podpowiedz jak sprawdzić samą przepustnicę
Korekty na 1 i 4 podobnie po -5 +5 wypadanie zaplonu na 1 usterka elektryczna zwarcie nie wchodzi na obroty i nie chodzi jak by na jeden chodz nie zawsze wtryski wszystkie wymienione 10 tys temu
wiychtam jakim przyżądem diagnostycznym czytane były defekty? obecność tych defektów może byc tłumaczone usterką wewnętrzna czujnika ciśnienia na rampie wtrysku, zwarciem w instalacji na przewodzie zasilania tych czujników 5V.czy czujnik na rampie wtrysku był wymieniony na fabrycznie nowy?
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału .
Swieca pewno dostała zwarcia a na pewno bezpiecznik był niewłaściwy. Jeśli to przewód paliwowy to go zabezpiecz i reszte instalacji spalonej odetnij i zabezpiecz izolacją, wyciąg też bezpieczniki.
W tym modelu skrzynka z przekaźnikami znajduje siś pod kierownica i pod maska z lewej strony, najlepiej poszukaj kabli od silniczka i podłącz kontrolkę, wyciągaj każdy przekaźnik po kolei i patrz kiedy ta kontrolka zgaśnie, jeśli trafisz na taki to zamień go z innym. Jeśli to nie to to ryć instalacje, zapewne gdzieś zwarcie ;)
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
Nic się nie stanie. Tylko popatrz na szynę danych żebyś nie zwarł jej do masy lub plusa. Śmiało możesz podłączać. Dla przykładu przytoczę swój przypadek Renault Trafic 2008 na szynie CAN. Radio bez wyświetlacza wbudowanego, ogólnie jak popatrzysz to bieda na całego. Zamontowałem wczoraj radio z windą 7" TFT i nic się nie dzieje. Wyświetlacz centralny...
Witam Podmienilem pompe wysokiego ciśnienia CR i dalej szarpal ale znalazłem uszkodzony przewód prądowy który powodował zwarcie (zdjęcie w załączniku). Narazie od dwóch dni nie szarpie jazda płynna. Może trafiłem na przyczynę :). Dam znać jak będzie OK
Witam. Mam problem z Trafic II 2.0 dCi 2008r. Auto po nocce próbuje odpalić, odpala ale ciężko i kopci przez pierwsze 10 sekund. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd DF025 -przyłącze diagnostyczne modułu podgrzewacza wstępnego, -nieciagły -zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany. Świece żarowe wymieniłem 4szt oryginalne, przekaźnik (moduł)...
Czujnik wstecznego wymieniłem na początku, wiec nie wiem, czy był uszkodzony, czujnik stopu przy minimalnym skręceniu załączał się, dlatego rozłożyłem go i wyczyściłem styki. Okablowanie idące z kabiny na tył samochodu jest jak nowe, ale tak dla pewności wyciągnąłem wszystko z tyłu i posprawdzałem. Potem zabrałem się za kostki, niektore miały nalot,...
Bry Pytam bo już nie mam siły. Któregoś dnia wyskoczył check engine, wiadomość check injection I blad p0100. Poczytałem i wymieniłem przepływie, dalej to samo, następnie map sensor ten z lewej koło filtra, dalej to samo. Dziś miałem troszkę więcej czasu i siedzę na garazu i odłączam różne czujniki. Gdy odłączyłem przepływie pokazał się następny błąd...
Cześć, liczyłem na Ciebie ;). Poratujesz schematem wtryski -->kostki ECU, żebym miał łatwiej zlokalizować piny w kostce. Pod Clipem różnica ciśnienia zalecanego i rzeczywistego praktycznie taka sama. Milisekundowa odchyłka ale to chyba normalne. Chyba jednak tak nie ma. Jest to pierwszy przypadek z jakim się spotkałem. Pozostałe ładnie schodziły z obrotów...
zdejm wtyczkę z zaworu EGR i uruchom silnik (problem spowodowany zwarciem zgięty pin ) Dodano po 3 może być także zabrudzony lub nadający się do wymiany czujnik położenia wału Dodano po 3 Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni...
objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty alternator lecz nie pracuje równo trzęsie się i dymi na biało,po podłączeniu alternatora zaczyna dusić się i gaśnie, drugi problem z którym boryka się mechanik to taki iż po odpięciu wtyczek od wtryskiwaczy nie ma zmian mowa o cylinder 1 i 2 od strony rozrządu, po odpięciu wtyczek 3 i 4 jest różnica...
dziękuje za zainteresowanie tematem, zacznę od tego że na naładowanym akumulatorze też nie działa, PROBLEM POLEGAŁ NA: przy klemie (+) ,przy akumulatorze odchodzą dwa przewody z czego jeden idzie przez taką plastikową obudowę (do alternatora i rozrusznika), po rozebraniu zobaczyłem tam dwie grurbe płytki które były wcześniej zlutowane- rozumiem że takie...
zewrze trafi trafi zewrze trafi renault
najlepszy centrala domowy citroen pompa elektryczna wzbudza alarm
spalanie tworzyw sztucznych spalanie plastiku
Ustawienie poziomów wyjściowych 3.3V na OTi6858 Odpowietrznik prawy: co to oznacza?