Masa to obudowa. Klema ta guba to +. Ten rozrusznik to silnik szeregowy. Jak nie chcesz mieć tych problemow wymień go na rozrusznik z przekładnią planetarną. Zapalisz capka na aku od samochodu. Masz alternator czy prądnicę
Chcesz kompletnego service manuala ze schematami ?
Witam wszystkich jestem tak zdesperowany ze poprostu szok od ok 2 tygodni poszukuje jakiegos najprostrzego schematu do odbiornika i nadajnika radiowego. Chodzi o to ze jak zalacze przyciska na nadajniku to odbiornik po otrzymaniu sygnalu na chwile zewrze obwod powodujac rozruch urzadzenia. Błagam pomocy.
Witam wszystkich jestem tak zdesperowany ze po prostu szok od ok 2 tygodni poszukuje jakiegos najprostrzego schematu do odbiornika i nadajnika radiowego. Chodzi o to ze jak zalacze przyciska na nadajniku to odbiornik po otrzymaniu sygnalu na chwile zewrze obwod powodujac rozruch urzadzenia. Błagam pomocy.
Sprawdź dokładnie jaki kabel przykręciłeś do elektromagnesu(na pewno czerwony?) Do górnej śruby mocującej rozrusznik przykręciłeś masę silnika?(czarny przewód)
Tak silnik jest prądu stałego - po podłączeniu pod akumulator (12v 8A) silnik ruszył - moja wstępna diagnoza jest błędna, więc uszkodzone jest coś innego, tylko pytanie co ? Tam zapewne jest PWM a klucz ma zwarcie - rozruch w takich warunkach skutkuje dużym prądem stąd bezpiecznik "idzie". A zasilanie po wyjściu z mostka, czyli prąd stały 330V (czy...
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Zależy w co jest wyposażony ciągnik. Jeżeli prądnica to plus na masę ( coś metalowego np jakaś śruba ) a minus do śruby z nakrętką przy bendiks przy rozruszniku jeżeli jest założony alternator to bieguny na odwrót. Jeżeli jest założony stary akumulator to polecam tam się podpiąć, będzie pewność że wszystko jest w porządku. Jeżeli jednak się przy rozruszniku...
Podmień atrapę zasilacza na prawdziwy zasilacz, pożycz od kolegi/sąsiada. Twój już mógł się spalić. Sprawdź przycisk na obudowie ewentualnie pomiń go i do rozruchu zewrzyj odpowiednie piny na płycie głównej.
Odpowiedzią na Twoje pytanie "czy uszkodzony przekaźnik rozruchowy może powodować to, że sprężarka znacznie się grzeje", byłaby próba z eliminacją możliwości pracy uzwojemia rozruchowego po rozruchu (można podłożyć pod styki przekaźnika rozruchowego kawałek izolacji i ręcznie zewrzeć je tylko na czas rozruchu). Jeśli przy pracy samego uzwojenia roboczego...
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
Witam Kolego sprawdź masę na silniku następnie trzeba posprawdzać wszystkie przekaźniki (zimne luty lub przegrzane połączenia w przekaźnikach). Jeśli się okaże że są ok to jedynie automat przy rozruszniku, często robi niewielkie zwarcie przy rozruchu a to skutkuje nagrzewaniem i rozszerzaniem jego elementów. wymiana powinna pomóc. Ja miałem podobny...
masz zwarcie rozruchu między zwojowe trzeba przezwoić silnik Czy taki silnik w ogóle opłaci się przezwajać ??
padła spręzarka lub urzadznie rozruchowe. tak jak poprzednik radzi zewrzyj rozruch i zobacz czy ruszy.
Jeżeli chodzi o pomiary to są prawidłowe, tylko nie mogę zrozumieć czemu czemu nie wskazuje na innych cewkach tylko jednej. Taki efekt wskazuje na uszkodzenie cewek i silnik nie powinien ruszyć w żadnym wypadku. Kolega pisz że silnik rusza co wskazuje na błędny pomiar. Przy jednym kondensatorze silnik warczy i trzeba pomóc kołem na osi wirnika. Wyłącznik...
Uszkodzony regulator ładowania. Gdzie się znajduje ten regulator ładowania? Czy to jest moduł, czy regulator?
Masz problem z rozruchem silnika,albo zwarta faza rozruchowa,albo problem w kondensatorze. Silnik się nie grzeje?
Tylko tak jakby podskakiwała i iskrzy. Dlatego wcześniej pytałem o sprężynkę w tym wyłączniku. Ona ma docisnąć styki i niwelować drgania rdzenia. Spróbuj na czas rozruchu, zewrzeć styki "ręcznie", oczywiście zachowując ostrożność.
Więc tylko sprężarka ma zwarcie podczas rozruchu nie ma co się łudzić że coś da się zrobić z nią.Tylko wymiana sprężarki.
A może te 22A, które autor zmierzył, to była składowa zmienna prądu wyprostowanego? Wyszło mi, że składowa zmienna, to 42,1% składowej stałej, ktoś może przeliczyć dla sprawdzenia? Całka z 2/pi-sin(x) od x=0 do sin(x)=2/pi, plus całka z sin(x)-2/pi od sin(x)=2/pi do x=pi/2 (w sumie całka z |sin(x)-2/pi| od x=0 do x=pi/2, 2/pi to średnia z sinusa od...
Ja znajdę chwilę to sprawdzę albo kogoś poproszę. Dzwoniłem do innego gościa i ten mi to na chłopski sposób przedstawił. Połączyć (zewrzeć) ten wyłącznik odśrodkowy sprawdzić czy silnik normalnie startuje, jeśli nie, to podobno poszło uzwojenie rozruchowe (czy jakieś). Czy to tak zadziała i czy ten wyłącznik powinien być cały czas zwarty podczas pracy
Cęgi do ręki, zmierzyć prąd rozruchu. Miernik pętli zwarcia, zmierzyć prąd zwarcia. Dobrać zabezpieczenie. Można rozważyć zastosowanie BM. Pozdrawiam.
Czyli zewrzeć brązowy, czarny i niebieski na stałe
Z trafa zwartego amperomierzem płynie prąd 58A. Jaki masz ten transformator do rozruchu? Zwarty transformator do rozruchu daje min.1000A.
W ciągu dnia wiadomo chodzi lodówka Częstotliwość lodówki to częstotliwość udarowa - każde jej włączanie to tak jak zwarcie w instalacji. Prąd rozruch jest zbyt duży, wytrzymuje przetwornica z nadmiarem mocy 3000/6000 W ale akumulatory na 12V to odczuwają.
Przejrzyj dokładnie styki przewodów od akumulatora. Zawsze możesz wziąść miernik i zobaczysz co Ci zostanie z napięcia na rozruszniku jak zewrzesz na krótko do rozruchu. Z drugiej strony jeśli uda Ci się obrócić wałem to może warto poprosić sąsiada z ciągnikiem i pociągnąć go na linie.
W cewce stopu montowana jest dioda do gaszenia samoindukcji. Często ona ulega uszkodzeniu powodując zwarcie.
Witam. Kategoria AC3 dotyczy łączenia silników klatkowych - rozruch, wyłączanie silnika podczas biegu. Chwilowy prąd rozruchu silnika zwartego wynosi około 7xIn i taki prąd rozruchu stycznik ma też wytrzymać. Producenci przyjmują, że typowy cosinus dla silników zwartych wynosi ok. 0,85 i na tej podstawie można obliczyć maksymalny prąd ciągłego obciążenia...
Tak duże trfa toroidalne muszą być włączane przez urządzenie rozruchowe, choćby najprostsze np włącz szeregowo z trafem rezystor 36Ω/40W (zespół rezystorów) po rozruchu zewrzyj go dużym przekaźnikiem lub stycznikiem. opóźnienie jakie jest potrzebne- 0.5s- w zupełności wystarczy. Kiedyś testowałem trafo 1,5kW bez rozruchu potrafi wywalić i to nie...
Najprostszy schemat: dławik o dużej indukcyjności i małej oporności włączasz między + i - mostka prostowniczego, który końcami ~ włączasz szeregowo z zasilanym urządzeniem. Myślę, że po rozruchu należy mostek zewrzeć. Dławik z mostkiem spowoduje, że prąd w obwodzie nie będzie sinusoidalny (będzie coś pomiędzy sinusoidą a prostokątem) co nie jest korzystne...
czy do tego silnika jest potrzebny kondensator Nie. To jest tzw. silnik z fazą zwartą, do rozruchu zamiast kondensatora jest ten pojedynczy zwój upchnięty w blachy, widać u Ciebie na zdjęciu, na górze.
System ładowania dodatkowego akumulatora - separator - nie tylko do samochodu, przyczep i samochodów kempingowych Urządzenie ma za zadanie ładować dodatkowy akumulator podczas pracy silnika samochodu i nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora podczas postoju. Urządzenie monitoruje napięcie głównego akumulatora - jeśli wykryje jego wzrost ponad...
Musisz odnaleźć na płycie głównej układ EEPROM ( 8 nóżek wygląda jak zwykły mosfet) i podczas rozruchu zewrzeć ze sobą linię SCL i SDA. Możesz to zrobić kawałkiem drucika albo śrubokrętem. Przy rozruchu naciskasz kilka razy F1 lub ESC i po sprawie. Przy układzie będziesz miał oznaczenie UXX np U50 , U22 , itd .
Dementuje plotki co do ecu. Wystarczy zewrzeć blokade rozruchu i podpięć czujnik cofania i to wszystko.
Nie wiem jak tam sa wlaczone w obwod te kondensatory, ale jest mozliwosc ze po szybkim wylaczeniu i ponownym wlaczeniu, kondensatory rozladowujac sie na wtornym uzwojeniu trafo, indukuja prad przeciwbiezny na uzwojeniu pierwotnym, a zalaczenie zasilania powoduje prad zwarciowy w tym pierwotnym uzwojeniu. Mam nadzieje ze uzylem wlasciwego slownictwa,...
Prawdopodobnie z kondensatorem rozruchowym i wyłącznikiem odśrodkowym , daj zdjęcie i będzie wszystko wiadomo. Dodano po 1 Uzwojenie pracy to U i ma mniejszą rezystancje niż uzwojenie rozruchu, wyłącznik jest zwarty(prawdopodobnie X).
Mam taki sam, tylko amperomierz wyskalowany do 7,5 A. Rok produkcji 1991 w Sajuzie Sawieckich Sacialisticzieskich Riespublik. Na wyjściu zamontowałem bezpiecznik 30 A, więc żadne zwarcia, rozruch nie są mu obce. W warsztacie używam codziennie. Po prostu gniotsja nie łamiotsja i nie zniszczajotsja. Mam też kable rozruchowe CCCP z tego okresu, normalnie...
Mam serwisówkę+ schemat.Masz zasilacz serwisowy aby sprawdzić pobór prądu przy rozruchu?Sprawdziłeś czy nie ma zwarcia na pierwotnej gałęzi zasilania.
z tego co sie orientuje to silnik asynchroniczny klatkowy jest zwarty i rozruch dokonuje sie przez zast przełącznika "gwiazda - trójkąt" albo przez zastosowanie trafa rozruchowych. pozdr
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu.
Jak zasilacz odłączony od płyty sam wystartuje, to zasilacz ma zwarcie zielonego przewodu. Jak nie, to płyta ma zwarty sterownik rozruchu zasilacza.
To mamy zwarcie na tym konektorze. Zmierz jeszcze te cewki.
chodzi o zasilacz jak w tytule ma on problem tego typu(odrazu powiem ze szukalem na fofum ale nic nie moglem znalesc o takim przypadku)sprawa wyglada tak jakis czas temu w zasilaczu przestal chodzic wentylator chodzil komp wylaczyl sie sam i sie juz niechcial wlaczyc po jakis 10 min sprobowalem i sie komp wlaczyl ale wiatrak juz nie chodzil wiec go...
Przecież jeżeli zewrzesz wejście cyfrowe 1 z +24 VDC w falowniku, to silnik ruszy zgodnie z ustawionym czasem rozruchu. Po otwarciu tego obwodu się zatrzyma. Zewrzenie czyli wpięcie prestostatu w te zaciski?
Nic bardziej błędnego, napięcie MUSI byś idealnie sinusoidalne, na dodatek sporo większej mocy musi być przetwornica. Silniki kompresora zamrażarki mają zwój zwarty (utrudniony rozruch). Jeśli zamrażarka pobiera 250W to jaki prąd po stronie 12V? Podpowiem ok. 30A...
a jak przestajesz zapalac to milknie czy wyje jeszcze pół minuty. Może jakieś zwarcie przy rozruchu i tak spada napięcie ze alarm sie drze
Tak, dokładnie. Brakło paliwa (jeszcze wtedy nie było wiadomo, że to brak paliwa). Wiele prób uruchomienia, rozładowało akumulator. Po włożeniu nowego aku już rozrusznik nie kręci, tylko po zwarciu przekaźnika rozruchu można pokręcić. Wtryski dostają śladowe napięcie. Świece grzeją, paliwo do wtrysków dochodzi.
W modemie nie tylko może uszkodzić sie separator sieciowy, ale również (co zdarza się bardzo często) chip główny i niekiedy jego uszkodzenie powoduje zwarcie, które uniemożliwia poprawny rozruch komputera z taką kartą w środku(brak jakichkolwiek reakcji na wciśnięcie klawisza power lub w innym przypadku start kompa i brak reakcji ze strony płyty po...
1. Uruchomienie silnika bez akumulatora w pojeździe z alternatorem = spalony regulator napięcia. 2. W/g mnie najlepsza opcja to kupić nowy akumulator i "przepalać" taki pojazd raz na 2-4tyg na 15-20min (dobre i dla silnika i dla akumulatora). Możesz też szarpnąć się ze 100zł na automatyczną ładowarkę z podtrzymaniem i ją na stałe podpiąć do akumulatora...
szczerze mówiąc, to nie potrafię tego rozpoznać, jakieś zdjęcie albo instrukcje były by wskazane. A wracając do gaśnięcia, to w aby ponownie odpalić auto należy zewrzeć przy rozruchu zielony przewód z masą. http://obrazki.elektroda.net/17_12204469... Może i jestem lamerem w sprawach motoryzacyjnych, ale szybko się uczę :)
A właśnie, stwierdziłeś rezystancję ok. 3 Ω, a pomiędzy następnymi przewodami (∞ ). Nie daje Ci to do myślenia?. Pomijając schemat są tylko dwie sugestie: jedna to rezystancja jak na uzwojenie główne za mała (spalony, robi zwarcie), albo to uzwojenie gł. z uzwojeniem rozruchowym równolegle poprzez zwarty (gotowy do rozruchu) wyłącznik odśrodkowy....
Zwarcie przy rozruchu dlaczego? przewody tak az sie stopila izolacja, żyje, elekrykiem nie jestem wiec sam wiesz jak to jest A czemu jak zdjemuje, wkladam przewód na bolec akumulatora to strasznie iskrzy mimo ze zwarcia nie robie??????
tak ta mała kostka nie jest rozbieralna wiec nie moge sie do tego dobrać a ten niby przycisk to tak wyglada to tak jak niby przycisk ale nie mozna go wcisnąć wiec nie wiem jest to podłaczone przez dwa kabelki tak jak na zdjeciu nie wiem czy to bez tego może działacnie przyglądałem sie jeszcze szczeże tam na te połączenia wiec nie wiem czy jest to przy...
PROSTOWNIK Z ROZRUCHEM 12/24V MAGNUM DINAMIK 340 Prąd ładowania 45A Prąd rozruchu 300A Max pojemność akumulatora500Ah Ilość stopni ładowania 4 + rozruch Prostownik z rozruchem 12/24V 70A DFC-450A YOULI Prąd ładowania 40/50 A Max. prąd ładownaia 70A Prąd rozruchu 300A Prostownik z rozruchem DINAMIK 340 Prąd ładowania 45 A Prąd rozruchu 300 A Pojemność...
I bieg i rozruch U z U1/W zwarte II bieg U2 z U i U1/W z X/V zwarte , U z U1/W rozwarte
nie kombinujcie podmiana kondensatora na nowy o tych samych parametrach - jak to nic nie pomorze uzwojenia pracy i rozruchu ma zwarcie
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Czy ktoś może mi tak po chłopsku nie książkowymi regułkami co oznaczają poszczególne parametry prostownika ze wspomaganiem rozruchu BK 300A firmy Kukla. Moc rozruch [VA] 1400 Prąd zwarcia obwodu wyjściowego [A] 120 Parametry rozruchu Prąd zwarcia obwodu wyjściowego [A] lzw ~120 Czas wyłączenia [s] ~5 Prąd rozruchu...
Wiadomo jednak że sprężarka w zamrażarce zanim się rozkręci jest w stanie zwarcia. Co więc mogę zrobić żeby mi to zadziałało? Nie do końca w stanie zwarcia, lecz rozruchu. Poszukaj profesjonalnej przetwornicy wytrzymującej duży prąd rozruchowy przez czas ok. 1s. Są takie.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
Musiałeś w stacyjce zamienić przewód od przycisku rozruchu z którymś przewodem od świateł w ten sposób w momencie jak wciskasz guzik zamykasz obwód poprzez wszystkie żarówki i "automat" rozrusznika. Lub zwarłeś przewód rozruchu z przewodem świateł i w dodatku nie masz dobrej masy na lampach.
czy mogę sam na nowo poprowadzić go od alternatora można przekaznik zasilić z pinu D+ (kontrolki) alteratora. Po rozruchu i włączeniu ładowania przekaznik zewrze i przekaże plus. To lepsze niz podpinanie bezpośrednio. Zabezpiecz obwody bezpiecznikami. pin 30 plus pin 87 wyjście pin 85 masa pin 86 alternator D+
Jak to przekręcenie kluczyka rozładowuje akumulator? Może nie jest naładowany. Co rozładowuje akumulator? Badałeś pobór prądu na postoju po ustabilizowaniu się elektroniki? Klemy na aku poprawnie zamontowane? Podmieniałeś aku na inne? Co podpinałeś na krótko? Opisz dokładniej wszystko? Może masz niesprawny rozrusznik i nie kręci?
Ty nic nie zrobisz, musi to zrobić elektryk. Inaczej rozdzielić instalację na obwody i sprawdzić wszystkie połączenia oraz pętlę zwarcia. Silnik lodówki pobiera znaczny prąd podczas rozruchu i występuje wtedy gwałtowny spadek napięcia w obwodzie, jego przyczynę trzeba dopiero znaleźć.
Biorąc pod uwagę ten prąd rozruchowy to przekładnik 200/5 jest z zapasem. Każdy przekładnik można przeciążyć w odpowiednim czasie, można by było zastosować przekładnik 150/5 jeżeli jest to dość krótki czas występowania tej wartości prądu rozruchu. A można też zastosować ten 100/5 jeżeli na czas rozruchu zewrzemy go po stronie pierwotnej, a po osiągnięciu...
Temat już zamknięty ale ja kable zrobiłem z przewodu 4x10mm2 w gumie jednej izolacji hrn07 olejo odporny do ciężkiego przemysłu.Krokodyle zakute po jednym przewodzie na szczękę rozdzielone na końcu po 40 i 50 cm (jak sam podłączasz to nic się nie zewrze niema takiej opcji ) dodatkowo nic się nie zwija nie plącze i nigdy nie zapomnisz zabrać obu. POZDRO
Kostka stacyjki włączona na "rozruch" podaje 12V na cewkę automatu!!! Zwiera - zwarcie - zwieracz; kojarzysz?
Zwarcie w instalacji
Zdecydowanie odradzam rozłączanie obwodu akumulatora w czasie pracy silnika. Zgadzam się z tym, konsekwencje tego mogą być poważne. Jednak da się włączyć amperomierz przed rozruchem silnika tylko na czas rozruchu trzeba go zewrzeć.
Sprawdź tego BQ (sam zasilacz) czy wystartuje jak zewrzesz zielony i czarny pin w kostce ATX24pin.
W pompce do wody jest silnik indukcyjny z rozruchem zwartym - po jednej stronie padło zgrzewanie zwojów (grube przewody na stojanie ) ale potwierdzam - nic nie rób zgłoś do gwaranta
przetwornica powinna być większej mocy i mieć wujście sinus ponieważ sinik w momencie rozruch pobiera kilkukrotnie większy prąd dlatego przetwornica się blokuje traktując wyjście jako zwarte
Na tabliczce widnieje tylko trójkąt. Czy to oznacza że nie będę mógł go uruchamiać sposobem gwiazda/trójkąt? Czy można to jakoś poglądowo sprawdzić? Spokojnie podłącz go za pomocą przełącznika zero/gwiazda/trójkąt, tylko wcześniej usuń tą blaszkę mostkową z zacisku U1, (pozostałość po stałym trójkącie), bo zrobi Ci zwarcie.
Wyłączniki silnikowe Legrand M611 przeznaczone są do łączenia, ochrony i rozdzielania obwodów prądowych, głównie obciążeń z silnikami. Jednocześnie zabezpieczają te silniki przed zniszczeniem w następstwie zablokowanego rozruchu, przeciążenia, zwarcia i braku jednej fazy w sieciach trójfazowych.
Moduł z samochodu hybrydowego , jest w nim 21 sztuk i wszystkie wygłądają na zwarte , prawdopodobnie moduł rozruchu silnika krokowego .
W wyniku przepięcia przy rozruchu prostownikiem zwarło transil SM8S33A zastanawiam się nad drugim elementem widocznym w całości na pierwszej fotografii którego nie mogę zidentyfikować.
Witam. Duży prąd rozruchu. W związku ,z tym termik wyrzuca. Zwarcie zwojowe silnika.Agregat do wymiany.
Jak rozrusznik tyka a nie kręci to gdzieś w nim lub w zasilaniu do neigo problem. spróbuj masę silnika zapiąć na masę akumulatora, bo to prawdopodobne że się masa silnika upitoliła. Jak już rozrusznik będize kręcił to dalej kolejno sprawdzaj czy jest iskra na świecach, czy benzyna idzie itp.
Mówiąc w dużym uproszczeniu, olewając stany nieustalone i inne dodatkowe zjawiska: Prąd jaki można pobrać z akumulatora zależy od napięcia tego akumulatora i jego rezystancji wewnętrznej. Zgodnie z prawem oma, gdy zewrzemy akumulator hipotetycznym bezoporowym przewodem, to płynący wówczas prąd będzie ograniczony jedynie rezystancją wewnętrzna akumulatora...
Witam.O jakiej żarówce Wy mówicie,chyba 1000 W bo z mniejszą zapali się tylko żarówka a odkurzacz się nie ruszy.Trzeba by połączyć w szereg piecyk elektrycznya potem go zewrzeć.
Przepraszam nie chce być upierdliwy ale 1 Nadal nie wiem skąd te jedenaście wolt przy schemacie z równoległym łączeniem diód. 2. Może akumulator będzie wygładzał tętnienie prądu ale co będzie jak akumulator całkiem padnie i będę chciał odpalić tylko z prostownika ? 3. Jeżeli podłączę tylko jeden mostek prostowniczy Graetza to do białego i żółtego przewodu...
Kondensator należy zostawić w spokoju bo nie ruszy. Powinien zejść z obrotów przy obniżonym napięciu czyli rezystor w szereg z zasilaniem. Do prób możesz użyć żarówki 20-60 W 230V. Może się okazać że na czas rozruchu należy zewrzeć rezystor.
Napiszę Ci co swego czasu zrobiłem i jak się zachował alternator. 1. Zwarłem tak jak piszesz wyjście prądowe do masy 2. Dałem pełne 12V na wzbudzenie Ręką usiłowałem obrócic koło pasowe i dostałem bardzo duży opór ale nie równomierny, tylko koło przeskakiwało o pewien kąt i znowu duży opór. Poza tym jeśli zewrzesz wyjście alternatora i go napędzisz...
Pomimo że nie masz wbudowanego ogranicznika prędkości, pobiegniesz 50km/h? Ograniczenie wynika z zasady działania maszyny. To że na alternatorze napisano 130A, to nie oznacza że odda je on w każdych warunkach. Super - idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie urządzenia mają zabezpieczenie nadprądowe ! - i wzmacniacz, bo ma przecież ograniczoną moc -...
Proponuję rozważyć jeszcze rozwiązanie z prostownikiem w obwodzie wirnika - czyli sześć diod zasilających jeden rezystor , który byłby zwierany przez klucz - tranzystor wypełnienie sygnału sterującego tranzystorem musiałoby narastać aż do zwarcia klucza po wykonaniu rozruchu należałoby zewrzeć stycznikiem szczotki silnika Minusem takiego rozwiązania...
Witam, Mam takie pytanie, posiadam transformator 3F 1500VA 3x400V/3x 13V. Każde wtórne uzwojenie posiada swój mostek prostowniczy 50A, teoretycznie mogę z niego pobierać 120A prądu i około 12V może nawet mniej przy takim obciążeniu. Tak czy inaczej transformatory mogą chwilowo pracować nawet przy dwukrotnym przeciążeniu i na zwarciu ( podczas rozruchu)...
mialem to samo w 125p identycznie zastosowalem przekaznik i bylo jakis czas OK ale po jakims miesiacu znowu to samo, okazalo sie ze styki w bendiksie byly powypalane. Moja rada zobacz na krotko czy jak nacisniesz ten swoj starter i w tym samym momencie zewrzesz te 2 sruby na bendiksie czy zakreci, jak tak to masz problem z glowy. Powodzenia
Sprawdź czy płyta główna nie dotyka gdzieś obudowy, może robić zwarcie co skutkuje brakiem rozruchu.
Schizma..Prostownik zrobiony ok. wszystkie 3 fazowe urz. cieszą sie dużą sprawnością Ale we wczesniejszych wypowiedziach wkradło się parę niescisłości; 1.widze 2 wenylatory-gdzie wlot powietrza? 2.mowa o prądzie rozruchu 300A-czym zmierzona?[prąd zwarcia to przecież-nie prąd rozruchu. zwarcie to 0V -należy dobrać odbiornik by na nim odłożyło się ok...
A co z baterią, nie uszkodzę jej przy zwarciu ? Czy jest możliwe zwarcie? Co ten silnik napędza? Ciężki rozruch silnika DC to jest praktycznie chwilowy stan zwarcia.
I po wymuszeniu rozruchu przez zwarcie przekaźnika silnik odpala ? Czytaj ze zrozumieniem posty bo już trzy razy napisał że jak zewrze styki tego przekaźnika to auto odpala.
Jakie zjawisko... może poprostu zwarcie?
mam gniazdo siłowe w pomieszczeniu gniazdo jest zasilane jakimś aluminiowym przewodem a chciałbym gniazdo wyprowadzić na zewnątrz...... chodzi mi o to jaki dopasować odpowiedni przewód do bezpiecznika C20 czy ydy 4x4 okrągły wystarczył by na takie zabezpieczenie Elektrycy, , fachowcy, profesjonaliści...... Po pierwsze nie jest potrzebny dodatkowy C20...
Ogólnie to napięcie jest dopóki nie zacisnę przewodu w zacisku 30 w stacyjce 30 ze stacyjki to wyjście + 12V do automatu rozrusznika. Jeżeli automat ma zwarcie ( spalony ) to będzie zwarcie w przypadku rozruchu. I kontrolki zgasną. Gdy będzie trzpień automatu zblokuje się w prowadnicy też kontrolki będą gasły. Odepnij przewód od automatu i zobacz co...
To oznacza, że w pierwszym momencie, przy poborze prądu 150 mA już nie będzie napięcia. Przypominam, że chcesz łączyć te kondensatory szeregowo, czyli rezystancja się podwoi. Prąd zwarcia wyniesie 150 mA.
Dzięki kol. Zbych282 za zwrócenie uwagi na BU407, pierwotnie miał tylko sterować przewiniętą cewka stycznika TSM1, w ferworze przeprojektowywania schematu zapomniałem, że jeszcze dojdzie cewka od elektrowłącznika „wysokoprądowego”. Trzeba będzie poszukać cos gotowego wśród darlingtonów na 20-30A. Musi wytrzymać dość duży prąd, ponieważ w...
Zasilacz AT startuje po podłączeniu do niego zasilania sieciowego, natomiast zasilacz ATX potrzebuje rozruchu - trzeba zewrzeć zielony z czarnym. Wyjście musi być obciążone(np. żaróweczką włączoną na wtyczce zasilania HD). Pozdrawiam.
przekaźnik powinien zewrzeć na chwilę uzwojenie rozruchowe i odpuścić, z tego co piszesz to on nie zwiera cały czas bo agregat pracowałby wtedy, mogłoby się uszkodzić uzwojenie rozruchowe, wygląda na to że przekaźnik jest uszkodzony i wogóle nie zwiera
Zasilanie wkrętarki zasilaczem impulsowym może się skończyć klapą ze względu na zabezpieczenie zwarciowe, a taka wkrętarka podczas rozruchu to prawie zwarcie i zasilacz może reagować różnie.
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Kolego wiem co to są stany nieustalone dużych silników. Długi ciężki rozruch a zwarcie to dwie różne rzeczy choć obie charakteryzują się dużymi prądami. Zwarcie to awaria, rozruch to stan normalnej pracy (mimo, że ciężki) więc jeśli się tak czepiać słów to kolega się myli równoważąc pojęcia. Ludzie, zauważcie z czego wynikła sprzeczka a jakich argumentów...
zewrze kabel rozruch falownik zewrze zewrze matryca zewrze
honda civic benzyna akumulator plamy ekranie czujnik polozenia przepustnicy astra
schemat lutownicy transformatorowej diagram schemat
Pompa do wody brudnej grzeje się mimo wyłączonego pływaka Jak wyczyścić mini kondensator strojeniowy w radiomagnetofonie?