Witam. Szukaj zwarcia w instalacji. Czy przepala bez przekręcenia stacyjki? Odłącz regulator.
Nie miałeś jakiegoś zwarcia na instalacji?.
Jakiś dobry przełącznik do świateł , nie zapomnij o zabezpieczeniu bezpiecznikiem bo nawet w tak skąpej instalacji może nastąpić zwarcie .
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Prawdopodobnie poleciały diody w alternatorze albo jakieś zwarcie w instalacji, stacyjka mogła się nie rozłączyć. Sprawdzić ładowanie i pobór prądu. Pozdrawiam.
a może by tak tuleje wymienić Założyciel wątka napisał że po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnych odgłosów, kontrolki też nie przygasają. Stawiam na szczotki, prawdopodobnie przywieszają się w gorącym rozruszniku. Trzeba by spróbować na krótko zewrzeć zacisk elektrowłącznika z "+" i zobaczyć, wyeliminowało by to usterkę instalacji (kostka...
Na jednym z tyc przewodó będzie cały czas +12 V. To jest zasilanie. Jeden przewód do rozrusznika. Jak go zewrzesz z tym 12 V to zakręci. Następny zasila instalację samochodu. ten dodatkowy to musiałbymspojrzeć do schematu. Ja kiedys robiłem tak, że jak komuś padłą stacyjka, a nie miał czy to pieniędzy, czy czasu na nowę, to podwieszałem taką od żuka....
Też bym nie psuł instalacji- niemniej z tym nieszczęściem w przypadku motocykla to tak chyba nie jest. Czujnik stopki odetnie zapłon gdyby przypadkiem był wbity bieg, najwyżej od wibracji silnika kiepsko postawiony motocykl się przewróci...
Witam Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej, przewód zasilający ECU (zacisk 15 ze stacyjki) do masy. Gdzieś z lewej strony kokpitu (obok bezpieczników) uniusł się dym. Teraz mam ciągłe zasilanie na przewodzie po stacyjce (jak odpale samochód i wyciągne kluczyk to silnik dalej pracuje i świecą się kontrolki). Stacyjkę sprawdziłem. Zauważyłem że jak...
Jeśli pali się światło stop po wyłączeniu zapłonu, to uszkodzona stacyjka lub zwarcie w instalacji.
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Witam, pierwsza lepsza stacyjka od chińskiego skuterka, z czterema kablami rozwiąże problem. Dwa są zwarte, dwa rozwarte, po przekręceniu kluczyka odwrotnie.
Okazuje się ze wymontowanie rozrusznika jest dość skomplikowane - dostęp do śrub jest strasznie slaby.... trzeba rozpinać hydraulikę itp...Puki da się odpalić to tak chyba musi zostać.... Przyjrzałem się instalacji - stacyjka, do przekaźnika na desce i potem przewód do elektromagnesu - przewód raczej cienki - izolacja przepalona..... - ktoś wstawił...
Instalacja do przejżenia, zwarcie w stacyjce.
Nie napisałeś nic o fajce. U mnie też kiedyś się działo podobnie. Wymieniłem to co ty a fajkę na końcu i to ona była odpowiedzialna za całe zamieszanie. Jeżeli nie fajka to może jakieś wewnętrzne zwarcie w stacyjce kolego
Obstawiam zwarcie w instalacji elektrycznej w okolicach stacyjki lub przełącznikach. To że nie odpala to może oznaczać awarię lub brak kontaktu odbiornika immobilizera.
Widzę . że niektórzy nabijają sobie punkty swoimi postami , a chyba nie o to tu chodzi. Posty nie są po to aby "cyrkować " ale po to aby pomóc innym . Dołączam się do prośby emeryta2 -dajcie spokój , bo ktoś zrobi sobie krzywdę przez głupie rady i żarty.Każdy elektryk czy elektronik wie doskonale ,że amperomierz podłącza się w szereg przez jakiś odbiornik...
co może być przyczyną ? Uszkodzona stacyjka, zwarcie w instalacji itp.
cały czas jest włączona po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jedyna możliwość, że przewód +12 V, zasilania dmuchawy, jest zwarty z innym przewodem, albo elementem instalacji, który jest "bez stacyjki". Trzeba przy pomocy miernika, lub żarówki znaleźć to miejsce i zaizolować.
Weź ze 2 metry przewodu do zrobienia obejścia jeden koniec podłącz do plusa akumulatora a drugi po kolei do zacisków przerywacza na którym muszą być podłączone oryginalne przewody. Włącz lewy kierunek i tym bypassem dotykaj kolejno wyprowadzeń przerywacza. Jak się zapalą lewe kierunki to ten terminal jest wyjściem z przerywacza i ten fragment instalacji...
Dziwny objaw może kostka w stacyjce lub zwarcie w instalacji
Kolego spróbuj po prostu mając rozrusznik w autku kawałkiem przewodu zewrzeć śrubę pod którą podłączony jest gruby przewód ze śrubą od cienkiego przewodu. Jeśli rozrusznik zakręci silnikiem tzn,że masy i napięcie na rozruszniku jest w miarę ok a problem leży w instalacji elektrycznej autka np gdzieś na zasilaniu stacyjki.
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
Witam! Chodzi o to że w instalacji radia w oplu sa trzy kostki podłączeniowe zasilająca, głośników, i ta trzecia górna która jest podłączona do wyświetlacza w konsoli auta, zmieniłem radio na inne (pioneer) i chciałbym sie spytac czy trzeba coś przerabiac w tej górnej trzeciej kostce czy trzeba coś zewrzeć któreś przewody żeby wszystko działało, pytam...
Witaj,przewody B+ i back up [plus 12 stały i plus 12 po włączeniu stacyjki]masz prawidłowo podłączone?Od strony instalacji auta nie mogą być zwarte razem.
Witam Winna może być cewka przy iskrowniku , która nie podaje napięcia na przerywacz. Może gdzieś nie ma przejścia lub jest zwarcie na stacyjce. Posiadasz schemat instalacji ? Simka nie mam już z 15 lat , ale gdzieś jeszcze mam książkę "jeżdżę motorowerem simson" polecam tą lekturę. Pozdrawiam
Stacyjka do wywalenia lub zwarcie w instalacji
witam szukam schematu instalacji elektrycznej do audi b4 92r ,albo pomocy odnośnie braku kierunkowskazów,wycieraczek i podświetlenia zegarów,usterka ta jest wynikiem zwarcia przy wyjmowaniu radia,bezpieczniki ok,stacyjka ok
Podczas instalacji odcięcia zwarłem przewód zasilający stacyjkę do masy. Teraz po przekręceniu stacyjki brak jakiejkolwiek reakcji, również zegarów. ewidentnie wina braku zasilania. Wcześniej było non stop +12v, teraz brak. Bezpieczniki całe. z góry dzięki.
była 2-godzinna jazda w deszczu. Nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej. Kolejno należy eliminować skutki. Na początek uruchomić funkcjonowanie stacyjki.
za mała wartość bezpiecznika, zwarcie w instalacji, lub zwarcie świecy!
Witam o teraz sie wyjaśniło żółty na stałe a czerwony po stacyjce. pozdrawiam
w/g mnie na 99% padła "kostka " w stacyjce............ale tak nagła usterka może być spowodowana zwarciem w niezabezpieczonym obwodzie za stacyjką , sugeruje dokładny przegląd instalacji
Gdyby była uszkodzona cewka to silnik nie zapaliłby w ogóle. Szukaj zwarcia w stacyjce. Popatrz na schemat instalacji elektrycznej. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Stacyjka włącza plus na cewkę.
kolego najwidoczniej masz jakies zwarcie w instalacji licznikowej bo po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki wszystkie kontrolki powinny zgasnac
Kostka pod stacyjka, źle podłączone radio, zwarcie w instalacji, uszkodzony wyświetlacz. Inni dołożą więcej mozliwych przyczyn.
Regulatory china niczego innego nie znalazłem - zresztą te same co montują serwisy Alternatorów- tym razem na wszelkie W zawiozłem cały alternator oczywiście znowu padnięty regulator wymienili sprawdzili cały alternator działa. Bardziej chodzi mi co pali ten regulator jak już pisałem po przekręceniu stacyki na ON ( oczywiście aku wyciągnęty ) na + i...
Także przy odłączonej kostce od stacyjki działa zapłon? Jeśli tak, to gdzieś w instalacji masz zwarcie między + akumulatora a + po stacyjce. Przychodzi mi do głowy jedno miejsce, zależy jaki alternator posiadasz. Przy obcowzbudnym możesz mieć zwarcie między zaciskami B+ a IGN, natomiast jeśli masz z magnesami trwałymi i regulatorem z wejściem "sense"...
Finalnie problem rozwiązał elektryk. Przyczyną była wyeksploatowana instalacja elektryczna gubiąca prąd.
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
Obstawiam przetarty przewód gdzieś....kopać szukać i mierzyć upływ prądu...
Więc coś jest pokręcone.;/ bo gdy tak podpinam, wtedy jest zwarcie... A gdy podpinam odwrotnie - nie ma zwarcia gdy stacyjka jest włączona, gdy wyłączona wtedy jest zwarcie. Co może być przyczyną?
Stacyjka nie zrobi zwarcia przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczu. Najbardziej prawdopodobna przyczyna to zwarcie na instalacji albo uszkodzenie skrzynki przekaźników, tzw. BSM. Usterka złośliwa, do głębszego kopania. BTW: czy w samochodzie jest zamontowane jakieś odcięcie rozrusznika albo podobny wynalazek?
A może w stacyjce się coś styka.
To samo czyli co? Elba teraz nie może cykać bo jak, muszą się zapalić kierunki jak nie to zwarcie w instalacji.
W Audi nie ma przekaznika do stopu.Obwod elektryczny stopu ma zasilanie bez udzialu stacyjki tylko przez bezpiecznik.Musisz miec zwarcie w instalacji .
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Wymiana nic nie da. Instalacja nie jest zbyt skomplikowana-uzbrój się w cierpliwość, miernik i poszukaj zwarcia. Jeżeli jest tak jak piszesz, że zdycha w momencie włączenia świateł, ja bym szukał za stacyjką po kablach od oświetlenia.
Witam! Zauważ, że jeśli podłączyłeś żarówkę pomiędzy stykiem 15 stacyjki i stykiem 15 regulatora a następnie połączyłeś (zwarłeś) styk 15 stacyjki i styk 15 regulatora to żarówka nie ma prawa świecić - jest zwarta. Pozostaw żarówkę i usuń połączenie styku 15 stacyjki ze stykiem 15 regulatora.
Golf III nie ma takiego przekaźnika. Pytanie Kolegi Domellus jest dobre: co z kontrolkami? Podejrzewam jednak sklejanie się styku 15 stacyjki, to styk urządzeń "z zapłonem". Gdyby nie kostka stacyjki, pozostaje żmudne szukanie ewentualnego zwarcia w instalacji, gdyż linia 15 (zapłon) nie ma połączenia z zasilaniem stałym w innym niż stacyjka punkcie...
Zaciekawił mnie kolega Marian B i postanowiłem sprawdzić, jak to jest w moim obecnym aucie: Hyundai z 2004. I jest tak: z akumulatora przez bezp. 100A i następny 15A na każdy reflektor jest zasilony zacisk wspólny H4. A z zacisków mijania i drogowych kable schodzą się w tej samej skrzynce, co wyżej wymienione bezpieczniki. Dalej do przełącznika świateł...
Więc podłączyłem miernik do przewodów zasilających tablicę .12V stan bez obciążenia 6V przy załączeniu świateł (bez stacyjki) po przekręceniu stacyjki +światła 0,5V.
Tak na tym grubym przewodzie łączonym na śrubę jest cały czas 12V to przewód idący z akumulatora . Natomiast na tym cienki na wsuwkę powinno pojawić się napięcie tylko wtedy kiedy naciskasz / włączasz ze stacyjki rozruch. Jeżeli masz tam cały czas prąd to zwartą masz stacyjkę . Lub w stacyjce przewód nie podłączony pod styk rozruchu tylko do zasilania...
Mercedes W245 b klasa,benzyna Nie można przekręcić stacyjki, pilot żyje, centalny działa i co ciekawe po włożeniu kluczyka odblokowuje blokadę kierowncy. ECU brak komunikacji; w module SAM błąd b1037 - zwarcie przekaźnika 15R. Potrzebuje informacji jak to pchnać, czy to stacyjka czy raczej coś w instalacji.
(at)ElektrodaBot Witam jak mogę podłączyć to radio Jvc do zasilacza 12V 5A Na radiu jest schemat ale nie wiadomo co na nim pokazano Mam kostki iso i czy możecie mi powiedzieć który + i - https://obrazki.elektroda.pl/2198280300_... https://obrazki.elektroda.pl/9975850900_... https://obrazki.elektroda.pl/1186672900_...
Jak to gaśnie licznik, światła i wszystko inne? Musisz sprawdzić akumulator i instalację pod kątem zwarcia albo utrata połączenia w przewodach lub stacyjce. Może masz bezpiecznik polimerowy który odzyskuje sprawność po jakimś czasie od rozłączenia obwodu. Jaki typ modułu?
Witam Mam problem z immobilizerem poprzedni właściciel prawdopodobnie zamontował emulator :|. Odpalanie auta polegało na przekręcenie kluczyka w pozycje zapłonu kolejno przyciśniecie schowanego guzika wówczas włączyły się kontrolki na zegarach i dopiero wówczas grzały się świece żarowe, bez przyciśnięcia kręcił się rozrusznik ale auta nie dało się odpalić....
Witam. Mam problem ze stacyjką w simsonie. Stacyjka 8 przewodów, po przekręceniu na 2 lub 3 pozycję mam przejście pomiędzy przewodami czarnym, czerwono-zielonym i czerwono-szarym zarówno ze stacyjką wpiętą w instalacje jak i nie wpiętą. Problem polega na tym że mam wtedy zwarcie pomiędzy plusem i minusem wychodzącymi od akumulatora. Czy ta stacyjka...
Lap za PC i sprawdź cos się dziej z instalacją elektryczna, może pokaże przerwę w obwodzie plusa zasalania modułu komfortu. - sterownie prawdopodobnie nie podaje sygnału - brak napięcia na zasilaniu modułu - uszkodzony sterownik - uszkodzone wiązki przewodów (najczęściej przeloty pomiędzy drzwiami i kokpitem) - slaby styk na puszce bezpiecznikowe (chyb...
Przewody na module są podłączone zgodnie z oznakowaniem, ale po odłączeniu przewodów z modułu, a po podłączeniu akumulatora pojawia się napięcie nawet gdy wyłączę stacyjkę.
Diagnoza podstawowa to pomiar napięć zasilających radio. Powinno być ich 2x 12V (bezpośrednio z aku i po stacyjce. Jeśli ich brak to uszkodzenie w instalacji sam. (np. bezpiecznik). Jeśli napięcia są, to samo radio uszkodzone.
Kolego zorganizuj sobie schemat elektryki pojazdu i po kolei sprawdzaj instalację elektryczną, gdzieś musi być zwarcie. Przecież dałeś nową "elektrownię", moduł i regulator, więc wynika, iż tylko instalacja może powodować usterkę. Czy stacyjka i podłączane na próbę podzespoły są oryginalne tj. dedykowane do tego pojazdu.
Ja wnioskuję, że stacyjka jest sprawna z tego względu, że jej przełącznik robi przerwę w obwodzie po zgaszeniu zapłonu kluczykiem. Po wyłączeniu zapłonu stacyjką kontrolki na desce rozdzielczej delikatnie przygasają, co świadczy o tym, że obwód zapłonu na stacyjce został otwarty, a zamyka się gdzieś przez zwarcie w instalacji o większym oporze niż mają...
Sprawdz czy nie masz zwartych przewodów +12 i +po stacyjce, wtedy mogłoby wracać się napięcie do instalacji i caly czas pracowałyby niektóre odbiorniki jak po przekręceniu kluczyka. Widziałem różne patenty niby elektryków
Z tego co wiem to kontrolki od ilości gazu oraz trybu pracy (benzyna/gaz) zapalają się już po załączeniu stacyjki na zapłon a gasną chwile po wyłączeniu ale nie od razu.
radio UCH-UK6 nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a dodatkowo potrafi się włączyć samoistnie na postoju. Zwarcie/upływność w instalacji zasilania radia. Czy to jest jakaś funkcja programowalna? Nie ma takiej funkcji.
Hej W moich dwóch mercach 201 chciałem umożliwić otwieranie zamku pilotem, czyli podłączenie centralki pod układ z pneumatyczną pompą. Generalnie kupiłem centralki Magicar 820. Generalnie wcześniej czytałem trochę na ten temat, również na tym forum tylko jakoś dalej nie czuję się na siłach by zacząć to podłączać, w sensie wolałbym zrobić to bez ew....
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
strasznie smaży w centralce alarmu i co jakiś czas zamiast mrugać mi kierunkowskazy zatrzymują się na parę sekund i świecą. Uuuu, bracie! Coś ostro namieszałeś w instalacji. Wygląda na jakieś zwarcie na stacyjce. Wszelkie zakłócenia stacyjki powodują, że alarm nie chce się programować i wygląda, że tu też tak jest. Na wszelki wypadek odłącz od alarmu...
Jak masz wymieniać częsci metodą dedukcji to lepiej kup inny rozrusznik. Zobacz czy dochodzi napięcie do wyłącznika elektromagnetycznego jeden gruby przewód zasilanie i po przekr, stacyjki ten 2,5 mm (50). jak nie to kostka zapłonowa albo instalacja. Jak dochodzi to zewrzyj dwa grube styki na wyłączn9iku ( uwaga zachować ostrożność ) jak rozrusznik...
Przyczyną jest przerzucenie zasilania z zacisku 30 na 15 w instalacji najczęściej dzieje się tak poprzez zwarcie między kablami idącymi od akumulatora a tym po stacyjce lub wewnątrz jakiegoś odbiornika. Ustal od czego jest ten przekaźnik, jeżeli nie od sterownika silnika to tam szukaj usterki.
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
Dzięki za info. Jak macie schemat instalacji elek. do simka to podajcie lub chociaż schemat podłączenia stacyjki bo mam zwarcie. Pozdro!®
Myślę że w twoim przypadku problem jest gdzieś w instalacji ( zwarty obwód +15 (napięcie po włączeniu stacyjki) z obwodem 54(światła stop). W prawidłowo działającym układzie z chwilą naciśnięcia hamulca do jednego z pinów sterownika silnika doprowadzone jest napięcie a jednocześnie z innego pina wyłączna jest masa. W twoim przypadku po przekręceniu...
Witam. Szukam pomocy w sprawie podłączenia zapłonu cdi do w/w jawy 250. Daję schemat który był do tego wynalazku + org. schemat. Po prostu nie ogarniam gdzie podpiąć kabel żółty,dając go na stacyjkę pod złącze 51 wszystko poza słabym sygnałem wydaje się ok. lecz podłączając pod akumulator + ładowanie myślę że zrobię jakieś zwarcie jeśli zistawię instalację...
Witam po dłuższej nieobecności , w tym czasie zdążyłem naprawić wymienione wcześniej zauważone usterki , wymieniłem całą instalację , włącznie ze stacyjka , w instalacji poprzedniej było ewidentnie jakieś zwarcie , ponieważ ktos trochę namieszał , przewody o które pytałem faktycznie nie miały znaczenia ponieważ były one od wskaźnika rezerwy paliwa...iskry...
Musisz przejrzeć instalację. Może może zamienione plusy?
Witam, w Simsonie obwód świetlny nie ma nic wspólnego z obwodem zapłonu. Możliwe, że masz zwarcie, proponuję wydrukować schemat i przejrzeć instalację. Możliwe, że zepsuła się stacyjka i w 3 pozycji zwiera ci masę do modułu powodując, przerywanie. Odłącz gaszenie (kabelek idący od stacyjki do modułu) i sprawdź czy pomogło. Czy na wysokich obrotach także...
Witam! Posiadam Astrę Classic 1.6 z zamontowaną instalacją gazową. Opiszę jaki mam problem. Otórz w bliżej niezdefiniowanych warunkach samochód nie chce zapaliś za pomocą rozrusznika. Dzieje się tak naprawdę losowo. Nieraz 2 tygodznie mogę go zapalać bez problemów a nieraz jak mu się odwidzi, to przez dwa dni ani razu nie zapali. Gdy trafię na pecha...
Skoro działało w poprzednim aucie normalnie (też na krótko bez stacyjki ? ) to radio jest OK . Sprawdzałeś instalacje bez radia ? może masz gdzieś zwarcie ?
Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
Witaj sprawdź instalacje z immobilisera ze stacyjką, być może robi zwarcie co odbija się na sprzęgle , dlatego tak się dzieje. Sprawdź też wszystkie kostki czy są dobrze wpięte , oraz rozrusznik , sprawdź bezpiecznik pompy oraz instalacje , być może zrobiło się zwarcie i poszła pompa? lub bezpiecznik , powodów jest wiele, na razie sprawdź to Powodzenia....
Ja bym zrobił trochę inaczej: 1) Sprawdź czy na mikro styku przy pedale hamulca jest +12V przy "wył." i "wł." stacyjce, 2) Jeśli zanika to podłącz +12V z przewodu, na którym po przekręceniu stacyjki masz +12V i po kłopocie :D Wydaje mi się, że ktoś namieszał w instalacji a jeśli nie, to stacyjka szwankuję i rozwiera styki, które miały być zwarte. Pozdrawiam
Witam, mam problem z Rometem 202. Na początku brak iskry. Wymieniłem cewkę z kablem i moduł DC. Iskra wróciła, lecz tylko na małych obrotach (delikatnie kopiąc starterem); przy mocniejszym rozruchu iskra ucieka. Pominąłem stacyjkę i podłączyłem (na krótko) z pominięciem instalacji, by wykluczyć zwarcie w przewodach. Teraz aktualnie w ogóle nie ma iskry....
W cewce masz 3 wyprowadzenia, bo są w środku 2 cewki mające wspólną masę. Czyli jest wejście z iskrownika, wyjście na świecę i masa. Jeżeli masz wyłączoną stacyjkę to wejście zwarte jest do masy. Z uwagi że na wejściu jest są małe sygnały, nie powoduje to żadnego uszkodzenia.
Witam, mam pytanie w związku z przyciskiem od ogrzewania tylnej szyby. Kiedy nacisnę hamulec to zapala mi sie żarówka w tym przycisku nawet wtedy gdy kluczyka nie ma w stacyjce. Czy to jest normalne a moze jest gdzieś jakieś zwarcie w instalacji?
Chyba mowa tu jest o skuterze SYM Mio 50, który chińskim nie jest, a koreańskim wynalazkiem z ich własnym silnikiem. Oryginalnie moduł zapłonowy w tym skuterze ma blokadę obrotów i ogranicza prędkość maksymalną (nie pamiętam ile, ale chyba do 50 km/h). Można by spróbować założyć moduł od zwykłego chińskiego GY-6, tylko konieczne będzie sprawdzenie...
Witam Cóż, nie jest to żadna filozofia wymagająca jakiś specjalnych umiejętności, ale trzeba mieć podstawowe narzędzia typu wkrętak krzyżowy, szczypy, taśma izolacyjna PCV (jeżeli będziemy musieli jakieś kabelki ciąć - a tak może się zdarzyć), etc. Dokładny opis co i jak (co prawda opieram się na moich wrażeniach z montażu radia Pioneer 4 kanałowego,...
Najpierw świeca, dalej luz zaworów, oraz czujnik poziomu oleju (jeżeli jest) no i oczywiście odpowietrznik zbiornika paliwa. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm, dla obu zaworów. Masa, w stacyjce, jest na obudowie, chociaż w traktorkach MTD jest oddzielny styk. Daj zdjęcie stacyjki i reszty instalacji. Z cewki wychodzi kabelek, służący do gaszenia silnika,...
Zrobiłem zwarcie przy instalacji radia Skutek: -jak wyłączy się stacyjkę to zegary (prędkościomierz, obrotomierz) stają w miejscu w którym się wyłączy -brak podświetlania deski rozdzielczej przy włączonej stacyjce -po wyłączeniu kasują się przebieg, zegarek Na pewno nie ma potrzymania Co już zrobiłem: dla pewności (nie mam też narzędzi diagnostycznych)...
jest zasilanie po stacyjce, ale dalej nie zalancza sie nic.
A sprawdzałeś stacyjkę kable prądowe do cewki? A najlepiej przepatrz instalacje może gdzieś jest zwarcie Ja w golfie 1,4 abd bosh monotronic wymieniałem cewkę 3 razy po izolowałem wszystkie uszkodzenia kabli i mam spokój Sprawdź najlepiej jeszcze czujnik halla
A ja uważam, że to ciekawy temat - w końcu renowacja zabytku ;). Tam masz tylko kilka elementów. Sprawdź miernikiem cewkę, czy ma przejście. Sprawdź, czy odczep cewki (który służy do gaszenia silnika) nie jest zwarty do masy przez niewłaściwie działającą/ źle podłączoną instalację lub zepsutą stacyjkę. Jak pisał kolega wcześniej - może być za duża przerwa...
Jeżeli kontrolka wtrysku nie działa, to o ile istalacja jest cała mógł paść komputer. Świecenie kontrolki CODE w ten sposób wskazuje, że dostaje zasilanie poza stacyjką, co świadczyłoby o jakimś zwarciu w instalacji lub jednak braku jakiejś masy. Zobacz, czy lakiernik nie zamalował punktu masowego lub czy instalacja w okolicy miejsca uderzenia nie została...
Witam. Mam problem z instalacja lpg stag 300 6 iso2 zamontowana półtorej roku temu w maździe tribute v6. Wszystko było cacy, aż któregoś razu po podjechaniu pod krawężnik buzzer wydal dźwięk jakby pustego zbiornika i instalacja wyłączyła się i juz nie uruchomiła. Auto było u dwóch gazowników oboje stwierdzili ze kable gdzieś maja zwarcie i dlatego wszystko...
Witam! Posiadam simsona s51, instalacja 6 V. Problem polega na tym, iż simson z włączonymi światłami nie chce odpalić. Natomiast po odpaleniu i włączeniu świateł co jakiś czas przerywa, tak jakby odcinało zapłon. Ewentualne zwarcia zostały już wykluczone, stacyjka jest nowa, oryginalna. Również cała instalacja elektryczna została wymieniona wraz z przełącznikami(...
Ja bym obstawial gdzieś zwarcie do masy najprawdopodobniej na stacyjce jezeli masz stacyjke 4/5 pinowa rozłącz ją od reszty instalacji i zobacz czy wtedy będzie iskra powinna być ale motor nie odpali bo nie bedzie automatycznego ssania i jak masz wtrysku.
zewrzeć stacyjka instalacja stacyjka zewrzeć stacyjka kierunek
napęd rolet wewnętrznych schemat hania koszyczki baterie
Komunikat "Hard disc not exist" w HP HDX 16 - Diagnostyka Lokalizacja bezpiecznika napędu w John Deere 6120M