Wyciągnąć wtykę ze stacyjki, zewrzeć czerwono czarny z czerwonym, jak kręci sprawa jasna jak nie to lecimy dalej przekaźnik alarm...
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Będzie pamiętało, o ile jeden kabel zasilający (+ żółty) masz bezpośrednio z akumulatora. Drugi kabel zasilający (+ czerwony) powinien być załączany przez kluczyk stacyjki. Ostatecznie możesz oba zewrzeć i podłączyć prosto pod akumulator- bez stacyjki- ale to jedynie gdy nie masz rozłączanego (+) zasilania ze stacyjki.
Witam. Mam następujące pytanie i będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi. Czy można zmostkować stacyjkę w motocyklu Yamaha MT 125 2019 r.? Chciałbym przy pomocy mikrokontrolera (pokroju Arduino, Wemos) zrobić odpalanie przez telefon albo pilot. Czy wie ktoś, jakie piny trzeba by zewrzeć, aby zmostkować stacyjkę tak, aby motocyklowi wydawało się, że jest...
W poprzednim wpisie podałem Żółty (do plusa +) Czerwony (do plusa +) - jak przekręcisz stacyjkę Czarny (masa) czyli (-) Żółty i czerwony możesz zewrzeć i do plusa - ale wówczas radio nie wyłączy się po wyjęciu kluczyka.
Nieważne, rozwarcie w tym przypadku nas nie interesuje. Zwarcie stacyjką S1 spowoduje powstanie krótkiego impulsu na PIN2 (TRIG). Stacyjka pozostaje zwarta a impuls już więcej nie wystąpi.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
I co, teraz mamy zgadywać skoro wszystko tam już przerobiłeś i posługujesz się pojęciami z pod budki z piwem, "za mało prądu" ?
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Tutaj masz rozpiskę bezpieczników, musisz posprawdzać te które odpowiadają za nie działające systemy. https://autobezpieczniki.pl/kia-rio-2000...
Bo ten czarno-biały kabel podaje masę na moduł, co powoduje brak iskry i gaszenie silnika. Identycznie działa jedna z sekcji stacyjki. Po przekręceniu na OFF ma zewrzeć ten kabel do masy, po przekręceniu na ON ma go rozewrzeć. Sprawdź dokąd biegnie ten czarno-biały kabel.
PRoblem w tym że nie ma dostępu do stacyjki z powodu problemu z rozebraniem plastików które go zawierają - ktoś poprzednio to kleił. Dlatego chciałbym odłaczyć przewody od stacyjki pod siedzeniem lub je zewrzec. Nie wiem czy te przewody idące do stacyjki mam zewrzeć na wysokości modułu AC przy akumulatorze czy pod siedzeniem? Jak to zrobić?
Witam. Posiadam traktorek. Problem jest taki, że jak chce odpalić z kluczyka to jest tylko cyknięcie. Jak próbuje odpalić na krótko przy styczniku, zwierając kable to czasami załapie. Kosiarka raz odpaliła mi dzisiaj, ale ma problem. Czy może to być wina stacyjki? I drugie pytanie, które zewrzeć kable przy stacyjce by odpaliła 1126313 1126314 1126315...
Proszę zewrzeć ten przewód do masy silnika/- powinien ruszyć do góry (oczywiście na przekręconej stacyjce) jeśli nie idzie to przerwa w obwodzie lub uszkodzenie wskaźnika a jeśli ruszy to czujnik.
Sytuacja wygląda tak że kupiłem na stacji jakieś narzedzia i odkrecilismy stacyjkę całkowicie teraz tylko zewrzeć jakoś przewody tylko nie chcemy na pałę stykać żeby czegoś całkowicie nie zepsuć
Posprawdzaj czy nie masz zwarcia w stacyjce.
Pierwszą rzeczą którą należy zrobić to odczytać kody błędów zarejestrowanych przez ECM. W tym celu należy w gnieżdzie diagnostycznym znajdującym się pod schowkiem /strona pasażera/zewrzeć ze sobą piny A i B włączyć stacyjkę na zapłon i odczytać kody migowe. Odpisz przy jakiej prędkości samochodu po wyrzuceniu na luz gaśnie?Pozdrawiam.
Sprawdziłem w serwisówce. Kostka od stacyjki znajduje się pod przednią czachą, mniej więcej poniżej licznika. Przewód od stacyjki robi dość długie obejście wokół czachy, początkowo skierowany jest w tylną część pojazdu (aż do ramy), a potem biegnie w stronę przedniej lampy, przypięty do stelaża z lewej strony pod owiewkami. Tak, przekaźnik rozrusznika...
Sprawdź próbówką w złączu od strony auta na którym pinie masz stałe +12V oraz po stacyjce +12V. Żółty na stałe +12V, czerwony +12V po stacyjce. Możesz zewrzeć żółty z czerwonym tylko będziesz musiał pamiętać o wyłączaniu radia.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Witam W opisie urządzenia na dole jest plik w formacie „PDF”, a w nim schemat urządzenia z podanymi wartościami poszczególnych elementów. Nie będę tu opisywał działania układu, bo jest prosty ja przysłowiowa „budowa cepów”. Więc łączysz +12V do akumulatora, „stacyjka” –do przewodu, gdzie wystąpi napięcie po...
Z tyłu masz styk (ignition) od przekręcenia stacyjki, musisz go zewrzeć z 12V.
witam, mam taki problem z moim cieńkim że nie chce kręcic rozrusznik. Wyciągnąłem go i śmiga, to chyba stacyjka bo nie ma plusa na cewce rozrusznika. Chcę się upewnić czy to nie jakiś przetarty przewód, jak sprawdzić stacyjkę? które kable zewrzeć żeby rozrusznik zakręcił? Czy kostka jest wymienialna czy całą stacyjkę muszę wymienić? z góry dzięki za...
Po co płacić komuś za odczytanie błedów komputerem skoro można je odczytać samemu. Wystarczy zewrzeć pin A i C w gnieździe gdzie podłacza się komputer przekręcić kluczyk w stacyjce i kontrolka CHECK zacznie mrygać pokazujać kody. Już kidyś umieszczałem na elektrodzie tabelke błędów tak więc powinno byći można sobie ją pobrać Pozdrawiam
jak masz immo to jest procedura uruchomienia awaryjnego[to dotyczy 900ale może i twojego],proponuję kupic stacyjkę z kluczami,bo inne kombinacje wymagaja doświadczenia złodziejskiego jeśli niemasz immo to można zewrzeć odpowiednie styki na stacyjce ,a co z blokadą kierownicy?
Mam problem z odpaleniem Matiza, prawdopodobnie alarm i odcięcie zapłonu. Kiedy wyjąłem akumulator do naładowania i go podłączyłem, akumulator kręcił ale samochód nie chciał się uruchomić, przycisk na pilocie od alarmu nie działa. Proszę o pomoc. Alarm Mat 1200, może ma ktoś schemat do tego alarmu. Może trzeba przeprogramować alarm poprzez stacyjkę,...
Ok Spróbuję. A jak go aktywować z powrotem? PS Trochę to dziwne, bo przecież każdy złodziej mógłby tak rozboić alarm, najpierw zewrzeć kable w stacyjce, a potem prztyknąć wyłącznikiem servisowym, który jak byk jest zamontowany nad pedałami...
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Witam serdecznie.Wolff nie dopisał takiego banału jak stacyjka.Wystarczy zewrzeć na krótko srubę od przewodu pradowego (tego od akumulatora) z tym cieńszym co idzie do stacyjki przy rozruszniku (o ile po drodze nie ma przekażnika n.p. od imobilajzera).Jak już wszystko sprawdzałeś przy rozruszniku to sprawdż jeszcze czy nie jest luzna skrzynia biegów.Miałem...
Jak nie potrzebujesz czuwanie w nocy to żółty możesz zewrzeć z czerwonym i podpiąć je razem za stacyjką.
Sprawdziłem zwierałem te 3 kabelki i wskaźnik się podniósł i kontrolka zgasła. (tylko potrzeba najpierw zewrzeć a później przekręcić stacyjkę). Wyciągnołem ze zbiornika przeczyściłem wskaźnik i wszystko działa. temat zamykam
Skąd takie działania wszystko wymieniać? Stacyjkę można zewrzeć drutem styki startu, rozrusznik- można podać napięcie prosto do cewki wrzutowej. Po to aby sprawdzić czy działa. Jak się jest pod autem, to warto sprawdzić próbówką, czy dochodzi napięcie do cewki rozrusznika po przekręceniu stacyjki. Stawiam, że nie dochodzi.. Nie wiem, czy jest tam immo,...
witam poradziłem sobie z inspekcją,postępując według opisu podanego na tym forum trochę wcześniej , a więc pierwsza możliwość to:włączyć stacyjkę i zwierać pin 7 z masą kilkanaście razy / na zasadzie : zewrzyj- rozewrzyj to rozwiązanie poskutkowało u mnie / druga możliwość to:włączyć stacyjkę, zewrzeć pin 7 z masą i pozostawić na kilka minut/ nie sprawdzałem/...
Sprawa niezbyt skomplikowana. + i - 12V to oczywiście główne zasilanie. TRIG to wyzwalanie plusem lum minusem (też 12V). Jeżeli masz miernik i pojęcie jak to zmierz cztery tranzystory (duże) a jak nie wiesz jak to na padłym tranzystorze pojawia się zwykle wypalone pole w plastikowej obudowie. Wymień takiego. Kluczyk to nie problem. Możesz zewrzeć styki...
Czy silnik jest na wtrysku? Jeśli tak, to odłączenie złącza od ECU zmienia coś w kwestii efektu zwartej stacyjki?
Mój wujek zakłada w każdym swoim samochodzie taki obwód już od jakichś 15 lat. Aby można było uruchomić samochód trzeba najpierw zewrzeć dłońmi obwód stacyjki i ukrytego gdzieś na tapicerce punktu. Nie wiem co odcina u niego ten układ, ale jest skuteczny. Jeden z jego samochodów już przetrwał próbę kradzieży :). Nie rozumiem jak można zgłaszać patent...
Spróbuj na krótko zewrzeć kable idące do stacyjki. uważaj by zwarcia nie zrobić. jeśli po zwarciu tych kabli pojawią się kontrolki to wszystko jest jasne. Jeśli nie to patrz złącza deski i zasilanie. Zwierałem na krótko stacyjke i nawet któregoś dnia udało sie go odapalić w ten sposób ale na dzień dzisiejszy to nie działa ;(
Nie napisałeś nic o fajce. U mnie też kiedyś się działo podobnie. Wymieniłem to co ty a fajkę na końcu i to ona była odpowiedzialna za całe zamieszanie. Jeżeli nie fajka to może jakieś wewnętrzne zwarcie w stacyjce kolego
Zapalania z"pociągu" powinno się unikać, ze względu na możliwość przeskoczenia rozrządu. Skoro rozruch dał znak wolniejszym kręceniem, to raczej jego wina. Jak jest dostęp do startera, to spróbuj zewrzeć grube śruby jakimś grubym śrubokrętem, tylko nie zapomnij ustawić dźwignię biegów na luz. Jak się odezwie, to wina może tkwić w stacyjce.
Tak, zaciski L i D+ służą do podłączenia lampki kontrolnej ładowania. W przypadku Twojego alternatora wzbudzenie następuje nie przez żarówkę, ta pełni tylko rolę informacyjną, od tego masz osobny zacisk IG (od ignition, zapłon), musisz na niego podać + po stacyjce Prądnica jest maszyną samowzbudną, nie potrzebuje do działania wzbudzenia przez zewnętrzne...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam, nie udało mi się poznać szczegółów demontażu immo, wiem że trzeba bezpośrednio z komputera wylutować małą płytkę z układem zcalonym. Nie jest ją trudno zlokalizować, ponieważ to jedyna płytka wlutowana pionowo w płytę główną. Dodatkowo trzeba zewrzeć jakiś przewód z masą pod stacyjką, niestety nie wiem dokładnie który. W Twojego posta wnioskuje,...
Ta którą miałem na pewno miała styk rozwierny, który rozwierał po przekręceniu w pozycję 1. Myślę, że każda uniwersalna 5 pinowa tak powinna mieć, gdyż styk ten służy do gaszenia. Popatrzyłem na tą stacyjkę Lukasa, jest ona 4 pionowa (dwa piny zwarte).
Palcem 300atm??? Jesli byl nowy rozrusznik i nie ma szczotek to wyglada że kręcił sie do skonczenia. Zwarcie, stacyjka itp
Czy można to zewrzeć na stałe.
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
hm wydaje mi sie ze kable od stacyjki zolty i czerwony trzeba zewrzeć,jesli zle mowie popraw ktos... :)
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Mam jeszcze pytania dotyczące sposobu sprawdzenia przekaźnika rozrusznika oraz stacyjki. 1.Jeżeli chodzi o ten przekaźnik to chyba aby go ominąć to łącze przy nim 2 przewody. Ten co idzie na stacyjkę i ten co idzie na rozrusznik. Są do tego przekaźnika podpięte jeszcze 2 przewody. Jeden pewnie idzie na alternator, a drugi na amperomierz czego nie jestem...
Witam mam problem mianowicie jak przekkrecam kluczyk na zapłon to w stacyjce robi zwarcie i pali sie instalacja co moze byc przyczyną, Jak ktoś ma czas to niech kliknie na gadu 9887545. PROSZE O POMOC
spróbuj reanimować potencjometr-wylutuj ,wyczyść ,nasmaruj.a jeżęli nie działa wyłącznik to półśrodkiem jest go zewrzeć na stałe radio wyłaczy sie po stacyjce a ściszyć zawsze możesz.
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
Widzę . że niektórzy nabijają sobie punkty swoimi postami , a chyba nie o to tu chodzi. Posty nie są po to aby "cyrkować " ale po to aby pomóc innym . Dołączam się do prośby emeryta2 -dajcie spokój , bo ktoś zrobi sobie krzywdę przez głupie rady i żarty.Każdy elektryk czy elektronik wie doskonale ,że amperomierz podłącza się w szereg przez jakiś odbiornik...
Witam źle podłączyłeś podaj napięcie na wsuwki przekaźnika te 2 blaszki nie pod przewody . I podaj kolory przewodów tych bezpieczników co niema na nich napięcia . Wielkie dzięki za pomoc, traktorek po podaniu napięcia z akumulatora na blaszki odpalił i działa. Może się uda rozwiązać do końca problem żeby uniknąć odpalania na kable. Bezpieczniki okazało...
Robisz kolego zwarcie stacyjką lub gdzieś blisko za nią. Przejrzyj porządnie połączenia przewodów.
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Najczęściej złe podłaczenie (pamięć zwarta z zasilaniem po stacyjce). Podłącz amperomierz i zobacz.
Dla pewności potwierdzę: czyli zewrzeć odzworowanie pinów IG2 i S z kostki stacyjki? https://obrazki.elektroda.pl/3845722200_...
Rozbierz osłonę stacyjki/kolumny i zobacz jakie masz przewody. Zamieść zdjęcia. Przed rozbiórką odłącz akumulator.
radia w złączu ISO maja dwa plusy. Jeden na stałe [podtrzymujący pamięć] drugi po przekręceniu kluczyka. Jak je zewrzesz radio będzie działać bez kluczyka w stacyjce
To że czujnik ma zasilanie nie znaczy że trafia ten sygnał do ECU. Wg mnie nie ma co kombinować z czujnikiem wału bo nie ma błędu. Jeszcze jak by cię się udało zidentyfikować które piny we wtyczce to masa, pewnie +5V i sygnał. to można testowo zewrzeć sygnał z masą (na włączonej stacyjce ) i sprawdzić czy wywali 515 z dopiskiem zwarcie do masy. Drugi...
Używając cytowanej nomenklatury działa niepostronnie ;). Raczej manetka. nie łączy czarno/białego z paskami zielonymi z czarno/białym bez pasków. Spróbuj zewrzeć je na krótko na włączonej stacyjce jak zacznie mrugać to manetka 100%.
Chodzi o zwarcie na solenoidzie, stacyjka nowa i dalej nic
Przy cewce zapłonowej masz jeden cienki przewód,aby zgasić silnik,należy zewrzeć go do masy.Resztę szukaj po przewodach,a najprędzej to w stacyjce, lub przewód spadł z konektora cewki.
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Była gorąca, czujnik nowy, mam 3 i sprawdzałem je w garnuszku w domu, wszystkie włączają obieg. Jak się płyn zagotował to wentylator się nie włączył. Jak się temperatura płynu w chłodnicy podniesie do 100 stopni to wentylator musi się włączyć.Problemem może być : spalony bezpiecznik w obwodzie wentylatora lub skorodowane końcówki kabla w kostce którą...
Czołem Panowie Pacjent - Hulajnoga dobrego kolegi - Velex Citis1 CS1 60V 1000W akumulator 12Ah. Jak zeznaje kolega : Pewnego razu przestała jechać i tyle. *Pomierzono akumulator, jest w pełni naładowany +66V *Pomierzono Manetkę gazu - działa reguluje napięcie w pełnym zakresie *Stacyjka zintegrowana z lampą, w pozycji 1 załącza wskaźnik naładowania...
Witam Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej, przewód zasilający ECU (zacisk 15 ze stacyjki) do masy. Gdzieś z lewej strony kokpitu (obok bezpieczników) uniusł się dym. Teraz mam ciągłe zasilanie na przewodzie po stacyjce (jak odpale samochód i wyciągne kluczyk to silnik dalej pracuje i świecą się kontrolki). Stacyjkę sprawdziłem. Zauważyłem że jak...
Powinien być spalony któryś z dużych bezpieczników w skrzynce pod maską.
Zwarcie w stacyjce temat rozwiązany.
Nie wiem czego nie zrozumiałeś. zewrzyj żółty i czerony wychodzące z radia i podłącz do plusa stałego w kostce samochodu. Do plusa po stacyjce wychodzącego z samochodu nic nie podłączaj. Jak zewrzesz plusy w samochodzie to ci wentylatory się włączają. Masz zewrzeć plusy przy radiu nie w samochodzie. Może zrobić taki myk. bez radia zewrzyj w samochodzie...
Witam. Pisze z prośba w sprawie opla corsy. silnik jak w opisie. Założyłem w niej alarm i robiąc odcięcie przy stacyjce zrobiło się zwarcie. Prąd nadal jest podawany na stacyjkę ale świeci się dioda z immobilizerem. Samochód nie chce odpalić. Wiem ze po stacyjce nie podaje już napięcia. Jest to 5 pin , kabelek koloru czarnego. Przedtem wszystko było...
Witam serdecznie.Przykro patrzeć jak to forum powoli zamienia się w jarmark.Temat jest prosty.Jak jesteś pewny akumulatora(najprościej kablami podłączyć drugi w momencie kiedy nie kręci) to zostało tylko sprawdzenie samego rozrusznika.To nawet nie 2 minuty jak pisze kolega elektrit.Potrzeba 2 osób.Jedna włącza na rozruch a druga zwiera n.p. płaskim...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
przekręcić kluczyk i zewrzeć żółty z czarnym i zobacz jakie efekty
Kolego do rozrusznika przykręcony jest włącznik elektromagnetyczny i to on podaje prąd na rozrusznik i ma jeszcze za zadanie wypchnąć szprzęgiełko rozrusznika w wieniec koła zamachowego. Jak już pisałem do tego włącznika elektromagnetycznego zamocowane są trzy przewody, dwa grube i jeden cienki. Cienki idzie od stacyjki i przy prawidłowym działaniu...
Witam, czerwony zwarty z czarnym - zapłon, zielony zwarty z czarno-białym gaszenie. Stacyjka gdy zwiera jedną parę styków drugą rozłącza i odwrotnie. Miernik i znajdziesz odpowiednie piny. Pozdrawiam Włodek.
Auto - Xsara Picassa 1.8 2002r. Mam do sprawdzenia w nim kompresję silnika i parę innych rzeczy, które można sprawdzić przy uruchomionym silniku. Jakie przewody zewrzeć by uruchomić auto? Kluczyk z immobilajzerem w stacyjce, od stacyjki chcę wyprowadzić dłuższe przewody na zewnątrz. W momencie pomiaru chciałbym uruchomić auto przyciskiem nożnym jaki...
Witam, mam nastepujacy problem z podswietlaniem stacyjki, sprawdzalem napiecie na kabelkach do podswietlenia stacyjki bylo 12V czyli wszystko OK i... przypadkiem zrobilem zwarcie tych kabelkow i cos strzelilo i teraz przy otwartych drzwiach napiecie na kabelkach jest ok 1V (powinno byc 12), a po przekreceniu kluczyka skacze do 1,5V sprawdzalem bezpieczniki...
Czyli prosciej kabel masy styknac z kablem rozrusznika?? Jak tak zrobisz to będziesz miał zwarcie. Elektromagnes sterowany jest z plusa musisz podać na niego sygnał dodatni. Nie zmienia to faktu że musisz zewrzeć na stałe obwód zapłonowy bez którego nie ma nawet mowy o odpaleniu silnika. Zlokalizuj przewody przy stacyjce zewrzyj na stałe +12V, ACC,...
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Chcę sprawdzić czy w gniazdku przekaźnika (po jego wyciągnięciu) pojawia się prąd, bo jeśli nie to znaczy, że jest coś ze stacyjką i co wtedy? Dodano po 9 Jak sprawdzić stacyjkę? Kompletna bzdura. Miałeś na początek zewrzeć obwód wykonawczy(30 /87) tzn. ten co "zapina" plusa na cewkę rozrusznika. Weź kawałek kabelka daj auto na luz i sprawdź czy rozrusznik...
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
Dla potomnych. Winna była spalona wiązka (jeden przewód od stacyjki zwarty do zasilania pod skrzynką bezpieczników pod maską)
Ten alternator służy do ładowania akumulatora w Mitsubishi lub innym samochodzie, Współpracuje z akumulatorem i jest napędzany silnikiem dużej mocy w szerokim zakresie obrotów. Alternator ma regulator, który przerywa podawanie napięcia na cewkę wirnika by nie przeładować akumulatora. Po naklejeniu magnesów masz komfort - napięcie pojawia się praktycznie...
Znajdziesz je jeszcze z prawej strony w desce rozdzielczej
Akumulator był wyciągany na zimę i wszystko czyszczone.Na zwarcie normalnie pali czyli raczej stacyjka.Da się jakoś sprawdzić czy kupic nową Nowa.
Witam. Szukaj zwarcia w instalacji. Czy przepala bez przekręcenia stacyjki? Odłącz regulator.
U mnie byli przyczyną zwarcie w stacyjce. Piny się zwieraly
Jak go wymienić? Czy jest to część wymienna, czy trzeba zrobić mostek z tym stykiem 50b? Go czyli kogo rozrusznik? Jak nie masz prądu na kabelku co idzie do cewki to są trzy opcje. Zgnity kabelek,kostka stacyjki,pseudo alarm. A jak juz miałeś dostęp do rozrusznika to trzeba było zewrzeć na ostro i sprawdzić czy chociaż rozrusznik działa. Tylko skrzynie...
Najlepiej przejdź się po sklepach elektronicznych i być może sam sobie złożysz takie akumulatorki. Czasem niektóre sklepy specjalizują się w ogniwach i jeśli nawet nie będą miały gotowca to doradzą Ci jak możesz sobie sam zrobić zamiennik :-) Czasem można tez dopaść te akumulatorki tam gdzie sprzedają ogniwa do telefonów (nie komórek -oczywiście!)....
Witam, przychodzę z problemem. Otóż traktorek kosiarka MTD nie odpala z kluczyka, na zwarcie tak. Wymieniłem stacyjkę na nową, ale też nie odpala na zwarcie. Odpala solenoid, który też został wymieniony, i dalej nic. Czy ma ktoś jakieś rady?
Witam, posiadam ciągnik sam na bazie Lublina z silnikiem Andoria. Zastanawiam się, jak poprawnie przerobić stacyjkę z Lublina na odpalanie z przycisku (startera) jak w załączeniu. W kostce dochodzącej do stacyjki mam 4 przewody (foto) po zwarciu ze sobą zielonych slotów, a następnie czerwonych rozrusznik kręci i maszyna odpala. Jak poprawnie podłączyć...
Jeżeli kierownica się kręci i nic jej nie blokuje to możesz na krótko zewrzeć odpowiednie przewody aby uzyskać pozycje włączonego zapłonu(konieczne aby światła świeciły) Później zewrzeć ( na chwilkę)odpalić auto.
masz zwarcie w stacyjce kolego i immo się blokuje.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
jak się nie mylę to tam wychodza kable odpowiednie musisz zewrzeć i będzie palił bez immo
1. Zwarłeś wyjście na stacyjki/ alarm - czyli prawidłowo. 2. Ustaw wartość P10 na 1, bo masz podłączoną manetkę (throttle), a nie czujnik obrotów (PAS/1:1) 3. Uruchamiasz kontroler w tzw. trybie pieszym, przestaw na drive. 4. Postaram się załączyć schemat wyprowadzeń 99% chińskich sterowników z Ali - gdyby ktoś jeszcze szukał. https://obrazki.elektroda.pl/9169107800_...
W bardzo prosty sposób można sprawdzić działanie wentylatora. Należy odłączyć wtyczkę przewodów przy czujniku (włączniku) wkręconym w chłodnicę i przy pomocy krótkiego przewodu zewrzeć konektory ( oczywiście po sprawdzeniu zasilania - wg. przepisu p. dufka . Sprawny wentylator uruchomi się natychmiast - oznacza to, że uszkodzony jest czujnik. Jeżeli...
zewrzeć stacyjka kierunek zewrzeć stacyjka moduł stacyjka renault stacyjka
renault scenic sterownik fiata punto kontrolka poduszki faluje obrotomierz
stacja czyszcząca braun marantz sr5008
Lokalizacja bezpiecznika świateł postojowych Scania Irizar Jak odkręcić głowicę w Scania R450?