PRoblem w tym że nie ma dostępu do stacyjki z powodu problemu z rozebraniem plastików które go zawierają - ktoś poprzednio to kleił. Dlatego chciałbym odłaczyć przewody od stacyjki pod siedzeniem lub je zewrzec. Nie wiem czy te przewody idące do stacyjki mam zewrzeć na wysokości modułu AC przy akumulatorze czy pod siedzeniem? Jak to zrobić?
Bo ten czarno-biały kabel podaje masę na moduł, co powoduje brak iskry i gaszenie silnika. Identycznie działa jedna z sekcji stacyjki. Po przekręceniu na OFF ma zewrzeć ten kabel do masy, po przekręceniu na ON ma go rozewrzeć. Sprawdź dokąd biegnie ten czarno-biały kabel.
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Sorry, mowa jest o żółto-czerwonym przewodzie idącym do pinu 11 K25. Z tego co pamiętam jest on oznaczony jako ST na module. Teraz po włączeniu stacyjki masz tam 12V. Jak zewrzesz do masy wymusisz włączenie świeczek oszukując sterowanie z ECU. Dla bezpieczeństwa można to zrobić przez mały rezystor. Nie proponuję Ci takiego sztukatorstwa ale można w...
Potrzebne są połączenia z manetką (3piny), zasilanie po stacyjce (VCC) oraz niezbędne sygnały (H+ UVW) z silnika informujące o położeniu wirnika z czujników Halla. Bez sygnału zwrotnego z silnika nie ma szans na poruszenie się jego osi. Te dwie wtyczki z pojedynczymi przewodami to sygnały STOP dla sterownika z hamulca. Natomiast sygnały RX i TX mogą...
Po dłużym postoju na słońcu (nagrzane wnętrze): wkładam kluczyk - odblokowuje się kierownica przekręcam kluczyk na "ON" - zapalają się standardowo kontrolki, wlacza nawiew itd. przekręcam kluczyk na "START" - brak reakcji automatu rozrusznika, tylko dmuchawa nawiewu się wyłącza, kontrolki nie przygasają, nie słychać "pyknięcia" przekaźnika w module...
Na krótko, czyli masz na myśli metodą złodziejską? Może mógłbyć lepiej wytłumaczyć jak. Tak do kostki stacyjki są wpięte właściwie tylko cztery przewody, to kwestia tylko które zewrzeć. Jakaś wskazówka? No ale najlepsze jest właśnie to że później jest wszystko ok. Mega dziwne. To sugeruje, że moduł zapłonowy, czy cewka działa poprawnie.
A nie jest przypadkiem zintegrowany z immo pod stacyjką? Potrzebuję wkodować dwa piloty bo żaden nie otwiera autka i wg procedury trzeba zewrzeć do masy jeden z przewodów z tego modułu do masy by uruchomić programowanie pilotów. Dziś klucznik podpiął się przez obd i się dwoił i troił. Piloty sprawdził - są ok, Kounikację z modułem miał ale za cholerę...
Posiadam fabrycznie układ wyłączający światła ale ze zwłoką 90 s czyli Come/Living Home w aucie Chrysler Voyager. Ale ja bym chciał to wyłączyć żeby światła gasły zaraz po wyłączeniu stacyjki !!! Teraz pytanie jak ? Mam schemat, działa to w ten sposób że sygnał podawany jest na oddzielny Body Control Module czyli BCM przez specjalny przekaźnik zwany...
To jest typowy układ CDI. Nie ma żadnego plusa na cewce po stacyjce. Stacyjka podaje masę na moduł do gaszenia. Podejrzewam zwarcie między modułem a stacyjką do masy lub uszkodzone styki w stacyjce. Odepnij gaszenie od modułu i sprawdzaj wtedy. Do przejrzenia kable, czy nie ma przetarć w pierwszej kolejności.
Jakieś zwarcie na moduł zapłonowy, sprawdź stacyjkę.
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
a może to być regulator napiecia lub moduł?
Powinien być gdzieś moduł odpowiadający za bezpieczeństwo, gaszenie silnika, uruchamianie silnika, załączanie sprzęgła. W katalogu części tego nie widzę. To jak go znajdę skoro nie ma go w katalogu Raczej nie jest to wina stacyjki. To dlaczego da się zgasić jak poruszam kluczykiem prawo-lewo na pozycji wyłączania? Mógł się urwać na samym cewkomodule...
różowy oraz szary Różowy oraz szary - zgodnie ze schematem włącza się w przecięty przewód gaszący silnik (gasi silnik, po zwarciu go do masy), idący ze stacyjki do modułu zapłonowego. W normalnych warunkach te przewody są zwarte w module alarmu, a do zdalnego uruchomienia są rozwierane, odcinając sygnał gaszenia (masy) idący ze stacyjki, do modułu.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Dziś rozebrałem cały motor by dostać się do wszystkich głównych podzespołów elektrycznych. Znalazłem w internecie service manual i tam jest dział poświęcony różnym problemom w tym problemowi braku iskry. Po kolei sprawdzałem wszystkie podzespoły i nic nie znalazłem. Po kolei bezpieczniki, akumulator, świece, kapturki, cewki, stacyjkę przełącznik awaryjny,...
Obecnie mam inne radio, bo tamte najzwyczajniej się popsuło, pobór prądu na czuwaniu to się zrobił 300mA, odesłane po pół roku od zakupu na gwarancji, zwrot kasy pomniejszony o 20 PLN. (uwaga na Aliexpress mamy 2 lata gwarancji na zakupiony towar). Jak widać na zdjęciu mamy do dyspozycji w nowym radiu kilka rodzajów do wyboru ustawień typu Key: Key1...
Przycisk "start-stop" w samochodzie. (Modernizacja 3). "Przycisk start-stop w samochodzie", zasada działania, budowa, montaż i modernizacje są dokładnie opisane w tych linkach: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic58... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Po 14 już latach bezproblemowego używania przycisku "start-stop" zdarzyła...
Kolego najczęściej ulega uszkodzeniu mała szklana dioda w stacyjce. Do każdego modułu ma inna wartość jak podepniesz inny moduł już iskry nie zobaczysz na żadnym. To jest taki sposób zabezpieczenia bez przekręcenia kluczyka w stacyjce nie wprowadzisz tej diodki w obwód i moduł nie da iskry tak jak byś chciał odpalić na krótko poprzez zwarcie kabli poza...
Witam serdecznie, Przepraszam, za odgrzewanie postu. Jednakże wiele osób szukało odpowiedzi jak sprawdzić moduł, zamienić piny z wersji przedliftowej na liftową. Służę rozpiską dla tego sterownika dołączonego do silnika szyberdachu. Poniższy opis pozwoli zdiagnozować działanie modułu. 31- - minus FRG+ - plus po stacyjce KS- - moduł komfortu domykania...
Sygnał stacyjki steruje między innymi radiem samochodowym. Załącza się ono po przekręceniu kluczyka w pozycję normalnej pracy silnika i wyłącza po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Poszukaj tego przewodu na kostce radia i myślę, że z tego da się coś zrobić. Pytanie tylko czy wiesz gdzie i jaki sygnał podać do sterownika centralnego. http://elektronikasamochodowa.com/conten...
Gaszenie w tych modułach najczęściej realizowane jest przez zwarcie do masy, dlatego na wypiętym przewodzie pracuje i nie można go zgasić. Więc sprawdziłbym dokładnie stacyjkę.
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Witam, Przyjechałem sobie przedwczoraj do domu, rano wychodzę... auto nie odpala. Kręci rozrusznikiem, wszystkie kontrolki które mają się palić się palą. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem pompkę paliwa - jest ok, dostaje napięcie, pompuje paliwo (po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa się załącza na 3-4 sek i pompuje paliwo). Kolejne to sprawdziłem...
Przewody na module są podłączone zgodnie z oznakowaniem, ale po odłączeniu przewodów z modułu, a po podłączeniu akumulatora pojawia się napięcie nawet gdy wyłączę stacyjkę.
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
Aby zachować ciągłość "rozwojową" przycisku start-stop podaję kolejną modernizację (modernizacja 3). Przycisk "start-stop" w samochodzie. (Modernizacja 3). Po 14 już latach bezproblemowego używania przycisku "start-stop" zdarzyła się mała awaria osprzętu, mianowicie uszkodził się wyłącznik przy pedale sprzęgła. Pękła w nim sprężynka. Skutkowało to tym,...
Lap za PC i sprawdź cos się dziej z instalacją elektryczna, może pokaże przerwę w obwodzie plusa zasalania modułu komfortu. - sterownie prawdopodobnie nie podaje sygnału - brak napięcia na zasilaniu modułu - uszkodzony sterownik - uszkodzone wiązki przewodów (najczęściej przeloty pomiędzy drzwiami i kokpitem) - slaby styk na puszce bezpiecznikowe (chyb...
Aby zachować ciągłość "rozwojową" przycisku start-stop podaję kolejną modernizację (modernizacja 3). Przycisk "start-stop" w samochodzie. (Modernizacja 3). Po 14 już latach bezproblemowego używania przycisku "start-stop" zdarzyła się mała awaria osprzętu, mianowicie uszkodził się wyłącznik przy pedale sprzęgła. Pękła w nim sprężynka. Skutkowało to tym,...
Widzę, że trzeba tutaj coś dokładnie wytłumaczyć... :? Układ jest skonstruowany jak najbardziej prawidłowo! Zmontowałem ich już trochę i nie było z nimi żadnych problemów, w przeciwieństwie do popularnych MD-2... 8O Piszesz o tym, że układ blokuje się po podaniu napięcia ze stacyjki - to wyraźnie wskazuje na poprawność jego działania... Twierdzisz,...
Z podłączonym modułem miałeś pewnie wyłączoną stacyjkę (zwarcie na masę na przewodach czerwony i brązowo-biały - są one połączone razem w module). Przewód brązowo-biały jest od gaszenia. Z odłączonym modułem - wygląda na uszkodzenie impulsatora, od niego jest niebieski przewód. Rezystancja impulsatora wynosi ok. 27R w oryginalnych statorach, 14R w podróbach....
Która cewka w magnecie czy wysokiego napięcia w magnecie. Bo w magnecie pada od odpalania na zgaszonym (awaria elektryki stacyjki czyli zwarte dwa piny gaszenia w module zapłonu) jak ktoś w takim stanie uporczywie próbuje go odpalić katuje rozrusznik albo na pych próbuje odpalić (tak z 5-10 min lub więcej) to w efekcie lubi spalić cewkę magneta. Wiem...
Cześć, Pacjent Citroen c1 1.4 HDI. Pojawił się problem z elektrycznym wspomaganiem kierownicy, moduł który odpowiada za wspomaganie, zaczął cykać, a konkretnie przekaźnik który jest w tym module (puszcza, łapie, puszcza, łapie). Tu jest największy problem bo nie wiem co jest przyczyną, cykanie jest ciągłe nawet na zgaszonym silnku i wyjętymi kluczykami....
Naprawdę to jest problem kupić części odpowiednie do danego modelu? Yamaha YBR 125 była produkowana jako kilka modeli na przestrzeni lat, każdy zupełnie inaczej wykonany. Tak jak na schemacie w załączniku widać, że ten model z modułem DC-CDI wymaga stacyjki z dodatkową parą styków, która jest zwarta w pozycji włączonego zapłonu. Moduły zapłonowe w Yamahach...
ach to znów pan mądruś.. z resztą nie ważne...!!a wniosek z tego taki że zwarcie jest na masę,coś się przepaliło tylko gdzie szukać przyczyny.stacyjka,moduł sam... Reg. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
brofran , ja chcę zbudować urządzenie, które będzie sterowało przełączeniem świateł dzienne/mijania. Przepisy znam i dla samych mijania by mi się nie chciało robić czegoś, co by nic nie dało :P Wracając do tematu budowy tego cuda. Wczoraj wieczorem jeszcze pogmerałem po necie i zdecydowałem, że sterowanie wejściem rozwiążę przy pomocy dwóch przekaźników...
Silnik hdi z 2004r. po przekręceniu kluczyka przepala bezpiecznik 20 A opisany jako IG COIL, nie świeci kontrolka check engine, nie słychać załączenia pompy paliwa. Wymieniłem przekaźnik świec żarowych, sprawdziłem pompkę paliwa, nawet wyjęcie przekaźnika świec nic nie zmienia, za każdym razem przepala bezpiecznik. Podejrzewam, że przyczyną może być...
https://obrazki.elektroda.pl/8424109900_... chińczykach gaszenie to 1 przewód z modułu zwarty z masą, musisz sprawdzić, może kostki nie łączą, może stacyjka. Najlepiej byłoby mieć pewny schemat od danego modelu, żebyś wiedział, który to kabel idzie do gaszenia, ew. miernik i sprawdź, który idzie z modułu do stacyjki/wyłącznika.
Moduł do kitu, daj zasilanie czerwonego po stacyjce przez styki przekaźnika 12V normalnie zwarty, cewkę podłącz do świateł pozycyjnych ,żółty nie podłączaj, jak zapalą sie pozycję złapie przekaźnik rozewrze styk i zgasną ledy .
Też podejrzewałem że w stacyjce jest zwarcie powodujące stały pobór prądu przez moduł zapłonowy przez ten wyodrębniony przewód. Śledziłem temat, ale nie miałem czasu napisać odpowiedzi. Nawet wyjaśniła się sprawa z rezystorem, nie spotkałem się jeszcze z takim rozwiązaniem. Ten klucz to Torx z bolcem bezpieczeństwa. No ale problem z rozładowywaniem...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Witam Wszystkich. Wiem, że jest kilka tematów, ale sprawdzone wszystko co opisane, a reakcji brak. Auto jak w opisie. Początkowo miało chwilowe problemy z rozruchem, rozrusznik wymienili, na dwa tygodnie pomogło ... Teraz auto w ogóle nie kręci. Rozrusznik na 100% sprawny (wyjęty stary, włożony nowy, stary sprawdzony na stole, działa). Auto ma start/stop....
Witam Mam problem z immobilizerem poprzedni właściciel prawdopodobnie zamontował emulator :|. Odpalanie auta polegało na przekręcenie kluczyka w pozycje zapłonu kolejno przyciśniecie schowanego guzika wówczas włączyły się kontrolki na zegarach i dopiero wówczas grzały się świece żarowe, bez przyciśnięcia kręcił się rozrusznik ale auta nie dało się odpalić....
Posiadam autoalarm zainstalowany przez poprzedniego właściciela. Z informacji znalezionych na forum wynika, że jest to prawdopodobnie SPACE COP. Składa się z 2 pudełek. Na jednym z nich, tym który zawiera 2 przekaźniki do sterowania siłownikami w drzwiach, jest napis "MODUŁ COP". Druga obudowa z centralką zawiera tylko naklejkę z datą produkcji: 2002...
I tak jest to plus po stacyjce i dodatkowo wyłączany wyłącznikiem przy pedale. Raczej zwarcie w przelotce klapy lub moduł komfortu.
no i wsadziłem dzisiaj nowa cewke ale nie pomogło, nie mam prądu na module zapłonu. Na pomarańczowym kablu jest(w stacyjce) a już na module jest 0. Są jakies bezpieczniki za akumulatorem?
Automatyczne zabezpieczenie samochodu. Opisywany układ jest zabezpieczeniem typu „dodatkowy wyłącznik”, i uniemożliwia uruchomienie silnika samochodu przez odcięcie zasilania pompy paliwa i wielu innych, ważnych urządzeń w samochodzie. Zabezpieczenie włącza się automatycznie po każdym zatrzymaniu silnika, lub po każdym wyłączeniu zapłonu,...
Schemat ok, ale na rysunku jest włącznik sieciowy tylko na dwa piny, więc nie pomaga 😔 Bardziej mnie ciekawi czy przy wciśnięciu pedału na końcu wtyczki do modułu powinno być zwarcie ? U mnie nie ma, jest tylko opór 1390 na mierniku, jak złączyłem dwa przewody przy stacyjce do wtedy jest zwarcie, ale tam jest - + 12V więc pod napięciem raczej...
Hej W moich dwóch mercach 201 chciałem umożliwić otwieranie zamku pilotem, czyli podłączenie centralki pod układ z pneumatyczną pompą. Generalnie kupiłem centralki Magicar 820. Generalnie wcześniej czytałem trochę na ten temat, również na tym forum tylko jakoś dalej nie czuję się na siłach by zacząć to podłączać, w sensie wolałbym zrobić to bez ew....
Po odłączeniu alarmu trzeba mostkować dwa przewody, najłatwiej wypiąć moduł zapłonowy i tam pomierzyć wszystkie opory za gaszenie silnika odpowiedzialny jest przewód biało- czarny (najczęściej) kiedy zostanie zwarty do masy (wyłączona stacyjka , wyłączony przełącznik zapłonu rozłożona stopka boczna w motorowerach itd. itp.) to iskry nie będzie.
Zwarcie przewodu gaszącego do masy. Jest to przewód idący od modułu do stacyjki. Jeśli masz możliwość odłącz go przy module i wtedy sprawdź. Konkretnego koloru nie podam ze względu na brak niczego pomocnego przy identyfikacji skutera. Możesz jeszcze sprawdzić masę na silniku. Takie rzeczy sprawdza się po podstawieniu świecy, przed wymianą całego zapłonu....
Musisz odłączyć jeden z przewodów od modułu zapłonowego - jest tam podane +12V po stacyjce na oryginalny moduł, na nowym module w tym pinie jest masa i stąd zwarcie. Przy zmostkowanym bezpieczniku rozładujesz akumulator i możesz doprowadzić do spalenia instalacji elektrycznej. Czy skuter został ściągnięty z Niemiec? Czy to jest wersja Mofa (25 km/h)?
Jeżeli cewka jest nowa dalej iskry nie ma, sprawdź przewody do stacyjki lub do modułu. Daj znać czy są platynki czy moduł :)
Witam! Posiadam Astrę Classic 1.6 z zamontowaną instalacją gazową. Opiszę jaki mam problem. Otórz w bliżej niezdefiniowanych warunkach samochód nie chce zapaliś za pomocą rozrusznika. Dzieje się tak naprawdę losowo. Nieraz 2 tygodznie mogę go zapalać bez problemów a nieraz jak mu się odwidzi, to przez dwa dni ani razu nie zapali. Gdy trafię na pecha...
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Utopiony ale czemu nie ma żadnych napięć na przekaźnikach. Fakt widziałem że wszystkimi sterownikami steruje coś z kabiny stacyjka jakiś moduł i coś może jeszcze. Po ręcznym zwarciu głównego przekaźnika od napięcia na sterownik słychać tyknięcie w sterowniku. Nie wiem jest sens go wyciągać bo dojście raczej kiepskie do niego.
Widocznie w stacyjce masz rezystor zabezpieczający przed odpaleniem na krótko, albo inne rozwiązanie styków stacyjki (jak np. skutery Peugeot - przerwanie zasilania do modułu i dodatkowe zwarcie do masy). Pokaż zdjęcia i przeleć miernikiem kombinacje styków. To jest wersja z akumulatorem i homologacją?
Chyba mowa tu jest o skuterze SYM Mio 50, który chińskim nie jest, a koreańskim wynalazkiem z ich własnym silnikiem. Oryginalnie moduł zapłonowy w tym skuterze ma blokadę obrotów i ogranicza prędkość maksymalną (nie pamiętam ile, ale chyba do 50 km/h). Można by spróbować założyć moduł od zwykłego chińskiego GY-6, tylko konieczne będzie sprawdzenie...
Pomierz rezystancje cewki ładującej i impulsowej sprawdź czy masz sprawną stacyjkę czy pin gaszenia nie jest zwarty do masy cały czas (pomiar na wypiętej kostce modułu) sprawdź masy. Opisy wyprowadzeń modułu oraz rezystancje są na forum użyj opcji szukaj.
Witam. Miałem identyczny przypadek nie zamykania a przyczyna była banalnie prosta: źle podłączone radio w samochodzie. Klient zwarł ze sobą dwa kable zasilające w kostce do radia i moduł komfortu widział nie wyjęty kluczyk ze stacyjki.
Po czym wnioskujesz że moduł jest uszkodzony? Jeżeli ktoś podłączy radio i zewrze tam plusa stałego z plusem po stacyjce to komfort też nie działa.
Działa,okazało się że jak skręcałem moduł tam gdzie są migacze sygnał i światła kable robiły zwarcie.
Otwiera się na chwilę tranzystor wykonawczy w module (zatyka) i cewka zapłonowa robi zwarcie... Modu,ł zapewne, jakiś wynalazek dokładany?
Witam, Posiadam motocykl ktm exc-f350. Niestety nie posiada on stacyjki. W ktm jest czerwony przycisk który wyłącza motocykl zwiera on 2 kable i motocykl gaśnie. Na podobnej zasadzie chciałem zrobić stacyjkę. Kiedy kluczyk jest wyjęty układ jest zwarty ( nie odpali) kiedy wkładam kluczyk układ się otwiera i można odpalić. Nie wiem jakiej stacyjki użyć...
Witam. W którym punkcie sprawdzasz ładowanie akumulatora, na nim czy na przewodzie do stacyjki? Próbowałeś ominąć stacyjkę? Odłącz czerwony kabelek od stacyjki i zewrzyj z czarnym tylko musisz przekręcić kluczyk w pozycję zapłonu bo inaczej będzie blokowała moduł. Ja jeszcze podejrzewam brak masy między kostką a regulatorem stad tak wysokie napięcia...
Przyczyna w kluczyku co jest moduł może następowac zwarcie na mikrostyku a to ze sie załacza i zamyka w stacyjce jest to resetownie blokady tz. kodowanie szukaj w kluczyku Proszę poprawić pisownię!
witam. mój problem polega na tym iż mój kochany skuter odmówił posłuszeństwa. zrobiłem zwarcie na jakiś kablach przy stacyjce i od tego czasu brak iskry. moduł org się chyba spalił bo ten wogole nie daje żadnego prądu, podłączyłem inny ale nwm czy dobrze. iskrownik jest ok bo sprawdzałem na innym ta sama reakcja. na kablach do cewki jest prąd ale wydaje...
Podłączając + akumulatora do wejścia zasilania modułu AC-CDI spowodujesz jego uszkodzenie przy pierwszym kopnięciu. Poza tym może dojść do zwarcia jeśli stacyjka będzie wyłączona. Stator tam był typu "dwie cewki" czy typu "gwiazda"?
Kolego zorganizuj sobie schemat elektryki pojazdu i po kolei sprawdzaj instalację elektryczną, gdzieś musi być zwarcie. Przecież dałeś nową "elektrownię", moduł i regulator, więc wynika, iż tylko instalacja może powodować usterkę. Czy stacyjka i podłączane na próbę podzespoły są oryginalne tj. dedykowane do tego pojazdu.
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
Wtyczkę z modułu wypiąłeś przed pomiarem? Ile masz we wtyczce tych kabli czarnych z białym paskiem , dwa? Przyjrzyj się jeszcze raz kolorom kabli i pomierz oporności. Interesuje mnie pomiar między masą a kabelkiem z niebieskim paskiem (powinno być około 150 omów), i masą a kabelkiem z czerwonym paskiem (powinno być około 470 omów). Impulsator jeśli...
Witam. Posiadam Fiata Cromę ze świeżo założonym hakiem (wtyczka 13 pin). Hak montowała wykwalifikowana firma. Po podłączeniu do przyczepy kempingowej z przejściówką na 7 pin podczas jazdy zaczął świecić prawy kierunkowskaz nawet w tedy gdy światła były wyłączone a kluczyk w stacyjce wyciągnięty. Po zwrocie samochodu mechanik stwierdził zwarcie modułu...
Przepraszam, "literówka". interlock, to przewód brązowo-biały i ten też zwierałem do masy. Przewód czerwony nie ma połączenia do masy, ani fizycznie w stojanie, ani poprzez instalacje. Jest podłączony od cewki CDI do modułu. Stacyjkę również odpinałem, nawet ją pominąłem: Podpiąłem z instalacji tylko cewkę CDI + impulsator do modułu, oraz cewki WN podłączone...
Jak to gaśnie licznik, światła i wszystko inne? Musisz sprawdzić akumulator i instalację pod kątem zwarcia albo utrata połączenia w przewodach lub stacyjce. Może masz bezpiecznik polimerowy który odzyskuje sprawność po jakimś czasie od rozłączenia obwodu. Jaki typ modułu?
Sory że się nie odzywałem , okazało się że źle mierze napięcia , wcześniej wtykałem sonde " - " nie do masy silnika a do kabla zielonego idącego z impulsatora myślałem że to masa modułu , w końcu zmierzyłem dobrze i pokazało mi 70 VAC , problemem była stacyjka robiła jakieś zwarcie czy coś , quad się odezwał ale teraz kopci na czarno regulacja nie pomaga...
No i sprawa się rozwiązała. Zwarcie w module BCM. Do wymiany będzie. Tylko czy wystarczy wymienić sam moduł i immo czy jeszcze coś przy okazji??
Odpowiedzialnymi za zasilanie po stacyjce są przekaźniki R01 i R02 jeżeli one sprawne to pozostaje szukać zwarcia między stałym zasilaniem a po stacyjce.Rozpoczął bym od wypinania modułów gdyż tam doprowadzone są oba zasilania a gdy nie pomoże zostaje wiązka.
Ten opornik nie ma nic wspólnego z brakiem ssania, nawet jeśli masz wersję z rezystorem ssania, to nawet bez niego silnik pracowałby cały czas na ssaniu. to zapalila mi sie kontrolka od oleju W chinolu 4T? Od kiedy robią silniki na panewkach? W domu wymienilem ten opornik swiatel i okazalo sie ze grzeje sie bardzo, bardzo mocno, po 1min jest tak goracy...
Witam, w Simsonie obwód świetlny nie ma nic wspólnego z obwodem zapłonu. Możliwe, że masz zwarcie, proponuję wydrukować schemat i przejrzeć instalację. Możliwe, że zepsuła się stacyjka i w 3 pozycji zwiera ci masę do modułu powodując, przerywanie. Odłącz gaszenie (kabelek idący od stacyjki do modułu) i sprawdź czy pomogło. Czy na wysokich obrotach także...
Witam, mam problem ze zgaszeniem silnika w aprili. Moduł zapłonowy new racing c.d.i . Po zwarciu przewodu czarno białego do masy silnik nie gaśnie. Skuter był przerabiany z wtrysku na gaźnik i instalacja jest trochę pomieszana. Jednak po bezpośrednim dotknięciu przewodu silnik nie gaśnie. Wcześniej było wszystko dobrze dopiero po wymianie cewki zapłonowej...
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Pomoc w tym temacie nie jest trudna. Wystarczy systematyczność w czynnościach i umiejętność analizowania wyników swojej pracy. Podanie napięcia na fioletowy przewód sprawdza poprawność funkcjonowania rozrusznika,jak i jego zasilania. Problem braku kręcenia leżeć może w stacyjce,pozycjonerze,przewodach,module przekaźników. Świece żarowe : sprawdzić zasilanie...
Do czego służy regulatorowi napięcia czarny przewód? "Sense" kontrola napięcia regulatora, na podstawie tego sygnału jest regulowane napięcie. Można bezpośrednio do plusa Dzięki za podpowiedź. Zastanawiam się jeszcze, czy włożenie kluczyka do stacyjki nie powinno podawać plusa zasilania na moduł zapłonowy (z pinu10, kablem biało-czarnym). Obecnie ten...
Witam. Jak w temacie. Nie działa mi oświetlenie w podsufitce. Działa jedynie po zapłonie i przy otwartych drzwiach. Wyciągnięty jest bezpiecznik nr38 od modułu komfortu. Wsadzenie go , powoduje zwarcie i auto reaguje jak na przekręcony zapłon. Podmienilem wszystko od modułu komfortu przez stacyjkę itp. Nic nie pomaga. Możliwe że uszkodzony jest ECU?...
Jest możliwe ale raczej podejrzewam uszkodzenie kostki stacyjki. Czy po jeździe kluczyk wyjęty ze stacyjki nie jest ciepły? Druga rzecz - to uszkodzenie połączenia masy. Przekaźnik #53 nie powinien się grzać, możesz go zastąpić innym przekaźnikiem a pojedynczym stykiem zwiernym o obciążalności 40A. VW ma manię oznaczania przekaźników numerkami, ale...
A jaki silnik masz? Jeżeli masz benzyniaka z przepustnicą sterowaną na linkę (chociaż nie mam pewności czy w tym roczniku jeszcze były) to masz osobny sterownik do tempomatu. Jest w nim silniczek krokowy który steruje mechaniczne linką połączoną z przepustnicą. Jest też razem z tym silniczkiem kawałek elektroniki mikroprocesorowej. Całość zasilana jest...
Czarno biały, to jest blokowanie modułu - gaszenie. Podanie masy na niego, a masa to przewód zielony, gasi silnik. I stacyjka działa tak, że jak masz zapłon WYŁĄCZONY, to ZWARTY jest zielony z czarno białym, a ROZWARTY czarny z czerwonym. Jak zapłon włączysz, to sytuacja się odwraca. Jak ich nie będziesz zwierać w momencie wyłączania stacyjki, to silnik...
Witam. Mam taki problem z moim Simsonem, że pewnego razu rano odpalam a tu coś tak jakby by był zalany. Ale w końcu dało się przejechać i po powrocie chciałem znowu odpalić simka. Iskra wtedy była ale bardzo słaba. Kupiłem więc nowy moduł. Patrzę czy jest iskra - jest. To zakręcam świecę i kopię. Za pierwszym razem trochę chwycił i natychmiast zgasł....
Moduł sterujący ma wtyk kontrolny, którego zwarcie powoduje każdorazowe uruchomienie układu po włączeniu stacyjki (ma zapalić się żółta kontrolka). Normalnie układ włącza się najczęściej przy zimnym silniku przy temperaturze ok. -5 st.C. Moduły są w fatalnym miejscu - słona wilgoć plus ciepło od silnika plus stałe zasilanie od aku - to 100% korozji...
mam taki problem ze:jak mowi wlasciciel twierdzi ze jechal i nagle mu samochod zgasl..jak potem sie okazalo nie ma iskry ..auto ma gaz i auto alarm..gaz jest odlaczony ale na cewce jest zasilanie tylko jest rzecz ktora mnie nie pokoi ze na cewce jest wtyczka trzy pinowa i na wszystkich trzech pinach po przekreceniu stacyjki pojawia sie +12v i to jest...
Odpiąłem przekaźnik- guziki się podświetlają cały czas Odpiąłem moduł komfortu - guziki się podświetlają cały czas Odpiąłem drzwi kierowcy- guziki się podświetlają cały czasy oprócz odpietych drzwi kierowcy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji 1. Użytkownik odłączył przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie modułu komfortu – nadal wszystkie...
Witam, mam problem, skuter kymco agility 50, po wymianie cylindra i ustawieniu zaworów odpalił na chwilę zgasł. Po kilku nieudanych próbach odpalenia (elektrycznie/na kopa/wymiana świec na nowe pomimo że iskra była) poddałem się. Po pół roku wróciłem do zagadnienia. Próby odpalenia elektrycznie nie dawały sukcesu, po kilkunastu kopach się udało. Skuterek...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Mam problem z podłączeniem stacyjki proszę o schemat :(. Z silnika wychodzi jeden kabel który zwarta z masą gasi go. Stacyjka ma 4 kable -Zielony -Czerwony -Czarny -Czarno biały Kable czerwony i czarny stacyjka (ON) Zielony i czarno biały stacyjka (OFF) Schemat modułu https://obrazki.elektroda.pl/8906214800_...
Teraz na to wpadłem i błagam powiedzcie, czy to będzie działać. Podłączę pod stacyjkę przekaźnik 1420, na styk roboczy NC 1420ki podepnę zasilanie przekaźnika impulsowego bistabilnego 4-WPP. Dzięki czemu o ile dobrze rozumiem po odpaleniu stacyjki na 1420ce powinno przełączyć 12v na styk NO rozłączając tym samym zasilanie 4-WPP i go resetując do zwarcia...
Witam, mam problem z Rometem 202. Na początku brak iskry. Wymieniłem cewkę z kablem i moduł DC. Iskra wróciła, lecz tylko na małych obrotach (delikatnie kopiąc starterem); przy mocniejszym rozruchu iskra ucieka. Pominąłem stacyjkę i podłączyłem (na krótko) z pominięciem instalacji, by wykluczyć zwarcie w przewodach. Teraz aktualnie w ogóle nie ma iskry....
zewrzeć stacyjka moduł stacyjka zewrzeć stacyjka kierunek
wymiana oleju sprężarce kompresorze czujka zalania konfiguracja lustro prądowy
instrukcja serwisowa zmywarki whirlpool mocny amper
Agregat w lodówce Polar CZ280 - najczęściej stosowane modele Piec Saunier Duval Thematek nie grzeje wody - diagnostyka