Wszystko sprawdzaj na odłączonych żarówkach. Ta probówka ma niskowatową żarówkę dlatego wprowadza Cię w błąd. Najpierw posprawdzaj masę na lampach później ustal który kabel jest od jakich swiatel.
Cytując z pamięci, to tam jest "na odwrót" - czyli wyłącznik stopu musi ZEWRZEĆ żeby światła zgasły. Jest tam chyba również przekaźnik świateł stop - ale też nie pamiętam, czy tylko na przyczepę, czy także na samochód. To jest w każdym razie opisane na pokrywie skrzynki bezpieczników.
do czujnika dochodzą dwa kabelki wystarczy je zewrzeć razem i wsteczne powinny się zapalić.czyjnik można wykręcać bez żadnego problemu.
Witam, popatrz na : 1)ZESTAW STEROWANIA BEZPRZEWODOWEGO (RNK02+ROP01) TYP: RZB-01 2)ZESTAW STEROWANIA BEZPRZEWODOWEGO (RNK04+ROP02) TYP: RZB-04 To powinno spełnić twoje oczekiwania, jeśli nie masz w puszce przełącznika L i N a masz przy lampie stałą L jedynym wyjściem jest umieścić odbiornik ROP przy lampie a przewody w starym łączniku zewrzeć i będzie...
Masz przecież błąd wyłącznika stop, on ma 2 pary styków, jedna do świateł, druga do sterownika. Janusz rozebrał zegary i wylutował diodę abs, później jak składał to za mocno docisnął wskazówkę prędkościomierza i gdzieś haczyła, dlatego dobrą metodą przy składaniu jest podłożenie sobie plastikowej karty z wycięciem pod wskazówki
Wyciągnąć przekaźnik i zewrzeć styki wykonawcze , zobaczysz czy zaświecą światła mijania.
P1650- czerwone ostrzeżenie VIC przerwa na pinie B22 ECU.Od kasety silnika przewód o numerze 3152 ma przerwę ,jest to informacja do czerwonej kontrolki STOPU.
Można jechać bez świateł cofania do sklepu. W każdym normalnym moto-sklepie podając markę i model auta znajdą symbol konkretnego czujnika cofania i wcale nie musimy mieć go w dłoni. Nie uruchamiałbym samochodu z wykręconym czujnikiem, skrzynia zalana jest olejem. Włącznik wstecznego, na wstecznym zwiera nam przewód do masy, sprawdziłbym, czy to on jest...
Jak odbiornik zmieści się na suficie i przewody oryginalnego włącznika zewrzesz to będzie OK.
Taka jest interpretacja Twoich pomiarów: Gniazdo Po właczeniu włącznika światła na L powinna pojawić się faza, wyniki pomiarów wskazują na rozłączony wyłącznik światła w chwili wykonywania pomiarów. Jeśli ktoś likwidował jeden z włączników schodowych, powinien był zewrzeć 2 z 3 przewodów z likwidowanego przełącznika, albo zewrzeć wszystkie 3, a w pozostałym...
da się bez zmiany zasilacza/sterownika wyłączyć sterowanie łącznikiem w ścianie? Dobrze rozumiem, że chcesz by lampa była zawsze zasilana a wyłączać będziesz ją tylko pilotem? Jeśli tak to wystarczy przy wyłączniku ściennym zewrzeć na stałe kabelki do niego idące (aktualnie podłączone). Oczywiście przestrzegam, żeby zrobić to przy wyłączonym zasilaniu...
Skąd jest te 4,8V? Bo jak ze źródła napięcia, to nie można sobie ot tak zewrzeć tego do masy.
Przede wszystkim szukaj czujnika na dwa piny i wtedy możesz sprawdzić zasilanie i nawet zewrzeć jak się zaświeci to wymień czujnik Na dwa piny, bo coś mi się wydaje ze dobrałeś sie do impulsatora i zaraz licznik posadzisz :)
Po odpaleniu silnika zapalają się światła wsteczne, o ile zewrzesz przewody.
Jeżeli kierownica się kręci i nic jej nie blokuje to możesz na krótko zewrzeć odpowiednie przewody aby uzyskać pozycje włączonego zapłonu(konieczne aby światła świeciły) Później zewrzeć ( na chwilkę)odpalić auto.
Jeśli tak mówisz, to możesz zewrzeć, no tylko że taki problem się pojawia, że nigdy nie zgasną ci te światła, a przy zwarciu L/R pozbędziesz się kierunkowych świateł parkingowych (których chyba i tak nikt nie używa :D) I najważniejsze, czy w nocy nie będą oślepiać :) Nie lepiej światła pozycyjne podłączyć po prostu pod sygnał TFL? Przerobić trochę kostke....
Zawołaj elektryka ze spółdzielni i po sprawie. Trzeba otwierać puszki i sprawdzać kolejno. Jest napięcie przed zabezpieczeniami w mieszkaniu?
Czy ktoś jest w stanie opisać każdy z pinów kostki przeciwmgielnych tył (żółta - jest 5 pinów)? Które na ostro można zewrzeć aby sprawdzić czy światła się zaświecą czy np. włącznik nie jest popsuty
Tak dokładnie na próbę możesz je zewrzeć we wtyczce.
WZ -wyłącznik zapłonu, jak zewrzesz do masy to zgaśnie SW - światła
Lepiej podać sygnał na wejście antenowe; ale uwaga- zewrzeć drutem eliminator szeregowy.
Chłopie - sprawdź okablowanie / omomierz w rękę i do boju ! jak jest zwarcie to dokładnie ci multimetr pokarze - na pewno jest coś przygniecione / i nie będzie to na pewno tak duży koszt.
Z instrukcji obsługi: ...Urządzenie należy ustawić w miejscu suchym i z dobrą wentylacją. Urządzenie zostało przewidziane do funkcjonowania w środowisku, w którym temperatura zawiera się w następujących zakresach, zależnych od klasy klimatycznej podanej na tabliczce znamionowej: działanie urządzenia może ulec pogorszeniu, gdy przez dłuższy czas funkcjonować...
Przetarty przewód od przedniego reflektora dotykał ramy i powodował zwarcie
Kiedyś miałem identyczny przypadek zwarcie robił czujnik światła wstecznego.
Zdejmij przedni zderzak, to 5 minut roboty, może Ci się rzucić w oczy od razu uszkodzona wiązka, jak pisze kolega. Dwa, jeżeli jesteś pierwszym właścicielem to powinieneś wiedzieć jak kolejnym sprawdź czy nie ma odcięcia zapłonu np. Ten czarny przycisk Na kluczyki obok otwierania centralnego zamka np. Wyłączenie zegarów - imobilajzer, lub czy masz alarm...
Pierwsze co bym zrobił szukając takiej usterki to odpiął wiązkę tylnej klapy, bo tam największe szanse na zwarcie światła stopu z czymś.
Witam Posiadam Nokie E51 w której nie ma czujnika światła, a takowego na podmiankę również nie mam. Jak zewrzeć styki, by to hulało? Dodano po 2 Problem rozwiązałem sam. Z 3 rzędów styków wystarczyło połączyć szeregowo rząd 2 i 3 i telefon hula. Zamykam temat
Pewnie moduł od świateł ogląda prąd i widząc większy stwierdza zwarcie i odłącza światła. Podłączenie poprzez przekaźnik powinno rozwiązać sprawę.
WItam problem wygląda następująco agregat/sprężarka pracuje(jest ciepły) myślę że to termostat jak rozkręciłem to dochodzą do niego 4 przewodu -zielono żółty masa -czarny (sprężarka?) -brązowy (zasilanie?) -biały no i kapilara osobno na płycie czołowej jest włacznik światła czy należy zewrzeć czarny z brązowym żeby sprawdzić czy termostat uszkodzony...
Wiele lat temu nie czepiali się u mnie xenonów (Zenonów kolokwialnie) w Mondeo MK1 ale to auto miało tak podłe reflektory, że gdyby tam wstawić lampy wyładowcze 300W to by i tak nic nie oświetlały. Odbiegamy od tematu, reszta na PW. W Polsce teoretycznie gniazdo przyczepy ma być sprawne ale nikt nie sprawdza odłączania światła p/mgielnego. Można zatem...
Czujnik to nic innego jak zwykła krańcówka. Olej się nie wyleje bo jest ponad jego poziomem. Dla testu można zewrzeć piny we wtyczce i sprawdzić czy zapalą się światła wstecznego. Można też go wymontować ,podpiąć i zrobić test wciskając go lub mierząc rezystancję w pozycji on i off na jego pinach
Poprostu łuk elektryczny, iskra powodująca rozpylenie materiału żarnika nawet na bańkę. Jest to to samo co zwarcie.
Po zwarciu pinów zewnętrznych światła świecą.Tam za bardzo nie ma co spieprzyć Wkładam przekręcam i tyle . A więc gdzie jest problem?Właśnie można spieprzyć.
Tylko chodzi o to że tu raz zapala raz nie światła wsteczne. Tym sposobem da rade sprawdzić ? tam sa 3 piny to które zewrzeć ?
1. Przycisk PASS, to przycisk monostabilny, więc jeśli będziesz chciał zostawić włączone awaryjne, to chyba zapałką będziesz blokować. 2. Musisz zrobić tak, by zewrzeć ze sobą obie strony kierunkowskazów równocześnie pilnując, by nie były zwarte ze sobą na czas normalnej pracy. A to, skąd zasilisz układ, to już twoja sprawa. 3. Schemat elektryczny motocykla...
Hej, Zakupiłem sobie żarówkę LED z czujnikiem ruchu (który jest w środku żarówki). Chcę ją dać przed domem. Tam mam zwykłą żarówkę na włącznik światła. Jak żarówkę LED z czujnikiem ruchu wstawię to aby działała to włącznik będę musiał mieć cały czas włączony? Będzie to bezpieczne? Czy lepiej ominąć włącznik (zewrzeć kabelki przed i po włączniku)?
W pierwszej kolejności połączyłbym oba wyłączniki na stole zgodnie ze schematem producenta by upewnić się, że na pewno ze sobą współdziałają. Idea jest prosta - jeden włącza i wyłącza oświetlenie po wykryciu dotyku lub przełączenia, drugi robi to samo wysyłając polecenie pierwszemu drogą radiową. Jeden warunek koniecznie spełniony: oba zawsze muszą...
Ok. Lampa była uszkodzona / upalona i nie wiem jak tamten ja zapalił. Balast jest na pewno sprawny. Sprawdziłem tak jak MULTITECHAM sugerował (zworka na transoptorze i podanie sygnału +5v na 3 Pin -bo nim jest sterowany). Więc chodziło o lampę. Ale tu moje kolejne pytanie - jak oszukać czujnik pomiaru światła? Odpiąć? Zewrzeć? Jakaś rezystancja? Jeśli...
Udało się go odpalić z alternatywnym źródłem światła. Tak jak kolega wcześniej pisał należy zewrzeć nóżki przełącznikiem po jakiś 4 sekundach od naciśnięcia powera. Szukam już dłuższy czas jak zresetować jeszcze licznik lampy. Próbowałem kilku kombinacji z innych projektorów LG i niestety nic :( instrukcji też nie znalazłem bynajmniej pełnej gdzie była...
Czy pali tylko wtedy jak ma działać światło wsteczne? jak tak to trzeba szukać zwarcia w wiązce do tyłu. Może gdzieś przy lampach? Nie pamietam czy tam światło cofania jest w klapie tylnej czy nie. Jeśli tak to jeszcze mozna sprawdzić wiązkę między klapa a budą. Może tam dzieś uszkodzone przewody i robi zwarcie. Jeśli to nie światła cofania robia zwarcie...
FM2112 to komparator napięcia, w połączeniu z podwójnym mosfetem NCE8205 (Q3) stanowi zabezpieczenie przed przeładowaniem i zbytnim rozładowaniem akumulatorka. Q1 wykorzystuje panel jako detektor światła i odpowiednio wysterowuje Q2. Aby zachować tą funkcjonalność należy zewrzeć źródło z drenem Q2; https://obrazki.elektroda.pl/9018217200_...
sprawdzałeś bezpieczniki??
Wątpię w te sprawne bezpieczniki. Któryś 58 będzie przepalony.
Zdjąć wtyczkę z czujnika światła cofania na skrzyni biegów (nie trzeba kanału) , włączyć zapłon ,zewrzeć styki w wyciągniętej wtyczce lampa powinna zaświecić ,jeżeli tak to do wymiany czujnik.Powodzenia.
Dzień dobry. Mam problem z moim Citroen C3 1.4 HDi z 2007r. Brak świateł stopu żadne z trzech nie świeci. Patrzac na schemat bezpieczników nie widzę żadnego bezpiecznika od świateł stop. Ale sprawdziłem wszystkie miernikiem z bzyczkiem i wszystkie bezpieczniki są ok. W gwiazdach pokazuję mi napięcie od 7 do 10 V. Ale jak próbowałem zobaczyć czy na a...
A jak je zewrzesz i światło się zapali, to jest uszkodzony ten włącznik.
Jeśli ktoś coś wie a nie może doczytać parametrów z fotki to chetnie podam. A może zewrzeć mu potencjometr od natężenia światła, lub dostawić tam jakiś mały rezystorek? Może by wtedy włączał jak całkiem ciemno? Dodam że regulacja nie będzie mi już później potrzebna. http://obrazki.elektroda.pl/6734172500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4459627800_1...
Nie możesz tego układu dziś stosować. Powody są dwa. Pierwszy to zmiana biegunowości w oprawie. Raz będzie faza na stopce a raz na gwincie. Drugi to możliwość zwarcia przez łuk (najczęściej) przy gaszeniu światła. Im większa moc źródeł światła tym prawdopodobieństwo zwarcia wzrasta. Wyłącznik krzyżowy w tym układzie doprowadzi do zwarcia.
dobra około godziny 15 dam znać czy coś się zmieniło dodam jeszcze w sprawie tego guzika od otwierania drzwi w aucie, jeśli odpale auto to guzik normalnie działa, jak auto jest zgaszone a zapale światło (koło lusterka) to guzik otwierania drzwi, nie otwiera tylko zamyka a jak zgasze światło choć ono sie nie zapala to guzik nie reaguje wgl
W autach przed liftingiem ( <99 ) schemat jest chyba troszkę inny: http://img245.imageshack.us/img245/6581/... żeby świeciły zawsze światła mijania najprościej jest zewrzeć w przełączniku 89 styki 5 i 6. Fabrycznie sterowanie dodatkowymi żarówkami (np w modelach T4) odbywało się przy pomocy przekaźnika 88, w skrzynce przekaźników...
Po pierwsze - NIGDY nie zakłada się bezpieczników większych, niż podane przez producenta! Po drugie sprawdź lampy i światła wstecznego oraz wyłącznik wstecznego i jego przewody. To proste auto.I też wiekowe.
FCIOM ? C108D15 Obwód lewego światła mijania Zwarcie lub przerwa w obwodzie akumulatora C108E15 Obwód prawego światła mijania Zwarcie lub przerwa w obwodzie akumulatora
Zwarcie na przewodzie .
Podłączenie tranzystora jest prawidłowe (jak ktoś się uchował w Warszawie, żeby nie wiedzieć, która nóżka tranzystora jest która? myślałem, że dziś w stolicy Polski to małe dziecko wie zanim się nauczy mówić ;) jak patrzysz od strony nóżek, to po łuku tego półkola w prawo po kolei są: emiter, baza, kolektor); sprawdź, czy to taki tranzystor (bo jak...
Witam, sąsiad posiada samochód jak w temacie no i pojawił się kolejny problem, dokładnie działają kierunkowskazy natomiast nie działają światła awaryjne. Po włączenia włącznika świateł awaryjnych słychać buczenie przerywacza kierunkowskazów. Ten dźwięk wynika pewnie z faktu, że styk przerywacza nie zdąża się zewrzeć i już jest rozwierany (i tak w kółko)...
Na przekaźniku DC powinno być: - na żółto-czarnym stały + z akumulatora - na brązowo-białym + przy włączonej stacyjce i włączonym zapłonie na przełączniku przy prawej manetce. Przekaźnik jest załączany masą z ECU (brązowo-czerwony), po czym pojawia się zasilanie na zielono-czarnym. Jak zewrzesz przekaźnik (żółto-czarny z zielono-czarnym) to światła...
Powtórzę po kolegach wyżej aby utwierdzić Cię w słuszności ich odpowiedzi. Nic nie rób, żądaj od właściciela naprawy. To jego obowiązek, Ty wręcz nie możesz tego dotykać. Zwłaszcza, że: ja się na tym całkowicie nie znam
Prosze kogoś o rozpiske kabli w kostce włącznika świateł głównych,prawdopodobnie uległ zepsuciu sam włącznik, objawy to brak świateł mijania i drogowych,potrzebuję wiedzieć które kable mam zewrzeć ze sobą abym awaryjnie mógł mieć światła mijania i dojechać do polski i założyć nowy przełącznik świateł /o ile to on padł/.
Tą kostkę od przełącznika. Jeżeli zewrzesz na krótko, te przewody, które powinny być połączone w czasie świecenia świateł długich, to wyłącznik do wymiany. Jak nic się nie stanie, to szukasz głębiej. A skoro msz dwa przełączniki, to może otwóż jeden i sprawdź czy coś się w środku nie schrzaniło...
Po pierwsze, o ile przetwornica 32 VDC / 5 VDC jest izolowana, to masz rozdzielone masy układu zasilania arduino i przetwornic LED. Sygnał PWM może nie działać, bo nie ma wspólnego punku odniesienia. Powinieneś zrobić to, do czego transoptory zostały wymyślone - rozdzielić masy i zasilanie - na diodzie mieć masę i Vcc logiki, na wyjściu doprowadzić...
Teoretycznie można radio przerobić na sterowanie minusem, włącznik zewrzeć a minus podać z wyjścia DO na zasilanie minusa radia. Pozostaje wydajność prądowa.
Jak zrobisz to co napisałem wyżej z wiązką to wykluczysz/potwierdzisz zwarcie.
Nie będzie działać, bo jeśli piec jest podłączony prawidłowo to potrzebujesz doprowadzić do termostatu przewód N a nie fazę. Wymień przewód od pieca do termostatu na 3 żyłowy, albo doprowadź do termostatu drugi przewód 2-żyłowy do jego zasilania, ostatecznie może być z obwodu oświetleniowego, ale żeby udało się z włącznika światła to musisz mieć pod...
Ale co? Pali żarówkę? Nie świeci się? Robi się choinka? Procedura standardowa - sprawdź masę i podłączenie oprawy.
Jeśli próbnik świeci na obu przewodach to po wykręceniu żarówki powinien świecić tylko na jednym i wówczas masz problem z zerem który prawdopodobnie ktoś dał na wyłącznik,sprawdz dobrze wyłącznik ,możesz go zewrzeć i nic nie zepsujesz oczywiście czymś co posiada izolację
prawdopodobnie czujnik najlepiej wyjąć wtyczkę od czujnika zewrzeć dobrze przewodem jeżeli będzie dobrze świecić to czujnik do wymiany pozdrawiam
Posiadam fabrycznie układ wyłączający światła ale ze zwłoką 90 s czyli Come/Living Home w aucie Chrysler Voyager. Ale ja bym chciał to wyłączyć żeby światła gasły zaraz po wyłączeniu stacyjki !!! Teraz pytanie jak ? Mam schemat, działa to w ten sposób że sygnał podawany jest na oddzielny Body Control Module czyli BCM przez specjalny przekaźnik zwany...
Witam. Czujnik można sprawdzić odłączając od niego przewody, ale gdyby był zwarty światła paliły by się cały czas. Wygląda to na jakieś zwarcie między światłami mijania i stopu. Czy po naciśnięciu stopu nie zapalają się też mijania?
Witam. Panowie kupiłem nowe lampki sople LED niestety jestem nich inna płytka. Co z czym zewrzeć aby świeciły światłem ciągłym? Niżej zdjęcie płytki.
jeśli po zwarciu wtyczki lampka świeci światłem ciągłym -oczywiście po włączeniu zapłonu to znaczy że masz komputer w trybie awaryjnym.zworkę należy wyjąć bo wkłada się ją tylko do odczytu kodów.
Na początek wyjmij włącznik świateł odłącz wtyczkę i wtedy sprawdź czy dalej świecą ci postojówki.Jak zgasną to przyczyną jest zwarcie styków we włączniku.
Też mi się wydaje, że jest pomyłka w połączeniach. W ciągu 34 lat, jak mam do czynienia z samochodami nie spotkałem się ze sklejeniem styków przekaźnika, chyba zadziałał na zwarciu.
chyba zwarty przekażnik
Haka nie ma.
Z tąd dziwne iskrzenie I słychać jakieś zwarcie Kolego, czy Ty myślisz, że mamy w ochach aparat RTG? Po drugie, w jaki sposób słyszysz jakieś zwarcie?
Witam Obecnie borykam sie z problemem jakiegoś zwarcia w elektryce Objawy są są następujące: - samoistne włączanie się wycieraczek w najmniej spodziewanym monecie lub tez działają non stop (wyjąłem na razie bezpiecznik żeby nie przeszkadzały) - przy przekręconym kluczyku i wyłączonych światłach po wciśnięciu pedału hamulca włączają się światła z przodu...
Reset czy power off/on? W ESP8266 jak zwieram do masy GPIO0 by wejść w tryb bootloadera UART to też po jednej operacji z esptool, z tego co pamiętam, muszę odciąć i podłączyć ponownie zasilanie. tutaj raz zwarłem 3v3 do IO8, on/off. Od tej pory mogę wykonać 1 operację np: checkID, read. on/off kolejna operacja. bl602 cały czas jest w trybie boot, oprogramowanie...
Ok, sprawdziłem teraz czujnik i gdy zdjąłem przewody z czujnika i zwarłem, światła stopu zaświeciły, odkręciłem czujnik przeczyściłem go, ale niestety po zamontowaniu czujnika i podłączeniu kabli, światła cofania nie działają. Po zwarciu na krótko świecą? Czyżby uszkodzony czujnik? Ale nadal nie wysuwa się antena i nie działa zapalniczka. Jakiś dziwny...
Cześć, zwracam się do was z prośbą o wyjaśnienie kilku kwestii dotyczących diod bocznikujących i zjawiska polaryzacji wstecznej. 1. Czym jest ta polaryzacja wsteczna? Na jakiej zasadzie zacieniony moduł zaczyna pobierać prąd od modułów niezacienionych? To znaczy, że nagle prąd przestaje płynąć do falownika a płynie do tego zacienionego modułu? 2. Kiedy...
Auto idzie jakby miało połowę mocy i pali cieżko, przejechane ma 150tyś, stało się to nagle podczas jazdy. Dodam jeszcze że było zwarcie światła stopu w przyczepie i wywala jeszcze błąd o czujniku stopu (ale czy to może być przyczyna??). Ponawiam prośbę o plik z kodami VAG-a po 2000 roku. Pozdrawiam
Czy to jeszcze aktualne ? Jaki model ?
Normalnie to nawet dałoby się zrobić na jednym takim module pojedynczym bistabilnym. Tyle, że w tej instalacji nic nie zrobisz, ponieważ brakuje Ci jednej żyły pomiędzy puszkami. Wtedy mógłbyś moduł zamontować w jednej z puszek. W drugiej puszce zewrzeć przewód. Dwie dodatkowe żyły są potrzebne do sterowania. Żyły te podłączasz pod COM i S1 i równolegle...
Masz stary przełącznik? Nawet w częściach? więc mirnik ustawiony na wykrywanie zwarć w rękę l ub nawet żaróweczka i bateryjka i szukasz. Bez problemu odnajdziesz, które to klakson (mogą być dwa przewody lub nawet jeden,m jeśli przełącznik zwiera do masy), kierunkowskazy (trzy przewody - środkowy i prawo/lewo), światła (mogą być trzy - zasilanie/światła...
Cześć, mam pospadkową elektrykę w mieszkaniu (kamienica z 1846). Na ten moment nie ma możliwości tego kuć niestety Mam problem z jednym ostatnim gniazdkiem i to co ono powoduje. Na zdjęciu z kablami, w tym miejscu była podłączona lampa. Dopóki była podłączona - wszystko działało. Niestety podczas remontu została zdjęta bez zrobienia fotki jak była podłączona....
Poszukaj na skrzyni biegów. Dawno robiłem podobne auto ale chyba dostęp do niego był po zdjęciu koła od strony kierowcy. Ma 2 piny. Włącz zapłon i zewrzyj piny w kostce. Jeśli światła zaświeca, czujnik do wymiany
Zewrzyj ten przewód do masy i zobacz czy wtedy światło cofania świeci. KTÓRY przewód ma zewrzeć do masy??? Zmierz zasilanie na bezpieczniku. Zmierz zasilanie na wtyczce pod obciążeniem. Zewrzyj piny we wtyczce. Sprawdź, czy światła świecą. Jak nie, to spróbuj doprowadzić do wtyczki zasilanie prosto z akumulatora (przez bezp. 5 - 10A). Jak dalej nie,...
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika.F3
Nie wiem co to za sterownik wentylatora, ale trzeci wariant prawdopodobnie nie będzie działał, bo nie podajesz zasilania na L. Na zacisku T będzie prawdopodobnie tylko sygnał sterujący i w ten sposób nie zasilisz układu. Za co odpowiada drugie pokrętło regulacyjne? Bo jedno to pewnie czas podtrzymania pracy po wyłączeniu światła. Jeśli ten sterownik...
Po przekręceniu włącznikiem napięcie w miejscu bezpiecznika wzrasta z 0 do 0,028v. Przeczytałem gdzieś na forum że żeby sprawdzić włącznik należy zewrzeć w kostce od włącznika 1 i 4 ale niestety światłą nie zapaliły się. Następnie zwarłem 4 i 15 żeby sprawdzić przekaźnik 100 ale światła nie zapaliły się. Podmieniłem przekaźnik 100 na inny lecz też bez...
Kodowanie Jeżeli dostaniesz się do prawdziwej centralki autoalarmu (nie do tych ze zdjęć) to przy procesorze powinien być switch. Jego trzeba nacisnąć (lub w starych modelach zewrzeć dwa piny) Dotyczy to kodu zmiennego. Naciśnij switcha i naciśnij przycisk w pilocie i trzymaj tak długo, aż przygaśnie dioda w pilocie. Przy stałym kodzie, musisz odpowiednio...
Sprawdziłem miejsca które koledzy proponowali,ale tam nic nie znalazłem.Myślę że to może być zwarcie przewodów od świateł cofania a sterowaniem kierunkowskazów i świateł awaryjnych.Po załączeniu kierunkowskazu lewego jednocześni migają światła cofania i kir.lewy,a po załączeniu prawego światła cofania i prawy kier.Gdyby było zwarcie świateł cofania...
mruga światło w całym domu. Sprawdź instalację w domu-słaby styk na bezpiecznikach lub przyłączu.
Raczej przetarty kabel przy kolumnie kierownicy. Proponuję wizytę u elektryka jak najszybciej żeby się większe zwarcie nie zrobiło.
Wystarczy dać ten kabel od czujnika do "masy" i zobaczyć czy bedzie świecić. Pierwsze słyszę że podłączenie do masy zapala światło cofania, jak już kolego to do +12V trzeba go podłączyć, a jeszcze prościej było by zewrzeć w złączy dwa piny ze sobą.
Kontrolka o symbolu lampy w kolorze czerwonym sygnalizować powinna uszkodzenie żarówki w tylnej lampie. Skoro one świecą możliwe jest zwarcie w instalacji musisz sprawdzić miernikiem skąd podany jest lewy sygnał. Możliwe przetarcie przewodów i zwarcie.
Wylutowałem. Przy odpowiednim odbiciu światła widać, że pisało na nim kiedyś 2A. Mógłbyś wytłumaczyć co i jak dokładnie mam go sprawdzić? Mam zewrzeć środkowy pin z prawym pinem rezystorem 100Ω, ale jakie i gdzie przyłożyć napięcie, oraz co sprawdzić. Dodatkowo element ten jest uszkodzony, więc pewnie i tak nie da prawidłowych wyników.
Mylisz się. Schemat przedstawiony przez kolegę jest jak najbardziej poprawny. Jak zewrzesz to masz tylko opornik w gałęzi diody a jak rozewrzesz to opornik w gałęzi + dodatkowy.
Czasem zwarcie jest w kablach na przelotce klapy do trzeciego światła Stop. Sprawdź to miejsce.
Samoczynne Wyłączanie Zasilania. Uzyskuje się przez pomiar impedancji pętli zwarcia.
zewrzeć światła mijać zewrzeć światła cofać peugeot zewrzeć światła
czerwony samochodzik komputer audio synchronizacja filtry sinusoidalne
truma schemat peugeot długo kręci
Miernik Avidsen 107112 - brak reakcji wyświetlacza Kod odblokowujący Audi Navigation Plus - jak uzyskać?