Bez diagnostyki to takie szukanie po omacku. Może gdzieś w pobliżu mieszka ktoś co ma interfejs i by ci sprawdził co mu dolega ;)
pozwole sobie odswiezyc, poniewaz mam ten sam problem a sprawa jest wyjątkowo pilna! Objawy usterki: Po odpaleniu auta: - Nie gaśnie kontrolka wody w filtrze paliwa - Nie gaśnie kontrolka akumulatora - Nie gaśnie kontrolka ręcznego Kontrolka ciśnienia oleju normalnie, elegancko gaśnie. Niema ładowania akumulatora. Co ciekawe kilka razy po odpaleniu...
Gwizd i ładowanie 13,5v to efekt zwarcia międzyzwojowego uzwojenia stojana. Pozdr.
powinien byc tak wkręt albo dwa wykręcasz i zdejmujesz obudowę. jak się tam dostaniesz to odłącz aku i wyczyść wszelkie kostki przy stacyjce potem możesz przejrzeć całą instalkę w maluchu.poczyścić plus i minus na akumulatorze masę na karoserii przejrzeć kostki w bagażniku. Poprawić mase na alternatorze plus na alternatorze. Zerknij sobie też na kostki...
Obecne systemy OBDII potrafią same zgasić kontrolkę MIL jeśli po iluś odpaleniach nie wykryją usterki w układzie.
Jeżeli w ekspresie tej serii jest przycisk odkamieniania (z prawej strony pokrętła,pod przyciskiem wody) to odkamienianie przebega automatycznie i kontrolka gaśnie sama po przejściu całej procedury. Jeżeli przycisku nie ma, to odkamienia się manualne i po odkamienieniu trzeba ręcznie zgasić kontrolkę odkamieniania przyciskiem wody.
Instrukcja swoje, życie swoje, klasyka. Dla świętego spokoju, żebyś później nie zadawał sobie zbędnych pytań zostaw go na 12h jak przykazali w książce. Jak coś nawali to nie bedziesz przynajmniej się zastanawiał, czy to nie przez to, ze za krótko się ładowało. Nie mniej, skoro lampka ładowania zgasła to urządzenie winno być naładowane maksymalnie jak...
VAG powinien sobie poradzić gasiłem poduszki w polo z 97r i bez problemu
Profilaktycznie powinieneś zrobić to teraz na wszystkich kołach. Jeżeli komputer uzna, że ma dość info z czujnika, to jego zadaniem jest przy pewnej prędkości kątowej zgasić kontrolkę od ABSu w następstwie testowania ich po kolei w ułamku sekundy, dlatego błedu 3x skasować się nie da - i na tym właśnie rzecz polega.
No i wszystko masz super ,a z tą przegazówką to jak najbardziej normalne nawet w fabrycznie montowanych. Ciągnik ma troszkę za małe obroty na natychmiastowe zgaszenie kontrolki ale jest to uwarunkowane tym że póżniej pracuje cały czas na wysokich obrotach. Gdyby koło pasowe było nieco mniejsze kontrolka gasłaby natychmiast ale alternator pracowałby...
Witam wszystkich! Sprawa jest nieźle skomplikowana, ale mam nadzieje, że z Waszą pomocą uda mi się zrobić to, co próbuje od 3 miesięcy, czyli zgasić kontrolkę airbag. Zalany miałem sterownik airbag. Kupiłem używkę o tych samych numerach. Sterownik żyje bo po przekręceniu zapłonu kontrolka na chwile gaśnie po czym znów się zapala. Do rzeczy. Dzięki uprzejmości...
Diagnoza HI-SCANEM lub Carman scanem . Lampka może też się świecić w przypadku braku zasilania sterownika . Kontrolka zasilana jest z innego bezpiecznika , a sterownik w przypadku braku zasilania podaje na jej drugą koncówkę masę . Zdjęcie klemy niczego nie zmieni.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Dodam tylko, że zauważyłem ostatnio taką rzecz: ...jak przekręcę rano kluczyk , kontrolka świec żarowych zgaśnie a jeszcze poczekam z 20 sekund i dopiero próbuję odpalić to zapłon następuje szybciej niż zaraz po zgaszeniu kontrolki świec.....ale to pewnie nie ma związku.
Brakuje Ci stałego zasilania. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Niestety nie. To co uwazasz za hamulec górski to zwykły gasik do wyłączenia silnika. Po zapaleniu masz blokadę (prawdopodobnie sterowaną pneumatycznie) by nie wyciągnąć kluczyka ze stacyjki podczas pracy silnika. Dopiero po zgaszeniu silnika możesz obrócić i wyciagnąć kluczyk. Podobnie jest w wielu ciężarówkach z tego okresu ( np. Mercedes czy Kamaz)...
Witam, jak zgasić kontrolkę zużycia klocków. Klocki grube a komunikat świeci. Jaka jest oporność czujnika w klockach?
W tym zbiorniczku powinien byc pływak - podobnie jak w baku. Czasem podczas usuwania DPF musimy robić wcześniej dolewkę ,żeby później móc zgasić kontrolkę i wykasować błąd tudzież zrobić wymianę FAP . Laptopowiec powinien sobie poradzić
dzięki to jednak był alternator, nie paliła się kontrolka od ładowania i to mnie zmyliło
Nie do końca jestem przekonany że to wina transponderów. Dwie rzeczy mi się już nie zgadzają. Jak silnik odpala to nie powinna świecić się kontrolka. System ,,czyta" informację z transpondera ale nie taką o zgaszeniu kontrolki to już wykonuje system w aucie.
Jak masz zamiar kupować kilkanaście sprzętów po 100, 200, 300 to zastanów sie nad zakupem jednego najbardziej uniwersalnego. Dodam że nie ma takiego jednego super do wszystkiego każdy z nich się uzupełnia czyli trzeba mieć ich kilka lub wybrać specjalizację. To co znalazłeś pozwoli na odczytywanie bledów obd w różnych autach wyłącznie w silniku. Zapomnij...
Niebieski do lampki, na czerwonym cienkim ma być plus ( często go wybija, bezpiecznik 3A w skrzynce na podszybiu) szary i to sterowanie z PCM. Ale problem jest gdzie indziej-zgnił łacznik łaczący zacisk wyjściowy z mostkiem.
Kalibracja rozpoczyna się po zgaszeniu kontrolki dopiero. Jakieś błędy się zapisały?
Autor tematu pisze o prawdopodobnej kolizji.Jesli kolizja nie byla duza mogl strzelic sam napinacz a poduszka ocalala.Odsylam na skanowanie systemu testerem aby nie latac z opornikiem po wszystkich poduszkach i napinaczach,jesli sterownik zarejestrowal odpalenie i tak to nic nie da bo opornik nie zgasi kontrolki. W przypadku zastosowania testera,blad...
Witam ! +-----led---rezystor----- C ---NPN ----E--------minus +------rezystor np. 10k---------B----- (on/ff)----minus
Nie pamiętam jakiego typu tam jest ten czujnik ale odpiąć chyba nie możesz bo będzie widzíał błąd chyba że masz czym skasować błąd wiec odpinaj. Jak masz miernik to zmierz rezystancje tego czujnika w chwili zgaszonej i zapalonej kontrolki. Czy jak upuścisz wodę to jest ok?
Zero reakcji rozrusznika. Powiedz mi chociaż co mogło się stać? Sam sobie odpowiedz sprawdzając.... czyli właź pod samochód i sprawdź czy rozrusznik sprawny lub czy dochodzi do niego "impuls" ze stacyjki....
A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
Dobry pomysł. Przy okazji się dowie ile tych czujników było. Czujnik zużycia jest obligatoryjny Sądzisz że ktoś dokładał czujnik zużycia klocka? Nie sądzę więc jak pisze że jest i z tyłu to był tam od nowości. Autor nie dopuszcza myśli że to może być wina czujnika tylniego tylko szuka ciągle usterki z przodu. Autor musi określić co dokładnie chce zrobić...
https://obrazki.elektroda.pl/3431380900_... Ja miałem niedawno podobny przypadek , błędów skrzyni brak a biegi nie działają . Po pewnym czasie wyszedl błąd od wybieraka ale w podglądzie parametrów nie było widać ruchu wyszplęglika. Okazało się po rozebraniu jego że zniszczeniu uległa uszczelka pod deklem od wysprzeglika. Wymiana na...
ponawiam temat. proszę o jakieś sugestie.nie mam pomysłu jak zgasić kontrolkę zużycia klocków hamulcowych w Ford Transit 2007r.
Witam. Po wymianie rozrządu pojawil sie dziwny problem. Przy odpaleniu po 3 godzinnym postoju nie może zgasnąć kontrolka oleju, pali sie ok 5 sekund a komputer wyświetla bład "min. ciśnienie oleju". Po odpaleniu i zgaszeniu kontrolka gaśnie na rozruszniku. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem? Brakuje mi pomysłów - nowy olej, filtr itp...
w oplu polecam orginał (kts,megamax,tech) poza tym jak niema błędów to sam zgasi kontrolkę
Czyli co muszę zrobić? Witam Po prostu kilka razy odpalić samochód. Podczas każdego odpalania komputer sprawdza czy błąd istnieje. Jeśli go nie ma jest szansa że sam zgasi kontrolkę.
Na wzbudzeniu daje się żarówkę jak w samochodzie 24V 1W kontrolka ładowania. Przy zgaszonym świeci, po wzbudzeniu gaśnie.
Tak jak piszesz kilka sekund ale po zgaszeniu kontrolki grzeją jeszcze chwile.
Sprawdź połaczenia alternatora. Jeśli komp nie dostanie inf ze silnik pracuje, nie zgasi kontrolki oleju
Jak się zachowuje kontrolka-zapala się, gaśnie i po chwili zapala, czy świeci ciagle bez fazy zgaszonej?
Nie znalazłem innego sposobu zgaszenia kontrolek Jeżeli kolega chciał w ten sposób zgasić kontrolki to to się nie uda , lampka przy obecności 3 faz zachowa się jak typowy odbiornik 3 fazowy symetryczny i nie będzie potrzebowała przewodu Neutralnego.
Jak zgasić kontrolkę srs w zestawie wskaźników? 3-krotna wymiana fotelu pasażera nie zgasiła kontrolki, więc mata w fotelu pasażera raczej nie ma wpływu. Podłączony interfejs (prosty, wtyk+wskaźnik LCD) nie wykazuje błędów. Czy jest szansa że interfejs trochę "mądrzejszy" (wtyk BT+ oprogramowanie) rozpozna przyczynę? Dzięki za poradę, W.
Sobie sprawdź napięcie na świecach w czasie grzania. Bo zazwyczaj tak jest, że zgaśnięcie kontrolki sygnalizuje, ze można odpalać auto - a świece (pomimo zgaszonej kontrolki) i tak świecą jeszcze kilkanaście sekund.
Sprawę zamka rozwiązałeś wzorcowo, naprawisz, kupisz używkę czy nówkę i po problemie. Co do wycieraczek to sprawdź bezpieczniki, maska musi być zamknięta (zgaszona kontrolka na desce), zobacz czy dochodzi 12 V do silnika wycieraczek, a najlepiej zdiagnozować to VCDS i wszystko będzie jasne. Pytanie - czy masz ksenony, jeżeli tak to oryginalne czy dokładane.
Zwarcie jednej z diod prostowniczych w mostku alternatora. Co rozładowuje akumulator i powoduje świecenie kontrolki bez kluczyka. Pazerność to jedna z cech które na tym forum są niezbyt mile widziane. A druga sprawa to niby dlaczego ktoś biegły w interesującej ciebie dziedzinie miałby ci pomagać, skoro ty go lekceważysz. Gdyby ktoś przyszedł do ciebie...
Wyłącz tryb TP/TA. Przytrzymaj przycisk do momentu zgaszenia kontrolki.
Kto zna sposób dobrania się do AIR BAG w tym aucie? Chodzi o zgaszenie kontrolki... Poduszki powietrzne wymienione... sensor wymieniony i kontrolka świeci...rozkładam ręce.
Proszę o pomoc. Moje Audi 80 b3 1,8s z 1991 nie odpaliło bez uprzedzenia. Rozrusznik nawet nie drgnął za to zapaliła się kontrolka poziomu oleju i słychać było buczenie. Wyjęcie kluczyka nie zgasiło kontrolki ani nie wyłączyło buczenia.Bardzo proszę o jakąkolwiek wskazówkę
Ok jak będę miał chwilkę wolną to zadzwonię żeby podprowadził samochód a na razie dzięki za pomoc. Szkoda że wcześniej temat gdzieś umknął w dal. Jak da radę zgasić kontrolkę to opisze.
To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem - po odpaleniu silnika przed przegazowaniem (czyli zgaszeniem kontrolki ładowania) stabilne 12,1V, po przegazowaniu i zgaszeniu kontrolki spadek na 11,8 i powoli opadało. - tutaj bez zmian,...
było pisane na ten temat [szukaj] nie masz czym się przejmować jest to normalna procedura żeby zgasić tą kontrolkę
Podłącz kontrolkę pomiędzy masę a D+, jak na zgaszonym silniku będzie się świecić, to przebita dioda + (główna, mostek do wymiany)
Odepnij przewód od klocków i zobacz czy zgaśnie. Do zgaszenia kontrolki mają być zwarte - obwód zamknięty
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
Wczoraj Delphi pirat uszkodził sterownik SRS Nissan Qashqai. Kontrolka miga, brak błędów. Mój oryginalny autocom zgasił kontrolkę za pierwszym podejściem.
Wystarczy komparator okienkowy, włączony gdziekolwiek między + a masę, który zgasi kontrolkę kiedy napięcie instalacji będzie w granicach 13,5-15,5V. Poza tym zakresem kontrolka będzie się świecić.
Znane mi systemy kontroli klocków tego typu zwierają przewód do masy (tarczy hamulcowej) gdy klocek się skończy... czyli zwarcie przewodu do masy powinno zaświecić, a nie zgasić kontrolkę.
Witam, gdzie znajduje się czujnik ręcznego. Kontrolka zaczyna słabo świecić po 5 sekundach od włączenia zapłonu (po zgaszeniu pozostałych kontrolek).
I tak robię właśnie w ten sposób, bo po zgaszeniu kontrolki świeczki pewnie jeszcze trochę się grzeją. Ale poprzedniej zimy nie było objawów, które opisuję w pierwszym poście.
Witam!!! Od pewnego czasu w moim Mercedesie W210 2,2 Diesel 1996 r świeci się kontrolka o niskim poziomie stanu płynu chłodniczego w chłodnicy (na żółto). Z układem chłodzenia jest wszystko w porządku, płyn jest ok. Czy istnieje jakiś sposób na "skasowanie" tej usterki-zgaszenie kontrolki? Z góry dziękuję i pozdrawiam!!!
Podstawiłem pomogło na tyle ze zgasił kontrolkę, ale obroty nadal wariują
proponuje kupic oryginał, a co do zgaszenia kontrolki to nie musisz jej zgasić tylko zakodować nowy serownik.
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
może lepiej przekaźnik podpięty tak,że zgaszenie kontrolki ładowania powoduje zwarcie styków przekaźnika.
Żadne zwarcie tylko urany trzpień w stacyjce. Do wymiany wkład stacyjki. TYpowa usterka.
Jaki był cel wymiany? Podłączyć mądry komputerek i sprawdzić odczyty, jakie widzi moduł SRS. Przy sprawnym systemie moduł powinien sam zgasić kontrolkę
Wytłumacz swój tok myślenia na temat "gaszenia" błędów, po czym stwierdzasz że na daną chwilę usterkę usunąłeś bo zgaszenie kontrolki nic nie oznacza.
No to jak tak nie mam w kratkę. A mi np. wydaje się, że najlepiej pali po jednym grzaniu świec zaraz po zgaszeniu kontrolki. Daj znać jak postępy.
Rozumiem .a jesli wymienialem ten regulator i auto vhodzilo tylko chwile to wystarczy do zgaszenia kontrolki czy moze musi pochodzic troszke zeby szczotki sie przytarly?
Jak jest valeo to wzbudza się bez kontrolki tylko impulasami i otwiera sam sobie prąd wzbudzenia bo jest podłączony do + 30 i jednocześnie podaje plus na wyjściu do zgaszenia kontrolki .Nie potrzebuje obciążenia na kontrolce do wzbudzenia się.
Witam. czy udało się Panu rozwiązać ten problem z kontrolką ładowania? Mam to samo, Alternator po kapitalce, na testowej jeździe kontrolka nie świeciła się, zgasiłem silnik i po odpaleniu znowu kontrolka się świeci. Sprawdzam miernikiem w zapalniczce i pokazuje że ładuje.
Tak czy siak ktos celowo zgasił kontrolkę żebyś nie czepiał się przy zakupie. Świństwo. Jak sugerują przedmówcy najlepiej podjedż na diagnozę.
Kiedyś tutaj bawiłem się aby komuś udowodnić że zwarcie jak i za duży opór nie zgasi kontrolki. O ile dobrze pamiętam jest to w przedziale 35-50 KΩ
Na szybkiego to daj mu opornik na to koło skasuj błąd i zobacz czy zgasi kontrolkę
Jutro tak zrobię, tylko dziwi mnie ze jak odpalę auto wszystkie kontrolki gasną,gdy zapale przeciwmgłowe, zapala się kontrolka silnika, gdy zgaszę światła kontrolka silnika gaśnie. Nie rozumiem.
Czy naprawdę nikt nie próbował zgasić kontrolki SRS w VW LT? Czy już na tym forum nikogo nie ma (a może nieczynne), bo nikt nie chce mi nic pomóc. Pozdrawiam "kr17"
Powiem tak, jak nie jest zagrzany to się nie świeci. Potrafi też na zgaszonej kontrolce nie odpalić druga sprawa w nim siedzi stożek z dolotem tak, że powietrze ma on tak że jak się rozgrzeje to ma problem z odpaleniem, ale to nie zawsze.
Co będzie jak w czasie dzwona rezystor się odczepi albo zostanie zniszczony? System nie zadziała. Jak się w czasie dzwona odczepi, to już będzie za późno- bo odczepi się po odpaleniu poduszek i pasów. Producent nigdy nie podaje dokładnie sposobu działania układu (zastrzegając się, że nawet w autach z tej samej serii mogą być różnice w oprogramowaniu)...
Tylko silniki aut po ok 2000r benzyny i po ok 2002r diesle. Kontrolkę CheckEngine zgasi, w sumie nic więcej. ABS/AirBag/inne systemy nie są obsługiwane. Lepiej kup ELM237, umie to samo a przy okazji pogrzebie głębiej trochę w niektórych Oplach i grupie Fiata.
Witam Sprawdziłbym wstępnie bezpieczniki,ładowanie też się pali jak silnik zgaszony.Często kontrolki gdy silnik jest zgaszony,,świecą wszystkie,jest to forma testu czy nie są popalone.W chwili zpalenia auta gasną bo pojawia się ładowanie.Stąd moje pytanie o kontrolkę ładowania.
Dodaj klucze samemu i kontrolka zgaśnie. Sprzętowo jej nie zgasisz. Prawdopodobnie (o ile PIN je poprawny) to fachmanowi nie pasował transponder i tego powodu wyłączył immo.
problem polega na tym że to BSI decyduje o zapaleniu lub zgaszeniu kontrolki poprzez komparator napięcia , tylko koncer PSA wpadł na tak genialny pomysł diagnozowania alternatora.
Spróbuj zresetować go. Na włączonym wciskasz reset i czekasz do zgaszenia kontrolek. Puszczasz i próbujesz się logować na fabryczne ustawienia.
jak można zgasić kontrolkę poduszki powietrznej nie będąc w serwisie. Zapaliłem przez przypadek odłączając poduszkę i na odłączonej przekręciłem zapłon i jak się zaświeciła tojuż tak zostało.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Mam podobny przypadek. Czy dobrze rozumiem że jedyną możliwością usunięcia błędów i zgaszenia kontrolki MIL jest jeżdżenie sprawnym autem tak długo aż samo zniknie?
ok, a w calibrze i vectrze gdzie znajdę bezpiecznik komputera - pod maską czy przy komputerze, oraz czy jego przepalenie też zgasi kontrolkę. pozatym myślałem że ten przekaźnik działa tylko na pompkę paliwa, on odcina każdy wtrysk z osobna czy plus od zasilania wszystkich???
Witam, Od wczoraj mam problem z modemem asmax ar 901 od neti. Po zgaszeniu prądu i ponownym włączeniu przesłała zapalać się kontrolka "data" Po rozmowie z serwisem kazali mi skonfigurować modem za pomocą ip lecz nic to nie daje, ikona od internetu niby się odświeża a tak się nie łączy z internetem. Pomoże ktoś?
inny passat, inna pompa. (ale może problem taki sam) Pytanie: czy jeżeli podłącze drugą sprawną pompę bez podłączenia hydrauliki to zgasi kontrolkę? (biorąc pod uwagę że pompa w aucie jest uszkodzona)
Dzień dobry -jak w temacie Renault 1.9DTI 1999 traci moc po zapaleniu się kontrolki od świec żarowych -dzieje się to podczas jazdy -dopiero jak się zgasi silnik kontrolka na jakiś czas zgaśnie i jest ok ale sytuacja powtarza się dosyć często -ktoś wie gdzie zajrzeć-miał może podobny przypadek- prosze o pomoc -pozdrawiam
Oczywiście że nie daje . Dodano po 4 Oczywiście że zgaszona kontrolka o niczym nie świadczy.Jeżeli jest to alternator z Malucha,to łatwo sprawdzić napięcie na poszczególnych fazach stojana.Należy zrobić pomiar napięcia na B+ jak również na D+,wówczas można wyciągnąć jakieś wnioski.
pioart czyli twoja wersja jest identyczna jak gracus7. Niedługo czeka mnie wymiana klocków w moim BMW ale w miedzy czasie złączę przewody i zobaczymy jak to będzie. Zgadzam się nawet nowy czujnik nie zgasi kontrolki odrazu po zamontowaniu.
Meganki jedynki nigdy nie miały kurtyn więc zacznij sprawdzanie problemu jeszcze raz. Sprawa następna, po ustąpieniu usterki typu przerwa w obwodzie/ za duża rezystancja, system airbag w renault sam zgasi kontrolkę, błąd pozostanie w historii ale system zacznie działać bez kasowania go
Witam posiadam Golfa 3 1.9 td AAZ 75km Mam problem a mianowicie golf chodził do dziś gdy jechałem do miasta wyjeżdżam z radą dałem gazu i nagle zgasł jak bym go zgasił. Kontrolka od świec nie świeci się prąd nie dochodzi do świec i bezpiecznika na ścianie grodziowej Co to może być? Pomocy!
Mam problem z Mercedesem Atego 1217 1999r mianowicie po zgaszeniu auta kluczykiem nie gasną kontrolki Abs i hamulce oraz zegary od powietrza nie opadają. Jest jeden sposób aby wygasić zegary.. mignąc światłami drogowymi lub zatrąbić (nie zawsze) lecz po pewnym czasie kontrolki na nowo się zapalają i rozładowują akumulatory. Odłączenie stacyjki, zmiana...
Dokładnie tak jak napisał sebo2x- świece grzeją jeszcze kilka- kilkanaście sekund po zgaszeni kontrolki na zegarach. Sprawdź działanie przekaźnika świec (modułu) oraz ewentualnie czujnik temperatury.
Panowie znalazłem Problem jakiś idiota prawdopodobnie nie mógł wyciągnąć kostki stacyjki przez co cała się rozsypała i zamiast wymienić ją na nową poprostu związał ją sznurkiem przez co nie wyłączał się zapłon i mimo zgaszonych kontrolek cały czas był włączony. Trafiłem na to po próbie odpalenia auta gdy coś strzeliło w stacyjce. A więc zamykam temat.
Megan 1,6 16V 2001 Mam problem ze zgaszeniem kontrolki airbag, występuje błąd czujnika uderzenia bocznego. Sprawdziłem kable, łączyłem rezystorem i nic. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
kontrolka grzania (spirala) ale tylko na 3 sek świece dalej grzeją trochę mniejszą mocą - są sterowane przez moduł podgrzewania (przy akumulatorze taki użebrowany blok) aż do temp. silnika ok 60 C Zapala się silnik bezpośrednio po zgaszeniu kontrolki, ewentualnie kluczyk na "zero" i ponownie na zapłon, kontrolka grzania gaśnie i zapalamy.
Czujnik można sprawdzić mierząc na na zgaszonym aucie i odpalonym. Zerknij jeszcze na bezpieczniki.
Spróbuj zmierzyc napięcie na zaciskach arternatorze podczas ładowania i jak kontrolka świeci i jak zgaszona może byc przegrzany styk ja bym zrobił drugą masę arternatora z silnikiem
Jeżeli z kopiarką i z bębnem wszystko jest ok, to po włożeniu nowego bębna kopiarka sama zgasi kontrolkę. Jeżeli nie, czasem tak bywa, to trzeba skasowac ją ręcznie patrz SM sharp AL1000. pozdrawiam horse
kontrolka zgasi zgasi kontrolka oleju zgasi kontrolka check
sterownik dogrzewacza samsung rv511 windows kodowanie kluczyka pestki
tuner harman stacja lutownicza
Uszczelnienie zaworu i biegunowość elektryczna Schemat modułu szybkościomierza Iveco Daily 35-10