Turbo do sprawdzenia! Tak to już jest, po co naprawiać jak można zgasić , ponownie odpalić i moc wraca! Lepiej jest zhamować turbo !!!
Nie ma w tym nic dziwnego. Pokombinuj jak chcesz. Możesz zmniejszyć ruch łopatek na kilka sposobów, ale każdy z nich ograniczy "pałera" i większość z nich spowoduje brak przeładowania. Ja np zmieniłem zawór upustowy i dzięki temu do 208kmh wg. GPS mogę dawać buta na maxa i jest ok. Ale to nie naprawi ci turbiny, najwyżej zamaskuje. Powyżej tej prędkości...
W tym przypadku co opisywałem też włożyli kilka tysięcy, bo właśnie wcześniej ktoś im czyścił DPF, coś tam wymieniał. Ja oddałem turbo do regeneracji, podobno na testerze idealnie. Jak podkręciłem sztangą że nie wyrzucał błędu to auto nie jechało. Jak zrobiłem że jedzie to po włączeniu zapłonu wyrzucało błąd. Po wymianie turbo na używane już jest spokój...
Czy po powrocie na swój pas moc silnika nadal była ? Bo jeśli nadal brakowało mocy, to silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem taką sytuację podczas wyprzedzania kiedy miałem VW z silnikiem 1.9TDI 101KM (turbina o zmiennej geometrii), po wyprzedzeniu silnik nadal nie miał mocy i musiałem się zatrzymać zgasić silnik poczekać kilka sec. i po ponownym odpaleniu...
Powalczyłem z kotłem, wykluczam problem z generatorem iskry. Co ciekawe kiedy sterownik położę w pozycji poziomej zapala prawidłowo płomień i pracuje prawidło. Kiedy zamontuję sterownik do właściwej pionowej pozycji zapala przez jakiś czas prawidłowo, po czym mam komunikat 01. Zauważyłem, że potrafi zgasić czasami płomień. Później mimo resetu nie chce...
Witam, Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał. Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio. Błędy...
Nie, nie ma, to jest silnik bez turbo
Mercedes osobowy gdzieś z lat 70-tych miał rączna regulacje obrotów jałowych w kabinie - taka gałka którą się wkręcało lub wykręcało. Gwint w który była wkręcana był obsadzony na sprężynie i jak się gałkę wcisnęło to silnik gasł. Sporo starych, osobowych diesli nawet z lat 80-tych miały taką regulację obrotów jałowych w kabinie. Na przykład opel kadet...
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
jak złapie muła przy 130 to jak dam do dechy na luzie to osiąga 4000 obrotów i nie chce iść dalej a jak odpalę i w jezdzie miejskiej jak depnę to normalnie 5000.kiedy go zmuli to muszę się zatrzymać i go zgasić na pare minut .A jeszcze jedno jak wpadnę na autostradę i dam do dechy nie odejmując to potrafi się rospędzić do 90 mil i więcej ale jak puszczę...
Nie jest to przerost formy nad treścią, nie wystarcza dmuchawa? Jakie spalanie/powierzchnia domu i będziemy wiedzieć, jakie oszczędności: ) Kolega uzyskał? Wzrost temperatury, to nie tragedia, sterownik wyłącza, lub wypycha paliwo, by zgasić - gorszy jest FUUUCHH. Nie zdarzył się? Dmuchawa? Mamy oszczędzać a nie pchać ciepło w komin ... Dmuchawa to...
To, że nie możesz jej zgasić jest spowodowane odpięciem się kabelka idącego od cewki do wyłącznika zapłonu lub uszkodzeniem samego wyłącznika. Sprawdź szczelność połączeń gaźnik - cylinder. Na pewno, dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik?
W twojej wypowiedzi - a nie będę się domyslal co nastąpiło dalej- nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy dojechales do Polski czy auto zostało ściągnięte na pobocze / do garażu. Kolega pisze wyżej że nastąpiło prawdopodobnie rozbieganie silnika - jeżeli udało ci się go zgasić natychmiast to musisz sprawdzić Turbo Pompę wtryskowa. Filyr dpf bo wyglada na...
Witam Opel corsa z 2004r 1.3dtci 70km. Problem polega że podczas jazdy traci moc. Trzeba się zatrzymać zgasić auto i wszystko wraca do normy. Co to może być?
Witam Kolejny problem z silnikiem 2.2HDI z Jumper'a 11rok. Silnik po Remoncie, Wszystko sprawdzane, Głowica regenerowana, Turbina po Sprawdzeniu, Wtryski ok w tym dwa nowe (zakodowane). Rozrząd na blokadach 3 razy sprawdzany. Nowa chłodniczka oleju i pompa. Jedna nowa korba i tłok. Składane na nominale. Silnik po przejechaniu około 30km dostaje jak...
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Witam Mój problem zaczął sie podobnie jak w innych tematach. Przy nagłym przyspieszaniu (pod obciążeniem) auto traciło moc. Wystarczyło go zgasić i wszystko wracało do normy. Tak było rok temu. Zacząłem od stacji diagnostycznej. Okazało się, że zacięta jest geometra (turbina o zmiennej geometrii łopatek). Oddałem turbinę do gościa który zajmuje się...
Znajomy kupił ok. 2 lata temu Peugeota 407 1.6HDI teraz jeździ, ale zaraz po kupnie stał chyba z 3 miesiące z nim walczył. Najpierw urwał się grzybek zaworowy. Głowica do wymiany. Następnie 3x pod rząd wymiana turbo sprężarki i przewodu z sitkiem, pompa oleju. Dokładnie szczegółów nie znam co było w końcu przyczyną, ale już był dobrze zdesperowany....
W trakcie wczorajszej jazdy po zmianie termostatu wolno szła temperatura w góre ale jak złapał 90' włączyłem nawiew na full zeby odpowietrzyc to zaczeła spadać. Co do oleju to przy chlodnicy intercoolera przy przewodzie gumowym jest wokół zaolejone i widać było wiszace krople oleju. Był podłaczany VAG 2 dni temu i było kilka błedów jeden z nich dotyczył...
Witam!!! Posiadam samochód Renault Laguna II 1.9dci 120KM 2002 rok. Mam następujący problem od jakiegoś czasu turbina w samochodzie nie zawsze ciągnie od 1 biegu. Czasem na 1 i 2 biegu dociągam do 3 tys. obrotów i nic dopiero po wrzuceniu 3 turbo zaczyna ciągnąć i działa jakiś czas, następnie problem się powtarza. Raz na jakiś czas zaświeci się kontrolka...
Witam , w moim passacie mam taki problem że nie działa - Centralny Zamek - Elektryczne szyby - Elektryczne lusterka W dniu dzisiejszym przy odpalaniu samochodu włączyły mi się same światła awaryjne ?! Zgasilem zapalilem kilka razy i włączyłem awaryjne na przycisku i W końcu udało mi się zgasić następnie włączyłem światła mijania to włączyło się na poziomie...
Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Astry H 2.0 16V. Na początku zauważyłem, że mam mało płynu chłodzącego, więc go uzupełniłem. Potem po przejechaniu około 30 km otworzyłem maske a tam paruje (wycieka) płyn przez odpowietrznik, obok korka (wlewu płynu). W zbiorniczku poziom płynu na full. Pojechał z tym do mechanika otwiera maskę i ... Uuu uszczelka...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
O... i mam pierwsze negatywne efekty jazdy na mieszance ON:OR (zazwyczaj zbliżona 40:60 na korzyść ON) Wydaje mi się, że może to być wina jazdy na OR ... chociaż można to zapewne przypisac czemu innemu. Od ok 2 tyg. tankuje tylko ON. No i coraz ciężej zgasić mi samochód. Dzisiaj np. po wyjęciu kluczyka silnik pracował jeszcze 3-4 sekundy. Hm... czego...
Ok znalazłem go w głównej wiązce za przekaźnikami, wpadł od razu w oko bo była zostawiona pętla - chyba przygotowanie pod alarm. Pozdr. Dodano po 3 Moduł założony - ale nie wiem czy tak ma działać czy jednak coś nie tak z podpięciem. Jak przekręcam kluczyk aby zgasić silnik, jest jakieś dziwne opóźnienie potrzymania, na ułamek sekundy zaświecą się kontrolki...
Teoretyczne optymalna sprawność silnika leży pomiędzy max momentu i max mocy, zwłaszcza wolnossąca benzyna, ale co dalej zrobić z tą wiedzą? Nic. Musiałbyś przyspieszać z gazem w podłodze od 4100 do5500 i co potem, na luz nie, bo paliwo jest dalej zużywane, zdjęcie nogi z gazu do cut off nie, bo hamujesz silnikem. Zgasić - nie, bo rozruch to zwiększone...
A co tu ma do rzeczy turbina? Zatkała wylot spalin? Turbina zaczyna robić robotę dopiero przy ok. 2100-2200 obr/min, przy odpalaniu i wolnych obrotach nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Twój silnik to 1V, czyli takie turbo ekologiczne, wersja produkowana najczęściej na Austrię i Szwajcarię, bez dodatkowego wspomagania dawką paliwa, turbina jedynie...
Panowie dziś po wymianie oleju taka.akcja wyjazd z garażu check się zapala brak mocy auto jedzie bez turbo wraca podpięcie pod kompa pokazuje błąd przeładowania P2563 węże od podciśnień sprawdzone napięcia na zaworze sterujący też ci może być przyczyną ,po skasowaniu auto jedzie normalnie .Wystarczy zgasić i zapalić parę razy i błąd powraca.
Witam wszystkich. Nie znalazlem podobnego tematu na elektrodzie dlatego chciałbym zapoczątkować temat, który pomoże wszystkim użtkownikom samochodów z silnikiem diesla z turbodoładowaniem Zamieszczam ten temat w dziale modyfikacje i tuning bo wydaje mi się, że to swego rodzaju tuning samochodu. A teraz do rzeczy Sam jestem użytkownikiem diesla z turbosprężarką...
Silnik się rozbiegł i wciągnął olej, udało się zgasić. Turbo wymieniane w zeszłym roku, nie ma na nim grama luzu ani nie gwizdało po odpaleniu. Intercooler i dolot zalany olejem. O co biega?
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Witam w czasie jazdy zapaliła się kontrolka spirali i migała. A auto jechało jak by bez turbo. Po zgaszeniu i odpaleniu zgasła kontrolka. Ale mam wrażenie że turbina kręci z opóźnieniem. Ibiza 1.9 101 km. Macie jakieś diagnozy przed podlaczeniem.
Kolego podaj rocznik , pojemność i moc silnika to może coś pomożemy.
Turbo dwa razy wymiana sprawdzane na hamowni niby wszystko ok a u mnie przy ok 110 km traci moc i tak samo zgasic silnik i po odpaleniu znowu ok. Mechanik twierdzi ze wtryskiwacze do wymiany
Witam, Mam problem z HONDĄ 1,7 CTDI. Samochód jest bardzo mulasty, jak się zapali check to wkręca się na około 2 800 obr. odłącza TURBO? Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd się dalej świeci ale już samochód wyżej się wkręca jednak dalej jest mulasty. Samochód nie dymi ani trochę. Czym może być to spowodowane? Czy uszkodzone może być turbo?
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Dawno się nie odzywałem, kilka przygód z autem, więc tak szuranie przy schodzeniu z obrotów zginęło nie wiem czy po naprawie głowicy czy po czyszczeniu całego układu EGR IC wszystkie węże klapy itp, ale zostało jeszcze coś takiego że jak się pojeździ trochę autem po przejechaniu powyżej 50 km turbo potrafi szumieć nawet na luzie objawy jak się jedzie...
Ile pokazuje map na zgaszonym silniku?
Dzień dobry wszystkim, pacjent MAN TGX 2010 r. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta, zaczęło wywalać olej około 20 l. Po uzupełnieniu (do minimum) i odpaleniu, nie widać wycieku, ale zalany jest cały przód. Turbo od środka suche, odma drożna, intercooler suchy. Przez co mogło wylecieć tyle oleju?
No to nas zgasiłeś :!:
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
rozuumiem ze stan olejju sprawdzany lub olej do wymiany ? w trakcie jazdy nie zapala sie tylko po zgaszeniu ?
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Zgaś silnik i zobacz, czy wirnik w turbo swobodnie się obraca. Najlepiej palcami, bez cudów typu 4000tys a ty tam głowę wkładasz.
zgasić zapalić aster zgasić świeca zgasić
rachunek netia szarpać multitronic licznik renault zegar
chińskie radio android chińskie radio android
Wlew oleju skrzyni biegów w Volkswagen Tiguan II Jak zablokować wyskakujące okienka na ekino i furher.in?