Turbo do sprawdzenia! Tak to już jest, po co naprawiać jak można zgasić , ponownie odpalić i moc wraca! Lepiej jest zhamować turbo !!!
Silnik się rozbiegł i wciągnął olej, udało się zgasić. Turbo wymieniane w zeszłym roku, nie ma na nim grama luzu ani nie gwizdało po odpaleniu. Intercooler i dolot zalany olejem. O co biega?
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Witam w czasie jazdy zapaliła się kontrolka spirali i migała. A auto jechało jak by bez turbo. Po zgaszeniu i odpaleniu zgasła kontrolka. Ale mam wrażenie że turbina kręci z opóźnieniem. Ibiza 1.9 101 km. Macie jakieś diagnozy przed podlaczeniem.
Dawno się nie odzywałem, kilka przygód z autem, więc tak szuranie przy schodzeniu z obrotów zginęło nie wiem czy po naprawie głowicy czy po czyszczeniu całego układu EGR IC wszystkie węże klapy itp, ale zostało jeszcze coś takiego że jak się pojeździ trochę autem po przejechaniu powyżej 50 km turbo potrafi szumieć nawet na luzie objawy jak się jedzie...
Poczytaj sobie o rozbieganiu turbodiesla. Ewidentnie olej z turbiny. Miałeś dużo szczęścia że udało się go zgasić. Jak najszybciej turbo do kontroli i uważaj żeby się to przypadkiem nie powtórzyło. Nawet jeśli się to nie powtórzy to jest możliwa awaria turbo a skutki też mogą być kosztowne. ( sam to ćwiczyłem - awaria strony sprężarkowej urwane łopatki...
rozuumiem ze stan olejju sprawdzany lub olej do wymiany ? w trakcie jazdy nie zapala sie tylko po zgaszeniu ?
Kolego podaj rocznik , pojemność i moc silnika to może coś pomożemy.
Witam, Mam problem z HONDĄ 1,7 CTDI. Samochód jest bardzo mulasty, jak się zapali check to wkręca się na około 2 800 obr. odłącza TURBO? Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd się dalej świeci ale już samochód wyżej się wkręca jednak dalej jest mulasty. Samochód nie dymi ani trochę. Czym może być to spowodowane? Czy uszkodzone może być turbo?
Ile pokazuje map na zgaszonym silniku?
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
A poco szeleć Czy nie lepiej spokojnie dojechać do celu. Zgasić samodód, i po kłopocie. Nie przegrzana turbinka sama ostygnie. I nic jej nie będzie. Uszczelniacze w turbinach nie są to symeryngi. A metalowe mini pierscionki. Podobne jak na tłokach. A jeżeli już chcesz ją schłodzić, to zamontuj jakąś dmuchawkę z wentylatorka od kaputera. I układem czasowym....
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
witam wszystkich , Posiadam Audi A3 2006r 2.0tdi bkd , ostatnio jadac pod gorke w deszczu - docisnalem mocniej miedzy 4-5biegiem przy ok 4200obr/min odcielo mi turbo, dopiero bo zgaszeniu i odpaleniu na nowo turbo "wrocilo", dodam, ze na VAG-u nie wykazalo zadnych bledow, co moglo byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Filtr paliwa, przeplywomierz? Pozdrawiam
Nie, nie ma, to jest silnik bez turbo
(at)koleskit sprawa wygląda tak na odpalonym silniku samo chodziło do góry i na dół a tam ten gumowy wężyk był luźny i założyłem nowy i teraz porusza się może z pół centa i jak jedzie to teraz ma cały czas mniej mocy ale chociaż teraz jedzie płynnie i nie faluje Dodano po 12 (at)koleskit Tylko ze ono falowało jak był wężyk luźny założyłem nowy i stoi...
Kolego spr. wszystkie wężyki te cieniutkie od podciśnień.Ja mam ten sam motorek i rocznik ale kombi i przebieg 216 tyś.Miałem to samo ok. 130 km/h i też zapalała się lampka i mulił.Zgasiłem i spr te przewody jeden spadł a drugi pęknięty był.Jak się zapali to stań poczekaj chwile na ostygnięcie turbo zgaś i sprawdzaj je.Moja już tak nie ma a turbo suchutkie...
No to nas zgasiłeś :!:
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
Dzień dobry wszystkim, pacjent MAN TGX 2010 r. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta, zaczęło wywalać olej około 20 l. Po uzupełnieniu (do minimum) i odpaleniu, nie widać wycieku, ale zalany jest cały przód. Turbo od środka suche, odma drożna, intercooler suchy. Przez co mogło wylecieć tyle oleju?
Witam, Samochód jak w temacie Octavia 1,9 TDI ASV 110 KM '02 Od jakiegoś czasu podczas jazdy czuć gwałtowny spadek mocy. Czasami autko potrafi jechać i nic mu się nie dzieje, natomiast po zgaszeniu i ponownej próbie przyśpieszenia robi się „słaby” i czuć, że turbo nie pracuje tak jak powinno. W sterowniku zanotowany był błąd: 17965 - Charge...
Stawiałbym na zapieczone kierowniczki w turbosprężarce. Turbo przeładowuje i sterownik silnika robi odcinkę. Pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu turbo działa dopóki nie przekroczysz 3tys. Od strony grodzi masz gruszkę od turbo, spróbuj poruszać prętem do niej przymocowanym (sztangą) - jeśli nie da się ruszyć to kierowniczki stoją dęba i potrzebne...
Witam. Posiadam od niedawna Opla Zafire 1.9 CDTI 150KM Diesel. Wszytsko było ok do wczoraj kiedy jechałem po autostradzie i nagle zapaliła sie kontrolka SAMOCHÓD Z KLUCZEM i samochód stracił moc tzn. jechał bez turbo. Zjechałem zgasiłem auto i zapaliłem ponownie i kontrolka zgasła samochód zaczął jechac normalnie była pełna moc turbo działało ale po...
Też podmieniony. Takie pytanko mi sie nasowa czy może to być wina klapek w kolektorze, bo nie widzę żeby sie poruszały i przez to odcina paliwo i generuje takie błedy. Podczas przyspieszania na 3 biegu tuż przed zgaszeniem silnika słychac jakby turbo nie równomiernie pracowało. Jak odłacze zawór ktory steróje geometrja turbo to autko nie gasnie, tylko...
Zgaś silnik i zobacz, czy wirnik w turbo swobodnie się obraca. Najlepiej palcami, bez cudów typu 4000tys a ty tam głowę wkładasz.
Problem mam z turbiną, po przejechaniu ok 500m traci moc, jakby turbo nie działało, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym jest ok. Pytanie moje jest takie czy tam jest jakiś czujnik, który może być za to odpowiedzialny? Czy coś innego?
Było nie widać ale już ok. Podciśnienie w tamtym miejscu ok. Pytanie co na wejściu N75 (tu nas interesuje podciśnienie przy pracy turbo). A to że spada po zgaszeniu nas nie interesuje bo wtedy jedynie przydaję się do zamykania klapy gaszącej i ona je przy gaszeniu zużywa.
Witajcie! Mam pytanie, może trochę dziecinne ale nie jestem pewien. Posiadam samochód Golf IV 1,8T 150 KM (po przeprogramowaniu na 182 KM) rocznik 1999, czyli dosyć stare. I teraz zastanawiam się czy jeśli podpinając komputer temperatura płynu sięga co jakiś czas 100 st C, po czym po schłodzeniu spada do 93-94 to jest to ok? Czy zdecydowanie powinno...
Mineralnego brał więcej, ale to podobno zaleta Motula. Nie tylko Motula ale także np. Liqui Moly. Kolega jezdził na Castrolu i dolewał co miesiąc prawie pół litra po przejściu na Liqui moly po dwóch miesiącach nic jeszcze nie dolał. Ponad rok mu tłukłem mu do główki że to może być wina oleju... W zeszłym tygodniu zalał Ceratec i po 3 dniach stwierdził...
Stan oleju zmierz 5 minut po zgaszeniu silnika .
Jeśli tam jest turbo o zmiennej geometrii a raczej tak to pierwsze należało by sprawdzić czy sztanga jest wciągana do ogranicznika przy odpaleniu i czy pracuje normalnie (czy można ja poruszać przy niewielkim wysiłku palcami tak z 1 cm na nieodpalonym). Druga sprawa to wartość podciśnienia za pompka vacum i na wężyku od gruszki ,szczelność gruszki....
Stawiałbym : przepustnica, egr lub sztanga turbo.
1995 2.4 TDI Turbo diesel intercoler.
Witam jak w temacie samochód Opel mokka 1.4 turbo cały czas chodzi wentylator chłodnicy nawet po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka brak błędów wymieniłem czujnik temperatury nie pomogło wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy też nie pomogło wymieniłem termostat z grzałką również nie pomogło
Zasilanie przepływomierza, zasilanie elektrozaworów turbo, egr, klapy gaszącej. Znika kilkadziesiąt sekund po zgaszeniu auta, więc jeszcze follow home będzie.
Panowie...zwracam uwagę kolegom, którzy piszą - jeśli nie ma notlaufów to sobie jeździj. OK.... ale 2700mbara zamiast 1900 to przeładowanie o ponad 40%. Wiecie do jakich obrotów rozpędza się suszara, żeby takie ciśnienie osiągnąć? Do 60% większych niż nominalnie. Temperatura na dolocie rośnie zupełnie niepotrzebnie i pewnie w upalny dzień dalece przekroczy...
Przy pierwszej próbie odpalania kręci i nie odpala, przy drugim podejściu odpala na dotyk, dzieje się to z różną częstotliwością bez reguły, czy zimna, czy ciepła, czy czekam, aż się kontrolki pogaszą, czy odpalam od razu, czasem odpali za pierwszym razem, a czasem za drugim, ale zawsze odpala. Raz czy dwa zdarzyło się w ciągu tego pół roku, że odpaliła...
Witam wszystkich mam problem z turbo kiedy odpalę samochód zaczynam jazdę jest ok jesli zostanie pociągnięty do 4tys obr/min na 3 biegu rozlancza się turbo jeśli zgaszę zapłon i wloncze ponowie ciągnie dalej ale po około 2 km dzieje się to samo ktoś miał może taki przypadek proszę o pomoc dodam jedynie ze komputer diagnostyczny pokazuje za każdym razem...
Kia 2.2 crdi 197ps odpala I jedzie normalnie daje gazu turbo Ok puszcze pedał i po chwili max 3tys obrotów jedzie ale o wiele słabszy błąd p2111 wyczyściłem przepustnice i dalej tak samo . Do puki mu cisnę gaz na każdym biegu ciągnie jak tylko zacznę jechać spokojnie jak by odcinało turbo. Przepustnica była brudna ale wyczyściłem. Po zgaszeniu auta...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Ciśnienie doładowania kompletnie się nie rusza, niezależnie czy odpalony czy zgaszony ?
Witam, mam problem z Mercedesem, samochód wrócił od mechanika. Odcinało turbo po przejechaniu mniej więcej 7km, zatrzymaniu się np na światłach i ruszeniu turbo odcięło. Turbina została zregenerowana i dalej odcina, tylko teraz zapalają się kontrolki ABS i ESP. Nieraz jak kontrolki się zapalą to odcina całkiem gaz. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko...
Turbo? Nie mógł byś go zgasić, ubywało by oleju z silnika. A może kolega rozwinąć? Ciekawa ta teoria, nie wiedziałem, że silnik może pracować na samym powietrzu.
Witam mam mały problem jakiś czas temu samochód podczas jazdy przechodził w tryb awaryjny i nie miał wtedy mocy tak jak by przestało działać turbo ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy i tak się zdarzało raz na jakiś czas potem coraz częściej dałem na warsztat okazało się że to jest niby sterownik turbiny więc wymieniłem na...
Auto kopci, ciezko powiedziec jak mocno, ale jak postoi i pogazuje chwile, to jest czarny nalot na asfalcie. Przeplywki nie ma. Swiece swieca na zegarach. Przewody od turbo szczelne. Zawor od turbo sprawdzalem na zgaszonym silniku - cięgno chodziło lekko, bez większych oporów wiec myślę ze jest ok. Pisze troch lakonicznie bo auto teraz nie jest u mnie,...
Nie ma w tym nic dziwnego. Pokombinuj jak chcesz. Możesz zmniejszyć ruch łopatek na kilka sposobów, ale każdy z nich ograniczy "pałera" i większość z nich spowoduje brak przeładowania. Ja np zmieniłem zawór upustowy i dzięki temu do 208kmh wg. GPS mogę dawać buta na maxa i jest ok. Ale to nie naprawi ci turbiny, najwyżej zamaskuje. Powyżej tej prędkości...
W twojej wypowiedzi - a nie będę się domyslal co nastąpiło dalej- nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy dojechales do Polski czy auto zostało ściągnięte na pobocze / do garażu. Kolega pisze wyżej że nastąpiło prawdopodobnie rozbieganie silnika - jeżeli udało ci się go zgasić natychmiast to musisz sprawdzić Turbo Pompę wtryskowa. Filyr dpf bo wyglada na...
Powalczyłem z kotłem, wykluczam problem z generatorem iskry. Co ciekawe kiedy sterownik położę w pozycji poziomej zapala prawidłowo płomień i pracuje prawidło. Kiedy zamontuję sterownik do właściwej pionowej pozycji zapala przez jakiś czas prawidłowo, po czym mam komunikat 01. Zauważyłem, że potrafi zgasić czasami płomień. Później mimo resetu nie chce...
Kolego nie wiem czy rozwiązałeś problem ale zanim weźmiesz się za wykręcanie turbo to wykręć samą gruchę i przy zgaszonym silniku sprawdź jak pracuję ramie turbo, powinno poruszać się dość swobodnie około 2-3 cm. Później bierzesz gruchę wężyk i albo strzykawka albo ustami sprawdzasz jak działa grucha Jeśli też płynnie to szukasz dalej jeśli się zacina...
Przy wypalaniu DPF zgasił byś samochód Kulczykiem a nie dusił go na 5 biegu! Może ktoś wymienił turbo na nowe ale np nie wyczyścił intercolera w którym nagromadził się olej i stąd nowa turbina zassała olej
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
Rolę ssania spełnia przesłona. Zamykając ją, utrudniasz dopływ powietrza a co za tym idzie masz bogatszą w benzynę mieszankę paliwowo-powietrzną. Z resztą, sama nazwą choke juz coś mówi... Po angielsku ;). Powinno się używać ssania (przesłony) do odpalenia zimnego silnika, pozwolić się silnikowi zagrzać (nasmarować i uszczelnić) a następnie, po około...
Witam jak w temacie. Turbina po regeneracji przy 3 tys obrotów traci moc i przestaje ciągnąć po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie czy to turbo czy może któryś z podzespołów szwankuje
Zdjęcie dokładne parametrów dodam w poniedziałek jak będę w pracy. Podam co pamiętam. Zaplon wlaczony: - czujnik doładowania cisnienia 830mbar, 1.59v -cisnienie w kolektorze 10mbar -cisnienie bezwzględne w kolektorze 950mbar -cisnienie atmosferyczne 960mbar Odpalony samochod: -czujnik doładowania bez zmian tzn 830mbar i 1.59v -cisnienie w kolektorze...
został usunięty ten błąd 00668, i jak na razie się nie pojawił , ale nadal problem jest ponieważ silnik więcej niż 120km/h nie pójdzie , jedynie po ponownym zgaszeniu i uruchomieniu na nowo . i chyba trzeba będzie przeczyścić to turbo ?
Witam wszystkich mam pytanie co do mojego BLS. Mam taki objaw silnik pracuje praktycznie bez zarzutu, nie kopci jest elastyczny i ładnie przyspiesza nawet do 180km jest jedno ale... przy 120km przy spokojnej jeździe przez chwilę na 6 biegu przy 2200 obr./min pojawia się napis engine fault silnik traci moc jakby nie działało turbo. po zgaszeniu i ponownym...
... U mnie objawy to brak mocy ale dopiero przy prędkości powyżej 120 km/h.Przy mniejszych predkościach i na biegach 2 ,3 ,4 nie mam większych problemów z mocą. Dodam,że spalanie w trasie oscyluje około 7,5 litra-jazda do 120 na godzinę bez obciążenia i klimy(notabene też nie działa). Kolega ma paska z 2001 i wymienił dwa czujniki na kolektorze dolotowym...
Podłącz komputer, zobacz błędy, zrób logi. Pewnie odcina ci turbo i wchodzi w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika do ponownego przeładowania.
Nie dziwne tylko turbo padło zapewne.
Mercedes osobowy gdzieś z lat 70-tych miał rączna regulacje obrotów jałowych w kabinie - taka gałka którą się wkręcało lub wykręcało. Gwint w który była wkręcana był obsadzony na sprężynie i jak się gałkę wcisnęło to silnik gasł. Sporo starych, osobowych diesli nawet z lat 80-tych miały taką regulację obrotów jałowych w kabinie. Na przykład opel kadet...
Zaprowadziłam już auto do mechanika, stwierdził że mogło siąść turbo. Zdjęcia niestety nie mam, dodam też że auto dostało samozapłonu. Nie mogłam go zgasić.
Tak czy siak musisz ściągać głowicę i dać ją do sprawdzenia na szczelność. Koszt sprawdzenia ok. 40-60zł. Przy okazji daj do sprawdzenia wtryski bo zazwyczaj przy przegrzaniu któraś końcówka się przytrze i przy dużym obciążeniu silnika będzie stukał tak jak panewka. Myślę że jak silnik był przegrzany raz a woda nie była dolana zbyt szybko to raczej...
W ciemno stawiam na kierownice turbo. Sprawdź, czy dźwignię da rady palcami przestawić na zgaszonym silniku i czy nigdzie się nie przycina. Jeśli się nie przycina, zrób testy VAG-iem na obciążeniu.
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Witam mam problem z turbo w mojej golfince :( Podmienilem n18 z n75 i po paru kilometrach turbinka dmuchała idealnie do predkosci ~140km/h kupiłem nowe n75 i zalożylem , pojechalem przetestować turbo i .... turbo padło na stałe, zgaszenie i odpalanie nie pomaga. w VAGU pokazuje następujące błędy - 17664 ENGINE COOLANT TEMP SENSOR G62 - Oepn or Short...
W tym przypadku co opisywałem też włożyli kilka tysięcy, bo właśnie wcześniej ktoś im czyścił DPF, coś tam wymieniał. Ja oddałem turbo do regeneracji, podobno na testerze idealnie. Jak podkręciłem sztangą że nie wyrzucał błędu to auto nie jechało. Jak zrobiłem że jedzie to po włączeniu zapłonu wyrzucało błąd. Po wymianie turbo na używane już jest spokój...
Tak też obstawiam tą chłodnicę (to takie z żeberkami obok turbo), bo to tak pod nią jest najwięcej syfu, tyle że dziwne że przy gazowaniu na postoju teraz ani kropelka nie poleci. Ciśnienie w zbiorniczku jest po zgaszeniu i odkręceniu. Dużo jest z tym roboty żeby to wytargać na zewnątrz? Nie wiem czy się podejmować? Trzeba turbo rwać?
Witam, Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał. Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio. Błędy...
Dobrze że udało się go zgasić. Znam przypadki gdzie cylindry zaciągały przez turbine olej z silnika, silnik można było zgasić tylko przez jego zdławienie... albo spalenie całego oleju
A co sądzicie o kwestii gaszenia silnika? Mechaniorzy mówią, że mając silnik z turbo, to po jeździe trzeba umożliwić przed zgaszeniem pracę silnika na wolnych obrotach przez jakieś 2min. Czy aż tyle czasu jest potrzebne? Wiem, że wynika to z tego, iż łożysko które tam się znajduje może się zatrzeć, i potrzebuje wychłodzenia po skończonej jeździe. Ja...
No więc zrobiłem tak : 1. odpaliłem silnik i sprawdziłem czy sztanga od gruszki sie przesuwa : efekt zerowy 2. na zgaszonym silniku ściągnąłem wężyk który prowadzi od n75 do turbo i spróbowałem zassać powietrza: sztanga poruszyła sie w dół 3. przy odpalonym silniku przyłożyłem palec do zaworu n75 tam gdzie idzie wężyk i jak mniemam powinieniem czuc...
Na wtyczce do gruszki przy zapłonie albo odpalonym jest 5v ,jak podepnę do gruszki to jest 1.2 na zgaszonym i 2v na odpalonym silniku
Ja też naprawiłem bez zdejmowania turbo, udało mi się rozruszać czpień kierownicy turbo i chodzi normalnie, musiało być zatarte. Zauważyłem że turbo w tych autach łatwo zabrudzić jeżdżąc powoli do 2 tys obr. więc trzeba pocisnąć żeby kierownice turbo pracowały inaczej się zapiekają. Powodzenia ! Tak właśnie jest. Istotnym elementem tutaj i gwarancją...
Witam Opel corsa z 2004r 1.3dtci 70km. Problem polega że podczas jazdy traci moc. Trzeba się zatrzymać zgasić auto i wszystko wraca do normy. Co to może być?
Witam, w moim golfie IV 1.9 TDI 130KM ostatnio zaczęło strasznie dymić z rury wydechowej. Wcześniej miałem problem z turbiną, mianowicie po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach turbo się "podziewało", po prostu nie było buta, rozwiązywało to zgaszenie i uruchomienie silnika, podczas jazdy gasiłem i uruchamiałem i turbo działało znowu przez jakiś czas....
turbina sprawna, depnałem na sniegu az wszystkie koła zaboksowaly i cos jakby odblokowało zaczela normalnie chodzic , turbine bylo slychac , wkrecała sie normalnie ok. Zgasiłem i z powrotem to samo. Chociaz wiadomo ze to nie turbo.
Witam Mam następujący problem w moim autku. Mam Suzuki Grand Vitarę 2005 2.0 Hdi 16v (Silnik Peugeot-Citroen) z przebiegiem 75 tys km. Silnik na systemie Bosch Mam następujący problem podczas ostatniej jazdy zaświeciła się kontrolka silnika i auto traciło turbo, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie moc wracała, ale nie zawsze czasem trzeba było kilka razy...
Witam koledzy jestem tu nowy ma pytanie w sprawie vwt5 2.5tdi 174km 4x4 zaslepilem egr odcięta chlodniczka egr ponieważ się rozszczelniła egr wygenerowany ze sterownika brak błędów na komputerze a zaczęło mi odcinać turbo i wchodzi w tryb awaryjny mało tego to poszła uszczelka pod klawiaturą zaworów a była wymieniana jakies 1000km temu dodam że gruszka...
Cześć, myślę, że jeżeli już to fajnie by było zintegrować car pc z jakimś wyświetlaczem 7" up, poprzez soft z kontrolerem. dzięki temu mógłbyś zrobić multimedialne urządzenie rozszerzone o nawigacje, diagnostykę, może jakieś aplikacje typu yanosik, czyli jakiś modem 3G. dla aut z turbo mogło by też sterować opóźnieniem zgaszenia silnika. sterowanie...
Jestem posiadaczem Golfa TDI 110 KM. Autko kupiłem z takim samym problemem jak opisywany. Gdy długo ciągłem obroty to odcinał turbo (jak by mu jajka urwało). Po zgaszeniu i odpaleniu moc powracała. Wymieniłem przepływomierz na nowy i nic. Wymieniłem zaworek steryjący ciśnieniem doładowania i nic. Zamontowałem Tuning Box-a i problem zniknoł, a silnik...
witam Kolegów Fiat ducato z 99 2.8idtd 122kM auto pracuje poprawnie aczkolwiek ma mała moc, zachowuje się jak czysty diesel. Odpala poprawnie, spalanie w granicach 8-9l/100km trasa (wiec jest w normie), nie dymi turbo słychać aczkolwiek nie czuć. Jest to wersją bez przepływomierza. filtry oleje wymienione, zawór EGR zatkałem dla pewności (różnica praktycznie...
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
możesz tylko się ratować wbijając 5bieg wdusić hamulec i puścić sprzęgło. Jak jest wszystko oki ze sprzęgłem i skrzynią to jest szansa że go zgasisz. (wyjechała korba-miałem namyśli że korbowód wychodzi z boku silnika-silnik nadaję sie tylko na złom.) Dobra rada. Jak można dbać aby uniknąć uszkodzenia turbo. po ostrej jeździe zanim zgasisz silnik niech...
Witam. Otóż problem jest taki jak w temacie. Podczas jazdy, jeszcze gdy turbo działało, żadnych dziwnych objawów. Zgasiłem auto, poszedłem do sklepu, stało może z 15min, wracam, odpalam, wszystko narazie git. Żadnych błedów, sprężynek itp. zapala pięknie, chodzi równo. Nie przeczuwając nic, ruszam. A tu ZONK! Muł, tragedia, turbo kompletnie nie działa....
Witam kolegów Mam taki problem Samochód mercedes benz 4.0 cdi z 2001r Błąd jaki mi się wyświetla to P2027 opis pozycjoner ciśnienia podawania strona prawa Usterka sygnałów nastawnika (komunikat z kluczowania uziemienia) Chłopaki po wystąpienia tego błędu wyłącza się prawa turbina zostaje w pozycji 11% jak odpalę i skasuje błąd nie pojawia się ponownie...
A może babka ma zamontowany turbo timer? Za tym bym obstawiał, czas można przecież regulować a immo. nie zgasi pracującego silnika.
nieraz zgaszenie silnika pomaga a nieraz nie. Czasami problem po chwili znika sam
Jak dla mnie masz coś nie tak z czujnikiem ciśnienia, przewodami lub ECU, bo przy RPM=1500 MAF=450mg a cisnienie 2983mbar, nie realne Całkowicie nierealne. Sprawdź ile pokazuje na postoju, na zgaszonym silniku lub na wolnych obrotach.
A nigdy nie jechałeś autostradą gdzie nagle zaczął się korek? Zresztą nawet eksploatacja miejska to stop na czerwonym i olej smaży się w gorących łożyskach turbo. Potem zielone i pędzel na ledwo odpalonym silniku. Oczywiście że turbo po dupie dostaje. A jesteś pewien, że nie jest to tak przemyślane, że olej z turbiny nie odpływa w sekundę po zgaszeniu?...
Dymi na niebiesko w zasadzie cały czas, najmniej na wolnych, najmocniej na średnich obrotach. Po zgaszeniu silnika przez chwilę słychać metaliczny dźwięk zatrzymującej się turbiny.
To, że nie możesz jej zgasić jest spowodowane odpięciem się kabelka idącego od cewki do wyłącznika zapłonu lub uszkodzeniem samego wyłącznika. Sprawdź szczelność połączeń gaźnik - cylinder. Na pewno, dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik?
Witam . Mam problem z vectra który wygląda tak . Jadąc autostrada do prędkości 150km/h nic się nie dzieje . Po przekroczenu 150km/h wyskakuje check auto nie traci mocy nie szarpie . Nie odcina turbo .kompletnie nic się nie dzieje . A bład się zapala . Po zatrzymaniu pojazdu , zgaszeniu silnika i ponownego odpalenia błędu brak . Pytanie skąd ten błąd....
Witam. Mercedes W211 2006r Lift OM642 190km. Przy pełnym naciśnięciu pedału gazu wedle komputera diagnostycznego pokazuje 2.6 bara ciśnienia doładowania, po czym samochód łapie muła i przy dodawaniu gazu czy lekko czy mocno ma max 1.2 do 1.3 bara ciśnienia doładowania. Ponowne zgaszenie i dopalanie działa do momentu dania buta na gaz. Nastawnik zregenerowany....
Witam, w moim samochodzie odłącza turbo przy stałej spokojnej jeździe, zaświeca się błąd, po czym gaśnie po trzykrotnym zgaszeniu silnika, po podłączeniu pod komputer są błędy: zawór n 75, który został wymieniony na nowy fabryczny, pierburga turbo w stanie idealnym sprawdzał mechanik wyciągnął i rozebrał, pompowtryski w normie. Silnik pracuje równo,...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem w astrze h, 1.9 cdti 120km z19dt, turbo wstaje pozno, do 2 tys jest zamuła, od 2tys czuje ze auto zaczyna żyć, zmienia się dźwięk z tłumika na bardziej basowy, jak zgaszę samochód i odpale ponownie to jest wszystko dobrze, lecz nie zawsze. Czasami to podziała. Dodam, że gdy wszystko jest w porządku to turbo zaczyna...
Witam mam problem z saabem 93 2.0 turbo samochód na zimnym odpala jak się go rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić a z wydechu wyrzuca paliwo. Został podłączony komputer wykazał wyrzucanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze po kilku minutach został odpalony i przestał chodzić na wszystkich garach. Zaczął pracować jak traktor. Nie ma mocy ciężko nim ruszyć...
zgasić zapalić aster zgasić świeca zgasić
livebox router bezprzewodowo pralka whirlpool słabo wiruje z18xe wymiana silnika
zelmer 01z013 samsung ue55ks8000
Wymiana paska alternatora w wózku widłowym Bułgar Programowanie pilota kluczyka Rover 75: Pektron i Lucas