Turbo do sprawdzenia! Tak to już jest, po co naprawiać jak można zgasić , ponownie odpalić i moc wraca! Lepiej jest zhamować turbo !!!
Nie ma w tym nic dziwnego. Pokombinuj jak chcesz. Możesz zmniejszyć ruch łopatek na kilka sposobów, ale każdy z nich ograniczy "pałera" i większość z nich spowoduje brak przeładowania. Ja np zmieniłem zawór upustowy i dzięki temu do 208kmh wg. GPS mogę dawać buta na maxa i jest ok. Ale to nie naprawi ci turbiny, najwyżej zamaskuje. Powyżej tej prędkości...
Czy po powrocie na swój pas moc silnika nadal była ? Bo jeśli nadal brakowało mocy, to silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem taką sytuację podczas wyprzedzania kiedy miałem VW z silnikiem 1.9TDI 101KM (turbina o zmiennej geometrii), po wyprzedzeniu silnik nadal nie miał mocy i musiałem się zatrzymać zgasić silnik poczekać kilka sec. i po ponownym odpaleniu...
Powalczyłem z kotłem, wykluczam problem z generatorem iskry. Co ciekawe kiedy sterownik położę w pozycji poziomej zapala prawidłowo płomień i pracuje prawidło. Kiedy zamontuję sterownik do właściwej pionowej pozycji zapala przez jakiś czas prawidłowo, po czym mam komunikat 01. Zauważyłem, że potrafi zgasić czasami płomień. Później mimo resetu nie chce...
Witam, Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał. Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio. Błędy...
Nie, nie ma, to jest silnik bez turbo
Mercedes osobowy gdzieś z lat 70-tych miał rączna regulacje obrotów jałowych w kabinie - taka gałka którą się wkręcało lub wykręcało. Gwint w który była wkręcana był obsadzony na sprężynie i jak się gałkę wcisnęło to silnik gasł. Sporo starych, osobowych diesli nawet z lat 80-tych miały taką regulację obrotów jałowych w kabinie. Na przykład opel kadet...
W tym przypadku co opisywałem też włożyli kilka tysięcy, bo właśnie wcześniej ktoś im czyścił DPF, coś tam wymieniał. Ja oddałem turbo do regeneracji, podobno na testerze idealnie. Jak podkręciłem sztangą że nie wyrzucał błędu to auto nie jechało. Jak zrobiłem że jedzie to po włączeniu zapłonu wyrzucało błąd. Po wymianie turbo na używane już jest spokój...
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
jak złapie muła przy 130 to jak dam do dechy na luzie to osiąga 4000 obrotów i nie chce iść dalej a jak odpalę i w jezdzie miejskiej jak depnę to normalnie 5000.kiedy go zmuli to muszę się zatrzymać i go zgasić na pare minut .A jeszcze jedno jak wpadnę na autostradę i dam do dechy nie odejmując to potrafi się rospędzić do 90 mil i więcej ale jak puszczę...
Nie jest to przerost formy nad treścią, nie wystarcza dmuchawa? Jakie spalanie/powierzchnia domu i będziemy wiedzieć, jakie oszczędności: ) Kolega uzyskał? Wzrost temperatury, to nie tragedia, sterownik wyłącza, lub wypycha paliwo, by zgasić - gorszy jest FUUUCHH. Nie zdarzył się? Dmuchawa? Mamy oszczędzać a nie pchać ciepło w komin ... Dmuchawa to...
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
To, że nie możesz jej zgasić jest spowodowane odpięciem się kabelka idącego od cewki do wyłącznika zapłonu lub uszkodzeniem samego wyłącznika. Sprawdź szczelność połączeń gaźnik - cylinder. Na pewno, dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik?
W twojej wypowiedzi - a nie będę się domyslal co nastąpiło dalej- nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy dojechales do Polski czy auto zostało ściągnięte na pobocze / do garażu. Kolega pisze wyżej że nastąpiło prawdopodobnie rozbieganie silnika - jeżeli udało ci się go zgasić natychmiast to musisz sprawdzić Turbo Pompę wtryskowa. Filyr dpf bo wyglada na...
Witam Opel corsa z 2004r 1.3dtci 70km. Problem polega że podczas jazdy traci moc. Trzeba się zatrzymać zgasić auto i wszystko wraca do normy. Co to może być?
Witam Kolejny problem z silnikiem 2.2HDI z Jumper'a 11rok. Silnik po Remoncie, Wszystko sprawdzane, Głowica regenerowana, Turbina po Sprawdzeniu, Wtryski ok w tym dwa nowe (zakodowane). Rozrząd na blokadach 3 razy sprawdzany. Nowa chłodniczka oleju i pompa. Jedna nowa korba i tłok. Składane na nominale. Silnik po przejechaniu około 30km dostaje jak...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
Witam Mój problem zaczął sie podobnie jak w innych tematach. Przy nagłym przyspieszaniu (pod obciążeniem) auto traciło moc. Wystarczyło go zgasić i wszystko wracało do normy. Tak było rok temu. Zacząłem od stacji diagnostycznej. Okazało się, że zacięta jest geometra (turbina o zmiennej geometrii łopatek). Oddałem turbinę do gościa który zajmuje się...
Znajomy kupił ok. 2 lata temu Peugeota 407 1.6HDI teraz jeździ, ale zaraz po kupnie stał chyba z 3 miesiące z nim walczył. Najpierw urwał się grzybek zaworowy. Głowica do wymiany. Następnie 3x pod rząd wymiana turbo sprężarki i przewodu z sitkiem, pompa oleju. Dokładnie szczegółów nie znam co było w końcu przyczyną, ale już był dobrze zdesperowany....
W trakcie wczorajszej jazdy po zmianie termostatu wolno szła temperatura w góre ale jak złapał 90' włączyłem nawiew na full zeby odpowietrzyc to zaczeła spadać. Co do oleju to przy chlodnicy intercoolera przy przewodzie gumowym jest wokół zaolejone i widać było wiszace krople oleju. Był podłaczany VAG 2 dni temu i było kilka błedów jeden z nich dotyczył...
Witam!!! Posiadam samochód Renault Laguna II 1.9dci 120KM 2002 rok. Mam następujący problem od jakiegoś czasu turbina w samochodzie nie zawsze ciągnie od 1 biegu. Czasem na 1 i 2 biegu dociągam do 3 tys. obrotów i nic dopiero po wrzuceniu 3 turbo zaczyna ciągnąć i działa jakiś czas, następnie problem się powtarza. Raz na jakiś czas zaświeci się kontrolka...
Witam , w moim passacie mam taki problem że nie działa - Centralny Zamek - Elektryczne szyby - Elektryczne lusterka W dniu dzisiejszym przy odpalaniu samochodu włączyły mi się same światła awaryjne ?! Zgasilem zapalilem kilka razy i włączyłem awaryjne na przycisku i W końcu udało mi się zgasić następnie włączyłem światła mijania to włączyło się na poziomie...
Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Astry H 2.0 16V. Na początku zauważyłem, że mam mało płynu chłodzącego, więc go uzupełniłem. Potem po przejechaniu około 30 km otworzyłem maske a tam paruje (wycieka) płyn przez odpowietrznik, obok korka (wlewu płynu). W zbiorniczku poziom płynu na full. Pojechał z tym do mechanika otwiera maskę i ... Uuu uszczelka...
O... i mam pierwsze negatywne efekty jazdy na mieszance ON:OR (zazwyczaj zbliżona 40:60 na korzyść ON) Wydaje mi się, że może to być wina jazdy na OR ... chociaż można to zapewne przypisac czemu innemu. Od ok 2 tyg. tankuje tylko ON. No i coraz ciężej zgasić mi samochód. Dzisiaj np. po wyjęciu kluczyka silnik pracował jeszcze 3-4 sekundy. Hm... czego...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Ok znalazłem go w głównej wiązce za przekaźnikami, wpadł od razu w oko bo była zostawiona pętla - chyba przygotowanie pod alarm. Pozdr. Dodano po 3 Moduł założony - ale nie wiem czy tak ma działać czy jednak coś nie tak z podpięciem. Jak przekręcam kluczyk aby zgasić silnik, jest jakieś dziwne opóźnienie potrzymania, na ułamek sekundy zaświecą się kontrolki...
Teoretyczne optymalna sprawność silnika leży pomiędzy max momentu i max mocy, zwłaszcza wolnossąca benzyna, ale co dalej zrobić z tą wiedzą? Nic. Musiałbyś przyspieszać z gazem w podłodze od 4100 do5500 i co potem, na luz nie, bo paliwo jest dalej zużywane, zdjęcie nogi z gazu do cut off nie, bo hamujesz silnikem. Zgasić - nie, bo rozruch to zwiększone...
A co tu ma do rzeczy turbina? Zatkała wylot spalin? Turbina zaczyna robić robotę dopiero przy ok. 2100-2200 obr/min, przy odpalaniu i wolnych obrotach nie ma żadnego wpływu na pracę silnika. Twój silnik to 1V, czyli takie turbo ekologiczne, wersja produkowana najczęściej na Austrię i Szwajcarię, bez dodatkowego wspomagania dawką paliwa, turbina jedynie...
Panowie dziś po wymianie oleju taka.akcja wyjazd z garażu check się zapala brak mocy auto jedzie bez turbo wraca podpięcie pod kompa pokazuje błąd przeładowania P2563 węże od podciśnień sprawdzone napięcia na zaworze sterujący też ci może być przyczyną ,po skasowaniu auto jedzie normalnie .Wystarczy zgasić i zapalić parę razy i błąd powraca.
Silnik się rozbiegł i wciągnął olej, udało się zgasić. Turbo wymieniane w zeszłym roku, nie ma na nim grama luzu ani nie gwizdało po odpaleniu. Intercooler i dolot zalany olejem. O co biega?
A poco szeleć Czy nie lepiej spokojnie dojechać do celu. Zgasić samodód, i po kłopocie. Nie przegrzana turbinka sama ostygnie. I nic jej nie będzie. Uszczelniacze w turbinach nie są to symeryngi. A metalowe mini pierscionki. Podobne jak na tłokach. A jeżeli już chcesz ją schłodzić, to zamontuj jakąś dmuchawkę z wentylatorka od kaputera. I układem czasowym....
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Witam w czasie jazdy zapaliła się kontrolka spirali i migała. A auto jechało jak by bez turbo. Po zgaszeniu i odpaleniu zgasła kontrolka. Ale mam wrażenie że turbina kręci z opóźnieniem. Ibiza 1.9 101 km. Macie jakieś diagnozy przed podlaczeniem.
Kolego podaj rocznik , pojemność i moc silnika to może coś pomożemy.
Turbo dwa razy wymiana sprawdzane na hamowni niby wszystko ok a u mnie przy ok 110 km traci moc i tak samo zgasic silnik i po odpaleniu znowu ok. Mechanik twierdzi ze wtryskiwacze do wymiany
Witam, Mam problem z HONDĄ 1,7 CTDI. Samochód jest bardzo mulasty, jak się zapali check to wkręca się na około 2 800 obr. odłącza TURBO? Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd się dalej świeci ale już samochód wyżej się wkręca jednak dalej jest mulasty. Samochód nie dymi ani trochę. Czym może być to spowodowane? Czy uszkodzone może być turbo?
Dawno się nie odzywałem, kilka przygód z autem, więc tak szuranie przy schodzeniu z obrotów zginęło nie wiem czy po naprawie głowicy czy po czyszczeniu całego układu EGR IC wszystkie węże klapy itp, ale zostało jeszcze coś takiego że jak się pojeździ trochę autem po przejechaniu powyżej 50 km turbo potrafi szumieć nawet na luzie objawy jak się jedzie...
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Dzień dobry wszystkim, pacjent MAN TGX 2010 r. Po wjechaniu na plac i zgaszeniu auta, zaczęło wywalać olej około 20 l. Po uzupełnieniu (do minimum) i odpaleniu, nie widać wycieku, ale zalany jest cały przód. Turbo od środka suche, odma drożna, intercooler suchy. Przez co mogło wylecieć tyle oleju?
Ile pokazuje map na zgaszonym silniku?
Jumper 15r 2.2hdi wyskakuje błąd P0299 i traci moc po zgaszeniu wraca wszystko do normy czujnik xisnienia turbo wymieniony . Nowy egr .nowa przepływka sprawdzony nastawnik na turbinie .układ szczelny . Co moge jeszcze spraqdzić błąd p0299 regulator cisnienia powietrza doładowanego
No to nas zgasiłeś :!:
rozuumiem ze stan olejju sprawdzany lub olej do wymiany ? w trakcie jazdy nie zapala sie tylko po zgaszeniu ?
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Zgaś silnik i zobacz, czy wirnik w turbo swobodnie się obraca. Najlepiej palcami, bez cudów typu 4000tys a ty tam głowę wkładasz.
witam wszystkich , Posiadam Audi A3 2006r 2.0tdi bkd , ostatnio jadac pod gorke w deszczu - docisnalem mocniej miedzy 4-5biegiem przy ok 4200obr/min odcielo mi turbo, dopiero bo zgaszeniu i odpaleniu na nowo turbo "wrocilo", dodam, ze na VAG-u nie wykazalo zadnych bledow, co moglo byc przyczyna takiego stanu rzeczy? Filtr paliwa, przeplywomierz? Pozdrawiam
Poczytaj sobie o rozbieganiu turbodiesla. Ewidentnie olej z turbiny. Miałeś dużo szczęścia że udało się go zgasić. Jak najszybciej turbo do kontroli i uważaj żeby się to przypadkiem nie powtórzyło. Nawet jeśli się to nie powtórzy to jest możliwa awaria turbo a skutki też mogą być kosztowne. ( sam to ćwiczyłem - awaria strony sprężarkowej urwane łopatki...
Wężyk podciśnienia reduktora po zgaszeniu odpiąć od kolektora i końcówkę do słoika z wodą z płynem do naczyń i obserwować czy tworzą się bąbelki. Podobnie można zrobić z wtryskiwaczami.
Witam. Posiadam od niedawna Opla Zafire 1.9 CDTI 150KM Diesel. Wszytsko było ok do wczoraj kiedy jechałem po autostradzie i nagle zapaliła sie kontrolka SAMOCHÓD Z KLUCZEM i samochód stracił moc tzn. jechał bez turbo. Zjechałem zgasiłem auto i zapaliłem ponownie i kontrolka zgasła samochód zaczął jechac normalnie była pełna moc turbo działało ale po...
Dalsza część obserwacji. Pojeździłem trochę z odpiętym N75 i oprócz braku mocy nic złego się nie dzieje. Podłączyłem dziś wtyczkę od N75 i momentalnie za autem podczas przyśpieszania pojawia się mega czarna chmura dymu, nie chce przyśpieszać i od czasu do czasu terkocze. Natomiast później odłączyłem przewód idący do gruszki turbiny i jak ręką odjął....
Stawiałbym na zapieczone kierowniczki w turbosprężarce. Turbo przeładowuje i sterownik silnika robi odcinkę. Pewnie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu turbo działa dopóki nie przekroczysz 3tys. Od strony grodzi masz gruszkę od turbo, spróbuj poruszać prętem do niej przymocowanym (sztangą) - jeśli nie da się ruszyć to kierowniczki stoją dęba i potrzebne...
Witam jak w temacie samochód Opel mokka 1.4 turbo cały czas chodzi wentylator chłodnicy nawet po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka brak błędów wymieniłem czujnik temperatury nie pomogło wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy też nie pomogło wymieniłem termostat z grzałką również nie pomogło
Stan oleju zmierz 5 minut po zgaszeniu silnika .
Kolego spr. wszystkie wężyki te cieniutkie od podciśnień.Ja mam ten sam motorek i rocznik ale kombi i przebieg 216 tyś.Miałem to samo ok. 130 km/h i też zapalała się lampka i mulił.Zgasiłem i spr te przewody jeden spadł a drugi pęknięty był.Jak się zapali to stań poczekaj chwile na ostygnięcie turbo zgaś i sprawdzaj je.Moja już tak nie ma a turbo suchutkie...
Też podmieniony. Takie pytanko mi sie nasowa czy może to być wina klapek w kolektorze, bo nie widzę żeby sie poruszały i przez to odcina paliwo i generuje takie błedy. Podczas przyspieszania na 3 biegu tuż przed zgaszeniem silnika słychac jakby turbo nie równomiernie pracowało. Jak odłacze zawór ktory steróje geometrja turbo to autko nie gasnie, tylko...
1995 2.4 TDI Turbo diesel intercoler.
Jeśli tam jest turbo o zmiennej geometrii a raczej tak to pierwsze należało by sprawdzić czy sztanga jest wciągana do ogranicznika przy odpaleniu i czy pracuje normalnie (czy można ja poruszać przy niewielkim wysiłku palcami tak z 1 cm na nieodpalonym). Druga sprawa to wartość podciśnienia za pompka vacum i na wężyku od gruszki ,szczelność gruszki....
Przy pierwszej próbie odpalania kręci i nie odpala, przy drugim podejściu odpala na dotyk, dzieje się to z różną częstotliwością bez reguły, czy zimna, czy ciepła, czy czekam, aż się kontrolki pogaszą, czy odpalam od razu, czasem odpali za pierwszym razem, a czasem za drugim, ale zawsze odpala. Raz czy dwa zdarzyło się w ciągu tego pół roku, że odpaliła...
Problem mam z turbiną, po przejechaniu ok 500m traci moc, jakby turbo nie działało, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym jest ok. Pytanie moje jest takie czy tam jest jakiś czujnik, który może być za to odpowiedzialny? Czy coś innego?
Było nie widać ale już ok. Podciśnienie w tamtym miejscu ok. Pytanie co na wejściu N75 (tu nas interesuje podciśnienie przy pracy turbo). A to że spada po zgaszeniu nas nie interesuje bo wtedy jedynie przydaję się do zamykania klapy gaszącej i ona je przy gaszeniu zużywa.
Witam, Samochód jak w temacie Octavia 1,9 TDI ASV 110 KM '02 Od jakiegoś czasu podczas jazdy czuć gwałtowny spadek mocy. Czasami autko potrafi jechać i nic mu się nie dzieje, natomiast po zgaszeniu i ponownej próbie przyśpieszenia robi się „słaby” i czuć, że turbo nie pracuje tak jak powinno. W sterowniku zanotowany był błąd: 17965 - Charge...
Tak czy siak musisz ściągać głowicę i dać ją do sprawdzenia na szczelność. Koszt sprawdzenia ok. 40-60zł. Przy okazji daj do sprawdzenia wtryski bo zazwyczaj przy przegrzaniu któraś końcówka się przytrze i przy dużym obciążeniu silnika będzie stukał tak jak panewka. Myślę że jak silnik był przegrzany raz a woda nie była dolana zbyt szybko to raczej...
(at)koleskit sprawa wygląda tak na odpalonym silniku samo chodziło do góry i na dół a tam ten gumowy wężyk był luźny i założyłem nowy i teraz porusza się może z pół centa i jak jedzie to teraz ma cały czas mniej mocy ale chociaż teraz jedzie płynnie i nie faluje Dodano po 12 (at)koleskit Tylko ze ono falowało jak był wężyk luźny założyłem nowy i stoi...
Zasilanie przepływomierza, zasilanie elektrozaworów turbo, egr, klapy gaszącej. Znika kilkadziesiąt sekund po zgaszeniu auta, więc jeszcze follow home będzie.
Stawiałbym : przepustnica, egr lub sztanga turbo.
Witam, mam problem z Mercedesem, samochód wrócił od mechanika. Odcinało turbo po przejechaniu mniej więcej 7km, zatrzymaniu się np na światłach i ruszeniu turbo odcięło. Turbina została zregenerowana i dalej odcina, tylko teraz zapalają się kontrolki ABS i ESP. Nieraz jak kontrolki się zapalą to odcina całkiem gaz. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko...
Kia 2.2 crdi 197ps odpala I jedzie normalnie daje gazu turbo Ok puszcze pedał i po chwili max 3tys obrotów jedzie ale o wiele słabszy błąd p2111 wyczyściłem przepustnice i dalej tak samo . Do puki mu cisnę gaz na każdym biegu ciągnie jak tylko zacznę jechać spokojnie jak by odcinało turbo. Przepustnica była brudna ale wyczyściłem. Po zgaszeniu auta...
Witam wszystkich mam problem z turbo kiedy odpalę samochód zaczynam jazdę jest ok jesli zostanie pociągnięty do 4tys obr/min na 3 biegu rozlancza się turbo jeśli zgaszę zapłon i wloncze ponowie ciągnie dalej ale po około 2 km dzieje się to samo ktoś miał może taki przypadek proszę o pomoc dodam jedynie ze komputer diagnostyczny pokazuje za każdym razem...
Turbo? Nie mógł byś go zgasić, ubywało by oleju z silnika. A może kolega rozwinąć? Ciekawa ta teoria, nie wiedziałem, że silnik może pracować na samym powietrzu.
Ciśnienie doładowania kompletnie się nie rusza, niezależnie czy odpalony czy zgaszony ?
Witam mam mały problem jakiś czas temu samochód podczas jazdy przechodził w tryb awaryjny i nie miał wtedy mocy tak jak by przestało działać turbo ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy i tak się zdarzało raz na jakiś czas potem coraz częściej dałem na warsztat okazało się że to jest niby sterownik turbiny więc wymieniłem na...
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Pod komputerem nie ma błędów wszystko działa poprawnie tak mówił mechanik. Co to są logi? Po wyczyszczeniu węży i intelcolera auto ładnie się zwija ale jak przekroczy teraz 130km/h to się rozlancza turbo. Muszę zgasic i odpalić żeby znów chodził ale tylko do 130. Jest możliwość że będzie to wina układu paliwowego?? Filtr paliwa wymieniony. Przepływka...
Panowie...zwracam uwagę kolegom, którzy piszą - jeśli nie ma notlaufów to sobie jeździj. OK.... ale 2700mbara zamiast 1900 to przeładowanie o ponad 40%. Wiecie do jakich obrotów rozpędza się suszara, żeby takie ciśnienie osiągnąć? Do 60% większych niż nominalnie. Temperatura na dolocie rośnie zupełnie niepotrzebnie i pewnie w upalny dzień dalece przekroczy...
Przy wypalaniu DPF zgasił byś samochód Kulczykiem a nie dusił go na 5 biegu! Może ktoś wymienił turbo na nowe ale np nie wyczyścił intercolera w którym nagromadził się olej i stąd nowa turbina zassała olej
Nie dziwne tylko turbo padło zapewne.
Zaprowadziłam już auto do mechanika, stwierdził że mogło siąść turbo. Zdjęcia niestety nie mam, dodam też że auto dostało samozapłonu. Nie mogłam go zgasić.
Witam. Mam pytanie dotyczące astry 2.0 kombi Tdi z 2000 roku. Mianowicie wracając do domu nagle auto straciło na mocy potem pojawił się biały dym i po jakimś czasie auto wskoczyło na wysokie obroty.Odrazu go zgasiłem nie było z tym problemu.Podejrzewam że padło turbo.Po krótkiej chwili ponownie go zapaliłem i odpalił nie wchodzą na wysokie obroty zgasiłem...
został usunięty ten błąd 00668, i jak na razie się nie pojawił , ale nadal problem jest ponieważ silnik więcej niż 120km/h nie pójdzie , jedynie po ponownym zgaszeniu i uruchomieniu na nowo . i chyba trzeba będzie przeczyścić to turbo ?
Witam jak w temacie. Turbina po regeneracji przy 3 tys obrotów traci moc i przestaje ciągnąć po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie czy to turbo czy może któryś z podzespołów szwankuje
Dobrze że udało się go zgasić. Znam przypadki gdzie cylindry zaciągały przez turbine olej z silnika, silnik można było zgasić tylko przez jego zdławienie... albo spalenie całego oleju
Podłącz komputer, zobacz błędy, zrób logi. Pewnie odcina ci turbo i wchodzi w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika do ponownego przeładowania.
Mineralnego brał więcej, ale to podobno zaleta Motula. Nie tylko Motula ale także np. Liqui Moly. Kolega jezdził na Castrolu i dolewał co miesiąc prawie pół litra po przejściu na Liqui moly po dwóch miesiącach nic jeszcze nie dolał. Ponad rok mu tłukłem mu do główki że to może być wina oleju... W zeszłym tygodniu zalał Ceratec i po 3 dniach stwierdził...
Witam koledzy jestem tu nowy ma pytanie w sprawie vwt5 2.5tdi 174km 4x4 zaslepilem egr odcięta chlodniczka egr ponieważ się rozszczelniła egr wygenerowany ze sterownika brak błędów na komputerze a zaczęło mi odcinać turbo i wchodzi w tryb awaryjny mało tego to poszła uszczelka pod klawiaturą zaworów a była wymieniana jakies 1000km temu dodam że gruszka...
Kolego nie wiem czy rozwiązałeś problem ale zanim weźmiesz się za wykręcanie turbo to wykręć samą gruchę i przy zgaszonym silniku sprawdź jak pracuję ramie turbo, powinno poruszać się dość swobodnie około 2-3 cm. Później bierzesz gruchę wężyk i albo strzykawka albo ustami sprawdzasz jak działa grucha Jeśli też płynnie to szukasz dalej jeśli się zacina...
... U mnie objawy to brak mocy ale dopiero przy prędkości powyżej 120 km/h.Przy mniejszych predkościach i na biegach 2 ,3 ,4 nie mam większych problemów z mocą. Dodam,że spalanie w trasie oscyluje około 7,5 litra-jazda do 120 na godzinę bez obciążenia i klimy(notabene też nie działa). Kolega ma paska z 2001 i wymienił dwa czujniki na kolektorze dolotowym...
Auto kopci, ciezko powiedziec jak mocno, ale jak postoi i pogazuje chwile, to jest czarny nalot na asfalcie. Przeplywki nie ma. Swiece swieca na zegarach. Przewody od turbo szczelne. Zawor od turbo sprawdzalem na zgaszonym silniku - cięgno chodziło lekko, bez większych oporów wiec myślę ze jest ok. Pisze troch lakonicznie bo auto teraz nie jest u mnie,...
korzystajac z tematu mam pytanie do znawcow: turbo lekko mi przeladowuje ok. 0,2-0,3bara, sztanga przy turbo porusza sie w calym zakresie i lekko bez przycinania, N75 zalozony nowy. Czy przyczyna moze byc przewod dochodzacy od N75 do gruchy, czy tez sama grucha? Dzieki za odp. Pozdrawiam Mozesz mi9eć nieszczelny przewód lub cały układ podcisnieniowy,...
Rolę ssania spełnia przesłona. Zamykając ją, utrudniasz dopływ powietrza a co za tym idzie masz bogatszą w benzynę mieszankę paliwowo-powietrzną. Z resztą, sama nazwą choke juz coś mówi... Po angielsku ;). Powinno się używać ssania (przesłony) do odpalenia zimnego silnika, pozwolić się silnikowi zagrzać (nasmarować i uszczelnić) a następnie, po około...
W ciemno stawiam na kierownice turbo. Sprawdź, czy dźwignię da rady palcami przestawić na zgaszonym silniku i czy nigdzie się nie przycina. Jeśli się nie przycina, zrób testy VAG-iem na obciążeniu.
Zdjęcie dokładne parametrów dodam w poniedziałek jak będę w pracy. Podam co pamiętam. Zaplon wlaczony: - czujnik doładowania cisnienia 830mbar, 1.59v -cisnienie w kolektorze 10mbar -cisnienie bezwzględne w kolektorze 950mbar -cisnienie atmosferyczne 960mbar Odpalony samochod: -czujnik doładowania bez zmian tzn 830mbar i 1.59v -cisnienie w kolektorze...
Tak też obstawiam tą chłodnicę (to takie z żeberkami obok turbo), bo to tak pod nią jest najwięcej syfu, tyle że dziwne że przy gazowaniu na postoju teraz ani kropelka nie poleci. Ciśnienie w zbiorniczku jest po zgaszeniu i odkręceniu. Dużo jest z tym roboty żeby to wytargać na zewnątrz? Nie wiem czy się podejmować? Trzeba turbo rwać?
Witam mam problem z turbo w mojej golfince :( Podmienilem n18 z n75 i po paru kilometrach turbinka dmuchała idealnie do predkosci ~140km/h kupiłem nowe n75 i zalożylem , pojechalem przetestować turbo i .... turbo padło na stałe, zgaszenie i odpalanie nie pomaga. w VAGU pokazuje następujące błędy - 17664 ENGINE COOLANT TEMP SENSOR G62 - Oepn or Short...
Witajcie! Mam pytanie, może trochę dziecinne ale nie jestem pewien. Posiadam samochód Golf IV 1,8T 150 KM (po przeprogramowaniu na 182 KM) rocznik 1999, czyli dosyć stare. I teraz zastanawiam się czy jeśli podpinając komputer temperatura płynu sięga co jakiś czas 100 st C, po czym po schłodzeniu spada do 93-94 to jest to ok? Czy zdecydowanie powinno...
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI BKC, mianowicie wszystko działało, aż nagle podczas jazdy samochód stracił moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auta nadal nie odzyskał mocy. Dodatkowo, podczas jazdy w granicach 2000 obrotów samochód szarpie i dusi. Turbo działa, ale jakby nie dmuchało. Węże sprawdzone, niby wszystko się trzyma. Ten silnik nie posiada...
zgasić zapalić aster zgasić świeca zgasić
wieniec mercedes malowanie mosiądzu schemat oświetlenia klatki schodowej
sterownik zaworu proporcjonalnego sterownik zaworu mieszajacego
Kosiarka spalinowa Honda, Briggs & Stratton – strzały w tłumik, nie odpala, diagnostyka gaźnika i zapłonu Ograniczenia mocy silnika - przyczyny i rozwiązania