Obstawiam zimne luty w ECU. Robiłes próbę z zamrażalnikiem?
Chyba znalazłem problem w zaworze n75 Słabo cewka pracuje albo jest zwarcie gdzieś albo zimny lut na Ecu ale dlaczego nadal pokazuje wartości 29V w obszarze LiveData nie mam pojęcia jutro będę patrzył co dalej
Czy ktoś usuwał zimny lut w module BSI Fiat Doblo I 1.6B? Jakie narzędzia i techniki lutowania są potrzebne, by naprawić usterkę samodzielnie i bezpiecznie?
Ecu do regeneracji.Rozbiez moze zimny lut gdzies
Raczej zimne luty w ECU
Na pewno siedzi może w seacie ma inny symbol.Odpal i wyciągaj . Zimne luty w środku.
W moim przypadku przyczyną niedomagań silnika był zimny lut na płycie ECU.
Może wiązka przewodów albo Ecu zimne luty.
Może jakiś zimny lut w ECU?
sterownik silnika inaczej komputer czyżby zimne luty w ecu?
przyczyną był zimny lut w ecu dzieki za podpowiedzi
instalacja silnika (przetracia), ecu (zimne luty)
Dokładnie. Częstym przypadkiem są zimne luty na przekaźniku który daje napięcie na zaworek i ecu. Problem z licznikiem to już inny problem nie związany z odpalaniem.
Mogą jeszcze być zimne luty w ECU ale bez diagnostyki ciężko podać co jest usterką w Twoim aucie. Czy to CAN czy zasilanie czy coś innego.
Problem rozwiązany. Zimny lut na płycie ECU, w okolicy gdzie piny węższej kostki są w nią wlutowane. Dziękuję za wskazówki ladamaniak i andrzej20001 pozdrawiam
Na innym forum polecili mi też sprawdzić masy i stan kabli od ecu, i przekręcić sterownik z silnika na obudowę akumulator żeby się nie przegrzewał. Lecz jeżeli wyjdzie na to że niestety zimne luty w Ecu, to tak naprawdę ile wytrzymuje taki regenerowany sterownik bo są opinie że po roku dwóch znów robi się to samo. Nowy sterownik 2000 zł a regeneracja...
Czyli cos jakby z szyna CAN.. To co ja bym zrobil to wymontowal deske wskaznikow, i na pracującym silniku lekko ja opukiwal z każdej strony, ew podzialaj zamrazaczem. Z mojego doświadczenia wynika, ze najwięcej tzn zimnych lutow powstaje w miejscach gdzie najbardziej elementy sie grzeją ..tutaj, trzeba by wziąć lupe i obejrzeć dokładnie miejsca lutowania...
Albo przekaznik od ECU (zimne luty). Uzyj SZUKAJ jest o tym duzo.
Niestety kolego nie napisałeś nic jakie jest napięcie na wtyczce ECU. Zimne luty się dość łatwo sprawdza. Jeśli przy ostukiwaniu ECU napięcie na przekaźniku się zmienia to wiadomo że problem jest w ECU lub jego bezpośrednim sąsiedztwie.
w liczniku jest kod immobilizera z innym licznikiem nie zapali bo ma inny kod - nie podmieniać licznika tylko naprawić , sprawdzić złącze , jeśli występują to w liczniku poprawić zimne luty można zamontować do ECU emulator immo - ale to zależy jaki typ masz ECU
wysterowania przez ecu nadal brak O ile wiązka przewodów pomiędzy pinem 85 przekaźnika a ECU jest sprawdzona, podanie masy na pin 85 pozwala na uruchomienie silnika, to skup się na pinach we wtyczce ECU. Piny na przewodzie wiązki - dognij, wyczyść kontakt spray'em, popraw zimne luty na płycie ECU w okolicy złącza, ...
wszystkim dziekuje za pomoc winny okazal sie ecu-zimne luty pod scalakami.pzdr.zamykam w takim razie temat
Czy w czasie próby uruchomienia na liczniku kilometrów pojawia się rząd kresek zamiast liczb? Jeśli tak to uszkodzenie w liczniku (zimne luty, mikropęknięcia ścieżek - brak komunikacji z ECU). Licznik trzeba wymontować i przejrzeć. Tu masz podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Sygnał brany raczej z ECU, do sprawdzenia - zimne luty w desce, przewody licznik<->skrzynka bezpiecznikowa<->ECU. Napisz jaki masz tam silnik i który to rok.
Wyszło szydło z worka jak to mówią mianowicie uszkodzone ECU a w zasadzie zimne luty ...
A ja właśnie odebrałem sterownik ze sprawdzenia. Niby na 100% sprawny. Miał 2-3 zimne luty na gnieździe ecu. Czyli pozostaje mi chyba tylko szukanie mas. Nie wiem co z nim już zrobić. Nie mam sił.
Cześć, Tak ogarnął mi ją elektro mechanik, problemem był przekaźnik pod maską, zimny lut..
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
https://www.google.com/search?q=PT4115&c... widzisz DIM ? "Wisi w powietrzu" - nie podłączony do niczego, bo zimny lut, uszkodzona ścieżka lub element podłączony do ... DIM ? DIM > dimmer ? https://pl.wiktionary.org/wiki/dimmer,.....
Kreseczki na liczniku wskazują na uszkodzenie sterownika PCM lub jego instalacji. A kolega nie pomyślał że winny może być jeszcze zegary. kreseczki są od razu i tak sobie chodzi auto zwyczajnie. Sprawdź złącze idące do zegarów lub wyjmij cały zegar i sprawdź zimne luty, bo kreski na liczniku oznaczają brak komunikacji między ECU a licznikiem.
Możliwe że na ECU są zimne luty . Rozbierz i sprawdź pod lupą.
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
Sterowniki w tych corsach to tandeta regularna, zimne luty tam się robią takie dziadoskie są jak i w astrach 2. Przestań wymyślać pierdoły. Na początku wysypane immo, teraz zimne luty w ECU, za chwilę napiszesz że powietrze w kole zapasowym może być zbyt rzadkie. Gdyby wysypało się immo to paliły by się kontrolki na liczniku. Widać że nigdy nie widziałeś...
Na 99,9% przekaźnik systemowy-główny, jest masa postów, powstają w przekaźniku zimne luty i odcina zasilanie do ECU. Wymień przekaźnik i powinno być ok.
Nie każda usterka ECU to zimne luty na gnieździe.Było by za kolorowo.
A to nie ma takiego samego debilnego wynalazku jak we Fordach? Że sygnał pedału gazu leci do ECU przez licznik w którym lecą zimne luty?
Szukam też przyczyny rozładowywania akumulatora. Odpadają takie rzeczy jak stacyjki, złącza, bezpieczniki. Przy okazji pojawił się problem z odpalaniem (ecu nie odpytywał immo) okazało się, że tkwiły zimne luty na złączy ecu co ciekawe auto nigdy nie miało z tym problemów po prostu dociskając złącza pomogłem tej usterce przedostała się tam wilgoć Bardzo...
Ściągnij wybierak z skrzyni i sprawdź czujniki drogi które są zamontowane na siłownikach. Jeśli będą ok to sprawdź taśmę od ECU ewentualnie zimne luty.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Nie wiem czy oprogramowania , ale może być jakiś zimny lut lub dioda , gdyż wejscie z czujnika jest chyba oparte na komparatorze , różnica napięć , pomiędzy zadanym , a rzeczywistym.
Już to robiłem i również sprawdziłem to czy któryś styk nie ma zimnego lutu przy ECU i nie pomogło...
Przekaźnik zasilania zimne luty.
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
Nie koniecznie pada ECU, często się zdarzają zimne luty na płytce przy połączeniu z kostką, odpal i poruszaj kostką, jak zgaśnie wiesz gdzie szukać
Przekaźnik silnika, szara lub brązowa obudowa, siedem nóżek, zimne luty do sprawdzenia.
Zrob sobie focie jak to bylo wpiete i wylutuj to ustrojstwo. (fotki Na wypadek jesli to jest jakis emulator immo) Popraw zimne luty i powinno smigac.
Może przyda się dla potomności - zimne luty na module REC ;)
Nie takie oczywiste te "zimne luty" 🤣 To już któreś z kolei ecu EDC16C2 z podobnym uszkodzeniem... Pomijając fakt partyzantów, którzy byli tu przede mną... https://obrazki.elektroda.pl/8178388100_... https://obrazki.elektroda.pl/7680795200_...
Zaczął bym od sprawdzenia kondensatorów przy złączach czy przypadkiem któryś nie jest zwarty, możliwe też zimne luty na samym złączu.
Wszystko już sprawdzone, nie ma co szukać, sterownik dupnięty, poza tym na innym nie wykazuje błędu. Chciałbym znaleźć jakiś zimny lut, uszkodzony pin, ścieżkę, ale muszę wiedzieć, gdzie szukać po układzie.
To raczej wygląda na słaby kontakt (zimne, pęknięte luty) i wypalenie.
Fiacik już pyka niepotrzebnie straciłem 50 PLN . Moje przepuszczenia się sprawdziły . Zimne luty na kostce w ECU . Rozebrałem go na części pierwsze prze lutowałem , przemyłem płytkę spirytusem , jakoś taka była jak by lekko wilgotna czy w oleju . Poskładałem ładnie na sylikon i pali.
Sprawdź połączenia przekaźnika i połączenie z ECU. Możliwe że w ECU jest jakiś zimny lut lub przy wtyczce do niego jest brak styku.
Komunikacja idzie po szynie CAN jeden czujnik temperatury monitoruje tem silnika i ECU po CANie wysyła sygnał do modułu kontroli deski rozdzielczej w tym przypadku to raczej awaria samego wskaznika.Może jakiś zimny lut lub brak dobrego kontaktu.W innym wypadku Can zgłosiłby problem.
przewody pomierzyłem miernikiem i sprawdziłem czy niema zwarcia do masy wszystko było ok jednak syf na złaczu to tylko zbieg okoliczności bo problem powrócił cewkę też podmieniałem jeszcze nurtuje mnie sprawa zimnych lutów w ECU
Witaj guta72 Po analizie tego co piszesz myślę że masz walnięty ECU lub Zenit. Zimne luty chyba nie spowodowały by takich objawów. Spróbuj podłączyć się do ECU i odczytać czasy wtrysków. Możesz też na próbę zamienić kable z 3 wtrysku z wtryskiem np 1. Ale taka operacja wiąże się z przelutowaniem kabli od wtrysków do zenita. Jeżeli błąd przejdzie na...
Uszkodzony ECU. Powodem uszkodzenia była wilgoć (zaśniedział) oraz zimne luty.
Witam, ecu podaje masy ,na przekaznik pompy i zapłonu itd wyjście masy z pinu 6, sprawdż czy na czujnikach np. temp chłodziwa masz przy odpietej wtyczce 5V, zobacz czy nie urwała się masa ecu, zapłon jest wysterowany masą z ecu więc jak zdechł to nie odpalisz, zobacz jak kol Ireneo pisze luty w ecu toć to francuz i lubi mieć zimne luty, powodzenia.
Jeśli odcina gaz to (to inny problem) najprawdopodobniej tak jak napisałeś, któryś z elektrozaworów jest niewysterowywany. Jeśli nie dostarcza gazu a diody na przycisku świecą - to ECU dostaje napięcie, a odcina same elektrozawory. Tak jak napisałeś. Czy przy tylnym elektrozaworze inaczej się zachowuje - do końca nie wiem - ale bym go sprawdził, ponieważ:...
Przekaźnik zasilania ecu/pompy paliwa/całości znajdujący się w puszce z ecu. Standardowa przypadłość, też to miałem. Zimny lut w środku na jego PCB.
otwarlem zdjecie powyzej na plycie jest wlutowany emator i nie widze zeby ktos poprawial zimne luty czy cos
Po zmostkowaniu szyny can w zespole abs-u dalej to samo komunikacji nadal brak. odlaczylem bsm bsi, podpielem sie pod CAN(ABS-U) POMIAR DO BSI polacz.OK .CAN ( BSI ) do ECU ok. CAN ( ECU ) do ABS ok . Reasumujac jesli komunikacja wystepuje do abs to do ecu tez powinno. takze nie ma mowy o wadliwej instalacji . przyczyny jakie moga wystepowac uszkodzone...
Wczoraj w innym ASO fiata dowiedziałem się że problem jest znany, w 80% przypadków pomaga wymiana wiązki silnika. Ponoć konsultowali to nawet z Fiat Auto Poland. Cena 1600 za wiązkę i 400 za robociznę.. W piątek postaram się rozpruć peszle od kabli wszystko sam sprawdzić dokładnie. EDIT: W zeszłym tygodniu samochód zaczął gasnąć co kilka metrów. Problem...
O ile dobrze kojarzę to tam jest przekaźnik pompy z czasówką, tj po włączeniu zapłonu uruchamia pompę na 3 sek, później podtrzymuje jej pracę jak dostanie sygnał z ecu. Jeśli to ten przekaźnik, to sprawdź pod kątem zimnych lutów w środku, ew. ecu nie wystawi sygnału jak nie zobaczy synchronizacji wał - wałek
Ale ja juz tak zrobiłem. Wypiąłem wtyk od sterownika i podawałem masę na konkretne piny zgodnie ze schematem... I wszystko ładnie działa. Ale jak już podłączę wtyk do ecu, odpalę auto nagrzeje się, to błąd ponownie wyrzuca... Nie wiem w jaki sposób sprawdzić sygnał z ECU... Może tam jest problem (zimne luty) etc...
znalazłem przyczynę, przekaźnik sterowania silnika 109 zimne luty. Dziękuję za zainteresowanie. Temat zamykam.
Bezpiecznik 43 sprawdzony, jest ok. Znalazłem pin 72 na kostce ECU (kabel szaro-brązowy). Jest przejście. Otworzyłem ECU żeby zobaczyć czy nie ma zimnego lutu na złączu, ale jest ok. Dlaczego ECU nie załącza przekaźnika?
Pin 16 idzie do sterownika ECU. Bardzo prawdopodobnie ECU jest uszkodzony. Schemat znajdziesz tutaj na elektrodzie. W takim razie źle zdiagnozowałem bo miałem ECU odłączone w momencie sprawdzania cewki tego przekaźnika Raczej wspomniany moduł może mieć gdzieś zimny lut w takim razie, bo czasami działa normalnie czasami nie
Nie mogę sobie poradzić z błędami które cały czas ECU komputer silnika wyświetla. No i gdzie masz te błędy silnika niby?Trzeba sprawdzić czy są zasilania ecu wtedy gdy zgaśnie.Ja stawiam na przekaźnik, zimny lut lub coś. Dodano po 53 Kod silnika daj.
Witam. Problem polega na zanikaniu sygnału sterującego wtryskiem, drugiego cylindra. Po odpaleniu działa kilka sekund i koniec. Auto posiada LPG stag4, obecnie odłączony. Pytanie, czy te sterowniki po wykryciu jakiegoś błędu mogą odłączyć jeden wtryskiwacz, czy szukać zimnego lutu w ECU ? Nowe dane odczytane elm327 P1339, czyli wypadanie zapłonu na...
Zasilanie idzie z czarnej puszki po lewej stronie auta pod maska. Lacznie jest tam ster silnika, skrzyni, czasami trakcja. Czarna puszka to 3 zespolone przekazniki. Sprawdz zimne luty.
Witaj. U ciebie jest błąd OSM aktywny . Jest to pamięć wewnątrz czujnika rotora . Zdjęcia są na pierwszej stronie tego tematu. Możesz mieć brak połączenia, przewód na schemacie Orange linia danych pin 8 lub 9 wtyczka pompy. Może brak styku na nim oraz inny przewód zasilanie masa itd w każdym bądź razie wszystkie przewody od kompa do rotora. Sprawdź...
Wygląda na brak ładowanie bębna. Sprawdz styki i blok WN. Moze gdzies jest zimny lut.
AUTO Servis i nie dajesz rady? I jeszcze pożyczasz szprzęt? Wodzu-przekaźnik 109 sprawdź, zimne luty to w nim morma.
nikt nie wie z mechaników Mechanicy są od tego żeby im zlecać naprawę, a nie od konsultacji. Na początek wyeliminuj typowe usterki dla tego auta, czyli: - zimne luty w przekaźniku podwójnym (zasilanie ECU i pompy paliwa), - tandetna wtyczka przy czujniku temperatury, - nieszczelny smok w zbiorniku paliwa. kupiłem nowe wtryski Jakie? Fullgroup wymaga...
Może podłączenie klawiatury pod usb od pc cos pomoże:/ :idea: Przynajmniej wykryje czy to kalwka . A jak niby wykryje? Klawiatura od PC wykona test kontrolera EC i połączeń między nim a klawiaturą lokalną? Proszę się zastanowić sto razy, zanim Kolega udzieli podobnej porady w przyszłości. waca - klawiatura lokalna laptopa nie potrzebuje żadnych sterowników...
Zły odbiór WN tzn? przebicie wysokiego napięcia na ecu? wyciągnąłem dziś płytkę komputera z obudowy i zauważyłem, że przy większych elementach są pęknięcia na lutach i pomyślałem, że zimne luty i poprawiłem lutownicą z cyną jednak po podłączeniu ecu do samochodu z początku było ok jednak po chwili znowu zaczęło się dziać to samo
Błąd wtryskiwacza (niezależnie od jego numeru) pojawia się w następujących przypadkach: 1. Uszkodzony wtryskiwacz 2. Uszkodzone połączenia z ECU 3. Uszkodzone ECU 4. Brak możliwości kompensacji dawki wyrównoważenia cylindrów w żądanym zakresie. Jeżeli zamieniono wtryskiwacze na poz. 2 i 4, a objaw jest ten sam - wskazywać to może na uszkodzenia w pkt....
No i wszystko jasne. Wyciągnąłem sterownik ECU, rozebrałem poprawiłem zimne luty i w ogóle punkty lutownicze, poprowadziłem 2 ścieżki bo wyglądały na podejrzane i wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie jak należy. Co do tego mrugania to kontrolka sygnalizuje tak błędy kiedy np. jest przeciążenie jak próbuje zamknąć już zamkniętą szybę albo włączę podgrzewanie...
Mam już trzeciego Galaxiaka z 2.3 i z tego co czytam to sprawdziłbym: 1 Cewkę lub cewki jeśli są dwie 2. Stan filtrów fazy ciekłej i lotnej LPG oraz filtra powietrza 3. Kondycję listwy wtryskowej LPG (może już nie trzymać parametrów) 4. Poprawny dobór świec zapłonowych. W tym silniku muszą być irydowe świece. Zmorą zaniedbanych silników 2.3 są pękające...
Witam.Odłacz wtyke od ECU spryskaj jakims wd-40 poczekaj z 10 minut (zimno jest wiec niech odparuje) i zapnij znow tak jak bylo. mhteg no ok ale co to jest ten ECU? to jakiś skrót a ten zimny lut?
Faktycznie może być kostka , pierw ją wymień. Prawdą jest też to że trafiały się w tych autach wadliwe sterowniki - po latach zimne luty , ale tego sam nie sprawdzisz , musiał byś oddać go do specjalistów.
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
Dokonałem już właśnie tej próby poprzez podanie napięcia pod pin przewodu sterującego przekaźnikiem, przekaźnik zadziałał. Jaka powinna wynosić oporność cewki przekaźnika ? czy od złej oporności komputer może nie sterować nim ?. Dziwi mnie zachowanie się ECU. Gdy wyciągnę przekaźnik z gniazda to VAG nie widzi błędu zaś gdy włożę go do gniazda to ECU...
Jak kalkulator wtrysku jest zablokowany to nie ma z nim diagnozy. No jest jeszcze taka mozliwość, że masz zimne luty w przekaźniku podwójnym.
Witajcie Będę wdzięczny za schemat/pinout wtryskiwaczy ecu Simtec 71.1. Auto to Opel Zafira 1.8 Z18XE 125 KM. ECU zaczyna wariować, wszystko wskazuje na zimne luty, popularna usterka w tych sterownikach. Posiada ktoś z Was może uszkodzony taki sterownik? Chętnie bym potrenował i potestował topniki zanim wezmę się za swój. Pozdrawiam i dziękuję z góry.
Przekaźnik ECU sprawdź pod kątem lutów tzw. zimnych.
Nie doczytałem lub zapomniałem , że mierzyłeś przez ECU. Sterownik silnika zapina masę na grzałkę sondy i na pinie po włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika na pinie 20 ECU winna być masa , pomiędzy tym pinem i drugim przewodem białym sondy 12 V. Jak jest inaczej - kabelki lub zimne luty na pinach sterownika / w środku/ albo też dreiver w ECU podający...
Wszystko jest sprawdzone, Błąd P0299 (od skasowania wchodzi po kilku km, nie od razu, jazda możliwa ale b. wolno, brak mocy) zasilanie z ECU do elektrozaworu dochodzi (sterowany minusem) przy rozruchu sztanga się podnosi i za chwilę opada) Dodatkowo ECU wyczyszczone styki, rozebrany komputer poprawione wszystkie ewentualne zimne luty. Brak jakiegokolwiek...
Pewnie nikt nie ma schematu a więc wypada zamknąć temat. Co do usterki to typowy "zimny lut" ale mając schemat znalazłbym szybciej.
Witam, chciałbym zakończyć temat, po długim i mozolnym demontażu ECU znalazłem uszkodzenie, okazał się zimny lut na tranzystorze SMD o symbolu Y1, dla pewności wymieniłem na nowy. Tak z ciekawości zapytałem w serwisie to koszt około 300-500 złotych. Mnie to kosztowało 2zł. Temat zamykam.
Skoro pali dopiero jak przekaźnik jest gorący to jest przypuszczenie, że są zimne luty, ewentualnie cewka przekaźnika uszkodzona.
Rozebrałem ECU żeby sprawdzić czy nie ma zimnych lutów -nie ma .
Witam, kolego ja na twoim miejscu zainteresował bym się przekaźnikiem sterownika, który może robić cuda i to właśnie takie jak opisujesz. może mieć zimne luty przez co nie łączy do końca jego zadaniem jest podawanie zasilania do ecu jeżeli przekaźnik nie działa jak powinien ecu szaleje i ten najlepszy elektromechanik mógł mieć rację że to przez sterownik
Nie liczyłem w jakim cyklu się to pojawia podczas dalszego prania, ale pojawia się to dość często. Uszkodzony styk od silnika w programatorze typu EC.... Ew. zimny lut na module.
Hej Dziękuję, ale jestem w Bieszczadach do listopada, i chyba jestem.jedyną osobą w promieniu 60km co ma multimetr a co dopiero lupe! Na bank są zimne luty, ja szukam alternatywnego rozwiązania przy posiadanych możliwościach Jak mu dam zasilanie ze stacyjki przez żaróweczke też będzie git? gdybym znalazł w tym pająku odpowiedni przewód, no chyba że...
W/g schematu jest to czujnik ciśnienia i temperatury oleju. https://obrazki.elektroda.pl/3035498600_... Przyczyną mogą być zimne luty w części z wyświetlaczem, ona odpowiada za komunikację z VECU (a ten z ECU).
Autko zawsze po przejechaniu 10 km zimą ale musiało być koło -10 st zaczynało szarpać, oczywiście choinka na desce po czym gaśł, po wrzuceniu luzu i próbie odpalenia zawsze odpalał i docierałem na miejsce, później było ok, do tej zimy kiedy zapomniałem że tak szwiruje, a było -14 st. Pochodził trochę na podwórku ok 5 min więc przejechałem jakieś 6...
Faktycznie był zimny lut na cewce przekażnika podającego "+" na pompę paliwa i wtryskiwacze w p. systemowym. Po zlutowaniu jednak ECU nie podawało "-" na tą cewkę. Dopiero reset pomógł. Dziwne, bo przed zlutowaniem działało (3 posty wstecz). W każdym razie jeżdżę, W ECU na wejściu drivera sterującego przek. pompy dodałem LED-a, będzie widać czy komp...
Mowa w temacie jest o uszkodzeniu lub zimnych lutach na płycie modułu sterującego i na tym musisz się skupić. Sprawdzić stan pompy myjącej jak najbardziej warto czy nie jest wypracowana na łożyskowaniu.
Sterownik benzynowy masz zapewne na podszybiu centralnie na środku, obok mechanizmu wycieraczek. Gasnąca kontrolka immo i aktywne immo w sterowniku silnika wskazuje na problem z komunikacją licznik-ECU. Jeśli stało się to po naprawie licznika, sprawdź licznik, czy nie zrobiłeś gdzieś zworki, sprawdź, czy nie ma zimnych lutów na pinach wtyczek itp.
zimne ognie seicento zimne lutowanie zimne
naprawa oscyloskop rigol układ podgrzewać przystawka android
najlepszy router mobilny paint czcionki
Mercedes W210 2.0 benzyna gaśnie po odpaleniu - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja PTCU w Mercedes W213 200d