Licznik, dokładniej zimne luty w nim.
Problem rozwiązany. W moim przypadku wina leżała po stronie bezpieczników - pod maską. Wyciągnąłem kostkę, przeczyscilem, wpialem i wszystko gra. Dzięki za zainteresowanie :) EDIT: Problem powracał, w końcu zdecydowałem się odesłać licznik do serwisu i jak się okazało przyczyna usterki dosyć standardowa w focusach- zimne luty w liczniku.
Jak do tej pory wszystko ok. Także w moim przypadku problemem były zimne luty na płycie licznika. Pozdrawiam
I poruszaj kostką wchodzącą do licznika, bywały tam zimne luty, typowe w fordach..
Czujnik cofania ponoc sprawny To sprawny czy tak nie do końca, bo bez tego to dalej zgadywanka. Może i być uszkodzona wiązka, ale... Dodano po 5 Komp oprocz lambdy pokazuje jakis blad komunikacji ale pewnie to nie ma zwiazku i to chyba sprawa wadliwych zegarow w focusach Nie do końca, błąd komunikacji może być spowodowany słabej jakości interfejsem...
Sam "brzęczyk" chyba uszkodzony lub ma zimny lut.
Mikroswitch na płytce pilota-uszkodzony lub zimne luty.
Prawdopodobnie przyczyną są tzw. "zimne luty".
Prawdopodobnie tzw. zimne luty na płytce za zegarami.
Zimne luty na wtyczce licznika
Usterka która powodowała pokazywanie się błędów na komputerze były ZIMNE LUTY w liczniku po przelutowania wszystko jest Ok
Miałem podobny problem okazało się że to były zimne luty w zegarach przy kostce wpięcia
Czy diagnoskop "widzi" jakieś błędy ? Zdemontuj licznik i "przeglądnij" całą płytę pod kątem zimnych lutów.
Te zimne luty to zmora w Fordach Focus MK2, Kuga, C-max. Te same zegary, ten sam problem łącznie z brakiem "życia" w aucie. Trzeba to zrobić dobrze i będzie spokój na lata.
Złącza drzwi na słupkach , może przy samych głośnikach . Ale zależność od temperatury sugeruje zimne luty w radiu .
Witam! Pulsowanie jaskrawości = zimne luty. Popraw dokładnie na płytce kineskopu, w okolicy trafopowielacza i przetwornicy. Ostrość wyregulujesz potencjometrem FOCUS (to ten górny), który znajduje się na trafopowielaczu i robi się to "na oko" - regulujesz, dopóki nie uzyskasz optymalnego obrazu. Jaskrawość natomiast regulujesz potencjometrem SCREEN...
Są 2 grupy możliwości 1. Zimny lut gdzieś (w MK2 było to np złącze w PCB przy liczniku) 2. Gdzieś dostała się woda o ile w kabinie można wykluczyć (chyba byś widział) to są problemy gdzieś indziej (bezpieczniki a raczej kontakt ? / zaśniedziałe złącza ? Jest jeszcze możliwość że gdzieś jest uszkodzona wiązka ? Najpierw trzeba by się podłączyć pod OBD...
Zimne luty przy pinach głównej wiązki deska zegary
Może masz zimny lut przy trafie.Masa od potencjometrów US2,Focus.
Nie powinien, ale możesz zawsze papierem ściernym oczyścić na szybko i założyć. To raczej profilaktyka bo przecież reszta auta jest zasilana jak sam zauważyłeś. No i docelowo naprawić jeśli nie da się poprawnie jej zakręcić. Zobacz jeszcze jedną rzecz - walnij w daszek zegarów. Immo w Focusie mk2 jest w zegarach, dość powszechną usterką są zimne luty...
WITAM! spróbuj regulacja FOCUS na trafopowielaczu,zimne luty na płycie i na PK,lub zurzycie kineskopu,powodzenia
Dużo ludzi mówi że w Ford padają zimne luty? Czy forscan pokaże takowe błędy?
jedynie gdzie nie wymienilem to modul telegazety koncowka mocy i procesorze jeszcze co dostrzeglem to barbzo ciche brzeczenie trafa ...czyzby cos z trafem dodam ze jest ono podklejane odlamana czesc reulacji ( screen focus) zimne luty tez posprawdzalem
Czy jest jakiś sposób na zwiększenie ostrości obrazu? :( Regulacja focusem nie zawiele pomaga.(zimne luty usunięte)
Błąd P0030. Błąd obwodu podgrzewania grzałki. Bank pierwszy.
Leakage in CRT between focus and G2
usuń zimne luty w głowicy w.cz. oraz sprawdż czy niema zimnego lutu na trafie wn (masa potencjometru s2,focus)
Witaj, Jak na moje to może Ci nie łączyć zasilanie i radio się wyłącza(trzeba znów wpisać kod). Do sprawdzenia przewody zasilające radio i zimne luty na kostce w radiu. Pozdrawiam
http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php Zmień temat -patrz punkt 3, no chyba że ten TV nazywa się"PILNA POMOC" Może być zimny lut na masie potencjometrów screen i focus, ewentualnie przebicie w trafopowielaczu lub kineskop.
Na 100% zimne luty. Wymontuj licznik i daj do przelutowania, chyba że sam potrafisz. Szukaj pęknięć na lutach. Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/3949733800_... To z focusa
Iiyama 17 Vision Master Pro 410 (A702HT) 1th problem to uszk.w obrebie elementow RC Siatki 3( Focus) 2th problem to zimne luty : elementy "silowe" R i tranzystory i diody na radiatorach....oraz FBT
Ciekawa sprawa, żona zgłosiła że na desce pojawił się Check engine, podłączam Forscana i błąd U0140 już nie wystąpił, za to mamy U0001 - szybka magistrala CAN. Na razie auto jeździ...... Może ktoś ma schemat instalacji elektrycznej? - łatwiej było by mi szukać usterki. Skłaniam się do zimnych lutów w liczniku.
Bym zapomniał o napisaniu co było przyczyną i zamknięciu tematu ;) okazało się że na liczniku powstały zimne luty. Licznik został podgrzany i jest OK ;) BARDZO WAM DZIĘKUJE ZA WYPOWIEDZI I POMOC!!!!!
mnie podobne objawy wywołał zimny lut na trafopowielaczu, a konkretnie masa zespołu potencjometrów screen focus. Oj, co się naszukałem.......nic na zewnątrz nie było widać.
Zimny lut w okolicach trafopowielacza - temat mozna zamknac.
Rozbierz pilot może zimne luty i coś w nim nie łączy i oczywiście wymień baterie na nową.
Być może w module padło radio, albo jakieś zimne luty powodują jego problemy z działaniem. Dodano po 6 Teraz patrzę, to MK1, :) u Ciebie jest GEM
Może jakieś zimne luty w zegarach. https://forum.fordclubpolska.org/showthr... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Sprawdz czy mozesz regulowac Focus na trafie,jesli nie to szukaj na PK.Skontroluj napiecia zasilajace na PK,plus elektrolity,zimne luty,zobaczymy .Powodzenia. oki dzieki za ifo a co to FOCUS?PK gdzie to znajde,nie jestem elektronikiem i niebardzo obyty w temacie :?::?::?:
Usterka byla w liczniku który zostal wymieniony. Z mojej wiedzy 99% to zimne luty. Powinno pomoc przelutowanie licznika glownie proca a najlepiej po całości.
Może przerywa masa potencjometru focus/screen pod trafem - zimny lut. I napięcie screen (siatka druga, ok. 400V) rośnie - ekran jaśnieje. To wyprowadzenie zwykle jest na uboczu trafa, nie wkręgu jego końcówek. A jak przerywa wewnątrz trafa, to :cry:.
Ale szpenior się odezwał. Mówię ze był zimny lut. Już jest po problemie zalutowane na nowo napięcie wróciło do normy.
Licznik do wyjęcia i poprawienia zimnych lutów przy tej szerokiej wtyczce, która do niego niego wchodzi.
Co może być przyczyną , uszkodzony wskaźnik na tablicy ? Najprawdopodobniej. Zegary w Focusie mk2 znane są niestety z problemów z zimnymi lutami, które pojawiają się po kilku latach eksploatacji samochodu. Dotknij jeszcze dla pewności obudowy termostatu, tam gdzie jest czujnik, czy robi się ciepła w trakcie pracy silnika. Ale z tego co się orientuję...
Na 90% zimne luty w liczniku. Stała usterka, do przepytywania złącze licznika. Ewentualnie wymiana na nowy ale wiąże się to z programowaniem imo.
Może coś niechcący ruszyłes na fbt spróbuj pokręcic Focusem na trafie WN raz przelutuj PK
Witam , już wszystko funkcjonuje prawidłowo , syrena też naprawiona , zimny lut na przełączniku ( stacyjce). Temat zamykam
A sam spieniacz ok? Obydwa wystające elementy trafiają w gniazda czujników. Po włożeniu spieniacza jest sygnalizacja dźwiękowa? Wiązka od czujników sprawna? Na gnieźnie od tej wiązki niema zimnych lutów lub zalania w okolicy?
co do pierwszego postu to włącznik świateł w focusie nie znajduje się w przełączniku zespolonym, tylko jest osobne pokrętło. gdybyś miał możliwość sprawdzenia czy z puszki bezpieczników wychodzi napięcie to pozostałby tylko uwalony gdzieś kabel albo jeżeli by nie wychodziło to może zimny lut w skrzynce? (usterka typowa dla escorta)
Nie każdego ELMa Ford lubi. A najlepiej do tego Forscan tylko przydał by się albo przełącznik na H-CAN i L-CAN, albo coś już z tym działającego (STN1170). Błąd który pokazał może sugerować problemy z zasilaniem na aucie - słaby aku lub co gorsza w tych autach i pewnie to bym obstawiał "zimne luty" w zegarach. Da się to naprawić wyciągając zegary i dłubanie...
Mój pilot miał zimne luty i syf. Objawy identyczne. Wyczysciłem, wypłukałem i podgrzałem lutownicą hot air, działa do dziś :)
Sprawdż czy nie ma zimnego lutu masa trafopowielacza ta masa od screen i focusa?
U mnie, podobne objawy wykazywał Sony, który miał zimne luty na trafopowielaczu, szczególnie wyprowadzenie przy regulatorach G i focus, szkoda że nie zabardzo pamiętam czy to te chassis, lecz napewno było to Sony. Wysokiego nie mierzyłem, naprawiłem u klienta w domu, nie było tak prosto, bo nie było nic widać gołym okiem.
W ASO stwierdzili, że wina leży absolutnie po stronie radia, zatem czy tak mogą objawiać się występujące zimne luty?
Problem nie został rozwiązany. Radio raz działa 2-3 tygodnie i znowu przerwa na kilka dni/tygodni. Tak w kółko. Nic jeszcze nie ruszałem, czekam może "zaskoczy" na stałe. Generalnie jak jest cieplej na zewnątrz to częściej się uruchamia. Może jest jakiś "zimny lut", który raz łączy, raz ma przerwę. Radio jeszcze nie ruszałem, jest fabrycznie zaplombowane....
Zimne luty w tych zegarach powodują problemy z uruchomieniem auta - immo siedzi w zegarach. Jak masz błąd z immo to nie odpalisz. Albo uszkodziłeś zegary przy naprawie, albo źle "naprawiłeś" luty.
Witam ponownie! Pomogło przelutowanie kostki przyłączeniowej licznika, zimne luty. Wyniuchałem jeszcze zanim uzyskałem Wasze rady. Swoją drogą takie świeże auto i taki fuckup ;) Przekazuje POMÓGŁgsy :) i dzięki wszystkim :)
No cóż. Potwierdzam iż w monitorze było wcześniej grzebane...PO ściągnięcu płytki PK i wyprostowaniu jednego styku (chyba masy) monitor bez problemu wyświetla wszystko tylko że jest to rozmazane. Widocznie poprzednik kręcił na trafo focusem. Dziękuję wszytkim za pomoc !! POZDRAWIAM
Podobnie zachowuje się gdy jest niepewny kontakt przy umasieniu potencjometrów focus G2, choć nie przypominam sobie czy są one w tym modelu przy trafie czy na PK
podczas jazdy samochod przestaje reagowac na gaz i cokolwiek wsazowki opadaja i zapalaja sie wszystkie kontrolki Może zimne luty w liczniku (złączu)? Jakby tak się działo, walnij w daszek nad zegarami i zobacz czy pomogło.
ten monitor nie potrzebuje sterownikow!! podejzewam że masz gdzieś zimny lut po stronie korekcji, lub pękniętą ścieżke skoro przed zdjęciem obudowy było dobrze... Zimnego lutu czasem nie wypatrzysz...wiec lutuj :) sprawdz też IRF-y a moze jakaś wtyczka wypadła ze wzmacniaczy...Ale w LG zimne luty są normalne wiec do dzieła
Czy przypadkiem nie był ruszany tależyk ? Wysokość jego ustawienia jest bardzo ważna. Druga sprawa to często musiałem przelutowywać całą płytkę sterującą opyką (zimne luty) w soniakach z tym modelem lasera (przypadek czy regóła?) Trzecia żecz to czy są tam PR-ki od trakcji i focusa (niepamiętam dokładnie tego modelu) bo całkiem możliwe że ktoś sobie...
Cześć, mam ten sam problem w focusie mk2 1.6 tdci, założyli źle akumulator i auto nie daje znaku, tak jakby immo nie puszczał. Usunięte zimne luty z licznika, bo myślałem, że to jest przyczyna. Zakodowane dwa kluczyki od nowa i nadal nic. Kontrolka immo nie gaśnie, a świeci się cały czas. Co mogło zostać spalone? 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach...
Nie wiem, czy nie zostanie to uznane za odkop, ale natrafiłem przypadkiem, więc pomagam. Na 99% przyczyną waszych problemów jest licznik, da się to naprawić, z reguły winne są zimne luty lub inne uszkodzenia wewnątrz licznika. Jeśli komuś się nie chce bawić to wymienić licznik i po sprawie.
Jeżeli TV ma na trafopowielaczu dwa pokrętła (screen i focus) to pokręć sobie tym od screen'u. Może też być tak, że gdzieś na trafopowielaczu są np. zimne luty.
Wyschniete Elka w zasilaczu, zimne luty na PK, rezystor szeregowy w G2 no i Trafo na 1-ym miejscu. Sprobuj delikatnie ruszyc FOCUS moze sie przetrze
Okazało się,że były zimne luty w zwrotnicy,dziwne-podłączona była pod wzmacniacz. 2 pytanie-kupiłem Focusa(2003r) jak podłączyć do tego radia sterowanie z kierownicy?
Pod bezpiecznik 36 podłączone są także zegary. W większości tych zegarów pojawiają się zimne luty, które objawiają się m.in. wyższym poborem prądu. Powinno pomóc poprawienie lutów, lub wymiana zegarów na inne. Jeśli się chcesz upewnić, czy prąd pobierają zegary. Musisz je odkręcić i odłączyć wtyczkę.
Ja bym szukał zimnych lutów na PK i okolicach trafopowielacza.....jak niema ostrości sprobuj pokręcić focusem na trafie WN...może to pomoże?
Poszukaj zimnych lutów w obrębie tych potencjometrów sorawdz czy dobrze jest włożony przewód od S2 w płytkę od kineskopu bo podejrzewam ze potencjometry od screen i focus są umieszczone na płytce kineskopu i sprawdz czy kineskop się żarzy.Sprawdz czy nie ma zimnych lutów na podstawce kineskopu.
Miałem podobny monitor (20') u mnie uszkodzonie było bardzo błache w dzielniku wysokiego napiecia ( regulacja Fokus i Screen), który w tym monitorze nie jest wbudowany w trafopowielacz - jeden z przewodów nie był dobrze wcisnięty i też było iskrzenie. Po wciśnięciu przewodu monitor pracuje w porządku ale z jedną wadą - jest lekki migotanie obrazu. Jest...
Już wszystko działa. W sterowniku są 3 kable masy. Jeden z nich miał zimny lut i nie podawał masy na przewód zamykający drzwi. Poprawiłem i działa super. Bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Nie wiem jak u Ciebie, ale u sąsiada kiedyś (Ford Focus 2011), żeby skutecznie polutować płytę bezpiecznikową, musiałem wyciągnąć z gratów 40 letnią lutownicę 30/60W. Te pęknięcia i zimne luty, to również zasługa "cyny bezołowiowej" czyli pomysłów geniuszy z Unii - 1 lipca 2006. W moim poprzednim Fordzie (Fusion 2003) po 150 000, nie puścił żaden lut...
Powodów nieostrości jest wiele. Można ją regulować za pomocą: - pokręteł na trafopowielaczu (regulacja statyczna) - tu powinny być dwa pokrętła opisane jako FOCUS H i FOCUS V; - układ regulacji dynamicznej - zapewnia prawidłową ostrość na całej powierzchni ekranu. A przyczyny - zimne luty, zanieczyszczona podstawka, uszkodzenie trafopowielacza, uszkodzenie...
Mam problem z monitorem Flatron 775FT. Problem polega na tym że ostry jest tylko środek ekranu a rogi i boki są rozmazane. Jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie. Czytałem że mogą to być zimne luty ale przelutowywania całej płyty się nie podejmę. Można też podobno pokręcić potencjometrami Focus 1 i Focus 2 ale zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć...
Na innym forum użytkownik PRUS miał też ten błąd i napisał "Bym zapomniał o napisaniu co było przyczyną i zamknięciu tematu ;) okazało się że na liczniku powstały zimne luty. Licznik został podgrzany i jest OK ;) ". Ja mam focusa z 2006r i u mnie też jest ten błąd. Auto działa bardzo dobrze tylko że od czasu do czasu zapala się na małych obrotach lampka...
Witam! Mam problem z radiem ford 6000 single cd kw 2000 procesor TMS 980. Kupiłem focusa i było w nim zakodowane radio, po xxx krotnym wpisaniu kodu podanym przez sprzedającego radio nie zadziałało, zawiozłem radio do szpeca na rozkodowanie i było ok. Radio grało jakiś tydzień i przestało grać. Nie dało się go włączyć, ale po kilku dniach radio się...
Witam , zobacz czy przy trafo powielaczu masz przewody od skrin i focusa na zatrzaski wkładane bo jeśli tak to wyciągni przewody i wyczyść styki tych przewodów. Zimne luty przy trafo powielaczu sprawdzone ?.
Witam. W Fordzie Focus rocznik 2012 nie funkcjonuje radio brak również komunikatów akustycznych parktronika. Radio można włączyć niestety brak dźwięku, po poruszeniu gałką celem zwiększenia siły głosu na wyświetlaczu pokazuje się wskaźnik i cały czas wyświetla zero. Również na kierownicy + volume i na wyświetlaczu pokazuje się wskaźnik i zero, nie można...
Brak zapłonu na desce rozdzielczej co to znaczy ? , bo jeżeli nie ma nic na desce to trzeba sprawdzić licznik, często były problemy z zimnymi lutami na tych zegarach. A bez nich niestety auto martwe i wychodzą głupoty na diagnostyce.
witam moze porobiły sie zimne luty i raz coś styka raz nie , jeśli chodzi o te cienkie linie- powroty to na traffie masz regulacje FOCUS I SCREEN pokręć SCREEN i powroty powinny zniknąć ale przed tym zabiegiem najpierw przepatrzy i popraw luty w okolicy WN i sprawdż tam kondensatoty któryś mógł "wyschnąć", i jeszcze jeśli to możliwe przykręć mocniej...
trochę mi to nie pasuje.zobacz na trafie wn jest trzy potencjometry dwa górne to focusy a dolny to screen powinien być choć nie zawsze na nim olakier.zobacz czy nie jest przekręcony,bo zimne luty raczej powinni usunąć.jeśli jest ruszony to cofnij go do położenia fabrycznego.możesz sprawdzić zimne naPK i na wysokim.jeśli nie będzie,i lakieru również...
Sprawdż czy ostrość da sie regulować Focusem na trafopowielaczu. Co do wyłączania wymień elektrolity po pierwotnej stronie przetwornicy. Zobacz czy nie ma zimnych lutów na płycie.
Witam Mam następujący problem z fabrycznym centralnym zamkiem z pilotem. Otwieranie lub zamykanie z pilota czasami działa a czasami nie, ostatnio coraz częściej nie działa, tak samo nie działa otwieranie bagażnika. Pilota przejrzałem tak samo moduł w samochodzie, ale nic nie znalazłem (zimne luty,poprzecierane przewody) Nie wiem czy to może być wina...
Okazalo sie, ze jednak byl zimny lut. Zaczalem juz desperacko uderzac srubokretem w okolicach srodka plyty i tam byla usterka. Jest juz obraz, ale jest nizbyt ostry. Krecilem focusem, ale niezbyt pomoglo. czym tam jeszcze mozna wyregulowac ostrosc? Dziekuje za powyzsze rady, byly bardzo pomocne. :)
Witam! 1) Podaj konkretny model LG. 795FT to nazwa handlowa i występuje w kilku odmianach, na różnych chassis (np. 795FT model FB795B - chassis CA-69, 795FT model FB795CP - chassis CA-75, itp.) 2) W LG występuje dużo zimnych lutów - przelutuj dokładnie płytę (w szczególności układ Dynamic Focus). Profilaktycznie przejrzyj całą płytę w poszukiwaniu lutów....
Jeśli faktycznie masz małe pojęcie to trudno będzie Ci znaleźć usterkę w tak dużym i skompikowanym monitorze. Też stawiam na uszkodzony trafopowielacz, lub brak dobrego kontaktu na kablach focus, może być uszkodzony sam kabel, lub podstawka kineskopu. Na niektórych chassis Sony pojawiają się zimne luty, często uszkadza się CXA2043Q który też może powodować...
czyli takie objawy jak opisałem, że raz działa raz nie to mogą być najprawdopodobniej zimne luty ? pytam bo juz mnie to troche meczy
Ford Fokus mk2 1.6 benzyna 2005rok. Witam potrzebuje pomocy wymieniałem tarcze z dociskiem oraz łożysko oporowe sprzegła wiadomo trzeba było ściągnąc całą skrzynie , w miare szybko i sprawnie poszło dzień pracy , ale wróćmy do tematu jak już wszystko zostało zamontowane i skręcone chcąc odpalić auto wyskakuje błąd ,,usterka układu silnika,, miga szybko...
Q552 on reguluje v zavislosti od Ia (otevira se a zmenšuje R563 - paralelne k R563 pripojuje R564 a tim kompenzuje i screen a focus - taka zpetna vazba - "back binding" , omezovač )
Witam po dłuższej przerwie , licznik został poddany naprawie w której zostały wymienione wyżej wymienione układy oraz zostały poprawione ewentualne zimne luty jednak nic z tego . Skończyło się na zakupie najtańszego licznika z anglika i przelutowania pamięci i od tej pory spokój i wszystko działa jak należy . Dziękuję za odpowiedzi i można zamknąć temat...
Potwierdzam u mnie to samo ale po 4 latach. Pozdrawiam Tez mam ten model i fakt, zaczęło strzelac co jakis czas i na dodatek był jakis zimny lut, bo przy dotykaniu monitora ekran sie zweza (1 cm) i poprawia. Strzelanie ustało po odkurzeniu trafa i przewodow 8O , a zimny lut nie daje juz o sobie znac odkad monitor stoi na biurku, a nie na dodatkowej...
Regulacja SCREEN i FOCUS nic nie daje. Oczywiście na ekranie widać różnice natomiast TV po10 sek. wyłącza się i przechodzi w stand-by. Brak widocznych okiem uszkodzeń elementów. Pod względem zimnych lutów wstępnie sprawdzony.
Ciężko powiedzieć co może być uszkodzone. Ale z tego co piszesz to możesz mieć zimne luty na płycie, uszkodzony wsad pamięci lub sam procek. Ale tak na odległość to ciężko powiedzieć. Ta diodka nie miga bez powodu. Na pewno sygnalizuje jakiś kod błędu dla tego chassis.
napięcie sprawdzałem tylko poprzez dołaczenie kondensatora, wysiadła mi lampa w oscyloskopie i raczej inaczej nie sprawdze wartośc w normie. lutowania koncówek jako pierwsze sprawdzałem bo kiedyś ten sam telewizor przyszedł do mnie z zimnym lutem na trafie. kondensator w poniedzialek wymienie, jeszcze coś mogło by być podejrzane?
Miałem podobny problem z immobilizerem w ford escort 1.6/16V. Wszystko działało opróć iskry w zapłonie i rozrusznika. Przyczyną był uszkodzony przekażnik sterowany z immobilizera który załącza zapłon do rozrusznika i cewki zapłonowej. Po usunięciu tej usterki immobilizera okazuje się że tylko 2 cylindry chodzą i są problemy ze stabilnością silnika....
Witaj na początek sprawdź stan instalacji przy centralce (czy jest dobre napięcie i przejście do masy), możesz sprawdzić samą centralkę czy nie ma zimnych lutów, innych uszkodzeń, i najważniejsze stan instalacji w listwach progowych i gumowych przelotkach między kabiną a drzwiami a jak nic nie wyjdzie po drodze to trzeba rozebrać drzwi i sprawdzić czy...
Witam mój samochód to ford Focus C-Max 2003 1.8 duratec he benzyna. podczas powrotu do domu podczas jazdy zgasła mi całą konsola, oraz radio i silnik dziwnie zaczol chodzić. Dojechałem do domu jeszcze przed wyłonczeniem silnika wczytałem błędy przez OBD które zaraz wymienie. Po szczytaniu błędów wyłączyłem silniki i chciałem na nowo go włączyć ale niestety...
Dokładne określenie przyczyny może byc kłopotliwe - za mało danych podałeś np. ile lat ma monitor, czy dokonałes juz jakis czynności serwisowych, czy ta ostrość padła nagle ( z dnia na dzień) czy stopniowo od jakiegoś czasu. Jeśli monek ma parę ładnych lat to może kinol juz dogorewa, może być usterka trafa WN, zimne luty na PK, w okolicach trafa WN,...
po pierwsze sprawdź jak trafo zostało wymienione (czy na nowe ,a może po naprawie,itp.) porusz potencjometrami na trafie (czy regulacja jest prawidłowa,czy nie da się zauważyć jakichś wad) sprawdź czystość podstawki kineskopu, przejrzyj płytę główną na ew. zimne luty, przyjrzyj się dokładnie jak tracona jest ostrość obrazu (czy równomiernie na całym...
sprinter zimne zimne pranie zimne wzmacniacz
odwrotnie głośność klucz elektryczny antena słaby jakość sygnał
dioda sr506 generator infradźwięków
Liczby dwucyfrowe z sumą cyfr równą 13 Jak wyregulować czujnik ciśnienia w zmywarce Electrolux?