U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
Witam. Posiadam silnik Briggsa Power Build 1.85. Jeżeli silnik jest zimny, bardzo ciężko pali. Ciężko się obraca rozrusznik, akumulator są nowe, ale wykręca kręci jak szalony.
A tulejki na wirniku czasem nie są posmarowane jakimś smarem, który jak jest zimno gęstnieje i utrudnia obrót wirnika? Kiedyś miałem taki przypadek jak zimny to ledwo co kręcił, ale po rozgrzaniu silnika palił idealnie.
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Witam posiadam Seata Leona 1 z silnikiem 1,9tdi pojawił mi się problem z odpalaniem jak jest zimny silnik, rozrusznik ciężko kręci czasami mi przygasają kontrolki na zegarach natomiast jak zgaszę go i ponownie odpalam to od strzała wymieniłem już świece żarowe, styki wszystkie są w porządku,oleje i filtry co 10 tys wymieniane akumulator ma 3 lata byłem...
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
Sprawdź jaka jest dawka rozruchowa paliwa vagiem. A co to ma do zjeba... rozrusznika?To trzeba naprawić. gdy jest zimny silnik ciężko kręci. ???
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Też mam taki sam problem Kosiarka verts loisirs na silniku Kohlera jak jest zimna to kilkanascie razy trzeba przekręcic kluczykiem albo i kilkadziesiąt słychać "bendix" ze załapuje ale tak jakby niemogłą przełamać Akumulator na 100% sprawny . Rozbierałem rozrusznik wygląda wszystko ok poza kosiarką kręci jak szalony . Jak jest ciepła pali na dotyk niewiem...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam. Panowie jest problem ze skuterem z silnikiem jak w temacie. Sprawa wygląda tak że skuter jak jest zimny bardzo ciężko zapala. Trzeba go bardzo długo kręcić rozrusznikiem, jak się zagrzeje, również ciężko zapala ale tylko z rozrusznika z kopniaka pali od razu. Wymieniony został gaźnik (KEIHIN JAPAN), ustawiony luz zaworowy 0,05 ssący i wydechowy,...
Ja w Urusie c-360 używam samostartu w sprayu,odkręcam dekielek fitra powietrza, jak jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga w otwór filtra wdmuchuje spray.
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Szukam odpowiedzi uporządkujmy ... sprawa wygląda tak: -kupuję silnik 4.5 atm niby po kap. -zakładam -odpala od strzała chodzi ok 20 min gasze idę do domu -następnego dnia odpalam od strzała pracuje w turze 1godz -silnik na wolnych obrotach nagle gaśnie bez żadnych objawów - brak reakcji na rozrusznik włączony odprężnik -hol na 6 biegu brak reakcji...
Kolego ancus, cieknąca pompa podciśnienia nie ma wpływu na rozruch. W temacie nieszczelności to cały czas mówimy o znikomym zapowietrzaniu się, które latem nie miało znaczenia a teraz, kiedy jest zimno, akumulator ma mniej energii, rozrusznik słabiej kręci przez co jest mniejsze sprężanie, trochę powietrza w pompie i problem gotowy. Gdybyś miał dużą...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
witam posiadam nissana primastara z silnikiem 2,5 ,problem polega na tym że gdy zimny pali w pół obrotu,ale rozgrzany nie ma siły przekręcic a jak już to kręci bardzo ciężko i powoli a co za tym idzie nie odpala , nadmienie że rozrusznik po remoncie i nowy aku może ktoś coś
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
to rozrusznik bosch, nawet gdzieś mam numery dokładne, silnik malutki 1.0 także powinien śmigać wg mnie, jak jest mróz to kręci najwolniej ale na mniej obrotów zapala tak na 4,5 (mniej niż zimny silnik w lecie). Jak rozgrzany (zima lato) to nawet na 2,3 kupiłem tulejki(ciężko dostać) ale nie wymieniałem bo tamte wyglądają na gładziutkie moja teoria...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam.Nie znalazłem podobnego postu z takim problemem co mój.Jak jest to z góry przepraszam,Więc mam taki problem z fordem escortem z 1990 roku z śilnikiem 1.4 na 1 punktowym wtrysku.Samochod ciężko zapala mi na benzynie jak jest zimny śilnik,musze kręcić rozrusznikiem nawet 5 minut.Potem łapie,ale nie zapala dzieje sie tak jak by śilnik nie dostawał...
witam wszystkich .mój problem jest podobny.posiadam golfa 5 2005r 90km od samego początku palił minimalnie gorzej na rozgrzanym silniku ale w tym momecie jest tak zle ze czasm nie odpala wcale dopiero po kilkukrotym kręceniu sie udaje .zimny odpala od strzała.dodam ze autko ma przejechane dopiro 90tys.na bierzaco serwisowane.w aso besmarex zabrze po...
To jest silnik ENDURA mam taki sam w swoim Fordzie ten silnik podobno był produkowany tylko 1,5 roku. Identyczny jak mój deczko w deczko :) Jak go odpalisz daj znać czy ci ciężko pali jak jest zimny. Bo mój zanim zapali a muszę go dłuższą chwile trzymać jak rozrusznik kręci to sporego dyma puści i dopiero odpali ...
Pacjent BMW e60 520d Jak jest zimno po zapłonie auto długo kręci, jak już silnik się odpali potrafi zgasnąć ale nie za każdym razem. Te rzeczy były robione Moduł grzania świec . Świece Rozrusznik Mierzona kompresja Czujnik temperatury chlodziwa I dalej to samo. Jakieś pomysły?
Przede wszystkim dlaczego uważasz że magneto stoi? Bo może ci po prostu rozrusznik nie kręcić :P . Bo masz słaby akumulator, albo nie ma styku na przewodach. Jeśli faktycznie stoi wał, to opcji jest dość dużo, od mało groźnych po skrajnie drogie awarie. Raczej samo magneto by się nie zablokowało bo nie ma za bardzo o co. Rozumiem że silnik jest zimny,...
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Witam problem jest następujący ,samochód ciężko odpala gdy jest zimny 10sek kręcenia rozrusznikiem .Gdy odpali to już potem nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika ,jednak nie pracuje równo gdy dodam gazu ,potrafi strzelić od czasu do czasu nie pracuje na wszystkie cylindry ,cewka nowa,świece nowe ,jednak na gazie chodzi ok .Podpiąłem op com...
Witam mój problemik polega na tym że gdy silnik się rozgrzeje i pochodzi albo przejedzie pare kilometrów, gdy go zgasze nie chce zapalić, rozrusznik jakby niemiał mocy obraca go obraca( to obracanie jest tak jakby ktoś silnik przytrzymywał a rozrusznik niemógł go obrucić, kręci bardzo ciężko) ale nie może odpalić. W przypadku gdy jest zimny to ładnie...
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Witam. Ostatnio mam problemy z zapalaniem mojego poldka Rozrusznik ledwo co kręci i pobiera taka ilość prądu ze bardzo szybko rozładowuje akumulator. Zauważyłem ze dzieje się tak tylko wtedy kiedy silnik jest zimny. Kiedy ciepły to kręci bardzo dobrze. Akumulator na pewno nie ma winy. W innym polonezie kręci jak szalony. Dzisiaj rozebrałem sprawdziłem...
Witam mam problem z samochodem Citroen C8 2.2 HDI diesel od trzech lat męczę się z samochodem przeglądają go różni mechanicy mówią żeby kupić to i to a nic nie pomaga, niektórzy rozkładają ręce. Samochód jak jest zimny kręci i pali, wolno kręci ale pali, gdy złapie 60° 70° stopni zakręci jakieś 3 sekundy i staje tak jakby mu prąd odcieli, próbowałem...
Witam. Problem jak w temacie. Posiadam Renault Vel Satis 3,0dci. Rano jak jest zimny silnik to po naciśnięciu przycisku START silnik nie mal nie wyskoczy z ramy,tak szybko i pięknie kręci rozrusznik,a silnik załapuje,nawet w -20c. Ale jak silnik jest mocno rozgrzany,po przejechaniu np.30km to rozrusznik kręci jak by był akumulator rozładowany.Kręci...
Witam problem polega na tym że mój ursus 914 ciężko pali jak jest zimno. Mam założony rozrusznik wysokoobrotowy i nic nadal długo kręci tylko szybciej.Mam również założoną grzałkę w bloku i nic nie daje ale jak dmuchnę mu w kolektor dolotowy ciepłym powietrzem z opalarki to zapali od pierwszego obrotu silnikiem dodatkowo bierze dosyć dużą ilość oleju...
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste.
Witam Peugeot 206 2.0 HDI 2002r ciężko pali jak jest troszke lub dobrze rozgrzany(15s trzeba kręcić rozrusznikiem) jak jest zimny czas ten skraca sie o połowe. Moc w normie jak również spalanie. Brak błędów w sterowniku. Pompa niskiego ciśnienia daje około 3 bary.
Witam. Do jakiej prędkości obrotowej powinien rozkręcić silnik rozrusznik żeby zapalił? Zimny pali ok, ale po rozgrzaniu trzeba długo kręcić - opcom pokazuje ok 250 obrotów i nie zawsze zapala. Czujnik prędkości obrotowej wymieniony na nowy oryginalny. Rozrusznik po regeneracji. Akumulator sprawny. Egr wyczyszczony. Nie gaśnie, nie szarpie, nie kopci,...
Auto dzisiaj zapaliło, ale dalej bardzo ciężko -tak jakby coś pomogło wsadzenie 74 akumulatora zamiast 60.. rozrusznik kręci jak głupi, ale niczym załapie chwile schodzi. Kompresji silnika nie mam jak zmierzyć. Test przelewowy zrobię na dniach. A ten czujnik temperatury silnika?? Gdzie on jest? Czy chodzi Ci o czujnik temperatury płynu chłodniczego...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
Fajnie ze jeszcze ktoś się interesuje a nie tylko pisze docinki w stylu oddaj do fachowca ... . Ja chwilowo uporałem się z problemem, mianowicie zakupiłem na allegro gniazdo identyczne jak te które łączy się z wtykiem czujnika obrotów ,do tego zakupiłem trzy żyłowy przewód 3x1 w ekranie do aparatury pomiarowej i wykonałem nową wiązkę od komputera silnika...
Wydaje się nie mieć nic wspólnego. Miałem tez kiedyś poldka 1.6 z wtryskiem i gazem i żeby go odpalić musiał idealnie kręcić rozrusznikiem. Wystarczyło że troszkę był rozładowany akumulator i można było kręcić a i tak nie odpalił. A rozrusznik można powiedzieć że jeszcze kręcił dobrze. Wystarczyło podładować prostownikiem akumulator nawet z pięć minut...
Witam wszystkich. Mam Opla Astrę II. Mam problem z odpalaniem. Gdy silnik jest ciepły, to pali jak benzyna od ręki, a gdy jest zimny to odpali błyskawicznie i po 3-4 sekundach gaśnie; później muszę długo kręcić rozrusznikiem, aby odpalił, ale gdy odpala, to bardzo ciężko i muszę mu dodać od razu gazu do 2500 obrotów, bo inaczej zgaśnie. Na warsztacie...
Witam, Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, a że już zimno akumulator ma swoje lata, więc stwierdziłem, że go wymienie, jednak to nie było przyczyną, nowy akumulator a silnik odpala tak samo, czyli słychać,...
Witam niedawno kupiłem BMW e39 z silnikiem 2.5 z sekwencyjną instalacją gazową Stag 300 od niedawna zaczęło mieć problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Rano gdy silnik jest zimny odpala bez żadnego problemu a gdy silnik się nagrzeje ma problem rozrusznik kręci normalnie i kręci i kręci i po chwili zaczyna silnik łapać i odpala aczkolwiek powiem że...
W 900-setce taż robiłem przy podobnym przebiegu, z tym że auto cały czas jeździło. Też nie było zbytnio widać innych objawów poza ubywaniem płynu. Im dłużej jeździłem to było widać że sprawność auta coraz mniejsza (trudniejsze zapalanie jak zimny, coraz częściej dolewany płyn, czasami dziwne "terkotanie" silnika itp.) na mocy tak bardzo tego nie było...
Witam Borykam się z tym problemem od jakiegoś czasu... Silnik to B&S 12,5 HP dolnozaworowy. Po nocnym postoju ciężko jest go odpalić, podczas kręcenia rozrusznikiem przybywa benzyny w gardzieli dolotowej. Po dłuższym kręceniu i przesuwaniu dźwigni gazu odpala i dymi - spala paliwo. Potem chodzi i odpala normalnie - bez problemu, nie dymi. Po zimie -5,6...
wiesz bardzo ciężko zdiagnozować niesprawność pojazdu mając jako jedyne dane diagnostyczne onomatopeje. oczywiście nie chcę tym przekazać że są one niepotrzebne ale potrzebne nam będzie coś więcej. zadam może kilka pytań: 1. czy podczas rozruchu gasną wszystkie kontrolki zegara? czy licznik przebiegu dziennego się zeruje? czy gaśnie lampka sufitowa?...
Witam! Problem dotyczy Astry 1.7 CDTI 100KM. Przebieg 260000km Rano (temperatra na zewnątrz 18stopni) gdy silnik jest zimny, musi długo kręcić, zachłyśnie się i załapie. Z tylu z rury wydechowej wydobywa się dużo białego dymu o zapachu niespalonej ropy. Gdy temperatura spada poniżej 10 stopni silnik pali o wiele lepiej, podejrzewam że załączają się...
Właśnie ciężko jest to zdiagnozować, przeważnie zdarza mi się to jak jestem sam, a wtedy nie mam jak tego sprawdzić... Ale będę się starał go przyłapać na "gorącym uczynku" bo wożę w schowku świecę zapłonową. Dodam, że nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, a rozrusznik bardzo żwawo kręci. Przydarzyło mi się to po przejechaniu 500 m i po...
Witam. Posiadam auto Seat Toledo 2 jak w tytule. Od pewnego czasu mam nie wielki problem podczas pierwszego rozruchu na zimnym silniku. Kiedy temperatury były w granicach do 5'C nie było żadnego problemu z rozruchem. Teraz gdy temperatury spadają poniżej 0 lub 0 zaczyna się problem z odpaleniem zimnego silnika. Auto zapala, lecz idzie mu to ciężko....
OK, pomierzyłem troszkę konkretniej. Prąd rozrusznika to 150-170A bez znaczenia czy ciepły czy zimny, przed jak i po czyszczeniu jego kabli. Napięcie na rozruszniku... 9V z haczykiem. Może sobie gola strzeliłem bo po tym czyszczeniu nie było jak do tej pory problemu. link do logu: http://vaglog.rtnet.pl/zimnywitek_56351.... Odpiąłem wtyk i zamknąłem...
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
To nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem kręci idealnie, po prostu od około miesiąca jak jest temperatura tak około -5 to jest trudność z odpaleniem. Trzeba kręcić z 15 sekund, słychać jak załapuje już, ale jednak nie łapie, po kilku próbach załapie, to chodzi nieregularnie i faluje lekko na obrotach, po dodaniu gazu gaśnie, jednak jak pochodzi sam ze...
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
Ostatnio nie bardzo miałem czas, więc dopiero dziś spróbowałem odłączyć akumulator. Odłączyłem klemę na jakieś 15 minut, podłączyłem, włączam zapłon, i dalej ciężko zapala (kilka sekund trzeba kręcić). Silnik benzynowy nawet zużyty powinien przy 3st.C palić na dotyk (tym bardziej że akumulator jest b. dobry, rozrusznik kręci dość szybko). Spróbowałem...
Witam Zipp Manic 125 2010r. Odkąd go kupiłem na zimnym silniku gasnął, trzeba było dodawać gazu, zaś na ciepłym było ciężko go odpalić, poza tym było ok, jednak dziś po przejechaniu 60 km na światłach, na luzie po prostu zgasł...nie mogłem zapalić i mimo, że już jest zimny nadal nic się nie dzieje, rozrusznik kręci, na kopniaka również nie reaguje......
Jak rozrusznik kręci i silnik nie odpala trzeba sprawdzić w jakim stanie jest układ zapłonowy, szczególnie część wysokonapięciowa. Jak jest obniżony poziom izolacji, wilgotne powietrze i ciężki rozruch (zimno - gęsty olej) to mogą być problemy z odpaleniem silnika. Ja w FSO-1500 i Polonezie przed zagazowaniem na zimę zmniejszałem szczelinę na świecach...
Golf IV TDI 110 km problem z odpalaniem na zimnym silniku Witam. Mój golf IV na zimnym silniku ciężko odpala. Wyglada to mniej wiecej tak ze musze go krecic jakis czas(czasami nawet jakies 5 s, w lato było to samo). Juz po jednym odpaleniu moge go zgasic i zaraz potem niema problemów(nawet jezeli go nie rozgrzeje za bardzo). Zanim załapie czasami pare...
Czyli mam rozumieć że może mieć winę rozrusznik, ale z tego co słyszę kręci dobrze... Jest też opcja że regulator ciśnienia może mieć winę...? Czemu uparłeś się na ten regulator ciśnienia? Sam mówiłeś, że masz problem tylko z rozruchem, a jak silnik zapali, to jedzie idealnie. To jak to jest? Regulator, także pwc i wtryskiwacze psują się tylko podczas...
Mam problem z kolegi ceedem 2.0 crdi. Od kiedy ma auto czasami przy kreceniu jak by mial opór. Nie mialo to znaczenia czy cieply czy zimny silnik. Wyglądało to tak jak by zakręcił z pół obrotu zwolnił mocno i dalej kręcil normalnie. W tej chwili objaw się nasilił, tzn czasami już nie zapala, wygląda to tak jak by był uszkodzony akumulator lub rozrusznik...
Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem samochodu (dokładnie to rano przed pracą i po pracy). Pierwsze odpalenie jest najgorsze, bo nie dość że dwa razy długo muszę kręcić, to na dodatek jak już odpali to kopci! Jak silnik jest ciepły to pali na dotyk dosłownie! Najgorzej jest przy zimnym silniku. Samochód był podłączany pod komputer i nic, żadnych...
Jeden doradzacz rozpoczął swoje fantazje panewkowe i reszta jak papugi ten kretynizm powtarza. T5, brandy-p, i polonez 15 rozwiązali temat. Tak rozwiązali? A zacz kto, że tak wie? Może już potwierdził autor postu a ja przegapiłem? Bo ja nie wiem, czy to na pewno panewki. Od autora wiem że rozrusznik jest "sprawdzony", kable, bateria nowa.. Więc kretynizm...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam. Mam Renault Scenic z 1998r 2.0 benz. Podczas odpalania ciężko kręci rozrusznik był on remontowany tzn. nowe szczotki i tulejki i nowy automat. Napięcie na akumulatorze 12,9 V. Gdy odpalam samochód (zwłaszcza gdy zimny) napięcie na akumulatorze spada do 11-10,8 V- czyli akumulator chyba dobry. Natomiast gdy voltomierz podłączę w komorze sinika...
jak w temacie chodzi o Forda mondeo 2004 D , jak jest zimny pali na jeden raz i git , ale jak jest ciepły trzeba kręcić około 4-8 sekund w tym czasie trzymam wcisniety pedał gazu , puszczam rozrusznik i przez 2-3 sekundy chodzi tak cienko ( przy wdepnietym pedale) i wtedy wskakuje na obroty i jest pięknie. silnik chodzi równo bez żadnych zmian obrotów...
witam . na zimnym silniku auto zapala … po chwili gaśnie , po dodaniu gazu dławi się , po kilkukrotnej próbie odpala wchodząc powoli na obroty , po zagrzaniu problem nie istnieje pali od strzału , nie dławi , nie gaśnie podczas jazdy moc prawidłowa. niekiedy uda się odpalić z rana od razu albo za drugim kręceniem rozrusznikiem , pochodzi chwilę...
Gaz propan-butan jest gazem cięzkim i zalega w najniższych punktach. Dlatego zalecane jest garażowanie aut w garażach bez kanału, zakaz wjazdu do garaży podziemnych, naprawa w warunkach szczególnej ostrożności w warsztatach z kanałami. Ulatniający się gaz, jest cięzki i nie ulatnia się jak gaz ziemny co mamy w mieszkaniach. Tak samo jest w cylindrach....
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
Witam Samochód gdy zimny długo kręci za nim odpali . Im zimniejszy tym gorzej. Nie wiem jakie jest potrzebne dla tych CR ciśnienie (to CF2 105 koni) ale ciśnienie rzędu 200 bar osiąga praktycznie od razu i cały czas rośnie , żeby odpalić dopiero przy 500 barach . Świece grzeją , co prawda nie wyciągałem ich jeszcze (ciężki dostęp) ale jak dla mnie to...
Witam . Tak jak w temacie , mam problem z moją astra f 1.6 8v (c16nz) . Otóż owy problem zaczął sie jakies dwa miesiace temu , gdy przejade około 15km i zgasze auto to ponowna probóba od razu kończy sie fiaskiem , silnik ledwo kreci , kontrolki gasną i nie ma mowy o odpalenu. Wystarczy jednak poczekac 10min i auto pali na strzal . Dodam tez wlasnie...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam! Osobiście tym autem nie jeżdżę za często, ale kto inny tak. Wyszukiwanie problemów zaczęło się gdy zaczął brać olej. Wiejski mechanik tłumaczył że ciężko pali ponieważ jest nagar z oleju i że zalewa świece olejem. I tak się jeździło ponad rok. W lecie na benzynie odpalał na dotyk, ale gdy się go gasiło rozgrzanego i po chwili znowu paliło to...
Witam .Posiadam golfa 2 diesel 87r .auto ciężko odpala jak jest zimne ,po 8 godzinach to jest poważny problem z odpaleniem tego auta , odpalam go na zasadzie , podgrzewam świece do momentu zgaśnięcia kontrolki ,a następnie czekam aż przekaźnik się wyłączy ,trwa to do 20 sekund ,po tym czasie auto bardzo ciężko kręci rozrusznikiem i nie odpala co może...
Cześć. Problem w tym aucie to dziwne jak dla mnie zjawisko ponieważ na zimnym silniku pali bez problemu choc też ciężko mu zakręcić natomiast na cieplym silniku kompletne zero->napięcie znika od razu po przekręceniu rozrusznika(może z pół obrotu wykona) . Ładowanie jest-> sprawdzałem woltomierzem i wynosi w granicach 14,47V i wiadomo jak załączymy światła...
A jak wyglada świeca po nieudanym odpaleniu - jest sucha czy mokra? Można zacząć od sprawdzenia iskry na zimnym silniku (zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem). To byłaby przydatna wskazówka. Jeśli iskra jest bez zarzutu i ciężko pali zwłaszcza na zimnym silniku należałoby przyjrzeć się układowi zasilania - może być zbyt uboga mieszanka - może brać...
Panowie proszę o pomoc! Renia, którą przejeła po mnie małżonka bardzo ciężko odpala. Szczególnie teraz jak są mrozy. Wcześniej, przy dodatnich temperaturach, odpalał ale po kilku sekundach pracy silnik zaczynał szarpać na wplnych a także w czasie jazdy (zimny silnik). Po rozgrzaniu było ok. Odpalał i pracował bez zarzutu. Teraz rano odpala po 20-30...
Witam. Mam problem z Puntem 1 1.1 SPI. Jak auto jest zimne po długim postoju (np. po nocy) to rano ma ciężko odpalić. Rozrusznik kręci jak szalony, a auto nie odpala, czasami trzeba kręcić 20-30sekund. Jak już odpali to chodzi elegancko. Na ciepłym odpala bez problemu. Auto z LPG. wymienione zostały świece, kable, cewki, sprawdzone i ustawione luzy...
Nie znam ładowarki z Lidla, ale weź ten akumulator na weekend z auta i ładuj conajmniej kilkanaście godzin. Ładowarka powinna kończyć ładowanie z napięciem ~14,5V, warto abyś to zmierzył. Po odłączeniu jej i odczekaniu ~½ godziny napięcie rzeczywiście może spaść do 12,6V. Znalazłem, że niektórym ładuje ona prądem zaledwie 0,8A. Druga sprawa, to...
Uwaga... sytuacja patowa!! Silnik odpalony zgodnie z zaleceniami firmy rege, poza autem rozrusznik nabił cisnienie w magistrali, wszystko ładnie pieknie, silnik do auta, cisnienie przy odpalaniu na początku 7 bar i z czasem spada powoli do 4-5 bar, auto chodziło długo na wolnych obrotach, układ chłodzenia się odpowietrzyl, silnik grał cicho, żadnych...
Witam posiadam samochód jak w temacie, i mam problem. Gdy się rozgrzeje np. pojadę na krótkie zakupy, to później by odpalił muszę z 10-15 sekund kręcić rozrusznikiem, i najlepiej gdy wcisnę pedał gazu w podłogę, wtedy szybciej załapie. Wymieniłem pompę paliwa na nową, świece, kable sprawne prawie nowe, bo wymieniam regularnie. Auto zimne pali na dotyk,...
Tak dla dodatkowego wyjaśnienia: Dzieje się tak po odpaleniu zimnego silnika np rano. Sugeruję właśnie podpieranie zaworów albo przeciwnie - b.duży luz zaworowy. Silnik nie gaśnie tylko słabiej pracuje na jeden albo dwa cylindry (ciężko wyczuć) przez jakieś dwie minuty około minutę po opaleniu, obroty utrzymuje na normalnym poziomie a potem zaczyna...
Witam Temat zakładam na prośbę kolegi. Więc proszę o wyrozumiałość. Problem dotyczy samochodu Audi 80 B4 2.0E silnik 115km kod ABK z 1991 roku minimalne wyposażenie elektryczne jedynie szyber dach. Instalacja gazowa STAG 100 Problem polega na tym ze samochód czasami ciężko pali nieważne czy zimny czy gorący czasem gaśnie po wcisnieciu sprzegla. W czasie...
witam Lulu, sprawdzż mase silnika , to popierwsze , zbiornik wyczyść to podrugie, czasami tak podłączają gazowniki że po przełączeniu na gaz pompka se pracuje i jak masz malutko benzynki to sie grzeje ,morduje biedaczka bo benzynka jąchłodzi jednocześnie, możliwe że jakieś brudy w zbiorniku to resztki żywota twej pompki,hehe musi podać 2,5-3 bary ciśnienia,...
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
Te silniki są bardzo czułe na poprawne ustawienie wtrysku. Robi się to na blokadach. Problem narastał czy kupiłeś go z czymś takim? Może wymieniałeś rozrząd. Mam taki sam model i bez problemu zawsze pali nawet poniżej - 20. Problem z odpaleniem na zimnym: - ma być dobry akumulator, - mają grzać świece, sprawdzić czy płynie na nie prąd a nie tylko zaświeca...
Witam, problem z lupo 1.0 aht, zalewa go dosłownie benzyną. Jak już odpali to bez do-gazowania nie chodzi na wolnych obrotach i strasznie kopci. Co zostało zrobione:: Oczywiście podłączenie pod VAG, i inne interfejsy brak błędów, 1. sonda wymieniona na nowa oryginalna; 2. iskra na świecach jest (konia by zabiła);w tym po kręceniu rozrusznikiem i wyciągnięciu...
Ja również się podepnę :) Mój teść ma escorta '96 też z tym silnikiem. Zdejmowałem przewód zasilający z pompy i powrotny z pompy. Oba przewody włożyłem do butelki z paliwem. Jak już udało się odpalić auto (stoi w ogrzewanym garażu pod mieszkaniem) to silnik pracował przez około minuty bardzo nierówno i kopcił niesamowicie na czarno. Słychać było takie...
Auto posiada instalacje gazową 2giej generacji z silnikiem krokowym zamiast śruby. Problem polega na tym, że jak jest zimny to niema problemu z odpaleniem czyli pali prawie od razu jak kręci rozrusznik. Jak jest na ssaniu i ma podwyższone obroty to wszytko jest ok. Problem jest jak silnik jest ciepły, zaczyna się wtedy nierówna praca, ale nie falowanie...
Witam. Potrzebuje informacji co oznaczają ponirzsze kody błędów INS 3720 0908 FR 1423 MR 7543 oraz proszę o podpowiedz co oznacza mała litera a po lewej stronie na wyświetlaczu przed numerem błędu. Naprawiane auto czasami bardzo ciężko pali (niezależnie od tego czy ciepłe czy zimne i niezależnie od czasu jaki upłynął po zgaszeniu). Zachowuje się tak...
Przeszukałem już chyba całe forum i podobnych tematów do mojego jest dużo , ale tylko podobnych. Otóż moja Felicia to 2001r silnik 1.9D ( chyba AES) przebieg 100000, pompa wtryskowa LUCAS. Problem polega na tym , że auto nie chce zapalić ani na zimnym , ani na ciepłym silniku.Jedyny ratunek to "SAMOSTART" w kanał filtra powietrza i wówczas pali jak...
Witam! Mam VW Sharana 1.9TDi najsłabszą wersję 90 konną na pompowtryskiwaczach z 99r i dwa problemy a może jeden z silnikiem. Może to jest jeden problem wspolny ale raczej dwa wiec opiszę je oddzielnie. pierwszy problem dotyczy nagłego spadku mocy silnika podczas jazdy, z początku dzialo się to bardzo rzadko, pierwszy raz poł roku temu, nagle podczas...
ciężka kręcić rozrusznik rozrusznik ciepłym silnik ciężka kręcić silnik ciężka kręcić
wymiennik ferroli skoda stopu scenic alternator
schematy simson drukarka epson l3150
TBU-CA050 Bourns – gdzie kupić w Polsce? Dostępność Digi-Key, Farnell, RS, TME Niedziałający wyświetlacz: przyczyny i diagnostyka