Zamiast zmieniać olej lepiej zdiagnozuj co stuka bo może się okazać że zmienisz olej i silnik stanie
Witam. Panowie mam ten sam problem silnik 2.0 AZM. U mnie wyświetla błąd 17831 (obiegu wtórnego powietrza - zbyt mały przepływ). Zdemontowałem pompę powietrza wtórnego, sprawdziłem na krótko (działa), przewody powietrzne ok. Analogicznie jak u strazak73 zaworek stuka po ok pół minuty po odpaleniu na zimny silniku.
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Dobrze rozumiem że leci ciepłe a jak silnik osiągnie temperaturę to zaczyna lecieć zimne ?
Omomierzem, silnik zimny >2kΩ, ciepły, 80° 300Ω
Witam, jestem przy zakupie Passata B8 2.0 diesel BlueMotion z AdBlue 190 PS z 2015 r. I przed kupnem chciałbym się zapytać, czy silnik powinien tak pracować. Na nierozgrzanym silniku wydobywa się dziwny dźwięk, czy to normalne? Proszę o informacje i ewentualne zdiagnozowanie, co to może być i czy jest groźne. Auto ma już przejechane 255 tys. km. Z góry...
U mnie w ALH swiece wlanczaja sie gdy wlacze nadmuch przedniej szyby, oczywiscie jak silnik zimny
Nie analizator spalin tylko zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Czy podczas gdy auto zaczyna się gotować z nawiewu jest w stanie lecieć gorące powietrze czy tylko zimne/ciepłe?
Kolego oznaki które podałeś wskazują według mnie na to że świeca żarowa nie podgrzewa w pierwszych minutach pracy zimnego silnika! A powinna.
Na 1----się resetuje (średnią oblicza od ostatniego odpalenia) Na 2----nie resetuje się (oblicza średnią przez cały czas użytkowania) Tryby przełączane manetką.
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
Witam, czy okazało się co to było? Teraz mam identyczny problem ten sam dźwięk po odpaleniu zimnego silnika.
no tak ale ona się nieraz nie zapala nawet jak jest zupełnie zimny silnik
Zrób prosty test na zimnym i ciepłym. Sposób trochę kozacki, potrzebujesz wężyk 8mm zwiń go w takie U a drugi koniec podłącz przez trójnik do gruszki przy turbinie, zobacz do ilu zassie słup wody na zimnym silniku a ile na ciepłym. Jeśli za każdym razem podciśnienie sterujące jest takie samo to wina leży po stronie turbiny jeżeli inne podciśnienie na...
Nieszczelna odma
Witam mam taki problem z autem jest to Passat B5 1.9 TDI 130 KM jak odpalę zimny to kopci na czarno i silnik nie równo pracuje jak się rozgrzeje problem znika. Wtryskiwacze są po regeneracji EGR nowy na allegro kupowałem czy on może być przyczyną? Dziękuję za pomoc jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę i chce się podzielić
witam.. n9ie moglem znalesc podobnego tematu wiec napisze tutaj.. mam passata 1.8t 2003r.+lpg przy zapaleniu na zimnym slychac stuk..przez chwile potem jest juz ok...sytuacja sie powtarza tylko na zimnym silniku.,.. na filmiku slychac... https://filmy.elektroda.pl/95_1653989889...
http://obrazki.elektroda.pl/1114953800_1... mam nadzieje że to pomorze. Jest to fragment z pracy inżynierskiej kolegi z forum passata.
A czy moze być to powód dymienia na bialo podczas odpalenia jak silnik jest zimny
Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie go szukać ?
Witam! sprawa wygląda następująco:mam passata rocznik 2001, 1.9 TDI, gdy jest silnik zimny to puszcza dość spory obłoczek dymu,po przegazowaniu przestaje i tak w kółko, prosze o rade!
Nowa cewka to około 800zl i nie chce od TEGO zaczynać Zdemontuj cewkę, wygrzej przez 2-3 godziny w "piekarniku" w temp. 60-70st.C. Zamontuj do "zimnego" samochodu i sprawdź czy są dokładnie te same objawy, które opisałeś powyżej.
Jak wygląda kąt wtrysku na ciepłym i zimnym silniku?
Nie podałeś jaki silnik ,ale na początek podłącz Vag i sprawdź jaki masz kąt wtrysku oraz jaką temperaturę paliwa pokazuje czujnik na zimny silniku.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
głowice strzelają między zaworami, dzieje się tak jak jest zimny silnik i ktoś mu butuje. Ale to temat o audi, nie o BMW
A nie jest może tak że przełącza CI się na gaz na dość niskich obrotach i nie zawsze mu to wychodzi i wtedy gaśnie? Np. jak silnik jest zimny, ma zwiększone obroty przez sterownik i wtedy centralka "od razu" po odpaleniu próbuje przerzucić na gaz na zimnym silniku?
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
Tak około 2 sekund po odpaleniu głównie na zimnym silniku...
Witam.W ustawieniach sterownika zaawansowane wyłącz całkowicie zubożenie na zimnym silniku i wszystko powinno być ok.
Należało by sprawdzić wszystko po kolei.
Przy siłowniku na skrzyni jest odpowietrznik spróbój to odpowietrzyć.
Jeśli nieszczelnosc to dlaczego chłodnica i Wąż za termostatem zimny?
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
A gdzie znajduje sie ten sterownik? Nie mam napięcia na 5 wtrysku przy zimnym silniku.
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania na zimnym silniku - zrób próbe olejową.
Jak nie posiadasz ciśnieniomierza to nic nie zdziałasz.
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
Może być duży przebieg silnika, niskie ciśnienie sprężania w cylindrach albo problem z urządzeniem rozruchowym zimnego silnika.
Tak napinacz już pewnie ma dosyć nie trzyma oleju plus zużyty łańcuszek, przerabiałem temat wielokrotnie.
20 stopni uważa się silnik, że jest zimny. Nierówna praca silnika zimnego w Twoim przypadku może być spowodowana tym, że nie masz zrobionej wymiany oleju. Pozdrawiam.
To nie efekt przyslaniania mikrofonu tylko praca zimnego silnika. Oczywiście w momencie gdy silnik przechodzi w taki stan to i obroty skaczą. Dzieje się tak gdy silnik zimny i na dworze jest chłodno.
Mysle ze wszystko wtym temacie zostalo powiedziane. Zimne luty czesto sa odpowiedzialne w zegarach VW za chwilowy lub calkowity brak dzilania wskaznika poziomu paliwa, temperatury silnika lub obrotomierza jesli takowy jest. Pozdrawiam.
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
A jaka jest temperatura na tym czujniku kiedy silnik jest zimny?
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
a jeszcze pytanie silnik cieply czy zimny...
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
Jest to passat z silnikiem ABS ,jednopunktowy wtrysk .moje pytanie jest następujące: czy w nim jest przepływomierz powietrza a jeżeli tak to gdzie go szukać i jak on wygląda, gdyż mam problem z falującymi obrotami na zimnym silniku.
jaki to silnik, jaki przebieg?
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Nie jeszcze nie bo jak to każdy mechanik szuka szuka i i bez końca przyczyny znaleź nie może.Podpowiedziano mi na forum, że może to być wina poboru zbyt dużego prody na starcie przez rozrusznik.Kupie nowy akumulator bo chyba mam juz słaby rownież i zobacze, bo dziś podladowałem go i auto o 50% lepiej odpaliło na zimnym silniku
Witam Podstawowe, które odpowiadają za rozruch zimnego silnika i zmianę dawki. pozdrawiam
Zimne luty w płytce drukowanej podejrzewam.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
zapomniałem dodać że LPG jest w aucie już 5 miesięcy a ta usterka pojawiła się kilka dni temu kiedy przy kasowaniu błedów na komputerze/ odłączyłem akumulator na noc wyjąłem bezpieczniki od LPG a rano rozgrzałem silnik aby komputer zapamiętał ustawienia gorącego silnika i dopiero włożyłem bezpieczniki i przeszłem na gaz /.Wówczas śilnik na LPG zaczął...
Normalne przy zimnym silniku. Tak ma być.
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Diagnostyka z parametrami na żywo i wtedy powinno być wiadomo co boli auto.
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Tak, tam jest zaworek powietrza dodatkoego, ale jego po wymontowaniu sprawdzilem i dziala. Pytanie podstawowe czemu one sie zawieszaja tylko na zimnym silniku ?
Witam, mam problem z wentylatorem chłodnicy w Passacie B6 2.0 TDI. Wentylator włącza się od razu po włączeniu zapłonu, nawet na zimnym silniku. Moduł wentylatora wymieniony i dalej to samo.
Który to Passat i który rok? Jaki kod silnika? Słodki dym to glikol.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
Dziękuję za odpowiedź mi to też wygląda na hydropopychacz ale wolę poznać opinie innych. Ewidentnie wysokie obroty mocno rozgrzany silnik i wtedy uruchomiony po kilku minutach zastukał przy rozruchu. Albo jaki wpływ może mieć czas, czyli rozgrzany mocno silnik wyłączam i włączam i jest OK, ale jak odczekam 10 czy 15 minut i wtedy próba odpalenia i zastuka...
Tak jak wyżej podano - "ciśnienie" w Twoim silniku to już graniczne, jeśli chodzi o uruchomienie silnika diesla. Może źle przeprowadziłeś pomiar, a może auto zostało sprowadzone z zachodu i ma jeszcze raz tyle km. . Powinno być równe w każdym cylindrze, dopuszczalna niewielka tolerancja. Czeka Cię remont silnika albo podmiana na inny.
Prawdopodobnie naprawiłem usterkę ale nie będę sie dziś rozpisywał bo mogło być tak że gdy sie trochę rozgrzał to załapywał więc zobaczę czy jutro z rana odpali na zimnym silniku ;p
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
czujnik temp. to miesza gdy silnik jest zimny. A o jaki silnik krokowy ci chodzi w passacie??
Mam problem i proszę o pomoc, mam pasata z silnikiem VR6 kod AAA, jak silnik jest zimny np rano to po uruchomieniu natychmiast spadaja obroty, zaczyna całym silnikiem "rzucać" i zaraz gaśnie, aby podtrzymać obroty muszę dodawać gazu. W czym może być problem?
Ok, sprawdzę. Czy możne przez sondę lambda nie odpalać na zimnym silniku? Tak ma instalacje LPG
Sprawdź świece żarowe i czy mają zasilanie. Jak są sprawne ale nie mają zasilania odepnij czujnik temperatury włącz zaplon i sprawdź jeszcze raz i jeśli zasilanie się pojawi to do wymiany jest czujnik temperatury. Jeśli dalej nie ma zasilania to bezpiecznik przy akumulatorze ewentualnie przekaźnik świec w puszce pod maską.
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
od pewnego czasu zimny nie odpala na benzynie. na gazie odpala bez problemu po rozgrzaniusilnika problem znika
A szcotkotrzymacz i szczotki sprawdziłeś. Na uruchonionym zimnym polej kilka kropel wody na pasek - będziesz wiedział.
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Świetnie, popróbuję i dam znać co i jak.
Witam Pacjent Passat B6 2.0 FSI. Na zimnym silniku chodzi jak by miał dziurę w tłumiku. Jak już się rozgrzeje to wszystko działa jak należy. Tak jest za każdym razem rano i nie tylko. Nawet jak postoi 10-15 min dzieje się tak samo. Po chwili cisza. Co to może być? Tak jak by była nieszczelności w tłumiku i po rozgrzaniu tak jak by się uszczelnia od...
Mój passat na zimnym silniku chodzi nierówno. Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Spalanie gazu wzrosło do 16-17l/100km. Co moze być nie tak?
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
Tak, kod silnika to AHL. Dodatkowo posiadam dokumenty serwisowe które wskazują że: świece i przewody zapłonowe zostały wymienione 08.07.16r przy przebiegu 149tys. sonda lambda 16.08.16r. więc przebieg podobny. "czyszczenie przepustnicy z wprowadzeniem nastaw" przebieg 113tys. wykonane 13.05.09r. W tygodniu skocze na komputer, zobaczę co pokaże. Najdziwniejsze...
Czy jest normalne, ze podczas gdy silnik jest rozgrzany ilosc plynu w zbiorniku wyrownawczym podnosi sie-ponad max, a gdy silnik jest zimny powraca do normy ?
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
Jeśli chodzi o czujnik, to juz byl zakładany od drugiego silnika i efekt był ten sam. A tak nawiasem mowiac, to juz ktos wczesniej musial cos kombinowac, gdyż byly wczesniej zwarte taka laczowka 2 przewody przy wyjsciu z czujnika - moze komp bral informacje o temperaturze ze wskazania na zegarach. A co do rezystorka, to czy te 200 om to jest opor jaki...
A czemu jak się silnik nagrzeje, to ładowanie wraca do normy i wszystko zaczyna normalnie chodzić, czy nie powinien być brak ładowania przez cały czas, a nie tylko jak silnik jest zimny?
ok jutro sprawdzę i powiem co i jak
Sprawdż przekażnik główny silnika
możesz podać oznaczenie silnika?
Witam, posiadam Passata B4 z silnikiem 1.6 101 KM i instalacją gazową. Gdy się skończyło lato jest problem przy odpalaniu na zimnym silniku. Odpala i zaraz gaśnie (i czasem na ciepłym). Tylko na benzynie tak się dzieje, w LPG nie. Proszę o pomoc, dziękuję z góry.
Jakiego koloru jest ten dym? Dobrze Ci zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku?
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
jeżeli masz zbiorniczek to nalewasz do wskaźnika grzejesz auto do 100 wtedy otwiera się termostat czekasz aż ostygnie następnie dolewasz jeżeli potrzeba oczywiście na zimnym silniku, obadaj tak z 2-3 razy i powinno być gites...
WWitam mam problem passat b5 1.9 tdi awx 130km , wymieniałem uszczelke pod głowicą bo takie były objawy , teraz dolewam płynu i odpowietrzam układ tylko , kwestia jest taka ze podczas jazdy nie ubywa mi płynu chłodniczego a na postoju jak silnik robi sie zimny ubywa mi płynu grubo pod kreskę pod minimum nie wiem co robić pod autem zero wycieku , mechanik...
W Samochód nie traci na mocy. Jedynie zastanawia mnie fakt iż mimo nagrzanego silnika dalej na benzynie jak i gazie wydziela bardzo duzą ilośc spalin tak jak na zimnym silniku. Prosiłbym bym o porade kogos kto ma w/w typ auta i mial kiedys podobny problem Znaczy ,że pracuje ci cały czas na podwyższonych obrotach tak jakby był zimny silnik :idea:
Witam Czy silnik pracuje nie równo tylko na zimnym czy tez na ciepłym.
Jaką temperaturę powietrza i wody widzi ECU zimnego silnika przed porannym rozruchem?
To jest jak mnie pamięć nie myli szacowana temperatura katalizatora, powinna być ok 300 jak się nagrzeje więc widać że to 60 oznacza że zimny jest.
Problem dotyczy Passata B2 - benzyna. Po zapaleniu wchodzi na strasznie wysokie obroty, po nagrzaniu spadaja juz na normalne. Jak wyregolowac mu obroty w czasie nagrzewania silnika? albo w czym tkwi problem.
Masz zacięty potencjometr w silniczku klapki regulującej nawiew Przyjrzyj ten temat:[url=http://forum.vw-passat.pl/thr...
zimne powietrze passat passat kopcić zimne gasnąć zimne silnik
bydgoszcz trzeciewiec android resetuje zawór proporcjonalny retardera
moduł komfort termet proteco mover
Parametry głośnika TB 1500B-8Ohm 200W w kolumnach IDEX EN-15S Zablokowany obiektyw w aparacie Kodak - co robić?