Witam. Odnośnie wczorajszego postu na zimnym pracuje równo. Po lekkim rozgrzaniu zaczyna rzucać. Uzupełniam dane: Passat 19tdi rok 99 silnik 115 k AJM. Zrobiłem test komputerowy, który załączam. Mam pytanie jeszcze, jaki koszt części oraz robocizna za rozrząd oraz jak wygląda naprawa pompo.wt z robocizną?
Witam mam problem z odpalaniem mojego passata na zimnym trzy podejścia na rozgrzanym jedno dwa niewiadomo jak długo trzymać rozruch bo raz jest dobrz a raz zle .Sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa jest ok djagnoza wadiem zero błedów przewody świece nowe. Po odpaleniu auto zachowuje się b.dobrze stabilna praca przyśpieszenie nie gaśnie. Gdzie dalej szukać...
Witam mam problem z odpaleniem Passata na zimnym silniku . Za pierwszym razem nigdy nie chce odpalić . Da drugim razem i pozniej juz pali normalnie . Swieci sie check engine i wywaliło błąd dwóch sond lambda. Czy to ma jakies powiązanie ? auto dodatkowo pali 18 gazu w miescie przy normalnej i rozsądnej jezdzie . Czy to nie przesada lekka ?
ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół. test bs 011 - ruch sztangi Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki strzykawką to powinna się tak sama strzykawka cofać po zassaniu i sztanga iść w dół ???...
Witam. Passat na zimnym odpala i gaśnie. Za drugim razem zapala zafaluje na obrotach przez 1 sekundę i chodzi równo. Podczas jazdy silnik dławi się miejscami na benzynie na LPG chodzi bez problemowo. Spalanie chyba normalna bo 14 litrów na 100. Silnik to AEB. Pierwsze skanowanie VCDS pokazało: Wyczyściłem przepustnicę, przeczyściłem styki od czujnika...
Problem jest taki,że nieważne czy ustawisz 18 st,czy 27-masz w samochodzie saunę. Jeżeli ustawisz min-leci zimne. Klimatyzacjza zdaje sie Delphi.
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
seat toledo 1,9 tdi 90 km 96-99 rok mam podobny problem z ABS, błąd 1276 Hydraulikpumpe ABS-V64 - sygnał poza wartością graniczną, w czasie jazdy jak się silnik rozgrzeje zapala mi się ABS, jak ostygnie następnego dnia to spokój aż do rozgrzania silnika, ok 40 km trzeba przejechać żeby komora silnika się dobrze rozgrzała, rozebrałem pompę wymyłem zaworki...
Na zimnym czy ciepłym czy podczas rozgrzewania,na którym biegu.
Odwiedź diagnoste co potrafi skorzystać z komputera. Nie napisałeś kiedy był zmieniany filtr paliwa, czy auto gaśnie jak jest ciepłe, czy jak jest zimne. Kiedy jest problem z rozruchem, na ciepłym czy zimnym
W moim Passacie B5 s-k AHU, produkcja 1999 po przebiegu 200 tys. km obecnie mam problem z ogrzewaniem wnętrza. Po włączeniu włącz. przeł. temper. i dmuchawy początkowo leci ciepłe powietrze, dalej zimne. Kolejne włączenia dają podobne skutki. Nadmieniam, że poziom płynu jest prawidłowy a przewody wychodzące z nagrzewnicy są gorące. Proszę o radę co...
Witam serdecznie. Mam problem z moim Passatem. Otóż, kiedy odpalam go na zimnym silniku, obroty dochodzą do 870 - 900. Dodając gazu na luzie samochód zachowuje się całkowicie normalnie, normalna praca silnika, nic nie trzęsie. Problemy zaczynają się kiedy wskazówka obrotomierza dojdzie do 1500 - 2000 obrotów na pierwszym biegu. Natomiast na kolejnych,...
Witam temat nurtujący. Walczę już któryś dzień z kolei z passatem. Przyjechał z brakiem ogrzewania i buzującym płynem w zbiorniczku. Rósł podczas jego odkręcania. podczas jazdy delikatnej temperatura silnika 90 stopni i brak ogrzewania, kiedy dodam gazu powyżej 2000 obr i przyspieszam gwałtownie to momentalnie czuć ciepłe powietrze z nawiewu i temp....
Witam! Tak was czytam i nasówa mi się jedno zdanie: Silnik nie może nie brać oleju! To jedno. Każdy producent określa ile oleju może silnik brać i nie ma tym co się przejmować. Ja mam paska 1.8i z 92 roku (ok 180tys km na liczniku) i powiem że ten 1l między wymianami dolewam. Jest to półsyntetyk. Miałem wcześniej przypadki (przy innej marce samochodu)...
witam mam problem z elektrycznymi lusterkami niegrzeja mi. dzojstik mam w pozycji grzanie a szkla sa zimne. gdzie szukac przyczyny moze wie ktos. od czego zaczac
Nie stacyjka napewno była wyłączona. Oczywiście zamiana biegunów niw wchodzi w grę. Aktualnie pompa od Abs działa dobrze tzn. włącza się parę sekund po wyłączeniu silnika, ale obroty nadal skaczą jak auto jest zimne.
Mam problem z ogrzewaniem. Zamiast ciepłego powietrza leci zimne. Płyn grzeje się do 90 stopni. Na wolnych obrotach nie grzeje, a na wyższych grzeje. Termostat mam wymieniony , układ chłodzenia odpowietrzony. Czy może ta przyczyna występować wtedy gdy nagrzewnica jest zapchana? czy może jak pompa wodna jest zapchana? Proszę o odpowiedz.
Dziś miałem trochę czasu więc posiedziałem przy aucie. Problemem okazały się zepsute świece żarowe. Pomogła wymiana i autko pali jak jest zimne. Stare świece sprawdzałem przykładając do akumulatora i próbnikiem. Nie wykazywały żadnej reakcji ,a jak je wyciągnąłem były przykopcone. Wcześniej pomagało tylko odpalenie "na suszarkę" czyli wdmuchanie ciepłego...
Pytam tutaj, bo na forum profesjonalnym uznali, że powód jest zbyt błachy. Samochód źle chodzi na benzynie. Na LPG dobrze. Wymieniłem przeponę regulatora ciśnienia wtrysku. Po dodaniu gazu auto się dławi, szczególnie jak zimne. Gołym okiem stwierdzam, że jak szybko dodam gazu, to nie leci duża ilość benzyny na przepustnicę. Czasem także, jak utrzymuje...
(at)robokop dobre prawi, nagrzewnica stygnie szybko bo przepływu nie ma. Ustaw na HI na środkowe kratki, wentylator na minimum i trzymaj 3 tys obrotów, powinno walić gorącym powietrzem, bo zwiększeniu obrotów wentylatora szybko zacznie lecieć zimne.
Witam. Jak w tytule auto jak stoi na luzie to tak podszarpuje /drga co jakiś czas, dwumasa była wymieniana więc to nie jej wina. Dodatkowo auto kopci na powiedzmy sobie taki szary kolor, obojętnie czy nagrzane czy zimne. No i w moim odczuciu jakoś późno się zbiera tak ok od 4tyś obr/min
Witam W samochodzie nie działa mi prędkościomierz. Zegary są z 2 wyświetlaczami. Mam do kupienia takie same zegary ale są od Passata- benzyny. Czy będą działały w moim dieslu ? Oczywiście pomijam fakt braku kontrolki nagrzania świec. Zamontowanie zegarków od Passata benzyniaka jest jak najbardziej możliwe. Problemem będzie jak to juz wspomniałeś brak...
Czesc. Mam dziwny objaw z moim passatem.Otóż może byc auto zimne po długim postoju, jak odpale to czasem sobie miga dioda z chłodzenia a czasem nie. Nie wpływa to na temperaturę silnika. Gdzie szukac przyczyny.Może ktoś wie? Drugi problem leży w tym ,że wentylator się załączy przy ok.90 stopniach czyli prawidłowo.jednak jak za długo idzie wybija bezpiecznik...
Proponował bym poparwić luty w sterowniku,latem miałem też zabawę z passatem.Objawy takie same,brak kontroli świec,po poprawieniu zimnych lutów auto ożyło.
Witam, Przeszukałem znaczną część internetu i nie mogę znaleźć żadnych opisów lub postów związanych z błędem 444 i małe 4 dotyczących Climatronika w VW. Jeżeli ktoś wie lub miał do czynienia z takim błędem będę wdzięczny za pomoc. Błąd objawia się tym,że nie zawsze załącza się ciepłe powietrze lub wyłącza się podczas jazdy i dmucha zimne.
Silnik AHL, przeczyscilem wszystko i problem wystepuje nadal wymienilem czujnij temperatury, ma bardziej stale obroty podczas odpalania silnika zimnego.. Dodatkowo wystepuja dwa bledy w VAG-u lecz nie wiem co to moze byc... Dodaje zdjecie [url=][img=][/img]
mam problem z passatem.jest wnim zalozony gaz od 3 lat.kupiłem go pól roku temu.chodzi o to ze na benzynie strasznie dymi,czuc spalone paliwo,natomiast na gazie nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.prosze o pomoc
Witam i prosze o pomoc, mam problem z samochodem marki passatVW model silnika 9A mianowicie ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku odpala dopiero za trzecim lub czwartym razem, czy ktoś mi może pomóc, nadmieniam że świece i kable sprawdziłem ciśnienie paliwa sprawdziłem jest ok i dalej już nie wiem.
Witam, mam problem z zamkiem w drzwiach kierowcy, a mianowicie typowy passatowski problem z krańcówkami - po otwarciu drzwi nie zapala się oświetlenie w kabinie, ani tez nie świeci lampka na dole w drzwiach - nie ma brzęczyka sygnalizującego zapalone światła mijania natomiast sam zamek działa poprawnie i świeci się czerwona lampka po zaryglowaniu drzwi....
Równie dobrze mogą być zużyte pierścienie olejowe lub mikropęknięcie w głowicy między zaworami. Nie jestem mechanikiem z zawodu ale miałem kiedyś podobny przypadek z moim starym passatem. Okazało się że głowica miała mikropęknięcie miedzy zaworami jak był zimny to kopcił jak się nagrzał metal się rozszerzał i pęknięcie się uszczelniało i było ok.
Witam, mam problem z czujnikiem tylko nie wiem jakim. Wskazania Vag-a są następujące: 18001 - Nieznany kod błędów - chyba(prawdopodobnie czujnik podcisnienia) 16514 - obwód czujnika O2 - usterka (bank1,czujnik1) 17536 - długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby(bank1) Samochód zachowuje sie nastepująco: Po zmianie akumulatora na nowy okazało sie...
Przy probie odpalenia slychac tylko "cykanie", migaja wszystkie mozliwe kontrolki(ABS,Airbag,kontrolka centralnego), czasem terkocze rozrusznik, ale nawet nie zakreci:( Zjawisko to obserwowalem juz od jakiegos czasu, tyle ze po kilku przeskokach lub cofnieciu kluczyka zaczynal krecic i odpalal. Zwykle dzialo sie to na zimnym silniku rano, i zjawisko...
Przy probie odpalenia slychac tylko "cykanie", migaja wszystkie mozliwe kontrolki(ABS,Airbag,kontrolka centralnego), czasem terkocze rozrusznik, ale nawet nie zakreci:( Zjawisko to obserwowalem juz od jakiegos czasu, tyle ze po kilku przeskokach lub cofnieciu kluczyka zaczynal krecic i odpalal. Zwykle dzialo sie to na zimnym silniku rano, i zjawisko...
Witam,na początek stacyjka,czasami działa,czasami muszę pomerdać kablami poruszać kierownicą pogmerać kluczykiem i odpali,jak to w zwyczaju problemy są wtedy kiedy się człowiekowi śpieszy.Do wymiany wkładka ale ponieważ mam imo więc moje pytanie ,podobno do nowego kluczyka mam wciepnąć jakąś szklaną pastylkę ze starego i będzie działać ,ta pastylka...
Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok? Dodano po 49 Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok?
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Wracam z tematem niepalenia tego passata ,na zimnym na "plaku" pali czyli "szklanki i kompresja dobre" ,założyłem mu jeszcze zaworki zwrotne dwa przed filtrem i za dodatkowo zrobiona jest "mapa palenia" w sterowniku i uparciuch na zimnym nie zapala ,chyba zostało ściagnąc głowice i wymienić na inną . Może macie jeszcze jakieś pomysły? pozdro rox!
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
Witam. Zaczne od tego, ze auto troche dlugo kreci podczas odpalania na zimnym silniku (jak postoi 1-2dni), przy rozgrzanym silniku problemu nie ma, zapala od "strzala". Po uruchominiu na zimnym silniku wydobywa sie bardzo obficie bialy, gryzacy dym z tlumika, auto dymi na biegu jalowym, na postoju praktycznie do momentu az silnik sie nie nagrzeje (pozniej...
Witam :) Mam problem z tym autem. Oznaczenie silnika JN, 1,8 - mechaniczny wtrysk wielopunktowy z osprzetem Bosch'a KE-Jetronic. Zaczelo sie od uszkodzenia pompy paliwa znajdujacej sie w baku (przestala pracowac). Po jej rozebraniu okazalo sie, ze skorodowal i dostal przerwe jeden z przewodow zasilajacych szczotke silniczka (widoczny jakis jasnozielony...
Witam! Mam nadzieje, ze u Was znajde jakis ratunek, bo juz mam doslownie dosc mojego autka :))) Autko to Passat Kombi B4 (TDI 1.9), rok 1994 Odkad je mam, auto jest zamykane i otwierane tylko z pilota (centralny + alarm Alcatraz) gdyz w przednich drzwiach (obie strony) ktos rozpierdzielił zamki, a przy okazji styki sterujace szybami - dlatego szyby...
Mam problem z sterownikami(silowniki) w urzdzeniu grzewczym w Vw passat po przerubce na wersje europejską . a mianowicie dzialaja odwrotnie zamiast zalaczac cieple powietrze wlaczaja zimne a wlaczajac zimne -cieple. przypuszczam ze inna jest biegunowosc we wtyczkach spowodowana zmianami konstrukcyjnymi . bardzo prosze o pomoc w postaci opisu wyprowadzen...
Szanowni koledzy ratunku!!! Męczę się z tym problemem już z pół roku;(( A mianowicie posiadam passata b3 z silnikiem RP (1.8l) autko jest zagazowane. Jak silnik jest zimny, no tak 20-40 stopi C to pali elegancko, wręcz na dotyk na benzynie jak i na gazie, a nawet na gazie lepiej.:?:, problemy zaczynają się dopiero jak autko się zagrzeje wtedy przy rozruchu...
Na początek podepnij Vag-a i sprawdź w module komfortu/Centrany Zamek w których drzwiach występuje problem. Aby dostać się do elektroniki w której zapewne są już zimne luty, musisz rozebrać tapicerkę drzwi, odpiąć szybę : - drzwi przednie : zdjąć dwie gumowe okrągłe zaślepki opuścić szybę ok. 5cm do dołu i przykleić ją żeby nie opadłą np. taśmą klejącą...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
Witam, mianowicie posiadam passata B3 91r. 2.0B-LPG 8v kod silnika 2E, auto od jakiegoś czasu zaczyna sprawiać wiele kłopotów tj. zimny szarpie nie chce wejść powyżej 1000obr/min lub powyżej 4000obr/min na rozgrzanym objawy dotyczą jazdy na benzynie na gazie auto zimne chodzi ok poza tym, że od czasu do czasu zawiesza sie na obrotach lub "sam dodaje...
Witam, na tym, jak również na wielu innych forach tematy przeładowania są bardzo popularne, jednak mój przypadek nie pasuje do żadnego innego. Samochód na zimnym silniku(ok 50,60st. C) po przekroczeniu ok 3tys. obrotów na 3 lub 4 biegu wpada w trym awaryjny. Komputer widzi jeden błąd: 17965. Jeśli auto przeładuje 1, czy 2 razy, to później już śmiga...
witam wszystkich, mam problem z asb w vw passat b5 110ps. mianowicie przy zimnym silniku auto po przejechani kilkuset metrow wchodzi na obroty ok2500-3000 tak jakby nie ciagnal na zadnym biegu potem nastepuje szarpniecie i przelacza normalnie. czytalem niektore wypowiedzi ze moze zmienic olej ale nie wszyscy sa zgodni czy to pomoze czy zaszkodzi. komputer...
Po przeczytaniu tytułu myślałem, że miałem podobny problem, ale jednak nie. U mnie nie działał tylko prędkościomierz a przyczyną były zimne luty na wtyku czujnika prędkości pojazdu (tego wkręconego w skrzynię biegów - da się go rozebrać bez większych zniszczeń) U ciebie poszukiwania zacząłbym od sprawdzenia zimnych lutów lub przelutowania całego licznika....
Witam. Mam problem z passatem 1.6 B5. Rok temu silnik zaczął mocno przerywać, szczególnie mocno przy przyspieszaniu. Wymieniony został przepływomierz, przepustnica i cewka i świece. Problem zniknął. Po pół roku problem znowu się pojawił, ale tylko przy zimnym silniku. Jakby czasem nie palił na jedną świecę. Po jakimś czasie jakby na dwie - rano już...
Witam, Jak w temacie mam problem z moim wozem otóż dzisiaj rano zapaliłem go na benzynie i przy 2000 obr przełączył na LPG ( od razu na zimnym też zapali na LPG) ale, gdy złapał już jakieś 80 stopni ( według komputera ) zgasiłem go i chciałem znów go odpalić z benzyny na LPG lub z samego LPG startować - zapali, pochodzi z 2-3 sek. i gaśnie nie mówiąc...
z ciężkim odpalaniem w Nexi w benzynie miałem rano problemy z odpalaniem na zimnym to okazało się, że miałem uszkodzony przekażnik pompy, rozebrałem wd40 psiknełem i trybiło na jakiś czas, potem kupiłem nowy. Za falowanie obrotów na zimnym silniku może odpowiadać silniczek krokowy, który zwiększa prace na tzw ssaniu. Inną przyczyną falowania może być...
Passat 2.0 tdi silnik BWV 88 kw rok 2006, błąd 02CC na klimatronic, czyli nastawnik klap świeżego powietrza/ obiegu powietrza. Na wartościach zmierzonych pozycja rzeczywista 57 a ma być 0. Adaptacje i ustawienia podstawowe nic nie dają, wiec zakładam, że siłownik do wymiany. Więc mam 2 pytania, czy ten błąd wyłączy sprężarkę, że nawet przewody nie są...
witam mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim problemem w silniku 1.6 fsi : auto na zimnym silniku nie chodzi na cylindrze nr 1 po rozgrzaniu się do temperatury powyżej 50 stopni jest w pożądku czyli chodzi na wszystkich cylindrach i to bardzo równo . w silniku zmienione pierścienie sprawdzona głowica doszlifowane zawory sprężanie 12 bar na zimnym...
Witam po długim czasie Prośba o ocenę moich ustawień i pomoc w modelowaniu gdyż chcę to są ogarnac. ogólnie auto śmiga fajnie tylko rano to pierwsze przełączenie na gaz czuje silnik, gdyż nie jest płynne, mam włączone opóźnienie 1 cylindra na 2.5s może za niska temp bo 25 stopni ale przecież nie mamy na zewnątrz -20. Przetryskiwanie wg zaleceń instrukcji...
Nie no opisane objawy (oprócz zwiększonych obrotów na zimnym) nie są normalne. Wyższe obroty na zimnym to owszem - normalny objaw, z tym że nie wiem czy można to jeszcze nazwać "ssaniem" bo to pojęcie dotyczy silników z gaźnikiem, które mają możliwość łatwego przestawienia na pracę na wzbogaconej mieszance (otwarcie dodatkowego otworu na paliwo, które...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Hej, Mam problem z nawiewem w Passacie B7 z 2012 roku. Problem objawia się tylko przy niższych temperaturach, gdzieś poniżej 4 stopni C na zewnątrz. W jeździe miejskiej wszystko działa prawidłowo, jednak w momencie wyjazdu na autostradę pojawia się problem. Wygląda to mianowicie tak, że w miarę upływu czasu, po kilku minutach układ klap zamyka praktycznie...
Witam pacjent passat b5 1.8 adr benzyna z gazem.Mam problem z praca silnika na zimnym jak i rozgrzanym silniku.Po dodaniu gazu i odpuszczeniu nogi obroty silnika normalnie podnosza sie i podczas spadania dochodza do 560 620 obr po czy spowrotem wracają do ustalonej wartości (840 obr).Na zimnym autko potrafi nawet zgasnąć,dodam że na benzynie jak i na...
Volkswagen Passat silnik 1.9Tdi 90 km mam propozycję zwiększenia mocy silnika. Czy nie przyspieszy mi to zurzycia silnika i jak to się odpije na silniku i jakie są tego minusy 1) wez wrzuc ten tekst do worda z polskim slownikiem i jeszcze raz wklej tu. Jak czytam takie "odpije" to mi sie noz w kieszeni otwiera... 2) Samo zwiekszenie mocy nie przyspieszy...
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
Sprawdź WN, zwłaszcza przewody ich rezystancję. Na zimnym silniku jest potrzebna większa energia do wyładowania iskry. Jeśli będzie duża rozbieżność rezystancji to mogą wystąpić takie objawy. Dla przewodów silicon to ok 15 kΩ, dla tradycyjnych ok 5kΩ. Przerabiałem podobny przypadek, na dwóch garach rezystancja przekraczała ponad 40kΩ...
Chciałbym opisać przypadek, który miałem w swoim Passacie z 96 roku, slinik 2.0 AGG 8V. Przez długi czas przerywał zupełnie nieregularnie, czasami zjawisko ustawało, czasami się nasilało. Najczęćciej pojawiało się po ok. 15 min jazdy i przez chwilę nie dawało się uruchomić samochodu. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, moduł ale nie...
co do kontrolek i reszty balaganu w pasacie to te typy tak maja wskazniki wariuja itp, ja docisnolem kostki przy bezpiecznikach, wymienilem pospalane, i wsyztko zaczelo powracac do normy, co do licznikow to sa najczesciej zimne luty , nalezy wyjac licznik przelutowac (zimne luty) i wszytko wraca do normy, sprawa z licznikiem dosyc prosta jesli ktos...
Czesc mam problem - po rozgrzaniu silnika wolne obroty zaczynaja plywac pomiedzy 1,5k a 3k. Ustarka nie wystepuje przy zimnym silniku. W miare wzrostu temperatury obroty rosna coraz wyzej - poczatkowo wahaja sie pomiedzy 1k-2k, pozniej pomiedzy 2k-3k. Po zatrzymaniu (i np. postoju przez 30 min) usterka jest nadal obecna - czesto jest gorzej niz w chwili...
Problem dotyczy układu chłodzenia, a może to normalne, nie wiem. Przy temp. powietrza powyżej 25st. , nie zawsze, ale zaczyna mrugać mi kontrolka od temp. wody. Wyłączam silnik, odkręcam zbiornik wyrównawczy, stan wody ok, nic się nie gotuje. Jeszcze coś co zauważyłem, to wskazówka od temp. wody nieraz też wariuje, ponieważ niby zaczyna wzrastać do...
Klimatyzacja Audi A3 1,9 TDI 97 r. manualna. Szukam pomocy- klimatyzacja osuszona, nabita prawidłowa il0scia czynnika, cisnienie w nie pracujacym układzie 5 bar. Na zimnym silniku (temperatura układu chłodzenia silnika do 40 °C) klimatyzacja normalnie pracuje cisnienia prawidłowe 15/2 bar, pracuje normalnie, pracuje wentylator. Klimatyzacji nie da sie...
witam to moze ja sie dolacze do pytania mam takie same objawy cykania mam ford galaxy 2001 tdi klima manualna moze ktos podpowie mi jak sie dostac do tych klap czy konieczne jest rozebranie calej tapicerki z przodu by dostac sie tam moze jest jakis prostrzy sposob by sie tam dostac kiedys bylem na kompie i wykazalo ze sa problemy wlasnie z silniczkiem...
Podobne usterki występują często w Passatach B3 i B4, i tam jest to przyczyna zimnych lutów w płytce wskaźników lub uszkodzonego stabilizatora na tej samej płytce, ale jeśli chodzi o Passata B5 to nie słyszałem o takich przypadkach (zwłaszcza jeżeli test zegarów jest OK), ale może akurat. Powodzenia
czy to sie dzieje na zimnym silniku czy i na cieplym bp jezeli tylko na zimnym to masz hydraulike do wymiany
jak w temacie po piątym albo szustym razie zaczyna łapać tak jak by nie na wszystkie gary ,przy nastepnym kręceniu łapie ale wolno wkręca sie na obroty,po takim odpaleniu gdy zacznie normalnie chodzic jak go zgasze to pali normalnie,dodam ze mam LPG i na samym gazie też niechce palić a wcześniej palił,dodam jeszcze ze zdaża sie tak na ciepłym silniku...
PASSAT 1.9Tdi combi Zacznę od początku . // Nie działąło mi oświetlenie wewnątrz (passat B5 1998r) Po podniesieniu wykładziny w okolicach modułu konfortu (który nie był wilgotny a wrącz wygląda jak nowy) usunąłem zaśniedziałe połączenia przewodów łączonych i owinietych izolacją . Byly to połaczenia przewodów koloru czerwonego z czarnym paskiem (on jest...
Niestety problemy z zamkami w passatach to dość częsta bolączka, i dość często problem tkwi w zimnych lutach zamka jak i mikrostyków zamka. Osobiście proponuję rozebrać zamki i poprawić luty i sprawdzić mikrostyki zamka. A tutaj masz strone z dokładnymi zdięciami i opisem (w języku angielskim) jak to zrobić. Pozdrawiam
byłem u diagnosty zrobił adaptacje i nadal to samo. Na zimnym obroty spadają i falują a na gorącym silniku jest w miare dobrze. Czy od przewodów obroty spadają tylko przy zimnym silnku? I co to jest ten silniczek krokowy?
jeśli nie mieszanka i na zimnym nie dymi tą parą to wydaje mi się że wełna w tłumikach jest nasączona wodą i dlatego jak wydech się trochę nagrzeje to ta woda zaczyna parować zagoń ten samochód z 50km to jeśli to woda w tłumikach to się wyparuje na zimnym silniku może kulawo chodzić na gazie z powodu braku systemu który by wzbogacał mieszankę i chodzi...
VW PASSAT B3 Kontrolka smarowania oleju Witam Kolegów mam pytanie: Mam problem, z kontrolką oleju w passacie b3 1.9d od miesiąca już w cale nie działa, przy włączonym zapłonie. Myślałem, że coś z licznikiem(zimne luty itp.), ale mój licznik przełożyłem do innego paska i wszystko ok, i oczywiście przekładałem inne liczniki do mojego paska i to samo nie...
Mam taki problem byc moze to szczegól dla niektórych ale mnie to martwi czy cos sie zlego nie dzieje. Moj passat ze tak powiem szybciej odpali zimny niz cieply. tzn roznica nie jest tak mocna dluga ale zauwazalna. Wszystko bylo by bardziej zrozumialem gdyby bylo odwrotnie (gdyby dłuzej krecil zanim odpali na zimnym silniku niz na cieplym) czym to moze...
witam mam problem z zamkiem centralnym a mianowicie: brak błędów otwiera zamyka ok z tym ze przy zamykaniu nie sygnalizuje włączyłem juz dźwięk i sygnalizuje kierunkami, zimne luty w zamku kierowcy naprawione- co zrobić? przy otwieraniu wszystko ok sygnalizuje jednocześnie kierunkami i sygnałem dźwiękowym bo tak ustawiłem w module komfortu czy to może...
Witam i proszę o poradę. W moim passacie znowu pojawił sie problem skaczących obrotów.Jest to auto z 1990 r, silnik 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie silnika to PF159373. Auto ma zainstalowaną instalację gazową ale problem skaczących obrotów występuje tylko na benzynie. Spróbuje opisać objawy. Rano przy zimnym silniku odpalając samochód...
Witam. Miałem uszkodzony czujnik na wtrysku sterującym bo pokazywał błąd, nie pamiętam już jaki. Nie było możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Autko było zamulone do ok 2000obr, po wymianie wtrysku jest lepiej, ale to jeszcze nie to bo auto ciężko odpala. Słyszałem że powinien palić na dotyk, a tu muszę troszkę pokręcić żeby chwycił. Kąt...
Rurka zarabiana- mam nadzieję, że w pełni drożna, że zawór nie został przytkany paprochem. Czasem trzeba otworzyć układ i podać suchy azot na tłoczną stronę i zaobserwować wylot ssącej strony- sprawdzić drożność. Nie ma znów cudów. To pisałem dawno, ale i tak mi nie pasuje, albo kłamałeś co do ciśnień, zapchanie zaworu rozprężnego, czy też filtra,...
Witam wszystkich ponownie do polski dotarłem szczęśliwie właśnie dziś wróciłem z serwisu. i jeśli komuś te informacje pomogą to przedstawię dziś to co udało mi się dowiedzieć od serwisantów. Mianowicie nie miałem stanu oleju w skrzyni i to był prawdopodobnie powód dla którego nie pracował poprawnie wsteczny bieg, mechanik mówił mi że gdyby u mnie po...
Witam, Chciałem zapytać czy kolega znalazł może usterkę która powoduje to dziwne zachowanie nawiewu ciepłego powietrza? u mnie sytuacja wygląda podobnie z tym że w lato miałem sytuacje typu: przy włączonej klimatyzacji i nadmuchu zimnego powietrza w pewnym momencie zaczynało lecieć gorące powietrze. w tym momencie sytuacja się odwróciła i przy mrozach...
Witam, Chciałbym jeszcze zapytać, czy przy problem z wiązką nie powinny pływać korekty na pompowtryskiwaczach i dlaczego problem nie występuje na zimnym silniku? Pożyczyłem sprzęt do diagnozy, przeanalizowałem logi i nie ma do czego doczepić się (korekty są cały czas na tym samym poziomie: -0,09; -0,05; 0,24; -0,09). Znalazłem jakiś półśrodek na powyższy...
Kolego oprócz pasków, może jeszcze piszczeć zacierające się koło (sprzęgiełko) sprężarki. Zwal pasek od sprężarki i sprawdź luzy na tym kole, albo spróbuj profilaktycznie prysnąć WD 40 na to koło od czoła, tylko tak, żeby płyn nie dostał sie na pasek. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomóc w zlokalizowamiu problemu. Pisze to na podstawie własnego doświadczenia....
no to po tym ostatnio poście co napisałes to napewno ten materiał na klapkach co zamykają dopływ zimnego powietrza poprostu się wykruszyl i dmucha zimnym na maks cały czas ale wymienić nagrzewnice nie zaszkodzi patrząc na jej koszt
Witam.Ten zaworek zaczyna u mnie "terkotać" dopiero po kilkudziesięciu sekundach po rozruchu na zimnym silniku.Ostatnim czasem pali bez zastrzeżeń, ale nie wiem jak długo.Pompa powietrza wtórnego nie załącza się za każdym "zimnym"rozruchem.Jak byście mogli to opiszcie jak to wygląda u Was.Pozdrawiam. Dodano po 4 Nie wiem czy na ten prawidłowy rozruch...
Ja miałem podobny problem Problemem okazał się zalany moduł komfortu w nim też zimne luty i problem z okablowaniem do niego gdyż utleniła się miedz w kablach i wizualnie tego nie widać. W środku są 2 przekażniki i któryś z nich był zwarty, tylko nie pamiętam który i też rozładowywało akumulator. Później postaraj się wszystko wysuszyć łącznie z wykładziną....
Problem polega na tym ze kilka tygodni temu wymienilem uszczelke pod głowicą ( olej w ukladzie chlodzenia i woda w oleju ) Po wymianie zauważyłem że mam duże cisnienie w ukladzie i zaczeło wywalac plyn wszystkimi nieszczelnosciam , zatamowalem nieszczelnosci wymienilem korek a cisnieje jakie bylo wieczorem takie samo bylo nad ranem( może troszke uszło)...
Volkswagen Passat B5 silnik 1,9 TDI, strasznie dymi na zimnym silniku do tego czasem dochodzą dziwne drgania i dźwięki. Problem ustaje po przejechaniu kilkanaście metrów. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z passatem 1.9tdi 130km 2001 rok. Auto odpala i gasnie po paru sekundach. Nie dzieje sie tak zawsze. Czasami odpala bez problemu a czasami trzeba pare razy próbowac zeby wkoncu nie zgasl. Dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku, a na cieplym chyba nawet czesciej. Podczas jazdy auto chodzi dobrze nie ma zadnych problemów. Czasami...
Po przetoczeniu jaka grubość jest tarcz ? Kiedy był wymieniany płyn hamulcowy ?Kiedy jest gorsze hamowanie na zimnych czy na gorących hamulcach ?
On pali bardzo dobrze ale pod warunkiem że doda mu się gazu. Na zimnym silniku oczywiście troszkę wolniej pali ale jest to naprawdę minimalne (nie trzeba go hehłać 10 sekund tylko zaskakuje po drugim obrocie - nie z pierwszego) Na ciepłym pali z pierwszego. Natomiast jak gazu nie dodam przy zimnym nie zapalił nigdy(łapie jakby ale nie wchodzi na obroty...
Witam. W tych autach często występują zimne luty, co może być jedną z przyczyn nieświecenia niektórych diod, ale i dysfunkcji wskaźników. Inna przyczyna to zużycie diod lub oporników. Tak czy inaczej licznik trzeba wyjąć (proszę szukać, jak to zrobić). Tu przykładowe wyjaśnienie: . Pozdrawiam.
Witam ! Mam problem z ogrzewaniem w moim pasku b4. Wiem, że takim tematów jest bardzo dużo ale ten jest nieco inny niż pozostałe, prosiłbym o pomoc. Otóż wymieniłem nagrzewnice bo mi pociekła. Po rozebraniu i złożeniu wszystkiego z powrotem, odpowietrzeniu, grzało idealnie do czasu napełnienia klimy. Gdy tylko napełniłem klime o ciepłym powietrzu wgl...
Witam wymieniałem ostatnio membrany w parowniku oczywiście gaz po wymianie został wyregulowany bo świecił się check, i po ok 2 tygodniach zaczęło się robić coś takiego pomimo tego że teraz jest już chłodniej rano to przerzuca go na gaz zaraz jak wyjadę za bramę auto stoi na dworku i otworzę bramę odpalę wyjadę zamykam bramę, wsiadam i słyszę elektrozawór...
Witam,mam problem w moim passacie ze spadającymi obrotami przy zimnym silniku potrafi nawet zgasnąć,wymieniłem już kable zapłonowe ustawiłem zapłon i wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo,proszę o poradę,passat jest z 93r silnik 2.0 2E z automatem bez gazu.dzięki z góry.
Jestem posiadaczem B6 1,9 TDI BLS od pół roku. Mam z nim trochę kłopotów. Rano jak go odpalam zimnego to nierówno przez chwilę pracuje(nie zawsze). Wczoraj podłączyłem komputer. Sprawdziłem kanał 13( wartości bliskie 0 ) kanał 23 (na zimnym -60 potem spada do -20) i kanał 18 ( na wolnych obrotach pokazuje 0 a po puszczeniu gazu 128 jak sprawdzałem wcześniej...
Wiem, wiem jest dużo podobnych tematów ale odpowiedzi nie znalazłem więc proszę o przeczytanie do końca a nie wyrzucanie tematu do kosza. Więc tak zamykam samochód i alarm wyje od razu ale gdy samochód postoi jakiś czas to zamknie się i nie wyje wcale, nawet przez całą noc, ale zaraz po zgaszeniu samochodu i podczas zamykania wyje, kiedyś pomogło ponowne...
Witam Passat sąsiada 1.9TDI B5 na pompowtryskach nie działają świece żarowe kontrolka na zegarach zapala się i po sekundzie gaśnie sprawdziliśmy kontrolką czy dochodzi napięcie w monecie przekręcenia kluczyka kontrolka się nie zapala, czyli napięcie nie dochodzi świece żarowe OK. Mam program VCDS za bardzo go nie ogarniam, ale zrobiłem następujące rzeczy...
Przy odpalaniu na zimnym słychac wiekszy szum od niej który trwa chwile i ucicha, tj olej silikonowy rozbija sie i popuszcza i lżej sie kreci, przy rozgrzanym silniku nie da sie jej łatwo zatrzymać (nie probuj reką bo krzywde może zrobic) Jesli na zimnym wiatrak równo pracuje z innymi kołami pasowaymi tzn ze non stop silnik jest chłodzony, ma sie swobodnie...
Witam Wszystkich. Od kilku miesięcy posiadam VW Passat b3 2.8 Vr6. Od samego początku nie mam nawiewu na nogi (ani ciepłe ani zimne powietrze). Climatronik Wszystkie inne wyloty dmuchawy sprawne. Może ktoś pomóc w rozwiązaniu problemu? Podobno w tych modelach nie ma silniczków elektrycznych tylko na podciśnienie ze niby z jakiejś gruszki co rozprowadza...
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
Witam, od dwóch dni borykam się z problemem wentylatora gdyż nie wyłącza się podczas zgaszenia samochodu, jak i po wyjęciu kluczyka. Podczas włączenia klimatyzacji na zimnym silniku wszystko ładnie chodzi, po wyłączeniu klimatyzacji wiatrak też się wyłącza. Gdy gaszę auto wiatrak sam się uruchamia i pracuje do rozładowania akumulatora co może być tego...
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Zmierzyłem wartości oporu wtrysku sterującego. Na zimnym silniku mój miał 90 Ohmów, na ciepłym 112 Ohmów. Sprawdzałem w drugim passacie na ciepłym silniku miał 116 Ohmów więc raczej wtrysk sterujący odpada... Co do N108 to jest następny w kolejce tylko ta pompa na gwarancji jest znaczona w tym miejscu i może już gwarancji nie być... :/ Co do wartości...
Cześć, Passat B6 2.0 TDI 170KM DSG 2007r. Mam ogromny problem, mianowicie na 4 biegu (pełny zakres obrotów) oraz na 5 biegu (niski zakres) bardzo telepie mi silnikiem, w momencie przejścia na 6 bieg drgania od razu ustępują, na innych biegach drgania są tak delikatne, że prawie, że ich nie czuć. Drgania występują podczas przyspieszania, jak odpuszczę...
Tak, kod silnika to AHL. Dodatkowo posiadam dokumenty serwisowe które wskazują że: świece i przewody zapłonowe zostały wymienione 08.07.16r przy przebiegu 149tys. sonda lambda 16.08.16r. więc przebieg podobny. "czyszczenie przepustnicy z wprowadzeniem nastaw" przebieg 113tys. wykonane 13.05.09r. W tygodniu skocze na komputer, zobaczę co pokaże. Najdziwniejsze...
Witam, mam problem z passatem b6 2.0 TDI oznaczenie BMR skrzynia dsg. Passata kupiłem po Lekkiej kolizji z drzewem :) przy silniku uszkodzony był kolektor ssący i przepustnica. Wymieniłem uszkodzone czesci i niestety silnik ma problemy z zapaleniem.... gdy jest zimny zapala tylko na "plaka" ii chodzi dosyć nierówno chyba na 3 cylindry, przy dodaniu...
Witam, mam problem z autem jak w temacie. Nie działa poprawnie sterowanie temperaturą. Podpiąłem komputer błędy są następujące: 65535 - internal control module memory error 01206 - signal for Duration of Ignition off time 00281 - vehicle speed sensor Dmucha albo gorącym albo zimnym nie ma wartości pośrednich. W podglądzie wartości mierzonych wygląda...
Podmienilem dzisiaj pompke w baku na inna i robi zdecydowanie lepsze cisnienie niz moja. Zobaczymy jak bedzie teraz ale to najszybciej jutro jak postoi przez noc. Zaworek zwrotny mam juz zalozony zaraz przed filtrem paliwa. Zastanawia mnie tylko co steruje dlugoscia pracy pompki bo pracuje tak gdzieś max 3 sekundy i na zimnym wydaje mi sie ze tez nie...
Dodam tylko ze nie za kazdym pomiarem dokonywanym w zbiorniczku wyrownawczym wykaze spaliny i najlepiej jest test przeprowadzic na zimnym silniku pod obciazeniem ja poprostu na zimnym silniku jechalem pod gore kilka kilometrow i wykazalo od razu. Gdzie przy wczesniejszym pomiarze nic nie wykazalo.Niektorzy w tej sytuacji wymontowywoja termostat i jezdza...
... Jadąc po krótkim czasie ok 10 min czasami 30 min przestaje dopływać powietrze do środka samochodu latem zimne a zimą ciepłe.... Nono ciekawe, a skąd się wzięło ciepłe powietrze w zimie po 5 minutach jazdy ? a latem to ci zimne leciało zaraz jak wsiadałeś do rozgrzanego na słońcu ? a co panel był winny jak wentylator kręcił a nie dmuchało ? Sprecyzuję...
Witam, mam problem, a bardziej pytanie co to tak wali jakby passat zamienił się w traktor? Moc ma, wszystko ładnie chodzi, moze na zimnym na luzie jak stoi to trzesie jak poje***y, ale to diesel wkońcu.. Pozniej na ciepłym już tak nie trzesie.. W czasie jazdy też słychać traktor.. Co to może być? Załączam filmik z dźwiekiem, aby nie było zgadywanek...
sprawdzalem w sierpniu na cieplym: 1- 16 2-14 .8 3- 14.8 4-15 .0 na zimnym 1-14.0 2-14.3 3-12.1 4-13.9 zimnym z olejem 1-18.0 218.3 3-13.3 4-16.1
Mam problem kupiłem auto Passat B5 FL motor 1.9tdi 130KM kod AWX gosc mowil ze uszczelka pod glowica uszkodzona tak mechanik mu powiedzial. Auto pali troszke ciezko na zimnym nie zawsze za pierwszym razem na cieplym od strzalu. Nie kopci praktycznie wtedy wcale. Passat jezdzi ale moc słaba jak na 130 koni. Gdy temperatura dochodzi do 90 stopni auto...
Witam??, Problem niecodzienny i rozwiązania w innych tematach niestety nie znalazłem. Mimo podobieństw u mnie objawy są zdecydowanie inne. Zaczęło się mam wrażenie od momentu gdy straż miejska odholowała mi auto. Po odbiorze auta zauważyłem duży brak mocy i dziwne szarpanie na wolnych obrotach a kilka dni później zauważyłem, że spod pokrywy zaworów...
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Te błędy które opisałeś . To usterka na sensorze tlenu przepływomierz . Zwarcie brak sygnału lub nie ciągłość danych . 1)sprawdzić połączenie wiązki styki przejście przewodu czujnika. Z stąd masz nie właściwa mieszankę jeśli po wymianie tak jest (w niektórych wariantach wymagana adaptacji). To jest coś z wiązka lub złączem. 2 )dopływ ciepłe zimne powietrze...
Nie wiem ile min ale na pewno z 5 min aż dostanie odpowiedniej temperatury. Jak już wcześniej napisałem co masz do sprawdzenia, to zerknij również na korekty wtrysków na zimnym. Tak czy siak VCDS potrzebny.
Gdy mam włożony przekaźnik i próbuję odpalić samochód na zimnym silniku to cewka cały czas się załącza i wyłącza chodzi dosłownie jak karabin maszynowy. Silnik wtedy kręci ale nie odpala. Natomiast jak wyciągnę ten przekaźnik to auto normalnie się uruchamia na zimnym silniku. Na ciepłym silniku samochód odpala z przekaźniki em. Myślałem że to wina przekaźnika...
Zakładam, że usterka elektryczna, dlatego w tym dziale. Cała historia niestety dość długa, ale muszę podać, bo wszystko tu ważne. - W aucie ciekła pompa wtryskowa, poszła do uszczelnienia. Po tym niby wszystko działało ok, choć autko ciut gorzej paliło ale nie przeszkadzało to zbytnio. Sprawdzałem wtedy kąt wtrysku i był ustawiony poprawnie. - Za ok...
Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Świeci się na panelu kontrolka EPC. Ikonka raz oświetla się od razu po odpaleniu zimnego auta,a raz podczas jazdy (częściej oświetla się w czasie jazdy niż przy zimnym silniku).Oddałam do mechanika i wyszły błędy przepustnicy i wału korbowego. W aucie dodatkowo skaczą obroty przy zapaleniu się tej kontrolki ponieważ samochód zaczyna działać na trybie...
jak go odpowietrzyć prawidłowo Sprawdź czy nie ma wycieków dolej plyn do max nagrzej silnik do wlaczenia wentylatora. Najlepiej jazda nie na wolnych zgas silnik odkrec odpowietrznik druga osoba niech odpali silnik i czekasz az leci sam plyn z odpowietrznika gasisz silnik zakrecasz odpowietrznik i tyle. Prawdopodobnie masz 2 ale skup sie na tym w najwyzszym...
Witam, mam problem z prędkościomierzem w passacie b5 1998r 110km. 1,9tdi, problem polega na tym że wskazywana predkosc w samochodzie dziala lecz tylko na zimnym silniku a gdy sie juz nagrzeje to predkosc spada do 40 tak skacze do 50/60 km nie wyzej. w samochodie dalem nowy przewod prosto do licznika, licznik wsadzilem drugi / oczywiscie ze skopiowanym...
Chyba jednak nie odrobiłeś do końca lekcji. Nie ma opcji żeby kont synchronizacji skakał tak jak podajesz. Przede wszystkim pomiar robimy jak silnik ma 90 stopni, a nie na zimnym. Na zimnym masz głupoty w odczycie. Pasek się reguluje w zakresie na znaczniku -masz filmy na You tub jak to zrobić. Pozostaje żebyś podał kont trwania wtrysku? Kont synchronizacji...
Ja też parę razy nie umiałem zlokalizować punktów ubytku płynu, z tym że u mnie nigdzie nic nie kapało i wszystko wyglądało na suche. Na gorącym silniku też nie wszędzie można zajrzeć. Mój sposób na takie przypadki. W moich przypadkach na zimnym silniku, wymieniałem korek na zbiorniku wyrównawczym, na korek z króćcem. Do tego króćca podłączałem sprężone...
Świece "zapalają się" w zależności od temperatury silnika.Przekaźnik nie załapie jak silnik będzie wystarczająco ciepły.Po zgaśnięciu kontrolki jeszcze świece są "na grzaniu".Po ok 2 min (na zimnym silniku) słychać pstryk rozłączanego przekaźnika.A jaki masz problem z tymi świecami.
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
Witam, mam taki problem z passatem 1.8 pełny wtrysk+gaz [autko z niemieckiej policji]. Problem tkwi w rozruchu zimnego silnika,jak odpali to zaraz zgaśnie i tak kilkanaście razy,teraz wziąłem się na sposób i odpalam z nogą na gazie i muszę troszkę pogazować aby zaczą pracować na wolnych obrotach,mowa o rozruchu na benzynie bo na gazie jest jeszcze gorzej....
Witam Nie wiem czy ten licznik jest taki sam jak w AUDI 80 B3 1.9 TDI, ale w AUDI jest mechaniczny, były zimne luty na wyprowadzeniach do silniczka. Pozdrawiam robertpi
Ja mam w swoim Audi też taki sam układ wtryskowy (ABK) i jak miałem uszkodzony przepływomierz to jeździłem z odpiętym wtykiem. Wiem, że dawkowanie benzyny było duże bo było czuć jej zapach ale przy pracy na LPG nie miało to żadnego wpływu na pracę silnika. Kumpel miał kiedyś passata (ok.92 r.) i jak go kupił to zobaczył, że dużo pali i czasem miał też...
Witam Mam VW Passata z '88 z silnikiem 1.8 na wtrysku k-jetronic. Problem jest w tym,ze strasznie sie krztusi jak zapale. W ogole to na zimnym chodzi ale nierowno, spadaja mu obroty, rosna, nie chce wchodzic na obroty, strzela w rure.Jak sie zagrzeje to jak zgasnie to za chiny nie da sie go odpalic. Wykluczylem nieszczelnosc ukladu ssania (posprawdzalem...
Mam problem z Passatem '88 1.8 na jednopunktowym wtrysku. Przy zimnym silniku na wolnych obrotach gasnie nie ma roznicy czy benz. czy gaz. Gdy zaczne nim jechac podczas mocniejszego wcisniecia gazu dusi sie i gasnie (bez roznicy czy gaz czy benz.). przy mocniejszym nacisnieciu gazu na "luzie" nie ma tego problemu tylko podczas jazdy.I po rozgrzaniu...
Spróbuj lekko podnieść obroty biegu jałowego tą śrubką na przepustnicy, być może przestanie falować :). Działanie sprawdza się tak iż na zimnym silniku jak zaciśniesz przewód elastyczny idący od tego zaworu do dolotu powietrza obroty powinny zmaleć, na ciepłym silniku powinny być bez zmian.
Witam! Ja miałem podobne problemy z Paskiem 2,8 VR6 na pełnym wtrysku. Co ciekawe każdy mechanik radził co innego. Na wolnych obratach wariował albo całkiem gasł. Okazało się, że wystarczyło odłączyć akumulator na kilka godzin ( najlepiej całą noc ) i później jak ręką odjął, nie ten samochód. Czasami coś przestawia się w komputerze od gazu i dlatego...
Mam Passata 94r z klimatronikiem, w którym przestała działać klimatyzacja. Na wyświetlaczu panela od klimatyzacji po przekręceniu kluczyka w stacyjce migoczą i wyświetlają się wszystkie napisy po czym gasną i wyświetla się ostatnio zapamiętane ustawienia. Wskazuje to na to, jakby urządzenie sygnalizowało o jakimś problemie. Podczas nastawy na chłodzenie...
zawsze jak wstane rano odpalam samochod audi tt 1.8 turbo i autko nierowno chodzi. jak dodaje gazu to dlawi się i nie chce jechac.problem ten wystepuje zawsze z rana jak odpalam zimny silnik. po ok. 30min. jazdy jest juz wszystko ok. <cut> Nie jestem fachowcem ale jeżeli już wszystkie podzespoły sprawadziłeś to mam taką amatorską radę. Spróbuj...
Witam mam klopot z odpalaniem cieplego silnika i po sprawdzeniu wszystkich (chyba) czujnikow przy silniku (woda, olej) zostaje sonda lambda Nie bardzo zgadzam się z przedmówcami. Miałem walniętą sondę lambda w silniku 2E. Objaw był taki sam czyli bezproblemowe odpalanie zimnego silnika i kilkusekundowe kręcenie żeby odpalił na ciepło. Inne objawy to...
Miałem taki przypadek w Audi. Tylko że w trasie miałem 60 stopni. Na dłuższym postoju 90. Był to niedomykający się termostat. Najlepiej przy zimnym silniku wyjąć i sprawdzić. Jak będzie roswarty - to do wymiany.
inna sugestia zostawic specom autko zeby im tez nie odpalilo wtedy dopiero beda w stanie sprawdzic co z nim nie tak bo jak przyjezdzasz autko jest juz cieple i wtedy trodno diagnozowac bo usterka wraz z cieplem moze zanikac pozdrawiam ps. sprawdz czy zimne auto ma iskre i czy podaje paliwo
Posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów na złączach kostki. resztę też polecam sprawdzić. Dla mnie wygląda na to że jest za niskie zasilanie. Sprawdź też jakie jest napięsie na liczniku.
Witam. Kolego dziobaak , czy więcej powietrza ? Tutaj nie bardzo bym się z tobą zgodził. Turbina daje silnikowi tyle powietrza, że mało co węży nie rozsadzi jego nadmiar. Chodzi chyba o coś innego, o skład powietrza. W zimnym powietrzu jest zdecydowanie więcej tlenu, a tu idzie o spalanie, natomiast w podgrzanym mniej i dlatego wymyślono chodzenie powietrza...
Miałem to samo, passat 1.8 benzyna,wymienilem wszystko co bylo, czujnik tez bo mi mechanik kazał, nic nie pomoglo, wkurzylem sie w jeden poranek zdjalem przepustnice i przeczyscilem srodkiem do czyszczenia gaznikow za 20zł, nie WD40 !! Jak reka odjął, silnik pali na tyk i obroty stabilne jak nigdy. Nie to auto... Spróbuj. Pozdrawiam.
Passat 1.8 benzyna - gaz przestaje grzać po przejechaniu 10 km. Oczywiście temperatura silnika jest w normie po prostu na jednym przewodzie a konkretnie na powrocie z nagrzewnicy jest taka plastikowa rurka i do tego miejsca powrotny wąż jest ciepły za tym plastikiem w kierunku nagrzewnicy jest zimny. Wąż wejściowy do nagrzewnicy jest ciepły nawet za...
zrobiłem kapitalke silnika bo jadł olej,pierścienie,tuleje cylindrów i inne niezbędne rzeczy więc stan tech.samego motoru jest ok. strasznie dużo mi teraz pali benzyny,wskazówka leci w dół po każdym km. Zapłon mechanik ustawił mi niby tak jak ma być,filtr paliwa wymieniłem. Najgorsze jest to że jak go odpalę zimnego to przez 5 sekund chodzi równo a...
Raz na krótkich trasach raz na długich. Do pracy mam 22km. Tak czy inaczej ssanie się włącza zawsze na zimnym silniku i trochę tej sadzy wyprodukuje. No i w końcu jak się zbierze jej więcej to wydmuchuje. A, że silnik całkiem mały nie jest to i wydmuch spalin dosyć mocny - ostatnio sprawdzałem ręką, to miałem kłopoty z utrzymaniem (tak przez moment)...
Na zimnym silniku mam problem ze wspomaganiem. Na początku w ogóle go nie ma, dopiero musze przekręcić kierownicą - tak jakby przełamać opór i dopiero wspomaganie się włącza i chodzi OK. Stan się pogarsza bo na początku wystarczyło raz przekręcić kierownicą, a obecnie dopiero po kilku razach zaczyna działać. Oczywiście płynu jest dość. Co to może być?