do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Nieszczelna odma
W Passacie TDI/TSI po odpaleniu zimnego silnika słychać stukanie przy wolnej jeździe. Zastanawiam się, czy to popychacze, rozrząd, dwumasa czy problem ze smarowaniem.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Diagnostyka z parametrami na żywo i wtedy powinno być wiadomo co boli auto.
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Nie lepiej zaprowadzić auto do mechanika, raz zapłacić i mieć święty spokój niż co chwile za czymś jeździć nie mając pojęcia o tym i podpierać się opiniami osób które nawet nie mają możliwości dokładnie się od Ciebie dowiedzieć co i jak?
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Tak napinacz już pewnie ma dosyć nie trzyma oleju plus zużyty łańcuszek, przerabiałem temat wielokrotnie.
Przy siłowniku na skrzyni jest odpowietrznik spróbój to odpowietrzyć.
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Problemem okazał się dolot , ze świecą szukać kogoś kto wie i coś powie. Temat został rozwiązany około pół roku temu a informację zostawiam dla potomnych. Bez dostania się do głowicy nie da się problemu rozwiązać także polecam tylko dla ludzi którzy mają trochę smykałki w tej dziedzinie, gdyż demontaż wcale nie jest taki prosty.
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
W tych silnikach nagminnie padają przekaźniki świec żarowych to samo jest w 1.9tdi.zmienisz świece jest ok kilka dni puzniej przepala świece a winowajcą przekaźnik od swiec
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Spróbuj odpalić bez paska klinowego, zobaczysz, czy to klinowy, czy może rozrządu piszczy. Piłeś ?
Siemka, a powiedz czy przy tej nie równej pracy miałeś również niebieski tym z rury ?
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
Na pewno tym elementem który zaznaczyłem na zbiorniczku nie powinno nic się wydostawać. Można go odpiąć i w jego miejsce dać wężyk na końcu wężyka butelkę i wtedy zobaczysz czy podczas jazdy nie wywala tamtędy płyn. Dużo kierowców jest zdziwionych jak się im pokaże palcem że tamtędy właśnie przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą znika im płyn. Zresztą...
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
Witam.W ustawieniach sterownika zaawansowane wyłącz całkowicie zubożenie na zimnym silniku i wszystko powinno być ok.
czujnik ma 2 piny http://obrazki.elektroda.pl/1420734200_1...
Witam, mam problem z VW Passat B5 FL, problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów tip-tronic 5HP19, gdy samochód jest zimny to po włączeniu biegu wstecznego R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, gdy samochód pochodzi z 10 min. lub poruszam trochę lewarkiem do zmiany biegów wszystko wraca do normy. Olej w skrzyni jest, wybierak sprawny bo wymieniałem,...
Zwietrzałe paliwo. Wyjeździj paliwo, zalej świeżego i będzie chulał jak nowy.
w jaki sposob mierzyles temperature termometrem? w zbiorniczku wyrownawczym?, mialem juz kiedys podobny problem w audi (AWX-ten sam silnik) i okazalo sie ze nowy czujnik tez byl walniety (w jednym czujniku sa dwa - jeden daje na kompa ("silnik"), drugi na zegary). Widze ze masz vag-a, wiec zrob taki test - na zimnym silniku podepnij kompa, sprawdz jaka...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Pytasz sie czy nie za goraco? Napewno nie. Mialem gdzies rozpiske, ale teraz nie pamietam jaka temperatura powinna byc w tym silniku. Dopoki wentylator chodzi a wskazowka temp nie dochodzi do czerwonej kreski to nie masz sie czym martwic (moze tylko stanem plynu chlodzacego - uwazaj zeby byl, ale tez na zimnym silniku nie moze byc wiecej niz max). A...
Do tego zmierzałem. Jakie parametry wtrysków zlogować? Co sugerujesz?
Zrób prosty test na zimnym i ciepłym. Sposób trochę kozacki, potrzebujesz wężyk 8mm zwiń go w takie U a drugi koniec podłącz przez trójnik do gruszki przy turbinie, zobacz do ilu zassie słup wody na zimnym silniku a ile na ciepłym. Jeśli za każdym razem podciśnienie sterujące jest takie samo to wina leży po stronie turbiny jeżeli inne podciśnienie na...
Panowie takie pytanie: Czy po przekręceniu zapłonu powinna być słyszalna pompa paliwa? Wydaje mi się że kilka razy ją słyszałem (takie jakby bzyczenie czy coś), a teraz jak przekręcę zapłon to cisza... Nie wiem czy coś się nie zepsuło. Mam problem z odpalaniem auta i szukam właśnie czynników to powodujących. Silnik 1,9 TDi ASV 110KM
Taki komunikat może również oznaczać uszkodzenie czujnika, ale mniejsza z tym. Pytanie brzmi co masz zamiar z tym zrobić? Bo do naprawienia tej usterki nie wystarczy mieć interfejs i tylko go mieć. Niebieski dym może oznaczać uszkodzenie związane ze spalaniem oleju w silniku jak uszkodzona turbina, uszczelniacze, pierścienie. A biały dym z rana odkładanie...
Sprawdzić rozrusznik a następnie koskę stacyjki może być przyczyną takiego problemu.
Uszkodzona okazała się sonda
Rozepnij przewody od dolotu. Zobacz czy nie są zaolejone. jeśli tak to szykuje ci sie turbina do remontu. Zaczyna puszczać olej który sie spala i dlatego kopci. jak by to były pierścienie to by kopcił cały czas a to mi wygląda na turbinke:(
co to jest adaptacja przepustnicy ?
Że sprawdziłeś świece to co z tego jak nie sprawdziłeś czy dochodzi napięcie.
u mnie kolego prawdopodobnie jest uszkodzony przekaznik od swiec zarowych o nr 0281003032 (znajduje sie on pod skrzynka od duzych bezpiecznikow ktora umiejscowiona jest na lewym blotniku kolo akumulatora.W piatek bede zmianial ten przekaznik na nowy wiec napisze czy autko lepiej odpala. A u ciebie kolego na zimnym silniku ile sekund swieci sie kontrolka...
A spróbuj po pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po jakim czasie te przewody nabierają za dużej temperatury.Szybko czy wolno?.Grubość przewodu jest obliczona przez wujka Adolfa bardzo dobrze ale czas przy 4 świecach jest na pewno ograniczony i tu może być ból.A czasem grzania reguluje czujnik i sterownik.Zakładając, że twój samochód ma napięcie...
co w temacie mam to samo w audi a3 1.9 tdi czy ktos wie co mu boli
Nie jestem pewny do końca czy to będzie to, ale wydaje mi się że to będzie rozwiązanie waszych problemów. Jak pomoże to proszę to dokładnie opisać na forum żeby więcej już nikt nie musiał się zastanawiać.
Witam,problem z Passatem B5 1.8 20v benzyna. Rano jak jest zimno ciężko odpala zalapie chodzi jak by na trzy baniaki i gaśnie.Zaczelo się to nagle jak zrobiło się trochę zimno zrobi się cieplej i mu przechodzi.Dopiero za 3-4razem odpali i chodzi jak się należy.Po podłączeniu vcds zero błędów. Rzeczy które do tej pory zrobiłem: -pompa paliwa -wymieniona...
Passat 89'. Kontrolka poziomu płynu chłodzącego i zbyt wysokiej temp. zapala po włączeniu zapłonu. Ciekawe jest to, że dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Po zagrzaniu i wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu jest ok. Poziom płynu jest w porządku; temp. też. Nie wiem czy to czujnik w zbiorniczku czy coś dalej. Może ktoś wie jak działa czujnik...
trzeba przyspieszyć kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej jeśli to silnik VP lub sprawdzić kąt synchronizacji jeśli to silnik PD, zbyt późny wtrysk powoduje problem z odpaleniem zimnego silnika, podgrzanie ręczne świec żarowych podnosi temperaturę komór spalania więc wtedy łatwiej zapala.
a jak raz łączy a raz nie kiedy olej jest zimny izoluje a jak sie rozgrzeje to spływa i lepiej stykają się styki tak było u mnie
Obroty silnika widzi , iskra jest na każdej świecy , immo ok , stacyjka także.
Przebieg to 260 tyś. Km. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jak sprawdzić czy paliwo się cofa?
wkładasz blaszkę między egr a dolot tak aby zablokowac dostep spalin do silnika. w tdi jest to łatwe do zrobienia, spaliny ida ta rurka od dołu przepustnicy gszącej
Zamówiłem nowy czujnik a wiązkę sprawdziłeś ?? bo szkoda kasy na kolejny czujnik skoro np. wiązka będzie uszkodzona........ https://obrazki.elektroda.pl/8356669200_... https://obrazki.elektroda.pl/1848035900_...
Witam Pacjent Passat B6 2.0 FSI. Na zimnym silniku chodzi jak by miał dziurę w tłumiku. Jak już się rozgrzeje to wszystko działa jak należy. Tak jest za każdym razem rano i nie tylko. Nawet jak postoi 10-15 min dzieje się tak samo. Po chwili cisza. Co to może być? Tak jak by była nieszczelności w tłumiku i po rozgrzaniu tak jak by się uszczelnia od...
witam wszystkich, mam problem z asb w vw passat b5 110ps. mianowicie przy zimnym silniku auto po przejechani kilkuset metrow wchodzi na obroty ok2500-3000 tak jakby nie ciagnal na zadnym biegu potem nastepuje szarpniecie i przelacza normalnie. czytalem niektore wypowiedzi ze moze zmienic olej ale nie wszyscy sa zgodni czy to pomoze czy zaszkodzi. komputer...
witam mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim problemem w silniku 1.6 fsi : auto na zimnym silniku nie chodzi na cylindrze nr 1 po rozgrzaniu się do temperatury powyżej 50 stopni jest w pożądku czyli chodzi na wszystkich cylindrach i to bardzo równo . w silniku zmienione pierścienie sprawdzona głowica doszlifowane zawory sprężanie 12 bar na zimnym...
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Witam Mam problem z uruchomieniem silnika w passacie b3 1,6 tdi. Dzieje sie tak tylko w przypaku nagrzanego silnika - uruchamia sie tylko na pych. Czasami tez podczas dlugiej jazdy w miescie szczegolnie w czasie podjezdżania w korkach ulicznych silnik przestaje pracowac na niskich obrotach ( bardzo sresujaca sytuaacja kiedy nie mozna puscic nogi z pedału...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Witam wszystkich posiadam samochod vw passat b4 2.0 benzyna 115 koni moc ma jakby mial 50 koni przyspiesza jak 1.4 benzyna strzela przez tlumik (kicha) pomocy bo juz sil nie mam wymienilem nastepujace zeczy: filtr paliwa filtr powietrza czujnik temperatury swiece przeplywomiez wszystkie wezyki brak jakiegokolwiek lewego powietrza kopulka ,palec hamulce...
Witam serdecznie . Od 2 miesięcy mam pasata 2.0 silnik 2E 91 r. I od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy go rano odpalę to po około 15-20 sekundach wchodzi na 3tys, obrotów -wtedy w obawie przed uszkodzeniem gaszę motor i odpalam ponownie i niby wszystko jest ok. ale !! jest jedno ale. Kiedy jadę na zimnym silniku to te wysokie obroty się utrzymują...
witam mam passata 91' 2.0 16V mam problem przy odpaleniu samochodu przy zimnym silniku na benzynie i gazie(lepiej odpala na gazie) po odpaleniu silnika i nacisnieciu gazu silnik gasnie po zlapaniu temperatury odpala prawie dobrze. jest odpiety silnik krokowy czy moze byc to przyczyna czy tez istnieja inne przyczyny prosze o pomoc pozdrawiam wszystkich
Mam Passata z silnikiem benzynowym 1.6i AHL z kompem Simos. Na forum Passata tego problemu nie rozwiązali, ale jest mnóstwo innych modeli z tym silnikiem, od Golfa poczynając na Audi kończąc, może więc ktoś mnie naprowadzi. Ogólnie to problem się wciąż nasila. Jak wyjeżdeżam rano z garażu to robię przygazówę bo lekko pod górkę, obroty mam wtedy 1500-1800...
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
witam. mam problem z nie równym odpalaniem na zimnym silniku. nie równo tzn.silnik przebiera przez kilka sekund. wymieniłem świece żarowe bez zmian.
Passat B5 AZM 2,0 115 KM 2000 Przy ruszaniu go jakby dusi — muszę dodać więcej gazu, bo gaśnie. Nie ma opcji ruszania z samego sprzęgła. Wymieniałem oleje, filtry, świece, czujnik położenia wału; czyściłem przepustnicę i robiłem adaptację przepustnicy. Co jeszcze sprawdzić? Gdzie szukać? Mam najazdy, narzędzia, mierniki i VCDS
mam pasata 1994rok silnik 1.8 na jednopunktowym wtrysku 90KM. Kiedys mialem problem z wolnymi obrotami silnik krokowy mi sie zacinał i obroty dziwnie skakały. wyczyścilem ten silnik krokowy i teraz jest wmiare dobrze tylko jak sie auto rozgrzeje to ma zawsze 950 obrotów a wydaje mi sie ze powinno byc ponizej 900. co moze byc tego przyczyną? pozdrawiam
Witam posiadam pasata b5 fl 2001 r silnik azm mam problem z odpaleniem pomierzylem cisnienie na listwie wtryskowej pomiary byly nastepujace po przekreceniu zaplonu 0.4 bar po odpaleniu 2.3bar po dodaniu gazu spadalo do 2.2 bar 2.1 po zablokowaniu węża od strony listwy barometr rósł 2.4 do jakie powinno byc prawidlowe ciśnie z góry dziękuję za pomoc...
witam jeszcze raz w passacie b3 1.8 pf 107km od zakupu tj 2 lata nie mam podwyzszonych wolnych obrotow na zimnym silniku od czego mam zaczac bo zbliza sie znowu zima i byly by one wskazane z gory dziekuje za pomoc[/b]
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Witam mam następujący problem z passatem, rocznik 89 - w czasie jazdy około 120km/h co jakiś czas zapala się żółta kontrolka elektroniki silnika, a sam silnik na próbę dodania gazu reaguje gwałtownym zdławieniem. Pomaga wrzucenie na czwórkę - wtedy kontrolka gaśnie, a silnik na jakiś czas odzyskuje moc. Co to może być? Wydaje mi się również, że zaczął...
witam gdy odpalam auto oboroty czasem sa prawidlowe czyli jest ich 900. zdaza sie jednak(bardzo czesto) ze obroty wynosza 500, 600, 1200,1500,2000. oto czego próbowalem zdjąłem klemy z akumulatora na dlugi czas jednak nie dalo rady. rura elastyczna od kolektora ssacego nie lapie lewego powietrza. kabli jak narazie nie sprawdzalem. czy to moze byc filtr...
passat falują obroty zimnym silniku wysokie obroty zimnym silniku passat przerywa zimnym silniku
tuning sharan behringer procesor efekt mikser uruchamianie silnika pilotem
Montaż zaworu zwrotnego w VW LT 2.5 TDI Trudny rozruch i biały dym w VW LT 2.5 TDI