Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Polecam zajrzeć do załączników które podałem. Regulator ma na tyle zadanie, że nawet potrafi zakmnąć całkowicie przepływ paliwa przez wtryskiwacze. Niestety nie wiem jak bardzo jest w stanie podnieść dawkę paliwa. Napewno dość znacznie. Ale nie o to tu chodzi. Tu chodzi o odpowiednią korekcję prądu w regulatorze względem ciśnienia doładowania.
Gość mi pokazywał maszynę którą mieli do tego specjalną no i powiedział że robią to tylko na zimno, bo stalówki są jak guma i ciężko się prostuje. Z tym się zgodzę lecz jak on wyprostuje tłoczkiem jedno miejsce to powstają dwa nowe. Po kilku takich prostowaniach felga ta jest na tyle zniszczona, że drobny dołek może ją nawet połamać a były już przypadki...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Cześć Wam, Tu nie ma większej filozofii. T4 to temperatura zadana, a T5 temperatura aktualna wyjściowa. Pewnie powrót jest wysoki lub delta t wysoko ustawiona i dlatego ta różnica. Być może moc minimalna przewyższa zapotrzebowanie i dlatego grzeje wyższa temperatura. Nie ma tutaj nic bardziej skomplikowanego. Miłej niedzieli 😀 Oczywiście, masz...
(...) wieniu ciśnienia na 0,34 bar i wyprostowaniu wentylatora będą problemy to pozostanie poprawienie geometrii elektrod aby mieściły się w "oku" zapłonu mieszanki lub ich wymiana i jak nie pomoże to wymiana dyszy, bo ten świetlny chaos jest za duży i dlatego zdarzają się wygaśnięcia płomienia moim zdaniem. Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Witam Wszystkich! Mam taki problem może zacznę od początku,Kupiłem 3msc temu Opla Vivaro 2.0dci 90km 170tys przebiegu (niby sie zgadza z strona zagraniczna,stan samochodu rownież nie jest zniszczony) samochód sprowadzony,sprzedąjacy mówił ze lekko podkapca bo długo stal i trzeba go rozjezdzic niestety jazda nic nie dala i zaczął się problem z Kopceniem...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
o naprawie ustawiłem ciśnienie na 2,2. Być może wcześniej nastawy były pod całkowicie inne ciśnienie. Tego nie wiem. Ustawione ciśnienie gazu na reduktorze nie ma istotnego wpływu na dawkowanie ilościowe gazu. Algorytm sterownika Prinsa przelicza czas wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu. W tym przeliczeniu uwzględniane jest ciśnienie i temperatura...
No właśnie żadnych błędów. Generalnie jeszcze na zimnym silniku jest ok, na rozgrzanym to już do 1500 obr się dusi. Jest jedna rzecz która mnie zastanawia: niezależnie czy silnik się dusi czy nie to przy gwałtownym wciśnięciu gazu, wysokie ciśnienie paliwa spada do 0 i zaraz wraca do 150bar, ale nie wiem czy to jakiś trop. Równomierność pracy na wtryskach...
Dobra to chyba najlepszą decyzją będzie kompresor PES G2 Dla tego auta który był specjalnie produkowany dla tego silnika. Spory wydatek ale skoro nie ma drogi na skróty :/ Pomijając wszelkie dyskusje prawne itd. Są różne drogi ale podnoszenie mocy silnika aby to miało ręce i nogi nigdy tanie nie było (nawet jak sporo robi się samemu). Wszelkie Chińskie...
Laguna III KT0F niebieski lakier nadwozia VIN VF1KT0F0640194572 Model Laguna III Typ modelu KT0F Data produkcji 06 2008 Numer fabryczny pojazdu S035427 Poziom wyposażenia EA2 Dodatkowe do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod lakieru OV369 Wykończenie siedzeń welur Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj, w którym obowiązują przepisy...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Udało mi się sprawdzić czujnik VSS, pokazuje poprawne wartości. Na dniach będę miał kabel, żeby sprawdzić czujnik ABS. Ogólnie wyrzuca mi taką zamrożoną ramkę: Zamrożone ramki #2: -EVENT_TIME: 243651485 s (Sat Mar 23 21:35:16 2024) - Event time -TOTAL_DISTANCE: 167264 km - Całkowity (przebyty) dystans -FUELSYS: Closed Loop - Stan układu paliwowego (Pętla...
a gdzie idą te przewody od czujnika może tam łatwiej sprawdzić? Schemat podłączenia czujnika klimy Opis schematu: Układy ENF9Q760-C13 Silnik F9Q 760, EDC 15 C13 ENF9Q762-C13 Silnik F9Q 762, EDC 15 C13 Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B19 Czujnik położenia pedału Y4 Zawór elektromagnet....
Nr nadwoziaWAUZZZFY0J2090672 modelAudi Q5 qu. 2.0 TDI AQ5 Data produkcji10.11.2017 Rok modelowy2018 typ handlowyFYBBFY Kod silnikaDETA Kod przekładniSUX numer napedu osiowego7A WyposazenieEI kolor dachuH1 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruH1 / X7L Wersja specjalnaE0ANie wersja do akcji Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Charakterystyki pojazdu Model3008 (T84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13598 89 2 0418 Data Początku Gwarancji20.03.2014 Numer seryjny silnika10 DYZD 4060778 NRE(homologacja)e2*2001/116*0377*16 P4A9803190299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU3008 (T84E) TYP NADWOZIACROSS...
na początku tak myślałem ale sytuacja się powtarza. na kompie pokazuje błąd regulatora ciśnienia paliwa, ale zmiana paliwa go resetuje
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
Iskrzyła za złączce w baku jak potyrpało to chodziła. Pobudzanie butem od dołu też pewno by zadziałało. Powiem tak że kostka się stopiła i wypaliło plastik i pewnie sikała w bok paliwem. Zmiana kabli WN pomogła.
Odkopuję temat, bo sądzę, że warto. Głównie dlatego, że opinię mam z kilkuletniego użytkowania w/w agregatu. Co mogę powiedzieć? Ogólnie agregat przepalił już spokojnie kilkaset litrów paliwa. Leję do niego 98, głównie dlatego, że na 98 chodzi po prostu ciszej. Olej zmieniam co jakieś 50h pracy, samochodowy pełen syntetyk 5W40 mobila 3000 bo tani. Zmieniam...
Z tego co znalazłem to Bosch DNOSD299A, a to też jest rozpylacz czopikowy. Dokładnie takie mam zamontowane. Silnik szybciej wkręca się na obroty, spadło też zużycie paliwa w lekkich pracach wymagających częstej zmiany prędkości obrotowej, np. praca z ładowaczem.
Korekty po ciśnieniu i temperaturze są istotne głównie ze względu na benzynowe ECU, tu go nie ma więc problem nie istnieje. a jak chcesz zachować stały afr przy zmianach gęstości i ciśnienia paliwa ? benzyna wykazuje małe zmiany gęstości w funkcji temperatury, ciśnienie jest stałe, bądź jego zmiana jest znana. DET3 w trybie FI z benzyną/alkoholem sobie...
Marka: seat Model: leon 2 Hej, chciałem zmienić licznik w leonie 2 na taki z dużym LCD chce cię połączyć VCDSem lite na początek na stole - jest 1 kostka i nie ma tam K-Line. Zatem kablem za 20zł się nie połączę? Trzeba jakiś lepszy interfejs? Który kolor wtyczki podałeś opis pinów, zielony Spójrz na pin 25 niebieskiej wtyczki Wszystkie piny niewymienione...
cewka zespolona też potrafi robić różne głupoty w zafirze (mi raz jak zdechła to podczas judłania migały różne kontrolki na desce bez sensu i czasem odpalał ale krótko chodził niby normalnie i gasł zaraz albo w ogóle nie odpalał) i przepływomierz ponoć też się psuje ale mi się nie zepsuł puki co (ale mam też kilka w zapasie w razie czego ze złomu) komputera...
Nastawa ciśnienia paliwa na palnikach służy właśnie dokładnej regulacji mocy. Kolega widzę oczytany... Więc po co te pytania?
korekty długie i krótkie mają dążyć do ZERA Nie prawda, mają dążyć do takich samych jak na benzynie. Tego typu autoadaptacje zawsze były i będą ułomne, bo wystarczy zmiana ciśnienia atmosferycznego czy jakości paliwa i już będzie mieszać zamiast pozostawić to ECU.
Jako, że jestem nowy to na wstępie witam wszystkich Forumowiczów. Mam spory problem z samochodem i nikt nie potrafi mi pomóc i sam już też tracę pomysły dlatego mam nadzieje, że ktoś z was mi pomoże. Dane Samochodu: Citroen C5 2005 Silnik 2.0 HDi 136KM Układ wtryskowy Siemensa (bez pompki w baku) Problemem jest to, że silnik czasem nie odpala w 95%...
Tutaj to akurat bym dyskutował, bo w każdej ciężarówce, ciągniku i innych pojazdach silnik pracuje głównie przy takich obrotach i ma ogromną żywotność. W kwestii rzeczywistych obciążeń mechanicznych (siły w korbowodzie itd.) to są największe wtedy gdy silnik oddaje maksymalny moment obrotowy. A im szybciej się kręci wał, tym dochodzą jeszcze większe...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Nic nie zyskasz, chyba że większą turbo dziurę, bo czym większa turbina tym większa dynamika spalin musi być, a co za tym idzie zmiana map paliwa i ciśnienia doładowania.
Proponujęnajpierw sprawdzićpompę która jest dokręcona za zaworem eżektorowyn czy pompuje powietrze, jest ona połączona z ukłądem wtryskowy. Jeśli pompuje sprawdzić zawór który jest pod plastikowym kolektorem ssącym, najczęściej jest on powodem problemów z uruchomieniem. Seryjne zawory są stalowe i lubią pęknąć, a jak już to nastąpi rozkładanie silnika...
Mianowicie mam wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i strasznie puchnie od ciśnienia 3,5Bar. Jest na to rada. Raz pękł = pożar silnika.
Nierównej walki ciąg dalszy. Z laptopem już ok. Z niemocy i braku pomysłów zakupiłem cały zespół wtrysku, komplet z przepustnicą, czujnikami. Złożyłem wszystko na nowych uszczelkach, zresetowałem komputer metodą kolegi Tzok. Po odpaleniu kompletnie żadnej różnicy. No może poza tym że silnik odpala i pracuje dużo gorzej - proszę pamiętać że u mnie ktoś...
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa Dawkę paliwa ustawia się taką skośną śrubą regulacyjną na tylnej pokrywie pompy. Odkręcasz nakrętkę kapturową klucz 22, luzujesz nakrętkę kontrującą klucz 22 i możesz pokręcić całą śrubą.Jest w niej wkręt na śrubokręt-jego nie trzeba ruszać. Dodam że pół obrotu tej śruby to duża zmiana...
Bez podłączenia komputera diagnostycznego nie ruszysz tematu. Generalnie rozpoznałem temat regeneracji pompy, nikt tego nie robi bo nie ma części. Nie prawda. Wszystko jest. Ale koszty są olbrzymie. Jedyne rozsądne rozwiązanie to zmiana pompy na mechaniczną.
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie oraz czujnik temperatury paliwa. Zmiana dawkowania może byc problemem z określeniem temperatury paliwa lub puszcza zawór regulacji cisnienia. Miałem ostatnio taki problem z astrą i okazał sie banalny problem z oringiem na zaworze regulacyjnym...
Witam. Proszę o informację odnośnie peugota o nr vin VF30URHE89S212567. Z góry dziękuję. 3008 CROSS OVER 5-DRZWIOWY 2.0 HDi FAP (DW10CTED4) BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12051 89 2 0582 Data Początku Gwarancji30.11.2009 NRE(homologacja)e2*2001/116*0377*03 P4A9665460099 Informacje ogólne RODZAJ...
Dobra, wrzucam tutaj link do tematu, może mnie nie dojadą: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1... tutaj artykuł na niemieckiej stronie, tylko trzeba po niemiecku umieć albo pobawić się translatorem: http://community.dieselschrauber.de/cont... A z tym przyciskiem to mam na myśli umieszczenie do pod kierownicą w miejscu gdzie można...
1. Jak do tej pory norma PN-EN 303-5 odnosząca się do kotłów o których rozmawiamy - jest jeszcze bardziej rygorystyczna niż UDT w Polsce. Generalnie sprawa - modernizacji jest tutaj nieco naciągnięta. Wg. mnie zmiana palnika z olejowego i gazowego w kotle do tego nie przeznaczonym nie liczonym i nie testowanym jest wytworzeniem nowego urządzenia - przepisy...
Wracając do tematu regulacji ciśnienia paliwa chciałbym jedną rzecz jeszcze dodać. Regulator ciśnienia paliwa stosuje się po to aby uzyskać stałą różnicę ciśnień pomiędzy bezwzględnym ciśnieniem w kolektorze dolotowym a ciśnieniem paliwa. Jest to niezbędne aby system wtryskowy mógł precyzyjnie zmieniać ilość wtryśniętego paliwa zmieniając tylko czas...
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
Teoretyczne optymalna sprawność silnika leży pomiędzy max momentu i max mocy, zwłaszcza wolnossąca benzyna, ale co dalej zrobić z tą wiedzą? Nic. Musiałbyś przyspieszać z gazem w podłodze od 4100 do5500 i co potem, na luz nie, bo paliwo jest dalej zużywane, zdjęcie nogi z gazu do cut off nie, bo hamujesz silnikem. Zgasić - nie, bo rozruch to zwiększone...
zmiana ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa zmiana paliwa
ricoh wymień bęben lutowanie izolowanych przewodów sygnał prędkość jazda
opcom meriva scania przekaznik swiateł
Trzeszczenie głośnika w Peugeot 3008: przyczyny i rozwiązania Błąd F43 w płycie indukcyjnej Whirlpool - co oznacza?