Zmiana cylindra wiąże się również z przeróbkami w gaźniku.
Tak olej Nowy, ile go ma wejść do takiego 4t? Czy może to być sprzęgło? Bo jak dodam gazu, to nie piszczy, jeżeli to pierścienie, to co wtedy, jak się dotrą będzie ok?
Czytam właśnie o tuningowaniu simsonów i zastanawiam się nad zmianą cylindra i głowicy w KO by uzyskać większą moc. Czy ktoś się orientuje czy taka operacja jest w ogóle możliwa?
Mam pytanie czy zmiana z 50cm na 80cm jest opłacalna w kingwayu colibrze czy jak zmienie cylinder to wszystko mi się rozleci ? I jeszcze czy tylko wystarczy że zmienię cylinder czy będe musiał przerabiać cały silnik. Z góry dziękuje.
Chciałbym w swoim chopperku 50/72 zmienić cylinder i głowice na 125. Moje pytanie to czy wytrzyma wał i czy cylinder wraz z głowicą będą pasowały na szpilki ?
Witam, wyprzedzenie zaplonu '3mm przed GMP' - dotyczylo tylko paliw o LO 68 - 78 Oktan [ lata 50 - 70te/80te ] i stopni sprezania silnikow od 5,5 - do 7 : 1. Takie paliwa spalaly sie wtedy bardzo krotko / wybuchowo przy niskim sprezaniu zabytkowych silnikow, max do pozycji tloka w cylindrze 12 - 15 stopni po GMP i wtedy silniki mialy pelna moc z instrukcji......
Głowica do 80 nie musi ale powinna być inna z większymi zaworami żeby silnik miał większy dopływ mieszanki jak i wydech niż na tej z 50. Z dyszami też różnie bywa mi nie chciał chodzić na tej dedykowanej do 80 musiałem dobrać coś po środku...
To już sporo rozumiem. Bo stare okulary mam idealnie. Środek soczewki jest tam gdzie środek oka. A w nowych to nie koniecznie tak wyglądało. czyli muszę zmienić fachowca od oczu. Też w starych okularach normalnie widzę tylko rejestracji samochodu nie odczytam. Więc narazie pozostaje przy starych ;-)
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Mam motorower GR500, zmieniono cylinder na 70cm3, lecz mimo to silnik dalej słaby gdyż prędkość rozwija około 50km/h, obroty na biegu z luzem mogą dochodzić do 9000, myślę że moduł jest odblokowany, nie wiem czy ze zmianą cylindra na 70cm3 wiąże się zmiana gaźnika. Motorower mam odkupiony, więc trudno mi jest coś o nim odpowiedzieć. Myślę, że przy pojemności...
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
No jesli ma sie do**** 50 to tak, bedzie ciezko. Mowiac, ze polecam zmiane kosza sprzeglowego, mialem na mysli lacznie ze zmiana cylindra na 60ccm. Zmiana kosza musi isc w parze razem ze zmiana cylindra na 60ccm. Tylko wtedy efekt bedzie odpowiedni :) Pozdrawiam
Witam zmieniłem w colibrze cylinder na 80cm lecz jego v-max to 70 i staje jakby go coś blokowało. Jest to 4 sów i czytałem że zmiana cylindra daje tylko lepsze przyspieszenie i tak jest lecz chciałbym również poprawić v-max pomóżcie bo już nie mam pomysłów z góry dzięki.
Witam, wczoraj rozebrałem głowice, i przyjrzałem się cylindrowi, i ma taki dziwny próg na samym końcu, to normalne? Nie powinien on dochodzić do samego końca? Jest to skuter 4t, zmiana cylindra głowicy z 50cc na 90cc.
Nie może być nadmiernego luzu poprzecznego na główce korbowodu - wzdłużny TAK. W główce korbowodu jest łożysko igiełkowe - zmień na nowe przy zmianie tłoka i cylindra.
Pomogła zmiana cylindra na 80 i licznik zamyka bez problemu.
czy zmiana tłoka na większy Chyba raczej cylindra?
Z twoich pomiarów luzów wynika że sprężarka posiada nieznaczną wadę konstrukcyjna, która polega na nierównomiernym smarowaniu poszczególnych cylindrów. Zmiana kierunku obrotów powinna dać odwrotną kolejność w zużyciu pierścieni i cylindrów, ale nie wyeliminuje błędu konstrukcyjnego. Wentylacja-chłodzenie cylindrów przy zmianie kierunku obrotów nie będzie...
Jeśli są fabryczne blokady to zmiana samego cylindra nic nie da...
Dysza w gaźniku zmieniona na większą? Sprzęgło się nie ślizga? Układ wydechowy wyczyszczony? Przed zmianą cylindra lepiej jeździł? Na innej świecy sprawdzałeś czy jest tak samo? Jaki kolor ma świeca? Czy iskrzy na przerywaczu? Czy bez problemu wchodzi na wysokie obroty na luzie? Czy strzela w gaźnik? Łatwo odpala na ciepłym silniku? Czy ma moc na pierwszym...
Chyba, że tak, to pewnie zmiana przełożenia pomoże.
Cześć. 1. Czy Podczas odpalania jest złudzenie jakby rozrusznik nie miał wystarczająco siły aby zakręcić wałem? 2. Podstawa to regulacja gaźnika oraz czyszczenie. Tym bardziej po wymianie "Set'a" 3. Czy wymieniałeś tylko cylinder? 4. Czy uszczelki założyłeś te które były przed zmianą cylindra? 5. Wstaw jakieś zdjęcia gaźnika i dyszy ew. numer gaźnika
Mam taki problem, posiadam Junaka 905. Zmieniłem cylinder i tłok na 72 cm³, rozrząd ustawiony, wszystko porobione tak, jak powinno być, a motor nie chce mi się wkręcać na obroty. Zapala się check engine, wykasowałem błędy, nadal to samo. Teoretycznie pokazuje mi sondę lambda, nie wiem, jak ją sprawdzić, jakie powinna mieć parametry, jeśli jest dobra....
MID130 PSID29 FMI7 Warunki DTC: koło zębate sprzężone z czujnikiem położenia cylindra pokazującym położenie neutralne, Zaobserwowane objawy: zmiana biegów nie działa, Możliwe powody: widelec do wybierania, mosiężne palce.
Hamulec bębnowy ten spełnia swoje zadanie W okresie docierania i przed zmianą cylindra na 80-90 cm ( a przyjdzie taki czas, że kolega będzie chciał takiej zmiany) to nawet podeszwy butów spełniłyby taką rolę. Na autostradę to raczej się nim nie wybiorę Kolega ma zakaz wjazdu na autostrady lub drogi ekspresowe, proszę to zapamiętać.
Toś mnie pocieszył , kupiłem rocznego bartona falcon z tą normą euro 4 tak trochę przypadkowo bo fajna cena ale że nauczony autami jeździć to trochę wg mnie za wolno jedzie wg licznika 55 ale to raczej 40-45 jedzie i plan mam , zmiana cylindra-tłoka-głowicy aby jakoś normalnie ten skuterek latał , no i tą nieszczęsną blokadę obrotów jak by się to udało...
Wykręcasz świecę odmierzasz strzykawką 1 cm3 oleju do 2T wlewasz w otwór po świecy zakręcasz świece (nie za mocno ) i próbujesz odpalić. Jak odpali to kosa do remontu (zmiana cylindra+tłok+ pierścienie i uszczelniacze na wale). Daj zdjęcie kosy bo to już chyba silnik 4T i trzeba co 25h pracy regulować luz zaworowy plus odprężnik automatyczny który lubi...
No tak każdy potrafi się chwalić, i dyktować polskie prawo, czyż by zazdrość:?: :arrow: zmiana cylindra na większy może wiązać się z szybką ymianą łożysk na wale lub wału :arrow: moduł może być blokowany chociaż nie musi najlepiej zamontować cylinder i zobaczyć osiągi
Czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu. Strzelanie z tłumika wskazuje na opóźniony zapłon (może klin ścięty) lub zbyt bogatą mieszankę lub zatkany tłumik. Czy coś więcej robiłeś poza zmianą cylindra? Czy tłumik jest dopasowany do wersji 70ccm? Spróbuj bez niego czy wejdzie na obroty. Uważaj! Hałas!
Również podpytam. Wszystko w jak najlepszym porządku. Nic nie kapie uszczelki suche oleju nie widać. Żeberka również czyszczone. Jest opcja aby ostatni cylinder nie był wystarczająco chłodzony powietrzem? Może zmiana szajbki na wentylatorze pomorze ?
Żeby cokolwiek modyfikować przy silniku na wtrysku, trzeba mieć interfejs diagnostyczny + mapy do niego. Zmiana wydechu powoduje zmianę przepływów przez silnik co przy starej mapie zmienia skład mieszanki. Podobnie zmiana cylindra na 65 (Morini) lub 70 cm³. Malossi dawało do zestawu swoje ECU z oprogramowaniem pozbawionym wielu systemów kontroli...
Tylko zmiana cylindra. Po zmianie chodził bez zarzutów. Iglica na 3 kresce a gaźnik czysty. Jakie ma być ułożenie tych znaków na kole magnesowym i zębatce rozrządu? Może jakieś zdjęcie albo przynajmniej do czego się odnieść. Na zębatce zdaje się że jest jakaś kropka czy coś takiego tak? Dodam tak, gaźnik czysty, iglica na 3 (środkowym), benzynę dostaje,...
Częsty remont zmiana cylindra i tłoka a pozostawienie głowicy .. w tych skuterach uszczelniacze zaworowe są śmiesznie tanie nabędziesz je za 1,50 za szt rozpinasz zawory i wymieniasz. w mojej karierze z 727 4t wymieniałem 3 razy z tego powodu średnio co 7 k km wraz z pierścionkami Jaki kolor dymu, na ssaniu gdy stosunkowo jest wilgotno pojawia się taka...
Witaj. Gratulacje! Tylko co ma pęknięty cylinder do ciśnienia oleju?! Pozdrawiam
Owszem, jest regulator napięcia 3 fazowy lecz nie bardzo wiem gdzie miałbym za nim podłączyć się...? Zmiana liczby cylindrów z 4ch na mniej, tylko podnosi obroty Może trzeba go podłączyć pod impulsator i wstawić w obwód jakiś rezystor...?
A co tu zmieni olej. Silnik 20 letni z nalotem ponad 200 000km. Pierścienie olejowe są pewnie skończone. Jak nie ma wycieku to typowa usterka opli z takim silnikiem ,przebiegiem i rocznikiem. Nisko kosztowo można zajrzeć endoskopem to silnika i obejrzeć który tłok najbardziej usyfiony w spalonym oleju (choć jak napradę dużo oleju pije przez pierścienie...
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
To lepiej tą 50c sprzedać a kupić 125c To by było najrozsądniejsze rozwiązanie.
Docierałeś go po zmianie cylindra czy od razu ogień ? Stawiam na pierścienie, tłok lub regulacja gaźnika tam niema co innego się zepsuć. Masz chłodzenie cieczą lub olejem wraz z chłodnicą ? Kolega miał zumico gr 500 i dosyć je katował, motor przeżył 4 silniki z czego z 15 razy zmieniane cylindry a tłoki i pierścienie... z 40 razy zmianiał.
Hmm.. Możliwe.. Ale ja po zmianie cylindrów i pomiarach sprężania żadnych różnic nie widziałem
Korby,wał,głowice,niewiem czy się opłaca
podaj proszę jaki masz gaźnik, jaki model, jaka średnica wlotu do krućca? Być może jest za duży względem cylka, który kupiłeś i stąd nie można go wyregulować? (ja tak miałem u siebie jak wymieniłem silnik na 125, przy zbyt dużym/małym gaźniku po prostu nie da się wyregulować) Próbowałeś pozostawić stary gaźnik? w końcu zmiana na 60 nie jest jakimś wielkim...
Witam Mam problem z skuterem router bossa HT50QT-16 2011 4T. Zmieniłem jakiś czas temu cylinder na 80 Lecz skuter od jakiegoś czasu nie za bardzo chce jechać powyżej 60, rozpędza sie jak podkręcona 50. i Pali 4-5l/100. jedyna zmiana która by mogła na to wpłynąć to że Ja mam uciętą samą końcówkowe tłumika dla lepszego dźwięku. lecz chyba nie aż takie...
zmiana rozrządu o jeden ząb
Piszesz mi o wytrzymałości wału, kiedy mnie to nie obchodzi. Jak korba wyjdzie bokiem, to trudno, ja nie chcę czytać waszych wypocin i pouczeń, bo od początku mam je na końcu głowy jak zacząłem robić ten skuter i się nie przejmuje, bo ten skuter nie robi nie robi 0-60 w 2s, tylko w 6s. Poleciałeś mi formułkami z podręcznika no i fajnie, ale to są porządne...
Panie, dysze od 72 do 112 sprawdzalem, z oryginalnym filtrem, stozkiem i bez i dalej to samo...
Jak zmieniałem cylinder to zauważyłem że na uszczelce był osad wokół średnicy o długości 3mm więc głowica jest dobra ale te zjawisko mnie zdziwiło
A jak z mocą ? była jakaś różnica ?
Dzień dobry, Kupiłem chiński motocykl z silnikiem 139fmb, poprzedni właściciel zmienił cylinder na 72 ccm. Świeca jest okopcona jak przy zbyt bogatej mieszance i przy wysokich obrotach poddymia na czarno. Dzieje się tak nawet jeśli ustawię mieszankę na ubogą. - oleju nie pobiera, przejechałem 300 km i ile wlałem tyle jest, - pali od kopnięcia, zimny...
Tylko twarde lutowanie palnikiem jest dostatecznie mocne. Istnieje coś takiego jak przeciwwaga i koło zamachowe, które pokonują opór przy nawrocie tłoka oczywiście jak będzie bardzo szczelny układ cylinder tłok i wysokie ciśnienie to mogą być problemy ze zmianą kierunku suwu tłoka. W bardziej precyzyjnych konstrukcjach wymagany jest na przykład suwak...
Dziwne bo w moim aucie jest 5 cylindrów i instalacja esgi
Na początek regulacja gaźnika. Dysza była zmieniona w gaźniku po zmianie cylindra? Filtr oryginał czy stożek? Czy motorek chodził wcześniej dobrze czy problem pojawił się po zmianie cylindra?
Co chciałem osiagnac narazie zrobiłem paręnaście toyot i lexusów po gazie a system gazowy jaki jest zainstalowany to jest mało wazny chodzi o to ze siadaj głowice sa za miekkie gniazda . toyota przez 1 rok wprowadziła tzw. fabryczny gaz ale po 1 roku wycofali sie mimo tego ze były w yarisach głowice zmieniane to i tak po ok 150 tys km były do robienia...
Zluzowanie gniazdo zaworowe, tylko i wyłącznie, bolączka tego silnika, zaczyna się już przy 80k kilometrów przebiegu. Prawidłowa naprawa: weryfikacja mostków olejowych wałków rozrządu do kół zmiennych faz, jeśli nie podarte to remont głowicy +- 3-4k (16 gniazd, 16 prowadnikiem zaworowych, 16 zaworów) planowanie głowicy, jeśli stopki mają wyraźne ślady...
Lewe powietrze ? Sprawdź szczelność.
Zapomnij. W ten sposób może momenty zwiększysz, ale na bardzo, bardzo krótki czas. Jak już coś robić to kombinować z osprzętem (gaźnik, wydech itp.) i z obróbką silnika. Poszukaj. Ta jednostka jest popularna.
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Witam posiadam skuter chinski 4t cylinder zmieniony na 72 i sie zaczely stuki po rozgrzaniu silnika pukanie dobiega jak by z zaworow ale byly regolowane 0.05 i 0.07 a pozatym to by bylo na odwrot na zimnym by stukalo. Czestotliwosc wzrasta razem z obrotami POMOCY czy to moze byc cos powaznego ???
Skoro korekta nie idzie ze zmianą wtrysku to coś w cylindrze głowicy nie teges.
On po podlaniu tylko zagada
, wytrzymały 5 miesięcy po regeneracji, zawory raczej nie nie powinny się przyczynić do przedwczesnego ich zużycia Zmiana temperatury w cylindrze nie ma wpływu na stan końcówek wtrysków ? Ciekawe. Rozwiń proszę.
GMP pierwszego tłoka,pokrwa zaworów fru zmiana zaworowa na czwartym cylindrze i winen palić chyba że zaworki sie pokrzywiły.......
podparte zawory zrób tak jak napisał kolega kwok,spróbuj podmienić hydrozy zobaczysz czy nastąpiła zmiana np z 4 cylindra daj na 1,
Rozumiem że silnik 2T. Jeśli tak to jaki stosunek mieszanki, jaki olej, czy dysze były zmieniane przy zmianie cylindra na 70cc?
te sofciki zmieniaja MBR czyli sektor gdzie zapisane sa partycje itp. mnie chodzi o zmiane fizycznych parametrów dysku. nie rozumiem tzn. ilość głowic , talerzy? Pamiętam kiedyś były programy do zwiększania pojemności dyskietek z 1,44 na 1,72. Zmieniało się w nich ilość sektorów na cylindrze (czy to już zmiana fizycznego parametru?) oraz ilość cylindrów...
- odnośnie wtrysku mgiełki zimnej ... silniki pracują dobrze nawet przy wilgotności powietrza 100% i nic się nie dzieje. - odnośnie nowych wersji wtryskiwaczy chodzi o ekologie a nie zużycie paliwa . Nikt w tym kierunku nie prowadzi już badań natomiast normy emisji są coraz bardziej restrykcyjne. - benzyna odparowuje w momencie sprężania a nie podczas...
Dzięki za odpowiedzi Panowie wiem że niektórzy mają problem z taką pracą silnika i nie jestem jedyny ale włożyłem trochę pieniędzy w remont tego silnika i trochę mnie to denerwuje, co do wystawanie rozpylaczy z głowicy co do dwóch jestem pewien ponieważ zdejmowałem głowice z 1 i 2 cylindra, z pierwszego dlatego że mierzyłem suwmiarką początek kąta wtrysku...
25tys km robiony był remont silnika ( nowe pierścienie Tak się kończy zmiana pierścieni bez ruszania cylindrów. czy pchać sie w to dalej Jedyna sensowna opcja to zmiana silnika. czy pogonić I tak musisz poinformować nabywcę o stanie silnika, więc wiele za to auto nie weźmiesz.
W silniku benzynowym serwo napędzane jest podciśnieniem z kolektora ssącego co nie ma wpływu na zmiane ciśnienia w cylindrze.
Za zmianę cylindra z największą liczbą nietrafionego zapłonu odpowiada czujnik spalania stukowego na starym jest to 1 na nowym, który akurat 4. Po odłączeniu tego czujnika nie błędów missfire, ale silnik mocno bije w wydech. Wydaje mi się że nie ma winy w "mechanice" choć mogę się mylić, ale wydaje mi się że coś każe silnikowi opóźniać zapłon. Pytanie...
Może to nie dociśnięcie śruby a całego gaźnika powodowało te zmiany, sprawdź szczelność tego połączenia (uszczelka) i ten gumowy kołnierz, łączący cylinder z podstawą gaźnika.
(at)snorkel Fajne, tylko czy ten obrotomierz nie ma z tyłu przelacznika ilości cylindrów ? 4, 6 8 ?
Witam kupiłem w super stanie muray 8hp, ciezko palił ale działał ok, odpalany z aku duzego jakby niemiał siły zakrecic, po rozebraniu glowicy okazały sie masakryczne rysy na cylindrze na ktorym niema tuleji (chyba jednorazówka) czy wymiarami i mocowaniem podpasuje silnik briggsa 12hp
znam, to ta astra co nie paliła na drugi cylinder? To znaczy podczas próby cylindrów na drugim była mała zmiana?
Wcześniej cichło przy popuszczeniu przewodu 4 cylindra ale ostatnio luzowałem każdy i jedyna zmiana to był klekot 3 cylindrów, słuchałem pompy, na wysokości listwy słychać cykanie, na pierwszym króćcu też, na pozostałych 3 już ten dźwięk, na regulatorze pompy najbardziej, słuchałem przewody paliwowe w różnych miejscach, wtryskiwacze też, przewód przelewu...
Tak głęboko to ja w tym nie siedzę, ale na chłopski rozum: przy gaźnikach po zmianie cylindra trzeba zmienić ilość dawki paliwa (wymiana gaźnika na taki z większą gardzielą, dyszami itp) żeby to chodziło. Tu wtrysk raczej jest zestrojony z pojemnością, więc jeśli zmienisz pojemność a nic w mapie wtrysku to pewnie wyjdzie z tego kicha, czyli efekt taki...
Zapomniałem dodać: kiedy tłok jest maksymalnie na dole lub na górze, otwór wlotowy i wylotowy są mostkowane przez otwór w cylindrze. Nie jest możliwa zmiana tłoka na inny. Taka konfiguracja musi pozostać, może ciśnienie jest za małe ponieważ układ był nieszczelny, jutro będę miał rurki miedziane więc powinno być szczelniej niż na wężyku gumowym zaciśniętym...
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Jeśli olej w zbiorniku się pieni to jest źle wykonany zbiorniczek wyrownawczy lub oleju jest za mało. Aby olej się nie pienił wszystkie przyłącza powinny być wykonane poniżej poziomu oleju czyli możliwie jak najniżej. W ładowarkach, koparkach itp. przyłącza oleju w zbiornikach są wspawane własnie na samym dole dzięki czemu olej się tam nie pieni. Olej...
Dla testu zanim się narobić odepnij 3 i 2 lub 4 jednocześnie. Jeśli będzie niewielka zmiana pracy silnika będziesz miał "przebicie" ciśnienia sprężania na dwóch cylindrach czyli głowica na stół.
Witam niestety ale zmiana cewek i świec nic nie daje stałe wypada zapłon na 2 cylindrze
Tak gaźnik został założony nowy jedynie tylko to go regulowalem Dodano po 1 Motocykl jeździł ponad 750 km po zmianie cylindra i nic się nie działo ostatnio coś mu dolega
No ok . . .tylko w takim razie jaki ma sens zmiana na większą pojemność jeżeli nawet przy opisach tych cylindrów napisane jest że pasuje głowica orginalna .
Do Ditecha (pierwszej generacji) firma Malossi przygotowała specjalny zestaw zawierający dedykowany moduł ECU, o bardziej bogatszej mapie paliwa, pozbawiony systemu diagnostyki i paru funkcji które były upierdliwe w oryginalnym rozwiązaniu, dzięki czemu wtryskowiec na ECU Malossi chodził lepiej. Wymiana samego cylindra (swoją drogą nie 70 a tylko 65...
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
świece nic do tego nie maja... Niech kolega poczyta o perypetiach z francuzami, Czasami nawet nagła zmiana temperatury (wyjazd z garażu) potrafi porobić sieczkę w elektronice wywołując załączenie trybu awaryjnego. A świece jak najbardziej, System stwierdzi, że są zużyte i będzie zmuszać użytkownika do serwisu. I słusznie. Ceramika na świecach potrafi...
(at)tzok ale to było blisko trzydzieści lat temu! To gdzie ta zasrana technika była przez ten czas? Ten silnik robił 300kkm, potem zmiana uszczelki pod głowicą i jazda dalej... Ten sam silnik, tylko z rozwierconymi cylindrami i i osłabionym (!?) wałem korbowym robił furorę jako 1,9 w Golfach MKIII... Technika czy posrana ekonomia? jazda nim to była...
Nie można, tak sobie, zmieniać cylindra i tłoka na taki, który jest przeznaczony do innego modelu silnika, a tym bardziej gdy jest o większej pojemności To, że pasuje do karterów, o niczym nie świadczy. Ważna jest długość korbowodu, wysokość cylindra, odległość od sworznia do denka tłoka. Przy tak małej objętości, nawet niewielka zmiana odległości sworznia...
Zmiana świecy może pomóc - sprawdź dodatkowo membranę gażnika przy cylindrze.
witam osobiscie posaidam ogaran 200 z silnikiem czeskiej jawki./ tez mialem z nim problemy ale poradzilem sobie.okolo 2 miesiecy temu mialem rometa kadeta tez na silniku 2 biegowym z nozna zmiana biegow. wstawilem tam cylinder 60ccm. mialem ten sam problem.wymienilem zaplon nic. regulacje i nic dopiero pozniej zastanowilem sie skoro wiekszy cylinder...
Witam czym sprawdzić kompresję w skuterze ? Też mam problem po zmianie cylindra z 50 na 80 w Barton rebel jest ten sam problem dysza w gaźniku 72 nowy filtr powietrza paliwa dodam iż skuter zaraz po przerobieniu miał nędzne osiągi może ktoś coś pomoże ?
Witam po zmianie cylindra tłoka pierscieni i głowicy motor kopci i gaśnie na wolnych obrotach
Witam mam problem z moim Kymco Dink Clasic 50 2T po remoncie silnika i założeniu cylindra 70ccm gaśnie powyżej 55km/h. A jak szybko mogłeś jechać przed zmianą pojemności? Przy jakiej prędkości była „odcinka”?
może problem w ostatniej cyferce. xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999) 3 - 6 Cylinder 5 - Wszystkie inne 6 - 8-Cylinder W8 ale moze nie mam wszystkiego.
a jaka jest tolerancja ? wg. prawa? będą się czepiali tych szlifów ? jak będzie np. odchył do 52ccm?
Kupię jutro przewody , kopułkę i zobaczymy czy będzie jakaś zmiana. Świeca na na 4-cylindrze jest czarna pozostałe jaśniejsze , śniedzi na bolcach nie ma bo czyściłem. Mam nadzieje ze to się skończy na aparacie zapłonowym :| Dodano po 10 Chciałem jeszcze dodać że jak zdejmuję przewód z czwartej świecy to silnik nawet nie reaguję dopiero po rozgrzaniu...
Witam. Borykam się z problemem wypadania zapłonu na drugim cylindrze w silniku jak w temacie. Instalacja gazowa fabryczna opla Landi Renzo. Objawy: na gazie na wolnych obrotach "kuleje", na wysokich jako tako jedzie, na benzynie i na gazie z niskich obrotów podczas jazdy nie zbiera się, oczywiście również świeci się check. Po skasowaniu błędu na benzynie...
Może troszkę pomogę - "wycinek" z dokumentacji. Kod usterki 54 — silniki 6-cylindrowe Usterka Niedozwolone zużycie prądu przez pompowtryskiwacz cylindra 4. Przyczyna Zużycie prądu pomiędzy stykami A33 i A25 jest zbyt niskie lub za wysokie. Co za tym idzie, zmiana w zużyciu prądu podczas pracy zaworu elektromagnetycznego jest zbyt szybka albo za...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Witam. Skuterek pali bez problemu, jest to dwusów , ma ładne przyspieszenie ale jak silnik się rozgrzeje to gdy jadę na max obrotach zaczyna jechać ciężko i spada z obrotów, prawie że gaśnie, ale po chwili wszystko wraca do normy choć już po tym jest słabszy, słabiej się rozpędza. Gaźnik wymieniłem bo stary się rozleciał, jest wyregulowany :) filtr...
zmienić zmiana cylinder zmieni zmiana cylinder błąd zapłon cylinder cylinder
antena symetryzator wykonać z18xe wymiana silnika xantia regulator
Moment dokręcenia śrub panewek korbowodu Audi A8 4.2 Eliminacja zakłóceń w silnikach krokowych: techniki i rozwiązania