Nie. Nie będzie palił mniej. Będzie za to słabszy i w końcu wypali Ci zawory lub tłoki.
tu masz fotoporadę : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
Ja mam 1,8S benzyna na gaźniku i przy 100km/h mam 2200 2300 obr. kod silnika SF.
Witam, zakupiłem A6 C4 z silnikiem 2.5 TDI AAT 115KM szału nie robi, więc chciałbym zwiększyć moc. Czy zmiana wtrysków na 216, lub 230, oraz zmiana programu wystarczy, aby zrobić okolice 180KM, i 400nm+, czy coś jeszcze trzeba kombinować?
Witam kolego serdecznie. Prze de wszystkim podstawowe pytanie do czego używasz tego ciągniczka? Bo jeśli do wożenia drewna, piachu, kamieni i siebie to przełożenie 1:2 czyli takowe jakie teraz masz w zupełności ci wystarczy, jeśli jednak zamierzasz na przykład zastosować tura bądź też coś w przyszłości ładować to z takowym przełożeniem ci się to nie...
Z tego co znalazłem to Bosch DNOSD299A, a to też jest rozpylacz czopikowy.
Dać się da, koszt zależny od osoby która to wykona. Jest jednak jedno ale - w przypadku seryjnego silnika i to w dodatku benzynowego i wolnossącego jest to całkowicie bezcelowe. Taki silnik wymaga do poprawnej pracy ściśle określonego stosunku ilości paliwa do powietrza. Ewentualna modyfikacja map bazowych i tak zostanie więc skompensowana mapami korekcyjnymi.
Wtryski sprawdzone były na pompce. Otwierały równo i ładnie rozpylały. Faktycznie przy 190 bar. Wymyte w myjce. Założone nowe podkładki w serwisie zaraz po czyszczeniu. Paliwo ze stacji, na której jeźdżą wszystkie auta w domu - przy czym ten jest najstarszy, reszta to CommonRaile, więc wrażliwsze. Ta kompresja mnie zastanawia.. Aż się boję.. Wtrysk...
Komputer od gazu powinien ci sam skorygować dawki w zależności od ciśnienia wiec w twoim przypadku jeśli masz źle ustawioną instalacje to sama zmiana ciśnienia za dużo ci nie zmieni. Czasy wtrysków LPG mogą się wydłużyć ale czasy wtrysków benzyny dalej będą spadać po przełączeniu na gaz.
Zamień miejscami wtryski i wtedy spójrz czy błąd powędruje wraz ze zmiana wtryskiwacza, przy okazji sprawdź ciśnienie sprężania na 2 cylindrze, jeśli ciśnienie ok i błąd powędruje wraz ze zmianą wtrysku, wtrysk do wymiany jeśli nie powędruje szukaj dalej.
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
niestety nie znalazłem do pitagory . Do staga są bez problemu a to tego ustrojstwa nie mogę znaleźć
Witam, Wina raczej nie leży po stronie sterownika prawdopoodobnie jest to wina sekcji tłoczącej albo przestawiacza zapraszam do mnie zamujemy się naprawą pomp wtryskowych również elktronicznie sterowanych pozdrawiam Paweł ROT SERVICE w Opolu Głogowska 25-27 tel.501460436
A po co przerabiać wiązkę, przerzuć sam słupek.
Skoro korekta nie idzie ze zmianą wtrysku to coś w cylindrze głowicy nie teges.
Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Nic nie pomieszałeś? Wkrecane to wtrysk pośredni a nie dti-bezpośredni.
Tyle że ABL to komora w głowicy a 1Z bezpośredni . przeróbka pompy i masz bezposredni wtrysk na lince.
Hej.Ju,z tłumacze o co mi chodzi.Moje polo ma zaslepiony egr,wyciagnalem tez klape przepustnicy i w efekcie koncowym polowka jest nie ekologiczna malo pali dobrzejezdzi,ale denerwuje mnie przsypieszony kat wtrysku wynikajacy z dzialania egr ktory w wyniku podania dawki spalin powoduje oslabienie reakcji spalania sie oleju napedowego i oglusza prace...
Jak zmniejszysz czas wtrysku,jak zaraz sonda wyłapie sygnały ubogiej mieszanki i sterownik to nadgoni wydłużając czas wtrysku?Układ działa w petli zamknietej.Sorry,ale to jest 45-cio konny silniczek w samochodzi który az prosi się o 60-cio konny.Typowy samochód miejski,specyficznie zestopniowana skrzynia (krótkie biegi)
Panowie! Podmieniałem wtryskiwacze, jak podam sterowanie na drugi wtrysk z 4 to gar pali. Proszę jeśli to to, w 2000 roku była chyba jakaś zmiana, kod silnika by się przydał...Jako ciekawostka, ten silnik siedzi też w Kia Clarus.:D http://obrazki.elektroda.net/74_12587412...
Większość starszych silników benzynowych powyżej połowy zakresu pracy wtrysków nie bierze pod uwagę odczytów sądy lambdy. Zmiana mnożnika spowoduje, że silnik mimo iż czasy wtrysku będzie miał te same dostanie trochę mniej paliwa. Nie jest tajemnicą, że dla większych obciążeń silnik ma dolane 20-30% paliwa więcej co po prostu daje więcej momentu obrt,...
Bardzo się cieszę że kontynuujesz projekt . Jak odpalisz , przejdziesz do jazd , uda Ci sie wrzucić jakiegoś AFR na kilka jazd i udowodnisz niedowiarkom że można coś takiego zrobić i nie skrzywdzić silnika . Co do flansz i połączenia dobrze by było zachować jakiekolwiek krućce gumowe pomiędzy baterią a głowicą unikniesz pęknięć od drgań czy pojawiających...
Witam. Mam problem ze światłem przednim i tylnym w motorze. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce światła nie działają, ale jak dodaję gazu, światła zaczynają się palić, a gdy puszczam manetkę, gasną. Co jest przyczyną? Pozdrawiam. AI: Jaki jest model i marka Twojego motocykla? Mag Power 50 cm Stunt. AI: Czy w ostatnim czasie dokonywałeś jakichś zmian...
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
Dzieki za zainteresowanie, sprawdzilem wydech jest ok.A jak moge sprawdzic przeplywomierz powietrza i regulator cisnienia wtrysku domowym sposobem,tak zeby nie jechac na diagnoze,bo kazdy wie jak jest z "fachowcami". Dodam ze wczesniej zmienialem wtrys bo jeden przestał działać. Usterka z obrotami wystapiła wczesniej ,jeszcze przed zmiana wtrysku.
Totalny bezsens, nic przecież nie ugrasz zmianą samej turbiny albo wkładasz oryginalne turbo i robisz chip albo robisz: Turbo: GT1749VB wtryski 0.260mm FMiC wydech i wtedy sięgasz pod 200 koni/400 Nm więc zmiana turbo na większe owszem, do tego wtryski, cooler, strojenie i masz 2x taką moc.
Woow, komuś się chciało:-) szkoda tylko, że wtryski marne.
Sonda na pewno do zmiany. Wtryski wypadało by zobaczyć. Najlepiej wyjąć z cała listwą i sprawdzic na aucie czy nie leja bo się pozatykały rdzą.
Impulsy ustawione na zakresie do 50 Hz - było pewnie kilka. Po 3 krotnym myciu oraz 2 krotnym "strzykawkowaniu" w przeciwprądzie jest OK. Pierwsza szklanka kawa, druga herbata a trzecia słomkowy jak.... Po płukani wstecznym wypadły ziarenka czegoś czarnego. Czyli po 5-tym płukaniu czyste. Jak od kilkunastu zimowych tygodni były problemy z odpalaniem...
Niestety ten typ tak ma jedynie zmiana mapy wtrysku. Problem wielu silników TDi z grupy VW
Cześć wszystkim, Niestety, ja nie doszedłem końca z tym autem. Moja i ingerencja w silnik zaczęła się od głupoty bo ciekło mi spod pokrywy tak bardzo że olej zabijał alternator. Dodam tylko że przy wyjmowaniu wtrysków po raz pierwszy musialem rozebrać wtryskiwacz i użyć specjalnej prasy. Po wszystkich zabiegach i złożeniu okazalo sie ze to już nie ten...
Z ostatnim zdaniem się nie zgodzę - wtryski mają znaczenie. Po wymianie turbiny i sterownika wtryski mogą nie wyrobić. No chyba że zmodyfikujemy soft uwzględniając wtryski. Ale oczywiście zmiana samych wtrysków nic nie poprawi, a może pogorszyć. Najprościej zmienić soft (tylko mądrze !).
Jak się skończą pomysły to zmień rozrząd. Wyciągnięty łańcuch, zmiana naprężenia i w końcu zmiana kąta wtrysku. Miałem to w Oplu Astrze 1,3 cdti.
Co wchodziło w skład regeneracji ? Sama zmiana mechaniki wtrysków czy również ustawienie ciśnień ?
A ja myślałem że to jest zmiana kąta wtrysku, a co do napinania paska to po co jest napinacz paska rozrządu ze wskaźnikiem napięcia?
Pomierzyć cewki wtrysków, pomierzyć potem nawet przy samym złączu ecm.Bo każdy tylko pisze ok ok i że niby sprawdzone ale czy to sprawdzone porządnie.Zalecana zmiana testera koniecznie.A kodowanie wtrysków było?Pewnie nie ma to wpływy ale?
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Możesz wymienić kompa ale najlepiej od passata z silnikiem AHU ( chodzi o wyprowadzenia i sterowanie turbiną) . Jeżeli chcesz wzmocnić silnik tylko oprogramowaniem to nie ma potrzeby zmieniać sterownik. Jeżeli chcesz iść dalej czyli zmienić wtryski i turbo to zmiana kompa na 16 bit jak najbardziej wskazana. Pozdro
Kup sobie interfejs z firmy VIAKEN i będziesz mógł sobie sam sprawdzać oraz regulować instalację. Na pewno po zmianie wtrysków jest konieczna kalibracja aby dopasować czasowtryski. Do zmiany aktualizacji w programie potrzebne są pliki konfiguracyjne. Rozmiar dysz w nowych wtryskach musisz mieć taki sam jak w starych.
Ciśnienie zostaw, dysze zacznij od 2.7.
czytalem duzo o tych dieslach i doczytalem ze strojenie powinno sie zaczynac od ustawienia sobie maksymalnego doladowania i potem dolewamy paliwa az zacznie dymic , to tak w skrocie nie wiem jeszcze co zmienia zmiana kata wtrysku
N52b25 zobacz na ten .
Jeżeli chcesz zostawić kompa i parownik to niestety czeka Cię mozolne szukanie używanych wtrysków (choć to loteria) Części do tej instalacji właśnie tyle kosztują, ale płaci się za długie i bezproblemowe jeżdżenie. Chyba że w naszym kochanym kraju zatankujesz taki gaz że zabije Ci parownik i wtryski. Zastanów się nad zmianą przodu i sprzedaniem tego...
Powinna być wyraźna zmiana początku wtrysku paliwa. Będziesz odpalał spróbuj dać pedał gazu nie w podłogę a tylko do połowy. Miałem w 4011 tak wysoką dawkę rozruchową ze nie chciał odpalać na pełnym gazie i to właśnie pomagało. Kąt wtrysku wynosi 24 stopnie i jest to pierwszy znak z tolerancją -2 stopnie do drugiego. Czyli paliwo ma drgnąć na pierwszej...
Wolniejsze działanie nie wynika ze składu spalin tylko z dłuższej/wolniejszej pętli regulacji. Mikser jest dalej od silnika niż wtryskiwacze, działanie aktuatora gazu też jest powolniejsze niż zmiana dawki wtrysku benzyny.
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Witam przepraszam za to ze nie odpisalem od razu. Mialem pilny wyjazd nie bylo mnie wkraju. Oczywiscie pomogla zmiana czasu wtrysku na zimnym silniku. Dzieki za pomoc i jeszcze raz przepraszam.
Jestem po zmianie wtrysku, Sytuacja bez zmian ... ciśnienie utrzymuje się ok 1 minuty w układzie CR
Na początek zmiana rurki czasem się tak zdarza, że bez powodu zaczyna ciec (najczęściej pod końcówką rurki jest podkładka i pęka i nie pozwala dokręcić i uszczelnić).
Ogarniam ten bajzel pod maską ale masakra jest. Regulator doby ale wyszły inne kwiatki. Kolektor zmieniony na metalowy co by pewnie gaz wsadzić 2 gen. (na razie zdemontowany mikser i podłączona sonda lambda zamiast emulatora). Przepustnica sprawna, został jeszcze czujnik podciśnienia i zmiana wtrysków bo ktoś założył inne mniej wydajne do tego dłuższe...
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Sprawdziałem i tak jak napisał kolega powyżej, była zmiana rodzaju sterowania wtrysku i może być bez "bańki".
Jakiekolwiek ograniczenie mocy nowoczesnego diesla skończy się kosztami sporo większymi niż paliwo do jazdy na opór. A w benzynie też już niewiele się zdziała. Zmiana map wtrysku. Ale szczerze mówiąc nie widzę sensu takiego działania.
Jeśli teraz masz wtryski pomarańczowe w listwie to musisz tak pokombinować aby rozwiązać podłączenie czujnika ciśnienia i temperatury gazu.
stary odpuść sobie GDI nie toleruje gazu (zalecana zmiana samochodu)
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Dobra to chyba najlepszą decyzją będzie kompresor PES G2 Dla tego auta który był specjalnie produkowany dla tego silnika. Spory wydatek ale skoro nie ma drogi na skróty :/ Pomijając wszelkie dyskusje prawne itd. Są różne drogi ale podnoszenie mocy silnika aby to miało ręce i nogi nigdy tanie nie było (nawet jak sporo robi się samemu). Wszelkie Chińskie...
Zmniejszenie poziomu obrotów przy których włącza się VTEC nic nie polepszy, a wręcz pogorszy. Co z tego, że ostra charakterystyka zaworów włączy się przy 3000rpm, jak ECU nic o tym nie będzie wiedział. Punkt VTEC to nie tylko obroty, mapy wtrysków też trzeba było zmienić. A zmiana map wtrysków w locie, to wyższa szkoła jazdy. Podsumowując, VTEC działa...
Witam. Czy zwykły kabel od Chińczyków obsłuży mi program VAG? Chodzi mi o zczytanie i kasowanie błędów lub prostej diagnostyki silnika, jak dawka paliwa, kąt wtrysku i zmiana nastawu dawki początkowej. Odczyt z turbiny w VW Passacie B5 z 1999 r. - 2002 r., wersja B3, silnik AFN 110 km. Więcej tam nic nie trzeba robić, bo to silnik po swapie do innego...
Falowanie może powodować zmiana KWZ lub czasu wtrysku. A to łatwo sprawdzić.
A jednak jest odpowiedzialny, steruje elektromagnetycznym korektorem wyprzedzania zimnego wtrysku. To była ostatnia zmiana konstrukcyjna w sterowaniu silnikiem. Na termostacie nie ma żadnej linki i nie jest woskowy. Po wymianie samochód startuje nawet teraz (ostatnie mrozy).
Poduszki były sprawdzane, dodatkowe drgania pojawiają się tylko w momencie kiedy silnik zaczyna dudnić. Czyli jak znajdę przyczynę dudnienia tym samym znajde przyczynę drgań. Co może powodować dudnienie, zmiana kąta, zły wtrysk, jakiś czujnik? Dzis postarm sie zrobic filmik z parametrami sond zaraz po odpaleniu na zimnym.
Niewydajna czyli?
Witam kolegów po próbie prób i błedów,przekazniki zmiana,sprawdzenie wtrysków itd.:ciagle nic tak samo bylo!!! po długiej walce i długim szukaniu zrobione!!!!!!!!! panowie jest to wina instalacji która jest słaba w reno cala znajduje sie na silniku!!a komputer po drugiej stronie....i cale kable sie nagrzewaja od silnika (slabe jakosciowo moim zdaniem)...
Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Czasem mam wrażenie, że niektórzy wypowiadają się bez względu na stan wiedzy technicznej, wprowadzając w błąd (prawdopodobnie nieświadomie) użytkowników holenderskich instalacji LPG. By nie być gołosłownym kilka faktów: - reduktor AG SGI (występujący również w nowszych wersjach...
Zmiana sterownika ze względu na inny osprzęt silnika (inne wtryski, turbo że zmienną geometrią), a błędów dokładnie nie diagnozowałem.
No jest coś w tym stylu, a nazywa się zmiana kata wtrysku. Nie wiem czy ktoś kojarzy np. lancia prizma w kabinie było cięgno do odpalania na zimnym. Na gorącym tez działało :D Czarny dym i szła jak zła :D Teraz już nie robią takich aut :( Wymień jeszcze filtr paliwa :)
Auto jw wersja ang.Pompa wtryskowa Bosch.Na pompie czujnik położenia "gazu", na kolektorze ssącym czujnik podciśnienia,komputer sterujący. Z pompy wychodzą 4 przewody,przypuszczam że jest to: wyprowadzenie zaworu stop oraz zmiana kąta wyprzedzenia wtrysku. Poszukuję schematu wyprowadzeń pompy,oraz schematu sterowania tą pompą.Niestety w necie nic nie...
dokładnie tak (może kondensator raczej będzie mniejszy ale jego musisz dobrać indywidualnie) nic się nie będzie gryzło, nawet lepiej jak będą dwa pull-up'y bo układ bardziej się uodporni na zakłucenia. Warto po odmierzeniu czasu też w przerwaniu wykonać wszystkie operacje przeliczeniowe, zapisać wynik do zmiennej a w pętli głównej tylko zająć się wyświetlaniem...
Powracając do tematu. Przewód od serwa ok - brak nieszczelności lub łapania lewego powietrza. W między czasie wyczyszczona została przepustnica, podmieniony map-sensor oczywiście bez rezultatów. jak również ponownie zostały wymienione świece na inny typ (NGK 33) również bez zmian. Auto zostało zaprowadzone do serwisu VW gdzie panowie stwierdzili uszkodzenie...
Zmiana wtrysków jest oczywiście najlepszym rozwiązaniem , polecam hana 2001 , zielone, pojedyncze , z prawidłowo nawierconym kolektorem i zainstalowane pionowo przez ogarniętego gazownika ( nie będzie tanio) lub samodzielnie zgodnie z wytycznymi producenta instalacji dostępnymi na jego stronie. Nie warto wiercić ani zwiększać ciśnienia ( popatrzyłem...
tak, dla pewności z czujnikiem zegarowym, poprzednie ustawione raz na 270 stopni, raz na 180, po zmianie wtrysków ustawione na około 220 stopni, żadnych zmian
Mechanik dzwonil i mowil ze kopcenie z rury olejem napedowym moze tez byc spowodowane wtryskami, ze ktorys leje. Podmieni na wtryski sprawne zregenerowane i sie okaze. Ale zastanawiam sie nad jedna rzecza, moze ktos mi wyjasni. Auto trafilo do warsztatu aby zmienili napinacz lancucha i lancuch rozrzadu i auto nie kopcilo joc. Po zamontowaniu lancucha...
Valteki były w zestawie i nie opłacało mi się zamawiać oddzielnie sterownika tylko dlatego żeby nie mieć listwy Valtek. Jak się nie sprawdzi to sam sobie wymienię na lepsze:) wyjdzie w praniu, a przystawki dlaczego nie? zmiana odległości wtrysku od głowicy aż tak duża że pogarsza pracę silnika? może dałoby się przeprogramować sterownik tak żeby zniwelować...
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
Wiczę że kolega KS2507 jest bardzo uprzedzony do alaski i Valteków, jednak to nie jest kwestia Valtków i Alaski, że to chłam tylko braku wiedzy instalatorai złego doboru szybkości pracy wtryskiwaczy w stosunku do szybkości i czasu pracy wtryskiwaczy benzynowych. Akurat w większości Opli Valteki sprawdzają się dobrze. A bardzo dużym plusem Valteków jest...
Witam mam pytanie jak w tytule czy jest to bezpieczne dla silnika mam iveco 35s12 hpi chcę zwiększyć moc tego silnika doradźcie coś ?
Nawet jeżeli byś uruchomił auto (przeszczepił wiązkę silnika) to myślę, że problemem byłoby połączenie z licznikiem w celu wyświetlania poprawnie parametrów. Tego się najbardziej obawiam. O ile wiązkę sterownik wtrysku i czujniki mogę wymienić to nie wiem jak to się wszystko ma do głównego komputera.
(at)mirrexw wiem, że są tylko oringi, tak nazwałem po prostu 😂, wtryski zmienione na Boscha, gaśnięcie było przed zmianą i jest po, więc bym wykluczył. Jedynie przed zmianą nie bujało nim na wolnych (niby siemensy dokładniejsze dawkowanie mają itp., ale raczej nie jest to normalne). Może po zmianie jeszcze po prostu się bardziej naruszyło??? Sam nie...
Nie pamiętam teraz dokładnie ale ta 3 z pierwszego kodowania mówi o tym co jest po CAN - w tym przypadku chyba poduchy i ABS, 1 to to ze jest manulana skrzynia. Ten drugi sterownik ma jakieś dziwne kodowanie bo automat powinien mieć raczej 2 na końcu ale mogę się mylić. Nie do końca masz rację. Musiał byś zmienić flasha lub jego wsad ale jeżeli każesz...
Jaki rozmiar dysz, jakie ciśnienie, te screeny przydałyby się na pracującym na gazie silniku. Wrzuć jeszcze screena z zakładki Konfiguracja - Zmiana zasilania.
Witam, Pracuję nad programem to tuningu motorów Buell, a dokładniej nad zmianą wartości sterownika wtrysku dla Engine Control Unit. Zaczynam od zera...więc jeśli ktoś ma jakieś miłe sugestie ogólne to będę wdzięczna. Komunikacja będzie nawiązana za pomocą portu USB i z tym nie mam problemu. Znalazłam już odpowiednie informacje na temat użytego tam EEPROMU...
Komplet wtryskiwaczy podmienionych. Bez żadnych zmian w pracy silnika, nadal twarda praca. Czy ktoś się orientuje czy pierścień magnetyczny na kole ma wpływna odczyt kąta wtrysku? Diagnoza postawiona - po podmianie sterownika pojawiło się poprawne wysterowanie dawką wtryskiwaczy i zmiana pracy silnika. Jeśli ktoś jest chętny na naprawę mojego sterownika...
więc rozłączyłem wtrysk sterujący, a tu brak reakcji silnik chodzi jak chodził, i dalej takie objawy ,czy to może byc uszkodzony wtrysk sterujący, i czy po rozłączeniu tego wtrysku powinna być jakaś zmiana pracy silnika A niby co się miało zmienić. Łatwo zdiagnozować wtrysk , ma mieć ok 110 Om rezystancji. wiem że najlepiej oddać do speca ale takowych...
Samochód złożony, głowica splanowana i zmiana na wtryski dwusprężynowe, pracuje dużo ładniej, może nie tak cicho jakbym chciał ale jest poprawa, spaliny też są bardziej dopalone, niestety znów nie udało mi się połączyć z ecu nawet delta scan, to ecu jest beznadziejne, bo chciałbym sprawdzić dawkę i dokładny kąt zapłonu, no cóż może kiedyś znajdę sposób...
To może i ja coś dodam.podstawowym tuningiem silnika co daje jakieś efekty a jest stosukowo niedrogi to wymiana koła zamachowego na lżejsze, wymiana wałka rozrządu(jest wtedy inna charakterystyka otwierania się zaworów)no i oczywiście zmiana oprogramowania. Pozdrawiam
Mam już informacje na temat mojego pomysłu opinii zasięgnąłem na politechnice krakowskiej, niestety nie jest mozliwe dołożenie takiego urządzenia. Sonda wysyła nieprzerwanie stan niski lub wysoki czyli mieszanka uboga - bogata odpowiednio napięcia około 0,4V - 1V więc podniesienie lub obniżenie napięcia nic nam nie pomoże. I tu pojawia się problem bo...
Podejrzewam, że masz zwyczajnie styrany silnik z przebiegiem>0,5mln i taką samą pompą. Przesuwając granicę odliczania dawki, spowodowałeś że silnik dostaje więcej paliwa - żaden to tuning. Prawdziwy polega na dołożeniu wraz z dawką, powietrza - bo w czymś ono spalać się musi. Za tym idzie jeszcze zmiana kąta wtrysku itd. Mało realne jest, żeby nagle...
Proszę o interpretacje logów, auto brak mocy pod górkę na 1 lub 2 , po prostej osiąga może max 90-100km/h po 50sek. Rozrząd niby ok, wszelkie zwiększanie dawki vagiem czy zmiana kąta wtrysku, pompy i na innej pompie to samo. Po zwiększeniu dawki brak zmiany większe spalanie auto anemiczne nadal, auto nie puszcza ani grama dymu przy gazowaniu, wyczuwalny...
Problem leży chyba po stronie wtryskiwaczy które się nie otwierają sprawdź czy pompka w Baku daje ciśnienie zobacz do ilu wzrasta podczas kręcenia i sprawdź czy masz podczas rozruchu zasilanie na wtryskach
Witam, Jestem posiadaczem hondy civic 8 1.8 z 2009r z instalacją gazową stefanelli Sis Plus założoną 7 lat temu, możemy założyć ze zostało przejechane na niej 110kkm. Przy założeniu, że została wtedy poprawnie wyregulowana, jeżeli wymienię wtryski lpg na dokładnie te same i filtry ciekły i lotny, cze kalibracja instalacji jest wymagana? Jeżeli tak dlaczego?...
No to narazie usiadłem... Jaka opcja będzie najlepsza w tej sytuacji? Jakie mogą być koszta naprawy gaźnika? Czy dam radę zrobić coś sam aby było lepiej? Wypłatę Man dopiero ostatniego a muszę jakoś się poruszać autem. Co wiąże się ze zmiana na ten wtrysk? Czy będę w stanie sam to przełożyć czy bardziej opłaca się regenerować gaźnik?
Witajcie Zmieniłem wtryskiwacze w swoim BMM na 073ag z końcowka od 073al auto pali dość dużo, ma za duża dawkę . Lambda na wolnych wynosi 5 , bipy sa w okolicy -50 Wtryski powinny mieć wydajność 550 w porównaniu z ori które miały 425 wpadłem na pomysł by skopiowac mapy z sterownika z silnika co ma pompki PDE-P1.1 / 80/550/229 038130073BJ , ale nie umie...
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
idzie jeżeli oba są na mono wtrysku. robiłem to już
Dobra rada zmierzyć czas wtrysku, ale impulsy są dwa, jeden wyższy i drugi niższy. One są oba w jednym cyklu obok siebie. Zmiana oscyloskopu nie zrobi z dwóch impulsów jednego, może tylko wygładzić prostokąty, ale z tym sobie już poradzę.
OP com w tym silniku daje możliwość podczas pracy wyłączyć dowolny wtryskiwacz. Wyłączasz po kolei jak zgaśnie lub zmieni się praca to nie ten jak nie odczujesz różnicy to z tym jest problem. Potem wyjęcie wtrysku i zmiana z innym. Powtórzenie testu czy cylinder bez reakcji będzie odpowiadał teraz numerowi cylindra z przełożonym/podejrzanym wtryskiem...
Da się to ustawić w oparciu o znak GMP na kole pasowym. Osobiście ustawiam początek tłoczenia paliwa w ciągnikach lampą stroboskopową z czujnikiem wykrywającym ciśnienie w przewodach wysokiego ciśnienia. Lampa ma pokrętło ze zmianą wyprzedzenia wtrysku. Robię to tak, że podpinam czujnik do 1 rurki 1 cylindra, na pracującym silniku świecę lampą na znaki...
zmiana ciśnienie wtrysk zmiana dawka wtrysk emulator wtrysk wtrysk
miernik uszkodzony pomiar rezystancji citroen xsara centralny zamek krótkie przewody spawalnicze
kodowanie kluczyka vagiem sklepik elektroda gadżety
Niskie napięcie siatki G2 w telewizorze JVC - przyczyny i diagnostyka Radio Becker BE7950 - Kod odblokowujący i numer seryjny