zmienic jezyk polski

Znaleziono około 132 wyników dla: zmienic jezyk polski
Podstawowa forma zapytania: zmienić język polska
  • BMW E39 '03 - jak zmienic jezyk?

    witam trochę odświeżę temat. Mam ten sam problem, kiedys nawet jakis błąd mi sie zrobił i komp sam sie przestawił w angielski ale ktos omyłkowo znowu ustawił mi...POLSKI.hehe tak tak,polski jezyk jest wgrany na włoski czyli na navi jest PL na zegarach italiano, a dla mnie najlepszy bedzie angielski....

    Samochody Elektryka i elektronika CommonRail   03 Kwi 2015 15:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2187
  • samsung z720v czy pod ns-pro mozna zmienic jezyk

    witam tak jak w temacie czy pod ns pro mozna zmienic jezyk z wloskiego na polski bez uwalenia softu czytalem pare wątkow i pisza ze ns pro uwala .............

    GSM Serwis FranekDolas   11 Lis 2007 13:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 926
  • jak zmienic jezyk windows xp

    Oczywiście użyłem tu skrótów myślowych celowo pomijając sieć dystrybucji i aspektów biznesowych. Ale skończmy teorię, powiedz mi gdzie w Polsce mogę detalicznie dokupić sobie pakiet polski do wersji pro? (podaj linka) W jednym z postów napisałem przecież, że każda ingerencja na pewno nie jest to zgodna...

    Software serwis Kondzior   23 Sty 2005 18:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 72134
  • Jezyk Polski i słownik do Noki N80

    Witam. Zakupilem w anglii teelefon Nokia N80. Telefon jest super jedyną wada jakia zauwazylem jest fakt ze nie ma polskiego jezyka a co za tym idzie brak polskiego slownika do pisania smsów. Zatem mam pytanie czy jest ktos w stanie powiediec jak mozna wgrac jezyk polski do tego telefonu czzy musze zmienic...

    GSM Serwis ssiwass   26 Lip 2006 22:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 765
  • Jezyk Polski i słownik do Noki N80

    Witam. Zakupilem w anglii teelefon Nokia N80. Telefon jest super jedyną wada jakia zauwazylem jest fakt ze nie ma polskiego jezyka a co za tym idzie brak polskiego slownika do pisania smsów. Zatem mam pytanie czy jest ktos w stanie powiediec jak mozna wgrac jezyk polski do tego telefonu czzy musze zmienic...

    GSM Serwis fokus73   27 Sie 2006 23:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1152
  • Jak zmienic jezyk w autocad 2007

    Dokonuje się tego kupując wersję polskią. Jeżeli kolega posiada legalną wersję w języku innym niż polski proszę skontaktować się z którymkolwiek z dystrybutorów Autocada w Polsce. Temat zamykam.

    Software serwis jankolo   09 Paź 2009 18:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5762
  • spolszczenie, jezyk polski do worda 2007

    Witam, Moze orientuje sie ktos czy jest mozliwosc spolszczenia worda 2007? Da sie zmienic jezyk na polski w opcjach ale po tej zmiane i restarcie programu nic sie nie dzieje.

    Software serwis traul   16 Lis 2009 14:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7149
  • jak zmienic jezyk w Toshiba 2060

    gralem soft do epromu i zglosila sie po holendersku :)) jak zmienic na polski bo nie mam instrukcji i nie wiem jak to zrobic jeszcze po holendersku :)

    Drukarki, ksero Profesjonalne pcnet   07 Gru 2006 19:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 999
  • Win XP Media center - jak zmienic na polski

    Kupilem laptopa z win xp ale w angielskiej wersji jesykowej. Jak zmienic jezyk wyswietlania bez ponownej instalacji systemu. Gdzie znalezc nakladke z polska wersja language pack. Nie posiadam zadnych plytek instalacyjnych z tym systemem.

    Komputery Hardware karamba26   06 Lut 2008 06:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8053
  • Jezyk polski w nokii 6510

    kupilem nokie 6510 za granica. jak mozna dolaczyc do pozostalych jezykow j polski? czy mozna to zrobic za pomoca zwyklego kabla? (a jesli nie to jak) pozatym jeszcze : czym sie roznia mbus od fbus (ktory lepszy lub bardziej funkcjo nalny) jak zmienic wersje oprogramow. na nowsza. oplaca sie to wogole?

    GSM Serwis y20   23 Lip 2004 15:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 884
  • czy wie ktos jak zmienic jezyk w hp 4100?

    trzymając selekt włącz maszynę , wybóer języka wbierz Polski wcisnij selekt

    Drukarki, ksero Profesjonalne drew   19 Sty 2005 16:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1253
  • Astra 92 - jak zmienic jezyk komputera pokladowego?

    Witam, dziekuje za szybka odpowiedz. Jeszcze jedna rzecz - potwierdzona w serwisie OPLA - jezyk polski jest do tego komputera i da sie to zrobic (chyba ze oni sami nie wiedza co sie da a co nie) bez zadnego problemu no raczej z jednym malym.... kosztem uslugi, ktory skutecznie zniecheca. Ostatecznie...

    Samochody Elektryka i elektronika marfm   04 Kwi 2005 20:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3598
  • Omega 2,5td Jak zmienic jezyk komputera

    Czxy jest mozliwosc zmiany jezyka w omedze z roku 97 z niemieckiego np na angielski albo polski i jak to zrobic.Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Samochody Elektryka i elektronika J_ohny   28 Paź 2005 09:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1161
  • jak zmienic jezyk interfejsu na polaki w ML4600

    ma bo intrukcje mam polską i nasz polmozbyt ma też polskie meni obsługi ale nik nie wie jak to przestawić a pozatym ma dyskietke z napisem Polnish czy jakoś tak podobnie

    Samochody Elektryka i elektronika j.vit   07 Cze 2006 15:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 666
  • Canon GP 605 - jezyk polski + sst

    Potrzebuje zmienic soft na polski w Canon PG 605 prosze o podeslanie SST i wszystkich mozliwych ROMow z jakas instrukcja jak to zrobic i nie spie...! o ile szukalem nie znalazlem niestety tero oprogramowania - sst bylo, ale Romow brak, jest tylko IP, ale reszty nie udalo mi sie zdobyc :( z gory...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gltom   23 Mar 2007 11:48 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2253
  • Creative Micro Zen !! Jak zmienic jezyk ??

    o ile dobrze pamiętam to w głównym menu 1 albo 2 menu od dołu a potem pierwsze albo drugie od góry :P Pozatym nie ma tam chyba aż tylu możliwości, zebyś nie znalazł metoda prób i błędów. p.s. Jak wejdziesz do manu z językami to każdy jest nazwany we własnym języku [np. english, polski] więc się...

    Inne Serwis wielkirybak   21 Lut 2008 19:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1340
  • Xperia X8 Jak zmienic jezyk ?

    Witam, Zainstalowalem 10 min temu Androida 2.3.7 przy konfiguracji bylo trzeba wybrac jezyk zaznaczylem na jezyk polski ale widocznie sie nie zapisalo i mam jezyk Angielski, Wiecie moze jak ustawic spowrotem jezyk Polski ?

    GSM Początkujący Sprzedam   25 Sie 2013 11:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3594
  • Bury sc 9060 jak zmienic jezyk menu?

    Niestety nie znalazłem informacji jak to zrobić. Skończyło się na wysłaniu sprzętu do Bury w Polsce (Mielec). Na moją prośbę wgrano język polski i angielski - koszt takiej usługi u nich to 100 zł netto. Teraz zestaw działa jak potrzeba.

    Nawigacje Software klaczek84   13 Maj 2014 09:48 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 8784
  • Samsung UE46ES5700 - Jak zmienic jezyk

    Witam forumowiczów. Zna może ktoś sposób na zmianę języka czy tez kraju w menu serwisowym Samsunga UE46ES5700 ? Jak wchodzę do menu serwisowego to opcja zmiany kraju jest "szara" czyli nieaktywna .Jak to uaktywnić ? Potrzebuje ustawić na Polskę bo mam Niemcy i mi się tv z modułem CI nie dogaduje w pełni.

    TV LCD Plazma Serwis robert1   13 Lip 2014 14:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8025
  • nokia 3210 jak zmienic jezyk na polski ?????

    a nie mozesz mi podac nazwy jakiegoś programu którm moge zmienic jezyk na polski bo mam neta jeszcze przez modem i nie moge długo szukać! prosze o jakies nazwy to ktos mi sciągnie i sie pobawie:D z góry dziekuje

    GSM Serwis Anonymous   08 Cze 2005 23:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2691
  • Jak zdjąć simlocka z Nokii 6680 i zmienic jezyk na polski?

    Telefon Nokia 6680 przywieziony z Anglii, jak zmienić język na polski i zdjąć simlocka? Pomocy

    GSM Serwis Bartek_Wosik   31 Sie 2005 11:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3369
  • czy moge zmienic jezyk w ang win98 i officie2000 na polski?

    tak jak w temacie. posiadam legalne wersje win98 i offica2000, tylko ze angielskie wersje. czy sa jakies patche wydane przez microsoft do zmianny jezyka na polski? szukalem na stronie microsoftu ale nie moglem nic znalesc

    Software serwis ajni   17 Gru 2005 13:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 981
  • Jak zmienic na jezyk polski kaspersky 7.0

    Mam ten program w wersji angielskiej i mi dziala chcialbym zmienic jezyk ale nie wiem jak

    Pogotowie Antywirusowe Anonymous   05 Sie 2008 19:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8464
  • Go 730 Tomtom jak zmienic jezyk na polski

    Język polski do menu jest zawsze, może nie być głosów. Te można ściągnąć poprzez TomTomHome. Język zmienia sie w menu ustawień. Komunikat znaczy, że "nie można korzystać z tej mapy w tym urządzeniu" i podana nazwa central europe - 297. Komunikat wyraźnie pokazuje, że wgrałeś piracką wersję mapy....

    Nawigacje Hardware koala106   12 Cze 2014 17:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8768
  • język polski w omedze mv6

    W omedze bardzo ciezko zmieni na jezyk polski milem takiego klienta ktory chcial mocmo zmienic na j,polski .Pomimpo ze pokazal fotki ze zmienionym jezkiem na polski nie udalo sie zmienic nimo njnowszego oprogramowania tech sa rozne jezyki ale nie polski. Podobno ople ktore wychdza wyprodukowane w...

    Samochody Elektryka i elektronika adam.p123   13 Lut 2006 12:32 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2519
  • zmiana windows niemieckiego na polski

    samego XP mozna zmienic na polski - jest taka plytka z ktorrej mozna zmienic jezyk interfejsu XP. dolaczana do systemow preinstalowanych - laptopy itp. darmowe nie jest a samych aplikacji nie zmienisz. W ogole warto sie w to bawic? zainstaluj system pl i juz.

    Software serwis Platon   13 Gru 2005 11:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 66740
  • Nokia 3200 - zmiana języka na polski

    Jak sie nie ma pojecia i nie wie sie jak wygladaja zasady na tym forum. To sie bierze pieniazki i placi ludzia ktorzy sie na tym znaja. Dulowa to taka mala wioska w ktorej sie wychowalem mieszkam i wcale sie tego nie wstydze. A jezeli chodzi o Twoje pytanie. To mam juz dosyc pisania ze w dtc-4 nie...

    GSM Serwis Przemyslaw   21 Cze 2005 15:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1425
  • Windows Vista zmiana jezyka na polski.

    Mam laptopa z usa i chce zmienic jezyk na polski. Jak to zrobic ?? W ustawieniach zmieniam wszystko na polski i dalej jest ang;/

    Software serwis marek216   26 Paź 2008 16:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8603
  • Safrane 2500td. Czy jest możliwość zmiany języka na polski?

    mam renoweczke safrane2500td,93r.z komputerem, francuski jest denerwujacy, czy mozna zmienic na polski jezyk? jak tak to jaki jest koszt?

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   23 Sie 2006 22:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 600
  • Nokia N95 Siec O2 - zmiana języka na polski

    Dostałem nokię N95. Ma angielskie menu. Jest bez simlocka. Czy domowym sposobem dam rade zmienic jezyk menu na polski. Mam oryginalny kabelek usb do tego telefonu, Tornado gold bez hwk (nie mam jednak kabla rj45 do tego telefonu). Mam tez scrakowanego JAFA. Wersja softu w telefonie - V 20.0.015 ...

    GSM Początkujący jever 23   05 Lut 2010 19:44 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 59911
  • LG RHT398H problem VCD oraz język Polski w Menu

    Witam Wiem ze problem byl poruszany pare razy ale jakos nie moge znalezcz dla mojego modelu rozwiazanie, mysle ze mozna je zmienic w trybie serwisowym tylko jakby ktos pokazal jak bylbym wdzieczny chodzi mi o uruchomienie VCD oraz o zmiane na jezyk polski menu model to rht398h kupiony w UK

    DVD/VCR/Kamery Początkujący alekgora   22 Sty 2009 14:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1099
  • Sony NS400d jak zmienic soft

    ok ale czy mozna wgrac jezyk polski i jak to zrobić? posty scaliłem hym i widze że nikt nie wie " o co kaman"

    DVD/VCR/Kamery Początkujący gutosie   27 Sty 2009 08:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 750
  • Panasonic DMC-ZS10 - zmiana języka menu na polski

    Jak zmienic jezyk w tym aparacie na polski.Slyszałem ze ponoć trzeba wejśc w menu serwisowe ale nie wiem jak.

    Aparaty Fotograficzne Serwis crespo998   04 Lut 2015 12:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 543
  • Windows 10 - nie mozna zmienic jezyka

    może temat stary... ale mnie pomogła aktualizacja Win10 do najnowaszej dostępnej wersji i jezyk polski instaluje się bez problemów

    Komputery Początkujący pablo.m   29 Maj 2018 08:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 13425
  • Samsung SGH-I300 jak wgrać polski język?

    Witam czy ktos wie jak zmienic jezyk w tym fonie mam oryginalna plytke z windowsem mobilnym i jest on w wersji angielskiej teraz pytanie czy wystarczy zainstalowac wersje w polskim mobilem czy potrzebny jest kabelek i jakis box ??? pozdrawiam

    GSM Serwis fingusio   02 Sie 2007 10:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1482
  • Siemens C72 v20 vodafone jak zrobić j. polski?

    Chce zmienic jezyk w tym modelu i nijak nie idzie. Swup wywala błąd po chwili jak zacznie pracować. Przeczytałem że trzeba zmienić wersję z C72V na C72, więc programem PapuaUtils zczytałem ESN, HASH, nastepnie wprowadziłem te dane do generatora programu "x65flasher R1.094" i po godzinie liczenia wyskakuje...

    GSM Serwis skali   21 Mar 2008 15:01 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1595
  • HP Pavilion G6 zmiana jezyka z niemieckiego na polski

    Witam serdecznie! Mam problem ze zmiana jezyka. Mam Win7 HP 64 w wersji niemieckiej (razem z kompem). proboje zmienic jezyk przy pomocy komendy DISM wg tej instrukcji: Niestety wyskakuje nastepujacy blad: Fehler: 0x800F081e das angegebene paket ist nicht für dieses abbild gültig Czy mozna...

    Software serwis Matuzalem   30 Cze 2012 05:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2647
  • Windows Vista - Przeróbka z wersji Angielskiej na Polską-wykonalne?

    Spolszczenie polskie? Maslo maslane? Przeciez dostales juz odpowiedz jak zmienic jezyk systemu na polski.

    Software serwis Socket462   10 Lut 2016 19:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 522
  • Jak ustawić język polski w drukarce Brother MFC-J5910DW

    Witam! Panowie podbijam temat - drukarka przywieziona z Niemiec, wg powyzszych procedur z kodem 0054 i 0139 wyskoczyło że trzeba dl rom zdziałać - problem w tym że teraz po zwykłym włączeniu urządzenie miga całe i dalej krzyczy o DL ROM. Pytanie czy ktos juz wie jak zmienic jezyk z niemieckiego...

    Drukarki, ksero Początkujący MisiekDPx   23 Lis 2017 00:35 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 13527
  • [Inne] Jak zmienic oprogramowanie w tv lg 42LS575T z angielskiego na polskie

    Jest 8 innych krajow ale Polski nie ma Dodano po 19 Jezyk mam zmieniony na Polski. Potrzebuje zmienic oprogramowanie na Polski

    TV Początkujący kolegaster82   28 Mar 2016 09:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 546
  • Sony Ericsson p800 i Polski jezyk.

    vymiathatch wielkie dzieki :) Skromny podarek w formie punkcikow juz do ciebie poszedl :) john_doe a to niebedzie tak ze aplikacja bedzie dzialac tlyko z 1 kodem IMEI?? Wiesz ci co maja sprzet w ostatecznosci moga zmienic IMEI ale... Dodane vymiathatch wystawiles plik bis a ja...

    GSM Serwis gryzio2   23 Paź 2006 21:49 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3321
  • tomtom GO 740 - niemiecka nawigacja - Polski jezyk

    Hej ! Wyczytalem tez juz gdzies to co piszesz, sciagnalem nawet jakiegos navcore'a (8.371.go540-go740.CAB-navcore-GO) pytanie tylko jak to wgrac, tak by nie zmienic nawigacji w cegle ;) I skad wiem czy akurat ta wersja, co ja znalazlem bedzie dobra ? Dzieki za wszelkie info !

    Nawigacje Software Freddy   25 Mar 2018 10:41 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 528
  • Minolta Di 450 - jak zmienic język, krok po kroku.

    Trzeba wgrac polski firmware i bedziesz miec polski jezyk na panelu.

    Drukarki, ksero Profesjonalne lesmir   09 Sie 2006 12:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 938
  • Czy da sie zmienic Windows CE5 na Windows Mobile?

    Tylko jak wgram jakis program np do odtwarzania filmów i ustawie polski język to mam krzaczki zamiast polskich liter... a w ustawieniach jezyka w Win CE jest tylko jezyk angielski? Wiec chyba nie jest tak jak mówisz... Jak dograć polską strone kodową do tego windowsa?

    Urządzenia Mobilne Freddy   25 Maj 2008 13:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8874
  • Eset NOD32 jak zmienic z niezrozumialego jezyka (j. turecki) na polski?

    Hej, mam zainstalowany na komputerze Eset NOD32 w wersji tureckiej (rownie dobrze moglby byc po chinsku) i chcialabym jednak rozumiec co on do mnie mowi ;), dlatego czy moge prosic o wyjasnienie jak przejsc na jezyk polski. Zakladam analogie, wiec moze ktos ma po polsku i moglby mnie pokierowac. Wielkie...

    Software serwis marek003   28 Gru 2011 23:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 11066
  • Jak zmienic soft wN70 bez posred. Nokia Software Update??

    Zmien product code na inny i wtedy NSU zrobi Ci reinstalacje oprogramowania. Potem mozesz znow zmienic na ten, ktory masz teraz (zeby miec np polski jezyk) I tyle ;]

    GSM Serwis b_pietro   28 Kwi 2008 11:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1077
  • Nokia 3210, jak zmienić język na polski

    witam czy jest moliwosc ze w nokii 3210 da sie zmienic jezyk z angielskiego na polski(chociaz nie posiada polskiego)jak to zrobic i ile to kosztuje??? pozdro

    GSM Serwis ninjahwdp   04 Kwi 2005 19:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 801
  • Win VISTA Home Premium zmiana jezyka na polski ??

    ci co pisza o zakupie v ultimate sa po prostu zwlyklymi tumanami . MOZNA ZMIENIC I ZAINSTALOWAC POLSKI JEZYK DO ANGIELSKIEJ WERSJI VISATY HOME PREMIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... LINK /jest to torrent kolegi,za co trzeba mu podziekowac/ powodzenia,kupilem wczoraj nowiutkiego...

    Software serwis starter55   14 Gru 2008 13:32 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 59475
  • U880 polski jak to zrobic

    witam ktory plik w tych lg jest odpowiedzialny za jezyk module media czy Code ?? bo chcialbym sprobowac zmienic to na polaka wiem ze podobno mozna zrobic to tylko w 25% lecz nie jestem pewien

    GSM Serwis poochone   26 Sie 2007 00:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 534
  • <<<<< JAK ZMIENIC w RADIU JEZYK NA POLSKI>

    witam ale chodzi mi tez oto ze komputer w samochodzie wyswietla rózne komunikaty i wyswietla je w innym jezyku niz polski < w menu jest pare jezyków obcych ale niema polskiego> skoro sa inne to chyba i polski tez moze byc

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   20 Mar 2004 13:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1881
  • Mala drukarka do domu najlepiej z wifi lub sieciowa

    Niestety nie zauwazylem, ze jest menu w jezyku wloskim. Instrukcja mowi, ze mozna zmienic jezyk na polski. Niestety nie moge tego zmienic. Mam opcje tylko do daty i godziny i sieci i wszystkich ustawien, niestety nie widze opcji zmiany jezyka na polski lub chociazby angielski :D Na stronie napisali,...

    Drukarki, ksero Co kupić? ak6   21 Cze 2013 07:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6939
  • Problem z Mozilla Firefox 1.5.0.1irc1

    Witam,ostatnio mam nowa wersje przegladarki mozili dokladnie taka jak napisalem w temacie,problem polega na tym ,iz jest dostepny polski jezyk ,a ja chcac zmienic na polski jest bez rezultatu gdyz pomimo ustawienia na polski dalej jest jezyk angielski,nie wiem o co moze chodzic ,co powinienem zrobic??prosze...

    Software serwis marek216   21 Sty 2006 14:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 912
  • HP C 4580 WiFi j.Angielski na Wyswietlaczu LCD

    Witam Nabylem HP Photosmart C4580 WiFi przy pierwszym uruchomieniu drukarki nie ustawilem jezyka polskiego teraz na tym malym wyswietlaczu na drukarce mam jezyk angielski . Mam pytanie co zrobic zeby zmienic jezyk na polski ? Czy ta drukarka ma wogole j.polski? Oczywiscie kupilem ja w Polsce. Bede...

    Drukarki, ksero Początkujący Stan-S11   22 Gru 2009 12:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2039
  • Windows 7 Home Edition nie zmieni jezyka

    Witam! Mam komputer z kanady, z systemem po angielsku, musze zmienic jezyk na polski ale jest to wersja home edit i w tym problem. Przegladalem wiele porad, wskazowek, for i niestety nic nie pomaga. Program vistualizator zaczyna instalacji, rusza pasek postepu i wyrzuca nieznany blad. Podobnie...

    Software serwis DriverMSG   19 Sty 2012 01:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1294
  • Samsung J700 Simlock i PL Menu

    Witam jestem nowy u was na forum czy ktos mogl by napisac krok po kroku jak zmienic jezyk w tym telefonie na polski, nie potrzebuje lamac simlocka chodzi mi tylko o jezyk polski, z gory dzieki pozdro hej. PS.czy jest to mozliwe z poziomu kabla usb bo tylko takowy posiadam, czy tez musze niestety...

    GSM Serwis strzelec82   31 Mar 2009 14:58 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 52853
  • Zmiana języka w urządzeniu wielofunkcyjnym Epson DX 7400.

    Po zainstalowaniu ustawil mi sie jezyk na czeski lub temu podobny i chcialbym go zmienic na polski. Niestety nie moge nic zrobić instalowałem oprogramownie z cd jak również ze strony producenta wiele razy . Podczas instalacji wyświetla m się oprogramowanie wersja PL język instalacji polski a po wszystkim...

    Software serwis uomo   26 Sie 2009 22:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3350
  • Siemens C 25 awaria.

    Wpisz *#0048# i zatwierdz (zielona sluchawka) aby natychmiast zmienic jezyk na polski (jesli aktualny soft jest w taki jezyk wyposażony. Jesli nie chcesz sprawdzić swojej wersji programem c25 unlock , możesz zrobić to tak : wyjmujemy karte sim, wpisujemy: * # 0 6 # i wciskamy dlugi klawisz , powinien...

    GSM Serwis Tomasz Cichocki   06 Maj 2005 20:56 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1664
  • NOKIA 6680-wgrywanie języka polskiego

    Witam. Mam NOKIE 6680 i dostałem do niej kabel oraz płytkę z aplikacjami. Teraz problem jest taki że chcialbym z niego zdjąć sim-locka ale nie wiem jakim programem i jak oraz nie wiem jak zalapac z jakiej on jest sieci. Obecny jezyk to Hiszpanski a logo sieci na karcie sim i w tel to taka liczba 3. chcialbym...

    GSM Serwis zdzislaw_g   27 Lis 2006 21:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2217
  • Zmiana języka w Panasonic kx-fc195

    Witam Chcialbym zmienic jezyk w tym faksie na polski lub angielski w tej chwili jest tam jezyk wloski i nie mozliwosci zmiany jezyka (sprawdzalem w polskiej instrukcji jednak brakuje w faksie tej funkcji) moze ktos ma pomysl jak to zrobic lub moze ma jakis wsad do pamieci z polskim menu?

    Telefony Stacjonarne Serwis pipen   04 Paź 2007 16:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1864
  • BROTHER DCP-J125 - polskie menu

    Witam wszystkich, Czy wie ktos jak zmienic w tytulowym brotherze jezyk na jezyk polski? Chodzi o wgranie go, w menu jest kilka jezykow ale bez polskiego;/

    Drukarki, ksero Początkujący heh31   27 Lip 2011 14:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2129
  • nvidia gts450 - dziwne migotajce paski { jak w matrixie}.

    Od wczoraj mam problem prawdopodobnie z karta graficzna,system uruchamia sie tylko w trybie awaryjnym ,dodatkowo na ekreanie z gory do dolu mam migotajace kropki {piksele ??} ktore utrudniaja czytanie pisanie i skutecznie niszcza przyjemnosc korzystania z komputera.Ciezko to wytlumaczyc.Dodam ze jestem...

    Komputery Hardware polaktel   13 Lis 2011 15:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1006
  • win8 - win8, znikl pulpit i dokumenty PILNE

    dzieki mistrzu jeeeest kurde kamien z serca. Teraz mi wytlumacz jak mozesz jak zmienic jezyk klawiatury i jezyk w moim komputerze na polski tak zeby sie nie zmienial za kazdym wlaczeniem lapka. I co zrobic zeby nie czyscila sie pamiec przegladarki za kazdym wlaczeniem.

    Naprawa HDD i odzysk danych Kolobos   04 Sty 2014 15:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 888
  • Brak polskich znakow - Brak polskich znakow oraz klawiatury jezyka polskiego

    Dzien dobry. Z dnia na dzien klawiatura odmowila posluszenstwa i nie pisze polskich znakow. Prosze wybaczyc za znaki bez kreski, czy ogonka, ale w tym wlasnie rzecz. Skroty klawiaturowe CTRL + SHIFT, czy ALT + SHIFT nie dzialaja. Zaden program zewnetrzny nie byl instalowany, wiec brak systemowi przypisanych...

    Software serwis Razormocz   20 Gru 2017 11:30 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2793
  • Czcionka. Pozamieniane litery. Nie można pisać polskich znaków.

    masz uklad posli czyli QWERTZ taki jak kiedys byl na maszynach do pisania, Teraz stosuje sie polski programisty czyli QWERTY. Aby to zmienic zmieniasz w autoexecu z 2 na 4 jak pisal md albo wchodzisz do panelu sterowania szukasz klawiatura i wybierasz jezyk polski i uklad polski programisty.

    Software serwis SanceS   21 Gru 2004 08:15 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2354
  • PL MENU do Motorola V8 razr2 - smartclip

    Co do 1FF to chyba widac po spakowanym sofcie, a dokladnie czesci nazwy pakietu - flexie : GSQLIDO RTPL 058 (R601_G_80.42.0FR_GSQLIDO RTPL 058 ) RT - to retail PL - to Poland Inne niz Retail a nie modyfikowane we flex beda miec Simlok, czyli przed flash takim pakietem kiedy telefon nie...

    GSM Serwis Stokłosy   23 Paź 2008 15:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10676
  • Nawigacja do mercedesa S 320 2001 - fabryczna

    Poszukuje map na CD do fabrycznej nawigacji - mercedes S 320 2001 temat # 2 - jak mozna zmienic jezyk na wyswietlaczu - mam teraz wloski - chcialbym zmienic na polski albo angielski - dziekuje za kazda odpowiedz

    Nawigacje Hardware albert50   29 Lis 2010 03:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3041
  • Zmiana jezyka w Nokia 3310

    Musze zmienic jezyk w noki 3310, z niemieckiego na polski. Nie wiem jak, nie mam programow (simlocki zdejmowalem). Czy ktos moglbny mi wyslac program do zmiany jezyka w telefonie na polski i opis do tego. Nie wiem jaki ma soft, mozliwe ze 4.45, ale to niewiadoma. Czy kots moglby mi to szybko wsylac:...

    GSM Serwis 12811   15 Kwi 2003 09:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6392
  • HP Hewlett Packard Laserjet 4 - minimalny pobór proszku...

    sproboj zmienic jezyk na polski a robi sie to tak , wylacz drukarke , trzymaj wcisniety przycisk select , i wtedy wlacz drukarke , trzymaj przycisk az drukarka przeliczy ramy u pojawi sie monit " select langu.. " i sprobuj wybrac polski i potem poustawiaj to co koledzy wczesniej napisali , jesli nie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne BAUER   23 Lut 2007 13:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1066
  • Motorola V3r-Critical Error DE AD

    Zacytuje kolege Pecelka z forum : Mini kompendium wiedzy o Motorolach ------------------------------------... beta malego FAQ: Pytanie: Motki C975/C980/V975/V980 nie dziala maly lcd i/lub klawisz kierunkowy. Odpowiedz: Wgrac boota od klapkowca...

    GSM Serwis leon.euro   07 Mar 2009 10:36 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 8237
  • samsung le40b651 problem z głosem przy zmianie lektora

    Witam wszystkich. Mam problem z moim samsungiem le40b651. Problem polega na tym ze wlaczajac film z przenosnego dysku twardego z pomoca kabla USB do TV przykladowo film hangover w wersji hd nie wiem gdzie moge zmienic jezyk lektora na polski bo sa dwa polski i ang, a tv widzi tylko ang lektora. Wie moze...

    Sieci LAN kamilirl   04 Kwi 2010 20:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 693
  • DLNA Wireless LCD Samsung

    Witam wszystkich. Mam problem z moim samsungiem le40b651. Problem polega na tym ze wlaczajac film z przenosnego dysku twardego z pomoca kabla USB do TV przykladowo film hangover w wersji hd nie wiem gdzie moge zmienic jezyk lektora na polski bo sa dwa polski i ang, a tv widzi tylko ang lektora. Wie moze...

    Sieci LAN DriverMSG   10 Maj 2010 16:12 Odpowiedzi: 225    Wyświetleń: 252682
  • nawigacja w Renault Scenic

    Troche stare wiec juz pewnie znalazles. W wiekszosci scenikow czytnik na cd byl w schowku pod siedzeniem pasazera. Ja mam z tym troche inny problem. Nie chce mi sie dawac 300zl ze jezyk polski do tej navi, ktory mi zainstaluja i pewnie i tak zniknie po odlaczeniu akumulatora. Kupilem ostatnio takiego...

    Samochody Archiwum kili1981   13 Maj 2011 12:02 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 13774
  • siemens telfax 840

    Prosze o pomoc------jak zmienic jezyk na wyswietlaczu(na polski) czy ktos posiada instrukcje do tego typu . Pozdrawiam Musiał

    Telefony Stacjonarne Serwis infinity   06 Paź 2003 17:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1179
  • Czy odbieracie na Philipsach Cartoon?

    tylko ze ja dalwalem nowa liste i nic odbiera jako kodowane... CN jest w jezyku chyba hiszpanskim ale mozna zmienic jezyk na Polski... Z tego co wiem dziala na innych tunerach - u kumpla na tunerze PACE dziala ok...

    SAT Serwis Pfikusny   06 Paź 2003 18:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 916
  • Panasonic KX-TCD 705

    Glownie to chcialbym gdzies zdobyc insrukcje do tego modelu jesli ktos kiedys gdzies to spotka prosze dac znac, jest tam troche funkcji jakich nie moge dokrecic do konca, na szczescie po wielu probach udalo sie ustawic jezyk polski, problemem jest w jaki sposob zmienic i z ciszyc dzwonek w czesci bazowej,...

    Telefony Stacjonarne Serwis telesystem   04 Lis 2003 01:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2481
  • Pytanie o 6510

    Witam. Czy jest taki program, ktory pozwala na zorientownie sie na jaka siec jest simlock, chodzi o niemiecka siec. I jakim kablem i programem moge ewentualnie zmienic jezyk na polski? Prosze o sugestie

    GSM Serwis majster Ełk   26 Mar 2004 00:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 561
  • SELF TEST w HPLJ2100 - zmiana jezyka

    Witam jak zmienic jezyk ustawien na wydruku (oczywiscie na polski) ? czy jest to mozliwe z poziomu Service Mode czy trzeba miec osobny program ? pozdrawiam

    Drukarki, ksero Profesjonalne AliYO   01 Kwi 2004 23:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1143
  • siemens c 25

    mam takie pytanie co moze nie grac w tym telefonie jest to wersja 10 i chce zmienic jezyk na polski probowalem programem lg25 ale nie wychodzi ma boot seqence failed chcialem go rownierz przeflaszowac ale zrzuca flasza a nowego nie wgrywa co moze byc nie tak???

    GSM Serwis Foope   02 Gru 2004 22:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1299
  • o zestawie kabli do DCT4

    Witam ! Może ktoś mi doradzi o zestawie kabli do DCT4 do Noki, są na Allegro np. . Czy bedzie dobry taki do zmiany softu w Noki 3510i, mam zmienic jezyk na polski. Prosze o porady z jakich programów korzystać!

    GSM Serwis Joy_Pawel   18 Sie 2004 21:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1155
  • Toshiba 3220 - kody użytkownika jak skasować?

    pdw: posiadasz moze serwisowke do tej maszyny? lub wiesz jak zmienic jezyk na polski lub angielski? czy wogole jest to mozliwe

    Drukarki, ksero Profesjonalne BoBa   18 Sty 2006 21:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1582
  • Usuwanie skrótu raz jeszcze

    Rzeczywiscie dziwny to problem, moze spróbuj zmienic jezyk klawiatury i upewnij sie ze napewno zaznaczone jest: POLSKI PROGRAMISTY! Ale jak to nie zadzaiła to ja bym formatował - aloe to tylko moje zdanie.... Pozdr

    Software serwis wojtek12345   30 Mar 2005 15:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1113
  • Zmiana jezyka w systemie XP

    Mam maly problem stalem sie posiadaczem komputera przenosnego ze stanow i mam maly problem . A mianowicie chce zmienic jezyk w systemie z angielskiego na polski bez usowania systemu . Prosze o pomoc. Przeniosłem z: Komputery Hardware. Następnym razem - Ostrzeżenie - za pisanie postów w złych działach....

    Software serwis guciioo   13 Cze 2005 16:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1982
  • JAK ZROBIC S65 z S6v ?

    Witam Mam maly problem, mam telefon komorkowy Siemens S65 a dokladniej mowiac S6v (jest to wersja oprogramowania produkowana specjalnie dla vodafone). Telefon jest naprawde fajny niestety wersja vodafone ma swoje do niczego mi nie potrzebne "udogonienia" Mimo tego ze dalo sie zmienic jezyk na polski(T9...

    GSM Serwis yozka1   21 Lip 2005 08:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1068
  • Cruiser PL

    Witam, czy w programie cruiser v5.02 da sie zmienic jezyk na polski... W historii ziman jest napisane ze jest w wersji polskiej...ALE JAK TO ZROBIC??. Bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

    GSM Serwis Multi_COM   30 Paź 2005 22:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1359
  • motorola A835 i tornado

    Witam mam takie pytanie czy moge zmienic jezyk w tym telefonie na polski oraz zdjac simloka za pomoca tornado na suporcie znalazlem jakiegos flesza do tego modelu ale w programie moto_acer nie ma takiego modelu moze jest jakis program pod tornado ktorym mozna to zrobic albo inny sposob ale zwiazany z...

    GSM Serwis cfo   29 Wrz 2005 12:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 714
  • Telefony Samsung i pliki jezykowe

    Witam Czy ktos moze mi podpowiedziec,jakie paczki nalezy zmienic w Samsungach E300,E800 i V200,aby byl w nich jezyk polski? Pozdrawiam

    GSM Serwis diodav   24 Lip 2006 12:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1455
  • nokia 3510i

    Witam Mam problem. Kupilam nokie 3510i z angielskim menu i chcialabym zmienic jezyk na polski. Poza tym mam tez kabelek USB i plyte, po zainstalowaniu programu oxygen chcialam sciagnac loga i dzwonik na telefon, ale niestety ten program wogole nie widzi ze jest cos podlaczone (pewnie chodzi o ustawienie...

    GSM Serwis morgan_exe   21 Gru 2005 17:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 972
  • problem z downloadem softu do AF-3018SE

    lang to znaczy jezyk.wystarczy zmienic na polski i zalaczyc autprzeszukiwanie,bo napewno brak listy.

    SAT Serwis spawnn6   22 Gru 2005 16:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2339
  • Nokia 6020 - zdjęcie simlocka i wgranie języka polskiego.

    Witam mam nokie 6020 i chcialbym zmienic jezyk na polski oraz zdjac simlocka Czy da rade zrobic to kablem DKU5 pod usb po pewnych przeróbkach??? Czy simlocka zdejme za pomoca kody z tego fona??i czy wgralbym (jezeli to mozliwe) softa za pomoca tego kabla?? :|

    GSM Serwis komismaja   03 Maj 2006 22:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2615
  • Co i jak z Playstation Portable PSP ?

    Witam, odswiezam watek gdyz mam pytanie. Stalem sie posiadaczem Sony PSP wersji japonskiej. Problem jest oczywisty - jezyk konsoli. Czy ktos ma pomysl jak go zmienic na polski lub angielski? Dzieki za sugestie.

    Inne Serwis Hubi995   10 Maj 2009 18:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3810
  • IPAQ 3630 zmiana języka

    Mam HP iPAQ hx2490 w wersji hiszpanskiej i chcialbym zmienic jezyk na polski lub angielski. Jak to zrobic?

    Software serwis marek216   06 Lut 2007 17:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3618
  • Simlock BB5 6680 Tornado HWK

    Mam tornado z HWK (nowa aktualizacja z supportu) i chcial bym zdjac simlocka z nokii 6680 i nie mam tej opcji w Tools v 2.0.5.3 sars soft czy ktos z was to robil na Tornado??Moze potzrbuje jakiejs innej wersji?? Pozniej chcial bym zmienic jezyk na polski dodam ze chce zrobic to bezpiecznie kabelkiem...

    GSM Serwis poochone   21 Sie 2007 08:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1191
  • Pralka SIEMENS WIQ 1833 i jej LCD

    Aby zmienic jezyk nalezy skasowac biezace ustawienia wciskajac rownoczesnie na ok 5 sec gorny i dolny przycisk po prawej stronie wyswietlacza. Po tym powinna pojawic sie na wyswietlaczu lista dostepnych jezykow w tym i polski. Lista jest dluga wiec nalezy przewijac ekran uzywajac > i < az dojdziesz...

    AGD Szukam skryn   24 Gru 2007 12:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2002
  • Opinie o zestawie v.a.g 1551, 1788, 1767.

    witam jestem w trakcie podjecia decyzji o zakupie zestawu vag tj 1551 1788 1767 zestaw wycofany z zachodniego karta w serwisu kpl analizator do kalibracji okresowej blokada, 1551 wersji 7.1 odpala diagnoze podobno za 230 netto mozna zmienic na jezyk polski...

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   17 Lut 2008 16:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2665
  • Panasonic TX-W32D5F chassis EURO5,OSD bez jezyka polskjego.

    czy w trybje serwisowym mozna zmienic jezyk na polski i litery w TXT.?

    TV Serwis marek70   05 Mar 2008 14:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1047
  • Toyota Avensis II 2003r Instrukcje PL

    poszukuje instrukcje obsługi do komputera i GPS w Avensis II, lub softu zeby zmienic wyświetlane dane na jezyk polski. (auto z Holandi) :cry:

    Samochody Szukam Szejk77   01 Lut 2009 12:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5114
  • Panasonic Lumix DMC-TZ3 polskie menu

    Witam!!! Ustaliłem z tego pdf ze mam wersje Dmc-tz3,Tz2eb\ef\eg\egm\gn, jesli chcialbym zmienic jezyk na polski to co mam zrobic ? przeprowadzic procedure przedstawiona na stronie numer 10 tego pdf? Zawiera tam notke ze tylko po wymianie "plyty glownej" to sie przeprowadza:/

    Aparaty Fotograficzne Serwis sir_mendez   29 Gru 2011 15:24 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 15959
  • Spolszczenie Medion MD95000

    Czy w Medionie MD 95000 (Version 4.20.0 Build 14053) mozna wgrac nowsza wersje windowsa lub zmienic jezyk z niemieckiego na polski. Prosze o konkretna porade. Czytalem sporo o tym w necie ale nic konkretnego nie znalazlem, a na eksperymenty nie mam chwilowo czasu.

    Urządzenia Mobilne zaza   27 Lip 2008 18:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5471
  • Citroen C 5 z 2004 - nawigacja

    Oczywiscie ze w servisie !!!!! Tylko nie dostaniesz jednej plytki z mapami Polski , bedziesz musial kupic caly komplet - aktualizacje kosztuja jak dobrze pamietam kolo 600 zl , a jak bedziesz chcial zmienic jezyk to konieczny jest zakup calego pakietu instalacyjnego (sa tam juz mapy) a to kosztuje ponad...

    Samochody Eksploatacja maverick215   30 Sie 2009 20:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2031
  • Rioh 1013 Reset PCU correctiy

    juz po sprawie kasowałem pokazywał ze complit, ale nie kasowało, zmieniłem beben i jest ok czy mozna w tej maszynie zmienic jezyk na polski w podstawowym ustawienie polskiego nie ma.

    Drukarki, ksero Regeneracja drebin   06 Lis 2009 17:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1130