Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Najlepiej jest zmierzyć ciśnienie oleju.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
Kolego niewiele można zrozumieć z tego co napisałeś o oleju. Nie ma to żadnego sensu. Jeśli dolewasz 0.5l na 2tys km to wychodzi 250ml na 1 tys km. Idealnie nie jest, ale to też nie tragedia. Podejmij auto pod komputer i sprawdź parametry silnika i pompowtryskow. Kopcenie na siwo może być od spalania oleju, ale i od tego że stare turbo napchalo oleju...
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Zmierz ciśnienie oleju , myśle że wałki były całe robiłem to pare razy siadają pompy oleju.
A więc napinacze łańcuchowe w głowicy z przestawieniem fazy. Ja bym zmierzył ciśnienie oleju na glowicach bo ono wymagane jest do prawidłowej pracy przestawiacza
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Pompy orygianlnej raczej nie kupisz ... tak mi się wydaje przynajmniej. Zmierz luz na zębatce ewentualnie bo ładowanie jakiegoś polskiego tandetnego zamiennika te mija się z celem. Wyjmij tą podkładkę i zmierz ciśnienie oleju na rozgrzanym dobrze silniku. Jak będzie ok to pompy bym nie ruszał.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Zależy jak jest uszkodzony. Jeśli Mechanicznie czyli np ukruszony to zobaczysz, jeśli jest miękki to nie zobaczysz, chyba że na walku zrobiły się ślady. Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Zobacz, czy na zimnym silniku jest u góry od startu czy dopiero po tych dwóch minutach.
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, to będzie naj bardziej wiarygodna diagnoza.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Zmierzyć ciśnienie oleju.
Zmierz ciśnienie oleju- wszystkiego się dowiesz.
Trzeba by jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju, żeby zobaczyć czy czasami zawór w pompie się nie przycina.
Wróć do starej podstawy filtra zmierz ciśnienie oleju.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
A więc wszedłeś sobie tylko popisać widzę i nie słuchasz. Musisz zmierzyć ciśnienie oleju manometrem i tylko to da gwarancję. Inaczej się nie dowiesz ,rozumiesz tak?
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Czujniki zużycia klocków w osi tylnej - zwarcie. Ciśnienie oleju radzę zmierzyć.
Jak odkrecisz turbinę razem z kolektorem to chyba będzie widać skąd przechodzi olej. Zmierz ciśnienie oleju.
Dźwięk jak by na panewce był luz lub na zaworach jak by się coś działo z popychaczami ,spuścić olej i zobaczyć czy nie ma opiłków w oleju i w filtrze można też zmierzyć ciśnienie oleju
A czy tłoki a dokładniej rowki dobrze wyczyszczone? jeśli tak to być może podpierają się zawory,proponuje zmierzyć ciśnienie oleju powinno być max 4 temat wałkowany zapodam link:) Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... proszę bardzo Pewnie olej wymieniony na 15w40? no niby ja w swoim B3 2e mam mineralny i nic się złego nie dzieje...
Na dzień dobry zmierz ciśnienie oleju manometrem ,później dalsze kroki.
Zmierzyć ciśnienie oleju dla pewności ,jak ok wymienić czujnik ciśnienia na nowy. To wszystko.NIc więcej nie kombinuj i nie poprawiaj fabryki.
Zmierz ciśnienie oleju, jakie powinien mieć 2.0 bary przy 2 tys. obr. i 4 bary przy 4 tys.
Ciśnienie oleju zmierz zanim się zatrze na amen.
gromleon , już któryś raz sugeruję, abyś zmierzył ciśnienie oleju, tak jak napisałem wyżej, jego wysokość wszystko ci powie. To jest pierwsza czynność którą się powinno zrobić w tej sytuacji. Jeżeli jest dobre, to raczej wszystkie elementy układu smarowania są w dobrym stanie czyli panewki sworznie smarowane przez ten układ (chyba że nie jest smarowany...
no to zmierz ciśnienie oleju w układzie albo rozdzielacz
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
To nie ma nic do rzeczy. Najlepiej żebyś zmierzył ciśnienie oleju, czy szybko narasta po odpaleniu i czy jest cały czas. Wygląda to jakby olej splywal do miski po postoju. Sprzawdz też oringi na filtrze oleju.
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
Zmierz ciśnienie oleju, ale i tak potem szykuj hajs.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
To zmierz ciśnienie oleju.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Wkręć zegar w głowice i zmierz ciśnienie oleju. Rozrząd na blokady pasuje? Pomierz jeszcze ciśnienie sprężania.
Zmierz ciśnienie oleju.
Przecież tu trzeba zmierzyć ciśnienie oleju.... Bez tego kategoryczny zakaz uruchamiania silnika, a Ty przygazówki i jeżdżenie. Silnik pewnie sobie zniszczyłeś.
Z tymi obrotami to przesadziłeś . Zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej masz zalany .
Skąd wiesz że niema ciśnienia oleju. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.Na czym polegał kapitalny remont silnika.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
Zmierzyć ciśnienie oleju manometrem .
Gdzie ten filtr kupiłeś ? Zmierz ciśnienie oleju.
Zmierz ciśnienie oleju przy 2000 obr/min
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Sprawny manometr wkręcić zamiast czujnika ciśnienia oleju i zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju. Ile ono obecnie wynosi? Według zegara na desce rozdzielczej? Jaki olej masz zalany do silnika?
Zmierz ciśnienie oleju.
Witam. To jest moje prywatne auto. Stoi w ASO na naprawie gwarancyjnej. Powód: terkotanie w silniku. Jak wysłuchałem, to najbardziej słychać w miejscu łańcucha rozrządu. W ASO najpierw rozebrali górę silnika, stwierdzili, że jest dobrze, i zmierzyli ciśnienie oleju. I tu wychodzi, że jest za wysokie i tłumaczą, że przez to słychać rozrząd. Jakoś mi...
Proponuje na rozgrzanym silniku zmierzyć ciśnienie oleju na obu czujnikach, tym w głowicy i w tym przy filtrze oleju.
Jedź do jakiegoś warsztatu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem, wymień filtr oleju i olej.
Zmierzyć ciśnienie oleju na początek. Nie - nie ma nic wspólnego z wymianą akumulatora.
A czy pofatygowałeś się i zmierzyłeś ciśnienie oleju manometrem?
Zmierz ciśnienie oleju.
Nie pisałem o tym ale na rozgrzanym silniku na zapłonie wyskakuje komunikat Oil sensor work shop! Czujnik był już 3 razy wymieniany i NIC! ...a wystarczyło zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, zamiast w ciemno wymieniać czujniki :/
Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Pojawil sie jeszcze raz blad, o nazwie zbyt wolna praca walka rozrzadu rzad 1 uklady ssacego. Ten błąd nie wskazuje na złe ustawienie rozrządu tylko problemem albo z kołem VVT albo z przestawiaczem koła albo z ciśnieniem oleju. Miałem taki błąd w Skodzie z silnikiem 1.4 TSI. Albo zbieg okoliczności i coś się zaczyna dziać na rzeczy, albo zmierz ciśnienie...
Skrawki silikonu mogły przytkać smok pompy oleju, albo wadliwy filtr. Zmierz ciśnienie oleju powinno być 1,4 bar przy 850 rpm.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem
Na początek zmierz ciśnienie oleju manometrem. Jaki olej i jaki filtr zastosowałeś.
Zmierzyć ciśnienie oleju zegarem na rozgrzanym silniku. To mechanik powinien zrobić na początku.
Zmierz ciśnienie oleju i czynnika.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem,później porozmawiamy o reszcie.
Zmierz ciśnienie oleju, przy skrecaniu w prawo olej (zgodnie z sila odśrodkową) przepływa w lewą strone miski. Druga sprawa poziom oleju ok? Silnik nie byl przekładany z iveco RWD (kiedyś)? - nie jestem pewny różnic ale przy przekładce do omegi z vectry silnika 3.2 bez zmiany miski smoka i płyty uspokającej spływ oleju z wału do miski takie coś się...
Na początek zmierz ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr ma być 2,0 atm.
Najpierw zmierz ciśnienie oleju manometrem ,potem podejmiesz decyzję o wymianie czujnika lub naprawie silnika. Olej oraz filtr dawno temu wymieniałeś.
Zmierzyć ciśnienie oleju, filtr wymieniony na ten sam? Może ma zbyt duże opory
Ciśnienie oleju jeszcze zmierz. Przewody powietrza i chłodnicę wyjmij i wyczyść.
Silnik wg.producenta ma mieć 147KM . U mnie przy skrzyni AF22 wyszło jak się nie mylę,131KM . Tak że silnik mam raczej zdrowy a straty są na skrzyni. Z tym manometrem to nie jest głupi pomysł.Warto go kupić i zmierzyć ciśnienie oleju .
Witam, Przychodzę po długiej przerwie z problemem za wysokiego ciśnienia oleju na zimnym silniku w TGX 2010r, D26 480km, Przebieg 1 116 000km. A więc tak, na zimnym silniku wywala błąd EDC 03087-00. Zacząłem od wymiany czujnika oleju - no bo najszybciej i najprościej, i bez zmian niestety. Zmierzyliśmy ciśnienie oleju i przy temp oleju 10st ciśnienie...
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Toku74- zmierz ciśnienie oleju na zimnym oleju i przygazuj to 4500 obr i zobacz ile pokaże manometr
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
A jak dział wtedy podnośnik ramion? Załóż coś ciężkiego i spróbuj. Możliwe, że pompa się kończy. Przeczyść filtr oleju pompy z opiłków. Na koniec zmierz ciśnienie oleju w instalacji hydraulicznej.
Zmierzyć ciśnienie oleju i podać wartości,to pomożemy.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem ,potem ewentualnie wymieniaj czujnik.
To trzeba zmierzyć ciśnienie oleju, pewnie jest za niskie.
Lepiej szybko zmierz ciśnienie oleju w silniku!
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Masz w DASie listę błędów, zaznaczasz dany błąd z listy i wchodzisz głębiej klawiszem F3, w F6, F8 masz pomoc. Dodano po 13 (at)vskedzior, dźwignia zaworu bez powodu się nie uszkodzi. Jeśli stukanie to nie wina wtrysku, sprawdzaj rolkę szklanki popychacza, głębokość i skok laski, rolkę pompy wtryskowej. Zmierz ciśnienie oleju manometrem i kompresję...
Jaki olej zalałeś? Może być winny czujnik ciśnienia oleju, lub poziomu oleju - o ile takowy występuje w aucie tym. Lecz fajnie by było też zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdrawiam.
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
bylo by warto zmierzyć ciśnienie oleju manometrem. Niektórzy "magicy" mają takie coś. I wtedy dowiedziałbyś sie coś więcej o stanie silnika. Ale generalnie, jeśli kopci i ma niskie ciśnienie oleju na gorącym to z tego silnika raczej nic nie będzie.
Jedyna opcja to niewłaściwy filtr lub olej. Zmierz ciśnienie oleju.
A coś się dzieje, że chcesz zmierzyć ciśnienie oleju? Jaki silnik?
Wałek jest łożyskowany bezpośrednio w głowicy. Spróbuję zmierzyć ciśnienie oleju
Zaworek jest prawdopodobny,zanim zmienisz zmierz ciśnienie oleju manometrem .Filtry Filtrona to nie jest dobry zamiennik.
Zmierz ciśnienie oleju na gorącym silniku.
Jak 250tkm to ja bym je od razu wymienił, pewnie oryginalne jeszcze. I zmień mechanika który może ci zmierzyć ciśnienie oleju.
Zmierz manometrem ciśnienie oleju. Zobaczysz jakie jest faktyczne.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na gorącym silniku.
Zmierz ciśnienie oleju na 10-40, potem go zalej 5-30, i zobacz jaka jest różnica. Powodzenia.
Witam, udało komuś się rozwiązać problem niskiego ciśnienia oleju? Mam podobny problem w silniku CAYC. Silnik ma nalot 330 tys. (pewny przebieg). Przed pracami nie było zmierzone ciśnienie oleju. Co jakiś czas potrafił wyskoczyć komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Informacyjnie: w środku silnik czyściutki, bez nagaru. Od ponad 150 tys. jeżdżony tylko...
Lepiej nim nie jeździj i zmierz ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku.
Przede wszystkim zmierz ciśnienie oleju
zmierzyć czujnik ciśnienie zmierzyć ciśnienie paliwa zmierzyć ciśnienie paliwa passat
przetwornik termopary zespół parzenia sterownik dogrzewacza
zelmer 01z013 samsung ue55ks8000
Jak rozpoznać bieguny superkondensatora? Czy druty na ciepłym kaloryferze są bezpieczne?