Zmierz napięcie na rozruszniku i baterii w czasie rozruchu to powinno wiele wyjaśnić.
Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Zmierz napięcie przy rozruszniku podczas odpalania. Możliwe, że na kablu plusowym jest duży spadek np. przez korozję na łączeniu przewodu z końcówkami.
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
A zmierz napięcie jak będziesz włączał rozrusznik to wtedy może zrozumiesz co napisał Błażej.
(at)ElektrodaBot Jak sprawdzić stan rozrusznika LCD lub znaleźć go w urządzeniu? Jaki waszym zdaniem jest kształt i obwód obwodu zał./wył. z obudową ciśnieniową zastosowaną w multimetrze i jak zmierzyć napięcie? Możliwe, że część obwodu włączania/wyłączania nie wysyła napięcia zasilania. Jak zmierzyć napięcie obwodu rozrusznika LCD? Gdzie Waszym zdaniem...
tak dokładnie! przyszło mi do głowy, aby zmierzyć napięcie na rozruszniku, gdy silnik pracuje
Jak odpalasz na krótko zwierasz te 2 duże śruby? Zmierz napięcie na tym cienkim przewodzie dochodzącym do rozrusznika podczas zapalania.
Najpierw to zmierz napięcie na rozruszniku podczas rozruchu, podejrzewam że problem jest w innym miejscu.
Sprawdz dokładnie połączenia przy przekaźniku rozrusznika, dobrze by było zmierzyć jakie napięcie jest za przekaźnikiem, może się okazać że to właśnie on jest winny a nie rozrusznik...
czy coś jeszcze mogę sprawdzić. Może być to problematyczne, ale nie zaszkodziłoby zmierzyć napięcia bezpośrednio na rozruszniku podczas samego kręcenia. Wystarczy że gdzieś po drodze jest "zielono" i mogą dziać się cuda.
W jakim stanie masz akumulator oraz rozrusznik. Zmierz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
Spadek napięcia, przy rozruchu za pomocą rozrusznika, zmierz napięcie przy rozruchu. Na początek podłącz mocniejszy akumulator .
Ehh, ale doradzacie. Autorze, żeby sprawdzić połączenia, zmierz napięcie pomiędzy rozrusznikiem a akumulatorem. Im większe ono będzie, tym gorsze połączenie. Oczywiście pomiar na jednym biegunie i podczas rozruchu. Przyłączając sondy w różne punkty, możesz zmierzyć spadki w poszczególnych punktach. IMHO jeśli kable się grzeją, to oznacza że prąd idzie...
Zmierz napięcie na rozruszniku w czasie kręcenia, ale na samym rozruszniku tj. między obudową, a zaciskiem na automacie
Witam. Trzeba zmierzyć napięcie rozruchu (w czasie pracy rozrusznika). Wartość tego napięcia nie powinna być mniejsza niż 9,5V. Jeżeli napięcie jest niższe to akumulator traci zdolność rozruchową . Wykonaj próbę z dodatkowym zasilaniem z drugiego samochodu. Pozdrawiam
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
po dłuższym przytrzymaniu zapłonu stopiło bezpiecznik 10A (pierwszy od lewej, nie wiem od czego) Czyżby nie było opisu na klapce? A jeśli nie ma, to opis bezpieczników nie jest dostępny w sieci? Napięcie na elektromagnesie rozrusznika w czasie próby rozruchu zmierzone? Napięcie na rozruszniku w czasie próby rozruchu zmierzone? Próba odpalania poprzez...
Zmierz napięcie na zacisku prądowym rozrusznika i jego masie i drugi raz na SŁUPKACH akumulatora. Oba napięcia zmierz w trakcie kręcenia na gorącym silniku. Jak będą podobne wyniki to instalacja jest ok. Prawdopodobnie nie będą.
Jak już bardzo chcesz zmierzyć, to jako bocznik amperomierza możesz użyć kabla, co idzie od akumulatora do rozrusznika. Najpierw trzeba zmierzyć opór tego kabla, puszczając przez niego prąd około 5A (trzeba znać dokładną wartość tego prądu) np swiatła i zmierzyć napięcie na końcach kabla. Gdy mamy zmierzone napiecie i natężenie, obliczamy opór kabla...
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Poczekaj, zmierz czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Czy przy rozruchu podawane jest napięcie do elektromagnesu? Może to jakaś drobna usterka i nie będzie trzeba kupować nowej baterii akumulatorów.
Jak tam rozrusznik?Zmierz napięcie podczas rozruchu.
Jeśli masz woltomierz na napięcie stałe to zmierz napięcie między plusowym zaciskiem akumulatora a plusowym zaciskiem na rozruszniku. Następnie zmierz napięcie między minusem na akumulatorze a masą rozrusznika. Pomiaru dokonuj w chwili gdy rozrusznik pracuje.
Aku do wymiany, zmierz napięcie jak włączasz rozrusznik.
To musisz poświęcić zdecydowanie więcej czasu lub zaprowadź do elektryka a jak pewny jesteś na bezpiecznikach jest prąd , niech ktoś Ci przekręci stacyjką jak do odpalania a TY zmierz napięcie na rozruszniku.
Ile lat ma akumulator? Jak się ociepliło to zakręcił. Jak się sytuacja powtórzy to zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem jeden mierzy druga osoba kręci.
Rozrusznik dostaje za słabe zasilanie. Podłącz woltomierz na zaciski akumulatora i zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznika, zobaczysz na ile napięcie przysiada. Rozrusznik jest dobry, bo kręci, gdyby był zablkokowany to by go dobry akumulator spalił dawno. Mechanika działa jak na rozruszniku auto leko ruszy. Jedyna opcja to słaby akumulator. Tu...
Aby sprawdzić ładowanie należy na uruchomionym silniku zmierzyć woltomierzem napięcie na klemach akumulatora albo zmierzyć napięcie między cewką rozrusznika a masą ciągnika Dodano po 6 Starych regulatorów raczej nie ma w sprzedaży, pozostaje przeróbka na nowy alternator od ruskiego albo przeróbka na alternator od poloneza czy golfa.
Posprawdzaj przewody alternator ,rozrusznik akumulator. Zmierz miernikiem napięcie na akumulatorze jakie masz. może też rozrusznik się ci zawiesił.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem dobrze by było zmierzyć prąd pobierany przez rozrusznik.
A akumulator ma ile lat...może już jest u schyłku swego żywotu. Dobrze by było -jak już sygnalizowałem- zmierzyć jego napięcie zaraz po nocnym postoju(bez przekręcanie kluczyka-tylko podnieść maskę i zmierzyć). A następnie jeżeli wynik będzie w okolicach 12V zmierzyć napięcie na klemach podczas kręcenia rozrusznikiem-do jakiej wartości ono spadnie....
Dochodzi, wyczyściłem nawet wszystkie styki żeby nie pewność że kable nie zaśniedziały. Dodano po 12 Zmierzyłem miernikiem napięcie na rozruszniku i wynosi 13V.
Trzeba by to : -słyszeć -zmierzyć napięcie na akku + na rozruszniku Inaczej tylko szklana kula.
Posługujesz się miernikiem wprawnie, a nie przyszło ci do głowy zmierzyć napięcie podczas rozruchu, gdy jak twierdzisz rozrusznik kręci ciężko lub wcale? Jeśli nap. na aku jest ok to szukaj problemu na klemach itp. jak w drugim zdaniu jak podał kolega wyżej powyżej. Jeśli napięcie to >11V to szukaj nowego aku i tyle.
Może problem z sygnałem sterującym. Jakiś problem z kablem lub stacyjką? Spróbował bym zmierzyć napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozumiem, że oba rozruszniki w całości były wymieniane łącznie z elektromagnesem/stycznikiem?
Jeżeli nie ,,odzywa" się przekaźnik, to problem leży w nim samym, albo w obwodzie pierwotnym, na który składa się stacyjka, przycisk na kierownicy oraz sam przekaźnik. Skoro dysponujesz multimetrem, to zmierz napięcie na cewce przekaźnika, albo zmierz jego rezystancje (cewki). Pomiar napięcia po naciśnieciu przycisku startowego. To naprawdę prosty układ.
gdzie szukać przyczyny, co wymienić? Wyczyścić klemy akumulatora, zmierzyć napięcie akumulatora (na klemach), zmierzyć napięcie na zacisku (śrubie) rozrusznika, Jeżeli oba pomiary są zbliżone - zdemontować rozrusznik i wykonać testy rozrusznika "na stole". Jeżeli nadal nie będzie "kręcił" - zregenerować rozrusznik.
Mało prawdopodobne aby wolne koło się zablokowało (stara konstrukcja więc z rolkami cylindrycznymi), prędzej panewka na kole zębatym ale musiałby być dobry powód. Nie wierzę więc że wolne koło kręci rozrusznikiem - rozpadłby się podczas normalnej pracy silnika (kilka tysięcy RPM a rozrusznika kilkadziesiąt tysięcy RPM). Żeby to potwierdzić, zmierz napięcie...
Przewody plusowe i minusowe do sprawdzenia na początek czyli masa od akumulatora do podwozia i skrzyni biegów, plusowy na alternatorze i rozruszniku. Zmierz napięcie miedzy obudowa alternatora a minusem akumulatora a później miedzy + akumulatora a wyjściem z alternatora.
1. Akumulatory powinny mieć napięcie spoczynkowe powyżej 12.4V - chociaż spotykałem się z przypadkami, że z mniejszym napięciem kręciły. 2. Masz dwie 6V czy jedną 12V? 3. Po podładowaniu dobrze kręci? 4. Dasz radę zmierzyć napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem? 5. Klemy są czyste? Połączenia przewodów również? 6. Jeśli rozrusznik jest sprawny, to...
A najlepiej to zmierz napięcie po włączeniu rozrusznika. Mierz to napięcie dwa razy, raz na zaciskach - bolcach i drugi raz na klemach. Wtedy będziesz wiedział, które klema nie kontaktuje (jeśli to jej wina).
[quote="tronix50"]mierząc napiecie podczas uruchamiania rozrusznika w punkcie cewki bendixu. Panie Tronix Bendix to inaczej zebnik-część mechaniczna .Zmierzyć napięcie można ewentualnie na włączniku rozrusznika. Proszę sie nie obrażać ,nie taki miałem zamiar.
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Ok. To w takim razie; możesz jeszcze zmierzyć napięcie na każdej podczas kręcenia rozrusznikiem (miernik ustawiony na 100-200 V AC). Podaj jakie napięcia masz na poszczególnych parach przewodów (biało-niebieski<->czerwony i biało-zielony<->biało-czerwony). Proponuję na czas pomiaru wykręcić świecę, będzie łatwiej.
Witam mam forda escorta 1.4 benzyna + immo. Po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, słychać tylko cyknięcie przekaźnika w skrzynce bezpieczników i odzywa się pompka paliwa. Zmierzyłem napięcie na + rozrusznika 12.6[V] i po załączeniu zapłonu na elektromagnesie rozrusznika 0[V]. Sprawdziłem jeszcze: - napięcia w kostce stacyjki we wszystkich pozycjach...
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Jak podczas próby kręcenia "klika " może być aku a może być i sam rozrusznik. Trzeba zmierzyć spadek napięcia albo jak zachowują się np światła.
Sprawdź w ciapku wszelkie połączenia wysokoprądowe albo zmierz napięcie na rozruszniku podczas kręcenia (przydały by się 2 woltomierze jednocześnie), jak gdzieś gubisz 1-2v to będą problemy a wiadomo jak to ze starym ciapem. Takie pierdoły są ważne i można DUŻO zrobić bez żadnych kosztów (paroma kluczami, kawałkiem papieru ściernego i puszką spraju...
Albo gdzieś ten prąd nie przepływa tak, jak powinien. Zmierz napięcie na module podczas kręcenia rozrusznikiem.
13V to jest brak ładowania, a nie dobre ładowanie, ma być 13,8V-14,4V. Nie wolno odłączać akumulatora przy pracującym silniku, grozi to zniszczeniem regulatora napięcia (i całej elektroniki w aucie). Skoro podładowanie akumulatora pomaga to znaczy, że padł. Zmierz napięcie podczas pracy rozrusznika, nie powinno spadać poniżej 10V.
Popieram wypowiedź kolegi TZOK, fiat punto jest szczególnie wrażliwy na niskie napięcie akumulatora, zmierz napięcie akumulatora podczas kręcenia rozrusznikiem. Oraz sprawdź masy silnika i komputera.
Kybernetes ma rację taki rezystor przy prądzie 100A po prostu wyparuje. Przy 100A na rezystorze nastąpi spadek napięcia 1V.
Wygląda na źle założony. Słychać, że nie wykonuje pełnej pracy i nie załącza styków rozrusznika. Zmierz jeszcze napięcie na nim podczas próby odpalania.
Ocieplenie napewno nie zaszkodzi, ale koniecznie zmierz napięcia ładowania, zmierz napięcie przy rozruchu, a może rozrusznik płata jakiegoś figla? Zatarte, zużyte tulejki itp., sprawdź też połączenie minusa baterii do masy i gruby przewód +, od baterii do samego rozrusznika. Acha jeszcze masa silnika- taka miedziana plecionka do sprawdzenia.
Rozrusznik nie może zakręcić wałem i przygasają kontrolki, następuje reset komputera godziny. Tym tropem bym szedł. Przewody do sprawdzenia. Od połączenia przewodów z klemami, bo tam we wnątrz, lubi być zielono, poprzez oczka na rozruszniku i masie pojazdu. Ewidentnie jest spadek napięcia, nie musi być on skutkiem awarii mechanicznej. Jaki jest prąd...
No to zmierz zwyczajnie napięcie na akumulatorze, będzie widać.
A zmierz napięcie na cewce podczas chechłania rozrusznikiem. Coś mi mówi, że będzie grubo poniżej 12V.
Akumulator, przewody , sniedż. Zmierz napięcie na akumulatorze w momencie rozruchu. Widać , że mocno spada skoro przekaźnik rozrusznika puszcza. Przewody ok, https://youtu.be/7T1a259djUY napięcie tutaj zmierzyłem, chyba o to chodzilo. Podczas pierwszej próby odpalenia chodzi dosyć długo rozrusznik, a później już słychać głównie przekaźnik
Piszesz że masz 40V.A czy próbowałeś na niższym napięciu?Jeśli to możliwe to mógłbys sprawdzic na niższym napięciu-byśmy mieli rozeznanie.... Mam lepszy pomysł - niech autor w miarę możliwości zmierzy napięcie na zaciskach rozrusznika w trakcie kręcenia, zobaczymy do ilu spada z tych 40V. Jeśli utrzymuje się w granicach 30 - 35V , to śmiało można odwinąć...
Zmierz żarówką czy masz w momencie rozruchu napięcie na cieńkim przewodzie rozrusznika.
Byłem dziś na pomiarach akumulatora: Test akumulatora Dobry-Naładuj Napięcie 12,57 v zmierz. 570A EN Wart. znam. 680A EN Test rozrusznika Napięcie 11,06v Test ładowania Napięcie 14,48v Ktoś coś ?
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora podczas rozruchu, jeśli spadnie poniżej 9 V akumulator albo naładować albo wymienić. Naładuj akumulator i zmierz gęstość elektrolitu.
Zdjęcie modułu wstaw, jeśli jest jakiś opis to zdjęcie od strony opisu. Zmierz oporność czujnika położenia wału. Powinien mieć około 50 om, zmierz napięcie cewki zasilającej moduł gdy kręcisz silnik z rozrusznika z wyjętą świecą.
Widzę, że masz wprawę w wymianie akumulatorów. Z Twoim podejściem to częstotliwość wymiany aukumulatora będzie zwiększać się. Więc powodzenia! !!! Warto by zmierzyć do ilu spada napięcie podczas kręcenia rozrusznika przed "zaskoczeniem" silnika.
Przecież to banalny układ. Do sprawdzenia wystarczy kontrolka i miernik. Zmierzyłeś, ile wynosi napięcie na elektromagnesie rozrusznika przy próbie rozruchu ze stacyjki? Ile wynosi napięcie na jej wyjściu 50? Lecisz po kolejny puntach i sprawdzasz zasilanie. Sprawdź stan wiązki lub pociągnij na próbę nowy przewód z komory silnika do kabiny i przepinaj...
Ten samochód zbadano i opisano doskonale więc szukać. Ale zaryzykuję podpowiedź. Słabym punktem są przyłącza do karoserii (ot zwykła korozja). Wówczas przepływ prądy często nasyąpi po linkach sterowania. Ale strzały mogą świadczyć o braku luzów zaworowych lub zawieszaniu zaworów z racji nadmiernego dokręcenia pokrywy zaworów. Więc występowało tam coś...
Zrób jakieś sensowne pomiary: 1. Naładuj akumulator 2. Zmierz napięcie po naładowaniu (tak co najmniej 15 minut po odłączeniu prostownika) 3. Zmierz napięcie pod znanym obciążeniem (np. żarówka reflektorowa 55W) 4. Zmierz ewentualnie napięcie na akumulatorze samochodowym w momencie odpalania z niego skutera
A silnik pracuje normalnie? Albo rozrusznik nie styka sie dobrze do masy trzeba było by zmierzyć, jakie dostaje napięcie.
sprawdziłem napięcie między 7 i 4 pinem 0.04 V nie dochodzi prąd na przekręconym zapłonie pozycja 2 silnik zimny. Od razu wyszło że mam walnięty automat od rozrusznika napięcie jest a nie wyrzuca bendixa czy to moze być przyczyna braku ww napięcia?? jeżeli rozrusznik całkiem martwy i nie rusza to przypuszczalnie skończyły Ci się szczotki... ale to...
Podejrzyj oscyloskopem co dzieje się na linii CAN w trakcie pracy rozrusznika. Nie raz spotkałem się z siejącymi mocno rozrusznikami. Zmierzyłeś napięcie w trakcie rozruchu? Akumulator był podmieniany? Wiązka w głowicy sprawna, piny na pompkach podoginane, żadnych błędów wtrysku? Jak mruga kontrolka, to błąd jakiś musi widzieć.
Zmierz jakie napięcie jest na tym cienkim przewodzie na rozruszniku podczas kręcenia jak nie chce palić.?
Witam. Wiele może podpowiedzieć próba uruchomienia auta na "pych".Jeżeli trudno obrócić silnikiem, to problem jest mechaniczny. Jeżeli pali dobrze, to trzeba się zabrać za elektrykę. Zmierzyć napięcie podczas kręcenia na rozruszniku i na akumulatorze. Przy mocnym spadku napięcia na aku. do sprawdzenia stan aku. a potem rozrusznik. Przy dużej różnicy...
Ten traktorek musi mieć podłączony dobry akumulator ,aby działał poprawnie. Akumulator w traktorku jest winny na pewno jest w nim coś nie halo, jeśli na innym aku jest dobrze. Ten akumulator w traktorku to na pewno jest dobry, zrób pomiar napięcia pod obciążeniem. Pewnie będzie spadek jak diabli. Zmierz napięcie w instalacji kiedy włączasz rozrusznik,...
Dodatkowo zauwazylem, ze po odlaczeniu klem podnosnik normalnie dziala Z odłączaniem klem byłbym ostrożny... może kogoś zakorcić zrobić przegazówkę... :) BTW. Koniecznie zmierz napięcie na zacisku 30 rozrusznika lub alternatora względem masy ciągnika w trzech przypadkach - zapłon wyłączony, zapłon włączony i ciągnik uruchomiony (zgasła kontrolka ładowania)...
Jak już rozrusznik kręci jak szalony zmierz napięcie jakie jest na cewce zapłonowej bodajże przewód koloru czarnego. A ten mechanior przeczyścił ci styki wewnątrz kopułki bo zapewne były zaśniedziałe. Zrób to sam.
Spadek napięcia na kablu rozrusznika nie spowoduje spadku napięcia na akumulatorze... Prąd zmierz miernikiem cęgowym, jaki rezystor zastosujesz do pomiaru ok 100A? Jak motocykl nie zapala, sprawdź złączkę na styczniku rozrusznika i bezpiecznik, tam jest główne zasilanie instalacji motocykla.
Zobacz czy ze stacyjki na elektromagnes idzie napięcie na rozrusznik Napewno będziesz jakieś miał jak wyrzuca elektromagnes-słyszysz pyknięcie ale zobacz czy nie jest za niske Zmierz spadek napięcia na akumulatorze kiedy kręcisz rozrusznikiem Najlepiej by było jak bys go wyjął i sprawdził na krótko od akumulatora Mozesz tak mieć ze dochodzi napięcie...
jak gdyby rozrusznik nie miał siły przekręcić...czym to może być spowodowane? Zacznij sprawdzać od połączeń elektrycznych (również na rozruszniku), sprawdź masy od akumulatora. Dodatkowo zmierz napięcie w akumulatorze podczas próby uruchamiania silnika. kompresja na wszystkich cylindrach 15 Coś dużo masz tej kompresji :D . Silnik nie "konsumuje" czasami...
To trzeba zmierzyć ładowanie akum i do jakiego napięcia spada podczas kręcenia rozrusznikiem. Chyba że to usterka nie ma związku z akumulatorem.
Sam prostownik nie da odpowiedniej ilości prądu, z tego co piszesz to chyba będzie 63 lub 83 A, jest to za mało żeby odpowiednio zakręcić rozrusznikiem zwłaszcza w silniku wysokoprężnym. Można wspomóc akumulatory, ale jeśli te są padnięte to wspomaganie też na wiele się nie zda. Najlepiej to jednak sprawdzić sprawność akumulatorów, uszkodzone wymienić....
natomiast oali na krótko poprzez stykniecie prądu z przewodem wzbudzenia w rozruszniku. Jak kupiłeś nowy to reklamuj. Co ma reklamować skoro rozrusznik jest sprawny tylko wzbudzanie automatu ma uszkodzone? Przecież wyraźnie widać, że nie wyrabia prądowo. Zmierz napięcie na przewodzie sterującym w chwili kręcenia rozrusznikiem. Zobaczysz, że będzie...
W jakim stanie jest akumulator. Zmierz napięcie pod obciążeniem np światłami.
gorzej z wiedzą Dlatego nawet nie wiesz jak poprawnie zmierzyć napięcie pod obciążeniem.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Najpierw zmierz napięcie na klemach i upewnij sie że aku jest rozładowany może ci rozrusznik płatać figle a jesli rozładowany to szukaj jakiegoś upływu zapolona żarówka itp możesz podpiąć amperomierz na spoczynku i zobaczyc jakie jest obciążenie jakieś znaczne bo zawsze jakieś będzie podtrzymanie pam ięci radia czy zegarka .
To proste, weż miernik i zmierz do jakiej wartości spada napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem a potem porównaj to z napięciem jakie dopuszcza do pracy radia producent i nie dziw się że radio w tym czasie głupieje, nawet wyłączone bo w tym czasie procesor radia również pracuje sprawdzając klawiaturę radia czy nie nacisnąłeś klawisza...
Sprawdź rozrusznik. Zmierz napięcie podczas próby rozruchu czy spada czy nic się nie dzieje. Jeśli nie spadnie albo spadnie mało ok. 1V to może być wina rozrusznika, najprawdopodobniej szczotki. Opukaj lekko rozrusznik i ponów próbę odpalania. Słychać elektromagnes rozrusznika gdy dajesz na rozruch? Powinno cyknąć. Rozrusznik sprawdź szybko też tak...
Dobry akumulator z pełnym obciążeniem ma 13,7V, sprawdź u siebie naciąg paska klinowego. Tym napięciem, które pokazuje komputer nie sugerowałbym się zbytnio. Weź miernik do ręki i zmierz napięcie samodzielnie.
Te parametry mówią tylko, że ładowanie ok. Podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory.Powinni mieć tester, fachowo wykonany test jest miarodajny. Jeżeli koniecznie chcesz sam to zmierz spadek napięcia w czasie pracy rozrusznika. Taki pomiar może wykazać usterkę akumulatora , rozrusznika lub niepewny styk w ich obwodzie.
Dzieje się to zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku, także gęstość oleju wykluczona. Baterie mierzone, napięcia ok. Witam. Zmierz napięcie podczas rozruchu bezpośrednio na rozruszniku (między 30 a obudową rozrusznika).Jeżeli znacznie się różni od napięcia (podczas rozruchu ) na akumulatorach ,to trzeba szukać w połączeniach (30 i 31). Sprawdź punkty...
Zmierz napięcie na słupkach akumulatora w trakcie próby rozruchu gdy rozrusznik nie chce kręcić.
Muszę przyznać że akumulator od malucha robi wrażenie. Jak dotychczas przy odpalaniu nie został ani razu użyty akumulator 6V. A noce są już chłodne i rano czasami trzeba dłużej pokręcić ale potem zapali. Akumulator 9letni Centra Standard 44Ah 400A i co ważne oryginalny wolnoobrotwy rozrusznik. Jednak pali tylko jak się wyciąga odprężnik. Z załączonym...
Robiłeś remont. Być może pasowanie jest "ciasne" i w niskiej temperaturze z tego powodu są większe opory. Może masz uszkodzony rozrusznik (tulejki, szczotki, wirnik, stojan, elektromagnes, bendix) lub spadki na połączeniach przewodów prądowych. Zmierz woltomierzem analogowym napięcie na zaciskach rozrusznika podczas rozruchu. Będzie w granicach 10-11V...
Ja bym zmierzył prąd oraz napięcie bezpośrednio na rozruszniku podczas kręcenia ' z oporem'. Bo albo rozrusznik nie dostaje wystarczającej ilości prądu albo coś stawia nadmierny opór. W jakim stanie jest silnik? Zwróć uwagę na ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów (uszczelka pod głowicą) - miałem przypadek dziwnego zachowania rozrusznika przy...
Witam, mam problem z Toyotą Rav4 2.0 16v 3S-FE z 1998 roku. Jest to model z dwoma cewkami zapłonowymi, bez aparatu zapłonowego. Problem polega na tym, że samochód nie odpala - podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry i wtryskiwacze nie działają, ale pompa paliwa pracuje i ciśnienie paliwa wynosi 3,5 bara. Najdziwniejsze jest to, że iskra pojawia...
Akurat jak na złość nie mam czym zmierzyć napięcia... To ładuj tak długo aż zacznie gazować. Jeżeli po takim ładowaniu nadal nie będzie dobrze kręcił rozrusznikiem, to raczej złom. :cry:
zmierzyć prąd rozrusznik zmierzyć napiąć ładować zmierzyć napiąć gniazdko
drzwi anglik centrala hipath straty przekładnika prądowego
integra wyjście sterujące alarmem mikrokomputer cobra1
Wzory na deltę i pierwiastki równania kwadratowego Oporność czujnika temperatury w Saeco Incanto