Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznika, możesz podładować akumulator jak mało jeździ ile ma lat?
Zmierz napięcie na rozruszniku i baterii w czasie rozruchu to powinno wiele wyjaśnić.
Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Zmierz napięcie przy rozruszniku podczas odpalania. Możliwe, że na kablu plusowym jest duży spadek np. przez korozję na łączeniu przewodu z końcówkami.
Wsadź akumulator do samochodu i zmierz napięcie podczas zakręcania rozrusznikiem. Dowiesz się czy i w jakim stopniu są sprawne.
A zmierz napięcie jak będziesz włączał rozrusznik to wtedy może zrozumiesz co napisał Błażej.
Jak odpalasz na krótko zwierasz te 2 duże śruby? Zmierz napięcie na tym cienkim przewodzie dochodzącym do rozrusznika podczas zapalania.
Jak już bardzo chcesz zmierzyć, to jako bocznik amperomierza możesz użyć kabla, co idzie od akumulatora do rozrusznika. Najpierw trzeba zmierzyć opór tego kabla, puszczając przez niego prąd około 5A (trzeba znać dokładną wartość tego prądu) np swiatła i zmierzyć napięcie na końcach kabla. Gdy mamy zmierzone napiecie i natężenie, obliczamy opór kabla...
Sprawdz dokładnie połączenia przy przekaźniku rozrusznika, dobrze by było zmierzyć jakie napięcie jest za przekaźnikiem, może się okazać że to właśnie on jest winny a nie rozrusznik...
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Witam. Trzeba zmierzyć napięcie rozruchu (w czasie pracy rozrusznika). Wartość tego napięcia nie powinna być mniejsza niż 9,5V. Jeżeli napięcie jest niższe to akumulator traci zdolność rozruchową . Wykonaj próbę z dodatkowym zasilaniem z drugiego samochodu. Pozdrawiam
(at)ElektrodaBot Jak sprawdzić stan rozrusznika LCD lub znaleźć go w urządzeniu? Jaki waszym zdaniem jest kształt i obwód obwodu zał./wył. z obudową ciśnieniową zastosowaną w multimetrze i jak zmierzyć napięcie? Możliwe, że część obwodu włączania/wyłączania nie wysyła napięcia zasilania. Jak zmierzyć napięcie obwodu rozrusznika LCD? Gdzie Waszym zdaniem...
po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu wyskakuje mi awaria hamulca postojowego, a przebieg auta znika to może być działanie przekaźnika odcinającego inne obwody na czas rozruchu. A możesz zmierzyć napięcie na pokładzie w czasie tego "klikania" bendiksu na rozruszniku? to jeden trop - jak spada to masz kłopot z przewodami, głównie masa.. JAk nie...
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Jeżeli nie ,,odzywa" się przekaźnik, to problem leży w nim samym, albo w obwodzie pierwotnym, na który składa się stacyjka, przycisk na kierownicy oraz sam przekaźnik. Skoro dysponujesz multimetrem, to zmierz napięcie na cewce przekaźnika, albo zmierz jego rezystancje (cewki). Pomiar napięcia po naciśnieciu przycisku startowego. To naprawdę prosty układ.
Jak w temacie, czy da się zmierzyć w jakis domowy sposób prąd jaki pobiera rozrusznik? np. biorąc pod uwagę przekrój i długość przewodów zasilających rozrusznik i sprawdzając na nich spadek napięcia ?? pozdrawiam!
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
Zrób jakieś sensowne pomiary: 1. Naładuj akumulator 2. Zmierz napięcie po naładowaniu (tak co najmniej 15 minut po odłączeniu prostownika) 3. Zmierz napięcie pod znanym obciążeniem (np. żarówka reflektorowa 55W) 4. Zmierz ewentualnie napięcie na akumulatorze samochodowym w momencie odpalania z niego skutera
czy coś jeszcze mogę sprawdzić. Może być to problematyczne, ale nie zaszkodziłoby zmierzyć napięcia bezpośrednio na rozruszniku podczas samego kręcenia. Wystarczy że gdzieś po drodze jest "zielono" i mogą dziać się cuda.
Cześć. Kupiłem sobie mierniki ciśnienia sprężania na Allegro bo nie chce mi się płacić za każdy pomiar 50 zł. I teraz zastanawiam się jak zmierzyć prawidłowo to ciśnienie. Nie mam o tym zielonego pojęcia. Czy ktoś by pomógł i opisał jak mam to wykonać w moim samochodzie? Załączam zdjęcia tego co kupiłem. Za pomoc z góry dziękuję :)
https://obrazki.elektroda.pl/5507889500_...
Witam Chciałem wczoraj wykonać prosty test poboru prądu przez samochód na postoju bo wydaje mi się że coś rozładowuje akumulator. Wpiąłem szeregowo taki oto bardzo profesjonalny miernik: http://img529.imageshack.us/img529/2926/... o ile napięcie pokazywał bez problemowo (czyli obwód zamknięty) to po przełączeniu na natężenie auto było martwe,...
Sterowanie polega na zmianie szerokości impulsu. Mierząc zwykłym multimetrem silnik, napięcie nie zgadza się z tym co sobie obliczyłem. https://obrazki.elektroda.pl/1701542900_...
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora podczas rozruchu, jeśli spadnie poniżej 9 V akumulator albo naładować albo wymienić. Naładuj akumulator i zmierz gęstość elektrolitu.
tak dokładnie! przyszło mi do głowy, aby zmierzyć napięcie na rozruszniku, gdy silnik pracuje
Posługujesz się miernikiem wprawnie, a nie przyszło ci do głowy zmierzyć napięcie podczas rozruchu, gdy jak twierdzisz rozrusznik kręci ciężko lub wcale? Jeśli nap. na aku jest ok to szukaj problemu na klemach itp. jak w drugim zdaniu jak podał kolega wyżej powyżej. Jeśli napięcie to >11V to szukaj nowego aku i tyle.
Ehh, ale doradzacie. Autorze, żeby sprawdzić połączenia, zmierz napięcie pomiędzy rozrusznikiem a akumulatorem. Im większe ono będzie, tym gorsze połączenie. Oczywiście pomiar na jednym biegunie i podczas rozruchu. Przyłączając sondy w różne punkty, możesz zmierzyć spadki w poszczególnych punktach. IMHO jeśli kable się grzeją, to oznacza że prąd idzie...
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
Najpierw to zmierz napięcie na rozruszniku podczas rozruchu, podejrzewam że problem jest w innym miejscu.
Spadek napięcia, przy rozruchu za pomocą rozrusznika, zmierz napięcie przy rozruchu. Na początek podłącz mocniejszy akumulator .
W jakim stanie masz akumulator oraz rozrusznik. Zmierz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Poczekaj, zmierz czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Czy przy rozruchu podawane jest napięcie do elektromagnesu? Może to jakaś drobna usterka i nie będzie trzeba kupować nowej baterii akumulatorów.
Zmierz napięcie na zacisku prądowym rozrusznika i jego masie i drugi raz na SŁUPKACH akumulatora. Oba napięcia zmierz w trakcie kręcenia na gorącym silniku. Jak będą podobne wyniki to instalacja jest ok. Prawdopodobnie nie będą.
Akurat jak na złość nie mam czym zmierzyć napięcia... To ładuj tak długo aż zacznie gazować. Jeżeli po takim ładowaniu nadal nie będzie dobrze kręcił rozrusznikiem, to raczej złom. :cry:
Miernik cęgowy i pobór prądu w obwodzie rozrusznika, do tego napięcia bezpośrednio zmierzyć na rozruszniku w czasie jego "pracy". Drugi sposób, pomiar spadków napięcia między akumulatorem a zaciskami rozrusznika. To da dostateczną wiedzę co do możliwej usterki.
Zmierz napięcie na rozruszniku w czasie kręcenia, ale na samym rozruszniku tj. między obudową, a zaciskiem na automacie
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Rozrusznik dostaje za słabe zasilanie. Podłącz woltomierz na zaciski akumulatora i zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznika, zobaczysz na ile napięcie przysiada. Rozrusznik jest dobry, bo kręci, gdyby był zablkokowany to by go dobry akumulator spalił dawno. Mechanika działa jak na rozruszniku auto leko ruszy. Jedyna opcja to słaby akumulator. Tu...
Może poprostu czopy akumulatora lub klemy są mocno zabrudzone ---zmierz spadek napięcia w czasie jak prubujesz odpalać --- podaj mase z akumulatora do masy silnika ---sprawdzić napięcie na zacisku 50 od rozrusznika w czasie pruby odpalenia ---sprawdzić zasilanie rozrusznika 30
sprawdziłem napięcie między 7 i 4 pinem 0.04 V nie dochodzi prąd na przekręconym zapłonie pozycja 2 silnik zimny. Od razu wyszło że mam walnięty automat od rozrusznika napięcie jest a nie wyrzuca bendixa czy to moze być przyczyna braku ww napięcia?? jeżeli rozrusznik całkiem martwy i nie rusza to przypuszczalnie skończyły Ci się szczotki... ale to...
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
po dłuższym przytrzymaniu zapłonu stopiło bezpiecznik 10A (pierwszy od lewej, nie wiem od czego) Czyżby nie było opisu na klapce? A jeśli nie ma, to opis bezpieczników nie jest dostępny w sieci? Napięcie na elektromagnesie rozrusznika w czasie próby rozruchu zmierzone? Napięcie na rozruszniku w czasie próby rozruchu zmierzone? Próba odpalania poprzez...
Jeśli masz woltomierz na napięcie stałe to zmierz napięcie między plusowym zaciskiem akumulatora a plusowym zaciskiem na rozruszniku. Następnie zmierz napięcie między minusem na akumulatorze a masą rozrusznika. Pomiaru dokonuj w chwili gdy rozrusznik pracuje.
Jak tam rozrusznik?Zmierz napięcie podczas rozruchu.
Naładuj akumulator ale na początku to trzeba zmierzyć napięcie na nim na postoju i po przekręceniu kluczyka i próbie włączenia rozruchu.
Papier ścierny 120 i przeszlifuj do czystego metalu końcówkę masową na rozruszniku i alternatorze (ma być czysta miedź lub aluminium) możesz dodać miedzianego smaru, zabezpieczy przed korozją i poprawi kontakt. Zmierz napięcie na klemach podczas pracy oraz na alternatorze. Może być że alternator już wymaga regeneracji bo nie doładowuje akumulatora....
jak gdyby rozrusznik nie miał siły przekręcić...czym to może być spowodowane? Zacznij sprawdzać od połączeń elektrycznych (również na rozruszniku), sprawdź masy od akumulatora. Dodatkowo zmierz napięcie w akumulatorze podczas próby uruchamiania silnika. kompresja na wszystkich cylindrach 15 Coś dużo masz tej kompresji :D . Silnik nie "konsumuje" czasami...
Aku do wymiany, zmierz napięcie jak włączasz rozrusznik.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem dobrze by było zmierzyć prąd pobierany przez rozrusznik.
Posprawdzaj przewody alternator ,rozrusznik akumulator. Zmierz miernikiem napięcie na akumulatorze jakie masz. może też rozrusznik się ci zawiesił.
gdzie szukać przyczyny, co wymienić? Wyczyścić klemy akumulatora, zmierzyć napięcie akumulatora (na klemach), zmierzyć napięcie na zacisku (śrubie) rozrusznika, Jeżeli oba pomiary są zbliżone - zdemontować rozrusznik i wykonać testy rozrusznika "na stole". Jeżeli nadal nie będzie "kręcił" - zregenerować rozrusznik.
Rozrusznik ma za słaby prąd, żeby płynnie obrócić wałem silnika - rozładowany akumulator o ile nie padł całkowicie. Zmierz napięcie prądu na akumulatorze. Możesz spróbować podłączyć inny prostownik wygląda na to, że dla tego co podłączałeś akumulator jest za bardzo rozładowany i nie uruchamia cyklu ładowania...
Najpierw zmierz napięcie na klemach i upewnij sie że aku jest rozładowany może ci rozrusznik płatać figle a jesli rozładowany to szukaj jakiegoś upływu zapolona żarówka itp możesz podpiąć amperomierz na spoczynku i zobaczyc jakie jest obciążenie jakieś znaczne bo zawsze jakieś będzie podtrzymanie pam ięci radia czy zegarka .
zmierzyć prąd rozrusznik zmierzyć napiąć ładować zmierzyć napiąć gniazdko
łączyć żarówka równoległy ferguson enigma sender video schemat
regulacja głośności kolumn aktywnych skoda fabia
Kia Venga - brak przednich świateł przeciwmgłowych: przyczyny i rozwiązania Jak usunąć zapach spalenizny z portu ładowania?