Pokrętło w prawo cztery kroki. Bedzie to pomiar napięcia stałego do 60V. Do pomiar prądu ładowania musisz przestawić pokrętło na zakres 20A prądu stałego (14 kroków w prawo) i przede wszystkim przełożyć czerwony przewód pomiarowy do gniazda oznaczonego 20A max. Obydwu pomiarów nie możesz robić jednocześnie. Musiałbyś mieć drugi miernik. Przy powyższych...
Zmierz ich napięcie...
Witam. Podłącz tak jak w załączniku. Zmierz napięcie na padach: P+ oraz P-. Zmierz również napięcia każdego z ogniw.
Zmierz napięcie też na minusowym przewodzie.
Zmierz napięcie na złączu regulatora napięcia.
Na początek zmierzyć trzeba napięcie baterii, powinno być w okolicach 3V.
Nie wydaje mi się aby nowy akumulator był uszkodzony. Skąd masz pewność ,że akumulator nie jest ładowany? Zmierz napięcie na akumulatorze przed ładowaniem. Włóż akumulator do ładowarki i pozostaw go na jakiś czas w ładowarce. Wyjmij akumulator i ponownie zmierz napięcie. Jak wzrośnie napięcie to ładowarka ładuje.
Akurat jak na złość nie mam czym zmierzyć napięcia... To ładuj tak długo aż zacznie gazować. Jeżeli po takim ładowaniu nadal nie będzie dobrze kręcił rozrusznikiem, to raczej złom. :cry:
Co mogło się stać? Napięcie pomimo że mniejsze od wskazanego za nominalne to powinno i tak ładować akumulator. Powinno ale nie ładuje. :D Jeżeli dobrze zmierzyłeś napięcie to masz uszkodzoną ładowarkę. Nie wdając się w szczegóły, podmień ładowarkę.
Rozebrać, zmierzyć napięcie baterii.
Zmierz napięcia jakie masz na tych zakresach.
Podejrzewam uszkodzoną baterię. Zmierz jakie ma napięcie.
I wszystkie akumulatory równo i pięknie się ładowały. Przecież w połączeniu równoległym nie zmierzysz pojedynczego akumulatora więc oczywistą rzeczą jest że będą mieć równe napięcia.
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
No i co z tego że wygląda? Trzeba rozebrać zasilacz i tam zmierzyć napięcie.
Prawdopodobnie masz uszkodzone ładowanie i taki będzie efekt. Do zmierzenia napięcie na akumulatorku. Dodano po 50 Jaki model tych słuchawek.
Weź dokumentację, na 5 stronie jest opis nóżek. Nóżka 9 wyłącza lub włącza ładowanie. Zmierz na niej napięcie. Nóżka 3 informuje czy jest dobre napięcie zasilania. sprawdź omomierzem czy cewka jest dołączona do układu scalonego. Jest tam jeszcze kondensator podciągający napięcie - dobrze by było zmierzyć jego pojemność. Na jednej nóżce są impulsy, ale...
Na czujniku będzie spadek napięcia, a odstraszacz może pobierać prąd chwilami przekraczający to co podają w specyfikacji. Na pewno pobiera więcej przy załączeniu kiedy kondensatory się ładują. Możesz zmierzyć napięcie, na wyjściu czujnika, obciążonego działającym odstraszaczem. Generalnie czujniki nie są stosowane do bezpośredniego załączania urządzeń...
Zmierzyłem napięcie - ładuje się do 677V, czyli w sumie chyba dość poprawnie.
A w jaki sposób mierzyłeś napięcie jakim ładuje prostownik? i po jakim czasie zmierzyłeś napięcie po zapaleniu się kontrolki 100%?
Zacznij od zmierzenia napięcia palnika przed błyskiem. Zobaczymy czy przetwornica dobrze ładuje kondensatory. Ewentualnie porównaj napięcia w sprawnej i uszkodzonej.
Zmierz napięcie na B+ i obudowie alternatora.
Pastuch dość prosty w budowie, ktoś się wzorował na dawnych konstrukcjach. Możesz zmierzyć napięcie do jakiego ładuje się kondensator, jeśli będzie to około 300 V i będzie to powtarzalne to układ działa prawidłowo, natomiast zachowanie się iskry tak jak na trzecim filmiku wskazywać może na uszkodzony transformator wysokiego napięcia, prawdopodobnie...
Zmierzyłem napięcie akumulatora i ...10V. Czy próbować go dalej ładować, czy raczej akumulator uszkodzony? Zmierzę w najbliższym czasie stan elektrolitu. Akumulator jest uszkodzony, ma zwarte cele przez dendryty soli. Akumulatory, które długo leżakowały nie należy ładować dużym prądem 0,1Qn , na początku prądem poniżej 0,05 Qn.
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
Zmierz napięcia poszczególnych akumulatorów. Upewnij się, że żaden z nich nie odstaje z napięciem od innych. Naładowane powinny mieć ok. 4,2 V.
Witam - napięcie baterii proszę zmierzyć na B+ oraz B- . Na OLX są płytki do naprawy bateri Makita BL 1830 , ID141726335 .
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
Opór wewnętrzny nie zmierzysz omomierzem. Mierzysz spadek napięcia na rezystorze i wyliczasz wartość oporu.
Przestań go ładować, zostaw go mówiłem i zmierz napięcie po kilku godzinach odpoczynku, jeśli będzie poniżej 12V to złom.
Witam! Zmierz napięcie ładowanie i wszystko będzie wiadomo. Pozdrawiam.
Zmierz napięcie jak niby ładuje pod obciążeniem. Tam nie ma gumy jest metal do metalu, albo tu się ślizga albo pasek.
Zmierz napięcie ładowanie po trasie, jak się regulator zagrzeje to napięcie ładowania spada, a skoro wyjściowo jest 13.9V to praktycznie nie masz ładowania.
Najprościej byłoby dołożyć układ odłączający ładowanie po osiągnięciu przez akumulator napięcia końca ładowania, 19V jest wartością daleką od maksymalnej dopuszczalnej. Jednocześnie zmierz napięcie wyjściowe dla każdego z możliwych ustawień, na zdjęciu widać po dwie możliwe nastawy dla napięć 12 jak i 24V.
Wszystko ma wpływ jak BMS odczyta z Imaxa za wysoki poziomem napięcia to jego zadaniem jest właśnie odcięcie ładowania. Ale chyba sprawdzałeś miernikiem podczas ładowania co imax podaje. Rozładuj ogniwa do jednakowej wartości podłącz imax i kontroluj napięcie 3.2/3.3/3.4/3.5.......po dojściu do 3.9-4.0 wyłącz ładowanie i zmierz napięcie na poszczególnych...
Prostownik ładuje za mało.W trakcie końcowego ładowania akumulator powinien mieć napięcie około 14,5V
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
Naładuj baterie i zmierz jej napięcie. Zobacz co spalone w alternatorze.
Jak ładujesz telefon z Androidem to zainstaluj aplikację Ampere. Pokaże jakim prądem telefon jest ładowany.
Musisz zmierzyć napięcie na akumulatora. Naładowany akumulator powinien mieć ok 4,2V.
Działa,okazało się że zepsuty był stator pod magnetem.Wymienili na nowy.Teraz napięcie jest i iskra na świecach również. Możesz zmierzyć to napięcie na wypiętym kablu od cewki ładującej, chyba czerwonoczarny. Woltomierz ustaw na 200VAC. Jakie powinno być wyprzedzenie zapłonu.U mnie w instrukcji jest podane 3mm przed Gmp tak też ustawiłem. Takie wyprzedzenie...
Podłącz miernik do akumulatora, podłącz prostownik (ma być wyłączony z kontaktu), zmierz napięcie (DC). Mierząc napięcie poproś kogoś o włączenie prostownika. Jeśli napięcie wzrośnie - akumulator jest ładowany.
Ale sprawdzałeś czy ładowanie załącza czy tylko dioda cię o tym informuje zmierzyłeś pobór prądu i napięcie czy rośnie.
Zmierz napięcie w gnieździe sieciowym.
Czy pojemność kondensatora miałaby jakieś znaczenie dla pomiaru bez obciążenia, Jeżeli ma to być tylko pomiar napięcie, to pojemność kondensatora nie ma specjalnego znaczenia. Jego zastosowanie pozwala zmierzyć napięcie szczytowe jakie się na nim odłoży. Napięcie 12.5V które zmierzyłeś, to jest napięcie średnie i ono w tym wypadku nie jest wcale takie...
Raczej bym myślał o tym, żeby naładować, a potem odłączyć ładowanie, i parę razy zmierzyć napięcie, żeby ocenić, jak szybko maleje - to będzie miara tego, jakie jest oświetlenie. Pomiar napięcia musi być przez układ o dużej impedancji - np. wtórnik na wzmacniaczu operacyjnym z FET-ami na wejściu. Fotoopornik ma wysoką czułość, ale jest trochę nieliniowy...
Odłącz prostownik, zmierz napięcie, poczekaj pól godziny, zmierz napięcie, poczekaj jeszcze pół godziny i znów zmierz napięcie.
Zmierz napięcie i gęstość.
Czy na baterii laptop pracuje? Rozładowuje ją? Jeżeli nie, to otwórz baterię i sprawdź bezpiecznik termiczny oraz zmierz napięcia na sekcjach.
Możesz ją wyciągnąć, zmierzyć napięcie i zacząć OSTROŻNIE ładować po za urządzeniem. Po kilku minutach spróbuj czy działa
prostownik zmierzyć napiąć ładować zmierzyć ładować alternator zmierzyć ładować akumulator
sterowanie fototranzystora odbiornik dwukanałowy zabrudzone wydruki
schemat inwertera hybrydowego schemat falownika hybrydowego
Massey Ferguson 6180: Brak połówek i sprzęgła - przyczyny Echosonda Deeper, Toslon, Rippton – brak parowania z łódką zanętową, przyczyny i rozwiązania