Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
W zasadzie to jesli przewody WN miałyby oporność zwykłych kabli (bliską 0 ) zapewniloby to najmniejsze straty,ale rezystancja przewodów ogranicza prąd w cewce zabezpieczając ją przed uszkodzeniem. przewod WN napięcie rzedu 20-50kV praktycznie bez spadku przenosi sie przez przewody o rezystancji kilka Kohm , wiec rezystancją nie nalezy sie martwic iesli...
Mam nieodparte wrażenie że kolega nie dbał o ten agregat . Tak tylko pobieżnie patrząc na uzwojenie wygląda jakby się przegrzało.
pomoze zwykly woltomierz takze lcd rozepnij kostke od sondy mase woltomierza podlacz do masy auta a plus woltomierza do przewodu z sondy ustaw miernik na zakres ok 0-2v woltomierz powinien wskazywac od 0 do 1v z tym ze caly czas powinno sie zmieniac (pracowac od zera do 1 )np przy dodawaniu i ujmowaniu gazu jesli np bedzie wskazywal caly czas podobna...
Nie tylko końcówki mocy się uszkadzają , szczególnie gdy ma się tak wadliwy model :P. I nie ma takiego parametru jak oporowość ! Czy sygnał w ogóle dociera do stopnia mocy ?
Z foto 2 wpisz w google może wujek G....e pokaże
To jest silnik na 220V zmierz oporność uzwojeń.
Witam. Trzeba miernikiem do pomiaru małych oporności zmierzyć oporność uzwojenia pomiędzy sąsiednimi wycinkami, wokół całego komutatora (24pomiary). Oporności powinny być jednakowe. I trzeba induktorem zmierzyć oporność izolacji między uzwojeniem a masą wirnika.
Zmierz oporność między pinami 3-6 oraz 1-2. Wstaw fotkę drugiej strony płytki.
cewki tachometru, to jest problem, żeby go odkręcić Nie potrzeba demontować, żeby zmierzyć oporność.
Na moje oko ten silnik nie będzie działał bez kondensatora. Weź omomierz, zmierz oporność uzwojeń między każdą kombinacją przewodów. Podejrzewam że będzie R,R i 2R ale wypada sprawdzić.
Witam, rozebrałem zmywarkę i optycznie wszystko posprawdzałem i złożyłem z powrotem .. zmywarka zaczęła grzać. Temat można zamknąć.
Zmierz oporność tego punktu do którego była wlutowana ta nóżka 5V względem masy. Ujemna sonda do masy. Ten stabilizator wygląda na niesprawny i wymaga wymiany.
Można, można. W jednym ze swoich postów opisałem teoretycznie taki pomiar nazywając go "metodą techniczną". Dla wytrwałych poszukiwaczy odnalezienie go nie będzie stanowiło problemu. Oczywiście pozostają kwestie bezpieczeństwa itp... ale nie one były przedmiotem mojego postu.
Faktycznie nie widać diody ale można by zmierzyć oporność pomiędzy tymi wyprowadzeniami, i w zależności od biegunowości dołączanego miernika jak zero to diody mogą miec zwarcie jak 15 k to uzwojenie może mieć przerwę, jak kilka omów to można uznać ze uzwojenie ok. i jeszcze oporność izolacji tego uzwojenia.
Zmierz oporność pomiędzy czerwonymi, zielonymi i czarnymi oczywiście bez zworek
Jeśli obawiasz się zastąpienia przewodu żółtego przewodem niebieskim to wystarczy zmierzyć oporność: grzałka będzie miała niską oporność, termistor wysoką.
Zabawa dosyc ciekawa, ale możesz spróbować. Moc możesz oszcowac mierzac przekrój kolumny srodkowej, ewentualnie 2 x przekrój kolumny skrajnej P=ok. 1.1 x S[cm2] x S[cm2] Potrzebny jest woltomierz i amperomierz AC/miernik uniwersalny/ i trafko z 230V/(12-30V) bezpieczne U<40V ac Odszukaj uzwojenienie nawiniete najcieńszym drutem podepnij do niego...
A przewód zasilający masz dobry zmierz napięcie na zasilaniu silnika na stojanie. Jak będzie ok wyjmij wtyczkę i tam zmierz oporność miernikiem można pokręcić wirnikiem żeby szczotki załapały pomiar.
To jest termistor ntc do monitorowania temperatury ogniwa. Zmierz oporność przy 20 stopniach i bedzie wiadomo co dokupić.
Trzeba zmierzyć czy dochodzi 230V a później zmierzyć oporność grzałki multimetrem ale widać że wybulona.
Oznaczone są jako rezystory. Trzeba wylutować i zmierzyć oporność - będziesz wiedział co trzeba kupić. Nic innego nie uległo uszkodzeniu :?:
Trzeba zmierzyć oporność w odpowiedniej temperaturze, a najlepiej porównać z dobra sonda.
1 .Poszukaj grzałkę. 2 Odepnij przewody. 3 Zmierz oporność grzałki.
Błąd P0597 dotyczy grzałki termostatu. Zmierz oporność grzałki. P0420 mówi o tym że katalizator masz zużyty.
Zmierzyć oporność cewki przekaźnika i dać taki sam opór.
Zmierz oporność między pierścieniami, powinno być kilka omów.
Próbowałeś zmierzyć oporność? Są kondensatory wyglądające identycznie jak rezystory.
Witam Proponuję fuser z czujnikiem włożyć do piekarnika z żądaną temperaturą, z wyprowadzonym kablem na poza piekarnik i po nagrzaniu się fusera zmierzyć oporność miernikiem.
W kostce od cewki masz 4 "-" od lewej strony i pierwszy z prawej "+". Zmierz oporność. 0,63ohma. Obstawiam cewkę.
http://obrazki.elektroda.net/52_12058757... http://obrazki.elektroda.net/52_12058757...
Witam . Awaria silnika . Można zmierzyć oporność uzwojeń(ewentualnie). Wymiana agregatu 400-500zł.
Nie wiem dokładnie jak owa wkładka jest zbudowana, ale sprawdzić omomierzem nie zaszkodzi. Tutaj w skrócie jak takie wkładki wyglądają, są zbudowane, w skrócie też opisana zasada działania. https://voiceshop.pl/pl/n/20 My omomierzem powinniśmy zmierzyć oporność tych że cewek.
A jeśli kolega może to niech zmierzy oporność urządzenia na wejściu zasilania. Mam identyczny więc będzie można porównać
Silniki z hamulcem sterowany stycznik iem k2, musisz wyzwolić ten stycznik i dopiero sprawdzać silniki podpięte bezpośrednio, zmierz oporność uzwojeń silników.
Witam, Najprościej zmierz oporność multimetrem i ustal jaki to potencjometr. Na podstawie oznaczeń powinno dać się wyszukać dokumentację dla tej rodziny potencjometrów firmy ALPS.
Dość znana usterka. Przekaźnik dostaje wewnątrz zwarcia styków do cewki. Zazwyczaj na ULN się nie zatrzymuje i pada mikrokontroler ( jest na tyle słaby, ze nawet drobne zwarcie na dowolnym triaku i koniec). Zmierz oporność na wyjściu ze stabilizatora 5V.
Łatwo to sprawdzić multimetrem. Możesz zmierzyć oporność jeśli będzie wysoka czyli rzędu co kilku Ohm albo nawet kilo Ohm to masz tak termistor, termopara generuje napięcie kilka które zależy od temperatury ale są to mV i ma bardzo niską oporność niemal zwarcie.
zmierzyłem oporność i wskazuje 25Ω, jak już wyczytałem jest to raczej prawidłowy odczyt. Tak , to prawidłowy pomiar. Trzeba szukać usterki w sterowaniu .
Zmierz oporność silnika napędu płyty- powinna być ok 10Ω; jeśli wyraźnie inaczej- do wymiany.
Masz SM , popatrz w układ chargera BQ24725ARG > pomyśl (dlaczego się grzeją) - można wylutować PL2 i zmierzyć oporność po jej obu końcach
A jakim miernikiem mierzysz? W jaki sposób mierzysz(sam głośnik, czy jest on gdzieś z czymś połączony)? Miernik chyba musi być zepsuty, bo w punkcie 4. absolutnie się nie mogę zgodzić, aby kolumna od Zodiaka miała R około 4 omów. Jak mierzysz kolumnę multimetrem, to on używa prądu stałego do pomiaru, czyli "widzi" tylko głośnik niskotonowy(+ opór cewki...
Witam.Proponuję zmierzyć oporność zimnej żarówki 12V/35W i obliczyć prąd jaki przez nią przepłynął.Myślę że zbyt duży i stąd taki efekt.
Nie napisałeś modelu piekarnika, ale grzałki termoobiegu są przeważnie dostępne. Masz możliwość sprawdzenia, czy faktycznie jest uszkodzona - jeśli posiadasz miernik to przy wyłączonym przewodzie zasilającym zmierz oporność grzałki omomierzem.
Nawet napewno nie należy mostkować. Można zastosować zwykły rurkowy bezpiecznik na kabelkach do próby. Zresztą można też zmierzyć oporność do masy za bezpiecznikiem.
Wyczyść filtr pompy spustowej w pierwszej kolejności, potem filtr na wejściu wody, sitka są widoczne po odkręceniu węża od pralki, drugie może być ale nie musi w wężu od strony zaworu. Skoro słychać coś to raczej blokada drzwi działa. Jeżeli dalej nie rozwiąże to problemu to musisz dostać się do elektrozaworów w pralce, odpis. Kostki zasilające i zmierzyć...
Sprawdziłbym inwerter po obu stronach ale nie wiem gdzie przyłożyć próbniki od miernika Zmierz oporność uzwojeń T301, T302.
Ok trafo sprawdzać na wyjsciu do świetlówek ? Zmierz oporność uzwojeń w trafo i te przegrzane tranzystory Q205, Q208, diody obok też.
jakbys mi w myslach czytal... opcje mam taka ze nie dziala mi 2 i 3 cylinder bo nie dostaje iskry, kable sprawdzilem i z cewki nie wychodzi WN. Ale najciekawsze jest to ze 2 razy odpalil mi normalnie ale po krotkiej przejazdzce znowu iskra zanikla... stad chce sie upewnic ze to cewka a nie np komputer wariuje... :?:
jaki tu był rezystor ? Ceramiczny mocy... chyba 5W. A oporność można zmierzyć - masz odkryte zwoje z miejscem upalenia - od tego miejsca zmierz oporność do jednej a potem drugiej końcówki rezystora, dodaj i zaokrąglij w górę do typowej wartości. Moc określisz na podstawie wymiaru ceramiki - porównując do innych o takiej budowie.
Na szybko możesz zmierzyć oporność. Masz tam trzy piny. Dwa to czujnik trzeci to ekranowanie. Pomiędzy dwoma masz mieć około 500 omów, trzeci względem nich ma mieć nieskończoność. Ale uwaga, na zimnym może być ok, a po rozgrzaniu oporność czujnika może rosnąć aż do unieruchomienia silnika.
Po obu stronach rezystora jest 3,3V? Zmierz oporność pomiędzy n.114 KBC, a w/w rezystorem po stronie KBC, oraz tym rezystorem i kondensatorem nad nim po stronie KBC. Sprawdź czy kondensator nie ma zwarcia do masy.
Powinien w zupełności wystarczyć, Ty i tak do tego potencjometru potrzebujesz zmierzyć tylko oporność.
a napięcie na pinie masy waha się miedzy 4-6V. Zmierz oporność pinu masy tego gniazda, z dowolną masą, tylko oczywiście przy całkowitym wyłączonym sprzęcie
Spotyka się buzzery elektromagnetyczne i piezoelektryczne. Mnie się zdaje, że większość rynku to elektromagnetyczne, są tańsze i mają mniejszą średnicę, ale pobierają więcej prądu. Pewien czas temu szukałem buzzerów z generatorem i potrzebowałem czegoś energooszczędnego, to mniej więcej jeden na dziesięć był piezoelektryczny. Autor niech zmierzy oporność...
To jest 2.2 kilo om. Dodano po 8 Odlutuj i zmierz oporność na tych w rzędzie powinno być 2.2 kilo oma.
Często uszkadza się elektrozawór, który zamontowany jest w wężu zasilającym. Od tego trzeba zacząć, zmierzyć jego oporność.
A nie prościej dać za prostownikiem LM 317 i zregulować do wymaganego napięcia potencjometrem?Można zmierzyć oporność potencjometru przy danym napięciu i wstawić stały opornik.
Najpierw rozrysuj sobie uzwojenia, zmierz oporność, w miarę możliwości sprawdź grubość drutu. Potem przyjdzie czas na podłączanie. Możesz szeregowo łączyć uzwojenia tak jak napisałeś, jeśli będziesz pamiętał o wydajności prądowej takiej konstrukcji i jej nie przekroczysz . Dla bezpieczeństwa podczas pracy stosuj bezpieczniki topikowe. :)
Standard, pętla immo, wypnij, wepnij kostkę kilka razy, jak nie pomoże transponder do środka, jak nie pomoże wymienić pętle. Zmierzyć oporność pętli.
dwa kable jeden zasilający a drugi masa możesz jeszcze zrobić taki trik , że wtedy co nie działa zmierzyć oporność tej cewki na sprzęgle między tymi dwoma kablami może to coś nam podpowie
Tam są wtryski piezo i domowym sposobem ciężko będzie je zasterować. Zmierz oporność między pinami dla pewności. Jak masz 12-16 omów to masz zwykłe, elektromagnetyczne, jak wartości idą w dziesiątki czy setki kiloomów to piezo. Napięcie zasterowania to kilkadziesiąt do stokilkadziesiąt wolt przy chwilowych prądach kilku kilkunastu amper.
Witam problem chyba rozwiązany, wymieniona została grzałka pod filtrem i znaleźliśmy przerwany przewód na grzałce nr. 2, pojechał w krótką trasę i jest spokój nie ma błędów, dziękuje za rady i pozdrawiam życzę wesołych świąt.
Końcówkę mocy sprawdzisz jedynie poprzez podstawienie. Możesz co prawda zmierzyć oporność pomiędzy szynami zasilania, a wyjściem, ale może nie dać to wiarygodnych wyników. Co do Onkyo - sprawdź tranzystory odpowiedzialne za wyciszanie.
zmierz opor glosnika miernikiem. Lewy i prawy. Po prostu rezystancje. A teraz zmierz przez kabel. Głośniki są ok, bo podłączane innym przewodem grają bez problemów. Poco więc mierzyć oporność głośnika z kablem, skoro wystarczy zmierzyć oporność samego kabla - pomiędzy żyłami - jak to sugerowałem wyżej?
Możliwe że układ sterujący tym tranzystorem się uszkodził, kondensatory filtrujące przy układach kontrolujących inne napięcia na płycie głównej, Najlepiej zmierz oporność względem masy za tym uszkodzonym tranzystorem podaj wartość.
zmierzyłem oporność multimetrem na samym napinaczu Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... U mnie w astrze tester pokazuje też 2,5ohm i wszystko działa.
Ma być napięcie akumulatora, ale żeby to zmierzyć odkręć kabelek od zaworu i sprawdź dopiero wtedy jakie napięcie pomiędzy obudową zaworu a przewodem. Możesz również zmierzyć oporność zaworu, pomiar powinien dać wartość 7,2 Ω.
Witam. Muszę naprawić kierownicę do komputera na USB i mam pytania odnośnie potencjometru: Jak sprawdzić jakiego potencjometru potrzebuje? Tzn jak zmierzyć oporność miernikiem uniwersalnym? Potencjometry mają 3 nóżki i nie wiem gdzie podłączyć bieguny miernika. Może ogólniej: czy mógłby ktoś wytłumaczyć do czego są 3 a nie 2 nóżki? Pozdrawiam
Zmierz oporność każdej. Dostajesz się do nich (z tyłu głowicy), odkręcasz przewody zasilające i mierzysz oporność pomiędy masą a końcówką świecy. Prowidłowa wartość około 0,3 Ohma.
Przewody WN zazwyczaj powinny wskazać na mierniku "000" Ohm. Ale jak wiadomo w przewodach WN jest wyładowanie w postaci iskry a ta z kolei nie potrzebuje zamkniętego obwodu. A więc mimo że nie wskaże obwodu zamkniętego przewody są (powiedzmy) sprawne/dobre. dawno temu kiedy przewodyWN miały małą oporność stosowało się w ,,fajkach`` czyli kapturku przy...
Po co rozbierać jak masz dojscie do każdej fazy, poprześ srubki. 2 trzeba sprawdzić czy płyni eprąd wzbudzenia czyli czy iskrzy na wsówce szczotek. Bez rozlutowania mostka z diodami wzbudzenia nie ma sensu. Jeśli chodzi o sam alternator to zmierz oporność między dwoma pierścieniami ślizgowymi na wirniku, wrzuć zdjęcie szocztek. Wydłub ten klej z osłony...
Zmierz oporność miernikiem. Te cieńsze będą stroną pierwotną.UPS ma pewnie przełacznik na 110V stąd pewnie te 3 przewody. Ja mam z mniejszego modelu zrobionybprostownik i akurat biały i czarny to 230V a niebieski to odczep.
zaokrąglij w górę do pełnej potęgi dwójki.
Raczej jeden bezpiecznik do fotela/foteli, natomiast w środku każdego silnika może być też bezpiecznik termiczny. Najlepiej zmierzyć omomierzem oporność silnika lub zmierzyć, czy na wyjściach silnika jest 12V, gdy naciskasz przycisk przesuwania, albo podpiąć silnik na krótko do 12V w celu sprawdzenia.
Witam, sprawdz cewke przy stacyjce najprościej zmierz jej oporność
Chciałem zmierzyć oporność miedzy czerwonymi kablami od cewki i niestety nic mi nie wychodzi. Czyli masz przerwę na cewce tacho. (Chyba że miałeś na myśli co innego.) Jeżeli tak to prawdopodobnie znalazłeś przyczynę.
Rozumiem, że mierzyłeś przed dławikiem 5449. Może zimny lut na tej nóżce trafa? Jeżeli nie to zmierz oporność między 6 a 7 nóżką trafa - jeżeli będzie przerwa to trafo do śmieci :( Pozdrawiam.
Zmierz miernikiem oporność między dwoma pinami wtyczki ma wynosić ok. 1.5 kΩ jeżeli jest brak przejścia to albo przewód (najczęściej) albo cewka w aparacia . Jak zdejmiesz kopułkę to odłącz przewód ( ten zielony) i zmierz oporność na samej cewce ma wynosić też ok. 1.5 kΩ.Obydwa elementy są wymienialne przewód to bajka trochę gorzej jest z...
Może to wskazywać na uszkodzenie czujnika ciepłej wody (jak masz miernik to zmierz oporność czujnika). Czujniki zanurzeniowe powinno się wymieniać co kilka laty aby polepszyć precyzyjny odczyt temperatury.
Osobiście podejrzewam, że dzwonek stanowi zbyt małe obciążenie. Zmierz oporność cewki dzwonka. W Instrukcji piszą o podłączeniu rezystora 20 Om jeśli nie ma dzwonka mechanicznego. Proponuję dołączyć równolegle do cewki dzwonka rezystor (47 Om?)
Możesz. Jeżeli będzie napięcie na świecach, to odkręć przewody od świec i zmierz oporność na każdej świecy przy identycznym podłączeniu miernika, ale ustaw pomiar oporności na 200om, wartości około 1oma to świeca dobra.
Miernik i zmierzyć czy połączenia mechaniczne gniazda z płytką są w porządku, zmierzyć zasilania dysku. Zmierzyć oporność do masy na liniach sata DRX i DTX. https://obrazki.elektroda.pl/1688408400_...
Poza tym do dość dziwne jak na głośniki samochodowe. Posiadasz multimetr ? Zmierz oporność każdego z głośników. Twój wzmacniacz oferuje moc 2x60W lub 1x150W więc nie za wiele, stąd informacja ze się nie nadaje.
Tak własnie czytam to jeszcze raz - co z tą cewką zapłonową- zmieniałeś? I może zobacz jeszcze Czujnik Halla - może się przestawił, zabrudził. Zmierz oporność, ale nie wiem ile być powinno - pewnie ok. 1,2 k Aaa, sprawdzałeś zawory ? nie za ciasne ?
Temat jest raczej z zakresu miernictwa i nie powinien tu być chyba rozprawiany... Piórko. O ile pomiętam dobrze w środku niego jest taka kombinacja woltomierza i amperomierza przez to ta oporność wewnętrzna, która wpływa na odczyt, niektóre z tych mierników miały zaciski prądowe i napieciowe.no i pokrętło "poszukiwacz zera" Moim zdaniem dobre bo polskie...
Nie ma prostego wzoru. Wszystko zależy od typu (zwłoczny, szybki, duży, mały, smd), producenta. Jeżeli podejrzewasz że możesz mieć problem ze spadkiem napięcia nie montuj bezp. po stronie wtórnej tylko po pierwotnej. Możesz też sobie zmierzyć oporność bezpiecznika i przeliczyć spadek napięcia.
W SM patrzyłeś? Odlutuj PL8 (2.5uH/7A) czyli (+5VPCU) i - zmierz oporność (względem masy ) z oby jej wylutowanych stron. Zazwyczaj ...... winny PU10 , ale nie można wykluczyć innych uszkodzeń na płycie. Diagnostyka i pomiary wiele powiedzą.
Jeżeli chcesz sprawdzić czy to wina bezpiecznika termicznego to odłącz od płyty głównej kostkę nr 4 (para czarny i żółty) - są to przewody zasilające trafo. Zmierz oporność na tej kostce - jeżeli nie ma przejścia (twój miernik się nie wychyli) to przepalony na 100% bezpiecznik term.
Jeżeli nie masz w.n. to zdejmij fajkę i zmierz oporność między nią a nózkami bleedera.. P.S ten biały przewód możesz wyjąc z tego plastiku trzeba wcisnąć taki plastki do dołu tam gdzie wkładasz przewód...
Ja pierdziu :-( ... A ja sprawdziłem YT i już wiem jak zmierzyć taki kondensator - otóż miernikiem pojemności. Czasami producent mierników elektronicznych ma takie fanaberie i pomiar pojemności również jest do wyboru w jego produktach. Nie masz takiego miernika? To kup kondensator, kosztuje grosze, i wymień - przynajmniej jego będziesz pewien. No i...
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Spalone trafo widać- ale chyba nie w tym modelu; uzwojenie pierwotne, które się pali jest przeważnie pod wtórnym. Spalone potwornie by śmierdziało przez wiele dni... Sprawdź bezpieczniki, zmierz oporność na we220V- powinno być kilkadziesiąt Ohm . Potem zobaczymy.
Ta guma co to miała sie przesunąć , to się nie przesunie ... Nie przesadzaj z czyszczeniem spirytusem gumek , bo zetrzesz warstwę przewodzącą i pozostanie naklejenie gumek sprzedawanych do pilotów . Możesz miernikiem zmierzyć oporność powierzchni przewodzącej w tym klawiszu i porównać z innymi . Pzdr.
Nie mam pod ręką schematu CAN. Ale pomiary możesz robić na złączu OBD (nie zawsze) albo np na sterowniku silnika, jest w miarę dobry dostęp. Dla AUA To pin 60,58. Więcej danych nie mam. Zmierz oporność między dwoma kablami ,czy nie ma zwarcia do masy, i napięcie na tych dwóch przewodach ale nie względem masy. Pomiary na uśpionym CAN albo odłączonym...
Do sprawdzenie jeszcze te rezystory 5W ceramiczne ktore obsluguja ten niby amperomierz. Jak to najprościej sprawdzić? Wylutować z jedną końcówkę i zmierzyć oporność. Pzry okazji sprawdzałeś bezpiecznik ten po prawej stronie na osobnej płytce?.
ZWARCIE ? Mam akurat pod ręką 2 nowe układy TDA7294, zmierzyłem oporność pin7 a pin9 , nie ma prześcia między nimi ! Więc Twóje są uszkodzone. A może pod lupą sprawdź ścieżki w okolicy pin7 i pin9 ?
Zmierz oporność kolektor-baza T407
To nie rezystor, raczej pozystor (termistor typu PTC) , lub bezpiecznik polimerowy, 30 Ohm to nie tragedia nie powinno robić problemów.. Po drugie pewnie źle zmierzyłeś oporność bo uwzględnia się temperaturę. Dlatego te 30 to może być różnica bo ogrzałeś... A sprawdzić to trzeba by było obciążyć, jak masz zasilacz laboratoryjny zasil żarówkę 5W przez...
Witam wygląda na to że Masz zwarcie prawdopodobnie na przewodzie antenowym , odkręć efke od konwertera i zmierz oporność jeżeli zwarcie zniknie to uszkodzony konwerter jeżeli nie to zwarcie na kablu (pomiar oporności konwertera około 65 kiloomów ) Metex 3270 Pozdrawiam
zmierzyć oporność grzałka zmierzyć oporność wirnik zmierzyć oporność cewka
skanowanie dwustronne turbo diesla benzyny otwieranie centralnego zamka awaryjne
elektronarzędzia baterie philips saeco
Peugeot 406 HDi - Prędkościomierz działa tylko w wilgotną pogodę Kontrolka Anti-Calc świeci po odkamienieniu stacji parowej Tefal