Prawie każdy silnik podczas rozruchu jest smarowany tym co dostało z poprzedniego uruchomienia. Czas potrzebny do wytworzenia ciśnienia przez pompę można jedynie zmierzyć i nie będzie to wynik obiektywny bo jest za dużo zmiennych nawet w obrębie takich samych silników (poziom naładowania akumulatora, przebieg, rodzaj i zużycie oleju, stan filtra itp.)...
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
A czy tłoki a dokładniej rowki dobrze wyczyszczone? jeśli tak to być może podpierają się zawory,proponuje zmierzyć ciśnienie oleju powinno być max 4 temat wałkowany zapodam link:) Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... proszę bardzo Pewnie olej wymieniony na 15w40? no niby ja w swoim B3 2e mam mineralny i nic się złego nie dzieje...
Warto było by zmierzyć ciśnienie. Musiało by brakować zdecydowanie więcej niż litr oleju żeby kontrolka sygnalizująca niskie ciśnienie zaczęła mrugać.
Do sprawdzenia zaworu przelewowego trzeba zmierzyć ciśnienie na wyjściu z pompy. W zależności od konstrukcji maszyny ok 150 atm- tutaj rozrzut może być dość duży ale nie 250+
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Sprawa ma się tak:z filtrem w układzie olejowym wyje bez filtra nie wyje,chodzi równo i cicho.Zauważyłem że olej mocno spietrza się w kanale przed filtrem.o co kaman?Jest tam w dekielku filtra jakiś zaworek bo widac tam jakąś sprężynę? zalalem 5w40 filtr Boscha.Efekt chodzi cicho na wolnych obrotach ale wyje po dodaniu gazu połowę mniej i ciszej ale...
Zmierzyć ciśnienie oleju na ciepłym, sprawdzić jaki spadek po przegazówce etc. 15tys to sporo - raczej 10 tys ja przykładowo robię i zmieniam.
Widziałem coś takiego w tych silnikach ,może nie pięć sekund ale trzy na pewno.Jeszcze jakoś jeżdżą ,nikt się wtedy tym specjalnie nie przejął,ale ciśnienie możesz zmierzyć,na pewno to nie zaszkodzi.A mechanik ci łaski nie robi,nie rozumiem dlaczego miałby ci nie zmierzyć tego,po prostu mu powiedz ,przecież zapłacisz za to.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
wymieniony został. Jutro będziemy się dostawać do tej pompki to ją zweryfikujemy . No jeśli napiecie będzie to coś pompką może być . To się już zobaczy co jak jak na wierzchu będzie. Jedynie jak można ją poprawnie zweryfikować to zmierzyć jakie daje ciśnienie ale w aucie nie na zewnątrz.
(at)gabriel0 -> np jakieś ruskie wynalazki wskazówkowe? Pewnie w ruskim migu byś coś znalazł ;). Zawsze możesz nagrać pomiar dwóch i przeanalizować postfactum. W zasadzie jak byś zamknął manometr w słoiku i doprowadził do słoika drugie ciśnienie to masz pomiar względny. Może czujnik ciśnienia oleju z jakiejś np łady by zadział. Natomiast to też jest...
A więc wszedłeś sobie tylko popisać widzę i nie słuchasz. Musisz zmierzyć ciśnienie oleju manometrem i tylko to da gwarancję. Inaczej się nie dowiesz ,rozumiesz tak?
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
Dźwięk jak by na panewce był luz lub na zaworach jak by się coś działo z popychaczami ,spuścić olej i zobaczyć czy nie ma opiłków w oleju i w filtrze można też zmierzyć ciśnienie oleju
Zmierzyć ciśnienie oleju dla pewności ,jak ok wymienić czujnik ciśnienia na nowy. To wszystko.NIc więcej nie kombinuj i nie poprawiaj fabryki.
Musisz popuścić nakrętki od przewodow wysokiego ciśnienia przy wtryskach i kręcić rozrusznikiem aż z każdej rurki będzie wypływało paliwo.Potem należy zakręcic z czuciem te nakrętki.Probuj palic na tzw. knota.NIE UŻYWAJ SAMOSTARTU.Odkręć korek wlewu oleju i obserwuj ile dymu wydostaje w czasie kręcenia rozrusznikiem.Najlepiej zmierzyć ciśnienie sprężania.
Proponuję zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany.
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
Przed dyszą rurka powinna mieć temperature otoczenia lub trochę wyższą. Jesli cały skraplacz jest gorący, łącznie z rurką co idzie na dyszę, to za dużo czynnika w układzie lub za mała wydajność skraplacza (sprochniały). Jakie masz ciśnienie na LP? Fajne, sensowne rady. Mają tylko jedną wadę. Jaką ? Ano taką, że mają zastosowanie tylko dla czystego...
Sprawny manometr wkręcić zamiast czujnika ciśnienia oleju i zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju. Ile ono obecnie wynosi? Według zegara na desce rozdzielczej? Jaki olej masz zalany do silnika?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Nie pisałem o tym ale na rozgrzanym silniku na zapłonie wyskakuje komunikat Oil sensor work shop! Czujnik był już 3 razy wymieniany i NIC! ...a wystarczyło zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, zamiast w ciemno wymieniać czujniki :/
Jesteś mechanikiem i nie wpadłeś na to żeby zmierzyć jakie to ciśnienie faktycznie jest?
Przecież tu trzeba zmierzyć ciśnienie oleju.... Bez tego kategoryczny zakaz uruchamiania silnika, a Ty przygazówki i jeżdżenie. Silnik pewnie sobie zniszczyłeś.
No to lepiej wcześniej zdjąć cylindry i zmierzyć jaki mają wymiar , tu na elektrodzie str 16 ktoś miał problem bo zamiast 80 mm miał 85 mm tłoki i pierścienie nie będą pasować . Jak sprawdzisz to będzie wiadomo . Pierścienie kompresyjne to można dobrać bez problemu ale olejowe mają 4,5 mm i nie bardzo pasują od czegokolwiek . Oryginały nie tak prosto...
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Po pierwsze to trzeba fizycznie zmierzyć ciśnienie manometrem. Od tego zacznij. Najlepiej wkręcić manometr na długim wężu, pojeździć i poobserwować.
Proponuje na rozgrzanym silniku zmierzyć ciśnienie oleju na obu czujnikach, tym w głowicy i w tym przy filtrze oleju.
witajcie koledzy dzisiaj dorwałem ogrzewanie postojowe od starego autosana wymontowałem z niego pompę podająca olej napędowy pompę napędza silnik 24v przeprowadziłem próbę na oleju przepracowanym pompa podaje olej po prostu świetnie podłączyłem ją do prostownika z płynną regulacją napięcia i natężenia ilość podanego oleju na godzinę pracy pompy to 0,7...
Podłączyć tester ,sprawdzić błędy i parametry. NIe zaszkodzi zmierzyć też ciśnienia oleju fizycznie. Chyba najlepszy dostęp będzie na zasilaniu sprężarki.
całkowity brak? czy słabe? jak odkręcisz czujnik ciśnienia oleju i odpalisz na chwilę to nic nie leci?, jak nic nie leci no to np za mało oleju, nieszczelny smok oleju, zajechana pompa oleju. jak leci ale ciśnienie jest słabe no to zwykle panewki do wymiany, ale najlepiej zmierzyć manometrem jakie jest konkretnie
Zmierzyć ciśnienie oleju manometrem .
Silnik wg.producenta ma mieć 147KM . U mnie przy skrzyni AF22 wyszło jak się nie mylę,131KM . Tak że silnik mam raczej zdrowy a straty są na skrzyni. Z tym manometrem to nie jest głupi pomysł.Warto go kupić i zmierzyć ciśnienie oleju .
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Zmierzyć ciśnienie oleju na początek. Nie - nie ma nic wspólnego z wymianą akumulatora.
A jaki ciągnik? Pytanie czy funkcję niskiego ciśnienia działają, u mnie był problem, że gdy ruszało się kierownica w miejscu parę razy w prawo i w lewo, to ginęło ciśnienie LS 17 bar. Sprawdź czy działa reszta, bo jeżeli nie wraca na sprzęgle, a reszta działa, to możliwe, że trzeba rozpławić i uszczelniacze wymieniać. Musisz zmierzyć ciśnienie, wtedy...
Zmierzyć ciśnienie oleju zegarem na rozgrzanym silniku. To mechanik powinien zrobić na początku.
Można zmierzyć dla pewności ciśnienie w miejscu czujnika może czujnik szwankuje albo przewody, bo dziwne że silnik pada przy takim przebiegu.
Ja opiszę mój przypadek- może się komuś przydać. Od dawna walczę z klekoczącym silnikiem i błędami ustawienia wałka rozrządu. Dwa razy wymieniałem KZFR na nowe INA, nowe elektrozawory, olej trzy razy wymieniany. Wymieniłem też głowicę która pochodziła ze sprawnego silnika, luzy zaworowe w normie. Rozrząd wzorowo ustawiony. Podmieniłem też cały sterownik...
Panowie, dziś miałem trochę czasu i zdemontowalem wtryskiwacze i pokrywę zaworów... moim oczom ukazał się taki widok:/ https://obrazki.elektroda.pl/2513672300_... https://obrazki.elektroda.pl/9334637100_... Rozumiem, ze to jest przyczyna nierównej pracy? :) walki są tez przytarte na lożach... trochę dziwne, ze silnik...
bylo by warto zmierzyć ciśnienie oleju manometrem. Niektórzy "magicy" mają takie coś. I wtedy dowiedziałbyś sie coś więcej o stanie silnika. Ale generalnie, jeśli kopci i ma niskie ciśnienie oleju na gorącym to z tego silnika raczej nic nie będzie.
Zmierzyć ciśnienie oleju, filtr wymieniony na ten sam? Może ma zbyt duże opory
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Jaki olej zalałeś? Może być winny czujnik ciśnienia oleju, lub poziomu oleju - o ile takowy występuje w aucie tym. Lecz fajnie by było też zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdrawiam.
Czy warto trudno powiedzieć. Wyjąć trzeba, ocenić stan panewek, wału. Wał dobrze było by zmierzyć, panewki ocenisz wizualnie. Jeśli nie masz jak zmierzyć wału oceń stan powierzchni współpracującej z panewkami. Zużyta często pod palcem jest "falista". Powiem szczerze że wymiana samych panewek pomaga ale w niewielkim stopniu. Pompę oleju też wyciąg i...
Dużych kosztów . Ściągaj miskę ,złap olej zobacz czy nie ma opiłków . Jak ściągniesz miskę wyjmiesz wałek napędu pompy oleju (o ile to u Ciebie występuje ) bo nie podałeś nawet kodu silnika to się okaże . Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju ale na cuda nie licz.
Tak, na wszystkim może gubić jak są duże luzy lub rysy. Wypadałoby zmierzyć jakie to ciśnienie jest faktycznie i jaki olej. Obrócenie (czy faktycznie było obrócenie czy "tylko" zatarcie) to ogólnie niezła rzeźnia. Opiłki mogły zrobić nieźle spustoszenie jeśli działo się to stopniowo.
Jezeli chodzi opierścienie to możesz zrobić tz. próbę olejowa. Jest to najprostsza metoda. Musisz zmierzyć przede wszystkim ciśnienie na garach. Nastepnie podać troszkę oleju w tłoki i zmierzyć ciśnienie ponownie. Olej powinien uszczelnić drogi gdzie może tracić kompresję lub paliwo. Silnik chodzi równo czy szarpie?
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Przepraszam, czy mogę prosić o odpowiedzi na zadane pytania? Konwersację możecie Panowie prowadzić na osobnym forum miedzy sobą. Dostałeś już odpowiedź . Zmierzyć ciśnienie oleju i pozycję wałka ssącego i wydechowego na zimnym a potem na ciepłym. Czego nie zrozumiałeś? Dodano po 26 Naprawiałem te silniki w autach gwarancyjnych , pogwarancyjnych itd...
komputer nie wykazał żadnych błędów W ŻADNYM ZAKRESIE w samochodzie, nic, totalne zero Ech diagności.., a co miał niby pokazać ? Zamiast podpinać komputer trzeba podłączyć manometr, zwykły, mechaniczny i zmierzyć ciśnienie oleju zarówno na zimnym, jak i gorącym silniku
Chcę zmierzyć ciśnienie oleju w passacie B5, silnik AWM, 1.8T bo jak odpalam i dodaje gazu to piszczy na tablicy i świeci kontrolka. Znalazłem na filtrze czujnik ale po odpięciu go po włączeniu silnika kontrolka gaśnie i zapala się powtórnie gdy dodaje gazu (czyli nic się nie zmienia w działaniu kontrolki czy odpięty czujnik czy podpięty - gaśnie po...
Komputer najprawdopodobniej wykrył poślizg sprzęgla.Powinno sie natychmiast w takich przypadkach zmierzyć ciśnienie oleju na skrzyni biegów i skalibrować skrzynie.I sprawdzić połaczenia elektrozaworów sprzegła A i B i je przeczyścić.
Po 50km nagrzewa się olej i spada ciśnienie oleju bo olej robi się rzadszy (kończy się pompa oleju lub kończą się panewki) dlatego pulsuje kontrolka... przydało by się zmierzyć ciśnienie oleju lub zmienić olej na gęstszy ale czy to ostatnie ma sens??
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Nie przedobrzyłeś z tym olejem 5W30 ? jaki był wlany poprzednio ? Myślę że 5W40 był by lepszy ale należy najpierw zmierzyć ciśnienie manometrem. Do tego silnika przewidziany jest 5w30, zdarzają się problemy z pompą oleju. Proponuje wykonać pomiar ciśnienia oleju a dopiero później rozbierać miskę. Ale co do motula to średnio jestem przekonany bo jest...
Często ciśnienie ucieka panewkami, skoro po remoncie to wał po szlifie a panewki nowe-może źle dobrane? Powiedzmy że udało się mu kupić dobry ich gatunek, plus w górnej normie szlif wału żeby się zaraz nie zatarł zastanawiam mnie jedno czemu na zimnym ma ciśnienie około 7 bar a jak go tak mocno rozgrzeje to spada poniżej 1 bara, Ponieważ jest to silnik...
Jak 250tkm to ja bym je od razu wymienił, pewnie oryginalne jeszcze. I zmień mechanika który może ci zmierzyć ciśnienie oleju.
Witam potrzebuję pomocy gdzie zmierzyć ciśnienie oleju manometrem w scani r420 2007 r żeby wynik był obiektywny bo wskaźnik czasem pokazuje 8 bar a czasem prawidłowo w granicach 4
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
To trzeba zmierzyć ciśnienie oleju, pewnie jest za niskie.
Zmierzyć ciśnienie najprostrza i najpewniejsza diagnoza.
Zmierzyć ciśnienie oleju i podać wartości,to pomożemy.
Wałek jest łożyskowany bezpośrednio w głowicy. Spróbuję zmierzyć ciśnienie oleju
A wpadł ktoś na pomysł żeby zmierzyć ciśnienie oleju manometrem?
Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju i dopiero można wystawić diagnozę.
Bez względu na przebieg samochód powinien być eksploatowany na takim oleju jaki zaleca producent. Na pewno olej mineralny do EcoTeca to zły pomysł. Jesteś pewien, że stuka popychacz, a nie panewka? Warto by zmierzyć ciśnienie oleju.
Zmierzyć ciśnienie oleju zegarem, nie na postoju ale w czasie jazdy pod obciążeniem.
Witam, mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w skrzyni biegów, co odpowiada za utrzymanie danego ciśnienia w układzie sterowania skrzyni? Czy jest jakiś zawór, czy to orbitrol ma jakieś zawory? Około dwóch lat temu miałem również problem z ciśnieniem oleju, okazało się że w skrzyni były opiłki z tarcz hamulcowych i uszkodziło uszczelniacze na koszach...
Albo zwarcie na przewodzie od czujnika ciśnienia oleju albo brak ciśnienia, popsuty czujnik, zamienione przewody na czujnikach oleju. Jedź zmierzyć ciśnienie oleju - najlepiej na holu
Najlepiej jest zmierzyć ciśnienie oleju.
Panowie , czym mogę zmierzyć ciśnienie oleju , i w którym miejscu najlepiej. Manometrem w miejscu czujnika oleju :)
Witam. Na początek proponuje zmierzyć ciśnienie oleju (manometrem). Może smok zabrudzony w misce oleju albo chwilowe zwarcie do masy na przewodzie.
Jeżeli sygnalizuje dźwiękem to ciśnienie oleju oleju :!: sprawdź poziom i czujniki (tam są dwa) A najlepiej zmierzyć manometrem :)
Problem rozwiązany. Ale mam więcej pytań, jakie ustawić ciśnienie w jakich warunkach? książka mówi o 12MPa, ustawiłem próbnie na szybko na zimnym oleju 10MPa przy 800RPM. Problemem było najprawdopodobniej uszczerbienie stożka na końcu tłoczka. Ogólnie mam jakąś regulowaną śrubą wersję rozdzielacza. https://obrazki.elektroda.pl/1322537000_...
Witam mam problem z mini terex tc48. Problem, który jest cały czas : Chcąc zawrócić koparkę "krzyżując" wajchy od jazdy brak siły nie może sobie poradzić, aby nakręcić. Problem, który występuje losowo po odpaleniu czasem przez chwile jest ok. Włączając obie jazdy do przodu lub tyłu czasem ma przebłysk i nawet na mniejszym gazie gąsienice kręcą się mają...
Pewnie masz rację, że przy wymianie pierścieni powinno przeprowadzić się honowanie cylindrów naprawiając książkowo, ale nie każdemu mechaniorowi się chce i nie każdy klient o tym wie i godzi się na dodatkowe koszta w tym wypadku nie małe. Co do normy spalania oleju już nie mogę się zgodzić bo nawet książka mówi : do 0,6l na 1000km, więc w moim przypadku...
zmierzyć ciśnienie oleju na wysokich obrotach, jeśli to jego wina, to w błędach ani w livedata nic nie wyjdzie a na to wygląda.
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Może należy pierwsze zmierzyć rzeczywiste ciśnienie oleju, co?
Witam. Jak przygazujesz, kontrolka jednak powiniena zgasnąć , ta od oleju. Jednak dla pewności, wkręcić inny czujnik lub zmierzyć ciśnienie oleju. Niekoniecznie kontrolka musi przygasnąć, chociąż powinna, tak miały leciwe Fiaty 125 p. ale niedługi ich żywot już był. Pozdr.
Nie musi to być uszkodzenie elektryczne. Proponował bym zmierzyć cisnienie oleju na rozgrzanym silniku przy pomocy manometru. Jeśli czujnik jest biały to ciśnienie przy 2000 obr/min nie może być niższe niż 1,8 bar
Nie można ignorować, trzeba wkręcić mechaniczny manometr w miejsce czujnika i zmierzyć ciśnienie oleju. Żeby sprawdzić czy problem tkwi w zegarach wystarczy zdjąć kabelek z białego czujnika i zewrzeć z masą, jak się uspokoi, to wina czujnika lub ciśnienia, jak nie to deski
Przede wszystkim zamiast kombinować z obejściem tej kontrolki i brzęczyka, naprawą zegarów, należało by obowiązkowo zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju w silniku. Wystarczy wkręcić manometr i wszystko będzie jasne. I będzie wiadomo, czy to to faktycznie usterka elektryczna, czy silnik kwalifikuje się do roboty.
Żeby to stwierdzić trzeba zmierzyć ciśnienie sprężania.
Trzeba zmierzyć jakie jest rzeczywiste ciśnienie oleju. Dopiero wtedy można coś myśleć. Najlepiej nie jeździć bez potrzeby.
Wspomaganie działa? Prawidłowy pomiar wykonuje się specjalistycznym sprzętem pomiarowym (temperatura, przepływ, ciśnienia). Ale sprawdzić czy nie padła pompa, można zmierzyć ciśnienie na zasilaniu odpowiednim manometrem. Uwaga! Wysokie ciśnienie 120-150 bar. Do pomiaru należy użyć odpowiedniego manometru.
Zmierz ciśnienie oleju , myśle że wałki były całe robiłem to pare razy siadają pompy oleju.
A po co do mechanika? Sprężanie zmierzyć sam potrafię, ciśnienie oleju też. Zwalę pokrywę zaworów i dowiem się więcej o łańcuchu. Mechanik nawymyśla remont silnika którego nie opłaca się remontować w ogóle, bo wymiana samych popychaczy to jest 16*30zł, rozrząd to jest 400 złotych ze wszystkim (same części), a gdzie reszta silnika. Także remontu to nawet...
Witam zgodnie z sugestią pojechałem do mechanika zmierzyć ciśnienie oleju podobno jest w normie czyli na biegu jałowym 900obr/min ma 1,6 bara a przy 3000 tysiącach obrotów ma 5,5 bara więc raczej jakiś czujnik ale który podobno są dwa czy ktoś wie gdzie ?? lub jak inna może być przyczyna
Jak pisałem wcześniej w tym silniku jest odprężnik i ciężko zmierzyć kompresję. Do nowo złożonych silników poleca się się podać 1-2 cm3 oleju do dwu suwa tak by zwiększyć kompresję na nowych niedotartych elementach. 2. Luzy zaworowe wyregulowane? Lepiej dać większe bo po dotarciu i tak wypada skorygować. 3. Częstym problemem tych silników jest pompa...
Urządzenie jest wyposażone w cztery pompy. Pompa obrotowa, będąca pompą próżni wstępnej o szybkości pompowania ok. 80 m3/h jest w stanie wytworzyć próżnię około 0,1 hPa. Ta pompa wyrzuca pompowane gazy do atmosfery. Przed nią jest pompa Rootsa, o szybkości pompowania ok. 600 m3/h. Jest ona zdolna wytworzyć próżnię rzędu 5x10^-3 hPa, a ciśnienie jej...
zmierzyć czujnik ciśnienie zmierzyć ciśnienie paliwa zmierzyć ciśnienie paliwo
pralka zakup normy pomiarowe kaseta czyszcząca głowice
toshiba 32rl838 toshiba 32rl838
Kamera termowizyjna Uni-T 720A nie włącza się - przyczyny Philips PFL - Cztery mignięcia LED, TV nie działa