wolne obroty w tym silniku to ~650-700 zmierzyłeś w 2 alfie gdzie masz 850 więc chyba jasne te 650 to trochę za wolne.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Na początek zrób „test ładowania” to znaczy przy uruchomionym silniku i włączonych światłach , ogrzewanej szybie itp. im więcej tym lepiej zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,9V. Najpierw zmierz na wolnych obrotach a potem na wyższych tak ze 2500 - 3000. Napisz jaki wynik.
Układ może się zapowietrzać, lub nie trzyma zaworek paliwa. Masz czym zmierzyć obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? Nie są za wolne?
Silniki zwarte czyli najprawdopodobniej Twój, mają dwa w zasadzie niezależne uzwojenia ( do czasu usterki -zwarcia ) mogą "wirować" prawie normalnie przy uszkodzonym uzwojeniu "wolnych " obrotów. Należy poza układem pralki podłączyć silnik do prądu i zmierzyć prądy pobierane w obu kierunkach " wolne" i podczas pracy uzwojenia szybkich obrotów. Prądy...
Tą kompresję zmierzyli? Za wolne obroty jest tam odpowiedzialna chyba przepustnica czy została wyczyszczona ? I czy cały odlot sprawdzony pod względem szczelności?
No to rób porządek z EGR, zmierz kompresję i zrób test szczelności cylindrów.
Z syfem przed, pewnie tak. Z umyciem, to umycie i delikatne przedmuchanie czujnika może pomóc. Nie musiałem kupować nowego. Jak sobie teraz myślę, to mógł by to być popularny majonez, tylko tak nisko? Konsystencja podobna, tyle że czarna, jakby ktoś kulkę towotu wetknął... Mnie w każdym razie pomogło. Bo tak, to ciśnienie trza by zmierzyć.
zmierz napięcie w instalacji na wolnych i wyższych obrotach. na moje to napięcie wzrasta Ci ponad 15-16V i airbag protestuje.
Na silniku od magnetofonu było napisane i jaki ma opór, i jaki jest ten współczynnik. Pomiar optyczny (transoptor, lub LED+fototranzystor - nie fotodioda - fotodiody są do zastosowań wymagających dużej szybkości, np. przy megahercach, i dają mały prąd) też jest całkiem sensowny; jeszcze jedna możliwość, to magnesik przymocowany do osi silnika i cewka...
Bipy na minusie, ja bym zmierzył ciśnienie paliwa. Czujników nie wymieniaj.
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Witam. Co wy mierzyliście ładowanie jest albo go nie ma poprawne ma być koło 14V i zacznij od tego, o ile już nie udało ci się uśmiercić alternatora poprzez odpinanie kabla lub przez to że odpaliłeś na za bardzo rozładowanym akumulatorze. Na początek zmierz ładowanie ile pokazuje na wolnych obrotach ile na wysokich różnica powinna być nie duża.
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
witam, zagrzej silnik i zmierz kompreche, potem mozesz podpiąć wakuometr i popatrzeć na podciśnienie, czy jest stabilne czy pulsuje(wolne obroty) jak pulsuje to czy świece sprawne i przewody, luzy zaworowe prawidłowe a jaki to model samochodu i rocznik, powodzenia
mam 2 stare silniki z innych pralek. Wolne obroty po zmierzeniu na nich mają 55Ω, a z "zepsutej" praleczki tylko 40Ω - wnioskuję, że "poszło" uzwojenie wolnych obrotów. Dziękuję wszystkim za rady.
Witam. Świeci mi się lampka od akumulatora zmierzyłem ładowanie wolne obroty 14.5 po dodaniu gazu 16 itd.. a więc wymieniłem regulator i diody ładowanie jest stałe 14.6 lecz kontrolka dalej się świeci/żarzy co jeszcze może być nie tak?
Na dobry początek zmierz napięcie na akumulatorze powinno na wolnych obrotach przekraczać 13,8V a nawet osiągać 14,4V . Następnie włącz światła , ogrzewaną szybę itp. odbiorniki elektryczne i ponownie zmierz napięcie powinno pozostać takie samo. Jeśli tak jest to na początek proponował bym obejrzenie alternatora , czy nie sterczy od niego jakiś przewód...
W silnika luzem przewody w kolorach: żółty,zielony,czarny,czerwony,brązowy. Z pamięci piszę. Żółty, zielony - wolne obroty. Czarny, czerwony - wirówka Brązowy - wspólny. Te maziaje lakierowane bezbarwnie, dawno wypaczyły rzeczywiste kolory kabli. Lepiej zmierzyć sobie rezystancje pomiędzy poszczególnymi sekcjami klatek silnika. Dla ułatwienia: Wspólny...
zmierz na wolnych obrotach bo przy 2000rmp 1,8 to cieniutko
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Zmierzyłem ciśnienie i na wolnych obrotach wyszło 0,5 bara dopiero przy obrotach 1750 osiągnął 2,5bara
Uszkodzony czujnik temp. Zacina sie regulator wolnych obrotów. Zmierz sonde na jej wtyczce. Na wypietej zmierz oporosc grzałki od strony sondy. Od strony wiazki, zasilanie grzałki i napiecie referencyjne ok 0,45 V. po wpieciu wtyczki zmierz jej sygnał. Nagłe zwiekszenie obrotów spowoduje podniesienie napiecia do ok 1V. Hamowanie silnikiem zubaza mieszanke...
Myślę że raczej nie. Bo niby czym on miałby tu sterować? Gaźnikiem i zapewne instalacją gazową I lub II generacji. Ja bym kolego szukał w układzie zapłonowym ( cewka ) jakiejś usterki i profilaktycznie zmierzyłbym ciśnienie na garach.
Czy jest możliwa komprasja 8 bar? na wszystkich cylindrach tak mi ktoś pomierzył - ale nie wiem czy manometr był sprawny. Mnie też dawno temu, w jednym z pierwszych maluchów, namierzyli 7.5 atm, a faktycznie przy prawidłowo wykonanym pomiarze, było 11 atm - zapomnieli, że do tego powinna być całkowicie otwarta przepustnica. Tutaj, w tym silniku nie...
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam C4 z tym silnikem i też mam tak jak mówisz - na wolnych obrotach ciśnienie zmierzone jest mniejsze od zadanego gdy klapa dozownika jest otwarta, gdy się zamknie obie wartości się pokrywają ale silnik chodzi twardziej.
Wtryskiwacz powinien charakterystycznie "cykać", można też zmierzyć rezystancję około 12Ω ale to nie zawsze jest wiarygodny pomiar, ewentualnie można zamienić ten wtryskiwacz z którymś z innego cylindra i zobaczyć czy będzie pracował. Co do sprawdzenia sygnału to wtryskiwacze mają plus na stałę a sterowane są masą ze sterownika silnika
Witam, podobne objawy występują przy uszkodzonej stacyjce.Należało by również zmierzyć napięcie ładowania,
Zanim uruchomisz zmierz napięcie po nocy, to też ważna informacja. Potem włącz światła i dmuchawę na postoju. Potem odpal i mierz najpierw na wolnych obrotach a potem przygazuj.
A EGR się przymyka,względnie tłoczek chodzi bez zacięć? Zobacz sobie w parametrach zmierzonych oczekiwana pozycję EGR i rzeczywistą. Albo na beszczelnego-zaślep go i sprawdźczy dalej szarpie.
Zmierz pojemność kondensatora w moim po miesiącu wyparował.
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
Dzień dobry. Mam Outlander 2.0 benzyna z 2003 r. Jestem po wymianie pompy wody, bo hałasowała. Po wymianie i złożeniu wszystkiego do kupy, zapaliłem auto, ale zauważyłem, że przez chwilę zapaliła mi się kontrolka ładowania i zgasła. Zacząłem jeździć tym autem i na wolnych obrotach światła słabsze, mijania są. Dodam gazu, światła są jaśniejsze. Zmierzyłem...
Jakie ciśnienie zmierzone manometrem na wolnych?
Zmierzyłem ciśnienie i na wolnych obrotach ciśnienie nie wynosi nawet 1 bar, a na rozgrzanym silniku przy 2 tysiącach obrotów podnosi się do 2,5 bara. Co radzicie robić? Czy to może być wina pompy oleju, panewek lub zapchanego smoka?
Zmierzyć ciśnienie paliwa i zmierzyć podciśnienie w kolektorze dolotowym.
Witam. Pierwsze co to zmierzyć pobory prądu na wszystkich fazach oraz napięcia na zaciskach silnika. Jeżeli silnik będzie miał zwarcie międzyzwojowe to zwykłym omomierzem tego się nie zmierzy. Pozdrawiam.
Napięcie ładowania mierzyłeś na włączonym sprzęcie audio czy nie, jak nie to muza na full i wtedy zmierz na wolnych obrotach i na średnich.
proponuje rozwiązanie na tranzystorach , myslę o 2 trazystorowym multiwibratorze z regulacją częstotliwości i kluczowanie 3 tranzysotra jako końcówki mocy , gotowego rozwiązania i schematu raczej nie znajdziesz trzeba poeksperymentować dobre były by tranzystory germanowe , ale nie wiem czy są jeszcze jakie kolwiek produkowane zmierz w czasie pracy jaki...
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Należałoby zmierzyć luz na panewkach, głównych i korbowodowych.
Tak po zdjęciu to nie bardzo :) zmierz grubość górnej części paska,powinien mieć coś około 16mm albo 18mm o ile dobrze pamiętam. nie powinno chyba być poniżej 12mm.
Zmierz ciśnienie paliwa.
Gaźnik od cylindra oddziela plastikowa podstawka i od strony cylindra jest uszczelka a od strony gaźnika nigdy jej nie było a piła działała, co do simmeringów to raczej dobre. Nie mam jak zmierzyć kompresji. Dzisiaj udało mi się ustawić wolne obroty ale po 20 sek. piła gasła raz tylko udało mi się tak zrobić żeby nie gasła, ale po dodaniu gazu piła...
ciśnienie zmierzone na zimnym i wolnych obrotach 4 bar nagrzewając się systematycznie spada aż do 0.3 bar przy 120 C (wody). Zawór regulacyjny działa bo przy podniesieniu obrotów trzyma stałe ciśnienie , zawór jednokierunkowy z podstawie filtra nie działa ale on raczej nie ma wpływu na te problemu.
Podłącz manometr i zmierz ciśnienie manualnie. Auto odpala i pracuje normalnie?
Dzielnik strumienia lub pompa tandemowa. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sterujące. Jeżeli ręcznie się doda obrotów to jest lepiej?
Cisnienie paliwa zmierz.
pdaj parametry zmierzone,jakie są na wolnych obrotach i przy 3000 rpm.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
a od czego masz dane zmierzone? Sprawdzić czy na wolnych obrotach jest zmierzony przepływ powietrza w granicach 10-12 kg\h i jakie jest PWM na IACV ,jak ECU widzi ECT i TPS. Proponuję jeszcze zrobić test zaworu EGR i obowiązkowo kontrolę biegu jałowego.
Zmierz kompresję.
W samochodzie Tata Safari z silnikiem 2,2 litra turbodiesel zaczęły występować niestabilne wolne obroty. Po zapaleniu silnika obroty falują między 830 a 890. Sinik potrafi czasami zgasnąć Odczytany kod błędu to PO245. Chciałbym sprawdzić czy zawory sterujące podciśnieniem pracują poprawnie, lecz nie wiem jak w warunkach garażowych zmierzyć to podciśnienie...
Jestem posiadaczem golfa 2 z 91 1,8 90 KM ostatnio moj samochodzik miał tendencje do zwiekszania sobie obrotów, teraz niestety po wyjeciu kostki z silnika krokowego wolne obroty mu zniknęły całkowicie, chodzi jakby chciał a nie mogl, co mam zrobić gdzie sprawdzić co zmierzyć?
Rozumiem, że sugerujesz, iż napięcie było zbyt niskie aby w dwie godziny zdążył to prostownik doładować do 14.6 V w normalnym trybie. Sugeruję, że jeżeli akumulator doładował się w 2 godz. lub mniej to początkowe napięcie ładowania powinno być bliższe 13,0V niż 12,5V. Nie wiem jakim prądem ładowałeś więc nie rozwinę swojej myśli. Sprawdzę też napięcia...
Zmierz amperomierzem jakie są pobory prądu z akumulatora na postoju, po uśpieniu auta, na wolnych obrotach i podczas jazdy. Podłącz rejestrator napięcia, zmierz pulsację napięcia ładowania.
Nowy akumulator założyłem,zmierzyłem napięcie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach i wyszło 12,8 Volt.Chyba trochę za mało?
Robiłem diagnostykę, błędów nie ma ( robiłem tanim testerem). Samochód ma 330kkm i zmierzę jeszcze ciśnienie benzyny, może pompa ma już dosyć...
Urządzenie diagnostyczne wykaże,ale nie jako usterka.Podczas odczytu parametrow zmierzonych na wolnych obrotach masz mieć podciśnienie koło 260 mmHg (040 bar). Przeważnie skaka w okolicach 280-360 mmHg przy zlym MAP
A więc wszedłeś sobie tylko popisać widzę i nie słuchasz. Musisz zmierzyć ciśnienie oleju manometrem i tylko to da gwarancję. Inaczej się nie dowiesz ,rozumiesz tak?
Witam. Czy mógłby ktoś rzucić fachowym okiem na zdjęcia z załącznika? Są tam parametry DPF zmierzone na wolnych obrotach, silnik DFGA VW Touran 2.0 TDI 150KM. Zastanawiający dla mnie jest poziom popiołu w oleju - 0,00l i jak to się ma do innych parametrów. Auto ma przebieg 170 tyś i jeździ normalnie. Z góry dzięki za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/1630332300_...
Jeżeli możesz to zmierz napięcie na wolnych i szybkich obrotach. Zacznij od sprawdzenia naciągu paska.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Zostawiasz na wolnych i te kilkadziesiąt watów można mu podkraść To nie jest takie pewne! Warto zmierzyć, czy na tych wolnych obrotach alternator daje powyżej 13,8V i jaką ma wtedy wydajność prądową.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Witam. Podłączałem taki silnik niedawno i tak: przez otwór wychodzi 5 przewodów 2 idą na uzwojenia wysokich obrotów i na szczotki a 3 idą na wolne obroty prawe i lewe; podłącz zasilanie pod te dwa przewody i bez kondensatora ci ruszy, chyba że chcesz wolniejsze obroty to zmierz opornośc uzwojeń i podłącz pod dwa przewody z trzech.[/code]
zmierzyłem napięcie na wolnych obrotach, przy włączonych światłach i przy grającym radio i wynosiło ono 13,99V, gdy włączyłem jeszcze dmuchawę spadło do 13,80-13,82 coś takiego
GP 2006 1.3 jtd 75KM. Problem z ciśnieniem oleju w silniku. Objawy: Kiedy silnik sie rozgrzeje to na wolnych obrotach swieci sie cisnienie oleju. Gaśnie przy obrotach 1100. Wymieniny zostal olej i czujnik, oraz zmierzone ciśnienie. Na wolnych obrotach tylko 0,2 bara a przy 2000 obrotow tylko 2bary!!! Ktoś naprawial taką usterke? Pompa oleju? Czy to...
Mozna miernikiem ale prosciej jest je podlaczyc pod akumulator i powinny sie zarzyc jesli sa sprawne. Zmierz sobie ladowanie gdy swieci ci kontrolka na wolnych obrotach bo z tego co piszesz to gdy nie swieci to ladowanie jest dobre 9 jak tam szczotki w tym alternatorze ). Co do ptk 4 to te silniki nie wykazuja zbyt duzych przebiegow, wg mnie trwalosc...
a te wartości będą też w vag-com? mam miernik ale z tego co wyczytałem to miernikiem za dużo nie zmierzę bo za wolny jest. i czy skok obrotów przy zmianie biegów może mieć coś wspólnego z tym błędem. A analizę zrobię w pon
dziwne błędy od napięcia Zmierz i podaj jakie jest napięcie na akumulatorze podczas postoju, rozruchu, pracy na wolnych obrotach i po dodaniu gazu - obroty ok. 1500-2000 ? Jakie błędy i czym odczytane ?
w czasie jazdy wieczorowa pora przy puszczaniu na luz lekko przygasają światła. Wygląda, że spada napięcie ładowana na niskich obrotach. Kup multimetr (20-30 PLn) , zmierz napięcie na klemach aku: 1. przy uruchomionym silniku na wolnych obrotach i wyższych. 1b. ze światłami i bez. 2. chwilę po zgaszeniu 3. n.p. po 2 godzinach
Witam, cewka tachometra zmierzona?ma prawidłową oporność,jeżeli wiruje gdy ma mieć wolne obroty rewersyjne,uszkodzenie w obwodzie tacho,zakładając że silnik prawidłowo podłączony, pozdrawiam
ciśnienie zmierzone na gorącym silniku: na wszystkich tłokach prawie 11 barów (od 10,7 do 11,0)
Manometr podpiąłem pod listwę wtryskową, odpaliłem silnik i zmierzyłem ciśnienie na wolnych obrotach nie dodając gazu. Nie pojadę przecież z podpiętym manometrem bo jak niby mam wtedy odczytać ciśnienie.
Witam. Chyba nie trzeba wyjaśniać co jest uszkodzone! Zmierz kompresje, zresztą na wolnych obrotach powinno wyrzucić usterkę od wyważenia. Przyczyna od pierścieni az po dziurę w tłoku.
co to znaczy ? Zmierzyć mu ciśnienie ??
Właśnie w serwisie chcieli 1000 zł. ale jak bede musiał to niestety. Oporność zmierzona na wolnych obrotach czy na zgaszonym silniku?. Jak sie przymierzałem na wolnych obrotach to skakała ale jutro pomierzę i powiem jak jest dokładnie. Poprostu chce wiedzieć czy to iglica czy komputer bo tak też chyba moze byc? W serwisie po diagnozie napisali że pompa...
Kolego jeszcze wypada zapłon na 4 cylindrze, zmierz ciśnienie sprężania.
Witam, Zaczął bym od sprawdzenia czy komputer nie zgłasza błędów? Katalizator jest sprawny? Można też zmierzyć dla pewności kompresję.
Napięcie zmierz w instalacji - na wolnych i na podwyższonych obrotach...
Zacznij od zajrzenia do słownika, jak ktoś to wcześniej zauważył. Gdy się z tym uporasz wymień świecę, wyczyść gaźnik, zmierz kompresję. Rozumiem, że to 4T?
https://obrazki.elektroda.pl/9838654600_... Tak wygląda podciśnienie EGR na wolnych obrotach. Resztę przewodów zmierzę, jak tylko przestanie lać deszcz.
Jeśli ten motocykl nie ładuje na wolnych obrotach, co się może zdarzyć, to trzeba się upewnić, że nic nie wyciąga energii z akumulatora przy wyłączonym silniku. Jeśli jest jakiś pobór prądu, to przez niego akumulator rozładowuje się. To sobie kolega zmierzy później.
Co do sztangi też tak, myślałem, ale na wolnych obrotach turbina ma prawie tyle samo co zadane i zmierzone. Co do przestawienia, to raczej tylko wyjęcie turbiny, a miejsca bardzo mało i kiepski dostęp. Myślę, że zaryzykuję w przyszłym tygodniu, wydrę turbo, zobaczę, czy zmienna geometria się nie przycina. Jeżeli będzie, ok, dam turbo na sprawdzenie.
panowie kto pomoże mam problem z napieciem w maluchu po zmierzeniu na wolnych obrotach bez obciązenia światłami itp, wyszło 12,70 v, wydaje mi sie ze to troche mało ,a jak włącze swiatła to spada do 12,40/12,30 v to normalne ? wymieniłem regulator , szczotki, , jak dodam gazu to napiecie wzrasta do 13,40 / 13,50 max bez swaiteł a jak na wolnych np włacze...
Po wymianie świecy, i to wcale nie na dedykowaną tylko jakąś z Opla skuter odpala bez problemu z rozrusznika i kopnika, ma moc i wolne obroty. Jeździł całe wakacje, wczoraj był u mnie znów i zmierzyłem z ciekawości kompresję - 5,5 bara. Widać tak ma być.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
witam mam auto z 1993 po zmierzeniu sondy to na wolnych obrotach pokazuje 0,2-0,4v a jak przy gazuje to miernik pokazuje wtedy 0,60v, i nie wiem czy sonda jest dobra czy zła, dodam jeszcze że wykręciłem sonde to sonda ma kolor tak jak by różowy albo jasny fioletowy, auto ma przejechane 220000km i pewnie nie była od nowości wymieniana
Wyciągnij mechanizm ssania, zmierz suwmiarką wysunięcie iglicy i tłoczka. Nie składaj suwmiarki. Podłącz zasilanie do ssanie. Odstaw na kilka minut. Zmierz ponownie. Iglica i tłoczek powinny się wysunąć o kilka mm. Jeśli kręcenie pomaga, to obstawiałbym gaźnik. Bo ta informacja o czyszczeniu i przedmuchiwaniu brzmi nie za dobrze. Kiedyś też walczyłem...
Co ma piernik do wiatraka? Skoro ma wystarczająco prądu żeby odpalić to radio nie zrobi łaski jak będzie działać, nawet jeśli ładowania "nie będzie". Więc opowieść nie trzyma się kupy. Zmierz napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach i przy ok 1700obr.
Audi A4 B9 2.0 TDI DEUA (150KM), 80% jazda w mieście , zapełnienie filtra popiołem 47gr na 80 dopuszczalne . Po wypaleniu DPF poziom sadzy wynosi 5-6gr , różnica ciśnień 9-10mBar na wolnych obrotach. Wraz z przebiegiem wzrasta poziom sadzy oraz różnica ciśnień. Po przejechaniu 200km od wypalania poziom sadzy zmierzonej wynosi 18gr natomiast bardzo wzrasta...
Witam ponownie - fatum jakieś. Nie fatum, tylko nadmiar konserwacji :D Opierajac się na schemacie: 1. Zmierz rezystancję cewki ładującej CDI - brak oznaczenia koloru - uzupełnij schemat. 2. Zmierz rezystancję impulsatora - jw. 3. Zmierz napięcie AC cewki podczas "kopania". 4. Sprawdź połączenia masy CDI - korozja/itp. 5. Sprawdź pozostałe masy. Niestety...
Napięcie zmierzyłem na wolnych obrotach było bliskie zera po dodaniu gazu pokazywalo 0.2 V.ps czy można tak trochę na hama podać napięcie stała np 5v żeby sprawdzić czy zacznie podawać paliwo?Co do wtryskiwacza rozruchowego to na pewno jest sprawny mechanicznie ( poprzedni właściciel podłączył go na stałe tak że zzrobił z ke- jetronica wtrysk jednopunktowy.ps2...
Przetnij przewód czujnika gdzieś dalej albo wkłuj się igłą i zmierz napięcie.
Odpal samochód i zmierz na wolnych obrotach napięcie pomiędzy białymi przewodami sondy (lub pomarańczowym i brązowym od strony inst. sam.) powinno być w przybliżeniu nap. akumulatora. Czarny przewód od sondy to sygnał, a czwarty przewód(szary sondy) to masa sondy. Poszukiwanie usterki proponował bym zacząć gdzie indziej, tylko nie napisałeś czy pali...
Moze jakbyś ciśnienie paliwa zmierzył
Wieli producentów zaleca taką procedurę po zdjęciu klemy. Na zimnym silniku zdjąć ją jeszcze raz, założyć po ok 5 min. potem zapalić silnik i ok 15min na wolnych obrotach ma pracować a jak dojdzie do nominalnej temperatury przejechać ok 15km z różnymi prędkościami (lekko dająć mu w "pedał"). A co do prądów to zmierz ile płynie z akumulatora w stanie...
zmierzyć obroty silnika romet wolne obroty berlingo wolne obroty
kodowanie toledo stihl smarowania agregat prądotwórczy honda regulator
Pioneer Amplifier A-107 - świeci DIRECT, mrugają diody INPUT SELECTOR Schemat elektryczny okapu Mastercook - jak znaleźć?