Jeśli softstart nie obsługuje połączenia w trójkąt, należy podłączyć softstart od strony zasilania, poza wewnętrznym uzwojeniem, czyli silnik łączymy w trójkąt. Ale prąd znamionowy softstartu musi być równy lub większy od prądu znamionowego silnika. Dla instalacji wewnątrz trójkąta oznacza, że softstart wpięty jest w uzwojenia fazowe stojana silnika,...
Tak jak kolega Koderr zauważył parametry silnika ale dokładnie, autotuning i sterowanie wektorowe czyli: H30 – moc znamionowa silnika H31 - ilość biegunów H32 - znamionowy poślizg silnika H33 – prąd znamionowy silnika H34 - Prąd biegu luzem F22 - częstotliwość bazowa (znamionowa) H40: "3 "– sterowanie wektorowe bezczujnikowe H41 –...
Tylko 15V jest na nich takie samo. Wielkość w mA to prąd. Iloczyn prądu i napięcia daje moc. Im większa moc tym większy moment w takim silniku. Jeżeli jest stabilizator obrotów to prąd silnika ma znaczenie.
A zauważyłeś, że prąd znamionowy silnika jest większy od prądu znamionowego falownika? Tak rozumiem z Twojego opisu. Silnik miał być w trójkąt, przełączenie w gwiazdę zmniejszyło prąd znamionowy, przestał przeciążać falownik?
Falownik po prostu ma być tej samej kategorii mocowej, 7,5kW. Na pewno będzie na 3x400V. Sciśle mówiąc, to istotny jest prąd wyjściowy falownika (nie mniejszy od znamionowego prądu silnika przy 400V), ale i tak każdy posługuje się mocą, jak z promilami w krwi i oddechu. ;) Silnik 7,5kW też raczej nie zechce się kręcić płynnie 80 obr/min.
...prąd wynosi 13A/3=4,33A na fazę.Znamionowy prąd silnika to 4,2A więc prądnica nie była tak bardzo przeciążona. Chyba źle kombinujesz, znamionowy prąd silnika to 4,2A, znamionowe napięcie 380V. Czyli rozumując w te sposób, 4,2A x 380V x 3 = 4,8 kW, coś się chyba nie zgadza?
Wyłącznik silnikowy łączy funkcje zabezpieczenia przeciążeniowego i przeciwzwarciowego. Jeśli ma być wersja minimalna, a ktoś zawsze nadzoruje agregat, to wystarczyłyby 2 wyłączniki M611 umożliwiające ręczne załączenie/wyłączenie i zarazem stanowiące zabezpieczenie oraz zasilacz 24V 2...3A. Prądy M611 według znamionowych prądów silników (do pompy zapewne...
No to pod obciążeniem coś się dzieje, "dławi" silnik. W takim razie przyczyna może tkwić w silniku. Może warto by zrobić pomiar prądu pobieranego przez silnik. Czy na tabliczce znamionowej jest napisany prąd pobierany przez silnik?A taka prozaiczna myśl, może kondensator nie trzyma swojej pojemności i stąd silnik nie ma siły do pracy pod dużym obciążeniem.
Witam, posiadam silnik którego karta katalogowa dostępna jest tutaj: [url=http://www.farnell.com/datasheets/3... Mój problem polega na tym że nie potrafię zinterpretować tego datasheetu odnośnie mocy znamionowej i prądu znamionowego. Z Datasheetu, jak i z informacji na stronie sklepu wynika że silnik jest o mocy 4W. Chciałbym znać prąd znamionowy....
Sądząc po prądzie pobieranym około 7,3A to można przypuszczać iż silnik ma moc 3 lub nieco powyżej 3kW Pomyliłeś prąd znamionowy od prądu biegu jałowego.
Niewłaściwy wyłącznik silnikowy, jego zakres powinien być wyższy. Prąd znamionowy silnika to 5,5 A.
Na ile pamięć mnie nie zawodzi, to wiele lat temu robiłem próbę, silnik 1,5 kW lub 2,2 kW, przy pracującym silniku odłączenie jednej fazy spowodowało wzrost prądu na pozostałych fazach chyba do ponad 10 A. W każdym razie przekroczenie dopuszczalnego prądu w uzwojeniach jest bardzo duże. Silnik 1,5 kW ma prąd znamionowy 3,5 A.
Prawdopodobnie zamontuje PKZM0-20 Do czego ten PKZMO-20, jak prąd znamionowy silnika to 7,9 A? Tu trzeba PKZMO-10, zakres prądu 6,3 - 10 A.
1. W trójkąt łączysz jeżeli zasilasz napieciem 3x230V, np. z falownika zasilanego jedną fazą. 2. Stosuje się wyłączniki silnikowe lub termiki, ustawiasz na nim znamionowy prąd silnika zczytany z tabliczki znaminowej, radzę go zastosować. 3. Raczej standard, wkręć dławice kablowe w te otwory. 4. Zasilasz silnik z sieci trójfazowej, w Polsce mamy 400V...
Wyłącznik silnikowy dobieramy tak aby prąd znamionowy silnika mieścił się w zakresie nastawczym wyłącznika silnikowego. Kup wyłącznik z nastawą 6-10 A zmierz prąd pobierany przez silnik i ustaw 1,1 wartości odczytanej.
Nastawę zabezpieczenia określa się nie na podstawie mocy ale na podstawie prądu znamionowego silnika. Niektóre zabezpieczenia nastawia się na wartość prądu znamionowego, inne na 110% tej wartości - trzeba sprawdzić w dokumentacji zabezpieczenia.
To wygląda na zabezpieczenie termiczne (termik) Jeśli na nim nic nie pisze to odczytaj z tabliczki znamionowej na silniku prąd pobierany podany w Amperach i kup termik o trochę większym prądzie ok 10 procent większy . Tu np można kupić https://www.piekarz.pl/33929-wylacznik-n... Wartość bezpiecznika musi być dobrana do prądu znamionowego...
Mam wentylator z silnikiem trójfazowym o mocy znamionowej 2,2kW i prądzie znamionowym 4,52kW. Cos 0,81. Napięcie międzyfazowe mam 400V +/1 2V. Ale prąd zmierzony na zasilaniu silnika na poszczególnych fazach mam bardzo niski tzn około 1A na fazie. Czy ktoś mógłby oszacować jak duża różnica powinna być między prądem zmierzonym a znamionowym silnika przy...
Jeżeli silnik przystosowany na 400 V dla skojarzenia w trójkąt, połączymy do napięcia 400 V i skojarzymy w gwiazdę, to będzie on pracował ze zmniejszoną mocą dopóki nie przekroczy prądu dla gwiazdy podanego na tabliczce znamionowej. Po przekroczeniu tego prądu, uzwojenia zaczną się przegrzewać, aż do ich spalenia włącznie. Tu należy wspomnieć, że prąd...
Wyłącznik silnikowy dobieramy tak, aby prąd znamionowy silnika mieścił się w zakresie nastawczym wyłącznika silnikowego. Czyli dobry wybrałeś. Nie zapomnij też o podłączeniu wyłącznika RCD tak, jak masz w instrukcji. W tym przypadku zalecam stosowanie osobnego RCD do tego obwodu.
Silnik SZJFe 24b, prąd znamionowy 10,8 A.
Silnik z reguły podczas pracy dwa stany; rozbiegu ( bierze duży prąd), i praca ( prąd mniejszy niż znamionowy ). W czasie rozruchu (rozbiego ) prąd rozruchu osięga nawet wartości dwu-trzykrotne prądu znamionowego. Prąd pobierany przez silnik z biegiem czasu zwiększa się ( pogarsza się stan izolacji, stan łożysk, ponadto zwiększenie prądów wirowych,...
Mam do tego silnika podłączoną jakąś przekładnię ze sprzęgłem.... i nic więcej nie wiem. Wiem natomiast, że maksymalny prąd chwilowy (w krótkiej szpilce) kiedy zatrzymam element, którym kręci silnik jest ok 2A (pomierzony w testach) To pozostaje Metoda docenta Macanowa - patrz wyżej - proponuję do testów użyć zasilacza stabilizowanego z możliwością...
Witam! Wszystkie dane masz na tabliczce znamionowej silnika , czyli prąd znamionowy x 1,1 w ustawieniach przy rozuchu lekkim dla wyłącznika silnikowego.
Dla trójkąta to jest właściwa opcja: https://static.elektroda.pl/attach/szaf5... Zabezpieczenie B10 nie pozwoli nawet na sprawdzenie, jeśli silnik ma 16A prądu znamionowego. C20 powinno być.
Myślę że w granicach 1,5kW przy silnikach 1400obr jest to ok. połowy przy 2800 ok 1/3 prądu znamionowego.
Im większe obciążenie tym większy prąd. Prąd jałowy to prąd bez obciążenia, jak silnik obciążasz to rośnie prąd aż do prądu znamionowego przy obciążeniu znamionowym a następnie gdy silnik przeciążamy prąd nadal rośnie i może uszkodzić silnik.
Witam! Tak tylko, że z rozruchem gwiazda/ trójkąt przy prądzie znamionowym 22A (chyba, że silnik wiekowy to więcej) potrzebujesz zabezpieczenie 25A prąd rozruchu to 2x prąd znamionowy,a dla rozruchu bezpośredniego zabezpieczenie 40A prąd rozruchu do 6x prąd znamionowy. Reasumując może tak być, że nie uruchomisz tego silnika. I jeszcze jeżeli to sieć...
Prąd znamionowy silnika to 12,5A. Co do napięcia do którego jest przystosowany włącznik, no to powinien on mieć jednak to 50V czy więcej. Natomiast ja na twoim miejscu spokojnie bym go dał. Nie sfajczy się ;)
Zabezpieczenie ustawia się zazwyczaj na 1,1 lub 1,3 prądu znamionowego silnika.
Z jakimi parametrami wybrać taki wyłącznik ? Przeczytać na pompie prąd znamionowy silnika i taki kupić.
Witam. Brakuje informacji na temat: 1) Kłopoty zaczęły się teraz -> wcześniej było dobrze przy tej instalacji, zabezpieczeniach i silniku ? 2) podaj prąd znamionowy silnika (z tabliczki znamionowej). 3) częstotliwość rozruchów w ciągu godziny. 4) przekrój kabla zasilającego. Pzdr.
Jaki jest prąd znamionowy tego silnika? Na twoim silniku pisze 10A to co dostrzegam .
Jeżeli wprowadza się dwa garnitury parametrów, w tym osobno prądy znamionowe silników, to sądzę, że termiki są zbyteczne.
Stara szkoła uczyła, że termik powinien być nastawiony na wartość o 10% większą od prądu znamionowego silnika.
- Nie, falownik dobiera się pod kątem mocy znamionowej (prądu znamionowego) silnika, na wartość równą lub większą - nie, ale się wyłączy zgłaszając błąd przeciążenia (nie biorę pod uwagę produktów falownikopodobnych :)) - nie i jak wyżej. W Twoim przypadku jedyne, co możesz zmniejszyć za pomocą falownika to prędkość obrotową, bo przecież o to Ci chodzi,...
Wkleić zdjęcie potrafisz, a nie potrafisz przeczytać(znaleźć)prądu znamionowego silnika w tabelce. Przyjmuje się, że nastawa prądowa w wyłączniku silnikowym to 1,1 In.
ówne zabezpieczając silnik masz na myśli wyłacznik silnikowy bądź termik? Z tego co czytam rozumiem ze termik potrzebuje stycznika a więc termik + stycznik = wyłącznik silnikowy? Dlaczego zatem raz stosuje się termik a raz wyłącznik silnikowy? I dziś miałem do czynienia z wyłącznikiem silnikowym i naszło mnie następne pytanie... Na wyłączniku silnikowym...
Jak dla mnie to po prostu oznaczenie modelu. Nie doszukiwałbym się zakodowanych parametrów, chociaż może tak jest. Z informacji, które można znaleźć w internecie jest to silnik o napięciu znamionowym 12V, prądzie znamionowym 400mA i obrotach rzędu 17 000/min luzem.
W końcu to silnik 7.5kW, to licznik będzie szybciej się kręcił. Ważne jest czy na poszczególnych fazach pobiera jednakowy prąd. Taki silnik według tabliczki znamionowej może pobierać prąd około 15-16A.
Jak lekkie przekrzywienie łopatki to nie uszkodzi wirnika. Załącz zdjęcie tabliczki znamionowej silnika.
Może po prostu się nie da To jest silnik komutatorowy. Ma prąd znamionowy 32A przy 24V więc przy 12V będzie to 64A - ciekawe co na to szczotki i szczotkotrzymacze. Wydaje mi się że taniej będzie dostosować zasilanie i sterowanie do silnika niż silnik do zasilania.
0,1 A różnicy od teoretycznego prądu znamionowego dla silnika 5,5kW to może mieścić się w błędzie pomiaru. Mierzyłem miernikiem cęgowym. Chyba dąży się do pracy silnika na wartości prądu znamionowego, wtedy ma największą sprawność? Dochodzi temat ustawień zabezpieczenia na wyłączniku silnika. Widzę dwie szkoły - jedni ustawiają wg prądu znamionowego...
Ustawia się na prąd z tabliczki znamionowej silnika dla połączenia gwiazdowego, czyli jest pierwiastek z 3 razy mniejszy od prądu znamionowego dla trójkąta.
Silnik klatkowy będzie miał podaną: częstotliwość, napięcie dla układu gwiazdy, napięcie dla układu trójkąta, prędkość znamionową poniżej prędkości synchronicznych, współczynnik mocy i moc, prąd znamionowy układu gwiazdy, prąd znamionowy układu trójkąta, typ pracy. Silnik klatkowy dwubiegowy : to samo co silnik klatkowy z tym że - podane dwie moce dla...
A w aktualnie omawianym silniku znamionowy prąd jest jaki? Pamiętaj że silniki potrafią wziąć 5x przy rozruchu, więc jakiś zapas na krótkie przeciążenia jest.
Gdy ustawiłem parametr H41 na 1 (Automatyczny pomiar rezystancji i indukcji silnika) - falownik pokazuje błąd. A ustawiłeś wcześniej: H30 – moc znamionowa silnika H31 - ilość biegunów H32 - znamionowy poślizg silnika H33 – prąd znamionowy silnika H34 - Prąd biegu luzem F22 - częstotliwość bazowa (znamionowa) Jeśli nie to nie dziwne, że...
Prąd znamionowy 16,7 A. Co do prądu rozruchowego to na tabliczce znamionowej go nie znajdziemy ale można przyjąć około siedmiokrotny prąd znamionowy przy rozruchu bezpośrednim. Nie widzę jak powinny być skojarzone fazy więc nie wiem czy można go łączyć przez wyłącznik gwiazda/trójkąt?
Witam. Podstawową zasadą suszenie silników prądem zwarcia ( przy zahamowanym wirniku) jest warunek nieprzekroczenia prądu znamionowego uzwojeń. Dla prawidłowego doboru transformatora trzeba ( w Twoim przypadku): 1. Zmierzyć prąd płynący przez uzwojenia przy zahamowanym wirniku, 2. oszacować impedancję uzwojeń dla zahamowanego silnika, 3. wg impedancji...
Witam. Szukałem, ale coś nie mogę znaleźć. Czy da się policzyć wpływ zmiany średnicy koła pasowego napędzającego na wielkość pobieranego przez silnik prądu? Mam taką sytuację. Na silniku napędzającym sprężarkę mam koło pasowe średnicy 300 mm. Przy około 10 barach pobór prądu to okolice 15 A. Prąd znamionowy silnika to 12 A. Chciałbym policzyć (dowiedzieć...
Witam A mógłbyś zmierzyć jaki prąd jest pobierany przez silnik przy obciążeniu znamionowym?? (po podłączeniu na sztywno do napięcia zasilania przytrzymaj koło) Prąd znamionowy silnika może być kilka razy wyższy niż jałowy. Jeżeli chodzi o same mostki to bałbym się je łączyć tak po prostu. Na wyjściu tych scalaków są pewnie jakieś mos-fety które (mogę...
Mamy 5A dla 400V Y, cos fi = 0,81. P = 3 x 230V x 5A x 0,81 = 2794W. Sprawność silnika η = 2200W/2794W = 78%, i tu faktycznie mamy część mocy strat. Pytanie jaką moc pobierze z sieci falownik skoro silnik pobiera mniejszy prąd niż znamionowy prąd wyjsciowy falownika? Falownik pobierze prąd silnika + zasilanie elektroniki falownika (które można...
A mnie brakuje tu podstawowych informacji: Czy falownik jest ustawiony na tryb wektorowy, czy U/f? Czy była przeprowadzona procedura autostrojenia? Czy są wprowadzone poprawne dane silnika? H03 Moc silnika H04 Ilość biegunów silnika H05 Prąd znamionowy silnika H06 Prąd biegu jałowego silnika Io H07 Poślizg silnika
Nie reagują na zanik fazy bezpośrednio. Nie mają jakichkolwiek ustrojów które mierzą napięcie na fazach, i wyzwalają gdy napięcie za bardzo spadnie. Żadne wyłączniki nadprądowe. Natomiast fizyka działa tak, że silnik indukcyjny który straci jedną fazę, bardzo mocno zwiększa pobór prądu na dwóch pozostałych fazach. I na to zwiększenie, konkretnie na...
Producent silnika nie podaje wartości prądu rozruchu....? Podaje: https://acornmarket.pl › public › assets › Katalogi › Celma › 3.pdf i wynosi 6,1 razy prąd znamionowy.
Stawiam na jakieś 7,5kW. No tak wyleciało mi z głowy, że to jałowy bieg, albo i więcej czasami prąd jałowy to 30% prądu znamionowego.
Jeżeli te 500 W to jest moc mechaniczna (na wale) silnika to jego prąd znamionowy jest rzędu 15 - 18 A . Tą baterią raczej go nie spalisz.
Nie, ponieważ prąd ładowania jest kilkakrotnie niższy od prądu znamionowego akumulatora. Zaś chwilowy pobór prądu przez silnik może być wielokrotnie wyższy od prądu znamionowego akumulatora. 20 minut to i tak typowy i dobry wynik. To co pisze kolega teskot byłoby trudne i kosztowne choćby ze względu na charakterystykę obciążeniową zasilacza w stosunku...
Przyjmuje się, że prąd biegu jałowego wynosi około połowy prądu znamionowego silnika. Nie znaczy to, że silnik 18kW bierze na jałowo 9kW - po prostu na biegu jałowym cosinus fi jest znacznie niższy, przy obciążeniu rośnie.
Jeżeli 3F to znamionowy prąd silnika to 3-3.5A
Silnik spali się wówczas gdy długotrwale zostanie przekroczony prąd znamionowy silnika lub będzie niewłaściwie odprowadzane z niego ciepło. W pierwszym przypadku nad prądem czuwa falownik - o ile ma właściwie wprowadzone parametry. W drugim przypadku źle chłodzony silnik będzie w przypadku zejścia obrotami poniżej ok.70% i braku przewietrzania obcego...
Jeśli to prosty kompresor z włącznikiem ciśnieniowym to kup wyłącznik silnikowy lub termiczny na znamionowy prąd silnika
Warość prądu rozruchowego zależy od konstrukcji silnika i przy tego typu silnikach wynosi 4÷7 krotnie prądu znamionowego. Do tego dochodzi jeszcze czas rozruchu, ten zależy od obciążenia. Jeżeli chodzi o prądnicę to może ona 4 krotnie zwiększyć prąd znamionowy na okres rozruchu. Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę...
Skontaktuj się z placówką Siemensa w Bielsku Białej na ul Konwaliowej, może pomogą.
Te silniki są zbyt prądożerne dla tego mostka, prąd znamionowy 1.3A przekłada się na prąd zwarcia znacznie powyżej 2A. (może przekraczać tą wartość kilkakrotnie - zależnie od parametrów silnika) Znam silniki które przy takim prądzie znamionowym pobierają w czasie rozruchu jakieś 15A, a to usmaży taki mostek praktycznie natychmiast. Napięcie wejściowe...
Witam W jaki sposób wyznaczyć spadek napięcia na szczotkach silnika bocznikowego prądu stałego ? Zmierzyć - przy użyciu zastosowanych w danym silniku szczotek - spadek napięcia, przepuszczając przez nie prąd o wartości znamionowej dla danego silnika.
ma długość ok 12 metrów o przekroju 4x2,5² Silnik nie jest jeszcze w pełnych obrotach więc jego prąd rozruchu jest ciągle większy od znamionowego. Prąd znamionowy tego silnika to 13,5 A a krotność rozruchu to 8.2 In zakładając że już mamy po częściowym rozruchu jego prąd w dalszym ciągu może być bardzo duży . Dużo większy od danych znamionowych...
Znalazlem taka sama tabliczke w internecie tylko z innego silnik Nie to nie z tego silnika , nie ta moc. Twój silnik waży 64 kg i ma inne prądy znamionowe. Zapewne to silnik od 2,2 do 3 kW . Tak więc kolega Triakw miał chyba rację.
to czy wpisując prąd znamionowy silnika do falownika powinno się zmienić tę wartość w przypadku sterowania niższym napięciem. Z tego co wiem falownik liczy sobie całkę z prądu na silniku i jeżeli przekroczy ona nastawę to wyrzuca alarm. Ja też się nad tym zastanawiałem uruchamiając mój silnik. A było nad czym bo miał 55kW zasilałem go napięciem 500V...
Kolego szukasz takiego przełącznika. [url=https://www.empik.com/lacznik-krzyw... Zakładając, że jego prąd znamionowy odpowiada twemu silnikowi. Zaś jego kod ŁK15-7.8538
Generalnie mój pierwotny cel był taki aby skonstruować układ taki jaki jest przedstawiony wyżej czyli sterowanie silnikiem za pomocą tranzystora. A prądy jakie (znamionowy prąd silnika i prąd na wyjściu mikrokontrolera)? Napięcie znamionowe silnika jakie? Ponadto hfe jest pewnie tak małe, że zbraknie prądu by sterować silnikiem. Tam powinien być jeszcze...
Ze względu na duże "dziury" prądów znamionowych. A C16 nie zabezpieczy silnika 3kW przed przeciążeniem, ponieważ prąd silnika to około 6A. Niech przy przeciążeniu popłynie ich 10A. Z silnika dym, a eSka nic sobie z tego nie zrobi. Obejrzyj sobie tabele charakterystyk wyłączników. Zabezpieczenie silnikowe (np PKZM Eatona) ma człon termiczny regulowany...
W zasadzie True RMS nie jest Ci potrzebny. Używałem tego scalaka bo potrzebowałem dobrej dokładności pomiaru i zaproponowałem Tobie bo ma prostą aplikację i świetnie nadaje się do Twoich potrzeb. Może jest inny scalak zawierający wyłącznie prostownik idealny (tańszy) który zrobi robotę lecz mniej dokładnie. Z reguły jako 100% dla pomp ustawia się prąd...
Te silniki wyglądają mi na silniki szczotkowe szeregowe z enkoderem, są to silniki uniwersalne AC/DC (kiedyś takie serwa były dosyć popularne). Do sterowania można użyć sterowniki firmy gecodrive, lub inne podobne drivery do serw DC. Napięciem się nie warto przejmować, musi być równe lub wyższe od znamionowego , sterownik zadba o to żeby nie przekroczyć...
Silnik ma za mały moment rozruchowy. Szukam mocniejszego silnika teraz to już 3-fazowego.
Bateria 9V, popularne "pudełeczko" ma pojemność i wydajność prądową na poziomie baterii z zegarka. ;) Prawdopodobnie natychmiast ją rozładowałeś. Ja kiedyś chciałem zasilić z takiej baterii żarową lampkę rowerową 6V - poświeciła całe 10 sekund... ;) Właśnie przerobiłeś temat niewystarczającej wydolności źródła zasilania. :) Jeśli już, to poszukaj zasilacza...
Praca takim silnikiem skojarzonym w gwiazdę niesie za sobą pewne ryzyko. Jeżeli jest to stałe obciążenie, np: wentylator, a prąd pobierany przez silnik podczas pracy nie przekracza wartości prądu znamionowego podzielonego przez pierwiastek z trzech, to może tak pracować. Jeżeli zaś obciążenie jest zmienne i istnieje możliwość, że silnik będzie pobierał...
Jeśli wierzyć tej "dokumenacji", to nie, bo styki przekaźnika nie są przystosowane do 230V. http://www.noveltyinfo.com/showprod.asp_... Poza tym, jaki jest sens stosowania kiepskiej jakości przekaźnika, jak za 15zł można kupić normalny, porządny przekaźnik, albo stycznik na szynę DIN i zamontować to w jakiejś przyzwoitej...
Najłatwiej popularnym amperomierzem cęgowym, a prąd powinien wynosić 1/4 prądu znamionowego bez obciążenia silnika mechanicznie. Im niższy, tym lepiej (wpływ na to ma dobór kondensatora).
http://obrazki.elektroda.pl/1005208800_1... Analizując przykładowy silnik, z momentem krytycznym ~360%, płynący prąd w takich warunkach wyniesie wtedy >700% prądu znamionowego... PS. Silnik niedociążony, przy 40% obciążenia na wale, może już pracować ze sprawnością energetyczną bliską znamionowej, ale z bardzo niskim współczynnikiem...
Parametry silnika ? Przynajmniej prąd znamionowy lub moc.
Biorąc pod uwagę dane z tabliczki znamionowej to na to uzwojenie gęstość prądu wynosiłaby kosmicznie bodajże około 17A/mm2 by mógł pracować w skojarzeniu w trójkąt przy 380V Mnie przy tych danych wyszło 10,3 A/mm². Do obliczeń dla trójkąta powinieneś wziąć prąd fazowy, a nie znamionowy.
Wybierasz aplikację Direct strarter, w Device configuration, wybierasz typ przekładnika, jeżeli nie masz panela operatorskiego, to go odznaczasz, przechodzisz do zakładki Motor protecion i w Set current wpisujesz prąd znamionowy silnika i w zasadzie to wszystko żeby uruchomić silnik, domyślnie przycisk Start pod IN1, Stop pod IN2 (styk NC). Wyjście...
Pytanko jescze Czy prąd znamionowy silnika i prąd silnika bez obciążenia ma być taki sam (H 33 i H34)?
, iż silniki mają większy prąd znamionowy o około 10-15% Silnik był obciążony? Kolego Bartku prąd znamionowy silnika . http://zseii.edu.pl/archive/dydaktyka/ma...
To zależy czy podana moc to moc znamionowa czy maksymalna. Prąd pobierany przez silnik zależy od momentu jaki silnik generuje.
a jak wygląda sprawa łożysk, przewietrznika..? dla 6h/ dobę zwykłej pracy bez rewersji i przy nominalnym obciążeniu(znamionowym prądzie ) - może być silnik z S1 Możesz wstawić dodatkowe chłodzenie które załączy się przez np.termistor obserwować musisz obciążenie- nie przekraczać prądu nominalnego i będzie O.K.
Proponuję poszukać w internecie czegoś o nazwie "mostek H", i tylko dobrać odpowiednie tranzystory(pod względem prądu - znamionowego i rozruchowego).
Tak ostatecznie - czyli mam rozumieć, że jeżeli na tabliczce jest 1.29A to jak pomnożę to przez 0.75 Prądu znamionowego z tabliczki przez nic nie mnożysz, to jest prąd pobierany przez silnik przy mocy znamionowej i nie można go przekraczać.
1 Jaki jest znamionowy prąd wyjściowy falownika? 2 Jaki jest znamionowy prąd silnika? Sądzę, że porównanie tych wartości zakończy eksperyment.
Przy takim ustawieniu miernika, na kablu zasilającym pokazało 0,30 Nie za bardzo wiesz co robisz. Znamionowy prąd silnika 22kW to 40A. Jak mierzyłeś? Na poszczególnych fazach czy na całym kablu zasilającym?
Rozruch przeprowadza się tak by nie przekroczyć w momencie przełączania na kolejny stopień pewnych wartości prądu (zwykle prąd znamionowy razy 2). Jeśli zmniejszysz liczbę stopni rozruchowych to wzrosną prądy płynące przez chwile po przełączeniu na kolejny stopień, czyli jeśli chcesz ten rozruch przeprowadzić poprawnie to liczba stopni i czasu rozruchu...
Termik powinien być ustawiony 10% więcej niż prąd znamionowy 1.82*1.1=2.002
W takim razie zakupić wyłącznik silnikowy o zakresie 16-25A i powinno wszystko grać. Oczywiście jeszcze prawidłowo ustawić prąd znamionowy
Witam ! To jest na pewno producent tego silnika, dawniej Wiefamel - Poznań : http://www.multimoto.pl/ Pozdrawiam. Stefan
A prawidłowo ustawiłeś parametry silnikowe na falowniku? - "F801" - moc znamionowa, - "F802" - znamionowe napięcie zasilania, - "F803" - znamionowy prąd silnika, - "F804" - liczba biegunów silnika, - "F805" - znamionowa prędkość obrotowa, - "F810" - znamionowa częstotliwość pracy silnika. I jaki masz tryb sterowania napędem - paramter "F106" - wartość...
A wiesz, że zwykły silnik klatkowy, krótkozwarty (jaki prawdopodobnie masz w sprężarce) pobiera około sześciokrotnie większy prąd przy rozruchu? Więc 10A agregat zasili silnik o prądzie znamionowym 1.66A...
Witam Koledzy, Jeżeli chodzi wybijanie wyłącznika instalacyjnego { bezpiecznika } jest to proste do obliczenia znając moc silnika i zabezpieczenie jakie jest w instalacji. Ale z racji ze zawsze jest zachowywana selektywność i zakładając moc 15kw zabezpieczana jest C25 C oznacza charakterystyke czyli krotność prądu znamionowego na starcie { C ma 10 }...
Silnik pierścieniowy na tabliczce znamionowej ma więcej parametrów niż klatkowy. Dodatkowo podawane jest napięcie i prąd wirnika. Napięcie wirnika rozwartego. Prąd wirnika zwartego w stanie ustalonym przy obciążeniu znamionowym.
Z tego co zrozumiałem, to wyłącznik silnikowy jest połączeniem stycznika i przekaźnika termicznego. Tak, w zasadzie tak. Są nawet współczesne odpowiedniki czegoś takiego jak pokazałeś - stycznik i dedykowana do niego dostawka z wyzwalaczami termicznymi. Oczywiście możesz go zastąpić wyłącznikiem silnikowym jak na drugim zdjęciu, jeżeli nie potrzebujesz...
prąd znamionowy silnika prąd znamionowy stycznik prąd znamionowy różnicówki
uszkodzenia karty graficznej sygnał video sygnal video regulator alternatora hitachi
sharp aktualizacja oprogramowania ozonowanie samochodu
Impulsatory na wałku rozrządu w Opel 1.2 16V - funkcje i działanie Bosch Tassimo TAS 140x nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania