Jest sprężynka która dociska przepustnicę do dołu czy zaginęła przy którejś naprawie?
Maszyna po uruchomieniu robi sobie kalibracje, W tym celu nakłada na pas określone kolory tonera, zawsze w tym samym miejscu, i w zależności od stopnia zużycia jest tego tonera więcej lub mniej. Pas transferowy czyszczony jest za pomocą silikonowej listwy czyszczącej, W miarę upływu czasu listwa twardnieje i nie zbiera wszystkiego za pierwszym razem...
Witam. Jestem posiadaczem Audi 80 B4 2.0 B+LPG 90KM jednopunkt, 92r. Auto zostaje na wysokich obrotach zarówno na benzynie jak i na gazie po wciśnięciu sprzęgła, czasem także w czasie jazdy na biegu czuć jak sam przyspiesza (pedał gazu zapada się). Jedynym sposobem na zmniejszenie (spadek) obrotów na gazie jest przełączenie na benzynę lub hamowanie...
Jest duża podłużna i jedna okrągła czyli tzw "1" najcieńsza czyli nie uszczelka. Zostaje kwestia ustawienia dawki na pompie i kąta. Potrzebuje logi na wolnych obrotach z bloków 1 i 4 (najlepiej osobno) oraz podczas jazdy czyli klasyczny log 3-4 bieg od 1500 -4000 RPM z gazem w podłodze.
Jak wtryskiwacze masz zrobione to zostaje Ci pompa. W czasie jazdy masz większe obroty silnika i pompa wyrabia, w momencie rozruchu na ciepło zużyta pompa nie dobija ciśnienia przy tych 250 obrotach.
1.Wiscoza na zimnym silniku zaraz po odpaleniu pracuje zasprzęglona, gdyż znajdujący się w niej olej po dłuższym czasie ścieka w dolną część bieżni ślizgowej i gromadząc się w jednym miejscu powoduje jej zasprzęglenie. Jednak po kilku obrotach zostaje on rozrzucony siłą odśrodkową i visco przechodzi w tryb normalnej pracy kontrolowanej przez bimetal...
Ja sądzę, że gdyby odgromówka była aż tak naciągnięta (jak struna) to może dawałaby dźwięki (jak struna) lecz tak naprawdę, kto naciąga je aż tak mocno i po co? Odgromówka ma zadanie odprowadzić energię z "pioruna" w grunt. Naciąganie tego do granic możliwości mija się z celem. Niewykluczone jednak, że nawet nie naciągnięta może wydawać takie dźwięki,...
Tak, po "wysuszeniu" cykl zostaje najzwyczajniej zakończony i czas schodzi na 0:00. Było to po krótkim czasie od włączenia, ale jak się to miało w sekundach czy obrotach juz nie pamiętam, bo dobre z półtora albo dwa lata temu ją miałem na warsztacie.
Prawdopodobnie pod obciążeniem po przekroczeniu określonej temperatury procesor i/lub karty wyłączony zostaje "tryb" turbo a to się wiąże ze spadkiem wydajności. Choć nie powinien to być aż tak drastyczny spadek. Jak wygląda praca wentylatora, pracuje wtedy na pełnych obrotach ? Próbowałeś odpalać jakieś testy typu FurMark ? będziesz miał wtedy podgląd...
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Witam, od kilku dni także słyszę szumy w łożyskach od bębna wspomnianej pralki. Chciałem dodać że pracuje ona ok 2 lata i 3 miesiące, tak ze jest 3 miesiące po gwarancji. Czy mógłby Pan udzielić informacji jak rozcinał pan bęben? i jak zamierza go Pan skleić?(jak uszczelnić)? Wg mnie nie ma sensu kupować nowy bęben za 600 PLN jak taka krótka zywotność...
W tym silniku układ chłodzenia jest bardzo wrażliwy na jakiekolwiek nieprawidłowości. Dopóki nie doprowadzisz go do stanu fabrycznego nawet nie ma sensu szukać usterek. Dość powiedzieć, że bez termostatu może się przegrzewać (tak, to nie pomyłka, zweryfikowane w praktyce, dzięki za wyjaśnienie że to termostat przełączający, bo nie znałem przyczyny zjawiska)...
ja zrobiłem coś podobnego w komarku ( zwykły dwubiegowy z okrągłym silnikiem ) wywaliłem koło magnesowe i cewki oraz cały układ zapłonowy. wstawiłem prądnicę która wielkością była identyczna ze starym kołem magnetycznym. moc prądnicy (na magnesach) jest ok 300W. max napięcie przy max obrotach ok 30V. prąd wyprostowany i puszczony przez dwa stabilizatory...
Najlepsze rozwiązanie z punktu widzenia jak najlepszych parametrów tokarki w tym przypadku to falownik 1faza>3fazy>silnik trójfazowy z odpowiednimi uzwojeniami>reduktor wielostopniowy>wrzeciono. Pamiętaj że silnik który daje 2.2kW przy np. 1440rpm (50Hz), przy np. 10Hz (288rpm) da już tylko marne 400W i w obu przypadkach 14.6Nm. Natomiast jak go zwolnisz...
Kolega z postu nr 2 jak widać bez doświadzenia w budowie instalacji nawadniajacych. Pompa może i wystrczy, ale nie podałeś powieżchni. Kolejna sprawa, to nie jest to pompa do ciaglej pracy, co może szybko wyjść w eksploatacji. Wąż stanowczo za delikatny, pompa którą masz ma 2,8bara, przy przepompowaniu, jeśli zdławsz przepływ, a pewnie tak będzie, bo...
Potrzebuję jeszcze jednej odpowiedzi: czy po załączeniu zasilania elektromagnes zwalniający napęd na toner powinien pracować cyklicznie przez kilka minut? To zależy od sytuacji, tak jeśli ktoś na przykład włączył inicjalizację drukarki, tak jeśli był wyjęty toner, itd. W moim przypadku taki objaw wystąpił właśnie dziś (pewnie znany problem). Maszyna...
Witam. Witam! od dawna sie juz nad tym zastanawialem . posiadam Rometa Ogara 200 z czeskim silnikiem Jawki 50 i odwieczny problem tychmotorkow to palące się żarówki. skoki napięć są rzędu kulkuset volt. To chyba z lekka przesada, bo w tym obwodzie to nie jest możliwe, niestety. Powodem przepalania się żarówek, jest zwyczajnie źle dobrany magnes trwały...
Witam, Jako że odkurzacz aeg zaczął się wyłączać samoistnie, postanowiłem go naprawić. Wyczytałem że to dość znany problem, a silnik rozłącza czujnik pod jedną ze szczotek - wyciągnąłem silnik żeby zobaczyć czy pracuje poprawnie i po podłączeniu do regulatora obrotów silnik w ogóle nie rusza. - wszystkie diody i rezystory sprawdzone - OK, - triak sprawdzałem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
tak zostaje na obrotach po zmianie biegów
witam ponowni wtrysk wyjęty przebadany na maszynie sprawny, świeca nowa ,usunięta pompka oleju i robiona mieszanka wszystko posprawdzane łącznie ze świeca, dalej na max gazie przerywa i szarpie ,co dalej sprawdzać według mnie zostaje cewko moduł dwa piny lub uszczelniacze wału, może ktoś cos podpowie, pozdrawiam
Nie patrz na przepływ przez nagrzewnicę. Może być a grzać nie będzie. Po 20 latach pewnie zabite kanaliki osadami. Ona jest tak ustawiona w pionie że kazdy syf z ukladu zostaje w dolnej części. Wiem że wymiana ciężka czasami no ale trudno. Mialem Touran a, cuda wianki na kiju odstawiane,plukanie,sra.. , a na końcu i tak wjechała nowa i od razu było...
Chciałbym zauważyć jedną rzecz o której nikt nie wspomniał. W klonie podczas pracy z maksymalną mocą (przy rozpoczęciu ogrzewania danego pomieszczenia) gdy ogrzewanie dochodzi do punktu górnej granicy temperatury pieca (przegrzania) pompka spowalnia, dmuchawa pozostaje na wysokich obrotach aż do momentu przestudzenia (około 20 st. C ) i znowu pompka...
Dziękuję wam bardzo, panowie, za pomoc. Teraz można spać spokojnie. Zmiany zrobiłem w: P01 na 20 P03 na 55 (tu mniej, bo na 5 grzejników wystarczy, może i mniej by dało radę) P11 na 13 (tu przez to, że zwiększyłem, teraz delta się mniej więcej zgadza, to i pompka nawet nieraz zmniejsza swoją prędkość) P12 na 20 - jak zaradziliście P13 na 55 - jak zaradziliście...
http://obrazki.elektroda.net/12_12653150... Zgodnie z obietnicą zamieszczam (tym razem mniej improwizujące) wcielenie TDA 7250. Tym razem, mając już jakieś doświadczenia po poprzedniej konstrukcji i zbudowaniu wersji "mini" (jak znajdę czas to tę wariację postaram się zamieścić), przyszła kolej na całość. Już bez kupnej obudowy, KiT'a i tym...
Nie wiem, czy kogoś to zainteresuje, ale jakiś czas temu teoretyzowałem- zamierzałem zbudować kompresor z silnika samochodu. Do tego użyć chciałem silnika diesla 5-cylindrowego /2,5TDI lubT D/ od audi. W moich przemyśleniach i kombinowaniach chciałem ten silnik nieco przerobić, aby uzyskać jak największą wydajność i tak: 1. 5- cylindrowy, aby "odciążyć"...
Spróbuj jechać, wtedy kiedy szarpie, na małych obrotach i równym gazie. Parę godzin wcześniej męczyłem takiego żeby zdiagnozował wypadanie zapłonów, bo że wypadają to wiedziałem, ale nie wiedziałem na którym garku. Nie wiem co francuzi mieli na myśli, ale jak jedziesz powyżej 2000 rpm to za groma czeka nie wywali. Trzeba jechać ponad minutę poniżej...
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
W kolejnym temacie traktującym o radiatorach ich zastosowaniu i podstawowych sprawach: będzie trochę zdjęć, oraz kilka słów wyjaśnienia co do doboru i skąd pozyskać radiatory. Skąd pozyskać i do czego może się taki radiator przydać? Z odzysku. Jest to dość szeroko pojęte źródło, ale w skrócie najwięcej można znaleźć w urządzeniach w których możemy się...
Miałem ustawiona temperaturę 32 stopnie na kotle, a że było ciepło to pogodowka zeszla sobie temperatura do 28. Zeby to nie taktowalo to pompki na rozdzielaczach chodziły na najwyższych obrotach aby stale odbierać ciepło. Po jakimś czasie Kocioł i tak zaczynał taktowac bo podłogi juz byly ciepłe i nie było takiego odbioru. Bawiłem się w różne ustawienia...
Nie zawsze wyjdzie test pozytywnie przy uszkodzeniu uszczelki pod głowicą Jeżeli jest ciśnienie w układzie i jest on dobrze odpowietrzony tylko zostaje głowica Jeżeli będzie powietrze w układzie też będzie wywalał płyn Szczególnie ciężko odpowietrza się nagrzewnicę
Driver raczej nie, bo podpinałem pod sterownik od 2.0, potem 2.0 przerobiony i na 2.5 i taki sam jest. Sprawdzę instalację jeszcze. Dodano po 35 Jak będę w domu, to zrobię zdjęcie z inpy i wstawię. Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/6142307100_... https://obrazki.elektroda.pl/3096023600_... https://obrazki.elektroda.pl/2115301600_...
Twój gaźnik, nie posiada ssania. Regulator jest typu odśrodkowego, podczas pracy silnika jego dźwignia zostaje przesunięta do tyłu. Jest ona połączona z przepustnicą gaźnika, przesuwanie dźwigni regulatora powoduje przymykanie przepustnicy. Przeciwdziała temu wspomniana sprężynka, a że regulator jest odśrodkowy, to zwiększenie naciągu zmusza silnik...
siemka może ktoś będzie coś więcej wiedział auto na chodzie ,ale woda w oleju , sciągnięta głowica,planowanie , na łancuchu znaki na 35 wychodziły - wymieniony łańcuch i napinacze , znaki ustawione na 20 po gmp , po 2 obrotach wału ssący wałek zostaje 20 a wydech na 25 wychodzi i niespodzianka - odpala na sekunde może nawet krócej i od razu gaśnie ---...
Witam miałem podobny problem i nic nikt nie pisze żadnych konkretów tylko gdybanie .jeżeli auto zapierdziela 180 na autostradzie nic się nie grzeje temperatura jest ok to jest turbo przepuszcza olej on trafia do chłodniczki Eger i zostaje zasysany razem z mieszanką spowrotem do korektora ssącego ale duża ilość na wolnych obrotach trafia do DPF filtra...
Ok, w takim razie co proponujesz? Akumulator nigdy nie wyciągnę. Zostaje tam i będzie ładowany wyłącznie tym, co regulator da. Prąd ładowania może być mały i mi to nie przeszkadza, ma stabilizować napięcie przy niskich obrotach i jak zdechnie, trzymać światła włączone, ale właśnie co z tym rozładowywaniem, ile to jest "duży prąd rozładowania"? 15-20...
4.25A to prąd zwarciowy? https://obrazki.elektroda.pl/1146516800_... mam taki najprostszy multimetr z Lidla. Te 4.25A to jak sprawdza gdy zabawka jest wyłączona i włożone baterie do środka. Gdy zabawka jest włączona i chcę zmierzyć w ten sam sposób to obroty wyrzutni zwalniają do takiego stopnia, że autko nie zostaje nawet przepchnięte...
Do tej pory pisałem o problemie w temacie "Samochodowe agregaty chlodnicze". Ponieważ zlokalizowałem (i weliminowałem) usterkę która była początkiem wszystkiego, a problem nadal pozostał, zdecydowałem się na założenie tematu w tym miejscu. Uważam że w następstwie w/w usterki coś się porobiło z generatorem, a może tutaj częściej zaglądają ludzie mający...
Sstalone Z moich obserwacji pompki w klasycznym układzie z piecem opalanym drewnem z pompką na powrocie (bo od montażu tej instalacji właśnie wystartowałem) wynika że temperatura na pompce sumuje się (temperatura powrotu plus ciepło z pracy pompki). Jeżeli pracuje na najwyższym biegu to jest wyraźnie cieplejsza niż temperatura na rurce na filtrze przed...
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Witam. Zgodnie z poradą oddałem filtr do czyszczenia. Gość faktycznie stwierdził sporą ilość popiołu. Niestety komunikaty pojawiają się nadal. PDF raczej czysty, bo teraz różnica ciśnień w układzie wydechowym na wolnych obrotach to 5 mg. I 0 gram sadzy i przyrost powolny i niewielki. Więc zostaje wyjąć wtryski i dać do sprawdzenia. Mam nadzieję, że...
Gdy odpalę samochód chodzi na 800 obrotach a po chwili czasu samoczynnie wchodzi na wyższe obroty do 1100 i na takich zostaje , samochód jedzie max do 3000 obrotów i dalej nie chce iść .
Jak w temacie. Do tej pory łączyłem żeliwne kształtki 1,1/2, 1,1/4 i 1" i nie było problemów. Skrobanie brzeszczotem gwintu i owijanie metodą najbardziej popularną od prawej do lewej z zabieraniem części pakuł od środka. Pakuły płaskie nie skręcone. Wcześniej podłączałem tak bojler i wyjście na ogród i wszystko trzyma do dziś. Nawet miałem mniejszą...
na początku raz grzało raz nie wiec wymieniłem silniczek sterujący klapko nagrzewnicy. Nic to nie dało. Jeden przewód do nagrzewnicy był ciepły drugi nie ale na wysokich obrotach grzało wiec wymieniłem pompę wody. Później jeszcze termostat i korek od chłodnicy. A wczoraj nagrzewnice i nic to nie dało. Nawet dorobiłem odpowietrznik na powrocie z nagrzewnicy....
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
Witam, poszukuje pomocy w następującym problemie. Auto podczas jazdy, nie ważne z jaką prędkością i przy jakich obrotach potrafi nagle zgasnąć. Zapalają się kontrolki, silnik zostaje wyłączony. Po odczekaniu ok 2- 5 minut auto można ponownie odpalić i jechać dalej, czasami 10 km a czasami przez 300 km nic się nie dzieje. Po zgaśnięciu auta na desce...
Opcja z wykorzystaniem dodatkowego nc stycznika nie zdaje egzaminu. Jeszcze zauważyłem, że przy wyższych obrotach gdy nacisne przycisk tylko na chwilkę napięcie z płyty wychodzi przez 2-3s i silnik się jeszcze napędza. A gdy trzymam dłużej to silnik się rozpędzi i już zostaje tylko wyhamowanie.
Zmieliło panewkę z jakiego powodu? Może niedostateczne było ciśnienie zanim ją zmieliło. Odpalając zimny silnik masz nadmiar ciśnienia,wtedy otwiera się zawór przelewowy przy każdym dodaniu gazu,do czasu aż olej nie zrobi się ciepły i daje się bez problemu pompować przez kanały. Nieraz się dzieje tak że śmieci i nagary przyblokują ten zawór i zostaje...
firefox zostaje zostaje poświata sprzęgło zostaje
zawora hamulec volvo rozruchu gaśnie dźwięk asrock
ładowanie akumulatora 120ah unitra koncert
Pilz PST-2 2S 24VDC 420180 – gdzie kupić sterownik bezpieczeństwa, dostępność, zamienniki Audi A4 B8 1.8 TFSI – niskie ciśnienie oleju i kontrolka EPC, diagnostyka i typowe usterki