nie wiem, zostaje liczenie obrotów.
Spróbuj sobie zresetować komputer silnika. Też mi pływały obroty 1,8RP itd, jak był zimny to 1600-2000, jak sie rozgrzał to spadało czasem poniżej 700 i gasł. Jak jadąc 3000obr.min wrzuciłem luz czasem pozostawał na wolnych na 2000obr/min-słowem cuda... Przejeździłem tak 6tyś km/3miesiace i razu pewnego(niedawno) kolega przy kupnie auta BMW 730 z92r...
tak zostaje na obrotach po zmianie biegów
Maszyna po uruchomieniu robi sobie kalibracje, W tym celu nakłada na pas określone kolory tonera, zawsze w tym samym miejscu, i w zależności od stopnia zużycia jest tego tonera więcej lub mniej. Pas transferowy czyszczony jest za pomocą silikonowej listwy czyszczącej, W miarę upływu czasu listwa twardnieje i nie zbiera wszystkiego za pierwszym razem...
W Pandzie montowałem wspomaganie i maglownica zostawała stara. Miała jeden obrót więcej, ale w normalnym użytkowaniu nie miało to znaczenia.
Witam Właśnie w celu rozruchu, aby wytworzyć wirujące pole magnetyczne. Po osiągnięciu pewnych obrotów zostaje odłączony poprzez wyłącznik odśrodkowy. Bez niego aby silnik wystartował trzeba nadać mu kierunek wirowania np. zakręcić ręką wirnik. Pozdro
Czy była czyszczona przepustnica przez klienta?
Pomaga ręczne ruszenie płytą, wtedy silnik wzbija się na obroty i płyta zostaje odczytana. Takie objawy może powodować wypalony komutator silnika spindle.
(pedał gazu zapada się). Na początek trzeba sprawdzić wtyczkę i wiązkę od regulatora położenia przepustnicy. Sprawdzić również potencjometr przepustnicy.
1.Wiscoza na zimnym silniku zaraz po odpaleniu pracuje zasprzęglona, gdyż znajdujący się w niej olej po dłuższym czasie ścieka w dolną część bieżni ślizgowej i gromadząc się w jednym miejscu powoduje jej zasprzęglenie. Jednak po kilku obrotach zostaje on rozrzucony siłą odśrodkową i visco przechodzi w tryb normalnej pracy kontrolowanej przez bimetal...
Jak wtryskiwacze masz zrobione to zostaje Ci pompa. W czasie jazdy masz większe obroty silnika i pompa wyrabia, w momencie rozruchu na ciepło zużyta pompa nie dobija ciśnienia przy tych 250 obrotach.
Kondensator dodatkowy należy traktować jako rozruchowy podpinasz równolegle do 25uF na czas rozruchu w Twoim przypadku najprościej za pomocą przycisku lub przekażnika czasowego.Po osiągnięciu obrotów znamionowych kondensator 100uF zostaje odłączony,zostaje kondensator 25uF.Napięcia kondensatorów są identyczne.Pozdrawiam
Na 90% zrobiłeś jakieś uszkodzenie na płycie przy czyszczeniu. Przez to że jeden wentylator przez to nie działa -> laptop nie widząc obrotów - włącza drugi wentylator na maksymalne obroty. Proponuję serwis.
Słaba ta pasta, to właściwie glut za 4zł o słabej przewodności ale to nie przyczyna 100% obrotów. Zostaje flashowanie Bios.
Jak odkręce korek od paliwa słychać jak zaczerpnięte zostaje powietrze ,obroty wracają jest o.k.Jaka jest tego przyczyna.PROSZE O RADY.
Witam, mam jeszcze jeden problem ale nie chcąc zakładać nowego tematu napiszę tutaj. Często lecz nie zawsze podczas jazdy przy zmianie biegów auto zostaje na obrotach i jakby było trochę przymulone, jednak tak jak np dziś, podczas odpalania wszedł na normalne obroty i zgasł, odpalam znowu, trzymam trochę na obrotach żeby nie zgasł i za chwilę jest w...
Sprinter 2.9td nie reaguje na pedał gazu. Po wciśnięciu zapala się EDC i zostaje na wolnych obrotach. Uruchamia się od strzała i pracuje równo. Co może być przyczyną objawów po tygodniowym postoju?
No czymś musi nadrabiać... Jedyne co mu zostaje to obrotami wentylatora. Skręć je programem albo podłącz przez kontroler obrotów.
Rozgruchotane kolano zostaje do końca życia....
Najpierw podaj to, o co prosiłem. Nie skacz po wszystkim, bo to bez sensu jest. Jak rozrusznik poda dobre obroty to zostaje kwestia paliwa, do tego dojdziemy. Świece jak są to dobrze, a jak ich nie będzie też odpali, tylko czasami dziwnie. Niemniej ty masz za małe ciśnienie i tu jest problem.
Witam w wentylatorkach są silniki bezkomutatorowe wię ciężko będzie ustalić jakie ma obroty zostaje symbol i strona producenta. Pozdrawiam.
Głowice są ok. Sprawdź luzy zaworowe. Jeżeli są ok, zostaje pompa.
Gdy odpalę samochód chodzi na 800 obrotach a po chwili czasu samoczynnie wchodzi na wyższe obroty do 1100 i na takich zostaje , samochód jedzie max do 3000 obrotów i dalej nie chce iść .
Zastosowano silnik indukcyjny. Nie ma taniej możliwości regulacji obrotów. Zostaje tylko falownik. Rzadny prosty regulator sie nie sprawdzi
Może być nieszczelność wokół korpusu przepustnicy bądź gdzieś za nią. Plak/samostart w rękę i psikaj w okolicy przepustnicy, gdy obroty zaczną się zmieniać to wykryłeś nieszczelność. Zostaje Ci jeszcze adaptacja przepustnicy bądź jej wymiana.
A już myślałem że trafiłem że to koło dwumasowe drganiami wprowadzało czujnik obrotów w błąd. Jednak zagadka dalej zostaje.
Tą jest cała tarcza jak dostosuję obroty to jest na całym okręgu, no i właśnie chodzi o to by nie ustawiać precyzyjnie a żeby sam mierzył sobie czas obrotu i korygował czas wyświetlania. Ta dziura co widać na zdjęciu to pojawia się gdy obroty są za duże wtedy za szybko wyświetla wszystko i zostaje dziura. Pozdrawiam...
Mam inne autko bo Alfa 147 JTDm. Przy włączonych wszystkich odbiornikach prądu na wolnych obrotach około 800/min napiecie nie spada mi poniżej 13,9V. Lekki wzrost obrotów już od 1000 i mam 14,2V i tak zostaje niezależnie od obrotów. Po postoju przez noc mam około 12,6V Jednak dobra masa robi swoje.
O ile możemy przyjąć że wszystko z żeberek zostało "wydmuchane" przez powietrze to zostaje problem obrotów wentylatora. Przy takiej temperaturze wentylatorek powinien gwizdać od obrotów. Może jest zatarty lub uszkodzony termistor. Automatycznie powinien dobierać prędkość do temperatury.
Zainteresuj się alternatorem z motocykla, takim co pracuje w oleju. Na magnesach stałych. Generuje prawie od zera obrotów. Zostaje tylko mechanika do zrobienia.
Odziwo na elektrodzie :).. wymieniłem już kilka rzeczy w silniku i nic .. już brakuje mi pomysłów. Dodano po 37 Wymieniłem: - filtry, - świece, - czujnik temperatury cieczy chłodzącej, - akumulator, - rozrusznik, Obroty rosą na biegu jałowym. Ostatnio co zauważyłem to- na postoju, jak wcisnę sprzęgło to obroty trochę maleją. I druga sytuacja- na postoju...
Silnik lub sam programator(moduł) i nie ma innej opcji. Objawy te wskazują na podniesioną klatkę komutatora. Przychylam się do uwag kolegi.To jest to. Ok! Ale przy czyszczeniu komutatora nie zauważyłem aby jakaś klatka wystawała. Wycinek komutatora nie wystaje 0,5 czy 1mm on może wystawać tylko 0,3mm i tyle wystarczy aby silnik nie wszedł na wysokie...
Zamocowany jest na sztywno do koła, która podczas obrotu zostaje zamoczone w płynie Z tego co piszesz wnioskuję że wymiana silniczka na inny, na na napięcie stałe, nie wchodzi w grę. Bo to by rozwiązało problem, pomyśl o tym.
Peugeot 306 z 93 roku. Po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon nastawnik przepustnicy zostaje max wysunięty. Gdy odpali obroty zwiększają się i zostaje wyłączony wtrysk paliwa. Obroty spadają, wtrysk się załącza i obroty rosną - i tak w koło. Nastawnik nie cofa się (wymieniony na nowy). Wiem że kiedyś robiłem identiko usterkę w takim sterowaniu ale...
Sprawdź czy profil jest XMP masz włączony (screen z CPU-Z -> zakładka Memory) bo jeżeli tak to BIOS trzyma ustawienia. No chyba, że sam go nie włączyłeś :) Co można przestawić, żeby nie nawywijać? Chociażby prędkość obrotów wentylatora i zobaczyć po wyłączeniu z prądu zostaje ta ustawiona.
Proponuję przetestować pralkę bez załadunku, może to po prostu przytkany odpływ albo filtr i woda zostaje w bębnie. Włącz wirowanie na pusto na najwyższych obrotach. Sprawdź jak szybko woda zostaje wypompowana. ;)
Dziwne, no jest tryb turbo ale nie powinien powodować takiego skoku temperatury w tak krótkim czasie. Ciężko więcej podpowiedzieć na forum, chyba zostaje serwis :-/
Witam ponownie wyczyściłem przepustnice i węże jakie odchodziły od pokrywy zaworów, wąż dolotowy do przepustnicy jest ok, czyli zostaje stabilizator obrotów. Czy można w domowych warunkach sprawdzić stabilizator nie posiadając specjalistycznego sprzętu pomiarowego ??
Czyli mam rozumieć, że oba uzwojenia działają cały czas, tylko pomocnicze w momencie rozruchu ma dwa kondensatory dając większą moc kiedy już silnik ma obroty zostaje tylko jeden kondensator co daje przesunięcie fazowe uzwojenia pomocniczego? Dokładnie tak. Zmierz rezystancje uzwojeń, zanim rozbierzesz silnik. Główne to 2-6Ω pomocnicze ok. 10Ω.
NEW HOLAND T7.210 RANGE COMMAND - problem z elektroniką Dodano po 14 Problem polega na tym, że w ciągniku rozłącza się samoczynnie skrzynia biegów, przy załączonym WOM (bez maszyny) obciążenie WOM skacze od 4% do 100%, po czym WOM zostaje rozłączony, obroty silnika spadają samoczynnie i potem wzrastają, dodatkowo idzie powietrze na hamulce przyczepy....
Przed zamknięciem tematu napisz, jaki jest efekt końcowy problemu - czy oddajesz kartę na gwarancji, czy może zostajesz z tymi "obrotami".
Po to w rozruchu stosuje się gwiazdę aby ograniczyć wysoki prąd dopóki silnik nie osiągnie nominalnych obrotów. Gdy osiągnie nominalne obrotu zostaje przełączony na trójkąt. Włączenie na rozruchu przy obciążeniu od razu w trójkąt spowodowałoby przeważnie przepalenie (wyłączenie) bezpieczników.
Dla pojemników o różnych gabarytach, potrzebne są różne prędkości obrotowe. Jeśli tak to faktycznie potrzebna regulacja obrotów i zostaje zastosowanie silnika komutatorowego.
U mnie też nie ma żadnego błędu. Po rozpędzeniu do 140 i zdjęciu nogi z gazu obroty spadają na 1600, zostaję na 7 biegu, potem bardzo, ale to bardzo lekko dodaję gazu i wtedy zaczyna się szarpanie. Czasem mam tak przy 100 na godzinę. U ciebie też tak było?
u mnie jest tak że na wyższych obrotach czasem się blokuje i zostaje wtedy trzeba ją szarpnąć i jest git ale nie wiem czym to jest spowodowane Dodano po 3 u mnie jest tak że na wyższych obrotach czasem się blokuje i zostaje wtedy trzeba ją szarpnąć i jest git ale nie wiem czym to jest spowodowane
Jeśli po regeneracji tak się dzieje to źle złożyli wam kierwonice. Widać że turbina ładuje cały czas minimum, czyli kierownice są otwarte, na wolnych obrotach powinny być przymknięte i ładować max. Jeśli wykluczacie brak podciśnienia na wolnych obrotach, zostaje tylko to.
Witam! Przyjrzyj się wycieraczkom samochodowym do szyb, lub napędom elektrycznym do otwierania i zamykania okien, taka moc Ci wystarczy. Do tego może będzie trzeba dodać jeszcze 1 stopień redukcji obrotów - np. przekładnia łańcuchowa z trybikami od roweru. Materiał do budowy takiego napędu znajdziesz na szrocie, w cenie 1 czteropaka żywca. Regulacja...
No właśnie moje przełożenie to 6:1 ale za to koła mam mniejsze bo 28cm. Obroty silnika to 2600 rpm czyli 156000 obrotów na godzinę. Po przełożeniu (1:6) zostaje 26000 obrotów na godzinę. Obwód koła to 2πr czyli 88cm. 0.88m*26000=22880m/h=22.88km/h W rzeczywistości maksymalne obroty są mniejsze.Dochodzi obciążenie itp. więc i prędkość będzie mniejsza.Ale...
Pacjent Citroen c5 pracuje na wolnych obrotach zostaje podłączona przetwornica 12/230 czy wiesz jaką maksymalną bezpieczną moc W można podłączyć?
Witam posiadam Punto 2 1,2 8V 2001r. mam taki problem zaczeła mi sie wieszać przepustnica po spuszczeniu gazu zostaje na obrotach mam pytanie czy jest na to jakiś sposób czy można ja wymyć w jakimś roztworze (benzyną) bardzo proszę o jakieś rady
Czyli zostaje szukać ECU na podmianę?
Ewidentne nie ma jakiegoś odczytu, tak jak mówili gazownicy może to być czujnik temperatury reduktora, albo zanikają obroty silnika. Skoro nie masz o tym pojęcia zostaje Ci pojechać do warsztatu i liczyć że znajdą usterkę. Jeżeli faktycznie uszkodzeniu uległ sterownik gazowy brc nie będzie tanio..
Po uruchomieni systemu (zawór na stole) zostaje błąd bid pamięci. Przy symulacji obrotu kół do 14 km/h błąd zostaje.
Jest duża podłużna i jedna okrągła czyli tzw "1" najcieńsza czyli nie uszczelka. Zostaje kwestia ustawienia dawki na pompie i kąta. Potrzebuje logi na wolnych obrotach z bloków 1 i 4 (najlepiej osobno) oraz podczas jazdy czyli klasyczny log 3-4 bieg od 1500 -4000 RPM z gazem w podłodze.
Witam ścieżki już są przygotowane od początku: http://obrazki.elektroda.net/81_12081150... Co do tej zmiany wartości R18, on jest połączony szeregowo z P1 nie będzie mało to jakiegoś wpływu na P1? A w sprawie regulacji napięcia jest jedna rzecz: bowiem mam max tylko 17V a oryginalnie sterowanie było do 30V, czy dając do P1 równolegle rezystor...
Najprawdopodobniej płyta nie monitoruje tego akurat gniazda. Spróbuj podłączyć ten wentylator do gniazda 4pin (po prostu bolec od regulacji obrotów zostaje wolny)
Sprawdz dyszę wolnych obrotów (to ta mniejsza) raczej nie drożna. Ssanie działa? Nie zawiesza się ,zostaje zamknięte?
po rozruchu falowanie obrotów, wymienione świece, kable obroty skaczą do 1100 potem na 600 i tak zostaje. Jakie powinny być prawidłowe obroty i co to moze być? co posprawdzać ?? jakieś rady ?? /set311
Oj tutaj do końca tak nie jest, miałem kilka Jaw i był ten problem w paru, Teraz tą co mam miałem to samo, silnik jak zimny mogłeś kopać kopać bez efektu, lecz po podaniu na świece paliwa paliła na strzał, lub jak dałem samostart, i popych zostawał. Odpalała utrzymywała wolne obroty, jeśli silnik był rozgrzany po zgaszeniu też dał sie z kopki odpalić,...
Tak, czerwony zostaje na U1.
Witam - zrobiłem zdjęcie dźwigni regulatora. Ten element chodzi luźno- przód tył. Znalazłem ten opis http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... i tak zrobiłem, ale nic to nie dało. Czy oś na której zamocowana jest dźwignia powraca automatycznie??? Objaw jest taki że jak odpalam silnik, zwiększam obroty i później zmniejszam to zostaje na obrotach...
chyba nigdzie już nie dostanę kupić. Spokojnie kupisz. Zamień końcówki potencjometru. Na zdjęciu przełóż mostek z prawej na lewą. Środek zostaje.
Witam . Najlepiej było by gdybyś wkleił zdjęcie płytki z zaciskami tego silnika , bo jeśli jest to silnik trójfazowy przystosowany do zasilania jednofazowego to najprawdopodobniej wystarczy zmiana podłączenia zasilania zacisku 3 i 1 ( 2 zostaje jak jest) . Ale lepiej wstaw zdjęcie . Pozdrawiam.
To teraz zostaje sprawdzić VCDS czy jak kręcisz ECU widzi obroty silnika. Bo na podstawie danych z czujnika położenia wału sterownik wie że kręcisz lub silnik pracuje i wtedy daje sygnał na przekaźnik pompy.
Witam, Proszę o pomoc ww felcia pali mi na prawdę ogromną ilość paliwa wymieniłem już sondę lambda i termostat spalanie nie spadło auto mam cały czas na 70stopniach i nie rośnie nawet gdy piłuję mocniej , mam chyba problem z przepustnicą ponieważ gdy odpalam auto to wskakuje na 2tys obrotów i stoi przez pewien czas i spada ale gdy jadę i spuszczam z...
Za radą znajomego mechanika przeczyściłem świece. Problem z odpalaniem jakby mniejszy, lecz dalej zostaje kwestia wysokich obrotów. Czy to może być wina owego silniczka korkowego? Jeśli tak, to co trzeba z nim zrobić? Auto posiada gaz.
Zostaje Ci kontroler obrotów i podłączenie pod niego tego wentylatora albo podłączenie do zasilacza. Jak na płycie nie masz ani jednego wejścia 4-pin to nie ma co liczyć, że nagle się pojawi.
Jeśli wszystkie komponenty tego wtrysku są ok to zostaje tylko regulacja obrotów i przepływomierza Na razie możesz podkręcić troszkę obroty śrubką w dołku w korpusie przepustnic Zbadaj jeszcze woltomierzem przepływkę - takie podejrzenie
Mój błąd. Jakby był zawalony kurzem to wentylator powinien się kręcić na max obrotach. W takim razie zostaje Ci go oddać na gwarancję.
A mie wpadłeś na to, żeby kompa podłączyć? Może to być potencjometr gazu np. ale może tez być jeszcze z 6 innych rzeczy, bez kompa to wymienianie na ślepo ci zostaje.
Ja szczerze mówiąc to bym nie odcinał cewki zapłonowej.. Dlaczego? Wyobraźcie sobie sytuacje, że: Auto osiąga obroty max. Zostaje odcięta cewka. paliwo ciągle wpływa... co się stanie gdy obroty delikatnie spadną? cewka zacznie pracować i... Nastąpi eksplodowanie benzyny lub LPG które znajduje się w kolektorze i tłumiku. Jest to bardzo niebezpieczne....
Silnik w czasie 0,8 s nie ma możliwości uzyskać obrotów maksymalnych dla tego skojarzenia. Zostaje on przełączony krótko po starcie w trójkąt, gdy występuje jeszcze bardzo duży poślizg i do tego dochodzi wzrost napięcia podawanego na uzwojenia z 230 V na 400 V. Z uwagi na to, że silnik jest przewymiarowany daje nam to możliwość wydłużenia czasu rozruchu...
witam !! właśnie o to chodzi że przekładnia zostaje ! masz wszystko gotowe , tylko dobrać napięcie w celu uzyskania odpowiednich obrotów i po sprawie . jedyny mankament to że ułożyskowanie przekładni jest dość słabe i może się szybko " wybić " . może dorobił byś ( lub adaptował ) jakieś ułożyskowanie . pozdrawiam !!
Obroty skaczą po włączeniu ogrzewania tylko na ciepłym silniku. Tak obroty spadają. Najbardziej odczuwalne jest gdy stoję w korku czy ruszam bo dusi strasznie. Czasem nawet przy zmianie biegu na 2 lub 3 jeszcze się czuje bo jak jedzie się już szybciej to nic nie czuć. Były też takie momenty że ruszyłem w korku i za chwilę trzeba było hamować to puszczając...
Witam. Mam problem z Renault Premium 420dci 2002 rok. Po odpaleniu parę sekund silnik pracuje normalnie tzn.równo,dodając gazu wchodzi bezproblemowo na obroty lecz po chwili moc zostaje ograniczona,a po dodaniu gazu obroty falują od 1000-1500.Po ponownym uruchomieniu sytuacja się powtarza.Błąd jaki wyskoczył to eecu 00016407126.Proszę o pomoc.
Pomyśl. Wentylator jest pod 12V (żółty MOLEX), uzyskuje wtedy maksymalne obroty. 3 pinowe gniazdo to też 12V przy maksymalnym RPM, jest to regulowane dzięki jednemu z pinów - czyli gdy CPU się nie grzeje zbyt, wentylator zostaje wysterowany (obroty większe/mniejsze). Wniosek jest taki, że nawet jakby się miało nie spalić to większych obrotów nie uzyska....
Witam mam problem z skrzynią biegów w volvie fh13 z 2009 roku przebieg 880 tyś skrzynia 2412D wymienione sprzęgło+ zawór wysprzeglik. Kod błędu to MID 130 PSID 25 FMI 0,2,7,11. Błąd się pojawia dopiero kiedy skrzynia złapie temperaturę od 56°C zaczyna wyrzucać bieg lub zostaje na ostatnim obroty spadają do 1tys i auto nie ciągnie. Słychać charakterystyczny...
Sprzężenie zwrotne ma za zadanie utrzymanie stałego zadanego parametru. Jeżeli masz silnik od kosiarki i pracuje na stałych obrotach i wpakujesz się w kretówke to automatyczne zostaje wysyłany sygnał sprzężeniem zwrotny o zwiększenie obrotów do wartości ustalonej za pomocą regulatora.:)
Mam dokladnie te same do któregoś kroku wyniki śledztwa, choć jescze go nie ukończyłem. Ostatnio zaczął przyśpieszać, coraz częściej zostawał na obrotach- więc pewnego razu podnioslem maskę i zacząłem macać przewody. I właśnie gdy pociągnąłem za którąś wiązkę w okolicy opisywanej przez Ciebie- uspokoił się i pracuje pewnie już ze dwa miesiące... Zbadam...
Po wyłączeniu zapłonu wskazówka nie opada, zostaje na poziomie obrotów na jakich pracował silnik przed zgaszeniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka opada na 0. Proszę o podpowiedzi. astra F x16xel
obroty są widoczne przez sterownik i pokrywają się teraz zostaje jeszcze rozwiązanie problemu z zawieszaniem się obrotów.
Panowie a czy można falownik potraktować jako zamiennik do różnych rozmiarów szajby? Mam na przykład tarcze od 35 do 70 średnicy i pasowałoby mi nie zmieniać kółek za każdym razem. Głównie interesuje mnie czy zmniejszenie obrotów falownikiem skutkuje wzrostem momentu jak przy zmianie przełożenia czy moment zostaje ten sam?
Witam, Witam. Mam do wszystkich forumowiczów takie pytanie. Mam dwa sygnały prostokątne przesunięte w fazie o 90°. Te dwa sygnały pochodzą z czujników optycznych. Wykorzystane jest to do pomiaru kierunku obrotów silnika. Gdy np. silnik kręci się w prawo przysłonięty zostaje najpierw czujnik A potem B itd. Analogicznie jest dla lewych obrotów. Teraz...
Wygląda na to że, nie pracuję jeden z cylindrów, albo co gorsze obróciło panewkę lub luz na sworzniu tłokowym. Na początek do sprawdzenia czy nie ma wypadania zapłonu, potem luzy zaworowe, ciśnienie oleju, itd... Ale jak Napisałeś że, nie masz o tym pojęcia to zostaje Ci tylko warsztat.
Witam ja takze mam podobny problem z vectra. Czasami zostaje na wysokich obrotach czasami opada. Jest tak ze jest dobrze przez pewien czas ,ale nie moge dojsc co to jest. Moze ktos sie orientuje bo mial taki przypadek
Witam. W pierwszej chwili podłączysz A, B, C do 1, 2, 3. Jeśli obroty będą zgodne z oczekiwanymi, to tak zostaje. W przypadku przeciwnych obrotów zamieniasz dowolnie 1 z 2 lub 1 z 3 lub 2 z 3. Pamiętaj, że przewód ochronny trzeba połączyć z obudową. Pzdr.
Fabia 1.2, pojawia sie problem z zanikiem mocy, ale silnik w takiej sytuacji nie gasnie tylko zostaje na wolnych obrotach. Wystarczy ruszyc pedalem gazu, zeby wszystko wrócilo do normy. Podstawowe parametry silnika w normie. O co chodzi z tym sprzętem?
Teraz jak przyłożę prowadnicę do deski i dam na obroty to zostaje mnóstwo malutkich czarnych kropek. Czy tak powinno być czy powinny być one większe.
Wylutuj OEC-a..zazwyczaj pod nim jest dziurka wypalona:D:D:D.Ale jeśli wymieniłeś scalaczka to zostaje servo OEC 9011.Na pewno wiesz,ze były one baardzo awaryjne.:D
W fazie rozruchu (gwiazda) określony zostaje kierunek obrotu przez przypisanie sekwencji 3 faz do początków 3 uzwojeń. Przepięcie końców ze zwarcia do 3 różnych faz (przejście na trójkąt) tej sekwencji, a zatem i kierunku obrotów nie może zmienić. Jeśli końce będą pomieszane, to może się zdarzyć, że pod napięciem 400V znajdzie się jedno uzwojenie, a...
Silnik ma już chyba sporo godzin przepracowane? Ma problemy z zassaniem paliwa z gaźnika. Gdy zgasisz go na wysokich obrotach, w kolektorze zostaje sporo paliwa, dlatego uruchamia się bezproblemowo.
mam już silniczek od forda mondeo przednie wycieraczki. Jest na prod stały, obroty już ma dobre, zostaje tylko zmiana kierunku obrotów. Tak sobie myślę czy zamiast przekaźnika czasowego można zastosować coś co zmienia bieguny + - co jakiś czas (10 - 20) sekund bo w tedy kierunek obrotów silnika też się zmieni ?? dobrze myślę?? było by to prostsze od...
Opcja z wykorzystaniem dodatkowego nc stycznika nie zdaje egzaminu. Jeszcze zauważyłem, że przy wyższych obrotach gdy nacisne przycisk tylko na chwilkę napięcie z płyty wychodzi przez 2-3s i silnik się jeszcze napędza. A gdy trzymam dłużej to silnik się rozpędzi i już zostaje tylko wyhamowanie.
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
jezeli chcesz to zrobic na silniku pradu stalego to zostaje ci regulacja obrotów tupu PWM luknij sobie na ta strone jest tam schemat prostego regulatora PWM http://tulungagung1.tripod.com/elektro.h...
Witam, mam problem z drugim fiatem 126p 1990 rok. Problem wygląda następująca odpalam, pracuje na wolnych obrotach, dodam ponad połowę gazu na biegu jałowym puszczam i spada z obrotów aż gaśnie, przy jeździe jest tak samo jadę na biegu dojeżdżam do skrzyżowanie wciskam sprzęgło silnik gaśnie, w obu przypadkach jak mam lekko podniesione ssanie to nie...
Ale wogole nie zalapuje ani na chwilke ? (ja nabyłem Astre G 2000r 17TD oplowski i u mnie po wymianie swiec pali od kopa pochodzi 5 sek i koniec po tem jeszcze raz tak samo i jeszcze dopiero za czwartym czy piątym razem zostaje na obrotach) mysle ze to pompa cisnienia nie trzyma i to mnie martwi. Dodam ze jak pochodzi chwile to potem caly dzien spoko...
Kolego silnik ma 4 poziomy obrotów i 4 odczepy uzwojenia, jak chcesz inne obroty to podajesz napięcie na dany odczep jeżeli ci nie pasuje żaden poziom obrotów to nie zostaje nic innego jak nawinąć swoje uzwojenie aby mieć odpowiednie obroty. Można by się też pobawić z napięciem zasilania silnika np. zamiast 230V zmniejszyć np. na 110V ale raczej powinno...
Witam. Nie wiem czy to może być przyczyna, ale mam podobnie. Tyle że ja mam jeszcze do tego spory luz na obrocie i dlatego chciałem zmienić wałek. W międzyczasie dowiedziałem się, że nie można kupić samego wałka bo sprzedawany jest wyłącznie z silnikiem jako komplet.(Co prawda istnieje możliwość zakupu zestawu naprawczego z wałkiem ale to bardzo drogi...
A ja mam jeszcze pytanie sterownik wysterowując bilboard powoduje jego pełny obrót czy o jakiś kąt? Trzymając przycisk "orientation switch" też zostaje wykonany pełny obrót? czy puszczając przycisk bilboard zaraz się zatrzyma? A podłączenie 4 bilboardów pod jeden sterownik może powodować że nie wszystkie ruszają w tym samym czasie (różna długość przewodów)...
zostaje poświata sprzęgło zostaje pedał zostaje
przebarwi kolor skrzynia automatyczna dodge wsady flash blaupunkt
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Bezpiecznik pompy paliwa Nissan Primastar - lokalizacja i wymiana Radio w Mercedesie W210 2.4 V6 gaśnie przy ruszaniu