Ile kilometrów mogły zrobić? Jeżeli ponad 50tyś to tym bardziej bym je wymienił. Zużyte świece mogą się przyczynić do uszkodzenia cewek.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Przebieg auta? Węże od turbiny mogą nie twardnieć. Nie wiem jak jest w 1.6 HDI, ale moim 2.2 HDI biturbo wygląda to tak, jakby klapy turbiny były zamykane. W moim przypadku winą jest EGR, bądź zużyte świece (są przepalone).
Jak mierzyłeś pierwszy raz to akumulator był już rozładowany po rannych próbach więc takie napięcie to nic dziwnego szczególnie przy -10. Potem jak zapalił trochę już akumulator się podładował więc napięcie było wyższe. To też normalne. Warto by się tylko zastanowić dlaczego nie zapalił rano. To może być rozrusznik, styki akumulatora, zużyte świece,...
Mam e34 525tds. To, że kopci, to może być sprawa zużytych świec, zużytej pompy albo zapapranych wtryskiwaczy. Pisałeś, że "szarpie silnik". Prawdopodobnie na którymś garze nie rozpyla się ropa. Sprawdź, czy przy odpalaniu rura nie pluje. Pompę najprościej sprawdzić, zalewając ją olejem rzepakowym. Bierzesz butelkę oleju ze Stonki, wkładasz wężyk bezpośrednio...
W tym silniku się zawsze zaczyna od cewek. A jak przez lata nie wymieniłeś świec no to świeca a przy zużytych świecach cewki też padają.
Grzesiek , może to być wina przewodów lub świec. Może to być też wina zasilania paliwem. Zauważ, ze na benzynie auto pracuje dobrze, przy zużytych świecach lub przewodach, na gazie będzie pracował troszeczkę gorzej ale bez takich wariacji. Ja bym obstawił parownik. Parownik nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu i silnik zachowuje się jak się zachowuje....
I wiem, że NIGDY WIĘCEJ jakiejkolwiek renówki.. Jak tak czytam, to nigdy więcej żadnego samochodu - bo z każdym będziesz miał problemy, grzebiąc samemu, albo jeżdżąc po stodołach. Szarpie na gazie - diagnostyka??? - zbyt mało gazu - > wina reduktora, zatkanego filtra fazy ciekłej, błąd montażu. - układ zapłonowy - źle dobrane, bądź zużyte świece na...
Prawda, ale sondy prądowe do oscyloskopu to niemały wydatek więc ja np nie mam żadnej, choć czasem chętnie bym użył. Taka co pokazałem grosze kosztuje i nawet działa, raz porównywałem między nową a zużyta świecą i było widać wyraźną różnicę.
Na Twoim miejscu, najpierw pojechałbym na diagnostykę komputerową, nie na czytanie błędów ale na porządną diagnostykę, gdzie diagnosta popatrzy w parametry. To powinno wiele wyjaśnić. Póki co proponuje zajrzeć jeszcze do świec ;) Zużyte mogą dawać takie objawy.
Jak odpalisz to sprawdź przepustnicę "wolnych obrotów" , poprzez jej regulację , a jak zgaśnie to sprawdź stan świecy-jeżeli będzie mokra to go zalewa lub dostaje za dużo/mało powietrza. Kolejno podejrzewał bym iskrownik , zużytą świecę , zanieczyszczony filtr powietrza , lub niekompatybilna gąbka w filtrze powietrza-za gruby materiał.
Zużyte świece , zbyt wysoka oporność przewodów itp.
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej. Jeżeli wiesz to podziel się wiedzą a nie nabijają się że ktoś chce pomóc. Jest jeszcze opcja...
Witam. Co do czujnika temperatury - tam jest 4 pinowy? Czy 2 osobne czujniki 2 pinowe. Co mechanik widział na testerze za temperaturę? Często taki problem stwarza czujnik temperatury ale ten dla samego komputera - nie ten dla wskazówki w liczniku- to 2 różne czujniki. Zaryzykuj i kup za paręnaście zł i podmień. Świece zużyte tez potrafią być problematyczne...
Oznaczenie elementu SW: 6C0 907 379 K HW: 6R0 907 379 BA Komponent: ESP9.0i H03 0004 Przecież sterownik się przedstawia Co do wypadania zapłonów, to mogą być zużyte świece, ale może to być również problem z zawalonymi nagarem, nieszczelnymi zaworami ssącymi co wiąże się ze zdjęciem i naprawą głowicy
Coś jednak zrobiłeś nie tak, bo zakładając, że dotychczasowa instalacja była sprawna, a tylko świece zużyte, to po samej wymianie świec powinno wszystko działać poprawnie. Dodano po 1 (at)maciejek111 I co ? Już się naprawiło, Czy puściłeś z dymem całą instalację?
Jeśli uszkadza się driver cewki zapłonowej, to przyczyny należy szukać w nieprawidłowym odbiorze wysokiego napięcia, często uszkadza się grafitowy rdzeń kabla (rozsypuje na proszek), przyczyną mogą być też stare, zużyte świece ze zbyt dużą przerwą
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Jak wyglądają te 'zużyte' świece ? Może jakaś fotka ?
Sama świeca strumieniowa wkręcona do zwykłego silnika niewiele zmieni . Ten magiczny wzrost mocy będzie tylko w przypadku gdy zostały zastąpione mocno zużyte świece i mieliśmy wypadanie zapłonów . Czyli utratę mocy . Mazda używa świec do kontrolowania procesu zapłonu bo przecież oni wykorzystują zapłon samoczynny . Teraz przy bezpośrednim wtrysku benzyn...
Przy okazji posprawdzaj lub wymień świece, gdyż zużyta świeca skraca żywotność cewki.
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Możesz mieć stara benzynę w baku, zużyte świece, brak luzów zaworowych, od tego trzeba zacząć. Ale jak ma już kilkadziesiąt tysięcy na gazie to pewno nie ma już luzów zaworowych.
Pojezdzij na benzynie dłużej i nie włączaj gazu w ogóle. A dwa to wymień świece na lpg bo przez zużyte świece i jeździe na gazie cewki padają .skontroluj przed zamontowaniem świec przerwe nie może być większa niż 0,8
Nie spalanie detonacyjne tylko pewnie kicha i strzela - zużyte świece, a kopcenie, to albo olej, albo niespalone paliwo. Zamykam wątek - wszystko co trzeba zostało już napisane.
Podstawa to tester diagnostyczny i diagnoza . Jeśli wypada zapłon na 2 cylindrach to będzie problem z odpaleniem . Podstawa sprawdzić świece i cewki . Cewki mogą się uszkadzać przez stare i zużyte świece więc najlepiej wymienić razem uszkodzone cewki i świece . Poza tym trzeba zobaczyć czy sterownik silnika rozpoznaje obroty silnika bo bez nich ani...
Powodem szarpania przy zapalaniu może być nieodpowiednia (lub zużyta ) świeca zapłonowa, zerwany klin na wale, jednak w 90 procentach przypadków przyczyna tkwi w źle wyregulowanych zaworach .
Najczęściej cewka nr.2 Albo masz zużyte świece, albo wstawiasz używane cewki....
Przyczyną były stare,zużyte świece zapłonowe.Po wymianie auto odzyskało wigor i moc.
Przeczyść rozpuszczalnikiem silnik krokowy i jego styki ale winą tego że nie chce odpalać mogą faktycznie być zużyte świece. Wymień świece i zobaczysz jak będzie się zachwywał.
Różne mogą być przyczyny. Od zużytych świec po padnięty moduł na aparacie zapłonowym.
Mam Volvo S40 z 2002 roku 1,8 benzyna 120 kM cięższy o 300kg niż AVEO i średnia spalania z około 1,5 roku jazdy to 10,1 l/100km . Jazdy głównie po mieście , kilka kilometrów w obie strony. Raz czy 2x w miesiącu dłuższe trasy po ok. 60-70 km. Klimatyzacji nie oszczędzam. Od zawsze wiadomo, że im mniejszy silnik tym większy apetyt na paliwo . Maluch 650...
jakiekolwiek informacje Do sprawdzenia: - przepływomierz powietrza - sonda lambda - wiązki przewodów w/w - zawór przy turbinie - przewody podciśnienia - zużyte świece - usterka cewki WN - usterka ECU
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
mam jeszcze jedno pytanie: czy zużyte świece będą miały taką samo oporność co nowe? chciałem dodać, że podłączenie samochodu do komputera nie wykazało żadnych błędów
W momencie wypadania zapłonów silnik będzie strzelał w filtr powietrza przynajmiej na wielopunktowym wtrysku.Przyczyny to zużyte świece zapłonowe przewody wys. napięcia lub cewki.
Problem został rozwiązany przyczyną tych błędów były zakłócenia z ukł.zapłonowego wywoływane przez zużyte świece zapłonowe.Po wymianie tych świec wszystko wróciło do normy wielkie dzięki za pomoc za rozwiązanie problemu szczególnie dla artur3554 no i pozostałym którzy uczestniczyli w tym temacie też dziękuje. Temat zamykam:D
Na moje oko świece.Miałem już tak w kliku francuzach. Słaba lub zużyta świeca wywala błędy uszkodzeń wtryskiwacza a sam silnik jak pracuje to przerywa na wolnych obrotach.
Ja myślę że to może być kilka przyczyn takiego zachowania silnika. 1. Niewłaściwy luz zaworowy (jeżeli się je reguluje manualnie) 2. Zużyte świece bądź przewody wn 3. Może się kłaniać wymiana filtrów od gazu. 4. Jeżeli to sekwencja to może wtryski już są zużyte
Jakieś błędy z kompa? Świece bardzo stare, kable? Możesz to zmierzyć, kompresję, bo nie zaszkodzi, jak również wymienić świece, świece iskrowe, które mają już swoje lata. Ryzyko zalania jest o wiele większe niż w przypadku nowych świec, ponieważ dają one słabą iskrę, przez co zapłon trwa o wiele dłużej. Może jedna jest bardziej zużyta, oczywiście jak...
Zdejmij plastikową osłonę silnika.. Po prawej będziesz miał taką puszkę z wtyczką, To zawór EGR, odepnij wtyczkę i się przejedź (będzie się świecił check) jak problemu nie będzie to masz winnego Świece też muszą być odpowiednie, dwa listwa zasilająca jeszcze do sprawdzenia. Też lecą na potęgę zwłaszcza jak jeździ się na zużytych świecach. U Ciebie pare...
Nieciekawie wygląda ta świeca. Na pewno ma już spory przebieg, elektroda masowa jest już zużyta. Na świecy jest sporo popiołu którego można było zeskrobać, to ze spalania niskiej jakości paliwa lub oleju ze silnika. Jednakże martwi mnie kolor izolatora i elektrody masowej, jakby dochodziło do przegrzewania świecy z powodu niskiej wartości cieplnej....
a przyczyną tego mogą też być zużyte już świece?
Nie, nie ma błędów wypadania zapłonu. Przewody i cewki sprawdzone. Choć to sam w sumie sprawdzę w nocy. Właśnie jeśli były zużyte świece to takie błędy występowały. Wtedy wymiana rozwiązywała sprawę. Teraz jest wyłącznie ten jeden błąd. Zimny czy rozgrzany - zachowuje się identycznie. Moc jest, jedzie jak należy. Tylko jeśli trzymam obroty w okolicy...
Tak mi się jeszcze obiło o uszy, że stary filtr powietrza też może powodować większy apetyt silnika w paliwo. Podobną opinie słyszałem o starych/zużytych świecach zapłonowych i przewodach wysokiego napięcia. Na pewno zabrudzony filtr powietrza powoduje spadek mocy (czasem znaczny) na skutek wzrostów oporów przepływu. Ale czy wiąże się to ze wzrostem...
Kolego a co dokładniej masz na myśli? Przyczyną kiepsko odpalającego diesla na mrozie może być kiepska jakość ropy, Stary filtr paliwa, słaby akumulator, zużyte świece żarowe. Opisz dokładniej dlaczego nie chcę odpalić od razu i co się dzieję. Przyczyn może być wiele a nikt nie jest w stanie powiedzieć ci co zrobić.
Takie objawy są kiedy występują przebicia WN do + zasilania 12V w cewkach zapłonowych przyczyna mogą być zużyte lub nieodpowiednie świece albo wadliwa jedna z cewek.
No zapłony, to chyba rzeczywiście wypadają, bo na wolnych obrotach silnik jest niestabilny. Co do sondy o2, to przed rokiem wymieniłem, a dotychczas była oryginalna i było podobnie. A czy wspomniane "dolegliwości" mają duży wpływ na moc silnika? Czy "wypadanie zapłonów" jest spowodowane zużytymi świecami?
Jeśli wiesz co ma jedno do drugiego to odpowiedz, Sonda jest elementem końcowym mierzącym co się dzieje w spalinach czyli efekcie końcowym pracy silnika.Nieszczelne zawory,uszkodzone(podpalone ) zawory,niesprawne,zużyte świece,nieszczelność w dolocie,niesprawna,brudna,uszkodzona przepustnica.To wszystko ma wpływ na odczyty sondy.
A przed wszystkim pochwal się jaki to typ silnika, bo nigdzie się nie doczytałem,(może przeoczylem sorki);p Wiadomo źle wyregulowany gaźnik, zużyta świeca, zapchany tlumik, to najczęstsze problemy ale nie jedyne, no i w sumie najłatwiejsze do wyleczenia dlatego to sprawdza się zazwyczaj na początku, ale jak dokładniejszej diagnozy chyba nikt Ci nie...
A iskra i elektryka? Czy nie podejrzewacie slabej iskry? Wyczytałem tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/... w jednym poście, że słaba iskra (zużyta świeca np) może doprowadzać do zncznego zwiększenia zużyca paliwa i do przerw w zapłonie.. tu też by to mogło być.. Także jutro wymienię fajki, świece, przewody WN. Pewnie...
Myślę, że jeśli chodzi o obydwa problemy to nie są one ze sobą bezpośrednio połączone. Co do pierwszego to na bank odcina prąd, tylko, że na sterującym czy na plusie? Bo to też może mieć znaczenie. Potem do sprawdzenia czujniki i sterowniki. Co do drugiego problemu stawiam na zużyte świece żarowe. A co do mojego problemu - wyciągnąłem wentylator, jeden...
Jednym z samochodów w rodzinie jest siena 1.6 z 98 od 4 lat na LPG - gen - jedynie ma emulator - a regulacja za pomocą "śrubki" - efekt - samochód jeździ lepiej niż na benzynie - przyspieszenie też lepsze ok 10sek do setki - a ludzie mi mwili że rok nie pojeździ na takim gazie - spalanie - 10-15 litrów. Założony filtr stożkowy po wystrzale (zużyte świece)
Wykrecilem gaznik i mam luz 1-2 mm czyli nowy gaznik musze kupic? Przy takim luzie to gaźnik powinien być nie do ustawienia. Pewnie, że do wymiany. Choć kiedyś to się regenerowało :D Wy sobie wszyscy żartujecie? Luz rzędu 0,5 milimetra kwalifikuje gaźnik do wyrzucenia. A to że przerywa -brak paliwa, stare zużyte świece, uszkodzony moduł nanoplex.
moja 323f 1,6 z gazem Ii generacji od kąd pamiętam nigdy ze spalaniem nie zeszła mi poniżej 10litrów LPG i sądzę że to normalne, jak to pisał ktoś wcześniej mazdy do oszczędnych w spalaniu nie należą, może wyższe spalanie spowodowane jest chłodniejszą temperaturą na zewnątrz, albo brudnym filtrem powietrza, zużytymi świecami/kablami WN skoro komputer...
Więcej pomysłów już nie mam. Być może drukarka jest zużyta mechanicznie i pomoże jedynie wymiana niektórych części...
Słyszałem , że nie wolno ekranować przewodów bo może to wpłynąć na pracę silnika. Miałem te same objawy co u Ciebie tzn. zakłócenia były nawet w samochodzie obok - więc wykluczyłem , że idzie to przez kabel zasilający. Postanowiłem wymienić świece i sprawdzić kable . Podczas wymiany świec jeden kabel wyskoczył mi z "fajki" i musiałem go dobrze zacisnąć...
Świece żarowe? Ten ciągnik nie posiada ani żarowych, ani płomienówki. Przedmuchy odmą to najczęściej objaw zużytego silnika.
Witam, Wymieniłem zużyte świece i kable WN. Teraz podczas przyspieszania silnik dziwnie się zachowuje -> czasem okropnie muli by po chwili zacząć normalnie przyspieszać, czasem robi to kilka razy podczas przyspieszania co daje efekt "szarpania". Przy delikatnym przyspieszaniu efektu tego nie zauważyłem, aczkolwiek czasem szarpnie na wysokich obrotach.Wcześniej...
odpalamy oczywiście bez gazu.. komputer przeprowadza diagnostyke systemów po załączeniu zapłonu a następnie sprawdza działanie podzespołów tuż po odpaleniu.. jednym z testów jest podniesienie na chwilę obrotów i spraawdzenie reakcji silnika. jeśli odpalimy silnik z gazem ten test moze nieprzejść pomyślnie.. jeśli zaraz po odpaleniu spadają obroty dość...
Ja jednak proponował bym sprawdzić te świece i przewody zapłonowe... Układy zapłonowe to podstawowy problem instalacji gazowych i strzelanie w kloektor ssący to pierwszy objaw zużytych świec albo przebicia na izolatorze przewodu zapłonowego. W pełnych wtryskach objętoścć kolektora ssacego jest stosunkowo duża, to powoduje dużą bezwładność podciśnieniową...
Witam. Mam Citroen Xsara II 1.6 16v 2002r. Niedawno zakładałem instalacje gazowa sekwencyjna w moim wozie. Mój problem polega na przerywaniu pracy silnika PODCZAS JAZDY NA GAZIE, jakby świece były zużyte( świece wymienialem miesiąc temu). Z tego co zauważyłem dzieje się tak tylko na obrotach do ok. 2 tys obr./min., i przy większych obciążeniach( np....
Co do silnika nie jestem pewien bo zarejestrowany jest jako 1.9 sdi, a w ogłoszeniu kupna samochodu było 1.9 d. Jeśli ktoś wie co to za silnik to proszę o podpowiedz. Oba silniki są bardzo podobne. Czujnik temp z chłodnicy tak ? Nie ten co jest przy termostacie? Masz AEF czyli zwykły diesel z komorą wstępną, musi do każdego startu poniżej 60 stopni...
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Na razie wymień świecę, zużyte łożyska wydają raczej głuche dudnienie, zapłon opóźnisz obracając moduł zgodnie z kierunkiem obrotów silnika.
To masz problem ze sterowaniem świec żarowych. Lub zużytym silnikiem.
Zacznij od sprawdzenia przewodów WN czy prawidłowo podają iskre na świece ,robisz to na odpalonym silniku :idea:,jeżeli któryś cylinder po odłaczeniu przewodu WN od Swiecy nie bedzie reagował to znaczy ,że tam coś się dzieje :idea: ,może być uszkodzona świeca więc należy zrobić tzw podmiake świcy z cylindra gdzie świeca pracowała dobrze :idea:,może...
Masz zużyty silnik i układ paliwowy a ten silnik na ciepło nie grzeje świec wystarczy podgrzać mu świece i zapali. Kiedyś nawet gotowe moduły na Allegro były sprzedawane.
Wracając do tematu. Spróbowałbym przyspieszyć lekko zapłon ( można tego dokonać luzując pompę i przesuwając ją w stronę silnika). Poza tym uważam , że trzeba sprawdzić wtryski i zmierzyć kompresję . Powodzenia Jak kąt wtrysku jest opóźniony to jego przyśpieszenie da pozytywny rezultat. Jeśłi kąty są prawidłowe, to większe wyprzedzenie kąta wtrysku...
W takim starym aucie świecenie kontrolki oleju(szczególnie na ciepłym silniku) to wynik zużytych panewek i braku ciśnienia oleju.
1. Świeca uszkodzona 2. Zużyty/niesprawny akumulator.
Witam od pewnego czasu mam taki problem, silnik podczas jazdy pod wiekszym obciazeniem (np. jadąc pod górke) zaczyna przerywac, nieraz jest to czestrze nieraz żadsze , niewiem od czego moglo by to być, świece były zmieniane jakieś pół roku temu, kable mają okolo roku. Silnik to F3N 1,7L . chodzi na gazie. Kopułke i palec czyściłem ( niewiem czy kopułka...
Nigdzie nie napisali że BLOS nie strzela, on raczej ogranicza możliwość strzelania a nie wyklucza strzały... Mnie jak dotąd ani razu nie strzelił, choć czeka mnie jeszcze wymiana kopułki. Wcześniej miałem kiepskie już mocno zużyte świece i fatalne kable... koszt wymiany kabli i świec to 110 PLN więc żadna tragedia. Muszę zaznaczyć że po dużej ilości...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Sprawdź ciśnienie na garach w szczególności tam gdzie była ta świeca zużyta. Identyczny miałem przypadek w golfie 4 i wina była w pierścieniach zapiekły sie ponieważ auto stało jakiś czas w Niemczech.
W wynalazkach Hondy często siada , nazwany na schemacie "Zapłonnik". Powód : kopułka , palec i złe szczeliny elektrod na świecy - zużyte! Natomiast czujniki elektro-magnetyczne elektrycznie trudne do uszkodzenie , chyba że mechanicznie!
Chyba wykorzystam zużytą świecę , aby zrobić adapter do wkręcenia do głowicy. Ta uszkodzona klapa długości dolotu mogła jakimiś fragmentami utknąć w gnieździe zaworowym.. Odezwę się za jakiś czas. Dzisiaj rozprawiłem się chyba definitywnie z tym autem. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, przepustnica wolnych obr. ustawia raz wolne i kończy prace, nie...
Dziwne te Twoje objawy raz chodzi dobrze na gazie raz na benzynie. Ile kilometrów zrobiłeś na tych świecach ( auta z instalacją gazową są bardzo wrażliwe, czasami nawet na niewiele zużyte świece), do tego możesz zdjąć kopułkę rozdzielacza, może złapała wilgoci w środku, może jest zabrudzona, może ma niewielkie pęknięcia i jest przebicie między poszczególnymi...
Nie piszesz , ani nie dajesz zdjęcia tej Niby zużytej świecy! trudno więc jest powiedzieć co jest przyczyną! Każdy z kolorów nagaru na elektrodach świadczy o pracy silnika, o regulacji gaźnika, a zapłonie ..etc. Stwierdzenie: " świeca 2 tygodnie i muszę wyrzucić" to nie tak! To wielka rozrzutność. Ja w dziecięcych latach gdy posługiwałem się motorowerem...
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Ile lat ma kosiarka. Jeżeli przez pół godziny pracuje poprawnie to powodem tego stanu mogą być zużyte pierścienie tłokowe, szczególnie jeżeli bierze olej lub kopci z tłumika Po nagrzaniu traci kompresję Można też wymienić świecę zapłonową
podejrzane: filtry gazu i powietrza, świece, lewe powietrze w układzie dolotowym, jeśli masz już spory przebieg na gazie to być może masz już zużyte membrany w reduktorze gazowym
Chodzi o czas grzania świec (prawdopodobnie za krótki czas, nie grzeje np. na dwóch garach lub uszkodzone świece-zużyte). Ewentualnie słabe ciśnienie przy rozruchu ( przyczyn wiele. Począwszy od pompy kończąc na wtryskiwaczach )
Można spróbować zdjąć obudowę, rozłączyć styki i je oczyścić. Jeśli są za bardzo zużyte, to - tak jak napisałeś - odciąć to co nie potrzebne i podłączyć drugi na przewodach.
Świeca oczywiście wymieniona - szukam przyczyn. jeśli chodzi o wypalenie elektrod to po prostu zużycie naturalne świecy (reszta pewnie wygląda tak samo) nagar to oczywiście spalony olej i tu przyczyny zasadniczo dwie: ciągnie olej przez prowadnice zaworów (uszczelniacze i/lub wypracowane prowadnice), popękane/zużyte pierścienie tłokowe i tu pomiar...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Co może być tego przyczyną ,? Czytałem podobne tematy stosowalem te rady i nic Jaki tam jest gaźnik w tej kosiarce? Jeżeli jest gaźnik z membraną to bym sprawdził tą membranę, (wymienił na nową). Falowanie obrotów, czarna świeca to także objawy wypracowanej, zużytej membrany gaźnika.
Przyczyn może być kilka. Za małe ciśnienie w cylindrach, niesprawne świece żarowe, zużyte wtryskiwacze, zbyt wolne kręcenie rozrusznika(słaby akumulator)
Witam, ostatnio umyłem silnik w punto 1.1 płynem akra silnik spłukałem wodą (uprzednio zasłaniając filtr powietrza) chciałem sprawdzić czy gdzieś nie leje olejem . Po tej operacji samochód odpalił bez żadnych problemów. Kilka godzin później zakupiłem świece bo stare były zużyte. Świece 1-2-4 wykręciły się bez problemów z 3 był problem więc delikatnie...
Radzę sprawdzić stan łożysk na wale; jeżeli będą posiadały luzy promieniowe wymiana uszczelnień nic nie da, bynajmniej na krótko ze względu na bicia wału. Prawdopodobnie masz to o czym piszę... zużyte łożyska wału..... oby nie.... Pozdrawiam!
Spróbuj ewentualnie zmienić świece jak są zużyte albo chociaż je przeczyść jak najlepiej się da.
Witam mam taki problem w ogarze 200 jawa , 50 silnik silnik ciepły gaźnik wyregulowany 3 bieg odkręcam manetkę na maxa i zaczyna go mulic tak jakby miał zgasnąć i w ogóle się nie rozpędza wtedy co sprawdzic regulacja śruby gaźnika nic nie daje wszystko w gaźniku czyste może lewe powietrze bo uszczelki stare AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej?...
Zwarcie w świecy, spróbuj na innej. Iskrzenie na platynkach jeśli duże to objaw zużytego kondensatora https://gmoto.pl/kondensator,55849.html?...
według mnie to nie jest normalne -motor ma grać równo, w końcu obciążenie jest praktycznie stałe [chyba ze reakcja następuje na włączenie wyłączenie wentylatora ]jeśli nie brać pod uwagę wyłaczenia kompresora czy zał. tytułem osiągnięcia temperatury zatem poleciłbym ci przebadać na diagu motor-o ile cię to irytuje ,wkońcu silnik będzie się krecił na...
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
Nieszczelność to nie przyczyna, ale trzeba je usunąć wymianą świec. Problemem będzie zużyta pompa wtryskowa i wtryskiwacze teraz pytanie ile chcesz w to auto inwestować? a. można remontować pompę+wtryski b. można zasymulować grzanie świec, tak aby na ciepłym dogrzewał na świece - wtedy łatwiej odpali.
Mam 323 BG 1.3 16V gaznikowy na benzynie i gazie tak samo tz. brak poprawnego przejścia z obrotów jałowych do średnich. Lekkie dodanie pedałem gazu to silnik przerywa lub strzela w gaznik. Powyżej 2000 obrotów jest OK. W moim przypadku była zużyta jedna świeca a że poprzedni właściciel tego auta wkręcił ją na siłę krzywo i do tego tylko do połowy, to...
Witam! No i mamy efekt końcowy :) Honda pali na dotyk! Wymiana przewodów i świec była nieunikniona. Prawdopodobnie z racji tej że przewody wysokiego napięcia były już twarde od starości podczas demontażu związanego z wymianą uszczelki pokrywy zaworów jeden z nich uległ uszkodzeniu. Pewnie wystarczyła by sama wymiana przewodów ale zainwestowałem i wymieniłem...
zużyte cylindry zużyte elementy zużyte akumulatory
naprawa pilota peugeot obiektyw sigma fabryczne radio accord
motorola international płyta ceramiczna amica rezystor
Schematy radia Berlin - Diora i Stern-Radio Subwoofer nie gra - przyczyny i rozwiązania