witam tak w sumie to moj post z tym passatem tylko pisalem od znajomego glowica nie byla planowana a odrzutnik oleju jest zalozony to ta plastikowa oslona
Jak wygląda zużycie oleju silnikowego?
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
W moim B4 z silnikiem 2E przy przebiegu około 150 tys. wystąpił podobny objaw, tzn dymek z rury. Szczególnie przy rozruchu. Wymienione uszczelniacze i święty spokój. Jak narazie 206 tys na liczniku i zerowe zużycie oleju.
Obawiam się że przy tej ilości spalanego oleju uszczelniacze nie pomogą.
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
A ile oleju bierze, bo nie napisałeś?
Pokaż filmik
Witam, kupiłem 2 lata temu passka z instalacją gazową sekwencja. W tym roku mija już 10 lat, takze butle bede wymieniał. Na początku zeszłego roku zmieniałem silnik bo stary padł na nieszczescie taki sam tzn 1.6 z 160 tys przebiegu. Mam z nim problem taki że podczas jazdy na gazie, auto bierze stopniowo olej oczywiscie na wyzszych obrotach około 1l...
Sprecyzuj ile tego oleju pobiera. Co 500km ile trzeba dolać? Będzie łatwiej coś podpowiedzieć. Jakim rodzajem oleju zalany jest silnik? Jaki kod silnika / moc?
Pewnie zalany był wcześniej castrol TXT każdy silnik dużo tego oleju bierze
A jeszcze jedno, czy ODME można jakoś wyczyścić czy trzeba kupić nową jeżeli to ODMA.
jeśli dolewa po setce na 1000km to na razie nie ma powodu do zmartwień ale jeśli setka na 100km to należy się tym zainteresować osobiście myślę że powodem są uszczelniacze na zaworach lub turbinka jeśli filtr OP... to pewnie Filtron a to nie są najlepsze filtry - lepiej np Knecht ale nie ma to związku ze zużyciem oleju
Co do sprawdzenia ciśnienia to teraz juz jest po ptakach głowice zdjełem i zawiozłem do regeneracji, zobaczymy po złożenu co bendzie sie dzało, po dokładnym obejrzeniu uszczelki znalazłem trzy punkty w których mogło cisnienie z cylidrów przedostawać sie do układu chodzacego. i najprawdopodobnej to było przyczyna dużego ciśnienia, głowice zawiozłem do...
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Olej był wymianiany wraz z zmianą silnika więc był na odpowiednim wskaźniku. Sam sprawdzałeś poziom oleju po odebraniu auta?
Może ktoś jeszcze się wypowie...?
Trzymał bym się tezy kolegi : balonika3
Dzięki, już zrobione. Okazało się, że mała pierdołka za 27zl - czujnik temperatury 🤦🏻♀️
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Katalizator powoduje to ze do pewnego stopnia zużycia oleju auto nie kopci.
Przynajmniej on jest z prawdziwym przebiegiem:) od 1989 roku w rodzinie i był dbany i moze jeszcze pojeździ jutro się okaże u mechanika
WITAM!!! potrzebuje rysunku lub ksiazki zeskanowanej do passata 91r. 1,6 TD , dokladnie chodzi mi o naped pompy olejowej w silniku. w dziale dowload nie znalazlem ... sama elektryka. Pozdrawiam
Do wymiany prowadnic niestety musisz zrzucić czapkę :D:D. U mnie raczej zużycie oleju w normie, od wymiany zrobiłem jakieś 1300km i na miarce ten sam stan.
Sonda potrafi się pozatykać produktami po spalonym oleju , wówczas sonda nie pracuje jak należy . Wystarczy trochę ostrej jazdy i temperatura robi swoje i to wystarczy do jej oczyszczenia . Zła praca sondy nie spowoduje takiego spadku mocy aby nie dało się jechać , wpłynie za to na zużycie paliwa , szukaj przyczyny gdzie indziej .
Witam Posiadam ten silnik w Golfie V i leje 8100 X-clean 5W-40 wymiana co 15 tysięcy km. Kiedyś jeszcze zalewałem go jakimś Elfem i tez bylo dobrze. Zużycie oleju rzędu 1l w ciągu tych 15 tysięcy miałem castrola to troche ponad 1l brał. Pozdrawiam
MFA pokazuje temperaturę oleju a nie płynu chłodzącego! Choć te dwie wartości zazwyczaj są podobne, przy ostrej szybkiej jeździe temperatura oleju może być trochę wyższa od temperatury płynu.
Tak, 10 parametr lepkości na zimno, 40 parametr na gorąco. Ten pierwszy dobiera się pod względem klimatu (zimy) ten drugi - już bardziej pod silnik i jego zużycie. Np: zmiana oleju z 5W40 na 15W40 nie ma sensu, gdy problem jest na gorącym oleju.
A nie masz zamieszane w instalacji ?Zuzycie klocków z czujnikiem poziomu oleju?
Tak napinacz już pewnie ma dosyć nie trzyma oleju plus zużyty łańcuszek, przerabiałem temat wielokrotnie.
Tyle że to nie jest żadna nowość - wszyscy chyba powinni o tym wiedzieć. Lata temu rozebrałem silnik "malucha", z przebiegiem bodaj ponad 140 tys. km - od nowości jeździł na oleju syntetycznym. Jak go rozebrałem, tak go złożyłem - praktycznie brak zużycia, oprócz wyklepanych standardowo zaworów i cieknących uszczelek.
Witam. Mam passata z silnikiem opisanym powyżej. Ma przejechane 220 tys. i zaczal brac mi olej. Nie kopci. 200 dolewam co 1000 - 1500 km. Co może być przyczyną??
Koledze passat (2,0 92 rok) skoczył z średnich 10-11 na 14-16 zima to zima i nie ma mocnych.
Kolego Twoje auto, z tym przebiegiem tj. od wymiany do wymiany, może legalnie "połknąć" min. 1 litr oleju. Sprawdź dokładnie poziom oleju oraz ilość zużycia wg instrukcji producenta. Może niespalone paliwo dostaje się do skrzyni korbowej i podnosi poziom oleju, co niezbyt świadczyłoby o kondycji Twego silnika.
Akurat mam borę z tym silnikiem i mi łyka około 0.3 - 0.4. Większe prędkości przelotowe tak jak piszesz zwiększają zużycie. Czytałem gdzieś, że na oleju 10w60 trochę mniej ubywa, ale problemem są i tak pierścienie. Podobno wymiana na pierścienie o konstrukcji starego typu z silników 2.0 z golfa mk3/passata b4 rozwiązuje problem.
W czasach tych 1.8 to jeszcze takich wynalazków nie było, ale zazwyczaj wystarczało go przytrzymać na trasie na wyższych obrotach i szklanki cichły, więc jednak coś ten olej przepłukuje. Kulki w zaworkach się doszczelniały potraktowane wyższym ciśnieniem oleju. Rozbierałem z ciekawości kilkukrotnie te popychacze, w różnych stadiach zużycia. Niektóre...
Widzę, że cały temat opiera się o teorie i zastanawiam się, co autorowi da taka wiedza? Nie naprawi tym samochodu. Proponuję coś zrobić, a nie tylko pytać, bo odpowiedzi stuprocentowej nikt nie udzieli. Jeśli boisz się o koszta, to zacznij od wymiany uszczelniaczy zaworów - trudne do zrobienia bez ściągania głowicy, ale możliwe do wykonania. Płukanka...
Porównaj z olejem przekładniowym tej samej klasy, ale nowym, sadzę iż różnicy nie zauważysz. Ten olej na prawdę się nie zużywa, brak termiki oraz zanieczyszczeń z paliwa.
tak właśnie myślałem, że nie stężenie się liczy ale sam fakt obecności oleju. Oczywiste jest, że "zapchany" katalizator ma wpływ na czystość spalin ale czy może się zmienić zużycie paliwa i skład mieszanki paliwowo powietrznej?
co do przgrzania silnika to ja mam passat i jezdze duzo z przyczepa samochod ma juz 300000 km przebiegu i jedyne co wymienialem to uszczelniacze na zworach silnik juz kilka razy przgrzalem i nic mi oleju nie bierze, a co do disli to nawt w ksiazce serwisowej pisza ze disel pobiera olej i sie go bardziej cisnie tym wiecej newet jak jest nowka z salonu
Sprawdź pasek napędzający pompę wspomagania, a po jego zdjęciu z kół pasowych również stan pompy, gdyż chyba w niej tkwi cały problem. Sprawdź równocześnie poziom oleju w zbiorniku pompy wspomagania i stopień jego "zużycia" (po kolorze, zanieczyszczeniu).
cut... Litr na 1000km to nie jest jeszcze duże zużycie. sorki za off top ale dla mnie to "porażka" To zaglądnij do instrukcji jakiegokolwiek VAGa i zobaczysz jaka jest określona norma, niezależnie czy Passat B7 czy Golf II, miały zdefinowaną normę 1l na 1000km
2) Mąż od kilku miesięcy włącza podczas jazdy na luz, gdyż ma ze z górki parę kilometrów - czy to może popsuć skrzynię? 3 Myśle że to nie dokońca przemyśłane zachowanie twojego męża spowodowało że teraz będzie miał lekko pod górkę :D. Wyłączanie automatu na N podczas jazdy skutecznie go uśmierca! Szarpania w tym przypadku są oznaką mechanicznego zużycia...
To Ty nie wiesz jak to działa ? Ciśnienie oleju napina łańcuch w napinaczu a elektrozawór jeżeli jest (a nie we wszystkich typach jest) przesuwa fazy rozrządu przełączając ciśnienie oleju, na dół lub górę napinacza. Ty posiadasz ze zmiennymi fazami i one częściej ulegają awariom czy zużyciom. I w końcu określ się czy klepie czy rzęzi bo co post to nowe...
Ja bym szukał drugiego słupka ale z możliwością odpalenia Będzie to samo. Te silniki żarły z natury olej, a przy odpaleniu, nawet jeśli się rozgrzeje to nie zauważy tego. Tam chyba dość wysoka norma zużycia nawet była. Jeśli nie wyrzuca odmą fontanny, to ja bym wymienił tylko pierścienie zgarniające i zrobił głowicę.
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
U mnie było tak, żałuję że w ogóle brałem się za "remont". Przebieg 170 000 po pracy skrzyni, stanu wnętrza itp raczej oryginalny. Końcówka tłumika idealnie czysta. Niebieski dym rano lub po kilku godzinach. Zużycie oleju przy dynamicznej jeździe 1l/4000km. Mechanicy radzili wymianę góry i dołu jednak trafiłem na gościa, który stwierdził, że uszczelniacze....
Silnik do remontu, tym razem prawdziwego, a wątek do zamknięcia. Dla ścisłości - te pozatapiane w tłokach kawałki metalu, o których słyszał kolega ftp.kowal to tzw. wkładki dylatacyjne - mają zapobiegać deformacji i nadmiernemu rozszerzaniu się tłoka przy wzroście temperatury. Tłok załozyć odwrotnie da się jak najbardziej, niestety silnik nawet jeśli...
Mechanik co robił remont , mówił ,że panewki w bardzo dobrym stanie, ogólnie dół silnika nie ma co zaczepiać . Ciśnienie mierzone oczywiście w podstawie filtra , tam gdzie czujnik . Pompa nie była zmieniana , bo mówił , że ta jest dobra . Żadnych przecieków nie ma , napinacz no cóż , miał być założony stary , ale ślizgi mimo ,że nie miały zużycia ,...
Poprostu normalna temperatura pracy silnika to ok 90 st.Silnik zimny lub niedogżany jest mniej szczelny i wtedy więcej paliwa przedostaje się z komory spalania do miski olejowej,zimne tłoki i cylindry mają większe luzy.Do tego dochodzi stopień zużycia pierścieni tłokowych,poczytaj sobie o budowie i działaniu silników,wtedy wszystko zrozumiesz :D
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
Kolego oprócz pasków, może jeszcze piszczeć zacierające się koło (sprzęgiełko) sprężarki. Zwal pasek od sprężarki i sprawdź luzy na tym kole, albo spróbuj profilaktycznie prysnąć WD 40 na to koło od czoła, tylko tak, żeby płyn nie dostał sie na pasek. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomóc w zlokalizowamiu problemu. Pisze to na podstawie własnego doświadczenia....
Witam! Jest problem z odpaleniem auta na zimno, przy -14 nie odpalił wogóle, przy 0, -1, za drugim trzecim razem. Druga rzecz to że bardzo kopci na biało i na wolnych obrotach nierówno pracuje również na zimno. Zużycie oleju po 12tyś. ok. 300ml.Przywiozłem go z Austri i tam został podrasowany ze 130 na 160 KM-może w tym szukac przyczyny. Poza tym wszystko...
Nagar : "Twardy osad zbierający się na ścianach komory spalania, denku tłoka oraz zaworach. Występuje on w silnikach spalinowych. Nagar składa się z żywicy, koksu i popiołu, które są spalonymi nie do końca cząsteczkami paliwa oraz oleju smarowego. Zbierający się nagar może się rozżarzyć podczas pracy silnika, a w jednostkach z zapłonem iskrowym, może...
No widzisz już masz pierwszy objaw, że po odkręceniu korka oleju coś się dzieje, czyli zakłócona zostaje dynamika gazów w odmie i właśnie ta puszka na pokrywie próbuje to wyregulować. To może być objaw że z silnikiem już jest coś nie tak, np.delikatne przedmuchy i nawet nowy zespół odmy może Ci nie pomóc w moim przypadku też był wymieniony na ori i...
Witam , mam vw passata 1,9tdi , też caly czas dolewalem okolo 1 litra oleju . Przyczyną bala zatkana odma w pokrywie klawiatury . A że odma jest razem z pokrywą i nie naprawialna musialem zakupić pokrywę klawiatury (plastikowa czarna ) z uszczelką . Koszt 1,5 roku temu oryginalnej to 650zl , nie ma zamienników w serwisie VW we Wroclawiu . Teraz mam...
Jest stare amerykańskie powiedzenie, że nic nie zastąpi pojemności silnika, jeżeli jest większa nawet o kilkanaście cm³. Im większa pojemność tym lepiej, szczególnie dla trwałości silnika i wygody jazdy. Mam Octavię z tym silnikiem od nowości, już 15 rok (zakupiona jako nowa w 2000 r., aktualny przebieg 230150 km). Przez około 10 lat nie potrzeba...
Po zakupie auta, po ok. 1 miesiącu miałem też kłopot z olejem w Passacie 1,9 tdi, silnik 1Z. Jak się okazało, po jakiejś naprawie nie podwieszono na uchwytach rurki olejowej, biegnącej od filtra oleju do turbiny, w wyniku czego rurka pękła i wyciekł olej. Po sygnale akustycznym i miganiu kontrolki od oleju wyłączyłem natychmiast silnik. Z uwagi na to,...
A dlaczego nic nie dowiedzieliśmy się o pojeździe i jego silniku szczególnie. A może on osiągnął albo dawno przekroczył graniczne zużycie. Manipulowani czujnikami nie poprawi stanu technicznego pompy i układu korbowego. I wreszcie czy aby napewno ilość oleju jest właściwa oraz czy zjawisko dotyczy także zimnego silnika? Warto także wiedzieć (chociaż...
Nie. Diesla końca nie będzie, za to tacy jak my na przykład, będziemy naprawiali po jednym takim egzemplarzu na miesiąc i wystarczy. Owszem piszesz o drogich naprawach, one już są drogie i co więcej konstrukcja silników nieraz nie pozwala na wymianę popsutego elementu, tylko całego podzespołu albo nawet kilku (przykład passat b6 i jego cudowny łańcuszek...
Witam Proszę pomóżcie. Od 2-3 miesięcy męczę się z moim samochodem, robię go jak mam czas i pieniądze... VW Passat b3 1991r. 1.8RP + instalacja I generacji Lovato. Wymieniłem już kupę części: membrany w reduktorze, filtr powietrza, paliwa, czujniki w króćcu wody obydwa, kompletny wtryskiwacz wraz z czujnikiem powietrza, potencjometrem przepustnicy,...
Tak na boku - lepkość oleju wg SAE to nie wszystko - ważna jest tez wytrzymałość filmu olejowego (HTHS) a te opisują stosowne specyfikacje producentów - jakkolwiek nie podejrzewam by to olej był głównym sprawca to jednak powinieneś upewnić się ze używasz oleju zgodnego ze specyfikacja producenta. Jeśli chcesz sobie porównać różne specyfikacje producentów...
Pozwolę sobie Szanowni Koledzy "pochwalić" się moimi osiągnięciami w dziedzinie magnetyzerów. Zamontowałem to "cudo w Maluszku (to najwdzięczniejszy model do eksperymentów) - razem z turbinką Kowalskiego. Samochód miał 24 lata - nie brał oleju i zużywał 5 litrów Pb na 100 km latem i zimą. Przy bardzo lekkiej nodze. Teraz zakładam magnesy- neody.......
Witam posiadam Passata b5 2003r. 130km avf auto ma przejechane (tak pokazuje licznik)200 .000 od jakiegoś czasu czuję na kierownicy i drążku zmiany biegów duże wibracje wiem że wątków na ten temat jest pełno ale wszystko co sugerowali forumowicze zostało sprawdzone (dwumas sprzęgło działa poprawnie ,korekcje poprawne ,rozrząd po wymianie brak poprawy...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
Silnik chodzi już jak zegarek. Olej wymieniony razem z filtrem, wałek również, wytarty był na dwóch krzywkach. Popychacze wymieniłem wszystkie, tym bardziej że tylko 2 sztuki były dobre. W jednym była nawet dziura :) Prawdopodobną przyczyną zużycia wymienionych elementów było stosowanie przez poprzedniego właściciela w Niemczech oleju typu "long life"...
- wprowadzić tzw. dogrzewanie. Często praktykowany przez producentów samochodów trik polegający na grzaniu świec(ale mniejszym prądem) juz po odpaleniu silnika. Silnik szybciej osiąga temperaturę roboczą - a więc mniej jest trzęsienia(przy okazji wydłuża się żywot zawieszenia silnika) i pracy na zimnym oleju(czyli gorszego smarowania) - wcześniej można...
Takie objawy mogą powodować nieszczelności w układzie paliwowym, cofające się paliwo itp. Kolega piotrek gti_abf dobrze wskazał na oringi, lekka nieszczelność nie będzie zauważalna podczas pracy silnika a może powodować takie objawy. Jak zachowuje się poziom oleju w silniku, maleje, nie zmienia się czy rośnie. Fakt że poziom oleju jest nie zmienny lub...
Przy tym przebiegu to już jest po wymianie turba i dwumasy. Znajomy rok temu serwisował D5 w V70 i zostawił 7tyś u mechanika Czy ja pisałem , że utrzymanie turbo diesla nic nie kosztuje? Zostawił te 7 tys raz na rok, czy na 5 lat? I tu wychodzi "taniość" utrzymania turbodiesla- mało pali i co z tego Ja dlatego jeżdżę na LPG i nigdy nie zostawiem 1/4...
Jak tu widze to 60% postów to przechwałki na temat Dieselolów. Poza tym że przejeżdżasz 1000km na jednym tankowaniu to nic ciekawego w tych autach. Koszty napraw wysokie a szczególnie mówie tu o pompie wtryskowej gdzie w autach po 100 000 przebiegu kwalifikuje się do regulacji (jeśli nie regeneracji). Może i prawda że benzyniak ma więcej podzespołow...
W tym silniku jest kilka rzeczy do sprawdzenia,a nie muli Ci samochodu podczas jazdy?Może katalizator się wypalił i blokuje wydech.Wężyki od podciśnienia,może przetarte.Sprawdź czy w rurze od intercoolera nie ma oleju,może wymagać czyszczenia. Poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
to dlaczego piszecie że nie wolno pałować i musi szarpać ? Bo nie każdy automat może sobie pozwolić i wszystko ma największe znaczenie, kto i jak dbał, nie wspominając dopasowanie silnika do skrzyni automatycznej. Choć pomijając fakty, to zwróć uwagę, że w tamtych latach mówiło się, że w skrzyni automatycznej oleju się nie wymienia, co właściwie nie...
Twój problem przypomina mi sytuację opisywaną chyba nawet tutaj z passatem, też wymieniana przepustnica była tylko okazało się na końcu, że przepustnica nie była konkretnie do AKL (w passacie to inne oznaczenie prawie tego samego silnika 1.6 z SR). sprawdź czy to jest do tego modelu a nie pożyczka z 1.8. Poza tym Sprawdz czy bez filtra powietrza działa...
Witam wszystkich i dziękuje za zainteresowanie moim tematem, wznawianie dyskusji na temat zmniejszenia zużycia paliwa w okresie zimowym jest co najmniej uzasadnione, myślę że każda sugestia jest istotna, ponieważ pomysł wolny jest od ograniczeń kopiowania, udoskonalania każdy może wnieść coś nowego i na przykład obalić mit o rzekomym spadku spalania...
Czemu mówicie że silniki VW są paliwożerne i przestarzałe po czym przytaczacie przykłady silników sprzed piętnastu lat. Może podajcie przykłady dwóch nowych silników konkurencyjnych firm o takich samych parametrach i wtedy porównujcie. To jeśli już siedzimy przy przestarzałych konstrukcjach to podam przykład 2.0 benzyna 20v 130km konstrukcja z 2001...
Czy zużyty stary olej powoduje przeciekaniu oleju na świece przez pierścienie? VW Passat 1998r. 1.6 8V PB, LPG. Nie kopci przy odpaleniu na zimnym. Czy wymiana na olej mineralny ma sens czy problem dotyczy fizycznej strony tłoków, pierści a nie filmu olejowego?
Polecam : /watch?v=369h-SEBXd8 na youTube :) Wszystko pięknie, czy to motor ( są takie przeróbki na elektryczny nawet u nas, w Polsce), czy samochód. Tylko nadal jest to potwornie drogie. Fakt, zasięgiem nie grzeszy, ale w mieście sprawdzały by się doskonale. Gdyby nie ta cena. Jeśli chodzi o 4 kółka, to największe firmy ( choćby toyota ) zdają sobie...
Witam serdecznie. Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu. Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione: -czujnik temp -świece -termostat -olej -filtr paliwa i oleju -przepływomierz...
Witam, będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem post, jeżeli nie to proszę o przeniesienie. Pacjent jak w temacie - Passat B7 kombi 2012r 2.0TDI 103kW. Generalnie auto jeździ bez zarzutu, zero wycieków, brania oleju, problemów z odpalaniem, skrzynią, turbo, dynamiką itd. Od pewnego czasu pojawił się...
I co z tego, że za granicą są wymieniacze? Błagam Cię, nie porównuj zachodu do Polski. Byłeś kiedyś w UK? Otóż panowie mają tu częste zwyczaje zakładania opon bez wyważania, naklejania ciężarków na uwaloną błotem felgę, gdzie odpadają już po rzuceniu koła na ziemię (jak już po stanowczym upomnieniu się o wyważenie to zrobią), lanie najgorszego najtańszego...
Wielkie dzięki wam za wskazówki. Oczywiście wszystko będę składał posmarowane lub polane olejem, łoża wałka wałek w miejscach gdzie lega w łoża, szklanki itp. to jasne. Wiem też że trzeba ze wszystkich dziur z gwintem odessać stary olej aby nie rozsadziło bloku czy głowicy to dla mnie oczywiste, tak jak nowe szpile głowicy. Bardziej się martwiłem tym...
Istotą zastosowania koła dwumasowego jest tłumienie drgań i jeżeli słychać stuki to znaczy że koło się zużyło. Efektem dalszej jazdy na czymś takim będzie powolna demolka skrzyni. Co do oleju to jak najbardziej wymiana na nowy. Niestety przeboleć koszty naprawy i wymiany tych rzeczy o których wspomina poprzednik i nie martwić się potem „ a mogłem...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110752.ht... Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110753.ht...
Witajcie :) Mam Passata B3 1.8 GT (90KM) + LPG z 1990r z "komputerem" MFA. Kupiłem go, przez pierwsze dni wszystko sprawnie śmigało, ale dla zasady wymieniłem filtry + olej i pasek rozrządu + pompę wody. W serwisie przełożyli mi stary termostat, przez co po przejechaniu kilkunastu kilometrów zagotował mi się silnik i poszedł biały dym + zegary zaczęły...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
zużycie oleju corsa zużycie oleju nadmierne zużycie oleju
podnośniki hydrauliczny termostat danfoss parametry ciśnienie układ chłodzenia
pralka samsung zawiesza przykleić płytki
Wegoboard Supreme 3 nie włącza się mimo naładowanej baterii Lokalizacja bezpiecznika w hulajnodze Wegoboard Supreme3