Schemat znajdziesz na forum peugeota. Prawdopodobnie pali sie przez zwarcie w instalacji nawiewowej.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Tam nie ma BSI. Tylko skrzynka bezpieczników. BSM też nie istnieje w tym aucie. Najprostsza elektryka - szukać w lampach - prawdopodobnie słaba masa!
Który rok i miesiąc bo mam schematy. Tu masz : Dodatki > Oświetlenie wewnętrzne > 2002-12-02 - 2004-07-03
Zarówki sprawne ? A może zwarcie w instalacji ?
Odłącz kostkę od manetki świateł. Mi tu wychodzi ze zwarcie w instalacji.
Dziwny objaw może kostka w stacyjce lub zwarcie w instalacji
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
W takim razie dalej szukaj spalonego bezpiecznika.Bo wątpię by zwarcie w gnieździe zapalniczki uszkodziło połowę instalacji.
Na kostce od przepustnicy wszystko się zgadza ale na kostce czujnika musi być jak opisywałem bo albo masz zwarcie w instalacji albo padł sterownik.
Ewidentnie gdzieś zawarcie. Znajdź za co są odpowiedzialne i sprawdzaj przez odpięcie co robi zwarcie. Chyna ze problemy w instalacji Być może sama pompka albo zegary?
Możliwe, ze masz zwarcie w instalacji za regulatorem.
Akumulator już wykluczyłem. Naładowałem go na maxa, zweryfikowałem nawet jego parametry na specjalistycznym mierniku w sklepie z akumulatorami, a potem jeszcze podłączyłem równolegle w instalacji skutera drugi akumulator (samochodowy). Efekt ten sam. Bezpieczniki zmierzone miernikiem? Nie tylko obejrzane?
Głowy nie dam uciąć czy był uderzony czy nie ale śladów żadnych takiego zdarzenia nie ma. Czy sprawdzenie czujnika oscyloskopem da 100% pewności, że jest sprawny? Dziwi mnie to, że akurat po zmianie wtyczek padł drugi, może to jakieś zwarcie w instalacji?
Samochód w automacie? Jak nie, to albo przekaźnik, komputer lub instalacja robi zwarcie i pali bezpiecznik. Sprawdź przekaźnik, może do niego się woda leje.
Sprawdź instalację nie zmieniaj bezpieczniki na większe !!! Prawdopodobnie jest zwarcie od czegoś wpiętego lub samej instalacji . Musisz przeglądnąć całą , przede wszystkim ten przewód który się izolacja topi . Nie uruchamiaj niczego przed znalezieniem usterki . To grozi spaleniem wiązki oraz auta !!!
Tak jak napisałem wcześniej, jedna z możliwych opcji to połączyć się z komputerem i sprwwdzic co widzi. Powinien podawać ile jest paliwa w zbiorniku. Jeśli wyjmiesz pływak i będzie pokazywal na podniesionym pełny zbiornik to znaczy ze jest źle włożony do zbiornika. Jeśli nie będzie pokazywal pełnego to zwarcie w instalacji.
Zwarcie w instalacji, sprawdź dokładnie żarówki stopu.
Sprzedałeś czujnik stopu? Ewentualnie osetnik kable przy bsi i sprawdź czy jest na ich napięcie? Możliwe że masz gdzieś zwarcie dalej w instalacji.
Nie podłączyłem odwrotnie, dziś nawet sprawdziłem. Może inaczej zadam pytanie, ta instalacja jest w takim stanie jakby był uruchomiony silnik. Według mnie coś jest zwarte. Przyjrzałem się kablom do kostek przyłączeniowych przy silniku. Może coś tam jest zwarte i stąd takie działanie tej instalacji.
zwarcie w instalacji elektrycznej-zimne luty
To nie jest zacięty pedał gazu tylko zwarcie na instalacji od przepustnicy do ECU
jakie pojęcie daje ten tłumaczony bład? bzdurne w google wystukałeś i tutaj wklejasz pierdoły których sie czytać nie da --------------------------------------- najpierw usun zwarcie na instalacji od tych bezpieczników a opis błędu to "Układ przekaźnika podgrzewania : Przekaznik zasilany i swiece nigdy nie zasilane " amen
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
kazdy bezpiecznik wyciagalem i mierzylem przejscie miernikiem.
Masz gdzieś zwarcie które rozładowuje akumulator. Sprawdź instalacje.
Witam wszystkich. Moje auto to Peugeot Boxer 3 po 2006roku Wczoraj pojawił mi się taki problem. Najpierw po wyłączeniu zapłonu coś mi buczało w prawych drzwiach i przestała działać szyba(elektryczne zamykanie. Następnie po wyjęciu kluczyka zapłon był włączony i pokazywały mi się kontrolki na zegarze. W czym może być problem? Odkryłem ze po tym jak wyjmę...
była 2-godzinna jazda w deszczu. Nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej. Kolejno należy eliminować skutki. Na początek uruchomić funkcjonowanie stacyjki.
A ten Boxer to I czy II? Bezpieczniki sprawdzone? Masy sprawdzone? Błędy sprawdzone w liczniku? Ma moduł pod kierownicą? Ma alarm? Odbija przekaźnik systemowy? Jest "15" po wyłączeniu zapłonu na modułach? Auto się usypia? Tyle informacji brakuje. Możliwe przyczyny: - uszkodzony BSM - uszkodzone BSI - uszkodzony COM - uszkodzony licznik - uszkodzona...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Poprzez pomiar prądu. Zresztą masz tam bezpiecznik który powinien zareagować za zwarcie instalacji.
no to zacznij od sprawdzenia kostek i instalacji do wycieraczek (silniczka) - zapewne jest zwarcie do masy
musisz sprawdzić instalacje do ECU
Pomyśl logicznie zrobiłeś zwarcie,co mogło sie stać?bezpieczniki w tym aucie nie są tylko w jednym miejscu.
Sprawdz czy kostki/wtyczki do bsi sa suche. Nie zrobilo ci sie jakies zwarcie podczas grzebania? Moglo upalic jakas mase.
a czasami nawet nieco większe niż potrzeba NIGDY nie wstawiaj większych, bezpieczniki nie przepalają się bez powodu. A gdy i one zawiodą, bo zostaną zastąpione gwoździem, może dojść nawet do pożaru instalacji (!)
Pewnie pomyliłeś bieguny akumulatora i mogłeś przez to narobić szkód w pojeździe. Po czerwonym (zazwyczaj) kablu tj. "plusowym" od akumulatora szukaj bezpieczników, które powinny być w pobliżu akumulatora. Jeśli spowodowałeś zwarcie w instalacji, to przebadaj instalację pod kątem jej przepalenia i ewentualnie podmień na sprawne przewody, o tych samych...
Problem już na 99% rozwiązany po podłączeniu czujnika różnicy ciśnienia znika napięcie więc on robi zwarcie, instalacja jest ok. Dam znać co i jak po montażu nowego czujnika.
Sprawdź czy na kostce od statora na przewodach zółtym i białym w stanie odłączonym od instalacji elektrycznej pojazdu jest generowane napięcie (pozostały w kostce przewód musi być połączony z instalacją, inaczej iskry nie będzie). Jeśli będzie ok to zwróć uwagę na zwarcie w instalacji elektrycznej na przewodzie żółtym - żarówki, przełączniki, regulator...
jest to jak najbardziej możliw jakie kable zastosowałeś w tej swojej psełdo instalacji? możesz mieć również gdzieś zwarcie i przez to te kłopoty Pozdrawiam
Obstawiam zwarcie w instalacji elektrycznej w okolicach stacyjki lub przełącznikach. To że nie odpala to może oznaczać awarię lub brak kontaktu odbiornika immobilizera.
Witam... Już na samym wstępie chce powiedzieć że nie posiadam wyłącznika bezwładnościowego. Peugeot 306 z 93r. Opisze jak to wszystko wygląda. Przyjechałem do domu, auto postało jakąś godzinkę potem chciałem odpalić i już kaplica, doszliśmy do tego że na pompie paliwowej nie ma napięcia, albo inaczej, napięcie tak jakby się pojawiało 0.15V ale było...
zwarcie gdzies, przełącznik albo przy lampie. lub ugnita instalacja, trzeba szukac no nie?
Czyli coś bardzo obciąża, może jakieś zwarcia? Proponuję jeszcze instalacje sprawdzić.
Zmieniłem radio na kupione w sklepie Zmieniłem radio,zrobiło się zwarcie Jak w kości ISO może być zwarcie?? Chyba że masz tam sidła na dzika zamiast instalacji..
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Rozumiem że w desce nie masz wskaźnika temperatury płynu chłodniczego ? Najprościej zdjąć kabelek z czujnika, jak nie zgaśnie to masz zwarcie w instalacji. Aha, a jaki to rocznik żeby nie wyszło że masz jakiś moduł na CAN.
A nie łatwiej popatrzeć instalacji od bezpiecznika? Bo jak go pali, to jest zwarcie do masy. Może na czujniku jest zwarcie? W końcu jego obudowa jest metalowa i jest wkręcony w skrzynię. W załączniku schemat. Instalacja prosta jak cep.
Tak jest to OBD2 i na tym a raczej na instalacji okablowaniu do tego gniazda mam chyba problem, bo po miedzy pin 1 a 4-5 czyli masą jest prawie że zwarcie do masy bo jest około 15 ohm. i z tego chyba powodu żaden sprzęt do diagnozy auta nie może się połączyć z autem a mam dwa problemy z autkiem które nie maga zastać zdiagnozowane , a żaden mechanik...
Zwarcie w instalacji.Nie napisałeś jaki silnik ale w silnikach HDI bardzo częste zjawisko.Francuzy mają bardzo słabą instalacje.
To pewnie będzie brak połączenia VAN COMFORT pomiędzy BSI a tablicą (zwarcie, przerwa itd.). Przedzwoń instalacje, sprawdź czy działa radio, ekran itd.
Jakieś zwarcie w instalacji lub coś źle podłączone w układzie czujnika temperatury. Schemat mógłby pomóc. Ingerował ktoś wcześniej w instalację czy awaria sama się zrobiła?
Jeśli wyciek z akumulatora niczego w samochodzie nie uszkodził, oraz przepalona izolacja kabla połączeniowego nie spowodowała zwarcia do innych elementów samochodu, to nie widzę powodu, aby cokolwiek miało się stać w aucie. Gwałtowny pobór prądu z obu akumulatorów (zwarcie) spowodował spadek napięcia w całej instalacji samochodu. To raczej nie jest...
`40 A Power supply for the intelligent switching unit (+ from the ignition switch).` `40 A Zasilanie inteligentnego zespołu przełączającego (+ ze stacyjki).` Dodano po 3 Mówiąc po krótce, przyczyn jest zbyt wiele, żeby je wszystkie wymieniać, musisz przejrzeć instalację raz po raz, może być zwarcie, może kuna coś namieszała w przewodach, może jakieś...
Jakieś zwarcie w instalacji skoro auto na postoju łapie temperature ? dobrze rozumiem? Nie ma możliwosci żeby auto grzało sie gdy nie jedzie,elektryka do przejrzenia. Komputer już był podpinany ? jakieś błedy?.
Ok czyli jeśli podłączę tak: http://fotka.406-klub.pl/pics/405390prze... to będzie ok? Wg mnie w przypadku wciśnięcia przez kierowcę i pasażera przycisku od np otwierania to zrobi się zwarcie przy przekaźniku, chyba że nie mam racji to proszę o "naprostowanie".
A tak kontrolka od czego? Jak obrotomierz "skacze" to obroty też wzrastają? bo jak nie to zimne luty w tablicy rozdzielczej, albo jakiś zwarcie w instalacji,a jak wzrastają to zacznij może od silniczka krokowego, albo przepustnica się zacina. No chyba że reset komputera pomoże.
Sprawa się zakończyła w sposób: kupiłem kompa używanego za 300 zł. Oddałem go do elektronika i wgrał mi oprogramowanie zgodne z BSI za 100zł. Jedyna wada takiego sposobu - nie mam immobileisera. Po to musiałbym się zgłosić do serwisu. I specjalista zapomniał mi wgrać oprogramowanie do automatycznej klimy. Poza tym wszystko ok. economy active zgasło...
sprawdz instalacje masz gdzies zwarcie albo uszkodzony moduł wentylatora badz zwarty przekaźnik/i - są dwa, po sztuce na wentylator (sklejone) sa za lewą przednią lampą
Witam Cię Georges , dzięki za podpowiedź jak najbardziej się przydała :). Uszkodził się sterownik silnika ale podpowiedz pomogła bo znalazłem zwarcie instalacji elektrycznej i po naprawie sterownika byłoby znowu się uszkodził. Drugi temat mam taki: - komputer mówi że wlew paliwa jest otwarty a korek jest zamontowany, rozpinając wtyczkę na rurze wlewu...
Rozrząd jest dobrze ustawiony. Sprawdzany przez dwóch mechaników. Możliwe żeby było coś z kablami? Jakieś zwarcie w instalacji? Na kompie wyskakuje błąd czujnika walka. Na zegarach ciągle świeci check engine Dodano po 1 Dziwne jest to, że po odpięciu odpala od strzała i pracuje równo..
Albo używany moduł dla samego układu. Może było zwarcie, a może po prostu mosfet padł ? Ostatnio w jakimś BSI z BMW wymieniałem VND, oszukaliśmy się przyczyny w instalacji i nic ... po wymianie chodzi już 2-gi miesiąc. mam starszą wersję tego bsi i tam jest BTS840S2 oraz VN450 i tu może być coś takiego jak podajesz. Jakie ma oznaczenie ten mały po drugiej...
Zrób sobie na linii od tego napinacza zwarcie, albo bezpieczniej przerwę, zobaczysz czy instalacja sterownik- napinacz jest sprawna i czy na pewno szukasz usterki przy tym napinaczu co trzeba (uniwersalne testery potrafią kłamać:))
Witam,mam problem z ukladem chlodzenia w peugeot boxer.podczas jazdy powyzej 3000obrotow auto zaczyna sie grzac,to samo dzieje sie gdy stoje w korkach.ostatnio zauwazylem ze po wylaczeniu silnika nie zalacza sie wentylator.sprawdzalem obwod w wentylatorze i chyba jest zwarcie bo probowka swieci w obu przylaczach.dobrze by bylo tez jesli moglbym gdzies...
Witajcie mam problem z partnerem 1.9d 1999r .mianowicie zaczął mi znienacka palić bezpiecznik nr 30 , podczas odpalenia straciłem ładowanie , alternator odpiełem ale dalej pali bezpiecznik , podejżewam że z tego bezpiecznika idzie prąd na kontrolkę ładowania dlatego niemam ładowania , według książki bezp. nr 30 zabezpiecza :"czytnik map, kierunkowskazy,...
Bezpiecznik nr 25 o wartości 7.5 A odpowiada za pamięć radia, immo, zegar i oświetlenie sufitowe. Proponuję sprawdzić czy nie masz zwarcia na oświetleniu .. a najlepiej wymontuj żarówki z podsufitki i zobacz czy spali bezpiecznik .. potem odłącz klawiaturę kodową i ponownie sprawdź czy nie spaliło .. Zasada prosta .. odłącz jeden odbiornik i zobacz...
Nie działa mi samochód peugeot 206 rocznik 2001r. silnik 1.1 o mocy 60 km :| Nie odpala ,akumulator 12 V naładowany prostownikiem ,a rozrusznik robi pstyk i tyle nawet nie zakręci po odpaleniu na popęd samochód odpala ale po spuszczeniu gazu gaśnie co to może być? pomocy???????? nie mam pojęcia co się dzieje. Czy ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia...
Witam, Mam takiego samego P.206 1,4i 2001r. U mnie był podobny problem tylko, że pojawiał się w momencie wduszenia pedału sprzęgła. Szczególnie latem przy włączonej klimie. Wymieniłem silniczek krokowy (na nowy) i nic nie pomogło. Dopiero jak wymieniłem na silniczek na taki jaki był faktycznie dedykowany do tego typu silnika (B35/00) i lepszej firmy...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam, mam problem z Peugeot 508 1.6 HDi w półautomacie, nie chce kręcić. Wieczorem zaparkowałem na placu, rano już nie chciał kręcić. Było słychać tylko cyknięcie po przekręceniu kluczyka. Rozrusznik wyciągnięty i sprawdzony, działa. Auto można odpalić, podając zasilanie na 50tkę. Na F29 (bezpiecznik od rozrusznika) nie ma napięcia, na reszcie bezpieczników...
Koledzy problemem braku napięcia na bezpieczniku w bsm było zwarcie w instalacji. Gdy zacząłem przetrząsać instalacje na bezpieczniku pojawiło się napięcie około 4v, to już wiedziałem że jestem w domciu. We wkładzie lampy od wewnętrznej strony dochodziło do zwarcia wywoływał je załamany przewód. Gdy sprawdzałem wiązki przewodów w lampie na ciągłość...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
I tu jest chyba sedno problemu. przy odłaczonym czujniku napiecie miedzy pinami 1 i 3 jest koło 12 V i takie tez wychodzi bezposrednio z kalkulatora ( sprawdzone) wiec zwarcie w instalacji odpada. Dodano po 3 Witam ponownie Linia sygnałowa tego czujnika jest ciągła. Napiecie zasilania niestety około 12 V i wychodzi juz z komputerka. Teraz pytanie czy...
Czujnik temp ok, rezystor ok. Problem leży gdzieś w instalacji ponieważ na przekaźniku przy wentylatorze na obu pinach załączających jest napięcie 12+V więc podejrzewam zwarcie w tych dwóch cienkich przewodach, bądź jeden jest zwarty z przewodem zasilającym przekaźnik. czy jest jakieś miejsce w tych peugeotach gdzie by to było najbardziej prawdopodobne?
Centralny zamek działa siłowniki też. Nie załącza się tylko alarm tzn nie świecą się kierunkowskazy i nie świeci się dioda we wnętrzu auta odpowiadająca za alarm (nie mruga). A wie ktoś może czy instalacja fabrycznego alarmu jest jakoś sprzężona z instalacją radia? Gdzie są bezpieczniki od alarmu od centralki alarmu? Podejrzewam że poszło jakieś zwarcie...
Padly ci opory, ktore sa odpowiedzialne za szybkosc dzialania wentylatora. Nalezy niestety to wymienic a nie zastepowac gojakims drutem chyba ze chcesz sie dowiedziec ile kosztuje instalacja elektryczna do twojego auta lub co gorsza moze ci sie jakies zwarcie zrobic czego nastepstwem jest pozar. Koszt relatywnie nie jest wysoki. Pozdrawiam.
Napięcie za wysokie może mieć dwa powody zwarcie w instalacji elektrycznej albo uszkodzony czujnik powodujący zbyt duże obciążenie na napięciu referencyjnym . Nieprawidłowe napięcie powoduje przekłamania w odczycie wartości przez przetwornik AC i w efekcie błąd . Problem jest o tyle złożony że napięcie referencyjne zasila kilka czujników sterownik może...
Witam, temat chciałbym zamknąć tego brzęczącego zaworu oraz, silnika który wtedy nie chciał zapalić... trochę to dziwne ale, mi się przydarzyło.. po rozkręceniu sterownika silnika, okazało się że podczas uderzenia nastąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej które dosłownie wypaliło dziurę w sterowniku, wymiana sterownika i przelutowanie kości pamięci...
Ciśnienie gazu jakie jest? Możesz mieć uwalony czujnik ciśnienia gazu lub sam reduktor. Instalacja ma jak pisałeś 9 lat. A kiedy wymieniany był reduktor? Co do czujnika temperatury... W BINGO sprawdzałem poprzez zwarcie ze sobą przewodów czujnika temperatury reduktora. ECU wykrywa wtedy temp 100 stopni i jeśli czujnik temperatury sprawiał problemy to...
A sprawdziłeś czy instalacja LPG nie wnosi zbyt dużego obciażenia (okresowe zwarcie) na 15 które pewnie jest podpięte pod przewód zasilający cewke? Jaki masz bezpiecznik na kablu zasilającym LPG (czerwony okolice cewki). Może byc przetarty przewód pod autem.
czy jest jaka kolwiek reakcja sondy na prace silnika? wzbogacanie i hamowanie silnikiem? jaki sklad spalin? sprawdz to? o ile instalacja jest sprawna i sondy dobrze podpiete, to pytanie czy sondy sprawne? 0,45V to jest napiecie ecu. jezeli po wpieciu sondy idzie na ubogo, to moze masz ubogo naprawde (lpg namieszalo) lub sonda ma zwarcie.
Witam, problem jak w temacie, samochód okresowo wyświetla check, po sprawdzeniu Peugeot Planet 2000 wyświetla następujące błędy: P0131 Błąd przejściowy. Sonda lambda pierwsza. Zwarcie do masy P0271 Błąd przejściowy. Sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr3. Zwarcie do plusa. Jest jeszcze ten sam błąd ale bez kodu i z opisem "Układ rozwarty". Początkowo...
Przyznam szczerze ze nie sprawdzałem , przeszukując instalacje zauważyłem ze pod kabel stacyjki poprzedni właściciel podpiol kabel zasilający do wzmacniacza . Gdy go kupiłem to wyrzuciłem to wszystko , ale kable zostały w bagażniku , i tak teraz sobie myśle ze on mógł zrobić zwarcie . Na ten moment wszystko wyrzuciłem , jest tylko to co fabryczne ,...
Poradziłem sobie wtedy z tym dosyć szybko, okazało się, że było tak jak kolega wyżej pisał. Mianowicie wiekszość czujników zasilana jest jednym obwodem. W momencie gdy jeden z czujników robi zwarcie wszystko zaczyna wariować i podawać złe dane. Winowajcą był czujnik ciśnienia paliwa na listwie dlatego szarpał. Ale były również przypadki, że sam mi dodawał...
Panowie problem usunięty... Ponieważ zakupiłem reflektory w sklepie tuningowym nawet na myśl mi nie przyszło, że instalacja wewnątrz jest wadliwa. Po pomiarach miernikiem, a także testowaniu nowych reflektorów z żarówkami H7 (bez xenonów) wykluczyłem xenony jako winowajcę - bezpiecznik nadal skakał. Podłączyłem reflektor prawy na lewą stronę i bezpiecznik...
Witam no to błędy wróciły: Kalkulator sterujący silnikiem 206 EDC15C2 RHY obecność błędu -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany. -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona. -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty. -Błąd przejściowy. Nadzór...
Całkowicie sie z Tobą zgadzam Georges. Dzisiaj udało mi się znaleźć warsztat elektroniczny, który przyjął mój samochód do naprawy. Na razie stwierdzono przepalone cyferki na wyświetlaczu - zwarcie, ale podobno to nie było powodem, lecz skutkiem innego zwarcia. Na obecną chwilę wykluczono komputer, skrzynkę bezpiecznikową i alarm. Jutro mają szukać dalej....
Witam szanowne grono. Auto jak w temacie Peugeot 206 1.4 B 2007 r KFW Sterownik Valeo TU34JP nie odpala. Prace które zostały wykonane przez mnie żeby usterkę zdiagnozować: - W BSI brak komunikacji z sterownikiem ECU - W BSI wartości sterownik zablokowany: TAK -gdy podam masę na pin 13 w wtyczce BSM , przepustnica się załącza komunikacja jak najbardziej...
Witam . szukam schematu instalacji elektrycznej i układu wtryskowego do peugeota 405 1,9d 1993r 70KM bez turbo ..wyjmowałem skrzynie biegów pozaznaczałem sobie kości gdzie jak była , po włożeniu skrzyni i podpięciu wszystkiego w te same miejsce kabel się pali, po dojściu do przyczyny i naprawienia ,na dodatek nie odpala .Nie działa moduł podgrzewania...
Pewnie masz przerwę-zwarcie w przewodach od poduszek co sygnalizuje odpowiednia kontrolka co pośrednio może mieć wpływ na sygnalizowanie usterki kontrolką STOP. Albo co bardziej prawdopodobne sprawdź gniazdo bezpiecznikowe pod pokrywą silnika i osadzenie bezpieczników odpowiadających za poduszki i inne, gniazda bezpiecznikowe i instalacja elektryczna...
Dzień dobry. Posiadam problem w mojej 407 a mianowicie gdy diagnozuje go diaboxem wyskakują stałe błędy: - P2133 sygnał stycznika punktu oporu pedału przyspieszenia ( przerwanie obwodu luz zwarcie z masą ) - P2131 sygnał stycznika punktu oporu pedału przyspieszenia ( usterka elektroniczna) Potencjometr gazu wymieniłem już 4 raz na inny, które według...
Jeżeli bez anteny radio jest ciche, to zakłócenia przychodzą z "eteru". Żadne filtry i różnego rodzaju "cuda", nie zdadzą egzaminu. Jeśli na wyłączonym silniku również jest cisza, to trzeba szukać w instalacji samochodu co produkuje zakłócenia elektromagnetyczne. Może tu coś znajdziesz, poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... I...
Witam. Generalnie usterką tego autka jest zwarcie w instalacji(lecz gdzie?), aku się rozładowuje przez jedną noc, a poza tym ciężko odpala. przeleciałem już chyba wszystko: świece, rozrusznik, ładowanie, przekaźniki, nawet pompa wspomagania mi nie dawała spokoju... Nie wiem czemu w mojej autoData nie mam żadnych schematów do niego i nawet nie wiem jaki...
Witam Nie dawno zakupiłem Peugeota experta 2,0 hdi ,w czasie jazdy zapalała się kontrolka silnika i tracił moc po wyłączeniu i ponownym rozruchu wracał do normy , kontrolka gasła później. Kolejnym mankamentem było odpalanie ,jak był zimny kręcił w miarę ale gdy był rozgrzany trwało to nawet do 30min , w końcu wysiadł silnik wymieniłem na używany ale...
Jak już napisałem nie będę się dobierał do poprawnie działającej instalacji i dlatego też funkcjonuję w domysłach. Jak na ironię zapominam też zajrzeć do schematu instalacji a przy sobie (kiedy piszę) nie mam. Wyniki twoich ostatnich obserwacji wskazują na brak ciągłości obwodu ( co już opisał kolega georgesgr). Nie zapamiętałem całego toku dyskusji....
Kiedy zmieniałeś filtr kabinowy, od niego zależy m.in. chłodzenie tej opornicy. Oprócz tego przebadaj pod kątem uszkodzenia (zwarcia) instalację elektryczną, do której podłączona jest dmuchawa.
Sterownik silnika widzi zbyt duże ciśnienie doładowania chociaż elektrozawór wysterowany jest tylko na 1%. Powodów może być kilka: uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, zwarcie jego sygnału do plusa uszkodzony elektrozawór sterowania turbiny lub zacinającą się geometria turbiny. Pierwsze dwa wykluczysz (o ile błąd występuje co chwile)patrząc w parametry...
na wyłączonym zapłonie gdy przyłożyłem miernik do tego kabelka który idzie z BSM z tej wtyczki do pompy i do plusa z akumulatora pokazało się napięcie 12V. Jest to normalne? Jest to normalne, skoro na pompie nie ma napięcia a na klemie plusowej jest 12 V to woltomierz pokaże 12 V. Pompę sprawdza się w inny sposób: z dwóch przepalonych żarówek H4 robisz...
Wszystkie wtyczki i bezpieczniki zostały sprawdzone jak rownież instalacja przywrócona do stanu początkowego. Zrobiłem to zaraz na początku. Akumulator pełny. Dalej nie działają światła, wycieraczki itd (wszystko co idzie z bsm). Po podłączaniu aku słychać przełączające sie przekaźniki w bsm. Dodaję listę błędów wygenerowaną w diagboxie. Nie wiem jakie...
Witam Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej i/lub liczników (prędkościomierza) . Jeśli wysyłanie całościowego schematu to problem, proszę tylko o sekcję dotyczącą pomiaru prędkości, poziomu i temperatury oleju w Peugeot 206 cc 2.0 16V 136 KM 100kW rocznik 2001 (lipiec) (instalacja bez MUX, 2 wtyczki do liczników, obrotomierzy). Szukałem na forum,...
peugeot zwarcie zwarcie instalacji suzuki zwarcie instalacji elektrycznej
wymiana pralka amica hbbtv aktualizacja corsa sterownik silnik wymiana
wkrętak dynamometryczny eeprom programmer
Schemat ideowy myjki Kärcher K 4 Full Control – opis blokowy, architektura, typowe usterki Audi Q7 4L0 J518 KESSY brak sygnału i komunikacji – diagnostyka i typowe usterki