Temat był już poruszany poczytaj. podlaczylem komputer i pokazuje mi że czujnik walka jest uszkodzony Prosze o numer błędu. Bo sam nie wiesz czy brak synchronizacji czy przerwa lub zwarcie w obwodzie .
Skoro pali bezpieczniki znaczy ze masz zwarcie w obwodzie , miernik schemat i szukaj tu nikt nie wywróży .
...obwód otwarty lub zwarcie ; zasilanie pierścienia,zwarcie na obwodzie +12V (o ile dobrze tlumacze, wyjasnienia sa na google). Oddałem do warsztatu,takze dam znac co było.
Odepnij presostat jesli masz wspomaganie. Sprawdź czy nie masz zwarcia w tym obwodzie.
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
(czarny z napisem ford) Kształt mniej więcej taki: http://i43.tinypic.com/2v17v34.jpg Jest to bimetaliczny bezpiecznik stosowany w modelu Mondeo w obwodzie wycieraczek. Nie wiem skąd się wziął w renault. Zobacz na bezpiecznik oznaczony Alim UCBIC, dolny rząd, bodaj 5 od końca ( chyba na pozycji 21.
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
Witam. To mój pierwszy post (proszę o wyrozumiałość) Mam spory problem z moją Megi, Renault Megane IIPh1 2003r. 1.4 98km bez gazu. Megane z dnia na dzień przestała odpalać, bez wcześniejszych objawów. Kręci ale nie potrafi zaskoczyć, prąd nie dochodzi do cewek. Cewki, świece nowe (ok 2k), Odłączenie akumulatora nie pomogło, dorobienie masy też nie....
Witam ponownie Na początku pierwszego posta pisałem że mam błąd immobilizera i że tym się nie martwię jakoś specjalnie ale powoli zmieniam zdanie. Wyskakują mi dwa błędy jako stałe ale do usunięcia i po 4-5 km na ciepłym silniku nie pojawiły się. - 054 Zasilanie czytnika, zwarcie do zasilania +12v Jako stały - 054 Zasilanie pierścienia czytnika, przerwa...
Zadną. Obwód otwarty bądź zwarty do masy.
Mała aktualizacja, jeszcze raz wszystko rozebrałem, bo musiałem się dostać do bezpieczników pod UPC, żeby jeszcze raz je sprawdzić. Przemierzyłem każdy miernikiem w teście diody, jeszcze raz obejrzałem, wszystko ok. Górne te w UPC sprawdzone probówką i miernikiem, tak samo te na klemie. Wszystko ok. Bezpieczniki w kabinie ok. Wszytsko jeszcze raz umyłem...
Witam, po podlaczeniu komputera wyskoczyl taki błąd. Ogólnie samochód nie ma mocy. Prosze o pomoc w tym temacie. DF065 Regulacja cisnienia turbosprezarki, zbyt male cisnienie, nieciagły. DF056 czujnik przeplywu powietrza, zwarcie lub obwod przerwany, kompensacja przy minimalnym limicie, nieciagly. DF039Czujnik temperatury powietrza zasysanego, zwarcie...
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
113 już Ci wysłałem. 002 OBWÓD CZUJNIKA TEMPERATURY POWIETRZA CO.1: Obwód otwarty lub zwarcie z napięciem + 12 V Sterownik podmienię Nie zapominaj o immo :D
wyczyść dobrze blokadę
Jutro: wyczyszczę klemy, jeśli to nic nie da spróbuję odpalić kablami rozruchowymi od innego auta, Nawet nie próbuj, uszkodzisz sobie elektronikę w aucie. Jeśli akumulator tak się zachowuje, należy bezwzględnie go wymienić. Nie zrobisz tego, uruchomisz silnik, a alternator zniszczy Ci sterowniki. Prawdopodobnie akumulator ma wewnątrz przerwany obwód....
<przerwa/zwarcie> pozostaje określenie na którym z obwodów masz problem-zanika (+)czy(-)?Jak to ustalisz jest nikła szansa że uda się jakoś pokierować twoją naprawę.;)
Szary przewód z przełącznika załącza światła mijania. Jego wykorzystaj do sterowania przekaźnika, ale to trzeba zrobić z głową, tzn. zabezpieczyć nowy obwód bezpiecznikiem, inaczej zapalisz auto przy jakimś zwarciu. Poproś jakiegoś elektryka, zrobi Ci to za grosze.
Ustaw amperomierza na zakres 10 lub 20A w zależności od przyrządu; włóż wtyki przewodów w odpowiednie gniazda przyrządu, wyjmuj bezpiecznik, końcówki przewodów włóż w miejsce bezpiecznika i je trzymaj, pomocnikowi każ uruchamiać mierzone obwody i tyle. Jak długo nie zostawisz kabelków włożonych w miejsce bezpiecznika bez nadzoru to zwarcia nie spowodujesz.
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
renault megane zwarcie renault megane zwarcie sterownika zwarcie megane
ranking dysków fiata punto kontrolka poduszki wyciek pompy paliwa
duntkg135 qpwbxg135wjzz sprzężenia domofon
Mercedes W220 S klasa – lokalizacja odbiornika centralnego zamka z pilota, antena RF, SAM, IR Hisense 65U7KQ: Lokalizacja czujnika światła i ustawienia jasności