możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu w ECU.
http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic... Tu sobie poczytaj.
Kolego-za zwiększenie dawki rozruchowej i pożadnia jałowego bezapelacyjnie odpowiada czujnik tem. cieczy chłodzącej i jest on ulokowany w plastikowej rurze przyśrubowanej do głowicy silnika.
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
witam i co pomogło zwiększenie dawki rozruchowej, czy problem rozwiązałeś w inny sposób.
zwiększenie dawki rozruchowej? pewnie się to robi techem??
Witam, czy posiada ktoś instrukcję przekodowania skrzyni manualnej na automatyczną ? na gorąco silnik ciężko odpala. Dodano po 2 Oczywiście chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej.
zapala check po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu ( Napisał by choć jakiego bysiura ma , quizy jakies robi? W TDS czasami pomaga zwiększenie dawki rozruchowej.
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Moja wizja zmierza ku jednej: pompa, ew. właśnie któryś wtryskiwacz. Wiem, że pomaga zwiększenie dawki rozruchowej na ciepłym silniku w programie sterującym, ale nie chciało mi się tego robić póki co :)
Czytając popdobne posty też natknałem się na rozwiązanie ze zwiększeniem dawki rozruchowej. Nie wiem tylko za bardzo jak to zrobić mam VAG-COMa 409 i interfejs ale samodzielnich ustawien jeszcze nie robiłem , ograniczałem się jedynie do sprawdzania błedów. W moim przypadku żadnych błedów na sterowniku silnika program nie wykrył. Może mała podpowiedż...
Przerabiałem kilka miesięcy odpalanie na zimnym i rozgrzanym silniku, co mogę napisać to to, że na pewno tak jak część tu pisze to sprawę załatwia zwiększenie dawki rozruchowej paliwa. W moim przypadku zanim doszedłem do tego to zastosowałem w pierwszej kolejności opornik na wyjściu z czujnika tem. płynu oszukując w ten sposób ECU - myślał, że ciągle...
Witam, problem jest o tyle dla mnie nie zrozumiały,że; -błędów w ecu nie ma, -napięcie na zawór odcinający paliwo jest(sprawdzane próbówka), -rozrząd ok, -kompresja też, -świece grzeją, -zwiększenie dawki rozruchowej nie pomaga, -podczas kręcenia dymi na biało,odpala tylko z plackiem -rezystancja czujnika temp. w normie -wykluczam ścięty klin na kole...
witam. mam problem z odpaleniem w/w ciągnika. otóż mam za małą dawkę rozruchową a nie chce mi się jechać do fachowca bo to około 50 km. dodam tylko że to pompa rozdzielczowa firmy cav. z góry dziękuję za pomoc
Jeśli przekodował z manuala na automata to będzie sypać błędami, pomaga zmiana dawek startowych przez tunera lub najmniejszym kosztem - założenie obwodu na kabelek z pinu nr 3 czujnika G62 temperatury płynu chłodzącego kabelka z przełacznikiem, którym w kabinie będzie sobie przed rozruchem odłączał sygnał z G62 do ECU co spowoduje zwiększenie dawki...
Obroty 940-960rpm.Po odpaleniu zimnego nieznacznie podbija zawór zwiększenia dawki rozruchowej tzw.ssanie(jeśli działa)do jakiś 1050-1100rpm.
szybciej zrobic symulacje na czujniku temperatury
EGR można odpiąć na próbę(poprostu zdejmij wtyczkę z zazworu podciśnienia,który go załącza,lub zdejmij i zagnij przewód podciśnienia od niego)Chyba że się zaciął w pozycji otwartej-wtedy tylko demontaż i zaślepienie blaszką.Ssanie wogóle Ci załącza przy rozruchu?Obiema tymi rzeczami steruje potencjometr na pompie,ale są dwa różne zaworki podciśnienia(wyglądają...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem jak w tytule. Mianowicie przy odpalaniu zimnego silnika czuć jednokrotne dosyć mocne szarpnięcie (nie stuknięcie). Przy pierwszym odpaleniu rano - szarpnie prawie zawsze, gdy ciepły - to sporadycznie. Jeśli już to po dłuższym postoju. Kiedyś też zdarzało się szarpnięcie na ciepło, ale minimalne zwiększenie dawki...
Witam, jestem po regeneracji rozrusznika i co najważniejsze po naładowaniu akumulatora. Co zostało zrobione: - wymiana szczotek rozrusznika - wymiana łożysk - wymiana elektrowłącznika Co najważniejsze - został podładowany akumulator. Okazało się, że akumulator jest naładowany w 53 %. Akumulator ma 6 lat i faktycznie nigdy go nie doładowywałem. Przeważnie...
Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro
Ktoś przesadził ze zwiększeniem dawki rozruchowej i dlatego masz chwilowe zwiększego obrotów , to jest napewno do poprawki tak nie może być. Co do przeładowania to jest to częsta przypadłość tych silników w serii , wiec jeżeli nie ma modyfikacji dawki paliwa i doładowania oprócz mapy rozruchowej to do naprawy jest układ redukcji doładowania i patrzenie...
podaje 14 stopni C podczas gdy silnik ma ponad 80 stopni C. Dopiero około 5 sekund po uruchomieniu silnika temperatura w tym okienku się normuje z rzeczywistą temperaturą silnika Zbadaj czy nie masz zamontowanego "oszukiwacza" temperatury z alle.. w celu zwiększenia dawki rozruchowej czyli biegnij po kablach od czujnika temperatury.
miło mi że ktoś posiada taki sam samochód jak ja i jeszcze z tą samą usterką silnik f8q620 pompa wtryskowa bosh z przestawiaczem rozruchu na zimo taki zawór z 1 kabelkiem ale do rzeczy a więc komputera tam niebyło i nigdy niebędzie a więc sprawdzić czy paliwo niecofa sie z pompy wtryskowej spowrotem do filtra jeżeli tak sprawdzić złącza jeżeli ok zamontować...
Witam :) Kolego "Pawel wawa"... z szacuneczkiem proszę... AFN może i stary ale jakże kultowy :D :D :D A wracając do tematu... Mam AFN'a i też miałem problem z paleniem na ciepłym silniku, z tym że u mnie nie występował kod 00550. Teraz już problem nie występuje a rozwiązaniem problemu okazała się regeneracja rozrusznika. Do listy rozwiązań kolegi "Pawel...
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
zwiększ dawkę rozruchową.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
dużo tematów podobnych się tu przewija ... trzeba zwiększyć dawkę rozruchową , chyba, że aku masz już na wykończeniu
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Oddaj komuś sterownik, żeby trochę zwiększył dawkę rozruchową i jeszcze sporo przejedziesz na tej pompie
Wtryski na przelew i ciśnienie silnika. ściągnij wtyczkę czujnika temperatury płynu powinien zwiększyć dawkę rozruchową.
Może wystarczy testerem zwiększyć dawkę rozruchową.
Mechanik mówił że na pulpicie jak pokazuje mi że mam spalanie chwilowe 0.7 l to za dużo i to może być wina uszczelniaczy pompowtrysków powinno być mniej. Na zimnym odpala od strzała, na gorącym gorzej ale zwiększona dawka rozruchowa naprawiła ten problem i również pali od strzała. Co do pompy Vacum to nie wiem jak sprawdzić czy działa prawidłowo. Wycieków...
Wszystko jest dobrze tylko trzeba zwiększyć dawkę rozruchową - efekt zużycia pompy i silnika tzn bardziej pompy.
Pompa wtryskowa zużyta. Rozwiązanie albo pompę do regeneracji, taniej przeprogramować wsad w sterowniku (zwiększyć dawkę rozruchową) a najtaniej zamontować przekaźnik z opornikiem oszukującym sterownik co do wartości temperatury płynu chłodzącego przy rozruchu.
Nic nie zmieniaj. Jedź do elektronika, niech zwiększy dawkę rozruchową w bloku 005 i będzie ok.
Za wolno kręci rozrusznik, załóż przełącznik 12/24. Jak się silnik dotrze możliwe, że będzie lepiej. Diesel z komorami powinien mieć świece żarowe. Jaka tam jest pompa wtryskowa, może da się zwiększyć dawkę rozruchową ? Tłoki ile mają pierścieni ?
widać że ktoś chciał oszukać komputer żeby widział że jest non stop zimno i grzały świece i była zwiększona dawka rozruchowa na ciepłym silniku
Masz vaga to pobaw się. Porównaj temp. cieczy z temp. oleju. Zwiększ dawkę rozruchową. Jak odpali sprawdź dynamiczny kąt wtrysku.
Czyli wynika z twojej wypowiedzi że zawsze jak podgrzeje świece to bez problemu zapala? Można zmienić min temp. grzania świec, bo chyba grzeje dopiero poniżej +2 C, ewentualnie zwiększyć dawkę rozruchową
Nissan tak ma ,że ECM potrzebuje informacji , że następuje rozruch - wtedy pojawia się zwiększona dawka rozruchowa . Zanim rozbierzesz cokolwiek - sprawdż czy żaróweczka zasilana z bezpiecznika 33 będzie świeciła w czasie kręcenia rozrusznikem ? Więc jak jest - świeci czy nie ?
Ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i zobacz czy to poprawi odpalanie ciepłego silnika. Jeżeli nie do zmiana dawki VAGiem Ci nie pomoże. 1. pytanie było z 2009 roku 2. vagiem w PD nie zmieni dawki rozruchowej
KTS-em możesz zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa o 10% zarówno w DTL jak i DTH (praktycznie 10% różnicy mocy), możesz też o ile dobrze pamiętam o 25% zmienić głębokość recyrkulacji (zwiększenie wartości owocuje mniejszym działaniem EGR), zwiększyć dawkę rozruchową o 5mg, zmienić wolne obroty czyli nie tylko błędy ale trochę przydatnych rzeczy.
na wstępie to wypnij czujnik temp. i zobacz wtedy czy lepiej odpala obojętnie czy to będzie zimny czy ciepły silnik bo jak zmieni się i zacznie odpalać prawidłowo to musisz zwiększyć dawkę rozruchową paliwa a ten błąd to odpowiada za czujnik położenia wału jak masz kogoś znajomego żeby podmienić to podmień tylko oryginał napisz co i jak
A ja myślę że pomiar ciśnienia sprężania da odpowiedź. Jak ma dawkę rozruchową to chodzi.Rozgrzewa się i dawka spada.Brakuje ciśnienia na prawidłowe spalanie. Może tak być, ale ten sam efekt (ze zwiększoną dawką rozruchową) mogą dawać wtryski o różnych ciśnieniach otwarcia.
witam ponownie. Macie racje co do regeneracji pompy znalazłem znajomego co na próbę załadował mi soft z zwiększoną dawką rozruchową i raczej to mało co dało pompa jest wyjechano do cna. Ale już mam zakład co sprzedaje pompy po regeneracji z roczną gwarancją jak zmienię i uruchomię to dam znać. Dzięki za odpowiedzi.
http://obrazki.elektroda.pl/1279527100_1... Dodano po 2 Fotka z grupy 05 vag ( zimny silnik ) - mam pytanko czy można tu zwiększyć dawkę rozruchową w grupie 05 ? Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/2799912400_1... Dodano po 18 I na zapalonym silniku .
Witam Chciałbym zmienić dawkę startową i niestety nie wiem jak mogę to zrobić przy pomocy programu vag-com release 409.1 w głównym menu najpierw klikam na przycisk select następnie wybieram w pierwszej zakładce common (typowe) 01 - engine (silnik) wykrywa silnik i klikam na bloki pomiarowe - 08 i wpisuję 05 przy uruchomionym silniku wskazuje jakieś...
Pompa może być podkręcona -zwiększona dawka nominalna paliwa ,żeby podnieść dawkę rozruchową (tak robią gdy głowica pompy jest słaba i nie generuje odpowiedniej dawki paliwa i silnik trudno odpala )
Mam takie samo autko rownież 115km i miałem ten sam problem, dotyczył on zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. Wystarczy odwiedzic elektromechanika by w komputerze zwiększył dawke.
Metoda podgrzewania czujnika opalarką nic nie dała więc czujnik wałka raczej dobry. Jeżeli chodzi o obroty w czasie rozruchu to jest ok 250 r/min , (ok. dlatego że skakało od 240 -290 może jakiś błąd pomiaru). Ostatnio zrobiłem jeszcze jedną rzecz mianowicie wypiąłem czujnik temperatury silnika i na gorącym silniku odpala , ale temperatura na tablicy...
Świece przy tych temperaturach się nie włączają w tym samochodzie , ale jak koniecznie chcesz sprawdzić to przed odpaleniem odepnij kostkę od czujnika temperatury wtedy sterownik powinien włączyć świecę , a może musisz zwiększyć tylko dawkę rozruchową?
Witam mam golfa 4 asz oznacznie silnika 130km jaki mam byc kat ustawienia zapłonu w tym silniku To jest PD tam się ustawia synchronizacje kątową wałka rozrządu. a zapomniałem a czy idzie dzwignac cisnienie na pompie wtryskowej bo ciezko pali musze pokrecic kika sekad a nawet kilkanascie zebu odpalił Nie tędy droga. Można zwiększyć dawkę rozruchową....
Poszukaj czujnika temperatury i spróbuj go oszukać zaniżając temperaturę na czas rozruchu. Wskazany jakiś przełącznik,żeby to działało na czas rozruchu. Jeśli to układ zasilania byłby na CR to także zwiększy się dawka rozruchowa paliwa.
musiałbyś ją oddać do pompiarza Jestem. To nie gaz tylko przyspieszacz zapłonu. Bardzo dawno temu kierowca miał ciągadło w kabinie z symbolem ssania i robiło to samo. Tobie chodzi o pompę jak na zdjęciu nr 1. Są też takie pompy Jedyną opcją jest zwiększenie dawki na pompie ale musiałbyś ją oddać do pompiarza Dawkę możesz regulować na pompie w samochodzie...
Ja ogólnie kłopotów z odpalaniem nie ma. Tzn gdy na dworzu jest chłodno to muszę pokręcić ze 3 sec i odpali. Obroty nie falują ani nic , też nie gaśnie. Podniosłem temp.progową małym oszustem do 13°C ale to za mało. Jak świece działają to odpala od strzała,więc raczej się nie zapowietrza. Myślę o dołożeniu elektrycznej pompki aby wspomóc pompę wtryskową...
Po za tym myślę, że jeśli ktoś zaczyna coś pisać to powinien rozwinąć swą wypowiedź a nie tylko nabijać punkty urywkami wypowiedzi mało co wnoszącymi do tematu. To źle myślisz. Nie pisałem nic więcej bo problem palenia na ciepło niema nic wspólnego z dawką rozruchową ale wydajnością układu rozruchowego - patrz logi kanału 005 dla ciepłego silnika w...
Mam problem z zapalaniem ciepłego silnika w BMW 318 TDS 1995 r. przebieg zaledwie 150 tyś. (diesel z elektroniczną pompą wtryskową). Dodatkowo problem nasila się kiedy w zbiorniku jest mało paliwa (jak jest rezerwa odpalenie graniczy z cudem nawet przy zimnym silniku). Czytałem na forum, że problem tkwi w zużytej głowicy pompy wtryskowej lub uszkodzonej...
Witam Tk zgadza się am dokładnie taki sam objaw ale niestety mam problem z zmianą dawki startowej i niestety nie wiem jak to zrobić przy pomocy programu vag-com release 409.1 w głównym menu najpierw klikam na przycisk select następnie wybieram w pierwszej zakładce common (typowe) 01 - engine (silnik) wykrywa silnik i klikam na bloki pomiarowe - 08 i...
boomcool, po nocnym postoju wypnij czujnik temp. cieczy (znajduje się na wężu wychodzącym z głowicy silnika), przy tym zabiegu znacznie wydłuży się czas grzania świec i zwiększy się dawka rozruchowa - zobacz, czy zapali. Nie proponuje sposobu sprawdzania świeć... :) Poza tym Piasek80 wypisał Ci wszystkie możliwości...
Powinieneś podłączyć go pod Vaga i powie ci co go boli. Tak ze skromnego doświadczenia to piwem ci ze przydało by sie zwiększyć dawkę rozruchowa jak ci sie ktoś podłączy vagiem to ci to zrobi. Druga zasadnicza sprawa to czujnik temperatury tez miałem taki przypadek ze ciężko kręcił i nie chciał zapalić na zimnym ( klient wymienił wtryski świece filtry...
Witam, Posiadam Audi A3 z silnikiem 2.0 TDI BMM końcówka 2007, ostatnio auto po dłuższym postoju coraz ciężej zapalało, wymieniłem wiec wszystkie filtry ( oleju, paliwa itd) oraz olej. Do tego wymieniłem świece żarowe na nowe ponieważ mechanik stwierdził że 2 świece już bardzo słabo grzeją, dodam że około pól roku temu wymieniane były pierścienie oraz...
Z boku pompy masz tabliczkę z numerem 84 48....... Wpisujesz go w google i masz pompę. Jest to urządzenie do zwiększenia wolnych obrotów na zimnym silniku. Nic więcej to nie robi, żadnej dawki rozruchowej nie zwiększa. To samo osiągniesz naciskając pedał gazu. A polskiej nazwy na to nie ma, każdy inaczej to nazywa. Jak koniecznie chcesz to kupić nowe,...
No myślałem że oprócz zwiększenia dawki wymusza trochę wcześniejszy zapłon by np.mniej dymił gdy zimny... Takie rozwiązanie jest np. w VW T3 i T4 tyle że sterowane ręcznie
Elektronik u którego byłem z moim problemem też zasugerował zmianę dawki rozruchowej, jednak stwierdził że to właśnie poprawi tylko rozruch na ciepło i zanim do niego przyjadę to robić muszę uporać się z problemem rozruchu na zimno. Dodatkowo zaproponował zwiększenie mocy silnika bo podobno można to zrobić za jednym zamachem. Jak pisałem wcześniej świece...
Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę paliwa to zgaśnie. Dokładniej nie sam silnik, co układ sterujący "otwarciem przepustnicy", który nie zdąży zwiekszyć dawki paliwa przy gwałtownym dociążeniu. Faktem jest, że jeśli agregat ma dostępną dźwignię gazu, to znam ludzi którzy dzięki niej omijali problem rozruchu poprzez...
Obiecane logi. Zaczęło nie palić nagle jakieś trzy tygodnie temu. Ponieważ również szarpał, klient zawiózł wtryski do regeneracji. Po regeneracji szarpanie zniknęło, ale dalej ciężko pali. Logi zrobione na seryjnym programie. Mechaniki nie robił u mnie. Przyjechał wgrać dawkę rozruchową.
To jest pompa A czy MW? Dawka startowa jest stała dla danej pompy i jest blokowana automatycznie po osiągnięciu 150-200 obrotów przez pompę, jeśli jest problem z rozruchem i wolnymi obrotami na ciepłym silniku to sekcje są zużyte. Dawkę doraźnie można zwiększyć na A pompie.
w takim przypadku zawsze jest to winą pompy wtryskowej ale jeśli dawki rozruchowe były zwiększane tylko Vagiem to na niewiele się to zda gdyż wartość jest zmieniana w niewielkich parametrach, tuner musi pogrzebać w sofcie; jeśli chcesz to możesz wymienić akumulator lub zregenerować rozrusznik ale wszystko to tylko półśrodki więc tylko pozostaje zmiana...
Dawka, klikaczka jest pewno jeszcze kilka nazw na to. Po prawej stronie ciągnika w pompie wtryskowej jest poziomo, równolegle do ciągnika pokrętło odpowiadające za zwiększenie dawki paliwa w czasie rozruchy silnika. http://www.emaniek.pl/images/allegro_fot... Ten cylinderek zakończony...
Postał 2 dni nie odpalany i odpalił za pierwszym razem +8 stopni - może jednak zwiększenie tej dawki paliwa pomogło? (Logi później umieszczę). Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7516625600_... O -128 czasami 4 https://obrazki.elektroda.pl/5541610200_... Nie wiem czego tu szukać? To już było sprawdzane ok. Dodano...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
przyjmijmy, że kolega ma silnik o mocy 90 KM o oznaczeniu ALH (PD o tej mocy też były - ANU - ale montowane w innych samochodach koncernu VAG, kolega się pomylił i już, nic wielkiego się nie stało); jeśli chodzi o dawkę startową to podniesienie jej wartości vagiem odbywa się tylko w niewielkim zakresie jej wartości i może ona być niewystarczająca, wtedy...
Moim zdaniem zwiększając ciśnienie na wtryskach, zmniejszyłeś mu jeszcze dawkę rozruchową. Spróbuj wypiąć czujnik temp. cieczy (wydłuży się czas grzania świec i zwiększy dawka paliwa). Problem może leżeć w pompie, założyłbym zawór zwrotny na samym zasilaniu pompy. Pompka zasilająca do sprawdzenia może nie chodzi. Poza tym aku musi mieć uderzenie i rozrusznik...
aby sprawdzić pompe zdejmij czujnik od temperatury na rozgrzanym silniku. jezeli zapali to pompie trzeba zwiekszyć dawke paliwa albo do regeneracji oddac. z tego co pamietam na zimnym silniku dawka rozruchowa to 20 a na ciepłym coś około 3-5 powinno wystarczyć podniesienie jej do 7-8
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
i tu się mylisz. można oszukać sterownik i dać większą dawkę rozruchową, ale przyczyna tkwi gdzie indziej. jest to raczej zbiór przyczyn. po prostu silniczek już swoje przelatał. i potrzebny mały przeglądzik. ja sprawdził bym na początek czy masz odpowiedni akumulator i czy rozrusznik nie ma luzów na tulejkach. po prostu trzeba troszkę bardziej sprężyć...
Witam, czytałem już mnóstwo postów i borykam się z problemem od jakiś dwóch miesięcy a więc. Samochód smigał wszystko ładnie, kupiłem go rok temu w listopadzie, chodził wyśmienicie można powiedzieć ze palił an ,,dyk" (pół obrotu silnika) Przez zime nie było problemów, na wiosne wymienione filtry oleju, paliwa. W sierpniu tego roku po przejechaniu trasy...
Jest to "wbogacacz dawki rozruchowej" stosowany w pompach wtryskowych silników S - 312, S - 312B, S - 312C ( Ursus C 330 do numeru 201400). Dawkę rozruchową zwiększa się przekręcając ręcznie kółko. Natomiast wyłącza się ona automatycznie, po osiągnięciu przez silnik określonych obrotów.
Zrób zdjęcie. Prawdopodobnie opisałeś elektromagnes do zwiększania dawki rozruchowej. Działa tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Auto mam od nowości (produkcja 2006r) obecnie ma na liczniku ok. 1060000 km nigdy nikt nie dotykał się do wtrysków a dużo się słyszy że w manie regeneracja wtrysków to podstawa... Spalanie raczej w normie (ok. 32L)... sporo się zwiększa jedynie przy ciężkich ładunkach (do 38-39L). Ostatnio na wiązce było zwarcie i silnik dostawał "dawkę rozruchową"...
mam podobny problem, mascott nie zapala na rozruszniku ale gdy go wezmę na pych to nawet pół obrotu nie zrobi i juz chodzi, wymieniłem akumulator, pompke paliwa, filtry, swiece płomieniową i jakiś czujnik i nic nie pomogło ;/ wygląda to tak jak by jakiś czujnik działał wadliwie i komp nie sygnału rozruchowego do silnika i nie zwiększa dawki paliwa,...
Czyścił jedynie pierścień sterowania dźwigniami ... Wogóle to patrzałem, i nie zaznaczał znaków, nie wiem może z doświadczenia? Co do zwiększania dawki, to patrząc na ten temat: [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/2... Nie wydaje mi się to bardzo trudne, choć mogę się mylić ... A co do czyszczenia turbo to...
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Zainteresował mnie temat agregatów. Nie chcąc zakładać nowego wątku zadam moje pytania w tym. 1) Spotkałem się ze sprzecznymi opiniami nt. zachowania silnika agregatu pod obciążeniem. Jedna opinia mówiła że obroty powinny się zwiększać inna że powinny być stałe choć powinno być słychać zmianę pracy silnika. Jak rozumiem zmiana obrotów następuje w agregatach...
dawki rozruchowej zwiększenie dawki zmiana dawki rozruchowej
honda civic benzyna akumulator włącznik pociągany podłączenie usunąć wokal
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Kod P1447 w Peugeot 508 - układ EVAP Audi A6 C6 2.4 Quattro 2005 - Problemy z modułem komfortu po ulewie