To raczej problem ze zwijaczem: https://allegro.pl/oferta/tasma-zwijak-a...
okazało się , że zwijak airbag był walnięty - też tam jest czujnik skrętu - zamykam
Sprawdz jeszcze kolego zwijak tasmy airbag ie koniecznie, akurat wtyczki od poduszek są tak zrobione że odpięcie powoduje błąd zwarcia i wpięcie rezystora nic nie da. A ty nic nie mówisz o błędach w szczegółach.. w jaki sposob? po odpieciu wtyczek poduszki przy kierownicy styki sie zwieraja ale w poduszce a nie w kostkach :)
Hej Adam, mam ten sam problem. Co dokładnie pomogło? Ktoś mi podpowiada taśmę kierownicy, ale znajduje tylko "zwijaki airbag" kiedy szukam. Jak podałeś dodatkową masę i jak wyczyścić styki w kierownicy? Będę zobowiązany za jakąkolwiek podpowiedź. Dodano po 39 Hej Adam, mam ten sam problem. Co dokładnie pomogło? Ktoś mi podpowiada taśmę kierownicy,...
Dzięki za podpowiedź. Czy ten czujnik jest zintegrowany ze zwijakiem airbag (na allegro są różnie opisane)?
Witam wszystkich. Potrzebuję numer fabryczny taśmy zwijaka Xsara Picasso 1,6 2005 r. do airbag nr 96470413XT.
adam_1991r , Mam do wyboru dwa konwertery albo ten: http://allegro.pl/adapter-do-kierownicy-... albo ten co mi stronke wcześniej podałeś gość odpisał: http://obrazki.elektroda.pl/8874885500_1... Adapter 235,00 zł + 16,50 zł wysyłka za pobraniem. 10,00 zł przy przedpłacie. Wykonanie około...
Witam Kod błędu oznacza: 588 - Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95, Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1- strona kierowcy - N95. Musisz sprawdzić okablowanie poduszki powietrznej, sprawdź wtyczki w kierownicy przy zwijaku i pod tapicerką, potem sprawdź zwijak w kierownicy.
Uszkodzony zwijak taśmy .tzn taśma .
Moje obserwacje nt. zakładanie eps w corsie bez eps wszystko co piszą potrzeba mieć czyli: - kolumnę eps - obudowę przełączników oraz przełączniki - obudowę stacyjki skośnej (wkładkę można przełożyć) - kierownice jeśli potrzeba ze zwijakiem airbag (u mnie juz taka była) i teraz moje obserwacje przekopałem kilka tematów odnośnie eps że ściąga w lewo...
Witam pacjent VW lupo 1.0 mpi 2001 problem: brak klaksonu. W aucie wymieniony nowy klakson, nowy zwijak taśmy airbag lecz wciąż brak klaksonu. Bezpieczniki sprawdzone dobre, listwa przekaźników wygląda jak na zdjęciu. W aucie zmieniona wiązka z powodu zwarcia, wszystko podpięte tak jak było. Wszystko działa oprócz klaksonu. Prąd sprawdzony nie dochodzi...
A czy Ty widziałeś w ogólne jak jest zbudowany ten przełącznik zespolony? Mam na stanie ten cały przełącznik, a w zasadzie cały peugeot rozebrany :) Masz trzy wiązki, dwa odpowiadają za airbag (zielona złączka) i trzeci odpowiada za esp (szara złączka). Coś jeszcze? :) Od kiedy taśma ma coś wspólnego z czujnikiem kąta skrętu? Nie o sam czujnik chodzi,...
Gdzie szukać błędów? Błędów szukaj w taśmie poduszki powietrznej kierowcy. Błąd 19 w Mazda, to błąd poduszki kierowcy. Po diagnostyce pokazuje błąd-przerwa w obwodzie poduszki pasażera Wyłącz stacyjkę, zdemontuj poduszkę kierowcy (w kierownicy), podłącz diagnoskop, włącz zapłon (przekręć stacyjkę), odczytaj błędy AirBag, odłącz wtyczkę taśmy poduszki...
Skasowałeś błąd po OBD? Bez tego airbag i tak będzie się cały czas świecił.
Witam, poszukuję schematu multifunkcji w kierownicy, po wymianie deski rozdzielczej nie działa żaden przycisk w kierownicy, brak podświetlenia, działa tylko klakson. Podmieniona została taśma (zwijak), przyciski i kabel łączący taśmę z airbag. Napięcie jest w kostce łączącej przyciski multifunkcji, cały czas jest błąd 4714, sterownik elektroniki kolumny...
Pirotechnika powinna być w zwijaku pasa, błąd wystąpił nagle czy coś się działo? Coś było grzebane? Chyba że napinacz będzie nie w zwijaku tylko na zamku pasa.
Witam. Problem zaczął się od pojawienia ikony AIRBAG. Podpięcie PP2000 pokazało uszkodzenie 1 stopnia aktywacji airbag w związku z czym zacząłem szukać używanego zwijaka airbag. Dosłownie po dwóch dniach do świecącej ikony AIRBAG doszedł komunikat na wyświetlaczu komputera Airbag system fault oraz co jakiś czas pikanie dźwiękowe. Ponowne podpięcie PP2000...
Cześć, nowy temat. Passat b5 2001rok, połączyłem przekaźnik nr 452 i zrobiłem całą instalację zgodnie z schematem, niestety kierownica nie działa, podświetla się tak słabo że aż wcale, guzik za tempomatem reaguje da się wyłączyć podświetlenie. W vag jest widoczny przekaźnik 452 ale. Ale nie idzie ( 11 zalogować ) go na inny kod, jest stały 00008, przy...
Tak po koleji to poduszka, napewno napinacze pasĂłw, czasami zwijak przy kierownicy i sensor do kupienia lub roboty
mozna to zrobic samemu tyle ze zwijak czyli tasma laczaca przy kierownicy kosztuje okolo 200 i wystepuje tylko w oryginale jak kupisz w salonie to wymiane masz za grosze. mozesz tez kupis uzywana tylkok nie wiadomo ile taka pociagnie moze miesiac moze rok wybor nlezy do ciebie. oczywiscie zeby to zrobic trzeba zdemontowac okolo kierownicy, odkrecic...
Zwijak powinien mieć rezystancje rzędu mΩ, jeśli ma 3Ω to jest do wymiany, przeważnie przyczyną jest zły kontakt na łączeniach taśmy z złączką zwijaka. W tym momęcie powinieneś wymienić zwijak, bo jeśli np w momęcie lub krótko przed wypadkiem znowu przerwie i poducha nie zadziała.
Nie jestem pewny ale czy w megi nie ma jeszcze napinacza przy samym zwijaku ?? Mogę się mylić bo ostatnio robiłem Lagunę III i tam jest na pewno pod fotelem i przy zwijaku . Co do clip-a to popieram kolegę wyżej bo ds ciężko air bag renaultowe ogarnia - przekłamuje i pokazuje zupełnie co innego . Tylko w zwijakach tylnych , w przednich brak. Dzisiaj...
Kup całą taśmę ze zwijakiem i z tego pamiętam to chyba z manetkami tam jest i się nawet nie zastanawiaj nad wymianą samej taśmy. Po podłączeniu pod komputer wyskakują błędy DF072 oraz DF071. Jednoznacznie uszkodzona taśma airbag. W związku z powyższym chcę zakupić cały przełącznik zespolony lub jak się uda to sam zwijak. Nr widoczne na zwijaku to:...
Witam. Uszkodzeniu uległa taśma Airbag od Scenica 2. Znalazłem filmiki od meganki 2 jak ustawić znaki na 0 przy zakładaniu nowej taśmy lecz do scenica nie mogę namierzyć. Ta górna pokrywa z białym zwijakiem to wiem że dziurka z czarnej obudowy do dziurki z białymi strzałkami. Ale nie wiem jak ustawić to kółko z 4 dziurkami do tego oczka https://obrazki.elektroda.pl/1920299300_...
Wyjmij poduszkę, poruszaj złączem, może pomoże. Jak nie to zastąp poduszkę rezystorem i sprawdź czy błąd zginie. Jak nie to może być zwijak pod kierownicą albo wiązka albo sterownik.A jak zginie to poduszka sama w sobie. Czasem w samochodach są poduszki dwunabojowe i stąd obwód 1 i obwód 2.
Jak najbardziej może to być zwijak.Takie rzeczy nie sa niczym szczególnym. Pamiętaj że zanim zaczniesz coś wymontowywać to odłącz baterie i poczekaj kilkanaście minut.Nie mierz też zapalnika żadnymi wynalazkami. Zakładanie nowej taśmy ma zasady,radzę się zapoznać ,bo montaż w nieospowiedniej pozycji skończy się tak samo.
Nie wiem, czy te informacje dotyczą Twojego przypadku, ale czasem opis błędu nie jest precyzyjny. W Nissanie Note zapalała się kontrolka AirBag i błąd wczytany przez tester złącza ODCB pokazywał "Błąd drivera AirBag poduszki kierowcy" Przyczyną była uszkodzona taśma w zwijaku umieszczonym w kierownicy. Wkrótce przestał działać klakson, co ułatwiło ukierunkowanie...
To wycieraczki lecą po taśmie/zwijaku od SRS? Ale ja się nie znam, tak się tylko pytam. Nie lubię i nie znam się na PSA. Juz wyjasniam,w jednym module padniete bylo sterowanie wycieraczkami a w innym tasma airbag.Wiec co nalezalo zrobic-z dwoch go.......en ulepic dobrego bata:D
Czyli zwijaku mam oryginał. Teraz pytanko skąd ten blad i jak sobie z tym poradzic Dodano po 2 [quote="fryzjereczek"]Czyli zwijaku mam oryginał. Teraz pytanko skąd ten blad i jak sobie z tym poradzic[/quote A może ma ktoś jakiś opis , fotki jak dokładnie idzie wiązka airbag. Może znajdę rozwiązanie idąc po kablu]
Wtyczka powinna wchodzić w zwijak pasa - tam jest taka czarna wygięta rurka a na jej końcu gniazdo. Z opisów błędów wynika tak jakby sterownik widział kurtynę ale jest ona wyłączona w konfiguracji.
Witam. Krótko, żeby nie zanudzać. Zerwała się taśma zwijaka w moim aucie. Zakupiona nowa, i oczywiście po wymianie błędy wyskoczyły. I do tego momentu wszystko było jasne. Ale dalej mimo prób wielu, przeczytaniu niezliczonych porad i wcześniejszych postów VCDS nie widzi czujnika kąta skrętu. FInalnie trafiłem do Bosch Centrum, którzy założyli nową taśmę...
jaki kupić zwijak zwykłą wersję czy pod sterowanie z kierownicy? Jeśli oba pasują, to weź ten "bogatszy". podłączenie klaksonu oraz poduszki Klakson wystarczy dać przez przekaźnik i po kłopocie, co do poduszek (SRS) nie wypowiem się, bo to już kwestia bezpieczeństwa i nie wiem, czy w ogóle wolno w to ingerować i jak pogodzić sterownik Opel VS Airbag...
Dzięki za info, Peugeot 307 silnik 2.0 Diesel 136KM rok 2002 Możesz coś bliżej napisać o tym braku zasilania +Bat na COM2000 Bezpieczniki pobieżnie sprawdzałem wyglądają OK, podmieniana była też skrzynka bezpieczników w komorze silnika ale o tym samym oznaczeniu kodowym i bez zmian. Też mi to podchodzi pod brak zasilania lub brak jakiejś masy. Auto...
Witam. Moje autko to Fiat Punto II 1.2 16V - 2000 rok. Akumulator w samochodzie odpinam, gdyż z auta korzystam tylko w weekendy, a przy takim korzystaniu lubił się często rozładować (będąc podpiętym). Od jakiegoś czasu mam problem ze świecącą kontrolką poduszek powietrznych. Pierwsze, co zrobiłem, to nabyłem tani kabel diagnostyczny, którym odczytałem...
Kupujesz grzane siedzisko i wypruwasz drut ktory nawijasz na kiere. Tam jest ok 1A wiec mozna uzyc zwijaka od airbaga jak masz lub styk sygnalu jak nie masz zwijaka.
Volvo V70 II MR2007. W tym modelu czujnik skrętu zintegrowany jest w zwijaku Airbaga. Cena nowej taśmy jest zaporowa więc pojawiły się firmy naprawiające te taśmy. Cena 500zł +wysyłka. Podobno poprawiają wadę fabryczną i usterka już nie powraca. Czy ktoś zdradzi mi na czym taka naprawa czujnika polega i czy rzeczywiście musi to aż tyle kosztować? niestety...
Tam gdzie wymieniano. Szczegółów błędu widać nie znasz, ale można podejrzewać, że to tam. https://www.google.com/search?q=Ta%C5%9B... czy tego nie uszkodzono? Wtyczki do poduszki wpięte? Taśma łączy poduszkę...
Szukam dalej.. Moduł komfortu (czyli BCM) podmieniłem i dalej to samo. Odłączyłem wszystkie kable od stacyjki i bez zmian. Zmierzyłem też rezystancję między przewodem do poduszki i przewodem od klaksonu (w kierownicy) i okazuje się że jest... czyli gdzieś jest zwarcie pomiędzy poduszką a klaksonem (!). Co dziwne, te kable idą po zwijaku na kierownicy...
Witajcie. Składał ktoś może zwijak od e36 wersja z airbagiem? Nie mam pojecia jak to ma być poprawnie zlożone. Chodzi mi o nawinięcie samej taśmy. Drugie pytanie to czy jest tam jakaś blokada ktora przytrzymuje drugą połowę zwijaka podczas kręcenia kierownicą?
zwijak kabel zelmer zwijak kabla zelmer elm327 airbag
mercedes actros zawora naprawa dysku seagate terminalem wygłuszanie pomieszczeń
Citroën Xsara 2.0 HDi 90KM 2001 – lokalizacja czujnika wentylatora chłodnicy Skoda Superb Climatronic błąd B109E F0 – adaptacja sprężarki, czujnik G65, brak chłodzenia