To zostaje zabawa tylko cięgłem sterowania turbo, zwiększanie dawki masz obok zaworu gaszącego. Ustaw ładowanie na 0,9 bara i nie przekraczaj bo szybko się skończy impreza.
Witam wiem że to głupie pytanie ale jestem początkujący i tej jednej żeczy nie mogę sam rozkminić mianowicie chodzi o to jeżeli robie tuning auta i daje większe wtryski i pompę paliwa mocniejszą to jak to wystroić żeby dawka paliwa była odpowiedna jakoś komputerem czy ręcznie ?
OD zawsze jestem fanem starych MANów. Niedawno kupiłem model 10-163 na zwykłej pompie na linkę gazu. Problem w tym, że auto ma moc między 1500-1900 obrotów. Przy pięciostopniowej skrzyni biegów ciężko mi rozpędzić auto i utrzymać prędkość pod górki na autostradach niemieckich. W poprzednim MANie (ten sam model) nie miałem tego problemu, auto ciągnęło...
Witam, zastanawiam się czy można po przez obniżenie ilości paliwa wtryskiwanego do silnika i podniesieniu ilości tlenu dostarczanego przez turbinę ograniczyć spalanie paliwa na setke przy minimalnej stracie na parametrach??? Tak się zastanawiam bo się nie znam.
Witam mógłby ktoś wyjaśnić jak zwiększyć dawkę paliwa w c360 nie chodzi mi o śrubke w górnej części pompy tylko o dawkę na listwie wtryskowej.
Jak to jest z tą dawką i obrotami? Dodanie gazu powoduje zwiekszenie dawki paliwa wiekszy wybuch przez co silnik szybciej sie kreci i potem żeby to utrzymac trzebva podawac taką samą dawke ,podanie mniejszej powoduje ze silnik wytraca predkosc bo nie jest odpychany z tak duża siłą ,dobrze to rozumiem? I mówi sie jeszcze że zwieksza sie dawke paliwa...
Witam. Ostatnio zakupiłem ładne Audi a4 b5 w kombi z silnikiem 1.8T 150km . No i szczerze mówiąc przydało by się trochę więcej mocy w tym silniku tak minimum 230km i mam kilka pytań dosłownie takich co wymienić żeby zdobyć taki przyrost ? Myśle nad zmianą turbiny na K04 ,wiekszym i wydajniejszym IC plus wydech na przelocie no i pierw nad zmianą programu...
co może być przyczyna tego ze to zwiększanie dawki paliwa przy rozruchu nie działa bo mam taki sam problem?? golf 3 1.9 td 1995r.
Trochę odradzę Ci ten pomysł ze względu nieprzydatności w rolnictwie. Jeśli pracowałbyś w transporcie to owszem, może się przydać, ale w polu to nie pomoże. Zauważ, że głównym problemem w c-360 nie jest brak mocy a poślizg kół podczas orki, pracy w kultywatorem itp, więc zwiększanie mocy nie ma sensu. Trzeba by zamontować szersze opony 16.9 oraz dodatkowe...
A jak masz zrealizowane zwiększanie dawki paliwa w funkcji doładowania?
Czytając te posty można stwierdzić że niektórzy nie wiedzą jak jest zasilany silnik diesla. Przecież przy pełnym obciążeniu silnik pracuje na lambda ~1,7 (z dużym nadmiarem powietrza). Na biegu jałowym lambda dochodzi do 7! Zwiększanie dawki paliwa (bez zwiększania ciśnienia doładowania) powoduje wzrost mocy, temp. spalin i przede wszystkim zadymienia....
Właśnie kompresja była ok na wszystkich cylindrach, luzy zaworowe ustawiałem przy okazji wyjęcia wtrysków i też nic nie pomogło. Silnik to 300TDI 98 rok, poszukam jakiegoś oznaczenia na silniku, ale przy ustawianiu luzów zaworowych wszystko wydawało mi się funkcjonować prawidłowo. Czy pompa w tym aucie ma zwiększanie dawki lub zmianę kąta na zimnym...
Co mam rozumieć przez "nawiew do kotłowni"? Jeżeli chodzi o powietrze, które się dostaje do kotłowni to jest na pewno ok. Kotłownia znajduje się na parterze w połączonym z domem budynkiem z osobnymi drzwiami z zewnątrz. Kratka wentylacyjna obecnie przytkana styropianem, bo strasznie zimno tam było, ale świeże powietrze spokojnie dostaje się przez stare...
Czy kolega kiedykolwiek widział jakikolwiek wykres mocy i momentu względem obrotów ? Bo jeśli widział, to powinien wiedzieć, że przy obrotach max momentu nie jest dostępna max moc, bo max moc jest dostępna przy obr. max silnika Nie zrozumiałeś. Całej dostępnej mocy generowanej przy określonych obrotach. Tak jak wspomniałem wcześniej, to jazdy 90km/h...
Proszę o interpretacje logów, auto brak mocy pod górkę na 1 lub 2 , po prostej osiąga może max 90-100km/h po 50sek. Rozrząd niby ok, wszelkie zwiększanie dawki vagiem czy zmiana kąta wtrysku, pompy i na innej pompie to samo. Po zwiększeniu dawki brak zmiany większe spalanie auto anemiczne nadal, auto nie puszcza ani grama dymu przy gazowaniu, wyczuwalny...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
przeglądałem książkę Instalacje zasilania gazem Marek Flekiewicz i tam jest opis iż w instalacjach gaźnikowych wypływ gazu z reduktora jest uzależniony od podciśnienia panującego w dolocie. Czy to by się zgadzało? Zbyt duże uproszczenie, które może wprowadzać w błąd. Wypływ gazu jest uzależniony od podciśnienia w mikserze gazu. Podciśnienie w dolocie...
Poczytaj, sobie w tej chwili uszkodzony jest kolejny reaktor (5) jeśli to jest sytuacja opanowana to boję się zapytać co musiałoby się dziać, abyś uznał ją za nieopanowana. Musiałyby nastąpić kolejne eksplozje z emisją materiałów radioaktywnych/poważne wycieki itp. Kryzys nie minie tak szybko, nie ma co się oszukiwać. Co do wypowiedzi tej pani - jest...
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
W koncu problem mój został rozwiązany, Winny był elektrozawór zwiększający dawkę paliwa. 3 pompiarzy sprawdzało pompe i twierdzili ze wszystko z nią ok. Masakra. Tak czy inaczej zawór wymieniłem i autko śmiga jak nowe. Pozdrawiam
To jest tzw. box. Nie jest to dokładnie to samo co rezystor, ale jakby jego rozwinięcie - zwiększa dawkę paliwa i chyba coś przy wtrysku. Znacznie lepszym wyjściem będzie po prostu wgranie nowego programu do sterownika - wtedy masz też manipulację przy ciśnieniu doładowania
Trzeba zmierzyć napięcie jakie wychodzi z MAP-sensora i podciśnienie. Np. jak zatkamy wydech to podciśnienie w kolektorze ssącym spada i MAP-sensor podnosi dawkę paliwa. MAP-sensor ma pracować zgodnie z wykresem zależności podcisnienie napięcie. Jak odłączymy podciśnienie od MAP-sensora ECU natychmiast zwiększa dawkę paliwa.
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
niestety nie cyka i nie pompuje Dmuchnij powietrzem od strony ssącej. sprawdzana pod zasilaczem Musiałbyś impulsowo podawać napięcie, zasilanie podłączone na stałe nic nie da. Wynika to z konstrukcji pompki, tłoczek jest przesuwany elektromagnesem a ruch powrotny zapewnia sprężynka. Jeden impuls to kropelka paliwa (dawkowanie), zwiększanie częstotliwości...
To jest urządzenie do zwiększenia wolnych obrotów na zimnym silniku. Tak jakbyś delikatnie nacisnął pedał gazu. Żadnej dawki paliwa nie zwiększa. Po podaniu prądu linka się wydłuża w ciągu kilku minut.
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
Jest dobrze odpala bez problemu :D ale wiatraki chłodzenia chodzą bez przerwy przy odpalonym silniku jak jest odłączony czujnik i nie mam teraz wglądu na temperaturę cieczy chłodzącej na zegarach jaka jest tego przyczyna że tak jest Proszę o wskazówki i z góry dziękuje za pomoc ! Wypięcie czujnik powoduje, że sterownik nie wie jaka jest temp. silnika,...
Zwiększa dawkę paliwa.
Owszem, dodaje, regulator zarówno zmniejsza jak i zwiększa dawkę paliwa.
Wkręcając zwiększasz dawkę paliwa.
Nie było klimy. Problem według mnie jest w podnoszeniu obrotów silnika przy zmianie obciążenia. W oryginalnym sterowaniu pompą ECU zwiększało dawkę paliwa.
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
No był rozbierany bo jak wyżej napisałem wymieniłem w nim uszczelniacze i membranę A mimo to nadal sika. We filtrze powietrza i jego obudowie gromadzi się więcej oleju niż była gdy kosa była nowa. Dlatego skłaniam się też ku temu czy mieszanka jest za bogata. Swoją drogą czy wkręcając śrubę zwiększam dawkę paliwa czy zmniejszam?
Witam.Już się dowiedziałem jak to zrobić.Można zwiększyć moc silnika zwiększając dawkę paliwa przez wyjęcie uszczelek pod urządzeniem regulującym dawkę/np.dwie uszczelki na początek/.Ja tak zrobiłem,nie ten silnik.Nie można wyjąć za dużo bo będzie kopcił na czarno/nie przepali/.Powodzenia
Po pierwsze procedury wypalania na postoju nie zaleca nawet producent z uwagi na wysoką temperaturę która może zdeformować podłogę a w skrajnych przypadkach pożar, patrz przypadki w W. Brytanii. Drugie - podczas procedury komputer zwiększa dawkę paliwa o 15% by właśnie osiągnąć tą temperaturę.
Witam uszkodzona sama raz działała dobrze a raz zwiększają dawkę paliwa i zależała samochód
Zakładając wtryskiwacz od większej pojemności (C14NZ,C16NZ)zwiększasz dawkę paliwa -zużyie paliwa.
Tak jak pisał kolega wyżej, jest to elektromagnes zwiększający dawkę paliwa, poprawiając odpalanie silnika. Masz problem z odpaleniem?
Witam, mam pytanie czy wykręcając śrubę regulacji miesznaki to zmniejsza się czy zwiększa dawka paliwa? Z góry dziękuję za pomoc .
W przypadku przerwy w obwodzie czujnika sterownik silnika widzi -40st i steruje pracą świec żarowych zwiększa dawkę paliwa i kopci.
zauważyłem że świecą na 3 cylindrze od skrzyni jest okopcona pozostałe trzy wyglądają normalnie. Trzeci cylinder pracuje na bogatej mieszance. Może to być wina LPG, który jest niedokładnie zestrojony, przez co komputer wtrysku próbuje to skompensować zwiększając dawkę paliwa na trzeci cylinder. Najlepiej byłoby komputer zresetować, pojeździć na benzynie...
Witam. We wspòłczesnych silnikach sterownik zwiększa dawkę paliwa i obroty silnika na podstawie informacji z kilku czujników ale przede wszystkim z cz.temperatury płynu chłodzącego. Najlepiej jest obserwować jego wskazanie na kompie w czasie pracy silnika.
Jeśli wtryskiwacz leje tj puszcza przelewem to nie odpali niezależnie od temperatury płynu. 5st to taka granicą w której ECU dłużej podgrzewa świece żarowe i zwiększa dawkę paliwa aby ułatwić rozruch.
Stawiałbym na nie usunięty dpf w sterowniku silnika. Pewnie próbuje go wypalać i zwiększa dawkę paliwa.
Witam. Posiadam skuter Barton Firefox. Jakiś czas temu wymieniłem cylinder z 50cc na 70cc i nie czuję za bardzo różnicy. Na jednym odcinku, pod lekką górkę zawsze jechałem na 45 km/h na 50cc, a teraz jadę 43-47 km/h. Zwiększałem dawkę paliwa, gaźnik wyregulowany prawidłowo (19 mm), wydech z dyfuzorem, wszystkie blokady zdjęte. Dodano po 2 Zastanawiam...
Z tego wynika, że to cięgło ingeruje w pompę wtrysk. i ją przestawia, przyśpieszając zapłon, a przy okazji zwiększa dawkę paliwa, tak ?
Wężyk od intercoolera do boost. Może nie zwiększa dawki paliwa.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej też ma sporo do " powiedzenia" . Gdy źle wskazuje to komputer widzi zimny silnik i zwiększa dawkę paliwa.
Zwiększasz sztucznie dawkę paliwa
Czujnik na wale daje impulsy do komputera sterującego w jakim położeniu znajduje się wał, drugi czujnik z wałka analogicznie. Jak są problemy z czujnikami to komputer nie wie jak sterować wtryskami i zapłonem i korygować wyprzedzenie czy opóźnić, wtedy dochodzi do tego spalanie stukowe i może być przy tym dźwięk jakby od zaworów, popychaczy. Musisz...
Na dłuższą metę nie, wystarczy że tam się pojawi jakieś śladowe napięcie i ten bublowaty ECU próbuje zwiększać dawkę paliwa.
Ok powinienem wyregulować te śrubę na urządzeniu do którego idzie wężyk od turbo? Tym zwiększam dawkę paliwa i jak ? Kręcisz.
Masz film jak serwisować ten silnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... To nie dwusów, że należy zwiększać dawkę paliwa na dotarciu gdyż silnik jest smarowany olejem a nie ropą (po docieraniu należy wymienić olej).
Zawleczka w dół jak już coś, wtedy unosisz iglicę i zwiększasz dawkę paliwa. Czyszczenie i regulacja gaźnika powinna pomóc. Poza tym jak kolega wspomniał, dokładnie obejrzyj czy nie ma nieszczelności, bo tego powodem też może być obce powietrze.
zwiększanie dawki dawki paliwa dawki paliwa mercedes
krzywa grzewczy grzejnik pływać częstotliwość przekladka anglika
kabel brake radio płyta indukcyjna electrolux
Żarówki panelu nawiewu w Toyota Camry 1999 VSA i TSA zapalają się po wciśnięciu hamulca