Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
Dobry olej nie tworzy nagaru. Źle pierścienie dobrane do tulei i silnik nie był docierany. Niedotarty pierścień ma małą powierzchnię odprowadzania ciepła, powstają lokalne ogniska na których się przypala olej. Pierścienie uszczelniające są za sztywne, za duży zamek po wyjęciu z cylindra. Ile mm ma odstęp pomiędzy końcami pierścienia po wyjęciu z cylindra...
Ale nie ma innej możliwości - coś jak alkoholizm - tylko całkowita abstynencja :-) Jak na razie tylko zwiększamy dawki rozpędzając się w biegu na betonową ścianę - na razie litr na dzień wódki - ale wszystko przed nami aż do zgonu No sens by miało OZE - gdyby najpierw przed montażem niezliczonych milionów paneli i tysięcy wiatraków - wcześniej - przygotować...
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
To zostaje zabawa tylko cięgłem sterowania turbo, zwiększanie dawki masz obok zaworu gaszącego. Ustaw ładowanie na 0,9 bara i nie przekraczaj bo szybko się skończy impreza.
To jest urządzenie do zwiększenia wolnych obrotów na zimnym silniku. Tak jakbyś delikatnie nacisnął pedał gazu. Żadnej dawki paliwa nie zwiększa. Po podaniu prądu linka się wydłuża w ciągu kilku minut.
co może być przyczyna tego ze to zwiększanie dawki paliwa przy rozruchu nie działa bo mam taki sam problem?? golf 3 1.9 td 1995r.
Zrób zdjęcie. Prawdopodobnie opisałeś elektromagnes do zwiększania dawki rozruchowej. Działa tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem.
W samochodach, gdzie masz wymuszanie zwiększanie dawki w funkcji ciśnienia doładowania.
A bo ciągle interesuje mnie jak działa ten regulator i jak jest z tą śruba na jego obudowie do zwiększania dawki. NIe chce regulować na pałe a i tak ktoś tym kręcił
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
Koledzy te rozwiązania są dobre dopiero po doprowadzeniu systemu do stanu używalności... Do autora: przedewszystkim należy pozbyć się błędu, najprawdopodobnie źle ustawiony początek wtrysku, jeżeli to nie pomoże- zmienić mapy w sterowniku. Żadne zwiększanie dawki VAG'iem, tak to można sobie morale zwiększyć :D
A jak masz zrealizowane zwiększanie dawki paliwa w funkcji doładowania?
Wężyk od intercoolera do boost. Może nie zwiększa dawki paliwa.
Odpal z odkręconym filtrem powietrza jak się nic nie zmieniło to sprawdzenie, ewentualna regulacja kata wtrysku, luzy zaworowe, wtryskiwacze. Jak nie będzie poprawy to na górze pompy jest śruba z nakrętką kontrą i można zmniejszyć dawkę paliwa. Zwiększanie dawki w tym silniku daje tylko kupę czarnego dymu bez przyrostu mocy.
Mogły Ci zardzewieć tłoczki od zwiększania dawki w głowicy. Ale do tego trzeba rozebrać głowicę pompy na czynniki pierwsze. Bez specjalnych narzędzi nie radzę. A po tym i tak musi pójść na stół probierczy.
Zapytaj się osób które poprawiają mapy do tego. Oni raczej nie zwiększają dawki tylko dają ją przy niższych obrotach.
Przy zwiększaniu dawki brakuje mocy? Troche dziwne. Wrzuć odczyty lub lodi z Vaga
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
A ten przyśpieszacz sprawdzałeś? Bo to nie jest czasem do odpalania, zwiększania dawki na rozruch? Jeśli by Ci się chciało to wrzuć zdjęcia pompy i okolic.
Dokładnie, przy zwalnianiu (szczególnie z dodatkiem hamowania) tak się dławi? jednak ze zwiększaniem dawki gazu nie mogę przesadzać i tak dość dużo pali (do 17 L/lpg )
robokop polecam sobie sprawdzić mapy w aucie. Np. od saaba t5suite. Masz tam korekcję dawkowania od napięcia akumulatora. Przemo ma rację i nie wiem dlaczego ciężko ci to przyznać. W samochodzie korekcja dawki odbywa się na sondzie lambda, najczęściej jedna dla każdego banku. Sterownik nie zwiększa dawki dla jednego cylindra. W tym konkretnym przypadku...
co do tuningu tylko zwiększaniem dawki paliwa, to po za zwiększonym zużyciem nic nie da, bo aby silnik dostał kopa to musi oprócz paliwa dostać więcej powietrza czyli musisz dołożyć drugi opornik w ciśnieniomierzu albo czujniku MAF, że niby jest alpach i na dodatek zimą :D :D
Sprawdź czy nie ma jakiegoś zaworu regulującego dawkę paliwa przy zapalaniu. Być może się zaciął i nie zwiększa dawki paliwa na zimnym silniku. A jak z zapłonem?? Spróbuj przed odpaleniem samochodu lekko podgrzać modół zapłonowy np suszarką i sprawdź czy coś się zmienia (być może wilgoć)
Oznaczenie widać na jednej z fotek (napis markerem na obudowie). Pracuje dobrze, nie ma różnicy jeśli chodzi i o moc, dynamikę i spalanie. Akurat ta moja pompa nie ma siłownika zmieniającego kąt wtrysku na zimnym silniku i dlatego dorobiłem zwiększanie dawki i podgrzewanie świec na zimnym silniku sterowane linką.
A sprawdzał ktoś pompkę zasilającą. Jakiego koloru jest dym pod obciążeniem i czy wogóle dymi? Bo być może regulator nie zwiększa dawki paliwa, ale skoro był u az 3 pompiarzy.
Dokładnie, w benzyniaku sterownik nie zwiększa dawki tylko wydłuża czas otwarcia wtryskiwacza (np gdy silnik jest pod obciążeniem). Wszystkie silniki "puchną" gdy robi się gorąco, ale może kolega zrobić pomiar kompresji.
Przed wymianą aż tak nie kopcił. Oringi zostały wymienione bo paliwo barwiło się na czarno od oleju. W serwisie deutz mi powiedzieli, że to może być przyczyna. Faktycznie po wymianie to ustało. Ale nie dawno się dowiedziałem, że wiele 10 letnich ciągników z takimi pompkami ma tę przypadłość i to nic strasznego trzeba tylko częściej wymieniać filtr paliwa....
O paliwo się nie martwię ,ponieważ dużo osób, które zakłada turbo nie zwiększa dawki paliwa ,a moc jest odczuwalna, zresztą jutro jadę do sąsiada ,który ma turbo w C 360 i on też nie zmieniał dawki paliwa, a moc jest odczuwalna z tego co mówił to orał pługiem 4 skibowym na głęboko i jechał 4 biegiem ,a ziemie ma ciężkie.
Jeżeli masz możliwość to sprawdź jaką temperature płynu widzi komputer kiedy silnik jest zimny. W twoim przypadku stawiał bym, że tutaj jest problem. Komputer może nie zwiększać dawki paliwa na zimnym i stąd te problemy.
Dowiedziałem się że śruba która ukośnie wychodzi z pompy paliwowej w traktorze t-25 służy do zwiększania dawki paliwa.Tylko chciałbym się dowiedzieć czy aby zwiększyć dawkę paliwa tą śrubę trzeba wkręcić czy wkręcić i o ile stopni lub obrotów. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Zwiększanie dawki paliwa, by silnik pracował, to jedna z oznak jego agonii. Oczywiście możesz założyć zestaw zwiększający pojemność. I w większości przypadków, po prawidłowym montażu, silnik będzie pracować, a wzrost mocy będzie odczuwalny. A jak wał się skończy, to poszukasz jakiegoś "wzmacnianego" i wymienisz kolejny klocek silnika.
mam podobny problem, mascott nie zapala na rozruszniku ale gdy go wezmę na pych to nawet pół obrotu nie zrobi i juz chodzi, wymieniłem akumulator, pompke paliwa, filtry, swiece płomieniową i jakiś czujnik i nic nie pomogło ;/ wygląda to tak jak by jakiś czujnik działał wadliwie i komp nie sygnału rozruchowego do silnika i nie zwiększa dawki paliwa,...
Kolego, wypadają ci zapłony. Sterownik wtedy zwiększa dawki na wtryski aby wyrównać pracę silnika mimo wszystko. Za pomocą 5 świecy sprawdź, czy na każdym przewodzie masz taką samą mocną iskrę (czy nie np. słabszą - będzie widać to od razu). Ten alternator sprawdź też jak koledzy sugerowali.
Właśnie kompresja była ok na wszystkich cylindrach, luzy zaworowe ustawiałem przy okazji wyjęcia wtrysków i też nic nie pomogło. Silnik to 300TDI 98 rok, poszukam jakiegoś oznaczenia na silniku, ale przy ustawianiu luzów zaworowych wszystko wydawało mi się funkcjonować prawidłowo. Czy pompa w tym aucie ma zwiększanie dawki lub zmianę kąta na zimnym...
Czytając te posty można stwierdzić że niektórzy nie wiedzą jak jest zasilany silnik diesla. Przecież przy pełnym obciążeniu silnik pracuje na lambda ~1,7 (z dużym nadmiarem powietrza). Na biegu jałowym lambda dochodzi do 7! Zwiększanie dawki paliwa (bez zwiększania ciśnienia doładowania) powoduje wzrost mocy, temp. spalin i przede wszystkim zadymienia....
Już wiem co jest powodem zwiększania dawki gazu. Podłączyłem watomierz i sprawdziłem pobór mocy. W momentach gdy gaz wyrzucany był z większym przepływem moc pobierana wzrastała. Wniosek z tego że sterownik tak jak by się wzbudzał. Teraz tylko nie wiem jak jest sterowana moc grzałki. Jeżeli są tam tyrystory to prawdopodobnie układ czasowy wyzwalania...
Panie na pompę aż tak nie patrz, ja na twoim miejscu szukał bym pompy z boost pinem i zwiększał dawkę bo te silniki fajnie się kręcą...
SSANIA może jako takiego nie być, ale układ podwyższania obrotów i zwiększania dawki paliwa na zimnym silniku JEST w każdym silniku. TU TEN UKŁAD NIE DZIAŁA, bo kolega napisał, że musi przez jakiś czas trzymać nogę na gazie, żeby nie zgasł. Racja, że często przyczyną jest czujnik, ale jeśli kolega poprawnie sprawdził czujnik to dalszy problem jest ze...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
Panowie, żaden boster, żadna turbina. Stawiam na słabą kompresje - silnik ma duże przedmuchy i mgła olejowa przez odmę leci do turbiny. A turbina sprawana rozdmuchuje to dalej po całym dolocie, łącznie z w/w wężykiem który służy do zwiększania dawki względem ciśnienia doładowania. Wymień wężyk i będzie ok. Silnik odzyska jad, bo skoro był zsunięty to...
Z boku pompy masz duży plastykowy korek. Tylko w jednym położeniu wałka pompy będziesz miał w środku półokrągłą blaszkę i śrubkę na ampel 4 mm. Wkręcając ją zwiększasz dawkę.
mam forda fiestę z 92r z silnikiem 1.3 na gaźniku.Problem polega na tym że gdy dodaję gazu to jest przyduszenie silnika tzw "dziura" nie ważne czy jest silnik ciepły czy zimny zawsze jest to samo.Słyszałem że komuś sie udało tą usterkę zlikwidować.Tylko nie chcę kombinowac z zwiększaniem dawki paliwa lub poziomu paliwa w gaźniku bo to spowoduje zwiększenie...
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Co mam rozumieć przez "nawiew do kotłowni"? Jeżeli chodzi o powietrze, które się dostaje do kotłowni to jest na pewno ok. Kotłownia znajduje się na parterze w połączonym z domem budynkiem z osobnymi drzwiami z zewnątrz. Kratka wentylacyjna obecnie przytkana styropianem, bo strasznie zimno tam było, ale świeże powietrze spokojnie dostaje się przez stare...
Czyścił jedynie pierścień sterowania dźwigniami ... Wogóle to patrzałem, i nie zaznaczał znaków, nie wiem może z doświadczenia? Co do zwiększania dawki, to patrząc na ten temat: [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/2... Nie wydaje mi się to bardzo trudne, choć mogę się mylić ... A co do czyszczenia turbo to...
Na początek wyklucz paliwo. Potem sprawdź statyczny kąt wtrysku - nagminną przykrą i kosztowną w skutkach usterką tych silników jest kółko rozrządu - wycięty klin. Ten zawór na fotografii to zawór regulatora kąta wtrysku. Dalej sprawdź działanie układu LDA, do kopułki na górze pompy przychodzi wężyk z kolektora ssącego , całośc służy do zwiększania...
Kolego jak nie masz pojęcia to nie dawaj takich rad bo ludzi pozabijasz. Po takim zabiegu zwiększania dawki gazu może dojść do cofnięcia spalin i zapalenia kotla!!! przerabialem ten temat. gościu zamiast wyczyścić wymiennik to kręcił regugulacja byle.by analiza dobrze wyszła i kocioł prawie splonal Przyczyną wycia jest nieczyszczony wymiennik. wyje...
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Witam. Linka czy zawór odcinający paliwo nie wiele pomoże przy rozbiegnięciu się silnika. W takiej sytuacji jedynym sposobem zatrzymania silnika jest zamknięcie wlotu powietrza. Kolega pomylił pojęcie pomiędzy rozbiegnięciem a utratą regulacji prędkości obrotowej. W agregatach najpewniejszym rozwiązaniem stabilności prędkości obrotowej i utrzymaniem...
Zmiana kodowania sterownika silnika nie zwiększa dawki paliwa, zmienia za to próg podawania paliwa, paliwo podawane jest już od 100 obr na minute. Ale powiem Ci że kolega ma ALH i też różnie pali, a wykluczyliśmy wtryski, rozrusznik, akumulator, masy na silniku, czyściliśmy nastawnik w pompie, kodowanie też zmienialiśmy, ale szału nie było, po zmianie...
Proszę o interpretacje logów, auto brak mocy pod górkę na 1 lub 2 , po prostej osiąga może max 90-100km/h po 50sek. Rozrząd niby ok, wszelkie zwiększanie dawki vagiem czy zmiana kąta wtrysku, pompy i na innej pompie to samo. Po zwiększeniu dawki brak zmiany większe spalanie auto anemiczne nadal, auto nie puszcza ani grama dymu przy gazowaniu, wyczuwalny...
Witam, Czy udało się Panu usunąć usterkę? Mam podobny problem: posiadam kocioł EOLO STAR od dwóch lat, niestety teraz są święta, a kocioł złapał usterkę. Problem polega na niedogrzewaniu wody C.W.U oraz C.O. Nastawa 50 stopni, temperatura przy odkręconym kranie 25-30 stopni. Na wyświetlaczu pieca nie pojawia się żaden komunikat błędu. Palnik rozpala...
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
W renault w pierwszych FAP-ach była możliwość regeneracji przez kierowcę. Zapalała się kontrolka informująca o konieczności "przegonienia" auta, jeśli takowa nie została wykonana wtedy tylko wymuszone. Clip podbija na jakieś 2000 obrotów, zwiększa dawkę wtrysku oraz ją opóźnia, co skutkuje wysoką temperaturą no i dalej wiecie sami ;) Producent zaleca...
Zdaję sobie sprawę, że uszkadza wzrok (niezbędne okulary), oraz że w częstych za dużych dawkach przekraczających zarumienienie się skóry może powodować w skórze niewłaściwe zmiany np. nowotworowe i inne bajery :) Swoją drogą to może ktoś wie jak dawkować naświetlanie ? Jedyne "oszacowanie" dawki jakie wyczytałem to zwiększanie dawki (czasowo) i obserwowanie...
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Witam, posiadam kocioł od dwóch lat, niestety teraz są święta, a kocioł złapał usterkę. Problem polega na niedogrzewaniu wody C.W.U oraz C.O. Nastawa 50 stopni, temperatura przy odkręconym kranie 25-30 stopni. Na wyświetlaczu pieca nie pojawia się żaden komunikat błędu. Palnik rozpala się za każdym razem, lecz na wyświetlaczu pojawia się tylko ikona...
A jest taka możliwość żeby czujnik ten załączał grzanie świec prawidłowo, a dawki paliwa nie zwiększał? I co z tym przepływomierzem?
W turbodieslu pompa ma ciśnieniowy siłownik zwiększający dawkę proporcjonalnie do ciśnienia doładowania.
Podejrzana jest również sprężyna w siłowniku na pompie pozwalająca na zwiększenie dawki paliwa po zadziałaniu sprężarki- zwiększa dawkę przy niższym ciśnieniu i silnik nie dopala. Gdy turbina się rozpędzi (do 5 sek.) dymienie zanika Następna bzdurka, Kolega wie wogóle jak zbudowana jest pompa rozdzielaczowa stosowana w silnikach TDI ?
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
Były dwie wersje pomp. Z podciśnieniowym zwiększaniem dawki mają nad regulatorem obrotów siłownik z membramą która wyciągała listwę o kilka stopni. Zwykły tekalan podłączony z tego siłownika do kolektora ssącego. W momencie rozruchu lub gwałtownego przyśpieszania podciąga listwę pompy. Te pompy do gaszenia miały zwykły siłownik pneumatyczny który po...
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
Zwiększa dawkę paliwa.
A co potrzebne jest do wzbogacenia dawki? Próżnia? Masz silnik do którego fabryka dołożyła turbo, potrzeba było więcej paliwa, więc na pompie zamontowano regulator ciśnieniowy, który zwiększa dawkę pod wpływem wzrostu ciśnienia w dolocie.
W czopuchu nie ma przepustnicy, próbowałem zwiększać dawkę powietrza, ale temu towarzyszy tylko ogień lub dym przez przepustnicę pow. wtórnego. Ciąg kominowy nie jest raczej problemem, chociaż musiałbym go zmierzyć razem z pomocą kominiarza. Palę zwykłym węglem typu orzech o typie 31. Ten piec ma czasami dobre dni i złe, nie wiem, od czego to zależy.
Jest dobrze odpala bez problemu :D ale wiatraki chłodzenia chodzą bez przerwy przy odpalonym silniku jak jest odłączony czujnik i nie mam teraz wglądu na temperaturę cieczy chłodzącej na zegarach jaka jest tego przyczyna że tak jest Proszę o wskazówki i z góry dziękuje za pomoc ! Wypięcie czujnik powoduje, że sterownik nie wie jaka jest temp. silnika,...
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
Owszem, dodaje, regulator zarówno zmniejsza jak i zwiększa dawkę paliwa.
niestety nie cyka i nie pompuje Dmuchnij powietrzem od strony ssącej. sprawdzana pod zasilaczem Musiałbyś impulsowo podawać napięcie, zasilanie podłączone na stałe nic nie da. Wynika to z konstrukcji pompki, tłoczek jest przesuwany elektromagnesem a ruch powrotny zapewnia sprężynka. Jeden impuls to kropelka paliwa (dawkowanie), zwiększanie częstotliwości...
Jest jeszcze jedna kwestia. LOWER LIMIT sondy lambdy oznacza chyba za wysoką dawkę paliwa. Gdy mnożnik podniosłem ten błąd się zaczął pojawiać. Nie pojawiał sie błąd UPPER LIMIT. Czyli gdy lambda pokazuje wykresik w góre wyższe napięcie oznacza to że dawka jest za uboga. Czyli po lambdzie regulowałem calkowicie źle bo gdy napiecie wyżej to zmniejszałem...
Chcę zwiększyć bo nie ciągnie do 1500 obr/min jak powinien. Wiesz jak się zwiększa dawkę?
przeglądałem książkę Instalacje zasilania gazem Marek Flekiewicz i tam jest opis iż w instalacjach gaźnikowych wypływ gazu z reduktora jest uzależniony od podciśnienia panującego w dolocie. Czy to by się zgadzało? Zbyt duże uproszczenie, które może wprowadzać w błąd. Wypływ gazu jest uzależniony od podciśnienia w mikserze gazu. Podciśnienie w dolocie...
według nich trzyma elektronika pompy Gdzies tam, coś tam, jakoś tam. Wujka stryjka szwagier coś tam słyszał, ale nie dokładnie. Skoro "tunerzy" potrafią zmieniać parametry, to jakiż to problem dojść co w tej elektronice dokładnie jest tą blokadą i ją obejść? Prawda jest taka - większość "tiunerów" to internetowi fachowcy, z chińskimi programatorami...
Nie było klimy. Problem według mnie jest w podnoszeniu obrotów silnika przy zmianie obciążenia. W oryginalnym sterowaniu pompą ECU zwiększało dawkę paliwa.
no właśnie najpierw po remoncie była inna pompa, ale na niej był zły początek wtrysku i paliła przy -8 z pół obrotu, ale potrzebowała świecy, bo tak to nawet nie chciała odpalać przy 10 stopniach. A na tej pompie to żem przestawił od razu, to nie wiem, ale mi dużo osób mówiło, że tam się zwiększa dawkę. Co do kompresji to nie wiem, ale jak korbą kręciłem,...
Zauważyłem, że znacząca część tunerów zwiększając dawki przyśpiesza wtrysk. To nie są duże różnice - stopień, dwa. Chyba, że to sposób na strojenie silnika przy wyrzuconym EGR. Większa dawka musi się zacząć spalać nieco wcześniej, żeby wypaliło się wszystko w trakcie suwu spalania. ZSy zazwyczaj mają tego tlenu za dużo. Silnik ZS zawsze muszą mieć...
Witam Golf IV 1.6 AKL ma problemy z nierównomierną pracą silnika na wolnych obrotach na benzynie jak i na gazie, zarówno na zimnym silniku jak i na ciepłym. Samochód nie osiąga pełnej mocy. Maksymalna osiągana prędkość na obu paliwach to 140km/h. W aucie od 2 miesięcy jest zamontowana sekwencyjna instalacja gazowa. Po przełączeniu automatycznym z benzyny...
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
Po pierwsze procedury wypalania na postoju nie zaleca nawet producent z uwagi na wysoką temperaturę która może zdeformować podłogę a w skrajnych przypadkach pożar, patrz przypadki w W. Brytanii. Drugie - podczas procedury komputer zwiększa dawkę paliwa o 15% by właśnie osiągnąć tą temperaturę.
Wtryskiwacze to RE36939 - John Deere, wg serwisu john deere. Tylko taka mała uwaga większość wtryskiwaczy tych ołówkowych to jeden i ten sam, różnią się ustawionym ciśnieniem i osprzętem np tulejkami montarzowymi. Masz ten sam silnik, jak masz chłodnicę oleju przy filtrze olejowym i kolektor wydechowy, który ma możliwość założenia turbiny to sprawa...
zauważyłem że świecą na 3 cylindrze od skrzyni jest okopcona pozostałe trzy wyglądają normalnie. Trzeci cylinder pracuje na bogatej mieszance. Może to być wina LPG, który jest niedokładnie zestrojony, przez co komputer wtrysku próbuje to skompensować zwiększając dawkę paliwa na trzeci cylinder. Najlepiej byłoby komputer zresetować, pojeździć na benzynie...
Dawka paliwa rośnie tylko w momencie gdy chcemy zwiększyć obroty silnika lub gdy regulator próbuje utrzymać zadane pedałem gazu obroty w momencie wzrostu obciążenia silnika. Jest raczej niemożliwe żeby silnik zwiększał obroty bez większej dawki paliwa. Nie ma paliwa potrzebnego do zwiększenia obrotów to i obrotów nie będzie większych. W pompach coś...
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
czas wtrysku zgadłeś ale jest więcej map :) do tego dochodzi SOI oraz limiter SOI względem temp. ;) a czemu chciałeś zwiększać dawkę ?????
Wkręcając zwiększasz dawkę paliwa.
Kol.sztomel nie zgadzam się z twoją opinią sam to zpraktykowałem i wiem że pracuje normalnie na wolnych obrotach jedynie moc się zwiększa i spalanie x2. ja też się nie mogę z Tobą zgodzić, kilkanaście lat temu też jeździłem maluchem i nie pisz, że przy lewym powietrzu 2x zwiększa się moc silnika :D, silnik samym powietrzem nie pojedzie a co tu jeszcze...
No był rozbierany bo jak wyżej napisałem wymieniłem w nim uszczelniacze i membranę A mimo to nadal sika. We filtrze powietrza i jego obudowie gromadzi się więcej oleju niż była gdy kosa była nowa. Dlatego skłaniam się też ku temu czy mieszanka jest za bogata. Swoją drogą czy wkręcając śrubę zwiększam dawkę paliwa czy zmniejszam?
Witam, mam pytanie czy wykręcając śrubę regulacji miesznaki to zmniejsza się czy zwiększa dawka paliwa? Z góry dziękuję za pomoc .
Witam uszkodzona sama raz działała dobrze a raz zwiększają dawkę paliwa i zależała samochód
W przypadku przerwy w obwodzie czujnika sterownik silnika widzi -40st i steruje pracą świec żarowych zwiększa dawkę paliwa i kopci.
Jak korekta jest na plus tzn. że sterownik zwiększa dawkę na słabszym cylindrze, jak pisałem nie jest to koniecznie wina wtryskiwacza. Dlatego zamiana pomoże w weryfikacji. Tak ,najlepiej jak korekty są w okolicy zera.
Witam. Posiadam skuter Barton Firefox. Jakiś czas temu wymieniłem cylinder z 50cc na 70cc i nie czuję za bardzo różnicy. Na jednym odcinku, pod lekką górkę zawsze jechałem na 45 km/h na 50cc, a teraz jadę 43-47 km/h. Zwiększałem dawkę paliwa, gaźnik wyregulowany prawidłowo (19 mm), wydech z dyfuzorem, wszystkie blokady zdjęte. Dodano po 2 Zastanawiam...
układ zapłonowy do diagnostyki, za bogata dawka, sterownik zwiększa dawkę
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
Dlaczego tak się dzieje to gdzieś to czytałem na tym forum a pisania jest dużo. Nie sądzę aby to był ważny powód przynajmniej na tym etapie. Jak po odłączeniu kostki od czujnika temperatury pali lepiej tzn że komp. odczytuje zimno i zwiększa dawkę rozruchową na wolnych obrotach. Wyeliminuj pierwszy napotkany problem czyli dawka na wolnych obr i jest...
Tylko rób to ostroznie i z głową bo możesz mu poskracać korby jak przesadzisz. Najbezpieczniej wg mnie startuje się na samostart przy pomocy dwóch osób. Jedna kręci rozrusznikiem, druga - do zdjętej pokrywy filtra zaczyna wstrzykiwać samostart małymi, bardzo krótkimi dawkami. Kiedy silnik zaczyna odpowiadać, zwiększa powoli dawki - kiedy zaczyna pracować,...
zwiększanie dawki paliwa zwiększanie średnicy zwiększanie ciągu
domofon bticino seicento klema schematy laptopów poszukiwane
radio kasety zmieniarka agregat prądotwórczy inwerter
Jak ustawić datę i godzinę w Peugeot 207 (2006) Schemat elektryczny Lancia Y 1.2 60 KM 1996